Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2007, 17:40
Verwijderd
Ben ik nou de enige die van die 'off-days' heeft? Dan kijk ik er al een tijd naar uit om hem te zien maar op de dag zelf erger ik me gewoon overal aan en springen de tranen al in m'n ogen als ik m'n knie stoot of een boek laat vallen, dat idee. En vervolgens verwacht ik van hem dat hij tóch alleen maar de goede dingen zegt en doet, alleen zijn die er niet want ik erger me tóch aan het meeste dat hij zegt.

Argh! Nou ja, de helft van wat ie zei was wel goed, in ieder geval. Hij wordt wel boos omdat ik om niks boos word, maar hij vind me tóch leuk (nou ja in z'n algemeenheid dan) en belooft leuke dingen.

Hmmm. Relaatsies....
Advertentie
Oud 04-05-2007, 18:21
brinta
brinta is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-05-2007 @ 18:40 :
Ben ik nou de enige die van die 'off-days' heeft?
Hmm nee, ik herken t. Bij mij uit zich dat door gruwelijke teksten naar zijn hoofd te slingeren:
"Players geven je tenminste het gevóel dat je speciaal bent. Dat kan ik van jou niet zeggen."
"Hou in godsnaam op daarmee...Misschien dat de domme meisjes waar je normaal mee uitgaat dat aantrekkelijk vinden, ik NIET"
"Waarom kijk je hiernaar? Ben ik dan zó saai dat dít beter is dan praten met mij?"

Oud 04-05-2007, 18:39
Verwijderd
Citaat:
brinta schreef op 04-05-2007 @ 19:21 :
Hmm nee, ik herken t. Bij mij uit zich dat door gruwelijke teksten naar zijn hoofd te slingeren:
"Players geven je tenminste het gevóel dat je speciaal bent. Dat kan ik van jou niet zeggen."
"Hou in godsnaam op daarmee...Misschien dat de domme meisjes waar je normaal mee uitgaat dat aantrekkelijk vinden, ik NIET"
"Waarom kijk je hiernaar? Ben ik dan zó saai dat dít beter is dan praten met mij?"

Haha, oh, zo gemeen ben ik niet. Ik had wel ernstig de neiging om een een of andere lelijke muts enorm af te kafferen Ik snap spontaan waarom sommige mensen pesten; het is zo vreselijk gemakkelijk om je rothumeur af te reageren op bepaalde mensen. Maar goed, zo gemeen ben ik dus in de praktijk niet.

Tegenover het vriendje doe ik alleen geërgerd ("Laat maar, je snapt het toch niet!") of ik vat alles wat hij zegt persoonlijk op en ga gekwetst doen terwijl hij niet snapt waarom

Laatst gewijzigd op 04-05-2007 om 18:44.
Oud 04-05-2007, 18:40
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Het is super om haar zo gelukkig te zien
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 04-05-2007, 20:08
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hij heeft dus toch mn nr, en is lief
Oud 04-05-2007, 20:16
Verwijderd
Altijd leuk om van je beste vriendin te horen dat je relationeel toch wel "kansloos" bent
Oud 04-05-2007, 20:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Goed. :forumseks:
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-05-2007, 20:34
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 04-05-2007 @ 21:30 :
Goed. :forumseks:
Pardon?
Oud 04-05-2007, 20:54
Verwijderd
Het gaat allemaal goed, gister was het ook echt gezellig, maar waarom krijg ik van die stomme onzekere buien? Zal wel iets vrouwerigs zijn ofzo.
Oud 04-05-2007, 20:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
WolterB schreef op 04-05-2007 @ 20:30 :
Goed. :forumseks:
uitleg?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-05-2007, 21:26
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb geen idee hoe het komt, maar het interesseert me gewoon niet meer. Ik loop niet warm voor lieve smsjes of leuke telefoontjes, ik vind het eigenlijk allemaal wel best zo. Het enige wat op dit moment even heel erg fijn zou zijn, is een goed gesprek met een knuffel. Gewoon ja, weet ik veel, omdat het fijn zou zijn. *zucht diep*
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 04-05-2007, 21:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-05-2007 @ 21:34 :
Pardon?
Ik denk dat Wolter stiekem een beetje is doorgeslagen... In uhh.. Forumseks?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 04-05-2007, 21:42
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 01-05-2007 @ 16:55 :
Hij is gisterochtend vroeg naar Zweden (Stockholm) vertrokken t/m zaterdagochtend. Mis hem nog niet en gun hem het echt want hij wilde er al heen lang heen . Beetje jammer alleen dat ik de hele week eigenlijk hoor te leren hoewel daar tot nu toe (en morgen waarschijnlijk ook) nog niets van komt.
ging zijn vlucht om 10.30 uur? dan zat ik waarschijnlijk in hetzelfde vliegtuig

