Oud 18-04-2002, 15:08
Christel
Avatar van Christel
Christel is offline
velen zien en vinden van wel, maar wat vindt jij?
__________________
Er was 1 man voor nodig om 350 miljoen mensen te bevrijden. Zijn doel was vrijheid, zijn strategie was vrede en zijn wapen zijn menselijkheid. Gandhi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2002, 15:10
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Ontzetten sinds alle satanisten er op uit zijn Christelijken uit te moorden :/
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:12
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Net zo bedreigend als het jodendom en de islam denk ik...
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:13
Verwijderd
Wat een onzin.
Het satanisme is (in zijn meest voorkomende vorm) juist gericht op aanbidding van het zelf en heeft niets van doen met een duivel. De christenen weer wel dus zij zijn hun eigen 'satanisten'.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:20
Christel
Avatar van Christel
Christel is offline
satanisme is een vorm van ateïsme maar dan met een religie. het is niemand vereren behalve jezelf en dat in reactie tegen het christendom... tenminste, in hoeverre ik hier iets van weet, en ik weet er weinig over

*gaat zich er nog in verdiepen*

en tuurlijk heb je groepen stanisten die heel er gaan, maar die heb je in elke religie
__________________
Er was 1 man voor nodig om 350 miljoen mensen te bevrijden. Zijn doel was vrijheid, zijn strategie was vrede en zijn wapen zijn menselijkheid. Gandhi
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:21
Black Hand
Black Hand is offline
Secreetjuh, het Satanisme heeft niets met Satan (de duivel) te maken.

http://www.truesatanisthorde.nl/dutch/indexdutch.htm

Lees daar maar even wat Satanisme is.
Kom dan nog maar eens terug.
Dat geld overigens voor iedereen.

Mensen die dus wel Satan (De duivel) aanbidden zijn geen Satanisten.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:22
Black Hand
Black Hand is offline
Dat is dus geen satanisme.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:23
Black Hand
Black Hand is offline
Ik zal ook maar even zeggen wat je moet gaan lezen, anders moet er teveel moeite gedaan worden.

Klik op "True Satanist Horde"
Klik daarna op "Over Satanisme"

Lees dat maar eens.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:25
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Black Hand schreef:
Secreetjuh, het Satanisme heeft niets met Satan (de duivel) te maken.

http://www.truesatanisthorde.nl/dutch/indexdutch.htm

Lees daar maar even wat Satanisme is.
Kom dan nog maar eens terug.
Dat geld overigens voor iedereen.

Mensen die dus wel Satan (De duivel) aanbidden zijn geen Satanisten.
Waarom noem men zich dan ign satanist?
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:30
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
Secreet schreef:


Black Hand : In ieder geloof en religie zijn verschillen...Hekserij is ook een groot vakgebied wat dat betreft...Maar hoe onschuldig de ene groep is, zo boosaardig kan de andere zijn...

Er zijn satanisten die het misschien enkelt leuk of stoer vinden, of die er een heel ander aspect uithalen, maar er is ook eens een documantaire geweest over satanisten die van mening waren dat ze baby's moesten verkrachten
*zucht*

Met hekserij is het dus grotendeels ethisch.
De moderne magie tenminste.

Wat jij doet is gewoon blind aannemen wat je je hele leven al is voorgeschoteld.

En dan voor Paperz, als je die site even gaat lezen zul je zien dat satan eigenlijk "Tegenstander" betekent, ik ben de taal even vergeten.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:31
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Citaat:
KontraDix schreef:
Wat een onzin.
Het satanisme is (in zijn meest voorkomende vorm) juist gericht op aanbidding van het zelf en heeft niets van doen met een duivel. De christenen weer wel dus zij zijn hun eigen 'satanisten'.
Ja dat klopt wel, het heeft eigenlijk weinig met satan ofzo te maken, het is meer een geloof geschapen door de mensen.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:32
Diablos
Avatar van Diablos
Diablos is offline
satanisme is niks erger dan het christendom.. al hebben ze soms rare rituelen en doet een klein gedeeldte misschien zelfs wel aan zieke offeringen en verkrachtingen enzo.. de christenen hebben door de eeuwen heen genoeg mensen afgeslacht in de naam van "god", netzo ziek dus!
__________________
Dih
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:34
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
Diablos schreef:
satanisme is niks erger dan het christendom.. al hebben ze soms rare rituelen en doet een klein gedeeldte misschien zelfs wel aan zieke offeringen en verkrachtingen enzo.. de christenen hebben door de eeuwen heen genoeg mensen afgeslacht in de naam van "god", netzo ziek dus!
Weer zo dodohoofd die er niets vanaf weet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:36
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
Secreet schreef:


