Oud 13-02-2007, 18:43
jaffajuice
jaffajuice is offline
Kwaliteitsmederwerker is saai werk man, gaat zeker wat anders doen .
Advertentie
Oud 13-02-2007, 19:00
Weed
Weed is offline
nee geen Rdam
Oud 13-02-2007, 21:25
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
KleinSpookje schreef op 13-02-2007 @ 19:08 :
Overuren zijn nooit goedkoper voor de werkgever dan normale uren. Je moet minimaal €2,74 vangen voor elk overuur. Of je recht hebt op extra uurloon bij overuren is afhankelijk van de situatie. Daarbij is overwerken iets wat jou werkgever je niet kan verplichten, ze kunnen het je vragen, maar je mag het weigeren en dat valt niet onder werkweigering.
Overwerk kunnen ze je eventueel toe verplichten echter alleen indien het niet gaat om "structureel" overwerk. en dat is hier duidelijk wel het geval.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 13-02-2007, 22:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 13-02-2007 @ 22:25 :
Overwerk kunnen ze je eventueel toe verplichten echter alleen indien het niet gaat om "structureel" overwerk. en dat is hier duidelijk wel het geval.
Overwerk kunnen ze je verplichten indien het je eigen schuld is; dus, dat je zo traag werkt dat je niet op tijd klaar bent.

Toch geloof ik dat als ik het zou weigeren tot het einde door te gaan 's avonds, het me niet in dank zou worden afgenomen, en het uiteindelijk weleens tot problemen zou kunnen leiden..
Oud 13-02-2007, 23:51
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 13-02-2007 @ 23:54 :
Overwerk kunnen ze je verplichten indien het je eigen schuld is; dus, dat je zo traag werkt dat je niet op tijd klaar bent.

Toch geloof ik dat als ik het zou weigeren tot het einde door te gaan 's avonds, het me niet in dank zou worden afgenomen, en het uiteindelijk weleens tot problemen zou kunnen leiden..
Klopt natuurlijk ook wat je zegt.

De CAO zegt over overwerk het volgende

Artikel 10
1. Van overwerk is sprake, indien de werknemer, na overleg tussen de werkgever en de werknemer, opdracht heeft gekregen langer te werken dan de normale arbeidsduur zoals omschreven in artikel 6 lid 2. Overwerk zal zo min mogelijk worden opgedragen.
De werknemers van 55 jaar en ouder kan niet tot het verrichten van overwerk worden verplicht.
16
2. Onder overwerk wordt niet verstaan:
a. de arbeid verricht gedurende niet langer dan een kwartier per dag aansluitend aan de werktijd volgens rooster, wegens drukke werkzaamheden of voor het afmaken van een bepaalde taak; voor deze arbeid geldt geen toeslag, maar de gewerkte tijd wordt uitbetaald of in tijd gecompenseerd.

Daarin zijn dit de belangerijkste 2 leden van dit artikel.


Dat ze je het als je weigerd structureel langer te werken dan je afgesproken eind tijd dat ze je dat niet i ndank af zullen nemen is natuurlijk een vaststaand feit.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 14-02-2007, 01:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Naja, onze werktijd is officieel tot 21.00u , en ik ben eigenlijk nooit voor 22.00u klaar. Ze laten in ieder geval niet duidelijk blijken dat er een keuze is of we blijven werken, eerder andersom, alsof je moet blijven werken tot het einde. Wel krijg ik het uitbetaald, plus een toeslag van een x % (ik geloof 25 of 33 ofzo).

Wel heeft een leidinggevende een keer gezegd toen duidelijk werd dat de vrachtwagen voor vers pas om 11 uur zou komen: 'je mag kiezen of je blijft, want na half elf kunnen we jullie niet verplichten te blijven werken vind ik'...
Oud 14-02-2007, 08:48
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 14-02-2007 @ 02:16 :
Naja, onze werktijd is officieel tot 21.00u , en ik ben eigenlijk nooit voor 22.00u klaar. Ze laten in ieder geval niet duidelijk blijken dat er een keuze is of we blijven werken, eerder andersom, alsof je moet blijven werken tot het einde. Wel krijg ik het uitbetaald, plus een toeslag van een x % (ik geloof 25 of 33 ofzo).

