Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2007, 12:14
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 14-04-2007 @ 09:41 :
We gaan samen een danscursus naar keuze doen! <3 (iemand tips trouwens?)
Van een huisgenootje die al heel veel danscursussen heeft gevolgd: salsa schijnt erg leuk te zijn

Ontopic: ik weet niet of het door het lekkere weer komt, maar ik heb waanzinnig veel zin om weer eens ouderwets halsoverkop verliefd te worden
Advertentie
Oud 14-04-2007, 12:33
Verwijderd
@ Ming-Xia: Weird is dat inderdaad. De begravenissen in mijn familie zijn ook altijd supergezellig. En dan zie je 'buitenstaanders' echt kijken hoe je op zo'n dag vrolijk kan zijn. Maar het brengt je dichter bij elkaar, het is fijn om samen herinneringen op te halen en al. Fijn dat het zo'n mooie dag is geweest!

Ontopic: Alles is lekker rustig. Gisteren even samen door de stad gebanjerd en s'avonds ouderwets op de bank gehangen met ladingen snoep, chips en drinken met een goede film. Fijn
Oud 14-04-2007, 14:59
Jones
Citaat:
Jones schreef op 14-04-2007 @ 12:35 :
Ze vertrekt vanavond voor een week naar Tunesie, vanavond komen eindelijk een paar oude vrienden mijn kant op dus dat is afleiding. Verder is het natuurlijk geweldig weer wat mijn humeur enorm beinvloed. En donderdag verjaardagsfeestje in leiden, zal ook wel weer een weerzien met oude vrienden worden. Kortom: jammer dat ze weg is maar verder wel een relaxed weekje.
Beetje jammer dat vrienden op het laatste moment afbellen. Dan maar op het terras zitten met huisgenoten.
Oud 14-04-2007, 15:52
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
@ Thee Muts + Morgan: Ik weet ook dat een tijd geen contact het beste is voor hem, alleen hij weet het niet. Volgens hem wordt deze periode dan nog erger omdat hij mij dan niet ziet. En ik ben ws niet meer verantwoordelijk voor hem, maar zo voelt het wel... Vooral ook omdat hij wel vrienden heeft, maar niet echt hele goede waar bij hij alles kwijt kan. Ik was/ben zn beste vriend zeg maar. Hij is nu zn vriendin kwijt, en als hij dan ook nog zn beste vriend kwijt raakt wordt het wel heel leeg voor hem.
Maarja, jullie hebben natuurlijk heel erg gelijk. Ik vind het alleen zo moeilijk om hem dan alleen te laten. Maargoed..
Bedankt voor de adviezen iig
Oud 14-04-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
ST*R schreef op 14-04-2007 @ 16:52 :
@ Thee Muts + Morgan: Ik weet ook dat een tijd geen contact het beste is voor hem, alleen hij weet het niet. Volgens hem wordt deze periode dan nog erger omdat hij mij dan niet ziet. En ik ben ws niet meer verantwoordelijk voor hem, maar zo voelt het wel... Vooral ook omdat hij wel vrienden heeft, maar niet echt hele goede waar bij hij alles kwijt kan. Ik was/ben zn beste vriend zeg maar. Hij is nu zn vriendin kwijt, en als hij dan ook nog zn beste vriend kwijt raakt wordt het wel heel leeg voor hem.
Maarja, jullie hebben natuurlijk heel erg gelijk. Ik vind het alleen zo moeilijk om hem dan alleen te laten. Maargoed..
Bedankt voor de adviezen iig
Jah, ik vind het ook wel een risicogeval, omdat het eigenlijk wel iets is dat je zelf in moet zien. Als vriendlief had gezegd dat hij voor mijn bestwil mij niet meer wilde zien voor ik daar zelf klaar voor was, was ik er ook érg pissig van geworden. Maar aan de andere kant had ik het na anderhalve maand ook écht wel gehad, en bij jullie is het al hoe lang uit..? En als jij er echt last van hebt/nog steeds die druk voelt, ben jij er zelf niets mee opgeschoten dat je het uitgemaakt hebt...