Mij wordt niets voorgeschoteld, ik ben een tijdje into dit soort dingen geweest...En na wat die vriendin is overkomen hebben we een poosje flink wat onderzoek gedaan

Jij vrneemt waarnemingen van deze site, en wat ik heb gelezen is ook heel leuk en ongevaarlijk, en als je hierin gelooft is dat prima. Maar doe die oogkleppen weg en merk ook op dat er groepen zijn die zichzelf satanisten noemen en niet zo netjes door het leven gaan..

Persoonlijk vind ik dit soort mensen erg ziek, misshcien zijn het ook wel gekken en is satanisme niet zo bedoeld, maar het is er wel op deze manier...
Door zulke groepen krijgen Satanisten dus een verkeerde naam.
Maarja, als jij niet wilt begrijpen dat dat geen satanisten zijn vind ik dat ook prima hoor.

En mijn oogkleppen, ik neem ze na jou af.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:36
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Black Hand schreef:


Weer zo dodohoofd die er niets vanaf weet.
Weer zo'n mafkees die denkt dat een "geloof" maar op 1 manier geinterpreteerd kan worden...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:38
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
Paperz schreef:


Weer zo'n mafkees die denkt dat een "geloof" maar op 1 manier geinterpreteerd kan worden...
Omg, weer iemand die er geen reet van snapt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:40
Black Hand
Black Hand is offline
Mensen die pentagrammen dragen worden ook Satanisten genoemd, en sommige van die mensen noemen zichzeld Satanist.

Mensen met zwarte kleding worden Gothic genoem, en sommige van die mensen noemen zichzelf ook goth.

Achja, als het maar een naam.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:42
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Black Hand schreef:


Omg, weer iemand die er geen reet van snapt.
Tuurlijk wel, jij vindt dat iemand zich geen Satanist mag noemen of zeggen dat ie Satanisme als geloof heeft als hij niet zo doet als al dat gedoe op jou site bijvoorbeeld...

Maar ik durf te wedden dat er van het satanisme verschillende interpretaties zijn die door tig mensen worden gevolgd... en die toch echt afwijken van die site...

Jij gaat er nu van uit dat er maar 1 soort Satanist is en das is net zo dom als er van uitgaan dat er maar 1 soort Christen is want zoals je misschien weet is dat geloof ook over tientallen fractie uitgespreid...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2002, 15:43
Diablos
Avatar van Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Black Hand schreef:


Weer zo dodohoofd die er niets vanaf weet.
ik weet dat satanisten voornamelijk in zichzelf geloven dodohoofd.. maar je hebt ook satanistishe sectes die echt in de duivel geloven en hem vereren.. en dat noemt men ook satanisme. dus voortaan maar iets verder kijken dan die site van je..
__________________
Dih
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:48
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
Secreet schreef:


das waar, maar dat zijn uiterlijke versieringen?
De hint komt helaas niet over.

Er worden te makkelijk met benamingen gesmeten.
Er worden dingen te snel aangenomen.
Mensen zien een pentagram en denken meteen aan de duivel.
Mensen zien een offer en meteen zijn het Satanisten.
Mensen zien iemand die in het zwart gekleed is en meteen is die persoon deprisief.

Er zijn mensen die zich goth noemen maar het totaal niet zijn.
Om maar een simpel en makkelijk voorbeeld te noemen.

Interpreteer dit maar op je eigen manier.
Als het nog niet duidelijk is hou ik me er verder buiten.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:51
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
Paperz schreef:


Tuurlijk wel, jij vindt dat iemand zich geen Satanist mag noemen of zeggen dat ie Satanisme als geloof heeft als hij niet zo doet als al dat gedoe op jou site bijvoorbeeld...

