Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2015, 16:32
Maroe
Avatar van Maroe
Maroe is offline
Heei!

Ik had een klein vraagje voor de bezorgers van Axender:

Ik bezorg al een week voor Axender. En ik heb echt een groot wijk met alleen maar eengezinswoningen. Ik krijg elke dag 300 folders en weekbladen geleverd omdat ik 305 , letterlijk 305 postbussen heb die ik moet bezorgen. Enig idee hoeveel je hiermee verdient als 14 jarige?

Alvast bedankt, en ik hoor het graag in de reacties!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2015, 17:23
df
Avatar van df
df is offline
Dat weet jij zelf toch het best? Toen ik een folderwijk had op m'n 12e/13e zat er gewoon een briefje bij m'n folders waarop stond hoeveel ik ervoor betaald kreeg.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 17:30
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wat df zegt, of kijk in het contract (is als het goed is ondertekend door je ouders).
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 17:34
Maroe
Avatar van Maroe
Maroe is offline
Citaat:
Dat weet jij zelf toch het best? Toen ik een folderwijk had op m'n 12e/13e zat er gewoon een briefje bij m'n folders waarop stond hoeveel ik ervoor betaald kreeg.
Dat is dus het probleem. Er staat alleen wat mijn vergoeding is op Bezolink (Site waar je afwezigheid, betaald bedrag, bezorgwijk etc. staan). Voor de rest is mij niets verteld over het bedrag die ik krijg per maand/week
__________________
"We stopped checking for monsters under our beds when we realized they were inside us." - The Joker
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 17:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat staat er dan op Bezolink?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 17:49
Maroe
Avatar van Maroe
Maroe is offline
Citaat:
Wat staat er dan op Bezolink?


Als je het niet ziet, linkermuisknop --> Afbeelding opnenen in nieuw tabblad.
__________________
"We stopped checking for monsters under our beds when we realized they were inside us." - The Joker
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 18:28
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
[afbeelding]


Als je het niet ziet, linkermuisknop --> Afbeelding opnenen in nieuw tabblad.
Tel alle bedragen bij de folders met dezelfde bezorgdagen bij elkaar op en dat is wat je krijgt voor die ronde folders lopen? Je moet bijv. op woensdag (alleen) WB Bar Dichtbij bezorgen en daarvoor krijg je € 7,50 in totaal?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 20:39
Maroe
Avatar van Maroe
Maroe is offline
Citaat:
Tel alle bedragen bij de folders met dezelfde bezorgdagen bij elkaar op en dat is wat je krijgt voor die ronde folders lopen? Je moet bijv. op woensdag (alleen) WB Bar Dichtbij bezorgen en daarvoor krijg je € 7,50 in totaal?
Dus op Woensdag krijg ik rond de 7,50? Hmm lijkt me best veel, plus Maandag erbij rond de 9 euro, is 16,50 euro per week. Sorry heb echt geen verstand van dit, mijn eerste keer dat ik aan een krantenwijk doe. Klopt het dus dat ik 16,50 verdien per week? Dacht dat het met dat gewicht en de aantal te maken had.
__________________
"We stopped checking for monsters under our beds when we realized they were inside us." - The Joker

Laatst gewijzigd op 10-01-2015 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 21:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Boven een bepaald gewicht krijg je toeslag maar daaronder maakt het niet uit hoe zwaar het is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 21:59
Maroe
Avatar van Maroe
Maroe is offline
Citaat:
Boven een bepaald gewicht krijg je toeslag maar daaronder maakt het niet uit hoe zwaar het is.
Dus ik tel al de bedragen op die onder Vergoeding staan, en dat is mijn bedrag per week (Bezorgdagen zijn maar Ma, Di en Wo)
__________________
"We stopped checking for monsters under our beds when we realized they were inside us." - The Joker
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 22:01
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dus ik tel al de bedragen op die onder Vergoeding staan, en dat is mijn bedrag per week (Bezorgdagen zijn maar Ma, Di en Wo)
Ik vermoed van wel. Anders even je opdrachtgever bellen en het vragen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 22:04
Maroe
Avatar van Maroe
Maroe is offline
Citaat:
Ik vermoed van wel. Anders even je opdrachtgever bellen en het vragen
Zal ik doen, dankjewel!
Ooit een krantenwijk gehad?
__________________
"We stopped checking for monsters under our beds when we realized they were inside us." - The Joker
Met citaat reageren
Oud 10-01-2015, 22:28
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Zal ik doen, dankjewel!
Ooit een krantenwijk gehad?
Ja, maar dat is wel heeeeeeeeeeel lang geleden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.