Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2006, 22:13
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik ben gister aan iemand die hem kent vergeten te vragen of hij nou nog steeds een vriendin heeft. Dat wilde ik graag weten, maar wat ik dan moet met die kennis weet ik ook niet.

Verder heb ik gewoon zin om te flirten en om met een leuk iemand te zoenen zonder dat daar verder wat van hoeft te komen.

Ik had net sjans van wat langharige italianen hehe. Maar ik was met mijn ouders uit eten dusseh tja.
__________________
Don't worry, be happy
Advertentie
Oud 18-06-2006, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 18-06-2006 @ 22:36 :
Net na anderhalve maand weer met 'm gepraat. Had ik nooit moeten doen, want het lost niks op. Het doet nog steeds alleen maar pijn. Vooral als hij zegt dat hij ook nog gevoelens heeft voor mij, en daarom niet weet wat 'ie moet zeggen. Behalve 'You need to find someone else'...
Het was gewoon stom om met 'm te gaan praten. Zo kom ik er nooit overheen natuurlijk. Godver, bijna 4 maanden en nog steeds doet het net zo'n pijn als in de eerste week. Hij is nog steeds het eerste en het laatste waar ik elke dag aan denk, hoe stom dat ook is, ik kan er niks aan doen.
Ik ben echt bang dat ik me de rest van m'n leven zo zal voelen. Hoe kan het dat 1 zo'n sulletje zoveel pijn en verwarring kan veroorzaken.
Serieus, ban 'm uit je leven. Zorg dat je 'm niet meer spreekt. Voorlopig dan. Tot je zeker weet dat ie je niks of nog heel weinig doet. Heb ik ook gedaan, en bij mij was het helemaal moeilijk, omdat m'n ex eigenlijk allemaal dezelfde vrienden heeft. Bovendien wilde ik 'm eigenlijk terug. Maar het heeft zo ontzettend geholpen

Ontopic: wow, dat was onverwacht Maar wel heel leuk om eerlijk te zijn. En dat moet ie ook wel door gehad hebben: ik kreeg een knalrode kop toen ik 'm zag. Maar gelukkig kon hij niet verbergen dat ie er ook wel van gecharmeerd was mij weer eens te zien
Oud 18-06-2006, 22:54
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Echt, monogaamheid is vooralsnog nog steeds niet mijn ding, blegh
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 18-06-2006, 23:18
Mandoline
Avatar van Mandoline
Mandoline is offline
Wat een drama's maar nu lijkt alles juist weer enorm goed. Typisch wij. In ieder geval vind ik hem geweldig, echt. Altijd.
__________________
and when you find me there, you'll search no more
Oud 18-06-2006, 23:21
cult
cult is offline
Mijn vrienden zijn zo cool. Wel geinig, is het weekend, praat je toch nog allemaal over het werk, heerlijk. De band met mijn ex is ook echt te cool, misschien wel beter dan toen het aan was.
Oud 18-06-2006, 23:38
Verwijderd
Laatste tijd niet zoveel gepost omdat we helemaal vol zaten met leuke dingetjes doen met familie en/of vrienden. En het is fijn om te merken dat we goed kunnen samenwerken, dingen gewoon soepel gaan als we samen dingen aanpakken. Ook veel mensen en/of relaties tegengekomen waardoor ik extra blij ben met hem en onze relatie.
Het gaat supergoed met ons, nog steeds!
Oud 19-06-2006, 06:30
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik was gister bij hem thuis, vertelt zijn 'grote' broer dat hij er gek van wordt, omdat M. het over niets anders heeft en echt stapel verliefd zou zijn. Wordt dat even later ook nog door zijn moeder bevestigd

En ja, ik ben ook stapel verliefd op hem!


