Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2008, 18:11
Verwijderd
Kan dat lichtblauwe aan de bovenkant niet meescrollen? Als dat niet in beeld is, is het forum spierwit!
Advertentie
Oud 04-09-2008, 18:37
Verwijderd
***sido*** had ook een grote dacht ik en iets als kunamosity oid

sarah antubis metallicat mltinus theredarrow sugarcoatedsour skilly

Laatst gewijzigd op 04-09-2008 om 18:57.
Oud 04-09-2008, 19:07
Verwijderd
Soija; coming from you that sounds...... twijfelachtig
Oud 04-09-2008, 19:55
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik heb altijd een beetje moeite met de link naar interessegroepen vinden (bij directe links i know)

Verder hulde
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 04-09-2008, 20:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik weet niet of het al gemeld is, maar in IE 7 voor Vista doet de multiquote het niet goed, als ik op het "plusje" klik, dan krijg ik een reactiescherm ipv een gekleurd quoteknopje.
__________________
you're not my demographic
Oud 04-09-2008, 21:33
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Klassiek of gewone skin?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 04-09-2008, 21:36
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar in IE 7 voor Vista doet de multiquote het niet goed, als ik op het "plusje" klik, dan krijg ik een reactiescherm ipv een gekleurd quoteknopje.
Citaat:
Klassiek of gewone skin?
Hier doet-ie het prima in IE7. Wel op Windows XP, maar dat moet niet uitmaken. Verwijder je tijdelijke internetbestanden eens?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 04-09-2008, 21:37
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Kan dat lichtblauwe aan de bovenkant niet meescrollen? Als dat niet in beeld is, is het forum spierwit!
Zou kunnen. Nadeel is dat dat scrollen langzaam kan maken. Browsers vinden een meescrollend achtergrondplaatje ingewikkelder dan een vast achtergrondplaatje.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Oud 04-09-2008, 21:58
Verwijderd
Je zou de achtergrond ook helemaal blauw kunnen maken. Volgens mij ziet dat er ook prima uit.
Oud 05-09-2008, 05:55
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Zou kunnen. Nadeel is dat dat scrollen langzaam kan maken. Browsers vinden een meescrollend achtergrondplaatje ingewikkelder dan een vast achtergrondplaatje.
Dan maak je dat toch optioneel, of is dat te moeilijk. Dat ie standaard op niet meescrollen staat, maar dat men kan instellen dat ie wel mee gaat scrollen.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 05-09-2008, 06:02
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Oh, bij 'Afbeeldingen uploaden' in het fotoalbum (oude lay-out):

Pictures will be automatically resized to fit within these constraints if possible. However, you may receive better results by doing it manually.

Waarom moet dat in het Engels?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 05-09-2008, 08:50
Verwijderd
Omdat het nog niet vertaald is?
Oud 05-09-2008, 09:07
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
oew, nog even zeuren over de ava's

te groot (al vind ik sommigen wel een mooie grootte hebben eigenlijk)

Jolyne
eXo
bamiPoep
Roxy
Louis Armstrong
Joostje
Drez
Axel11
DanseMacabre
Evatjuhhhh

en ik mis mn knopje
Sorry?
Oud 05-09-2008, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Sorry?
verkeerd gekeken denk ik. mijn welgemeende excuses.
Oud 05-09-2008, 11:00
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
verkeerd gekeken denk ik. mijn welgemeende excuses.
Geen probleem!
Oud 05-09-2008, 11:28
Verwijderd
Het zoeken is trouwens echt verneukter dan ooit
Resultaten van ongelezen topics van een uur geleden vind ik soms op pagina drie pas terug, terwijl de topics van gisteren bovenaan staan.
Oud 05-09-2008, 11:46
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Het zoeken is trouwens echt verneukter dan ooit
Resultaten van ongelezen topics van een uur geleden vind ik soms op pagina drie pas terug, terwijl de topics van gisteren bovenaan staan.
Citaat:
Klopt, dat merkte PV ook al op. Ik ben het aan het onderzoeken.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Oud 05-09-2008, 12:19
Verwijderd
Jon;