OT: ja wel goed. Feestje vanavond met vriendin en hem en rare klimmers. Ole?
Oud 14-04-2007, 17:07
Li
Avatar van Li
Li is offline
Hij zit vol in z'n tentamens en ik heb morgen weer competitie en vandaag getraind, hectiek hectiek. Maar zie hem woensdag alweer en hij is leuk
Oud 14-04-2007, 17:24
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
OMG. Die jongen is echt leuk. Maar ik heb het gevoel dat hij me toch nooooit leuk zal vinden, al hebben we wel geflirt vandaag .
Ik heb hem op Hyves opgezocht, maar ik heb zelf geen Hyves... echt een toffe jongen maar populair volgens mij . En een jaar jonger, da's ook niet zo fantastisch, met de jongens van mijn eigen leeftijd had ik het wel gehad (zo was mijn besluit). Maa rhij is wel leuk. Aargh! En nou? Geen telefoonnummer, geen e-mailadres, niets, alleen daar waar hij werkt. En hij zit in mijn hoofd.
Oud 14-04-2007, 20:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nog steeds rustig.

Ik weet dat er iemand is die me leuk vindt, maar op het eerste gezicht is ze niet echt mijn type. Gewoon aardig en knap maar meer niet. Van de ene kant denk je: "dan moet je eerlijk zijn" en van de andere kant hunker je ontzettend naar meer... maar vooralsnog kies ik even voor het eerste, en dat lijkt me ook het verstandigste.

We zien het allemaal wel weer...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 14-04-2007 om 20:32.
Oud 14-04-2007, 20:40
Verwijderd
gister zn ouders al ontmoet, gaat snel maar het voelt erg goed. ik ben sinds lange tijd niet zo verliefd geweest en ik word er wel onzeker door.
Oud 14-04-2007, 21:20
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik slaap vandaag bij mijn vader en het is vreemd dat ze er niet is.

En mijn vader probeert me allerlei dingen aan te smeren nu het nog kan want haar dochter heeft al vanalles meegepikt vrijdag. Overigens niet met verkeerde bedoelingen, maar wel zonder nadenken want ze heeft een borstel, kam en spiegel mee die mijn vader ook gewoon gebruikte.. dus nu zit ie zonder en dat is niet zo praktisch. En ik vind het raar en niet erg prettig om dingen van haar mee te nemen. Ik ben blij met de ring die ik van haar gekregen heb toen ze nog leefde en die draag ik ook iedere dag.

Ik ben moe.
Oud 14-04-2007, 23:48
Verwijderd
ik mis m al woont ie 10 min van me vandaan, hij heeft t druk met andere dingen en dat is kut en ik wil t liefste de hele tijd bij m zijn
Oud 15-04-2007, 07:00
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
nog maar een dagje, dan zie ik haar weer!! kan niet wachten...nou ja, om de tijd te doden heb ik wel werk zo meteen, en ik kan m'n boek uitlezen, en gitaarspelen, maar toch, ik mis 'r en niet zo'n beetje ook!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 15-04-2007, 08:00
Verwijderd
Oke, weird. Ik weet het allemaal niet meer
Oud 15-04-2007, 08:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Niets te klagen, zoals t nu gaat is oké
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-04-2007, 08:36
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
het is 'raar' (voor mij) om te weten dat alles in mijn eigen handen ligt, dat hij bijna zeker geen intiatief gaat nemen om mij te kussen en dat ik heel hard met hem moet oppassen om hem niet te kwetsen anders is het verneukt. verder ziet het wel goed uit, maar het zal volgens mij wel een tijdje duren voor het iets wordt.


edit : en hij is lief en brengt me altijd veilig thuis als ik zat ben en hij is mooi.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.

Laatst gewijzigd op 15-04-2007 om 08:44.
Oud 15-04-2007, 08:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Luna schreef op 14-04-2007 @ 12:30 :
wel praktisch

haha, nee Het 'praktische cadeau' was een stijltang. Ik had eens gezegd dat ik die wel wilde hebben, maar ik vind het veel leuker om van hem iets te krijgen wat ik van niemand anders kan krijgen (zoals de danslessen en we gaan idd waarschijnlijk salsa doen! ).

OT: hmm... gisteren heel erg ruzie gehad, voor het eerst in tijden. Maar wel goed dat er dingen uitgesproken zijn en daarna hebben we een superavond gehad.

