Oud 11-10-2004, 16:04
Brigitte
Brigitte is offline
Dankjewel!!

Ik heb inmiddels No Mercy gezien in de 6 uur durende busrit naar Frankfurt, hij was weer erg goed.
Big Show kaal

Raw in Frankfurt was helemaal geweldig, ringside seats, de worstelaars reageerden ook erg leuk op t publiek vond ik.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Advertentie
Oud 20-11-2004, 15:09
Verwijderd
Vandaag krijg ik Smackdown vs Raw binnen. dat wordt heel veel spelplezier.
Oud 25-11-2004, 12:48
Brigitte
Brigitte is offline
Mijn vriend heeft hem ook binnen, en is er ook erg blij mee.
Het ziet er iig onwijs mooi uit.
En ze lijken bijna allemaal erg goed.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 25-11-2004, 12:48
Verwijderd
Op www.wweholland.nl is een interview te lezen waarin stone cold het heeft over een mogelijke terugkeer bij de WWE. Nu maar hopen dat hij het woord bij de daad voegt.
Oud 25-11-2004, 16:56
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
dat is toch die 'sport' waarbij ze ongeveer alles acteren?
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 06-12-2004, 00:34
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
ze acteren niet alles, de klappen enzo zijn echt, alleen ze bespreken bepaalde spots in de match en wie er wint om ongelukken te voorkomen, als ze niks afspraken en ze gingen gewoon freefighten dan was het al heel erg misgegaan, het gaat nu al afentoe mis

Ik wist niet dat er zoveel mensen in nederland de WWE kenden dacht dat het maar een stuk of 10 waren ofzo LOL

Ik denk niet dat sone cold ooit terugkomt als actief worstelaar aangezien hij teveel last heeft van oude blessures en na al die ontslagen kunnen we het denk ik wel helemaal vergeten

LitaGirl
Oud 06-12-2004, 01:11
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 25-11-2004 @ 16:56 :
dat is toch die 'sport' waarbij ze ongeveer alles acteren?
Ja, dat is die 'sport' inderdaad...

FF een advies voor de show-sport liefhebbers die ook nog van echt knokken houden, dan moet je de K1 gaan volgen. Keihard knokken (vorm van kick-boksen) met daaromheen een prachtige 'show'.


Dit soort échte actie kom je bij het show worstelen toch niet tegen.

Maar zo heeft iedereen zijn voorkeuren he...
__________________
Zuur...
Oud 06-12-2004, 10:43
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-12-2004 @ 01:11 :
Ja, dat is die 'sport' inderdaad...

FF een advies voor de show-sport liefhebbers die ook nog van echt knokken houden, dan moet je de K1 gaan volgen. Keihard knokken (vorm van kick-boksen) met daaromheen een prachtige 'show'.

[afbeelding]
Dit soort échte actie kom je bij het show worstelen toch niet tegen.

Maar zo heeft iedereen zijn voorkeuren he...
mja, dan zie ik liever neerlands trots in de K-1 dan een stelletje acterende amerikanen.
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 07-12-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 06-12-2004 @ 10:43 :
mja, dan zie ik liever neerlands trots in de K-1 dan een stelletje acterende amerikanen.
Ernesto Hoost de k-1 kampioen heeft wel degelijk meegedaan met showworstelen in japan Bij NJPW( new japan pro wrestling) federatie. Of hij daaraan nog steeds meedoet weet ik niet.

