Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2006, 15:00
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik mag niet klagen, maar ik doe het wel.

Citaat:
miekmuis schreef op 13-11-2006 @ 12:46 :
Kijk van dat soort reacties word ik een stuk vrolijker. Thanks, komt goed!
Je hoort natuurlijk liever zulke reacties, ja. Ik vraag me alleen af hoe vaak je het aan kan. Mensen veranderen niet zo gemakkelijk of helemaal niet.
Advertentie
Oud 13-11-2006, 15:22
Jones
Citaat:
miekmuis schreef op 13-11-2006 @ 12:12 :
Ik ben gister naar hem toe gegaan, zoals afgesproken en na lang praten was duidelijk dat we elkaar toch echt niet willen missen. En ik ga jullie gewoon allemaal bewijzen dat het nu echt goed komt

Ik ben in ieder geval heel gelukkig met mijn keuze en hij ook. Jammer alleen dat er uit diverse richtingen nogal teleurstellende reacties komen, maar ik ben zeker genoeg van mijn zaak om dat langs me heen te laten gaan.
Ik ben benieuwd waar je het over hebt als je zegt "lang praten" en ik ben ook benieuwd naar je bewijs.

Als je nu al ongelukkig zou zijn met je keuze dan zou je de verkeerde keuze hebben gemaakt. Alsof je jezelf aan het overtuigen bent.

Vind je het gek dat je teleurstellende/realistische reacties krijgt?

En volgens mij heeft het niks met je zekerheid te maken, eerder met je onzekerheid.

Maargoed, dit is waarschijnlijk voor jou ook een teleurstellende reactie
Oud 13-11-2006, 15:42
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Miekmuis: Meid, je moet doen wat je zelf lekker vindt. Neemt niet weg dat je omgeving soms wel eens iets nuttigs te melden zou kunnen hebben. Zeg maar. Anyway, ik hoop echt dat het nu echt gaat werken

OT: Tja, vandaag was relaxed, heel, heel misschien heb ik een kamer geregeld, maar dat staat echt nog in de kinderschoenen. Sterker nog, het plan kan niet lopen en heeft dus ook geen schoenen nodig. Uh, nou ja, je snapt me wel. Maar het idee is echt leuk
Oh, en waarom vind ik het toch verdomd jammer dat ik 'm van 't weekend niet gesproken heb? 't Wordt verdorie steeds gekker! Hopeloze zaak dit...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-11-2006, 15:49
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Goed goed. Vannacht was wel grappig.

En tof als je ouders opeens 's middags opbellen dat ze naar je toe komen om je mee uit eten te nemen. Eeven bijkletsen met ouders en zusje die ik toch al amper zie. En dan is het gezellig en kun je goede gesprekken voeren met je moeder en dan is dat erg fijn.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 13-11-2006, 16:20
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 12-11-2006 @ 19:26 :
Ik was even vergeten waarom ik ook weer zo'n hekel aan bungalowparken had. Geen ontstressen, maar wel duinen en een lekker bad.

Hoe wasset bij jou, Ieke?
Erg leuk en gezellig. Ben er wel erg moe van, maar opzich niet onlogisch gezien de tijden waarop we gingen slapen
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-11-2006, 16:25
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 12-11-2006 @ 20:36 :
Met m'n vriendin gaat alles goed, maar met de schoonouders: dunno.

Ze hebben me uitgenodigd om vrijdag mee uit eten te gaan, op restaurant bij vrienden van ze. Etentje + één of andere show. Maar toen ik gisteren bij m'n vriendin thuis was, begon haar moeder opeens over de prijs van dat etentje (€50 blijkbaar) en vandaag zei m'n vriendin dat ze niet voor niets over die prijs is begonnen en dat ze misschien verwacht dat ik zelf een deel zou betalen. En nu ze 't zegt, klinkt 't vrij logisch eigenlijk, haar ouders kennende...