Klein minpuntje is dat we elkaar de komende weken wat minder zien dan normaal, eerst hij tentamens,daarna ik. Ja, ik mag nog 3 weken naar school alvorens ik aan mijn tentamen begin
Oud 19-06-2006, 08:25
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hmpf. Zo, nu is het genoeg. Hij kan het vergeten met die pathetische ex van hem, ik heb geen zin in dit gezeik. En ik wil geen relatie. We moeten afstand nemen, maar wie heb ik dan nog over? Op school haast niemand, want iedereen kiest partij voor mijn exvriend (andere dan over wie ik het boven heb), zo lijkt het. Ik verlies mijn vrienden en voel me alleen. Goddank heb ik mijn ouders en broertje, maar die zijn er niet op school... wat ben ik blij dat ik blijf zitten. Voorlopig geen jongens voor mij... ik moet eerst vanalles verwerken.
En ik ben stiekem al een aantal dagen gestopt met mijn antidepressiva... ik merk het wel, maar het valt nog mee, dus ja... dat kutGGZ heeft toch nooit tijd voor me, dus dan flikkeren ze maar op, en die medicijnen ook.
Oud 19-06-2006, 09:43
Verwijderd
Helemaal goed goed goed goed goed.
Oud 19-06-2006, 09:50
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hij keek me gister zo lief aan dat ik het er helemaal warm van kreeg. Daarna zoende hij me zo lief dat ik er nog warmer van werd .

Toen ging hij naar huis en kreeg ik een smsje dat hij over me ging dromen

Elke keer als ik denk dat hij niet nog liever kan zijn, weet hij de grens te overschrijden
Oud 19-06-2006, 09:55
Verwijderd
Moet ik hem smsen of niet? Moet ik hem duidelijk maken dat ik het ook allemaal maar stom vind. Maar is dat wel zo? Ik denk dat ik hem sms dat ik het ook maar stom vind. Ik ben bang dattie dan belt of kwijlsmsjes stuurt, en dat is nu eigenlijk wel waar ik nu dus gewoon totaal geen behoefte aan heb.
Ach, wtf, ik sms hem wel. Ik zie wel wat er komt.
Oud 19-06-2006, 10:07
YellowLight
Avatar van YellowLight
YellowLight is offline
.

ik twijfel, en mn vriendinnen vinden hem niets voor mij, en hij geeft me een rot gevoel over mezelf, en we hebben wel een goed gesprek gehad, maar ik weet het niet meer .
__________________
Explosions.
Oud 19-06-2006, 10:15
Jonkvrouw
Avatar van Jonkvrouw
Jonkvrouw is offline
Oud 19-06-2006, 10:28
Jones
Citaat:
Nienna* schreef op 19-06-2006 @ 09:25 :
En ik ben stiekem al een aantal dagen gestopt met mijn antidepressiva... ik merk het wel, maar het valt nog mee, dus ja... dat kutGGZ heeft toch nooit tijd voor me, dus dan flikkeren ze maar op, en die medicijnen ook.
Ik hoop dat je er beter over na hebt gedacht dan deze paar regels doet vermoeden.

Ik heb geen relationeel gebied
Oud 19-06-2006, 10:30
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 18-06-2006 @ 19:17 :
Van alcohol word ik te aanhankelijk. Niet goed! Maar wel grappig, soms. Als ik maar niet teveel drink, want dan gaat t niet goed. Lang leve de kennis van grenzen!
Same here.
En maar goed dat ik ergens anders sliep
Oud 19-06-2006, 11:03
Estar
Estar is offline
Ik heb zo'n zin in vanavond, lekker bij hem eten en knuffelend in slaap vallen
Oud 19-06-2006, 11:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Nog 'n zestal uurtjes!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 19-06-2006, 11:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 18-06-2006 @ 23:13 :
Serieus, ban 'm uit je leven. Zorg dat je 'm niet meer spreekt. Voorlopig dan. Tot je zeker weet dat ie je niks of nog heel weinig doet. Heb ik ook gedaan, en bij mij was het helemaal moeilijk, omdat m'n ex eigenlijk allemaal dezelfde vrienden heeft. Bovendien wilde ik 'm eigenlijk terug. Maar het heeft zo ontzettend geholpen
Ik weet het, maar hij dook ineens op op een plek waar ik 'm niet verwachtte. En al die tijd dat ik hem wel heb genegeerd voelde ik me ook rot. Ik ben echt bang dat ik over een aantal jaar nog steeds zoveel aan hem denk. Maar over een aantal jaar zouden wij ook meer kans van slagen hebben... Ik wacht rustig af.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-06-2006, 11:40
create
Avatar van create
create is offline
Prima, ik moet gewoon niet zo zeuren.
Oud 19-06-2006, 11:52
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Vannacht is mn opa overleden en nu is iedereen superlief en dat waardeer ik zo
Oud 19-06-2006, 11:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 19-06-2006 @ 12:37 :
Ik weet het, maar hij dook ineens op op een plek waar ik 'm niet verwachtte. En al die tijd dat ik hem wel heb genegeerd voelde ik me ook rot. Ik ben echt bang dat ik over een aantal jaar nog steeds zoveel aan hem denk. Maar over een aantal jaar zouden wij ook meer kans van slagen hebben... Ik wacht rustig af.
Neee, jij moet die sukkel uit je hoofd zetten
Niets over een paar jaar... als hij nu al zo stom doet zal hij over een paar jaar echt niet anders zijn
Zet anders een oproepje op CG
__________________
<):o)
Oud 19-06-2006, 11:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 19-06-2006 @ 09:25 :
En ik ben stiekem al een aantal dagen gestopt met mijn antidepressiva... ik merk het wel, maar het valt nog mee, dus ja... dat kutGGZ heeft toch nooit tijd voor me, dus dan flikkeren ze maar op, en die medicijnen ook.
Dat is niet zo slim... (maar dat zal je zelf ook wel bedacht hebben hoop ik.)

