Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2007, 08:19
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Verstandig

Baal hier nog steeds dat promowedstrijd is verloren.. verder loopt team prima met 2.3 miljoen, oudste speler is 28.. kan dus nog seizoen draaien op dit team.. trainees lopen goed.. jeugdopleiding begin ik door te krijgen.. en verder zit ik gewoon in een erg sterke VI met 2 gelijkwaardige tegenstanders er in..

Offtopic: Methuus jij zat toch ook altijd op onzin vroeger? Volgens mij heb ik jou nog regelmatig langs zien komen in het Mavie-Café .. of niet?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2007, 10:05
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Jups, daar zat ik vroeger, nog vroeger zat ik op DK... En ik herinner me wel vaag iets van 't Mavie-Café, maar dat was zo ongeveer 2003 ofzo.

Heb vannacht 'n goeie trainingsupdate gehad: 8 vormstijgingen, 3 dalingen, 4 conditiestijgingen en geen dalingen en 1100 TSI plus en 200 min... En één loonsverhoging, maar bon, da's maar 72 euro ofzo.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 17:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Beazar gaat voorlopig van de hand voor 4000 euro, is wel 'n ploeg bij die al twee keer geboden heeft dus wel wat ziet in hem... Kan nog goedkomen! Zou wel voor morgen aan 20 000 moeten zitten, anders gaat 't niet snel genoeg stijgen om deftig op te brengen tegen 's namiddags...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 20:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Beazar gaat voorlopig van de hand voor 4000 euro, is wel 'n ploeg bij die al twee keer geboden heeft dus wel wat ziet in hem... Kan nog goedkomen! Zou wel voor morgen aan 20 000 moeten zitten, anders gaat 't niet snel genoeg stijgen om deftig op te brengen tegen 's namiddags...
Ik lig op schema, zit al aan 11 000.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 18:32
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Wat heb je gekregen?

Jeej twee poppers vandaag!

Even trots op einde van dit seizoen trainingszooi:

====================================
Trainees
====================================
Freddy Compeer
TSI = 2 270, 18 jaar en 22 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

---

Evert-Jan Bellinga
TSI = 4 440, 19 jaar en 10 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: goed

===========================
Vleugelverdediger trainees:

Valerio Bergamin
TSI = 9 670, 21 jaar en 78 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

---

Anders Sörensson
TSI = 5 240, 21 jaar en 88 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk

==================
En ook mijn basisspelers zijn aardig gepopt:
==================

Vleugelspelers:

Jussi Pakari (volgend seizoen verkopen en nieuwe multiskiller aankopen)
TSI = 26 970, 28 jaar en 20 dagen, redelijk in vorm
Heeft goed ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

---

Victor Moe
TSI = 42 090, 21 jaar en 30 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

==============================
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 13:45
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Wat heb je gekregen?
123 000, dus 116 850 euro ontvangen. Nog 'n dikke week en dan heb ik m'n nieuwe coach!

Wel klote, blijkbaar is m'n sponsorgeld deze week wél gedaald, en zelfs met 9%... Valt beetje tegen, maak nu voorlopig 10k verlies maar woensdag wel thuismatch voor de beker, hopelijk volle bak.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 16:58
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik heb ook 50 000 verschil in sponsorgeld nu weer.. beker maar even winnen dan stijgt het weer
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 17:37
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mja, in de Beker winnen gaat voor mij nogal moeilijk zijn, ik hoop gewoon op 'n goeie opkomst en 'n grote recette.

En dan op 'n thuismatch in 't weekend!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ben trouwens aan't twijfelen: heb nu 170k virtueel, als daar 'n vol huis bijkomt komt daar nog eens 60k bij... Ben aan't denken om me dan toch nog 2 weken ofzo in 't rood te zetten om meteen goed coach te hebben zodat 'n paar spelers nog wat extra training krijgen voor ze jarig zijn... En heb toch meteen 'n thuismatch aangezien ik als 1e sta in de rangschikking dus kan zelfs zijn dat ik na één week al uit 't rood ben.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 23:07
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Hmm, ik zou dan even nog de beker afwachten en kijken wat dat opleverd, anders zou ik het gewoon doen idd.. zonde van die jonge jaartjes van je trainee(s)
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 23:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hmm, ik zou dan even nog de beker afwachten en kijken wat dat opleverd, anders zou ik het gewoon doen idd.. zonde van die jonge jaartjes van je trainee(s)
't Is da, als ik ze nog 'n paar weken aan 18-jarigen-tempo kan trainen gaat me dat veel meer opleveren dan wanneer ze 19 zijn, enzovoort enzovoort...

