Oud 03-09-2008, 14:47
Verwijderd
Hm, net stond er voor even weer "priveberichten" ipv meldingen bovenaan.

Sowieso vind ik dat menuutje maar niks.
Advertentie
Oud 03-09-2008, 14:53
Verwijderd
Er is geen quoteknopje meer in het "fotoboek".
Oud 03-09-2008, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Jon? Aangezien de fotoboeken nu groter mogen zijn, betekent dat dat er veel ruimte op de server/shared storage is? Zo ja, mag het aantal PM's dan niet verdubbeld worden wat je mag hebben? (a)
Oud 03-09-2008, 15:13
Verwijderd
De laatste 1 bezoekers van deze pagina waren:
Oud 03-09-2008, 15:18
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik heb dit topic niet doorgelezen, dus sorry als het er al staat.

Mijn idee/tip;
Is het mogelijk dat je oude fotoboekberichten/profielberichten kunt inklappen?
Ik vind het nu echt super lelijk staan dat je ze meteen kunt lezen.

Tip 2:
Als je dan een nieuw bericht krijgt, is het misschien een idee om die er dan weer boven te zetten, zodat je het daarna moet uitklappen (net als vroeger met een rood cijfer) (of dat het nieuwe bericht automatisch uitgeklapt wordt)
Oud 03-09-2008, 15:22
Verwijderd
Wie moet nu de profielen en groepen nakijken? fotobazen of forumbazen?
Oud 03-09-2008, 15:32
Verwijderd
Het plan is dat de fotobazen dat gaan doen.
Oud 03-09-2008, 15:37
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline


Is er iets met het resizen van avatars? Bij de rest zijn ze gewoon kleiner, maar bij sommige mensen gigantisch. Dat donkergrijze stuk mag ook iets naar links vind ik.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 03-09-2008, 15:41
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Sommige mensen hebben te grote avatars ja, dat komt doordat de oude forumsoftware ze niet verkleinde. Ik denk dat het er niet zo heel veel meer kunnen zijn, die in je screenshot heb ik iig aangepast
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 03-09-2008, 15:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
T_ID en Illusion ofzo hebben het ook.

Doe een cronjob op avatars die te groot zijn en resizen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 03-09-2008, 15:45
Verwijderd
Waarom staan alle verplaatste topics ineens bovenaan?
Oud 03-09-2008, 16:51
Verwijderd
wat gebeurt er met de toppostlijst?
Oud 03-09-2008, 17:10
Verwijderd
ik vind het er top uitzien! Ben ook blij dat de resolutie iets verhoogd is.
Oud 03-09-2008, 17:39
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Sommige mensen hebben te grote avatars ja, dat komt doordat de oude forumsoftware ze niet verkleinde. Ik denk dat het er niet zo heel veel meer kunnen zijn, die in je screenshot heb ik iig aangepast
b.beetje heeft ook nog een grote

http://forum.scholieren.com/showthre...5#post28107295
Oud 03-09-2008, 17:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het is wel heel fel. Ik heb steeds het gevoel dat ik naar daglicht kijk met een enorme kater
Komt vooral door die brede witte balken die er nu aan de zijkant zitten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-09-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Het is wel heel fel. Ik heb steeds het gevoel dat ik naar daglicht kijk met een enorme kater
Komt vooral door die brede witte balken die er nu aan de zijkant zitten.
En het hele lichtblauwe op een grijs/witte achtergrond werkt ook niet mee.
Oud 03-09-2008, 17:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
En het hele lichtblauwe op een grijs/witte achtergrond werkt ook niet mee.
Ja in de topiclijst bedoel je? Dat is wel heel licht inderdaad.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-09-2008, 17:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Als je een foto bekijkt in iemands profiel staat er onder:
'Opmerking: (Note: your comment may be visible in alternative locations) '


iewl jakkie bah engels
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-09-2008, 18:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
wat gebeurt er met de toppostlijst?
Daar wordt nog naar gekeken, het is nog niet duidelijk hoe die gaat worden.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-09-2008, 18:03
Verwijderd
wow, wat is het opeens breed, dat forum