*knuffel*
__________________
<):o)
Oud 19-06-2006, 12:24
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik wil de hele tijd maar over hem praten, vet irritant.

En ik zie hem echt waarschijnlijk nog maar 1 keer (als hij al geslaagd is) als ik het hem niet laat weten . Maar het is zo eng om het hem te laten weten terwijl ik hem eigenlijk helemaal niet goed ken. En ik weet niks van hem: telefoonnummer, email, adres, vriendin?

En ik kan ook best iemand anders leuk gaan vinden, maar ik weet bijna zeker dat mijn gevoel voor hem dan weer terug komt tijdens een relatie, net als een paar keer gebeurde in de afgelopen 1.5 jaar. Dus eigenlijk moet er gewoon iets gebeuren. maarja
__________________
Don't worry, be happy
Oud 19-06-2006, 12:31
fractuur
fractuur is offline
Topavond gehad gisteren! Hij is zo lief.. <333
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-06-2006, 12:53
Verwijderd
Gister een berichtje gestuurd naar hem.. heel stoer gevraagd of hij zin heeft om af te spreken (ja, real life is toch een beetje eng, met al die collega's erbij).

En nu ga ik dood want ik heb nog niets gehoord
Oud 19-06-2006, 13:29
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 17-06-2006 @ 11:07 :
even zwaaar kut

ik snap het gewoon niet..
watist meis?

@ groovy;

klinkt alsof het allemaal weer goed zit! Fijn dat hij het nu wel over de vakantie heeft Durf te wedden dat jullie weer een beetje 'naar elkaar toe groeien' daar. Nja, je snapt me wel

OT: Ik mis hem.. Ben eerder klaar met werken, en hij moet leren.. Nja, heb ik tijd om heeeerlijk te wassen en te koken voor mn broertje en mij
Maar het weekend was heerlijk, dus dat maakt veel goed
Oud 19-06-2006, 13:46
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 19-06-2006 @ 14:29 :
*verhaal*
Mjah, hij heeft gister ook eindelijk zijn hart uitgestort, dat was wel fijn . Hij wil mij daar dan niet mee lastig vallen en hij vindt het 'zwak' om te klagen, terwijl hij bijna om komt in het werk en ook nog eens bezigheden buiten zijn werk om.
Maar hij wilde niet dat ik me druk om hem ging maken, omdat ik ook weer veel stress van school heb. Wat dat betreft is hij echt een man-man, hij kropt alles op en gaat gewoon maar door en je hoort hem nooit klagen of wat dan ook.

Ik heb hem op het hart gedrukt dat het echt niet erg is om eens lekker te klagen . En gelukkig zagen we dit weekend ook al in dat we elkaar door alles stress en dingetjes wat minder zien, dus volgend weekend blijft hij lekker bij me slapen .

Ik ben wel blij dat hij me altijd op de hoogte heeft gehouden van zijn dingetjes en ik hem, zodat we daardoor niet uit elkaar gegroeid zijn .

Maar op zo'n momenten merk je wel hoe sterk een relatie nu echt is, en gelukkig is die van ons sterk .

