Oud 03-05-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb deze discussie nu al vanaf het begin gevolgd, en ik denk dat dit wel een vraag is die ik kan beantwoorden: Als FB ben je o.a. verantwoordelijk voor de sfeer en toegankelijkheid van een subforum. Deze verantwoordelijkheid splitst zich toe op het subforum zelf, maar ook is het van belang dat je kan meedenken met andere subfora.
Maar je bent gewoonweg niet in staat om die afweging te maken als je er nooit komt. Dan kan je wel een mening hebben, maar die is gebaseerd op 1 indruk en dat is natuurlijk zinloos.
Citaat:

Ondanks dat hier al bijna een vol topic lang gekletst wordt over dit onderwerp, is het aantal klagers erg laag. Volgens mij hebben we hier 20 individuele leden die een sterke mening hebben. Scholieren.com heeft heel veel meer leden.
Deze drogreden is een N&A-fb onwaardig.
Citaat:
Leden die niet allemaal spreken en deze leden moeten ook een stem hebben. Deze leden moeten ook gehoord worden en een van de manieren is andere FBs te vragen hoe het is om in te stromen in een forum waar ze normaal niet komen. Dit kan bijvoorbeeld door ze een keer te laten lezen in een subforum.
Dus alle fb's hebben de afgelopen 10 WSZ topics gelezen?
Citaat:

Het zijn dit soort adviezen van FBs die erg nuttig zijn bij het uitzetten van beleid. Dit heeft niet met 'machtswellust' te maken, maar met het zorgen van een gebalanceerd systeem tussen de subfora. Wat dat betreft lijkt het een beetje op een schoolklas. Er kan best een kliek van 4 mensen zijn die het fantastisch heeft, maar je moet ook er voor zorgen dat de rest van de klas er bij betrokken wordt. En ik weet uit ervaring dat het doorbreken van het plezier van zo'n groep, inderdaad op zulke heftige reacties als in dit topic komt te staan. Zelfs al sta je voor de klas als docent.
Maar de hele klas is nu tegen, zelfs de docent zelf. Maar nu komen 2 docenten uit een andere klas, die nog nooit in die klas geweest zijn en die bepalen dat alles anders moet, ondanks dat die klas het best funtioneert van de hele school.
Citaat:

Daarbij is het voor ons ook belangrijk dat er beslissingen genomen worden als team. In deze beslissingen telt de mening van de betreffende FBs veel zwaarder dan die van buitenstaande FBs, dus het is geen 'complot' tegen de mensen van DK.
MAar de meerderheid van de DK-fb's is tegen. Dus dit klopt niet echt.
Citaat:
Net zo goed zal het team de beslissing gezamenlijk uitdragen, of het individu nou tegen is of niet. FBs tegen elkaar proberen uit te spelen is voornamelijk een steek onder de riem, niet een effectief argument.
Als alle fb's het standpunt op dezelfde manier uitdragen is dat niet mogelijk. Maar kennelijk heerst er onderling ook veel onduidelijkheid.
Citaat:

Dit topic is in ieder geval niet on-opgemerkt gebleven bij de FBs en de (paar) argumenten die hier zijn genoemd, zullen zeker worden meegenomen. Beleid is namelijk geen star ding, maar een set regels die voortdurend onder de loep wordt genomen. Voor evaluatie moet echter beleid wel zichtbaar tot uitvoer gebracht worden. Tot nu toe is dit topic alleen maar een van protesten geweest. De mensen die hier hebben gereageerd, hebben volgens mij nog niet eens geprobeerd wat het effect is van de maatregel. Er wordt alleen gepraat over de mogelijke negatieve effecten. Ik zou de uitdaging neerleggen bij jullie om het gewoon te proberen, samen met de FBs die over DK de scepter zwaaien. Wat jullie hier hebben gezegd wordt echt meegenomen, en als jullie gelijk hebben dat DK uitsterft zonder dat topic, zal ook dit beleid geëvalueerd worden.
Er is al een HWJD-topic geweest op DK en dat was een fiasco. Daarnaast is dit ook bij Lifestyle geprobeerd en is dat forum (of wat er nog van over is) op sterven na dood. Dus ik denk dat het eerder een zaak is dat het fb-team eens wat evalueert alvorens dezelfde misstap weer te maken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin II
Verwijderd
1 03-05-2010 10:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35.