Maar ik durf te wedden dat er van het satanisme verschillende interpretaties zijn die door tig mensen worden gevolgd... en die toch echt afwijken van die site...

Jij gaat er nu van uit dat er maar 1 soort Satanist is en das is net zo dom als er van uitgaan dat er maar 1 soort Christen is want zoals je misschien weet is dat geloof ook over tientallen fractie uitgespreid...
Haha, LoL
Ja, dat vind ik inderdaad
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:51
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
kheb gister devils advocate gekeken, daar doet ook een duivel mee
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:53
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
Secreet schreef:



prima, als jij de reacties hier boven je leest zie je precies wie het nog niet helemaal duidelijk is...

Btw: ik denk dat een pentagram meer met wicca wordt geaccocieerd...

satanisme heeft 1 punt naar beneden of iets dergelijks toch?
Nopes, een pentagram word meer met de duivel geascioseerd.
Niet genoeg mensen kennen wicca.

Je hebt gelijk, wicca is met 1 punt naarboven.
Andersom is dus het teken van de duivel (2 punten omhoog)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:53
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Black Hand schreef:


Haha, LoL
Ja, dat vind ik inderdaad
Zo kom je wel over...
Want mensen die zus en zo doen zijn in jou ogen geen Satanisme...

maar alsjeblieft overtuig ons dat er maar één soort Satanisme is...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:54
Black Hand
Black Hand is offline
Ik zal het even duidelijk maken.
Mensen die Satan aanbidden zijn in mijn ogen geen satanisten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2002, 15:55
Diablos
Avatar van Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Black Hand schreef:
Ik zal het even duidelijk maken.
Mensen die Satan aanbidden zijn in mijn ogen geen satanisten.
wat zijn die volgens jou dan?? want dat zijn ze namelijk wel
__________________
Dih
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:55
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
Paperz schreef:


Zo kom je wel over...
Want mensen die zus en zo doen zijn in jou ogen geen Satanisme...

maar alsjeblieft overtuig ons dat er maar één soort Satanisme is...
Kweet niet hoor, maar zie jij niet in dat je hetzelfde doet als mij?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:58
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
Diablos schreef:


wat zijn die volgens jou dan?? want dat zijn ze namelijk wel
Lees je eigen reply nog eens na die je als commentaar op mijn stukje hebt gegeven.
Want je weet het zei je.
Of is dat alweer vervlogen?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:59
Egyptian
Avatar van Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
Net zo bedreigend als het jodendom en de islam denk ik...
Alsof de islam bedreigend zou zijn voor 't christendom.

Dat satanisme is heel wat anders, en vooral in denemarken en zweden zijn er veel aanhangers. d'r worden ook veel kerken in de fik gestoken door die satanisten daar.

Dat zie je de moslims hier echt niet doen hoor.
__________________
Was ik laatst bij 'n fijne rel, breekt er opeens een voetbalwedstrijd uit.***~Nachtploeg member~
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:01
Diablos
Avatar van Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Black Hand schreef:


Lees je eigen reply nog eens na die je als commentaar op mijn stukje hebt gelezen.
Want je weet het zei je.
Of is dat alweer vervlogen?
gaat er niet om wat ik weet, ik vraag gewoon aan jou wat die volgens jou dan zijn, hoe noem jij mensen die in satan geloven?
__________________
Dih
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:02
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
Secreet schreef:


mjah wicca heb ik me wel een tijdje mee bemoeit, nog steeds wel ergens...Maar ik geloof dat het ook steeds bekender wordt gezien menesne er nu in het openbaar mee durven om te gaan...

Toch is dat ook weer zoiets waarmee mensne meteen aan zwarte en witte magie gaan denken,terwijl wicca op zich niet eens aan magie verbonden is

ik snap wel wat je wilt zeggen met je satanisme, maar zodra een groep gekken zich satanist noemen, moet je toch een uitbreiding in het geloofsgebied vinden...
Meer mensen lezen erover.

Een uitbreiding word vaak niet gezien.
Het meeste word over 1 kam gescheerd.
Ik doe het ook hoor, maar ik kan niet echt ruiken dat mensen het over een andere tak, gedeelte, hebben als dat niet verteld word.