Wel heeft een leidinggevende een keer gezegd toen duidelijk werd dat de vrachtwagen voor vers pas om 11 uur zou komen: 'je mag kiezen of je blijft, want na half elf kunnen we jullie niet verplichten te blijven werken vind ik'...
Je ziet in ieder geval wat er in de CAO staat
Indien je een week meer als 12 uur werkt of een contract hebt van +12 uur per week. Dan krijg je tussen 20:00 en 21:00 33% en tussen 21:00 en later 50%
Op zaterdag al vanaf 18:00 50% en op zondag 100% extra. Zondag geld overigens voor iedere medewerker al staat dat niet zo in de CAO.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 14-02-2007, 10:41
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
blij blij blij met de personeelskorting Mijn bankrekening is nu ook lekker aan het spekken
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 14-02-2007, 16:22
jaffajuice
jaffajuice is offline
Citaat:
Dvine schreef op 14-02-2007 @ 11:41 :
blij blij blij met de personeelskorting Mijn bankrekening is nu ook lekker aan het spekken
Wat is 10 % nou van 20 euro ofzo dat is maar 2 euro in driekwartaal termijn.
Oud 14-02-2007, 16:57
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
jaffajuice schreef op 14-02-2007 @ 17:22 :
Wat is 10 % nou van 20 euro ofzo dat is maar 2 euro in driekwartaal termijn.
als je geregeld bij AH boodschappen doet of je ouders doen dat en je mag dat dus zelf houden dan kan dat oplopen tot 300 euro per jaar. Dat is toch erg aantrekkelijk
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 14-02-2007, 19:39
Verwijderd
Even een vraagje over de loonsverhoging;
Is er een verschil in loonsverhoging wat iedereen krijgt? Of krijgt iedereen bij de AH dezelfde verhoging? Mijn uurloon is namelijk 15ct omhoog gegaan. Maar van 2 mensen die ik ken, is het loon maar 7ct en 5ct omhoog gegaan. Ligt dit aan het feit dat zij bij een franchiser werken en ik niet? Of wat kan het anders zijn..
Oud 14-02-2007, 21:23
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Sabje schreef op 14-02-2007 @ 20:39 :
Even een vraagje over de loonsverhoging;
Is er een verschil in loonsverhoging wat iedereen krijgt? Of krijgt iedereen bij de AH dezelfde verhoging? Mijn uurloon is namelijk 15ct omhoog gegaan. Maar van 2 mensen die ik ken, is het loon maar 7ct en 5ct omhoog gegaan. Ligt dit aan het feit dat zij bij een franchiser werken en ik niet? Of wat kan het anders zijn..
Het salaris stijgt met een percentage. dus als zij minder verdienen per uur dan is de stijging ook lager.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 14-02-2007, 22:09
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 14-02-2007 @ 22:23 :
Het salaris stijgt met een percentage. dus als zij minder verdienen per uur dan is de stijging ook lager.
Ah oke.
Maar ik verdien minder dan de persoon die bij een franchise AH werkt, maar zij heeft dus wel minder verhoging. Komt dat omdat het franchise is?
Oud 14-02-2007, 22:59
jaffajuice
jaffajuice is offline
9,77=duur?
Oud 15-02-2007, 10:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
KleinSpookje schreef op 13-02-2007 @ 19:08 :
Overuren zijn nooit goedkoper voor de werkgever dan normale uren. Je moet minimaal €2,74 vangen voor elk overuur. Of je recht hebt op extra uurloon bij overuren is afhankelijk van de situatie. Daarbij is overwerken iets wat jou werkgever je niet kan verplichten, ze kunnen het je vragen, maar je mag het weigeren en dat valt niet onder werkweigering.
Bij mijn oude werk stond in mijn contract dat ik het niet mocht weigeren. Hoe zit dat dan?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 15-02-2007, 15:51
jaffajuice
jaffajuice is offline
Citaat:
jaffajuice schreef op 14-02-2007 @ 23:59 :
9,77=duur?
Is 9,77 p/u te duur?
Oud 15-02-2007, 22:37
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 15-02-2007 @ 11:06 :
Bij mijn oude werk stond in mijn contract dat ik het niet mocht weigeren. Hoe zit dat dan?
Zou niet weten hoe dat geregeld is in de wet.