en die groepen en vrienden zijn maar raar. en ik mis het "verander avatar"-knopje bij directe links.
ziet er wel mooi uit. jammer dat het fotoboek weg is en je nu maar minder fotoos mag hebben, though.
Oud 03-09-2008, 18:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Je kan juist meer foto's hebben als ik het goed begrepen heb. Alleen zijn de externe foto's niet meegekomen bij het overzetten, alleen die lokaal stonden.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-09-2008, 18:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Nu kan iedereen de foto's wel bekijken zeker? Want ik zie ineens allemaal foto's terwijl ik voorheen dan de melding kreeg dat ik zelf een fb moest hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-09-2008, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ja in de topiclijst bedoel je? Dat is wel heel licht inderdaad.
Precies, als het gewoon een donkerdere tint blauw zou zijn, zou het geen probleem zijn.
Oud 03-09-2008, 18:57
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Wordt de mobile skin nog gefixt? Die is nu namelijk hetzelfde als de originele skin en daarme is mobiel forumen haast onmogelijk..
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Oud 03-09-2008, 19:02
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat is dat nu eigenlijk met die vrienden, staat dat ergens?

*accepteert iedereen braaf*
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-09-2008, 19:07
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Wordt de mobile skin nog gefixt? Die is nu namelijk hetzelfde als de originele skin en daarme is mobiel forumen haast onmogelijk..
Zou het weer moeten doen!
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 03-09-2008, 19:28
Verwijderd
Marco marco marco marco!
De accesskeys zijn weer in de war
Of nouja, FF is in de war met de accesskeys! Twee keer een accesskey s is teveel van het goeie en dan doet'ie maar gewoon niks..
Oud 03-09-2008, 19:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Sommige mensen hebben te grote avatars ja, dat komt doordat de oude forumsoftware ze niet verkleinde. Ik denk dat het er niet zo heel veel meer kunnen zijn, die in je screenshot heb ik iig aangepast
*geeft zichzelf aan*
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 03-09-2008, 20:05
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Je kunt hem ook gewoon even zelf opnieuw uploaden als je merkt dat je een te grote avatar hebt, dan komt het ook goed
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 03-09-2008, 20:06
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Marco marco marco marco!
De accesskeys zijn weer in de war
Of nouja, FF is in de war met de accesskeys! Twee keer een accesskey s is teveel van het goeie en dan doet'ie maar gewoon niks..
Doet het goed hier? Tenminste, als ik (Shift) Alt + S doe selecteer-ie 'Reactie versturen'.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 03-09-2008, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Doet het goed hier? Tenminste, als ik (Shift) Alt + S doe selecteer-ie 'Reactie versturen'.
ja maar dat was de vorige keer ook, maar vroegâh, en na jouw "patch" bij de vorige versie deed'ie 't ook.
Het probleem is dat er op de reactie-pagina (dus newreply.php) 2 keer accesskey s staat bij een button, omdat er 2 keer de "Reactie versturen" button staat. Als er maar één accesskey s is (alleen de bovenste, of alleen de onderste) dan is 't veel makkelijker, want dan kan ik het formulier direct versturen met Alt+s. Nu selecteert hij alleen een button als ik op Alt+s druk en dan moet ik daarna nog op enter of spatiebalk drukken om te verzenden.
Niet handig!