Dat is dus het nadeel dat er maar 1 naam word gebruikt.
En als 1 naam meerdere definities heeft komen er vergissingen die je dus in dit topic ziet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:09
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Black Hand schreef:
Ik zal het even duidelijk maken.
Mensen die Satan aanbidden zijn in mijn ogen geen satanisten.
Kijk dat is al een heel ander verhaal...
Zeg dat dan gewoon meteen...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:10
Prada
Prada is offline
Ik zag laatst een documentaire waarin het ontstaan van het modern satanisme werd verklaard..De directe aanleiding was één van de eerste speelfilms...Deze had de titel 'Dracula'...Met deze persoon is iedereen uiteraard bekend, maar die heeft er voor gezorgd dat mensen het donkere wilden leren kennen en men ging zich er in verdiepen...
__________________
Timeo Danaos et dona ferentes...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:11
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Prada schreef:
Ik zag laatst een documentaire waarin het ontstaan van het modern satanisme werd verklaard..De directe aanleiding was één van de eerste speelfilms...Deze had de titel 'Dracula'...Met deze persoon is iedereen uiteraard bekend, maar die heeft er voor gezorgd dat mensen het donkere wilden leren kennen en men ging zich er in verdiepen...
Bewijst wederom de "magische" krachten van de media .
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:14
DrFreeman
DrFreeman is offline
satanisme en christenlijke

beide kansloos in mijn visie
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:16
Prada
Prada is offline
Citaat:
Secreet schreef:


hmmm maar dracula heeft zelf weinig met duivel te maken...misschien trok het donkere maar dracula is niet alleen een verzonnen film en onwaarschijnlijk, ook nog eens een demon

Maar dat mensen zich hiervoor intresseerden snap ik wel, hoewel de film bagger was
Dracula is de tegenhanger van het christendom...Zodoende...

Ik zag laatst Dracula 2000, daar kwam uit dat Dracula eigenlijk Judas was...Vandaar zijn walging tegenover zilver... Die was pas bagger...
__________________
Timeo Danaos et dona ferentes...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2002, 16:17
Prada
Prada is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
satanisme en christenlijke

beide kansloos in mijn visie
Laat eerst duidelijk zijn dat de westerse wereld zonder het christendom kansloos was geweest...
__________________
Timeo Danaos et dona ferentes...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:29
Splinter
Splinter is offline
een goed gelovige weet dat er zowel als goed en kwaad is dus hangt op deze manier ook het satanisme aan...
stelletje heiden zou je haast dan zeggen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:06
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mwah alle geloven zijn onderhand bedreigend voor elkaar, maar satanisme heeft niks met satan te maken, satanen die aanbidden satan, satanisten geloven in zichzelf, satan - tegenhanger, ik zelf ben tegen het geloof maar ik ben geen sataan. satanisme is een vorm van atheïsme het is niemand vereren behalve jezelf
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:07
Christel
Avatar van Christel
Christel is offline
Citaat:
Egyptian schreef:


Alsof de islam bedreigend zou zijn voor 't christendom.

Dat satanisme is heel wat anders, en vooral in denemarken en zweden zijn er veel aanhangers. d'r worden ook veel kerken in de fik gestoken door die satanisten daar.

Dat zie je de moslims hier echt niet doen hoor.
Alsof de islam bedreigend zou zijn voor 't christendom.

Dat satanisme is heel wat anders, en vooral in denemarken en zweden zijn er veel aanhangers. d'r worden ook veel kerken in de fik gestoken door die satanisten daar.