ot: goed
Oud 04-05-2007, 22:01
Larry Flint
Larry Flint is offline
ja 10:30! haha wat grappig.

beetje jammer dat ik dacht dat hij vanavond al thuis zou zijn (eerst zaterdagochtend maar toen ineens al vrijdag avond) en nou hoor ik dat we elkaar toch pas morgenavond zien. maarja niets aan te doen.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.

Laatst gewijzigd op 04-05-2007 om 22:04.
Oud 04-05-2007, 22:19
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 04-05-2007 @ 23:01 :
ja 10:30! haha wat grappig.

beetje jammer dat ik dacht dat hij vanavond al thuis zou zijn (eerst zaterdagochtend maar toen ineens al vrijdag avond) en nou hoor ik dat we elkaar toch pas morgenavond zien. maarja niets aan te doen.
hehe toevallig
Oud 05-05-2007, 00:51
Verwijderd
We zien elkaar het hele weekend niet omdat hij weer in Eindhoven moet werken, da's niet zo leuk. Maar toen ik net thuis kwam lag er een briefje op tafel waarop stond dat hij door het hele huis briefjes had verstopt met letters daarop, die dan weer een zin vormen. Zo lief

(En nu nog die letters vinden )
Oud 05-05-2007, 01:32
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Jones schreef op 04-05-2007 @ 15:03 :
Het is 25 graden, ik ben half ontkleed, bruin en mijn haar is langer dan ooit.
same here
__________________
i create glitches with my voice
Oud 05-05-2007, 01:33
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Metal schreef op 05-05-2007 @ 02:32 :
same here
afgezien van de 25 graden, het is IETS frisser. 16?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 05-05-2007, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 05-05-2007 @ 02:32 :
same here
Als jullie daar nou eens foto's van posten? (A)
Oud 05-05-2007, 09:11
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Nala schreef op 05-05-2007 @ 01:51 :
We zien elkaar het hele weekend niet omdat hij weer in Eindhoven moet werken, da's niet zo leuk. Maar toen ik net thuis kwam lag er een briefje op tafel waarop stond dat hij door het hele huis briefjes had verstopt met letters daarop, die dan weer een zin vormen. Zo lief

(En nu nog die letters vinden )
Ok sorry maar dat klinkt best vermoeiend
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 05-05-2007, 09:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Qimm schreef op 04-05-2007 @ 21:56 :
uitleg?
Andere forummers die misbruik maken van mijn pc
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-05-2007, 09:21
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 05-05-2007 @ 10:11 :
Ok sorry maar dat klinkt best vermoeiend
Ligt eraan hoe groot je huis is natuurlijk En hoe lang de zin is. 'Hou van jou!' vind je nog wel een keer.

Hihihi, nu heb ik helemaal zo'n beeld voor ogen waarin je de letters zo neerlegt dat er iets heel anders staat.