En we gaan samen 4 maanden naar Zuid-Amerika!
__________________
Tsja
Oud 15-04-2007, 09:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-04-2007 @ 08:58 :

En we gaan samen 4 maanden naar Zuid-Amerika!
oooh vet!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-04-2007, 09:15
Verwijderd
we gaan lekker vandaag twee dagen naar zee omdat ik morgen jarig ben. en het was nog een verrassing waar we precies heen zouden gaan, maar we gaan naar egmond aan zee! een 4 sterren hotel direct aan het strand met een kamer met uitzicht op zee! <3

nu nog snel wat stomme dingen afmaken en dan gaan we weg!

en ik ben heel benieuwd hoe het de komende tijd zal gaan. sowieso wel goed, maar ik ben benieuwd of die afspraak van gister een goed idee was, maar ik denk het wel. ik vertrouw ons allebei.
Oud 15-04-2007, 10:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vriendschappelijk gaat het momenteel echt heel goed, gisteren een fijne en gezellige avond gehad met best een paar heel goede gesprekken. Ik zal niet snel zeggen dat iemand kans maakt om in mijn lijstje van vrienden terecht te komen, maar deze jongen is best een kanshebberd.

Qua familie gaat het ook steeds iets beter, hoewel ik nog vaak overhoop lig met mijn moeder. Met mijn vader gaat het ineens in sneltreinvaart... We spreken elkaar dagelijks via telefoon, msn en mail en proberen beiden steeds vaker af te spreken. Het is vaag, maar fijn. Zelfs nu zie ik hem niet als 'mijn vader' maar meer als een man waar ik onvoorwaardelijk mijn verhaal bij mag doen. Ik denk ook niet dat ik hem ooit nog als 'vader' kan zien, maar het voelt okey dat we nu weer met elkaar omgaan, en meer dan dat. *zucht* Ik ben echt zo trots op hem dat hij zo ontzettend is verandert in positieve zin...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 15-04-2007, 11:36
RainDrops
Avatar van RainDrops
RainDrops is offline
Het lijkt wel omgekeerde wereld. Hij wil wel, maar ik lijk wel bindingsangst te hebben. Dat is toch een jongenskwaal?
__________________
Golddigger
Oud 15-04-2007, 12:35
Verwijderd
Vanochtend ontzettend last van mijn rug (hij noemt me ook wel eens brekebeentje omdat ik altijd wel ergens last van heb ) en toen een lekkere massage van hem gehad. Daarna op de bed gelegd door hem en toen ging hij ontbijt voor me maken, jeej
En gister was zo fijn om met mijn vriendinnetje te kletsen. Met haar kan ik echt uitgebreid praten en dat is fijn.
Oud 15-04-2007, 14:06
Verwijderd
bah, alles is helemaal omgeslagen naar het negatieve
Oud 15-04-2007, 14:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
RainDrops schreef op 15-04-2007 @ 12:36 :
Het lijkt wel omgekeerde wereld. Hij wil wel, maar ik lijk wel bindingsangst te hebben. Dat is toch een jongenskwaal?
je moet even je geslacht in je profiel aanpassen denk ik, aan je posts te lezen.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 15-04-2007, 15:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Woei wij hebben een trampoline! hahah en helemaal samen in elkaar gezet wat een $#@$^%# werk overigens!

Pfff dromen waarin iedereen mij laat barsten is helemaal niet leuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-04-2007, 15:29
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
RebEls schreef op 15-04-2007 @ 09:00 :
Oke, weird. Ik weet het allemaal niet meer
Wieso?

OT: Weekend weg was echt leuk, Arnhem is wel ok!
Nu nog even een paar uurtjes samen en hem dan naar Schiphol brengen
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 15-04-2007, 15:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik kon het niet meer volhouden, dus ik heb hem toch maar gemaild ... als ie geen contact had gewild, had ie me niet toegevoegd en zeker niet aangesproken... nu weer wachten op respons...

Gister veel foto's gekeken, weet eigenlijk niet goed of ik hem echt leuk vind, maar is ook lastig als je iemand niet echt kent. Moeilijk inschatten of hij zo is als ik dacht of toch beetje zo'n populair arrogant joch...