Citaat:
Dan maak je dat toch optioneel, of is dat te moeilijk. Dat ie standaard op niet meescrollen staat, maar dat men kan instellen dat ie wel mee gaat scrollen.
Is dit een mogelijkheid?
Oud 05-09-2008, 12:21
Verwijderd
Ik hoef eigenlijk juist niet al mij fotoboekreacties op mijn profiel te hebben staan.. Kan ik ze allemaal in één keer verwijderen? Frisse start, zeg maar? Het lukt me niet echt en dan blijft er staan "bericht verwijderd" en dat wil ook niet. Ik wil alles weg.
Oud 05-09-2008, 12:46
Verwijderd
Technisch is dat wel mogelijk, maar dat moet een fb+/beheerder dan doen. Jij kan die berichten niet definitief verwijderen.
Ik zal Marco eens aan de mouw trekken hierover
Oud 05-09-2008, 13:30
Verwijderd
Is "Voorbeeld van bericht" niet beter dan "Voorbeeld van boodschap" bij het versturen van een privébericht?
Oud 05-09-2008, 13:38
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Rambo & Surprise hebben ook nog een grote avatar

Laatst gewijzigd op 05-09-2008 om 13:47.
Oud 05-09-2008, 13:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
In je profiel kun je ook berichten 'goedkeuren' of niet. Maar als je dat wilt, en je hebt berichten aangevinkt, krijgt je deze melding: 'Je hebt geen geldige boodschappen geselecteerd'. Sowieso vraag ik me het hele nut van goedkeuren af als de berichten zonder goedkeuring ook al geplaatst worden.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-09-2008, 14:17
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Technisch is dat wel mogelijk, maar dat moet een fb+/beheerder dan doen. Jij kan die berichten niet definitief verwijderen.
Ik zal Marco eens aan de mouw trekken hierover
Ik zie ook zo snel geen manier om alle berichten in één keer te verwijderen. En om het nou per pagina te gaan doen... misschien weet Jon iets.

Citaat:
In je profiel kun je ook berichten 'goedkeuren' of niet. Maar als je dat wilt, en je hebt berichten aangevinkt, krijgt je deze melding: 'Je hebt geen geldige boodschappen geselecteerd'. Sowieso vraag ik me het hele nut van goedkeuren af als de berichten zonder goedkeuring ook al geplaatst worden.
Klopt, omdat we dat goedkeuren niet gebruiken. Die optie heeft pas nut als berichten eerst moeten worden goedgekeurd, maar dat is dus niet zo.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 05-09-2008, 15:35
Verwijderd
Nou ja, ik zou het niet erg vinden om alles zelf per pagina te verwijderen.. als het dan ook echt verwijderd zou worden? Maar nu kun je alleen de optie "niet definitief verwijderen" kiezen, waardoor er blijft staan dat het bericht verwijderd is.

Edit: Nu ik er weer kijk, zijn de berichten waar vanmiddag nog een melding stond dat ie was verwijderd wel helemaal weg.. Kost dat gewoon een afwezigheid en weer terugkomen o.i.d.?

Edit2: Oh en nu is alles helemaal weg.. ik gok dat er net iemand mee bezig was dan Dankjeweeel!!
Oud 05-09-2008, 15:40
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Nou ja, ik zou het niet erg vinden om alles zelf per pagina te verwijderen.. als het dan ook echt verwijderd zou worden? Maar nu kun je alleen de optie "niet definitief verwijderen" kiezen, waardoor er blijft staan dat het bericht verwijderd is.
Ze zijn weg.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Oud 05-09-2008, 15:41
Verwijderd
Is het trouwens geen idee om de "Afbeelding rapporteren"-knop bij de profielfoto's wat verder van de "Volgende afbeelding"-knop te plaatsen? Volgens mij klik je nu nogal snel per ongeluk op de eerstgenoemde knop namelijk.
Oud 05-09-2008, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn weg.
Jaaa ik zag het, super.. dankjewel
Oud 05-09-2008, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik zou het niet erg vinden om alles zelf per pagina te verwijderen.. als het dan ook echt verwijderd zou worden? Maar nu kun je alleen de optie "niet definitief verwijderen" kiezen, waardoor er blijft staan dat het bericht verwijderd is.

Edit: Nu ik er weer kijk, zijn de berichten waar vanmiddag nog een melding stond dat ie was verwijderd wel helemaal weg.. Kost dat gewoon een afwezigheid en weer terugkomen o.i.d.?