Nu ja, afwachten maar, maar ik zou 't wel vrij erg vinden als ik zelf (een deel) zou moeten betalen voor mezelf...
Ik moet dus de helft betalen, alles vonden haar ouders "toch wel een beetje veel ja, om zelf te betalen..." Mja...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-11-2006, 16:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 13-11-2006 @ 17:25 :
Ik moet dus de helft betalen, alles vonden haar ouders "toch wel een beetje veel ja, om zelf te betalen..." Mja...
Leuke mensen Ik zou ze, als het er ooit van komt, flink laten dokken als ze op jullie huwelijk willen komen
Oud 13-11-2006, 17:01
pomme
Avatar van pomme
pomme is offline
not fucking
dus fucking slecht
Oud 13-11-2006, 17:01
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-11-2006 @ 17:58 :
Leuke mensen Ik zou ze, als het er ooit van komt, flink laten dokken als ze op jullie huwelijk willen komen
Minstens de helft van de trouw.

Ach ja, ze doen maar... Maar ik kan me niet voorstellen dat m'n ouders zoiets zouden durven vragen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-11-2006, 17:06
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 13-11-2006 @ 18:01 :
Minstens de helft van de trouw.

Ach ja, ze doen maar... Maar ik kan me niet voorstellen dat m'n ouders zoiets zouden durven vragen.
Idem. Mijn ouders nemen vriendinnetjes met alle plezier mee skieen enzo, verwachten ze ook niet dat ze meebetalen.
Oud 13-11-2006, 17:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-11-2006 @ 18:06 :
Idem. Mijn ouders nemen vriendinnetjes met alle plezier mee skieen enzo, verwachten ze ook niet dat ze meebetalen.
Mja, m'n vriendin vindt 't ook maar niets, maar tja, haar ouders doen nu eenmaal wat raar als 't op geld aankomt, dus tja...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 13-11-2006, 17:14
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Ieke schreef op 13-11-2006 @ 17:20 :
Erg leuk en gezellig. Ben er wel erg moe van, maar opzich niet onlogisch gezien de tijden waarop we gingen slapen
Op welk park zat je nou eigenlijk?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 13-11-2006, 17:21
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-11-2006 @ 18:14 :
Op welk park zat je nou eigenlijk?
Landal Residence 't Hof van Haamstede. Was een groot soort van boerderij met meerdere huisjes erin.
Jij?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-11-2006, 17:30
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Ieke schreef op 13-11-2006 @ 18:21 :
Landal Residence 't Hof van Haamstede. Was een groot soort van boerderij met meerdere huisjes erin.
Jij?
Wij zaten op het Duinpark met een heel groot huis voor 13 mensen. Wel heel mooi, maar vond het verder wel een beetje aftands. We gingen bowlen en ik waande me in 1985.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 13-11-2006, 17:31
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 13-11-2006 @ 18:10 :
Mja, m'n vriendin vindt 't ook maar niets, maar tja, haar ouders doen nu eenmaal wat raar als 't op geld aankomt, dus tja...
Nou, als mijn ouders met dit soort rarieiten aankomen zijn ze nog niet jarig. Eerst iemand meevragen en dan de kosten verhalen, kom op.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 13-11-2006, 17:33
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Net m'n op kamersplan aan mn vader voorgelegd. Hij is er niet blij mee. "Maak eerst dit jaar maar af". Neeh, weet je, eigenlijk was ik van plan gewoon uit m'n neus te gaan eten
Djiezes, ik weet nu zéker dat ik deze opleiding af wil maken in deze stad, hoe dan ook. Of het me lukt, is een ander verhaal, maar ik verwacht niet anders.
Volgens mij ligt het nog veel simpeler, hij wil zijn lieve schattige dochtertje niet de boze buitenwereld in sturen, niet zo onverwachts. Puh, mannen...
Maar ik laat hem rustig aan het idee wennen, ook al vind ik het verdomd moeilijk om niet nu al mijn argumenten op een rijtje te zetten en hem te gaan overtuigen. Heeft nu toch nog geen zin.

Maar rottig is het wel.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-11-2006, 17:49
Verwijderd
ál die moeite, verdomme verdomme verdomme. T gaat gewoon niet werken, never nooit niet. Waarom dacht ik ook ooit van wel?
Oud 13-11-2006, 17:50
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Bah. Mijn liefdesleven is zooooooooo saai. Ontmoette ik maar weer eens een keer iemand...