[edit] komt ie alsnog vanavond online, leuk, maar dan had ik niet hoeven mailen ... maar hoe dan ook, het begin is er
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 15-04-2007 om 20:26.
Oud 15-04-2007, 16:36
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Bah iedereen doet leuke dingen en is vrolijk, en ik moet leren
Ik heb wel 2 dates deze week! Al is het van 1 ervan niet helemaal zeker of het doorgaat (aangezien de jongen zich niet altijd aan zn afspraken houdt), en daar heb ik nou net het meeste zin in, dus ik hoop echt dat die doorgaat!
Oud 15-04-2007, 16:44
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Nou... Eigelijk... Best wel wauw...
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 15-04-2007, 16:58
Verwijderd
Oud 15-04-2007, 17:31
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-04-2007 @ 09:58 :

En we gaan samen 4 maanden naar Zuid-Amerika!
jezus wat cool.
ik ben er ook 4 maanden geweest en mis het elke dag!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 15-04-2007, 17:44
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 15-04-2007, 18:52
Verwijderd
Ongelofelijk goed, wat een gaaf weekend! <3
Oud 15-04-2007, 19:10
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Gister zeurde iedereen of we verkering hebben. Later nog wel even over gepraat. Conclusie is dat we het gewoon nog even rustig aan doen. Niet gelijk een naam aanhangen! Maar gewoon lekker zo doorgaan. Ik wil niet te snel een nieuwe vriend, het is nog te kort uit.

Maar hij is wel super lief en leuk en... volges mij ben ik erliefd haha
Oud 15-04-2007, 20:44
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Pff, ik voel me echt de hele dag al brak. Maar hij ook, dus we hebben lekker helemaal niks gedaan vanmiddag en kruipen zo al heerlijk samen in bed Wel een heerlijk weekend gehad trouwens. Zowel hard aan stage gewerkt als veel van de zon genoten en veel fijne mensen om me heen gehad Vandaag liep een beetje anders dan gepland omdat de hele stad platlag vanwege de marathon, maar achteraf gezien was het zo ook wel prima. Wel jammer dat we daardoor de verjaardag van twee vriendinnen van ons hebben moeten missen, maar dan nodigen we ze gewoon van de week uit om een hapje bij ons te komen eten

Oh, en ik ben helemaal verliefd op de nieuwe cd's die ik heb; Snow Patrol en Grey's anatomy De afgelopen dagen veel gedraaid, terwijl ik op het balkon in het zonnetje zat/lag en lekker aan het wegdromen was <3 En voor knuffelen op bed met hem is het ook zeer geschikt
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 15-04-2007, 20:46
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-04-2007 @ 21:44 :
Vandaag liep een beetje anders dan gepland omdat de hele stad platlag vanwege de marathon, maar achteraf gezien was het zo ook wel prima. Wel jammer dat we daardoor de verjaardag van twee vriendinnen van ons hebben moeten missen, maar dan nodigen we ze gewoon van de week uit om een hapje bij ons te komen eten
Dit is niet bijdehand bedoeld hoor, maar dat wist je toch van tevoren?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 15-04-2007, 20:49
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Roos schreef op 15-04-2007 @ 21:46 :
Dit is niet bijdehand bedoeld hoor, maar dat wist je toch van tevoren?
Jawel, maar we hadden van te voren niet helemaal uitgezocht welke trams/bussen niet zouden rijden, omdat we dachten dat we een lift met een auto zouden kunnen krijgen. En toen we onverwachts toch met het ov moesten, bleek dat heel moeilijk op het traject dat wij hadden. Dus vandaar
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 15-04-2007, 21:05
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-04-2007 @ 21:49 :
Jawel, maar we hadden van te voren niet helemaal uitgezocht welke trams/bussen niet zouden rijden, omdat we dachten dat we een lift met een auto zouden kunnen krijgen. En toen we onverwachts toch met het ov moesten, bleek dat heel moeilijk op het traject dat wij hadden. Dus vandaar
Ach so, ja alles stond vast/dicht inderdaad.
En ontopic, ik heb vandaag met mn lover lekker VIP op de marathon gechilld En het publiek vermaakt toen ik (in een jurk) op een rooster stond wat opeens lucht ging blazen, a la Marilyn Monroe
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 15-04-2007, 22:11
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Ex Fijne herinneringen aan de relatie met hem, en zonder ruzie uit elkaar gegaan. Hem plots gister tegen gekomen tijdens uitgaan (en vandaag ook nog eens twee keer toevallig op straat) en nu zijn we ruzie aan het maken over de sms. Snap niet dat hij zo nodig mij moest smsen terwijl we hadden afgesproken voorlopig geen contact te hebben en waar hij zich mee bemoeit. Net zoals ik niet snap waarom hij mijn ouders een brief moest schrijven om uit te leggen waarom we volgens hem uit elkaar zijn waardoor hij mijn moeder zo ongeveer kapot liet schrikken omdat ze dacht dat er iets heel ernstigs met mij was.
En dit alles versterkt alleen maar meer mijn schuld gevoel dat ik eigenlijk zo snel al iemand anders eigenlijk leuk vind.
Oud 15-04-2007, 23:46
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
morgen weer samen. waarom voel ik niet meer, wat ik hoor te voelen? het is niet over, zeker niet. Soort gevoel dat het gras aan de overkant groener is. Maar ik wil M. niet kwijt, absoluut niet. Maar ze gaf nu al aan morgen moe te zijn. Lastig, is al maanden zo.