Verder is 't ook nutteloos om twee keer accesskey s te hebben, dus gewoon weg ermee!
Oud 03-09-2008, 20:42
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Gefixt!
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 03-09-2008, 20:43
PV
PV is offline
Citaat:
Naast de thumbnails moet ook de searchindex opnieuw opgebouwd worden. Wordt allemaal beter
dat zoekresultaten dus niet helemaal chronologisch zijn op datum/tijd van de laatst gedane post, wordt dus nog verholpen?
Oud 03-09-2008, 20:57
PV
PV is offline
waarom staan topics met een slotje onderaan
Oud 03-09-2008, 21:04
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
dat zoekresultaten dus niet helemaal chronologisch zijn op datum/tijd van de laatst gedane post, wordt dus nog verholpen?
Heb je niet hetzelfde probleem als hier?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 03-09-2008, 21:08
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
waarom staan topics met een slotje onderaan
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 03-09-2008, 21:08
Verwijderd
Is er al iets van een beleid voor die profielen?
Oud 03-09-2008, 21:08
Verwijderd
Citaat:
waarom staan topics met een slotje onderaan
Omdat we dat wel zo handig vonden
Oud 03-09-2008, 21:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Omdat we dat wel zo handig vonden
Ik vind het zeer onhandig.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 03-09-2008, 21:16
Verwijderd
Ik ook
Oud 03-09-2008, 21:20
Verwijderd
Wat een mietjes! Is er eens iets handig, vinden ze het onhandig
Oud 03-09-2008, 21:24
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Wat een mietjes! Is er eens iets handig, vinden ze het onhandig
Daar gaat het al fout
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 03-09-2008, 21:24
Verwijderd
Telt die bezoekenteller bij je profiel trouwens alleen de bezoeken van anderen of ook de keren dat je even in je eigen profiel kijkt?
Oud 03-09-2008, 21:25
Verwijderd
Mja, misschien moet ik er gewoon aan wennen, maar nu vind ik het gewoon raar dat ik sorteer op laatste reactie, maar dat die volgorde eigenlijk gewoon niet klopt
Oud 03-09-2008, 21:28
PV
PV is offline
Citaat:
Heb je niet hetzelfde probleem als hier?
Dat is idd wel hetzelfde soort probleem, alleen staat er geen oplossing bij? en ik snap ook niet helemaal waardoor het komt, ik heb mn pc een paar dagen niet aangehad en nu heb ik er ineens last van, eerder nog nooit. Het is trouwens zowel in IE als Firefox.

Het is ook niet zo dat ik pagina's refresh, ik ga gewoon naar onzin en zoek daar naar een bepaald woord om een topic te vinden. Alleen zijn de resultaten volgens mij op datum van wanneer een topic is aangemaakt, ipv datum van laatste reactie.

Laatst gewijzigd op 03-09-2008 om 21:34.
Oud 03-09-2008, 21:29
PV
PV is offline
Citaat:
Mja, misschien moet ik er gewoon aan wennen, maar nu vind ik het gewoon raar dat ik sorteer op laatste reactie, maar dat die volgorde eigenlijk gewoon niet klopt
Ik vond het vooral raar dat het lampje voor een deelforum bleef branden terwijl ik *dacht* alles gelezen te hebben.
Oud 03-09-2008, 21:33
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Dat is idd wel hetzelfde soort probleem, alleen staat er geen oplossing bij? en ik snap ook niet helemaal waardoor het komt, ik heb mn pc een paar dagen niet aangehad en nu heb ik er ineens last van, eerder nog nooit. Het is trouwens zowel in IE als Firefox.
Er is ook geen oplossing voor, dat gebeurt gewoon als je zoekt en dan de pagina met resultaten vernieuwt.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 03-09-2008, 21:35
PV
PV is offline
Citaat:
Er is ook geen oplossing voor, dat gebeurt gewoon als je zoekt en dan de pagina met resultaten vernieuwt.
zie mijn edit ^
Oud 03-09-2008, 21:37
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Oh ja, nu zie ik het ook. Daar zal Jon even naar moeten kijken
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 03-09-2008, 21:39
Verwijderd
mag ik trouwens nogmaals zeggen dat de zijkanten wel heel erg wit zijn?

is er trouwens een optie om het forum smaller te maken, zelf? nee zeker... ik ben echt een autist wat dat soort dingen betreft

[edit] nog een foutje:

als je op de naam van een forum klikte vroeger, dan laadde je dat forum opnieuw. nu zit daar geen link onder. en het mapje links naast de naam deed vroeger hetzelfde, maar nu ga je daarmee terug naar de hoofdpagina.

[edit2] nog iets, ik dacht dat ik het al had zien staan, maar ik ben het kwijt: het "gelezen markeren" per forum via de wolkjes/lampjes werkt nog niet. mag dat wel weer terug?? pretty please?

Laatst gewijzigd op 03-09-2008 om 22:04.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Forumupdate - feedback! #2
Blaf
29 23-04-2009 11:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.