Citaat:
jaffajuice schreef op 15-02-2007 @ 16:51 :
Is 9,77 p/u te duur?
Het is binnen de supermarktbranche aan de dure kant ja.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 16-02-2007, 13:59
Verwijderd
Ik heb vorige week mijn salarisspecificatie gekregen. Stond er op dat ik 24,5 uur had gewerkt!!! Moet minimaal 34 uur zijn. Zal er wel een foutje in het kloksysteem hebben gezeten. Of mijn fout natuurlijk Nu maar hopen op een goed afloop Er waren er trouwens meer die te weinig/te veel hadden uitbetaald gekregen.
Oud 16-02-2007, 17:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
wiebe1990 schreef op 16-02-2007 @ 14:59 :
Ik heb vorige week mijn salarisspecificatie gekregen. Stond er op dat ik 24,5 uur had gewerkt!!! Moet minimaal 34 uur zijn. Zal er wel een foutje in het kloksysteem hebben gezeten. Of mijn fout natuurlijk Nu maar hopen op een goed afloop Er waren er trouwens meer die te weinig/te veel hadden uitbetaald gekregen.
Ik had 52 uur gewerkt volgens hun
Oud 17-02-2007, 22:10
timvl1987
timvl1987 is offline
heeft er iemand misschien een overzicht hoeveel je nu als verkoper B afdeling vers verdiend als je 19,20,21,22... jaar bent

gr. Tim
Oud 18-02-2007, 15:34
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
timvl1987 schreef op 17-02-2007 @ 23:10 :
heeft er iemand misschien een overzicht hoeveel je nu als verkoper B afdeling vers verdiend als je 19,20,21,22... jaar bent

gr. Tim
Staat in de CAo die ieder filiaal als het goed is op voorraad heeft.
Overigens maakt het niet uit op welke afdeling je verkoper B bent hoor

19 en 0 functiejaren 5,40
19 en 1 functiejaren 5,47
20 en 0 functiejaren 6,28
20 en 1 functiejaren 6,37
20 en 2 functiejaren 6,46
21 en 0 functiejaren 7,26
21 en 1 functiejaren 7,36
21 en 2 functiejaren 7,46
21 en 3 functiejaren 7,56
22 en 0 functiejaren 8,38
22 en 1 functiejaren 8,50
22 en 2 functiejaren 8,61
22 en 3 functiejaren 8,73
23 en 0 functiejaren 9,44
23 en 1 functiejaren 9,57
23 en 2 functiejaren 9,71
23 en 3 functiejaren 9,84
23 en 4 functiejaren 9,98
23 en 5 functiejaren 10,11

Functiejaren worden alleen op 1 januari toegekent.
23 is 23 jaar en ouder.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 18-02-2007, 15:38
timvl1987
timvl1987 is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 18-02-2007 @ 16:34 :
Staat in de CAo die ieder filiaal als het goed is op voorraad heeft.
Overigens maakt het niet uit op welke afdeling je verkoper B bent hoor

19 en 0 functiejaren 5,40
19 en 1 functiejaren 5,47
20 en 0 functiejaren 6,28
20 en 1 functiejaren 6,37
20 en 2 functiejaren 6,46
21 en 0 functiejaren 7,26
21 en 1 functiejaren 7,36
21 en 2 functiejaren 7,46
21 en 3 functiejaren 7,56
22 en 0 functiejaren 8,38
22 en 1 functiejaren 8,50
22 en 2 functiejaren 8,61
22 en 3 functiejaren 8,73
23 en 0 functiejaren 9,44
23 en 1 functiejaren 9,57
23 en 2 functiejaren 9,71
23 en 3 functiejaren 9,84
23 en 4 functiejaren 9,98
23 en 5 functiejaren 10,11

Functiejaren worden alleen op 1 januari toegekent.
23 is 23 jaar en ouder.