Dat showworstelen moet je zeker niet onderschatten. De klappen enz komen wel degelijk echt aan. Er wordt alleen van tevoren afgesproken wie er wint en hoe het ongeveer zal verlopen, dit om ongelukken te voorkomen. Toch gebeuren er wel ongelukken. Kurt Angle heeft zijn nek gebroken tijdens een match, wat helaas zijn carriere erg in zal korten op wrestling gebied. Hij is wel een van de beste worstelaars. Hij worstelt nu nog wel maar lang zal het niet meer duren voordat hij ermee stopt.
En het ergste is wel de tragische dood van owen hart in de ring. Als dit nep was zouden dan zulke dingen gebeuren?
Oud 07-12-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 06-12-2004 @ 00:34 :
ze acteren niet alles, de klappen enzo zijn echt, alleen ze bespreken bepaalde spots in de match en wie er wint om ongelukken te voorkomen, als ze niks afspraken en ze gingen gewoon freefighten dan was het al heel erg misgegaan, het gaat nu al afentoe mis

Ik wist niet dat er zoveel mensen in nederland de WWE kenden dacht dat het maar een stuk of 10 waren ofzo LOL

Ik denk niet dat sone cold ooit terugkomt als actief worstelaar aangezien hij teveel last heeft van oude blessures en na al die ontslagen kunnen we het denk ik wel helemaal vergeten

LitaGirl
Er zijn meer Wrestlingfans in nederland dan je denkt. Kijk alleen al naar het aantal leden van www.wweholland.nl

Als ze stonecold niet meer bij de WWE terug zien, dan wel bij de TNA of de nieuwe op te richten fed van Ted Turner.
Oud 08-12-2004, 01:19
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Maarre wat vinden jullie dan van TNA?? wat ik er van heb gezien (niet zo veel dus) vind ik het op zich wel goed, ik hoop nu eigenljik dat ze nog wat groter worden en dat de WWE eindelijk weer concurrentie krijgt die blijft bestaan, zodat meerdere goede worstelaars een kans krijgen, degene die nu bijv. bij velocity enzo worden gedumpt
Oud 08-12-2004, 01:20
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 07-12-2004 @ 17:29 :
Toch gebeuren er wel ongelukken. Kurt Angle heeft zijn nek gebroken tijdens een match, wat helaas zijn carriere erg in zal korten op wrestling gebied. Hij is wel een van de beste worstelaars. Hij worstelt nu nog wel maar lang zal het niet meer duren voordat hij ermee stopt.
En het ergste is wel de tragische dood van owen hart in de ring. Als dit nep was zouden dan zulke dingen gebeuren?
zo zijn er nog heel wat die hun nek of iets anders hebben gebroken, stone cold, chris benoit enzo enzo en wat dacht je van HBK met zijn rug, die carreer-ending zou zijn, geluk staat ie nu af en toe weer in de ring
Oud 08-12-2004, 11:39
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
het is nog steeds een show op en top amerikaans...

net als die motorcrossers die over 20 auto's springen, puur amerikaans. nek gebroken of niet, het is een echte amerikaanse acteershow

nep dus
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 08-12-2004, 11:53
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 07-12-2004 @ 17:29 :

En het ergste is wel de tragische dood van owen hart in de ring. Als dit nep was zouden dan zulke dingen gebeuren?
Jah, tuurlijk gebeuren er ongelukken maar jij geeft hiermee wel een verkeerd voorbeeld. Owen Hart lazerde gewoon naar beneden toen-ie tijdens z'n show-entrance vanaf het plafond naar beneden afdaalde, vanwege een fout bevestigde kabel.
Neemt niet weg dat er inderdaad die dag een zeer getalenteerde worstelaar gestorven is op een tragische manier. Het heeft alleen verder niks te maken met de discussie echt of nep.
Oud 08-12-2004, 13:30
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 06-12-2004 @ 10:43 :
mja, dan zie ik liever neerlands trots in de K-1 dan een stelletje acterende amerikanen.
De lumberjack.
__________________
Wauwel.
Oud 08-12-2004, 13:34
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Wawl schreef op 08-12-2004 @ 13:30 :
De lumberjack.
En natuurlijk Mr. Perfect en The Flying Gentleman...
__________________
Zuur...
Oud 08-12-2004, 13:40
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
En ik geloof best dat bij dat nep worstelen blessures vallen. Maar dan gebeurt dat gewoon door een lullig ongelukje ofzo... Dat zou nooit met opzet gebeuren. En om het daarom allemaal 'echt' te noemen gaat me te ver.