Moet toch ergens mijn frustratie kwijt he...
Oud 13-11-2006, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-11-2006 @ 18:31 :
Nou, als mijn ouders met dit soort rarieiten aankomen zijn ze nog niet jarig. Eerst iemand meevragen en dan de kosten verhalen, kom op.
Juist ja! Methuselah, ik lees soms vol ongeloof de posts die je maakt. Je 'schoonouders' zijn echt enorm bekrompen en het lijkt alsof ze hun dochter niets gunnen. Of alsof ze jou niet goed genoeg vinden voor haar. Terwijl ze jou, en jullie relatie waarschijnlijk ook, niet eens kennen. Bah, kan me echt enorm ergeren aan zulk soort mensen!
Sinds ik weer ben gaan studeren is het voor mij ouders ook niet makkelijker geworden qua geld. Maar gisteren zijn we met zn allen naar de dierentuin en uit eten geweest, en niemand hoefde zelf iets te betalen. Was ook erg pissig geworden als ze van mn vriend een bijdrage hadden gevraagd, en zeker achteraf!

OT: Goedgoedgoed! Vanmiddag nog heeeeel eventjes samen geweest en nu weer hard studeren, hij is aan het werk. Morgenavond weer lekker samen <3
Oud 13-11-2006, 18:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 13-11-2006 @ 17:25 :
Ik moet dus de helft betalen, alles vonden haar ouders "toch wel een beetje veel ja, om zelf te betalen..." Mja...
Ik zou dan niet mee gaan

Ik heb binnenkort ook een familiediner (met de hele familie, dus een man of 35). Daar is van te voren gezegd dat iedereen het zelf moet betalen. Prima
Maar als mijn schoonouders uit eten willen en mij mee nemen moeten zij het ook betalen. Anders nemen ze me maar niet mee
__________________
<):o)
Oud 13-11-2006, 18:35
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-11-2006 @ 18:30 :
Wij zaten op het Duinpark met een heel groot huis voor 13 mensen. Wel heel mooi, maar vond het verder wel een beetje aftands. We gingen bowlen en ik waande me in 1985.
Persoonlijk vind ik het dan beter om 2 kleinere huisjes naast elkaar te nemen. Nu hadden we een 6 pers. huisje met z'n 8en en dat was prima te doen.
Wij gingen midgetgolven Ook erg oud, maar het was nog wel grappig. (we deden een wedstrijdje tussen de sexen)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-11-2006, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-11-2006 @ 18:31 :
Nou, als mijn ouders met dit soort rarieiten aankomen zijn ze nog niet jarig. Eerst iemand meevragen en dan de kosten verhalen, kom op.
Idd, m'n ouders zouden niet eens op het idee komen. En de zijne gelukkig ook niet. Pff, knieperds.
Oud 13-11-2006, 19:18
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
wat is judas priest toch lekker nu er weer ruzie thuis is. lekker HARD. RAUW. gewoon knallen!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 13-11-2006, 19:58
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het gaat met periodes bij mij. Op dit moment is de "happy single"-periode wel weer voorbij voor mij. Ik heb weer zin in een relatie, maar goed, ik zie verder wel wat op mijn pad komt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-11-2006, 20:07
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
3 maanden alweer
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 13-11-2006, 21:12
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Hij is weer terug. Hem zaterdagavond van het vliegveld gehaald. De hele zondag samen geweest en maandagochtend vertrok hij pas naar zijn eigen kamer. Vond het echt enorm leuk om hem eindelijk weer te zien en vast te kunnen houden maar het was ook wel weer een beetje vreemd en wennen...
Oud 13-11-2006, 21:32
Nuck
Nuck is offline
Ik heb zin om 'm te zien...tentamens zijn weer voorbij en nu heb ik 2,5 maanden vrij dus dat wordt veel quality-time samen
__________________
As if!
Oud 13-11-2006, 22:04
Verwijderd
ik heb woensdag een date en ik ben zenuwachtig .
Oud 13-11-2006, 22:35
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Bleh ik vind hem zo leuk en ik heb echt zo'n schreeuw-het-van-de-daken-gevoel. Hij lijkt echt zoveel op mij in hoe hij denkt. Vrijdag ga ik hem weer zien en voor het eerst alleen met z'n tweeën zonder anderen erbij, en ik ben stiekem toch wel een beetje bang dat hij me dan stom vindt. Maar goed, het gevoel aanwakkeren en verder niets proberen is ook niet goed.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-11-2006, 22:35
Verwijderd
Wil hij eindelijk met me op date, zeg ik "nee, ik heb niet zo'n zin.. misschien een andere keer". En ik meende het ook nog
Oud 13-11-2006, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Chalyneoin schreef op 13-11-2006 @ 23:35 :
Wil hij eindelijk met me op date, zeg ik "nee, ik heb niet zo'n zin.. misschien een andere keer". En ik meende het ook nog
dates zijn ook zo overrated...
Oud 13-11-2006, 22:46
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 13-11-2006 @ 23:04 :
ik heb woensdag een date en ik ben zenuwachtig .
Oh, post je ook hier hoe het ging?
Oud 13-11-2006, 22:57
Guinevere03
Avatar van Guinevere03
Guinevere03 is offline
Kan ie het niet een keertje ietsie minder druk hebben?
__________________
if (value == 0) return value; else return 0;
Oud 13-11-2006, 23:35
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Chalyneoin schreef op 13-11-2006 @ 23:35 :
Wil hij eindelijk met me op date, zeg ik "nee, ik heb niet zo'n zin.. misschien een andere keer". En ik meende het ook nog
Dan probeert 'ie het als het goed is niet weer
Oud 13-11-2006, 23:37
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 13-11-2006 @ 23:04 :
ik heb woensdag een date en ik ben zenuwachtig .
Oeh succes