En heb echt heel veel zin in de vakantie met hem ja!! Toen hij het vorige week minder druk had, belde hij er meteen over op haha , en hij heeft allemaal boeken geregeld van bezienswaardigheden .

Maar jij hebt een leuk weekend gehad ?

Laatst gewijzigd op 19-06-2006 om 13:49.
Oud 19-06-2006, 14:11
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 19-06-2006 @ 14:46 :
*verhaaltje*
Zie PM
Oud 19-06-2006, 15:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ben gisteren toch nog naar m toegeweest. Voelde me heel verdrietig en toen heeft ie me heel erg verwend met allemaal lekkere dingen enzo
En toen moesten we de hele tijd lachen
__________________
Tsja
Oud 19-06-2006, 15:22
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Soms worden er dingen gezegd waardoor ik me nog maar weer eens besef hoe waardevol onze relatie eigenlijk is. En dat voelt dan zó fijn. Gister zaten we door zo'n moment allebei met tranen in onze ogen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 19-06-2006, 15:32
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik geloof dat ik over haar heen (aan het raken) ben. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 19-06-2006, 15:44
cult
cult is offline
T was gezellig vanmiddag, het is echt mijn beste vriendin geworden. Ik vind het ook gewoon leuk om haar gelukkig te zien, als ze het over haar nieuwe vriendje heeft, dat doet me echt goed. Ze vindt het ook gewoon leuk als ik weer een meisje op het oog heb, daarover vertel. Ik hoop echt dat de band op deze manier nog zolang stand houdt.
Oud 19-06-2006, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 19-06-2006 @ 13:53 :
Gister een berichtje gestuurd naar hem.. heel stoer gevraagd of hij zin heeft om af te spreken (ja, real life is toch een beetje eng, met al die collega's erbij).

En nu ga ik dood want ik heb nog niets gehoord
Nu wel. Hij wil geen date, omdat hij een losgeslagen jongen is, maar ik ben wel leuk en lief. En 'ons voorval' was voor hem net zo raar als voor mij. Nou ja. Jammer. Ik vind mezelf sowieso al stoer dat ik geen zin meer had in rondjes draaien en gewoon erop af ben gegaan, met alle risico's die erbij horen
Oud 19-06-2006, 15:49
Verwijderd
hij is lief
Oud 19-06-2006, 15:52
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Damn it...Waarom vinden al me vrienden dat we zoooo goed bij elkaar passen enz ien ze ons allemaal wel bij elkaar komen terwijl hij een sukkel is met een vriendin
__________________
kusje!
Oud 19-06-2006, 16:10
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-06-2006 @ 11:30 :
Same here.
En maar goed dat ik ergens anders sliep
Maar goed dat hij zoiets had van: "Eh... Es? Joehoe?" Zoiets. Ik baalde vanmorgen zo van mezelf hé, toen ik eraan terugdacht. Nou ja, ik heb ervan geleerd: Mijn grens, zeg maar.

@ Cytherea: I want more info En dus ga je me vandaag nog terugmailen, uitgebreid en wel.

@ Secret Agent: En van jou wil ik ook nog meer info!

OT: Mjah, wel goed! Moe, maar mijn kamer is iig weer gedeeltelijk opgeruimd, nu moet ik dat oud papier nog ergens kwijt. En ik wil leuke dingen gaan doen! Jahoe!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-06-2006, 16:13
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 19-06-2006 @ 17:10 :
Maar goed dat hij zoiets had van: "Eh... Es? Joehoe?" Zoiets. Ik baalde vanmorgen zo van mezelf hé, toen ik eraan terugdacht. Nou ja, ik heb ervan geleerd: Mijn grens, zeg maar.

@ Cytherea: I want more info En dus ga je me vandaag nog terugmailen, uitgebreid en wel.

@ Secret Agent: En van jou wil ik ook nog meer info!