Hoe lang nog op deze manier? Wil haar geen pijn doen, maar wie had gedacht dat zij langer door wil dan ik? of geef ik het sneller op?........
Oud 16-04-2007, 01:01
Verwijderd
Ben een dagje terug in amsterdam en heb een muggnebult op mn voorhoofd en op mn kont. Gelukkig komt ie straks weer<3
Oud 16-04-2007, 06:39
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-04-2007 @ 09:41 :
Waar?
Holten
En wat hebben we mazzel gehad met het weer Zaterdag lekker wezen fietsen over de Sallandse Heuvelrug, en zondag heerlijk in bikini in de tuin gelegen en spelletjes gedaan
__________________
<):o)
Oud 16-04-2007, 08:58
Verwijderd
Echt heel leuk/gezellig om 's avonds daar te zitten. Wel fout dat er tegen de avond eigenlijk alleen nog maar stelletjes zaten, maar à la. Typisch wel weer dat wij de enigen zijn die je met grote regelmaat hoort lachen. Ik snap dan niet wat andere stelletjes doen de hele avond, romantisch naar de ondergaande zon staren in stilte? Maar misschien vind ik lol hebben ook wel veel belangrijker in een relatie dan de gemiddelde mens.

Volgens mij komt ('gaat' doet het namelijk al ) het wel goed met ons
Oud 16-04-2007, 11:00
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 16-04-2007 @ 07:39 :
Holten
En wat hebben we mazzel gehad met het weer Zaterdag lekker wezen fietsen over de Sallandse Heuvelrug, en zondag heerlijk in bikini in de tuin gelegen en spelletjes gedaan
Dat is wel vreselijk dichtbij waar ik woon
Oud 16-04-2007, 11:04
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 16-04-2007 @ 12:00 :
Dat is wel vreselijk dichtbij waar ik woon
Waar woon je dan
Oud 16-04-2007, 11:07
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Hij kwam gister laat naar me toe en dat was fijn want we hadden elkaar een week niet gezien. Wat opzich prima is maar als je verliefd bent niet ideaal.
Vanochtend moesten we allebei vroeg op en toen vergat hij zijn tandpasta. (want hij haat de mijne )
Ik smste hem dat en toen zei hij: nee ik ben m niet vergeten, ik kom bij je wonen.
Dat valt nog te bezien.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 16-04-2007, 11:14
Verwijderd
Ik hoop dat ik hem komende week zie, zou wel fijn zijn want ik ga melden dat het niks wordt. Maar ik voel me er niet lullig bij ofzo. Ik ben al lang blij dat ik dat mailtje naar .... gestuurd heb en dat..... Gewoon. Jeuj! Meer kan/wil ik er nog niet over zeggen, dat schept bij mezelf alleen maar valse hoop. Maar oh, ik heb zin in morgenmiddag. Ik ben alleen bang dat ik mezel in moet houden.
Oud 16-04-2007, 11:20
Jones
Citaat:
Luna schreef op 16-04-2007 @ 12:07 :
Hij kwam gister laat naar me toe en dat was fijn want we hadden elkaar een week niet gezien. Wat opzich prima is maar als je verliefd bent niet ideaal.
Vanochtend moesten we allebei vroeg op en toen vergat hij zijn tandpasta. (want hij haat de mijne )
Ik smste hem dat en toen zei hij: nee ik ben m niet vergeten, ik kom bij je wonen.
Dat valt nog te bezien.
ik vond het wel een leuk moment dat we persoonlijke spullen bij elkaar lieten staan.. Toch een soort van bevestiging.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.