Oh ja OT: feestje vanavond, en ik geloof dat we in zijn ouderlijk huis slapen vannacht maar er is niemand. Denk ik. Zijn ouders in ieder geval niet. En een auto. En hij heeft obscure beloftes gedaan. Dat wordt nog wat dus

Laatst gewijzigd op 05-05-2007 om 09:23.
Oud 05-05-2007, 09:21
Jones
Citaat:
Metal schreef op 05-05-2007 @ 02:33 :
afgezien van de 25 graden, het is IETS frisser. 16?
Mijn kamer is dankzij de ligging, het platte dak en het complete gebrek aan isolatie helaas een sauna.

@ morgan: Als je foto's wil zien van half ontklede mannen verwijs ik je door naar superdudes.nl
Oud 05-05-2007, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 05-05-2007 @ 10:21 :
Mijn kamer is dankzij de ligging, het platte dak en het complete gebrek aan isolatie helaas een sauna.

@ morgan: Als je foto's wil zien van half ontklede mannen verwijs ik je door naar superdudes.nl
Het moeten natuurlijk wel half ontklede forummers zijn
Oud 05-05-2007, 09:32
Jones
Citaat:
Morgan schreef op 05-05-2007 @ 10:25 :
Het moeten natuurlijk wel half ontklede forummers zijn
superdudes.nl
Oud 05-05-2007, 11:08
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-05-2007 @ 18:40 :
Ben ik nou de enige die van die 'off-days' heeft?
Nee hoor, don't ya worry.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 05-05-2007, 18:49
Verwijderd
Mijn broertje heeft nu twee maanden met zijn vriendinnetje en ik vind het zo leuk voor hem. Ik dacht dat het na een week uit zou gaan omdat hij de ene dag nog lag te janken om een ander meisjes, de volgende dag de opmerking ''He, ken je L? Die is verliefd op mij.'' maakte en het weekend daarna hadden ze ineens wat... maar zo gaat dat nou eenmaal bij pubers. Ze zijn wel schattig en best serieus voor wat het is. En ik kan m lekker pesten met zn zuigzoenen en zo. Ahw, broertjes zijn best leuk als je ze maar weinig ziet.
Oud 05-05-2007, 19:48
Verwijderd
Was het maar mogelijk iemand gewoon te claimen.
Oud 05-05-2007, 20:59
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-05-2007 @ 10:25 :
Het moeten natuurlijk wel half ontklede forummers zijn
je hebt PM!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 05-05-2007, 22:00
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Haha ik hou van ons <3
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 06-05-2007, 09:27
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, vannacht waren er echt een paar leuke jongens. Mee gedanst en bier van gekregen, maar dan ga ik weer hard-to-get spelen.

Moet ik toch eens afleren...
Oud 06-05-2007, 10:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
tent opzetten = teambuilding
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-05-2007, 10:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Omg, we waren gisteren toch echt even bang dat ik zwanger zou zijn. (had dinsdag ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet ) Ik ben niet zwanger. Gelukkig zou ik zeggen, maar toch... er zit ergens ook een gevoel van teleurstelling. Heel raar Hij was natuurlijk alleen maar heel erg opgelucht. En ach, ik weet ook wel dat het beter is.

Verder gaat het z'n gangetje, ik zie m dinsdag weer.
__________________
Tsja
Oud 06-05-2007, 10:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-05-2007 @ 10:12 :
Omg, we waren gisteren toch echt even bang dat ik zwanger zou zijn. (had dinsdag ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet ) Ik ben niet zwanger. Gelukkig zou ik zeggen, maar toch... er zit ergens ook een gevoel van teleurstelling. Heel raar Hij was natuurlijk alleen maar heel erg opgelucht. En ach, ik weet ook wel dat het beter is.

Verder gaat het z'n gangetje, ik zie m dinsdag weer.
Oh dat had ik laatst ook En de dag na de test werd ik ongesteld, spanning haha
Maar ik voelde me net als jij geloof ik. Toch ergens ook wel teleurgesteld En dat terwijl ik eigenlijk niet eens echt dol ben op kinderen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-05-2007, 10:59
Verwijderd
Haha, ik ben nog nooit zo lang 'alleen' geweest. En er is maar één persoon waarvoor ik die vrijheid in wil wisselen, blijkbaar. En die is onbereikbaar.