Ontopic: op relationeel gebied weer even lekker rustig.
Oud 14-11-2006, 00:22
vedetje
vedetje is offline
aaah, heerlijk, een paar uurtjes in zijn armen doorgebracht, beiden verkouden dus zoals hij zei 'we kunnen elkaar niet besmetten'...

ik heb hem duidelijk niet afgeschrikt met woensdag mijn gevoelens duidelijker te maken
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 14-11-2006, 03:08
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
gezellig.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 14-11-2006, 07:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij is net naar zijn werk.
Maar vanmiddag word ik gezelschap gehouden door een hoop hotte forumbazen
__________________
<):o)
Oud 14-11-2006, 07:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 14-11-2006 @ 08:01 :
Vanmiddag word ik gezelschap gehouden door een hoop hotte forumbazen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-11-2006, 07:50
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 13-11-2006 @ 18:33 :
Net m'n op kamersplan aan mn vader voorgelegd. Hij is er niet blij mee. "Maak eerst dit jaar maar af". Neeh, weet je, eigenlijk was ik van plan gewoon uit m'n neus te gaan eten
Djiezes, ik weet nu zéker dat ik deze opleiding af wil maken in deze stad, hoe dan ook. Of het me lukt, is een ander verhaal, maar ik verwacht niet anders.
Volgens mij ligt het nog veel simpeler, hij wil zijn lieve schattige dochtertje niet de boze buitenwereld in sturen, niet zo onverwachts. Puh, mannen...
Maar ik laat hem rustig aan het idee wennen, ook al vind ik het verdomd moeilijk om niet nu al mijn argumenten op een rijtje te zetten en hem te gaan overtuigen. Heeft nu toch nog geen zin.

Maar rottig is het wel.
Dat schijnt een gezonde reactie te zijn van ouders. Mijn moeder was er ook tegen.. en je weet hoe dat is afgelopen

ot: ik geloof dat ik nu wel kan zeggen dat ik verliefd ben.
Oud 14-11-2006, 09:56
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 13-11-2006 @ 23:04 :
ik heb woensdag een date en ik ben zenuwachtig .
veel plezier. en niet vergeten weer te posten na morgen.
Oud 14-11-2006, 10:21
Li
Avatar van Li
Li is offline
Het gaat echt heel erg goed
Oud 14-11-2006, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Skyblue schreef op 14-11-2006 @ 00:37 :
Oeh succes

Citaat:
*Juliah* schreef op 14-11-2006 @ 10:56 :
veel plezier. en niet vergeten weer te posten na morgen.
Citaat:
Bloem schreef op 13-11-2006 @ 23:46 :
Oh, post je ook hier hoe het ging?

Dankje allen . En ja ik post hoe het geweest is, brr ik weet niet eens wat ik aan moet, wat oppervlakkig .
Oud 14-11-2006, 11:51
Verwijderd
Het is zo fijn wakker worden naast elkaar... Ik geloof dat ik dat ook zo ongeveer het meest gemist heb toen het uit was. Maar hij denk ik ook
Oud 14-11-2006, 12:24
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Jezus hadden we gisteren even een opleving. In welk (relationeel/seksueel) topic dit moet weet ik niet maar boeiend.