Bedankt voor die lijst
Nu ben ik op dit moment 19 jaar oud en werk er sinds mei 2005, dus in mei van dit jaar al weer 2 jaartjes. Ik ben dan nog steeds 19 jaar oud.
Op dit moment is mijn salaris 4,81. Maar volgens de lijst moet dat dan toch al 5,47 euro zijn, of lees ik het verkeerd??

Gr. Tim
Oud 18-02-2007, 15:44
Sveerz
Avatar van Sveerz
Sveerz is offline
Hallo,

Ik heb even een vraagje. Ik werk nu bijna een jaar bij Albert Heijn, als cassiere. Nou hebben wij sinds kort een nieuwe bedrijfsleider en er zijn al een hoop mensen weg bezuinigd. Omdat ik 18 ben maakte ik me zorgen dat ik ook ontslagen zou worden (geen vast contract) dus ben ik naar mijn direct leidinggevende gegaan. Deze zei dat ik tot mijn 20e bij AH mag blijven werken, en eventueel langer mocht ik meer counter etc. gaan doen want dan zou ik het geld waard zijn.

Tot zover ging het dus goed

Maar nu kreeg ik van de week een brief van de bedrijfsleider, waarin hij uitlegde dat mensen die langer dan 10 maanden bij Albert Heijn werken een salarisverhoging krijgen. Nou werk ik dus iets langer dan 10 maanden bij Albert Heijn en zou ik daar recht op hebben. Ik zou namelijk van cassiere A naar cassiere B gaan. Helaas ging dat voor mij niet op want volgens mijn bedrijfsleider functioneer ik niet voldoende. Ik heb er nooit iets van gehoord dat ik niet naar tevredenheid functioneerde, ook niet toen ik dit ging navragen (zie bovenstaande). Ik ben met de bedrijfsleider gaan praten, hij heeft gezegd dat ik wel mag blijven werken, maar geen salarisverhoging krijg. Hij zei verder nog dat de functie cassiere B zou gaan verdwijnen, dus kon hij er net zo goed nu al mee ophouden om mensen salarisverhoging te geven. Op de vraag wat er dan precies ontbreekt bij mijn functioneren was het antwoord dat ik het wel goed doe, maar dat cassiere B alleen is voor mensen die later kader gaan worden.

Ik heb niet het idee dat dit helemaal is zoals het hoort, en ik vind het eigenlijk ook niet zo netjes dat ik er wel mag blijven werken, als ik dus ermee akkoord ga dat ik geen salarisverhoging krijg.

Is er iets wat ik hieraan kan doen?
__________________
-
Oud 18-02-2007, 16:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Er moet eerst duidelijk zijn gemaakt aan je dat je dingen niet goed doet, voor ze daarop mogen bestraffen. Dus wat er nu gebeurt, mag niet.

Verder is geloof ik de grens waarop jongeren niet meer bij de AH mogen blijven van 19 naar 20 gegaan (ten minste, dit is mij verteld), dus.

Bovendien, de functie houdt op te bestaan, dus kan je net zo goed geen salarisverhoging krijgen? What the fuck?
Oud 18-02-2007, 19:30
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
timvl1987 schreef op 18-02-2007 @ 16:38 :
Bedankt voor die lijst
Nu ben ik op dit moment 19 jaar oud en werk er sinds mei 2005, dus in mei van dit jaar al weer 2 jaartjes. Ik ben dan nog steeds 19 jaar oud.
Op dit moment is mijn salaris 4,81. Maar volgens de lijst moet dat dan toch al 5,47 euro zijn, of lees ik het verkeerd??