Dat zie je de moslims hier echt niet doen hoor. [/B][/QUOTE]
neen, moslims vechten met elkaar om ee stuk grond... en moorden elkaar hiervoor uit, onschuldige burgers worden hier de dupe van....

en wat zijn "moslims" dat is 1 groep, dat kun je niet induvialiseren ofzow. ik bedoel, niet iedereen doet er aan mee...

eigenlijk was mijn topic dan ook heel erg fout... sorry
__________________
Er was 1 man voor nodig om 350 miljoen mensen te bevrijden. Zijn doel was vrijheid, zijn strategie was vrede en zijn wapen zijn menselijkheid. Gandhi
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:08
Christel
Avatar van Christel
Christel is offline
ondanks de hele discussie over wat de opvattingen zijn over het satanisme heb ik nog steeds geen antwoord of het ook bedreigend is...
en andersom, is het christendom bedreigend voor het satanisme... zijn religies uberhaubt bedreigend voor mensen?
__________________
Er was 1 man voor nodig om 350 miljoen mensen te bevrijden. Zijn doel was vrijheid, zijn strategie was vrede en zijn wapen zijn menselijkheid. Gandhi
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:25
~**FrAncEs**~~
~**FrAncEs**~~ is offline
nejwoor...ik weet niet precies op welke manier je het bedoeld, maar ik laat me door niemand beinvloeden, tenzij het op een goeie manier is, maar het is absoluut nie bedreigend..voor mij dan, en ik denk voor de meeste christenen..
__________________
don't be afraid 2 be different!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:48
Christel
Avatar van Christel
Christel is offline
Citaat:
~**FrAncEs**~~ schreef:
nejwoor...ik weet niet precies op welke manier je het bedoeld, maar ik laat me door niemand beinvloeden, tenzij het op een goeie manier is, maar het is absoluut nie bedreigend..voor mij dan, en ik denk voor de meeste christenen..
iedereen laat zich door alles beïnvloeden, onbewsut en bewust, je ziet wat je wel wil en wat je niet wil, en ik bedoel wat jou mening is, dat kan heel uiteenlopend zijn, maar gewoon jou brede opvatting hierover
__________________
Er was 1 man voor nodig om 350 miljoen mensen te bevrijden. Zijn doel was vrijheid, zijn strategie was vrede en zijn wapen zijn menselijkheid. Gandhi
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 21:43
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Secreet schreef:



Er zijn een hoop satanistische groepen die zich zelfs met het offeren van dieren bezighouden, of soms zelfs in een bepaalde vorm van mensen (Verkrachting, mishandeling, enz)

khad daar laatst een boek over geleend bij de bieb
maar dat zijn gewoon psygisch gestoorde mensen die denken dat 'satan' echt tegen ze praat


en je hebt ook nog de sektes die het gewoon om het verkrachten van kinderen ,er worden ook veel van dat soort activiteiten gefilmd en voor veel geld verkocht in de kinderporno-underground

die kinderen worden gewoon net zolang 'getraind' (lees misbruikt)
tot ze doen wat die lui willen
stond ook beschreven door iemand die zo'n film had gezien
dat die kinderen echt commando's opvolgen bijvoorbeeld als 1 van die leiders een woord roept dat ze dan hen benen spreiden o.i.d
daar wordt ik pas pissig van...speciaal voor dat soort lui mag van mij de lobotomie weer gebruikt worden..
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 22:06
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Veel mensen vergeten dat als je in satan gelooft, je ook in god moet geloven.

EN veel mensen denken dat heksen in satan geloven, iets waar ik me ook vreselijk aan kan ergeren.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 02:58
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
Egyptian schreef:
Dat zie je de moslims hier echt niet doen hoor.
in SOMMIGE landen krijg je enkel als christen een brandende autoband rond je nek en word je levend gevild

bron: zendingsjournaal

(en ja weet dat dat door de meeste islamieten NIET getolereerd word maar zoals zo vaak binnen religies zijn er altijd extremen die het weer verneuken)
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 03:04
JJzD
JJzD is offline
en satanisme is niet bedreigend voor christelijkheid

in de vorm van satanaanbidding==> ze aanbidden iemand die allang verloren heeft (ruim 2000 jaar terug)

iin de vorm van atheisme===> net zo bedreigend als ieder ander atheisme

Islam is groter gevaar, omdat die fundamenteel ander beeld van Jezus/ Isa hebben.
die moet je dus eerst van een ander beeld overtuigen terwijl ze er zelf al 1 hebben

daarnaast hoor ik meer van moslimfundamentalisme dan satans/atheistische fundamentalistische verhalen.

(en nee nou niet gaan janken, ik ben in bepaalde opzichten jaloers op de gemiddelde islamiet (zoals ik die uit nederland ken))
__________________
-|-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.