Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2015, 18:55
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Allereerst, ik weet niet precies in welke subforum dit moet, dus plaatst ik het maar hier.

Wat ik precies moet weten, zijn welke regels en wetten er zijn in de verfbranche, omtrent vergunningen en keuringsrapporten. Ik vroeg het vandaag aan m'n baas, maar die oogde ook niet al te zeker.. Dus hopelijk weet iemand het hier wel!

Wel heb ik inmiddels uitgezocht welke vergunningen er zijn, maar dat waren meer de verplichte vergunningen als je een bedrijf start.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2015, 19:25
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
1 keer googlen en ik vond de vereniging van de branche: http://www.vvvf.nl/
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 19:30
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Ja, die site ken ik. Helaas kan ik daar niet vinden, wat ik zoek..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 19:50
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wel heb ik inmiddels uitgezocht welke vergunningen er zijn, maar dat waren meer de verplichte vergunningen als je een bedrijf start.
Welke heb je dan gevonden...?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 19:52
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Gebruiksvergunning, milieuvergunning en brandveiligheidsvergunning. Maar de laatste 2 zijn dacht ik niet per sé verplicht.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 19:58
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Gebruiksvergunning, milieuvergunning en brandveiligheidsvergunning. Maar de laatste 2 zijn dacht ik niet per sé verplicht.
Ligt er maar net aan wat voor bedrijf je hebt (hoe groot, wel/geen gevaarlijke stoffen, welke gemeente etc.).

Verder zijn er bij mijn weten geen speciale vergunningen nodig in de verfbranche.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 19:59
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Dus deze 3 vergunningen zijn genoeg, denk jij? M'n baas wist er ook niet echt meer, maar hij klonk vrij twijfelend, vandaar dit topic.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 20:06
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dus deze 3 vergunningen zijn genoeg, denk jij? M'n baas wist er ook niet echt meer, maar hij klonk vrij twijfelend, vandaar dit topic.
Je kan nog denken aan een vergunning om water te onttrekken uit een rivier, of om juist te lozen. Indien van toepassing.

Overigens zijn gebruiksvergunning en brandveiligheidsvergunning hetzelfde. Dat heet gewoon gebruiksvergunning.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 20:10
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Hmm, ik denk niet dat, dat echt met mijn branche te maken heeft vrees ik. Het heeft meer betrekking op de winkel waar ik werk. Klein verfwinkeltje, verkoopt wel veel verschillende merken, doet projecten en dergelijke. Maar daar blijft het ook bij.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 20:11
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hmm, ik denk niet dat, dat echt met mijn branche te maken heeft vrees ik. Het heeft meer betrekking op de winkel waar ik werk. Klein verfwinkeltje, verkoopt wel veel verschillende merken, doet projecten en dergelijke. Maar daar blijft het ook bij.
Een klein verfwinkeltje heeft waarschijnlijk niet eens een gebruiksvergunning nodig en ook geen milieuvergunning

Ik dacht meer aan een verffabriek
Met citaat reageren
Oud 28-01-2015, 20:38
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Oh haha, oeps! Helaas moet ik wel iets in m'n scriptie zetten, dus zet ik dat er wel in. M'n docent oogt niet al te geïnteresseerd, dus grote kans dat ie t alleen maar door bladert!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2015, 08:57
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dit past beter op werk, geld en recht. Ik verplaats het voor je.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.