Gr. Tim
Zal ik je dan uit de droom helpen dat je verkoper B bent
Aangezien het 4,81 salaris een verkoper A/ vulploegmedewerker salaris is

groet
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 18-02-2007, 19:34
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Sveerz schreef op 18-02-2007 @ 16:44 :
Hallo,

Ik heb even een vraagje. Ik werk nu bijna een jaar bij Albert Heijn, als cassiere. Nou hebben wij sinds kort een nieuwe bedrijfsleider en er zijn al een hoop mensen weg bezuinigd. Omdat ik 18 ben maakte ik me zorgen dat ik ook ontslagen zou worden (geen vast contract) dus ben ik naar mijn direct leidinggevende gegaan. Deze zei dat ik tot mijn 20e bij AH mag blijven werken, en eventueel langer mocht ik meer counter etc. gaan doen want dan zou ik het geld waard zijn.

Tot zover ging het dus goed

Maar nu kreeg ik van de week een brief van de bedrijfsleider, waarin hij uitlegde dat mensen die langer dan 10 maanden bij Albert Heijn werken een salarisverhoging krijgen. Nou werk ik dus iets langer dan 10 maanden bij Albert Heijn en zou ik daar recht op hebben. Ik zou namelijk van cassiere A naar cassiere B gaan. Helaas ging dat voor mij niet op want volgens mijn bedrijfsleider functioneer ik niet voldoende. Ik heb er nooit iets van gehoord dat ik niet naar tevredenheid functioneerde, ook niet toen ik dit ging navragen (zie bovenstaande). Ik ben met de bedrijfsleider gaan praten, hij heeft gezegd dat ik wel mag blijven werken, maar geen salarisverhoging krijg. Hij zei verder nog dat de functie cassiere B zou gaan verdwijnen, dus kon hij er net zo goed nu al mee ophouden om mensen salarisverhoging te geven. Op de vraag wat er dan precies ontbreekt bij mijn functioneren was het antwoord dat ik het wel goed doe, maar dat cassiere B alleen is voor mensen die later kader gaan worden.

Ik heb niet het idee dat dit helemaal is zoals het hoort, en ik vind het eigenlijk ook niet zo netjes dat ik er wel mag blijven werken, als ik dus ermee akkoord ga dat ik geen salarisverhoging krijg.

Is er iets wat ik hieraan kan doen?
Hij zal moeten bewijzen waarom je niet functioneert, scansnelheid/ te weinig kennis van zaken etc. weet ik veel.

Waar hij misschien op doeld is de nieuwe teamleider functie's hiermee verdwijnen de verkoper B en Casseire B functies niet. De functie van VSK en VS verdwijnen wel dit word dus teamleider, teamleider is een D functie.

Overigens word je naar mijn weten pas na 12 maanden verkoper B tenzij daar dus gewichtige redenen voor zijn, en bezuiniging zijn geen gewichtige redenen
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 18-02-2007, 19:37
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 18-02-2007 @ 17:12 :
Er moet eerst duidelijk zijn gemaakt aan je dat je dingen niet goed doet, voor ze daarop mogen bestraffen. Dus wat er nu gebeurt, mag niet.

Verder is geloof ik de grens waarop jongeren niet meer bij de AH mogen blijven van 19 naar 20 gegaan (ten minste, dit is mij verteld), dus.