Ga die bekermatch afwachten en als ik meer dan 40k haal daarop, haal ik 'm.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 21:36
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Pfrt, had vandaag normaal gezien 's avonds 'n oefenwedstrijdje voor m'n jeugd, met die langere downtime heb ik 't niet kunnen volgen... Wel kut, daar lopen 'n paar betere spelers rond...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 09:09
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Pfrt, had vandaag normaal gezien 's avonds 'n oefenwedstrijdje voor m'n jeugd, met die langere downtime heb ik 't niet kunnen volgen... Wel kut, daar lopen 'n paar betere spelers rond...
5-1 verloren tegen 10 en dan tegen 9 man, echt wel triestig.

Wel 'n centrale verdediger met 5 sterren en 'n rechterwinger met 3.5 sterren...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 18:13
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Aardig wat veranderingen doorgevoerd afgelopen weken, veel spelers verkocht wat een aardig bedrag heeft opgeleverd
Ga nu een seizoen AO spelen, laatste seizoen dat het mogelijk is, eens kijken of ik nog met wat geluk in de II kan belanden
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 01:49
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Waarvoor staat AO eigenlijk?

*n00bstyle*

Mavie, heb je m'n team nu al eens doorgelicht?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 01:52
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik ga vd week eens helemaal doorpluizen Methuus, zat flink aan de studie laatste weken en zal nu wat meer tijd hebben knallen ff met de beker morgen!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 02:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hehe, ça va. Ik ga denk ik over 'n paar weken misschien 'n nieuwe middenvelder of 2 kopen, afhankelijk van de financiën... Middenveld lijkt vrij zwak vergeleken met de andere teams uit m'n reeks (via alltid)... Maar eerst nieuwe coach.

En in de Beker: mwoah, was van plan om misschien toch te motsen in plaats van te piccen, als m'n tegenstander niet zou inloggen, maar vandaag toch ingelogd dus zal maar piccen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 15:57
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Waarvoor staat AO eigenlijk?

*n00bstyle*
All Offensive, het is een tactiek waarmee je veel spelers met Positiespel hebt, en die op alle posities (behalve aanvallers) op aanvallend zet, zo krijg je een idioot hoog middenveld, gecombineerd met een goede aanval laat je veel wedstrijden winnen die je eigenlijk zou moeten verliezen
Ik heb er ook nog 6 koppers bijzitten dus ik hoop nog wat SE (Special Events) mee te krijgen

Volgend seizoen zal AO aan banden worden gelegd (het zal minder goed gaan functioneren)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 19:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ahaaa, ok thanks, weer wat bijgeleerd... Maar ik heb jammer genoeg niet zo veel spelers met veel positiespel, dus da's al geen tactiek voor mij...

0-7 verloren trouwens in de Beker, heb nochtans qua sterren m'n beste match ooit gespeeld, moet nog verder analyseren... Kerel had 3x zoveel sterren ofzo... Wel jammer, was maar 'n goeie 5000 man, dus maar 30k inkomsten voor mezelf... Maar heb toch beslist nieuwe coach aan te nemen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 20:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
07-11-2007 Nieuwe coach!
Na het zware 0-7 thuisverlies in de Beker van België heeft het bestuur beslist om kort op de bal te spelen en coach Serge Moortgat op staande voet te ontslaan. Kort na het ontslag stelde de club reeds Lionel Kurth aan, een buitenlandse, aanvallend ingestelde coach die perfect bij de huisstijl past. Door deze transfer hoopt het bestuur dat de spelers op de eerste speeldag van de komende competitie laten zien wat ze waard zijn en onderstreept het nogmaals zijn ambitie om dit seizoen te promoveren.


__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 02:51
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Goede keus denk ik!
Als ik morgen tijd heb (en weer nuchter ben ) neem ik je team even door aan de hand van afgelopen wedstrijden!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 09:39
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Zatlap.