Ik ga hem (weer) heel erg missen als hij straks in Engeland zit.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 14-11-2006, 13:25
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-11-2006 @ 18:31 :
Nou, als mijn ouders met dit soort rarieiten aankomen zijn ze nog niet jarig. Eerst iemand meevragen en dan de kosten verhalen, kom op.
Mja... Ik kan 't mijn ouders ook niet echt zien doen...
Citaat:
Daydream-ster schreef op 13-11-2006 @ 18:55 :
Juist ja! Methuselah, ik lees soms vol ongeloof de posts die je maakt. Je 'schoonouders' zijn echt enorm bekrompen en het lijkt alsof ze hun dochter niets gunnen. Of alsof ze jou niet goed genoeg vinden voor haar. Terwijl ze jou, en jullie relatie waarschijnlijk ook, niet eens kennen. Bah, kan me echt enorm ergeren aan zulk soort mensen!
Sinds ik weer ben gaan studeren is het voor mij ouders ook niet makkelijker geworden qua geld. Maar gisteren zijn we met zn allen naar de dierentuin en uit eten geweest, en niemand hoefde zelf iets te betalen. Was ook erg pissig geworden als ze van mn vriend een bijdrage hadden gevraagd, en zeker achteraf!
Mij kennen ze heus wel hoor. Maar ja, als 't op geld aankomt zijn ze er nogal vrij raar... Ze gunnen 't mijn vriendin wel, maar "we willen zelf ook nog wel een leven hoor"... Dus moet m'n vriendin maar zelf rondkomen met vrij weinig terwijl zij niet echt veel laten staan...
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-11-2006 @ 19:32 :
Ik zou dan niet mee gaan

Ik heb binnenkort ook een familiediner (met de hele familie, dus een man of 35). Daar is van te voren gezegd dat iedereen het zelf moet betalen. Prima
Maar als mijn schoonouders uit eten willen en mij mee nemen moeten zij het ook betalen. Anders nemen ze me maar niet mee
Heb ik even over nagedacht, om dan maar gewoon niet mee te gaan, maar m'n vriendin zou dat niet echt leuk vinden (hoewel ze't wel zou begrijpen) en ik wil me ook niet laten doen door haar ouders. Heb trouwens net loon gestort gehad, dus ik zit nu even vrij breed, dus tja...
Citaat:
Morgan schreef op 13-11-2006 @ 20:04 :
Idd, m'n ouders zouden niet eens op het idee komen. En de zijne gelukkig ook niet. Pff, knieperds.
Mja, ik vind 't ook maar vreemd, maar goed.



Nu ja, in elk geval bedankt voor jullie reacties, weet ik dat wij (vriendin en ik) niet alleen met zo'n raar gevoel (zouden) zitten...

Maar ik laat me niet kennen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 14-11-2006, 13:27
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
cagie schreef op 13-11-2006 @ 22:12 :
Hij is weer terug. Hem zaterdagavond van het vliegveld gehaald. De hele zondag samen geweest en maandagochtend vertrok hij pas naar zijn eigen kamer. Vond het echt enorm leuk om hem eindelijk weer te zien en vast te kunnen houden maar het was ook wel weer een beetje vreemd en wennen...
mja ken ik, toen ik 10 dagen was weggeweest en hem daarna weer zag na veel smsjes en lieve mailtjes over en weer (terwijl we normaal nooit mailen), waren we maar 2 uurtjes samen (weekend was weer over) en zag hem pas lang een paar dagen later en dat was best vreemd weer.. het leek net alsof ik weken weg was geweet
Oud 14-11-2006, 14:30
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb in ieder geval wel de aandacht =D.
Oud 14-11-2006, 14:37
Verwijderd
t gaat prima nu. Ondanks zn zieke ouders zit staat onze relatie toch niet op n laag pitje. Ik hadverwacht dat het wel zo zou gaan, maar dat is niet zo gegaan. Ik had het zeker begrepen als het wel zo was gegaan, maar ben toch heel blij dat t niet zo is! T gaat zelfs beter als langere tijd!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.