Het is gewoon een show waar 2 mannen doen alsof ze elkaar de hersens in gaan slaan. En dit acteren ze zo slecht dat het absoluut niet zo over komt dat het menens is.
__________________
Zuur...
Oud 08-12-2004, 14:48
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 08-12-2004 @ 01:19 :
Maarre wat vinden jullie dan van TNA?? wat ik er van heb gezien (niet zo veel dus) vind ik het op zich wel goed, ik hoop nu eigenljik dat ze nog wat groter worden en dat de WWE eindelijk weer concurrentie krijgt die blijft bestaan, zodat meerdere goede worstelaars een kans krijgen, degene die nu bijv. bij velocity enzo worden gedumpt
Ik vind TNA een hele goede prestatie leveren. Ik volg het een beetje via satelliettv maar daar lopen ze zo'n 6 maanden achter.
WWE kan veel van TNA leren qua verhaallijnen en matches. TNA is op dit moment niet zo groot als WWE maar het groeit wel en wordt stedds beter en beter. Er loopt enorm talent bij ze rond zoals AJ Styles en Low-Ki. Ook gebruiken ze bij TNA grote wrestlers op de goede manier i.p.v te verpesten en af te danken zoals WWE doet. Zo zijn op dit moment Kevin Nash, Scott Hall, Macho man, Dustin Rhodes, enz die afgedankt zijn bij WWE met een ijzersterke performance aanwezig bij de TNA. Het verbaast me ook niets als we binnenkort Goldberg en Stone Cold bij de TNA zien.
Het beste wrestling voor mij blijft WCW. Die is er helaas niet meer, maar TNA komt er wel dicht in de buurt van.

Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 14:51.
Oud 08-12-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-12-2004 @ 13:40 :
En ik geloof best dat bij dat nep worstelen blessures vallen. Maar dan gebeurt dat gewoon door een lullig ongelukje ofzo... Dat zou nooit met opzet gebeuren. En om het daarom allemaal 'echt' te noemen gaat me te ver.

Het is gewoon een show waar 2 mannen doen alsof ze elkaar de hersens in gaan slaan. En dit acteren ze zo slecht dat het absoluut niet zo over komt dat het menens is.
Gebroken nekken en ruggen gebeuren volgens mij niet door kleine ongelukjes. En die wrestlers moeten heel vaak operaties ondergaan. Mick Foley had zelfs bijna de dood tegemoet gezien toen hij van een hell in a cell kooi naar beneden viel.
Oud 08-12-2004, 14:54
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 08-12-2004 @ 14:51 :
Gebroken nekken en ruggen gebeuren volgens mij niet door kleine ongelukjes. En die wrestlers moeten heel vaak operaties ondergaan. Mick Foley had zelfs bijna de dood tegemoet gezien toen hij van een hell in a cell kooi naar beneden viel.
en dat voor een acteur ... hoort deze post wel in sport thuis

nee, WWE is niets anders dan een beetje rondhuppelen en doen alsof ze iemand in elkaar meppen.
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 08-12-2004, 15:01
Verwijderd
leeft Goldberg nog?
Oud 08-12-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 08-12-2004 @ 14:54 :
en dat voor een acteur ... hoort deze post wel in sport thuis

nee, WWE is niets anders dan een beetje rondhuppelen en doen alsof ze iemand in elkaar meppen.
ja want het is ook sport.