Bovendien, de functie houdt op te bestaan, dus kan je net zo goed geen salarisverhoging krijgen? What the fuck?
Zoals ik net al zei sinds wanneer zou dat dan wel niet zien ik weet er niks van dus ben benieuwt
Binnen onze AH we staan nu 17 weken voor de verbouwing zijn alle "leeftijdsverboden" al enige tijd opgeheven.
Ik heb het gevoel dat het ook maar net is hoe erg de Bedrijfsleider is in het nastreven ervan die van ons dus niet.
Ik heb mensen nodig om deze tent te laten draaien en dat betekend dus dat ik ook mensen van 40 aan neem als dat voor de bedrijfsvoering nodig is
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 18-02-2007, 20:06
jaffajuice
jaffajuice is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 15-02-2007 @ 23:37 :
Zou niet weten hoe dat geregeld is in de wet.


Het is binnen de supermarktbranche aan de dure kant ja.
Maar niet als je wilt doorstromen naar teamleider?Dan is 9,77 niet te duur.
Oud 18-02-2007, 20:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 18-02-2007 @ 20:37 :
Zoals ik net al zei sinds wanneer zou dat dan wel niet zien ik weet er niks van dus ben benieuwt
Binnen onze AH we staan nu 17 weken voor de verbouwing zijn alle "leeftijdsverboden" al enige tijd opgeheven.
Ik heb het gevoel dat het ook maar net is hoe erg de Bedrijfsleider is in het nastreven ervan die van ons dus niet.
Ik heb mensen nodig om deze tent te laten draaien en dat betekend dus dat ik ook mensen van 40 aan neem als dat voor de bedrijfsvoering nodig is
Naja, toen ik werd aangenomen werd mij duidelijk gemaakt dat ik tot mijn 19e kon blijven werken. Later is mij verteld dat dit werd aangepast naar 20. Al denk ik dat de Albert heyn, in ieder geval de mijne, er niet verstandig aan doet mensen te ontslaan op hun leeftijd, gezien ze de ervaring goed kunnen gebruiken..
Oud 18-02-2007, 20:51
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
jaffajuice schreef op 18-02-2007 @ 21:06 :
Maar niet als je wilt doorstromen naar teamleider?Dan is 9,77 niet te duur.
Maar dan stijgt automatisch je salaris he
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 18-02-2007, 21:07
Sveerz
Avatar van Sveerz
Sveerz is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 18-02-2007 @ 20:34 :
Hij zal moeten bewijzen waarom je niet functioneert, scansnelheid/ te weinig kennis van zaken etc. weet ik veel.

Waar hij misschien op doeld is de nieuwe teamleider functie's hiermee verdwijnen de verkoper B en Casseire B functies niet. De functie van VSK en VS verdwijnen wel dit word dus teamleider, teamleider is een D functie.

Overigens word je naar mijn weten pas na 12 maanden verkoper B tenzij daar dus gewichtige redenen voor zijn, en bezuiniging zijn geen gewichtige redenen
Okee, maar mijn bedrijfsleider is niet zo redelijk. Ik heb geprobeerd met hem te praten, maar hij kapt alles af. Wat kan ik er nu aan doen? Bijvoorbeeld dat nummer bellen waar je het over had, waar je terecht kan met klachten? (wat is dat nummer trouwens?) of contact zoeken met het hoofdkantoor?
__________________
-
Oud 18-02-2007, 21:09
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Sveerz schreef op 18-02-2007 @ 22:07 :
Okee, maar mijn bedrijfsleider is niet zo redelijk. Ik heb geprobeerd met hem te praten, maar hij kapt alles af. Wat kan ik er nu aan doen? Bijvoorbeeld dat nummer bellen waar je het over had, waar je terecht kan met klachten? (wat is dat nummer trouwens?) of contact zoeken met het hoofdkantoor?
De signaal lijn is anoniem. Bij het hoofdkantoor is dat niet zeker dat het anoniem is .
Hoofdkantoor bellen en dan de afdeling P&O.