Verder erger ik me aan alle bloemen en sterkte/beterschapkaartjes die hier bij mijn ouders liggen, omdat ik gewoon probeer te vergeten dat er iemand ziek is.
Oud 06-05-2007, 10:59
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Zo goede punten, dit weekend al twee keer ontbijt op bed gekregen. Nu is hij voor de laatste keer dit seizoen (dus de komende maanden op zondag sámen uitslapen ) voetballen en ik heb mijn boekhoudopdrachtjes weer gemaakt. En straks gaat het regenen, dus dat wordt een Lost en/of WoW-middagje.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 06-05-2007, 11:36
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
We hebben elkaar 2 weken niet gezien door drukte en ik was 5 dagen naar Istanbul en nu is hij in belgie tot maandag. Ik heb er op zich niet zo heel veel problemen mee en heb het geweldig leuk gehad in Istanbul maar ik wil hem nu toch wel weer zien eigenlijk
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 06-05-2007, 14:07
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline


Over een maand naar Zweden voor 10 weken en ik zit niet op een relatie te wachten nu, toch was ze gisteren naar Breda gekomen ( met vriendinnen om te feesten ) en hebben we lekker gepraat. Toen vertelde ze dat ze erg gek op me was..Maakte me dag toch wel
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 06-05-2007, 14:11
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik ben niet meer single

Mijn scharrel is nu officieel mijn vriendje. Hij is echt leuk! Ben helemaal verliefd!
Oud 06-05-2007, 14:41
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 06-05-2007, 14:56
Verwijderd
Zo'n lekker weekend gehad. Vrijdag een heleboel nieuwe en lieve mensen ontmoet. Denk dat ik deze mensen nog wel vaker ga zien en dat is fijn
En gister kwam mijn vriendinnetje langs. We kennen elkaar al jaren, we zien elkaar soms tijden niet en dan weer heel vaak. Maar het is fijn om te weten dat het geen flikker uit maakt, dat het gewoon goed zit tussen ons. En wat is ze toch mooi met die buik. Ben trots op haar.
En straks komt mijn mannetje weer lekker thuis, sluiten we het weekend goed af
Oud 06-05-2007, 14:57
Verwijderd
heel rustig en i love it
Oud 06-05-2007, 15:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Op vriendschappelijk gebied is het zwaar weer op het moment
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-05-2007, 16:43
Verwijderd
Het was zo leuk! <3
Oud 06-05-2007, 16:50
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ow hij is zo leuk! En volgens mij ben ik soort van verliefd, het voelt ook heel anders dan wat ik hiervoor voor jongens voelde (behalve mn ex dan), veel echter ofzo. Hij is zo knap! Kan me niet voorstellen dat hij mij echt leuk gaat vinden (niet dat ik zo lelijk ben, maar ik vind hem wel érg knap). Maarja we zien wel, tot nu toe doet hij wel lief . Heb echt zin om hem weer te zien! (en hopelijk valt het nu niet weer tegen zoals bij de vorige jongens)
Oud 06-05-2007, 16:56
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ow en heb net een mail (terug) naar hem gestuurd, en heb over elk woord heel lang nagedacht
Oud 06-05-2007, 19:46
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Aandacht is leuk, maar ik wil méér dan dat..
Oud 06-05-2007, 20:51
Let's Quit
Avatar van Let's Quit
Let's Quit is offline
Ik heb al 499 relaties gehad, niet dan wawl?
__________________
Starting Over, Again And Again
Oud 06-05-2007, 20:52
Let's Quit
Avatar van Let's Quit
Let's Quit is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=718689

Ik heb het eerste topic ooit geopend en nu is mijn laatste post deze! Let's Quit met dit soort topics en start iets nieuws.

Heel veel kusjes!

Let's Quit
__________________
Starting Over, Again And Again
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.