Ga anders dan ff voor proef naar zo'n worstelschool en doe eens een keertje mee. Je zult nooit meer zeggen dat het nep is. En ja, in nederland heb je ook wrestlingscholen.
Oud 08-12-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 08-12-2004 @ 15:01 :
leeft Goldberg nog?
ja hij leeft nog. Op het moment worstelt hij volgens mij in Japan.
Oud 08-12-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 08-12-2004 @ 15:03 :
ja hij leeft nog. Op het moment worstelt hij volgens mij in Japan.
das pas een held...altijd met zun kop erin en beukuh maar
Oud 08-12-2004, 15:10
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
vijf schreef op 08-12-2004 @ 15:04 :
das pas een held...altijd met zun kop erin en beukuh maar
das pas een held, van te voren afspreken wie er wint... paar moves oefenen, en beukuh maar
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 08-12-2004, 15:11
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 08-12-2004 @ 15:02 :
ja want het is ook sport.

Ga anders dan ff voor proef naar zo'n worstelschool en doe eens een keertje mee. Je zult nooit meer zeggen dat het nep is. En ja, in nederland heb je ook wrestlingscholen.
hoeveel kracht het die mensen het ook kost, het blijft nep omdat ze acteren.
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 08-12-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 08-12-2004 @ 15:11 :
hoeveel kracht het die mensen het ook kost, het blijft nep omdat ze acteren.

Duh, er zijn verhaallijnen. Maar de klappen zijn wel echt. je moet je inleven net als bij een film. Dan weet je ook dat die film nep is. Maar toch leef je je in.
Oud 08-12-2004, 15:16
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 08-12-2004 @ 15:13 :
Duh, er zijn verhaallijnen. Maar de klappen zijn wel echt. je moet je inleven net als bij een film. Dan weet je ook dat die film nep is. Maar toch leef je je in.
een film is geen sport
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 08-12-2004, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 08-12-2004 @ 15:16 :
een film is geen sport
wrestling is wel sportentertainment
Oud 08-12-2004, 23:44
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
je kan net zo goed niet meer met middlefinger in discussie gaan..aangezien ie duidelijk niet doorheeft waarom ze dingen afspreken en niet de hele match is afgesproken maar ja....
ik weet niet wat ik vind van de oude wwf wrestlers bij TNA, aan de ene kant is het goed dat ze weer een kans krijgen en het trekt publiek maar aan de andere kant, degene die ze der nu bij hebben getrokken zitten al bijna aan het eind van hun carriere...terwijl er net nog vrij jonge mensen zijn vrijgelaten bij de wwe....
waarschijnlijk kan ik binnenkort bepaalde shows kijken een vriendin van me krijgt digitale tv ofzo en daar komt ook een zender bij waarop ze worstelshows uizenden..nu maar hopen dat het doorgaat
Oud 09-12-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 08-12-2004 @ 23:44 :
je kan net zo goed niet meer met middlefinger in discussie gaan..aangezien ie duidelijk niet doorheeft waarom ze dingen afspreken en niet de hele match is afgesproken maar ja....
ik weet niet wat ik vind van de oude wwf wrestlers bij TNA, aan de ene kant is het goed dat ze weer een kans krijgen en het trekt publiek maar aan de andere kant, degene die ze der nu bij hebben getrokken zitten al bijna aan het eind van hun carriere...terwijl er net nog vrij jonge mensen zijn vrijgelaten bij de wwe....
waarschijnlijk kan ik binnenkort bepaalde shows kijken een vriendin van me krijgt digitale tv ofzo en daar komt ook een zender bij waarop ze worstelshows uizenden..nu maar hopen dat het doorgaat

Middlefinger is denk ik een fan van cagefights wat dus echt doorgeslagen is.