Groet
Ivo Jan
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 19-02-2007, 13:02
jaffajuice
jaffajuice is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 18-02-2007 @ 21:51 :
Maar dan stijgt automatisch je salaris he
Daarom moet je je extra bewijzen dat je het waard bent of niet
Oud 19-02-2007, 19:04
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
jaffajuice schreef op 19-02-2007 @ 14:02 :
Daarom moet je je extra bewijzen dat je het waard bent of niet
tuurlijk maar ik je zei het zo van "9,77 voor een teamleider is niet te duur ofwel dat je dat salaris zou houden
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 19-02-2007, 21:38
damsco
damsco is offline
ik werk bij de AH op het koningsplein in de amsterdamse binnenstad
werk alleen woensdagavond (17.00-22.15, 150%) en zondag (7.00-13.00, 200%)
vooral zondag is chill, ben 16 en krijg dan ong 6,50 per uur
8 dagen per maand, rond de 260, goed verdiend vind ik zelf
Oud 20-02-2007, 12:35
timvl1987
timvl1987 is offline
Wat zijn de voorwaarden om Verkoper B te kunnen worden

gr Tim
Oud 20-02-2007, 12:42
Verwijderd
Is er echt reclame van B&J's bij de AH?
Oud 20-02-2007, 12:44
Knots
Knots is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 20-02-2007 @ 13:42 :
Is er echt reclame van B&J's bij de AH?
Jup!
Zat net toevallig het boekje door te bladeren en het viel mij ook op. Voor 3,99 ofzo.
Oud 20-02-2007, 14:29
jaffajuice
jaffajuice is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 19-02-2007 @ 20:04 :
tuurlijk maar ik je zei het zo van "9,77 voor een teamleider is niet te duur ofwel dat je dat salaris zou houden
Dus wat is jouw mening dan?
Oud 20-02-2007, 15:00
Verwijderd
Albert Heijn gezondste supermarkt
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...g_aan_eet.html
Oud 20-02-2007, 16:40
jaffajuice
jaffajuice is offline
Citaat:
wiebe1990 schreef op 20-02-2007 @ 16:00 :
Albert Heijn gezondste supermarkt
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...g_aan_eet.html
Als je die arrogante ****koppen van die klanten ziet zo je het niet zo zeggen werd er gezegd . Nou eerder je eigen collega's
Oud 20-02-2007, 21:23
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
jaffajuice schreef op 20-02-2007 @ 15:29 :
Dus wat is jouw mening dan?
Als teamleider ga je naar 10,25 dus de stijging valt dan mee. Als je goed werk afleverd is natuurlijk niks te duur
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 21-02-2007, 00:08
jaffajuice
jaffajuice is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 20-02-2007 @ 22:23 :
Als teamleider ga je naar 10,25 dus de stijging valt dan mee. Als je goed werk afleverd is natuurlijk niks te duur
Thnkz man weet wat me te wachten staat
Oud 21-02-2007, 10:14
*Imkaa*
*Imkaa* is offline
ik werk net bij AH en heb mijn eerste loonstrookje gekregen. Bij heffingskorting staat "N wit", ik krijg dus geen heffingskorting. Wanneer krijg je wel heffingskorting en hoeveel scheelt dat?
alvast bedankt!
Oud 21-02-2007, 19:18
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
*Imkaa* schreef op 21-02-2007 @ 11:14 :
ik werk net bij AH en heb mijn eerste loonstrookje gekregen. Bij heffingskorting staat "N wit", ik krijg dus geen heffingskorting. Wanneer krijg je wel heffingskorting en hoeveel scheelt dat?
alvast bedankt!
Op jaarbasis bijna niks omdat je het terug kan vragen enzo.
Maar je moet je belastingverklaring dan nog invullen en teruggeven aan je leidinggevende.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 22-02-2007, 11:35
siess
siess is offline
ik werk sinds 6 februari bij Albert Heijn 1153 als cassiere. Ik ben 17 en verdien €3,61 bruto, hoeveel is dit dan ongeveer netto? en wanneer krijg ik ongeveer voor de eerste keer uitbetaald?