Heb de voorbije weken redelijk met m'n A-team gespeeld, af en toe wel 'n B-speler ertussen maar die herken je normaal gezien snel aan hun ratings...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 10:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
En ik pic nooit meer, toch niet met deze trainer: teamgeest is al gedaald van content naar kalm, op één dag...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 09:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Teamnieuws

Je trainer Lionel Kurth heeft het volgende vastgesteld:

Jakob Jul Balle:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van redelijk naar goed.


Eerste spits die popt. Wel vreemd, want volgens HattrickBuddy was hij nog lang niet aan de beurt om te poppen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 10:45
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Jeugdteam toch dan?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 13:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Jeugdteam toch dan?
Nee, uit m'n A-kern... Speler die niet veel gespeeld heeft de laatste weken, maar in de beker wel in de spits stond, meteen gepopt.

Bij m'n jeugd blijft 't beetje stabiel, ga vanaf nu daar individueel en scoren trainen, zodat ik m'n verdediger train maar ook m'n spitsen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 20:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
HattrickBuddy wordt niet meer geupdate, vandaar dat 't niet meer zo goed werkt... Ik ga dan ook vanaf nu Hattrick Organizer! gebruiken, zou naar't schijnt goed moeten werken ook en 't ziet er voorlopig wel handig uit... Gelukkig dat ik m'n versie bij HattrickBuddy nog niet geregistreerd had!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 16:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
6-0 Winst, kampioen worden gaat een eitje zijn aangezien de enige echte tegenstander zelfs verliest van 'n botteam deze speeldag...

Enige jammere is dat ik met 6 verschillende spelers heb gescoord waardoor ik momenteel niet aan kop sta in de topschutterslijst, maar dat komt nog wel in orde vermoed ik.

Voor 't overige: geen blessures, geen kaarten, allen tien de kansen netjes voor mij (vier missers ), ruim overwicht in balbezit, supporters die in de wolken zijn en sponsors die tevreden zijn, ik ben 'n gelukkig teammanager.

Nog 'n klein minpuntje: slechts 3400 toeschouwers, waardoor ik maar 28.5k inkomsten heb en ik vermoedelijk nog wel even in 't rood ga staan... Gelukkig volgende week nog maar 50k in 't rood, dus ça va nog, heb nog speling. En normaal gezien verwacht ik 20 extra supporters deze week en volgende week ook, dus volgende thuismatch gaat er heel wat meer volk zitten veronderstel ik!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 20:42
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Weinig toeschouwers idd... ik win van mijn belangrijkste tegenstander!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 20:54
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Proficiat.

Mja, alle bots in m'n reeks halen 7000 of meer toeschouwers, bij de enige topclub waar degelijk verzorgd voetbal te zien is blijven ze natuurlijk weg...

Ach ja, morgen komen er meteen al 10 supporters bij dus hopelijk ook meer dan 400 man bij m'n oefenwedstrijd van woensdag...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 22:25
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Lekker, een vriend van mij had het geluk om een botteam te treffen als bekertegenstander, dus die gaat nu lekker nog een winstgevende thuiswedstrijd spelen! Hier moet de 3e ronde makkelijk te halen zijn.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 23:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Gelukzak!

Speler te koop hier, voor 15k en zou er minstens 55k waard zijn op TL...:

Jakob Jul Balle (132643089)
21 jaar en 16 dagen, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Koppen

Volgende verjaardag: 16-02-2008
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 468 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Methuus Boys
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig

Doelpunten in carričre: 3
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 07:09
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
goeie speler, jammer dat zijn passen niet iets hoger is.. verder is koppen zeer relaxt, menig wedstrijd mee gewonnen..
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 09:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mja, is net gepopt dus als ik beetje uit de schulden wil wel de moeite om te verkopen...

12 Supporters bijgekregen trouwens

Edit: ik heb 'n nieuwe spits gekocht ter vervanging, kostte me 18500:

Jacques Meulders (171128471)
19 jaar en 38 dagen, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Snel

Volgende verjaardag: 25-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 372 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Methuus Boys
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Ik heb al 'n aantal koppers in m'n team staan, achteraan, heb 't voor spitsen meer op snelle of technische mannen die kunnen rushen of dribbelen... Heb zo nog 'n snelle spits... En ik wil altijd 'n specialiteit bij 'n spits hebben, daar let ik sinds 'n paar weken op.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...