OT: Mjah, wel goed! Moe, maar mijn kamer is iig weer gedeeltelijk opgeruimd, nu moet ik dat oud papier nog ergens kwijt. En ik wil leuke dingen gaan doen! Jahoe!
woef oud papier? Van de middelbare school? Dat gaat in de prullenbak natuurlijk.
Oud 19-06-2006, 16:19
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 19-06-2006 @ 17:13 :
woef oud papier? Van de middelbare school? Dat gaat in de prullenbak natuurlijk.
Hm, wij scheiden het afval Maar de oudpapierdozen zijn vol, ofzo. Dus ach Whaha.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-06-2006, 16:44
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 19-06-2006 @ 17:19 :
Hm, wij scheiden het afval Maar de oudpapierdozen zijn vol, ofzo. Dus ach Whaha.
Dan gaje naar de supermarkt en haal je een nieuwe doos!
Oud 19-06-2006, 16:47
__
Avatar van __
__ is offline
ik voel me kei lekker ik ga nu naar mn/ons werk en hij is daar al en daarna blijft ie slapen en dat is leuuuheuuuk. het gaat zo goed. (MIJNS INZIENS hoor).
Oud 19-06-2006, 17:11
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Het gaat echt zo goed gewoon. Het voelt enorm goed om samen met hem te zijn. Het geeft voldoening. Hij maakt me zo blij. Hij zegt zulke lieve dingen. Ik heb bij hem het gevoel alsof ik echt gewaardeert word.

En daarom ga ik hem een hele lange brief schrijven met als titel 'Waarom ik zo blij met je ben'
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 19-06-2006, 17:34
Crimson
Crimson is offline
Ik vertelde de pinkpop jongen dat ik zaterdag met een boer heb gezoend en hij vond het geloof ik niet zo leuk.. had het beter niet kunnen zeggen, maar hij vroeg er zelf naar.
Oud 19-06-2006, 18:09
Verwijderd
Gisterenavond was zo onzettend fijn! Toen we in bed lagen kreeg hij opeens een verliefdheidsaanval en besloot om me een uitgebreide massage te geven. Heerlijk om door hem vertroeteld te worden en overal kusjes te krijgen *zwijmelt*

Vandaag lekker samen de stad in geweest om te shoppen en gewoon een onzettend fijne dag gehad. Ik ben zó verliefd!
Oud 19-06-2006, 18:39
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 19-06-2006 @ 17:44 :
Dan gaje naar de supermarkt en haal je een nieuwe doos!
Hmmm... Ja, maar dan moet ik helemaal naar de supermarkt! Oké, ik ben gewoon lui, die stapel staat er toch wel mooi En ik moet nog aan mijn moeder laten zien hoe braaf ik ben geweest

En ja, ik heb je teruggemaild *braaf is*

OT: lalalalalala! Ik ga binnenkort naar de dierentuin met een groep vriendinnetjes! JAHOE!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 19-06-2006, 19:42
Nuck
Nuck is offline
Oh ik ben echt nogal verliefd en ik zie hem echt te weinig...maar goed, de vakantie komt er aan en dan gaan we zoveel leuke dingen doen
__________________
As if!
Oud 19-06-2006, 19:49
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Hij mag dan wel ontzettend heet zijn, maar jezus wat een arrogante kwal . Met zulke jongens kan ik nou echt helemaal niks.
Oud 19-06-2006, 20:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Klootzak. Hij zegt tegen mij dat we eerlijk tegen mekaar moeten zijn, hij verteld mij dat er niks gebeurd is en dan lees ik ergens dat hij met z'n dronken kop met een 14 jarig mokkeltje heeft staan zoenen. "Ja ik dacht dat ze 18 was ofzo". Lul.

Toen ik het las voelde ik echt al het bloed uit m'n gezicht wegtrekken. Hoe kan 'ie dat nou doen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 19-06-2006 om 20:42.
Oud 19-06-2006, 20:44
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Trimm, blok hem alsjeblieft, dit is echt niet goed voor je...


OT:
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 19-06-2006, 20:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
dReZ schreef op 19-06-2006 @ 21:44 :
Trimm, blok hem alsjeblieft, dit is echt niet goed voor je...
Hij had het als berichtje gepost op de MS-site van iemand die ik ook ken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-06-2006, 20:48
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 19-06-2006 @ 21:45 :
Hij had het als berichtje gepost op de MS-site van iemand die ik ook ken.
Maar, zoek je het ook niet een beetje op? Ik weet hoe moeilijk en klote het is, maar het werkt echt het best als je daar niet aan toegeeft.
Anders heb ik niets gezegd hoor .
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.