ik heb nog even een vraagje, ik heb deze week veel meer gewerkt dan in mijn contract staat. Ik ben voor 8 uur per week aangenomen, maar heb deze week al 28,5 uur gewerkt (de pauzes eraf getrokken). ik vraag me af of ik deze "over-uren" dan ook uitbetaald krijg? En of ik met carnaval (feestdag??) een percentage erbij betaald krijg, want toen heb ik ook 10 uur gewerkt. ik werk per week meestal wel meer dan 8 uur, meestal rond de 10 - 15 uur, dus ik hoop wel dat ik het normaal uitbetaald krijg en niet in vakantie.

ik zou heel blij zijn met een antwoord, anders kan ik het nog altijd aan mijn baas vragen maar zoveel vragen komt misschien een beetje raar over maar ik vind het allemaal nog een beetje onduidelijk vandaar ..
Oud 22-02-2007, 13:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
siess schreef op 22-02-2007 @ 12:35 :
ik werk sinds 6 februari bij Albert Heijn 1153 als cassiere. Ik ben 17 en verdien €3,61 bruto, hoeveel is dit dan ongeveer netto? en wanneer krijg ik ongeveer voor de eerste keer uitbetaald?

ik heb nog even een vraagje, ik heb deze week veel meer gewerkt dan in mijn contract staat. Ik ben voor 8 uur per week aangenomen, maar heb deze week al 28,5 uur gewerkt (de pauzes eraf getrokken). ik vraag me af of ik deze "over-uren" dan ook uitbetaald krijg? En of ik met carnaval (feestdag??) een percentage erbij betaald krijg, want toen heb ik ook 10 uur gewerkt. ik werk per week meestal wel meer dan 8 uur, meestal rond de 10 - 15 uur, dus ik hoop wel dat ik het normaal uitbetaald krijg en niet in vakantie.

ik zou heel blij zijn met een antwoord, anders kan ik het nog altijd aan mijn baas vragen maar zoveel vragen komt misschien een beetje raar over maar ik vind het allemaal nog een beetje onduidelijk vandaar ..
Ik geloof dat die 3,61 al je netto salaris is, hoor. Ten minste, dat is bij ons het netto bedrag voor mensen van 17, en daarbij, ik betaal geen belasting. (Dat betaalt de AH namelijk).

Ten tweede, ELK uur wordt uit betaalt dat je werkt, tenzij je boven de 21 of zoiets was. Dan krijg je het namelijk in vakantie uren.

Van carnaval weet ik het niet, sorry.

Verder, als je vragen hebt moet je het JUIST altijd vragen.
Oud 22-02-2007, 14:15
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Ten aanvulling op het voorgaande. Alle gewerkte uren krijgt men inderdaad uitbetaald. Het feit dat maar acht uren op het contract staan is wat dat betreft irrelevant. Voorgaande gaat niet op indien de betreffende werknemer 20 jaar of ouder is, want dan worden die additioneel gewerkte uren omgezet naar vakantie-uren, respectievelijk compensatieuren.
Oud 22-02-2007, 17:04
siess
siess is offline
bedankt!

maar wanneer wordt er ongeveer uitbetaald? en hoe kan je eigenlijk van verkoper A , verkoper B worden?? want ik zag namelijk in een schema staan dat verkoper A aankomend kassamedewerkster is, en verkoper B gewoon kassamedewerkster. Dus hoelang zou ik er dan ongeveer moeten werken om B te worden?
Oud 22-02-2007, 22:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
siess schreef op 22-02-2007 @ 18:04 :
bedankt!

maar wanneer wordt er ongeveer uitbetaald? en hoe kan je eigenlijk van verkoper A , verkoper B worden?? want ik zag namelijk in een schema staan dat verkoper A aankomend kassamedewerkster is, en verkoper B gewoon kassamedewerkster. Dus hoelang zou ik er dan ongeveer moeten werken om B te worden?
Ongeveer rond de 17e van elke maand krijg je je geld.

De grens van verkoper B is een jaar.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic (deel 4)
ikbenschipper1
501 24-10-2008 22:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.