Bij TNA zitten ook weer niet zoveel oudere wrestlers. Ze hebben ook heel veel jong talent rondlopen. De jonge wrestlers die WWE ontslagen heeft kunnen nog best eens bij TNA verschijnen, bijvoorbeeld voor de X-division title, dat is wel het sterkste punt van TNA.

waarschijnlijk bedoel je met digitale tv satelliet. daarop kan je inderdaad TNA en nog meer andere feds bekijken op The Wrestling Channel (TWC) en TWC Reloaded. 2 kanalen met de hele dag wrestling.
Oud 09-12-2004, 15:46
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
neej niet met sateliet, en het is niet TWC diat ze ontvangt, maar ben ff de naam kwijt van het kanaal,
Dat van die oudere worstelaars gingen over die van de WWF, zoals Nash, Hall, Savage enzo..behalve Jeff Hardy want die is nog geen 30..voorderest weet ik dat ze jongere hebben rondlopen....
Oud 09-12-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 09-12-2004 @ 15:46 :
neej niet met sateliet, en het is niet TWC diat ze ontvangt, maar ben ff de naam kwijt van het kanaal,
Dat van die oudere worstelaars gingen over die van de WWF, zoals Nash, Hall, Savage enzo..behalve Jeff Hardy want die is nog geen 30..voorderest weet ik dat ze jongere hebben rondlopen....
Die oudere wrestlers hebben toch een lading en ervaring en toch ook een bepaalde uitsraling. met alleenmaar jonkies is het ook niet leuk. Zij horen er gewoon ook bij.
Oud 11-12-2004, 00:52
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
ja das ook weer waar, zolang ze maar niet hulk hogan der bij halen...ze mogen ric flair trouwens wel hebben...hij mag ook blijven bij de wwe als ie maar een shirt aantrekt en een broek.....
Oud 15-12-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 11-12-2004 @ 00:52 :
ja das ook weer waar, zolang ze maar niet hulk hogan der bij halen...ze mogen ric flair trouwens wel hebben...hij mag ook blijven bij de wwe als ie maar een shirt aantrekt en een broek.....

Het is verbazend dat Ric Flair nog steeds worstelt. Hij was eigenlijk al bij WCW gestopt.

Armageddon was weer es een zeer goede PPV. Zoals de meeste smackdown ppv's de laatste tijd. SD doet het gewoon beter dan Raw. Het is nu maar wachten op New years Revolution met een kraker van een match!
Oud 16-12-2004, 13:05
Brigitte
Brigitte is offline
Pffft ik loop zo ontzettend achter met WWE
Ik heb survivor series nog steeds niet gezien, maar ik denk dat ik dit weekend maar eens de schade ga inhalen.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 19-12-2004, 01:29
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Moet armageddon nog ff kijken, dat wordt maandag ofzo denk ik
En ik heb een oude ppv gekocht die ik ook nog ff moet kijken + een stel raws en smackdowns maar door tentamens heb ik ff geen tijd gehad....
Oud 19-12-2004, 21:48
Brigitte
Brigitte is offline
Ik heb net afgelopen weekend dus eindelijk SS gekeken, en de twee RAWS daana, t schiet alweer een beetje op dus.

Maar ja nou is het volgend weekend weer kerst dus dan duurt t allemaal wel lekker lang.

Gelukkig ist bijna vakantie
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 20-12-2004, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 19-12-2004 @ 21:48 :
Ik heb net afgelopen weekend dus eindelijk SS gekeken, en de twee RAWS daana, t schiet alweer een beetje op dus.

Maar ja nou is het volgend weekend weer kerst dus dan duurt t allemaal wel lekker lang.

Gelukkig ist bijna vakantie
Dan kan je de rest van de achterstand inhalen.

suc6
Oud 20-12-2004, 14:14
Brigitte
Brigitte is offline
Jaa dankjewel

Ik ben nu bij t gedeelte dat Jericho RAW mag runnen en ik weet dus niet hoe het is afgelopen tussen Edge en Benoit.