Edit2: Oh en nu is alles helemaal weg.. ik gok dat er net iemand mee bezig was dan Dankjeweeel!!
Nee, ik heb vanmiddag/vanochtend even gekeken of ik wel permanent kon verwijderen en dat heb ik uitgetest op de door jou verwijderde berichten
Oud 05-09-2008, 17:58
Verwijderd
Citaat:
mij en zichzelf
Je moet Bubblesort over de resultaten heengooien
Oud 05-09-2008, 20:27
Verwijderd
Ik heb trouwens de indruk dat er heel veel mensen geen foto's meer in het profiel hebben staan die eerst wel een fotoboek hadden. Kan dit kloppen?
Oud 05-09-2008, 21:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik heb trouwens de indruk dat er heel veel mensen geen foto's meer in het profiel hebben staan die eerst wel een fotoboek hadden. Kan dit kloppen?
Alle fotoboeken die uit stonden op het moment van overzetten zijn niet geïmporteerd in het nieuwe fotoboek.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-09-2008, 21:55
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Jon;



Is dit een mogelijkheid?
Dat is een mogelijkheid
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 05-09-2008, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Alle fotoboeken die uit stonden op het moment van overzetten zijn niet geïmporteerd in het nieuwe fotoboek.
Zijn er recentelijk zoveel fotoboeken uitgezet dan?
Oud 05-09-2008, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Dat is een mogelijkheid
Egaal blauw ook.
Oud 05-09-2008, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Zijn er recentelijk zoveel fotoboeken uitgezet dan?
Er waren vrij veel fotoboeken die uitgezet waren ja.
Oud 05-09-2008, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Egaal blauw ook.
of blauw dat van buiten naar binnen vervaagt, ipv van boven naar beneden.
Oud 06-09-2008, 02:34
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Alle fotoboeken die uit stonden op het moment van overzetten zijn niet geïmporteerd in het nieuwe fotoboek.
En ik neem aan dat de oude fotoboek optie 'alleen zichtbaar voor fotoboekleden' nu is veranderd in 'alleen zichtbaar voor vrienden'?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-09-2008, 09:05
Verwijderd
Citaat:
En ik neem aan dat de oude fotoboek optie 'alleen zichtbaar voor fotoboekleden' nu is veranderd in 'alleen zichtbaar voor vrienden'?
Die staan inderdaad op "Privé", wat betekent dat alleen forumers die jij als vriend hebt geaccepteerd de foto's kunnen zien.
Oud 06-09-2008, 10:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Zijn er recentelijk zoveel fotoboeken uitgezet dan?
Zo'n 5.000 die uitgeschakeld of uitgezet waren ja.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-09-2008, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Zo'n 5.000 die uitgeschakeld of uitgezet waren ja.
Meer dan 5500 idd.
Oud 06-09-2008, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Die staan inderdaad op "Privé", wat betekent dat alleen forumers die jij als vriend hebt geaccepteerd de foto's kunnen zien.
Aha, dat verklaart het een en ander.
Oud 06-09-2008, 21:58
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Sorry voor eventuele herhalingen:
Als je een nieuwe privebericht maakt en je typt bijvoorbeeld "Wol" in, dan krijg je geen lijstje meer met suggesties van nicknames die met "Wol" beginnen
Dit was eerst wel (en dat was handig!)
Oud 06-09-2008, 22:19
Verwijderd
Dat is er nog steeds hoor.
Oud 06-09-2008, 23:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat is er nog steeds hoor.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-09-2008, 09:16
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Bij mij doet dat het niet

Edit; De ene naam pakt hij wel en de andere naam niet
Oud 07-09-2008, 17:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat dit nog niet eerder genoemd is!

Vroeger had je altijd, als je op iemands naam klikte, een menu'tje waarbij je naar iemands fotoboek kon gaan. Nu het fotoboek er niet meer is is die optie weg, maar niet vervangen door 'ga naar foto album'.

Zou die optie toegevoegd kunnen worden?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-09-2008, 21:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hier doet-ie het prima in IE7. Wel op Windows XP, maar dat moet niet uitmaken. Verwijder je tijdelijke internetbestanden eens?
Hij doet het nog steeds. Het is wel apart. Op mn pc met XP en IE7 doet hij het niet, alleen als ik vista gebruik.
__________________
you're not my demographic
Oud 07-09-2008, 21:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat dit nog niet eerder genoemd is!

Vroeger had je altijd, als je op iemands naam klikte, een menu'tje waarbij je naar iemands fotoboek kon gaan. Nu het fotoboek er niet meer is is die optie weg, maar niet vervangen door 'ga naar foto album'.

Zou die optie toegevoegd kunnen worden?
Als je op "bekijk openbaar profiel" klikt, zie je gelijk het fotoalbum staan in het profiel. Het is maar één klikje meer.
__________________
you're not my demographic
Oud 07-09-2008, 21:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als je op "bekijk openbaar profiel" klikt, zie je gelijk het fotoalbum staan in het profiel. Het is maar één klikje meer.
Nee, het is 2 klikjes meer, want daarna moet ik het album ook nog openen.

En dan nog, 1 klikje is gewoon handiger.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Forumupdate - feedback! #2
Blaf
29 23-04-2009 11:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.