Laatst gewijzigd op 12-11-2007 om 10:27.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 18:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Nu ja, 't is natuurlijk ook belangrijk dat je 'n beetje kan roteren naargelang de weersomstandigheden, als 't resultaat echt belangrijk is. Gelukkig voor mij ga ik daar dit seizoen niet zoveel last van hebben aangezien ik normaal gezien 42/42 moet halen in deze reeks...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 20:10
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Gister gedebuteerd in de III, 3-3 gelijkgespeeld, mijn beste middenvelder was geschorst, anders had ik zekere 3 punten gepakt.
Niettemin een geslaagd debuut
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 23:37
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
in de III alweer
zul je wel goed ingespeeld hebben op de verval van de markt afgelopen periode.. ik heb dat juist niet gedaan waardoor ik richting de V ben blijven hangen (al heb ik wel een financieel kerngezond team)
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 01:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Nice Mitros. Ik ben opnieuw aan't toeslaan op de transfermarkt, weer 'n snelle spits op 't oog maar nu eentje van 18 jaar... Ben benieuwd of ik 'm ga kunnen halen! Als ik deze kan halen, kan ik 'n oudere spits van 27 verkopen/ontslaan en heb ik op 't einde van 't seizoen weer 'n goeie spits erbij...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 17:23
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Datum Type Speler Van/Aan Prijs TSI toen
13-11-2007 Gekocht Sibrand Vlaskamp van fcMeMe 21 050 € 490
13-11-2007 Gekocht Timo Spannraft van Fabians Topkick 1 000 € 410
12-11-2007 Gekocht Jacques Meulders van SigurRos 18 500 € 410

Dat zijn m'n drie nieuwe trainees. Spits ontslagen en morgen nog 'n andere speler ontslaan en dan is m'n budget redelijk in orde, net zoals m'n trainee-plaatsen (allemaal met specialiteit snel, koppen of onvoorspelbaar) en m'n hele ploeg... Net geanalyseerd dat ik zelfs met m'n B-ploeg 'n redelijk goede kans op promotie maak.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 15:57
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
in de III alweer
zul je wel goed ingespeeld hebben op de verval van de markt afgelopen periode.. ik heb dat juist niet gedaan waardoor ik richting de V ben blijven hangen (al heb ik wel een financieel kerngezond team)
Het gaat hard het laatste jaar, in 3 seizoenen van V naar III
En ik heb wel wat geluk gehad met de transfermarkt en veranderingen etc. ik ging op het juiste moment verkopen en Multiskil trainen, wat nu dus resulteert in de III en 10.7 Mln op de bank
Verder heb ik slechts 255K per week salaris

Geschatte waarde spelersgroep; 15 Mln

Ik leef in het hosanna tijdperk
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 01:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
15-11-2007
Je hebt een speler verkocht en 58 419 € ontvangen.


Kerel is dus verkocht voor €64 000 terwijl ik maar 50k had verwacht, meevallertje dus! En heb 'm zelf twee maanden geleden gekocht voor €2 000, netjes!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...

Laatst gewijzigd op 15-11-2007 om 01:30.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 11:10
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Goed bezig!

Ik gister mazzeltje in de beker.. 2-3 gewonnen.. tegenstander beetje onderschat, had z'n volle team erin geknald
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 12:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Da's inderdaad 'n geluk hebben...

Ik alweer 12 supporters bij, over anderhalve week rond ik de kaap van 300!

En over twee weken uit 't rood, tenzij ik nog 'n speler ga verkopen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 08:46
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Hebben jullie ook je naamgenoot in je gelederen?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 10:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Nee, die bestaat niet.

Heb wel 'n leuke trainingsupdate achter de rug.


TSI
+880/-200
Vorm
+8/-6
Conditie
+2/-1
Scoren
+1/-0 (van matig naar redelijk)
Verdedigen
+0/-1 (trainer)
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 20:30
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Hebben jullie ook je naamgenoot in je gelederen?
Nee, ik kan hem niet in levende lijve aantreffen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 16:06
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik wel, gelukkig is ie dramatisch slecht

Morgen een 3 voudige goddelijke verdediging proberen te passeren!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 20:52
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vandaag 0-6 gewonnen weer, sta los op kop. :-)

En heb al 'n goed idee wie topscorer gaat worden in mijn competitie, Pardo zit al aan 3 goals en zit nog altijd aan 'n gemiddelde van 1.1 goals/wedstrijd.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 21:26
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Pff. 3-2 verloren

Netjes M!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Pff. 3-2 verloren

Netjes M!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.