Echt een leuk moment om geen tijd meer te hebben .
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 21-12-2004, 01:33
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
die moet ik ook nog kijken en een paar andere raws en smackdowns en een paar ppv's en ik heb zo weinig tijd in me vakantie
ma ja....
Oud 21-12-2004, 19:53
Brigitte
Brigitte is offline
Inderdaad zonde, ik vind t ook wel lastig dat ik niet op de site van de wwe bijv kan kijken zonder dat ik gelijk allemaal spoilers lees, of bepaalde topics moet ontwijken.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 22-12-2004, 00:41
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
idd, maja ik kijk meestal wel, want ik weet nooit of ik die aflevering ergens kan vinden, anders mis ik te veel.....
Oud 22-12-2004, 20:59
robbie5
robbie5 is offline
zoek msn ofzo

ik heb het 2 jaar lang gekeken en het zelfs tijdelijk zelf gedaan (FCW).

Daarna ontgroeide het me heel erg en ben er nu vanaf. (gelukkig)
Oud 22-12-2004, 21:38
Brigitte
Brigitte is offline
Jaa sorry, ik verveel me nogal vandaag.
Msn staat in me info volgens mij.

Maar waarom gelukkig, vind je t worstelen helemaal niet meer leuk?
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 22-12-2004, 21:44
robbie5
robbie5 is offline
het was niet leuk meer het was een obsessie - obsessie niet goed

Heb nog wel respect voor alles wat ze doen en kijk nog weleens een dvd'tje

Laatst gewijzigd op 22-12-2004 om 21:48.
Oud 24-12-2004, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 21-12-2004 @ 19:53 :
Inderdaad zonde, ik vind t ook wel lastig dat ik niet op de site van de wwe bijv kan kijken zonder dat ik gelijk allemaal spoilers lees, of bepaalde topics moet ontwijken.
Dat had ik eerst ook. Maar dat doe ik nu niet meer. Ik kijk gewoon naar de wwe site en dan kijk de aflevering later als ik eraan kan komen. Alleen van de ppv's wil ik de uitslagen niet weten tot ik ze gezien heb, maar die kan ik wel live zien is ik wil , maar ik neem ze altijd op en kijk de volgende dag zo snel mogelijk.
Oud 24-12-2004, 14:14
Verwijderd
Citaat:
robbie5 schreef op 22-12-2004 @ 21:44 :
het was niet leuk meer het was een obsessie - obsessie niet goed

Heb nog wel respect voor alles wat ze doen en kijk nog weleens een dvd'tje
Ik vind dat het inderdaad wat minder leuk geworden is. Toen de WCW er nog was en ECW, toen was er flinke concurrentie wat de zorgde voor hele goede kwaliteit wrestling en alles eromheen. het was heel leuk toen. Maar sinds WWE ,WCW en ECW heeft overgenomen en de concurrentie dus uitgeschakeld heeft en daarmee een monopoliepositie heeft is het veeel minder leuk geworden. En dat is jammer. Maar ik blijf het volgen omdat het bij mij in hart en nieren zit. Bij mij is het overigens geen obsessie(gelukkig). TNA wordt wel steeds beter en leuker vind ik. Dat neigt naar het niveau wat eerst was. dat is alleen maar goed.
Oud 28-12-2004, 18:02
Brigitte
Brigitte is offline
Ik hoorde trouwens iets dat TNA failliet was of failliet gaat, klopt dat nou of is het een verzonnen gerucht?
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 29-12-2004, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 28-12-2004 @ 18:02 :
Ik hoorde trouwens iets dat TNA failliet was of failliet gaat, klopt dat nou of is het een verzonnen gerucht?
Dat is denk ik een broodje aap verhaal. Het gaat juist ontzettend goed met TNA. Ze groeien alleen meer en meer. faillisement zit er voor TNA nog lang niet in. WWE moet zich dar maar zorgen om maken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd WWE wrestling #3
Rooster
200 28-05-2008 23:11
Vrije tijd WWE Wrestling #2
Verwijderd
501 08-01-2007 19:12
Vrije tijd WWE Worstel Legende - Rotterdam, 20 Maart - DCW Unbreakable
LWOLeN
0 07-03-2005 22:48
Vrije tijd nWo izz Back!!!
Verwijderd
10 06-12-2004 01:19
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.