Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2006, 11:42
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 26-08-2006 @ 12:29 :
@ Daydream-ster: Iedereen is zenuwachtig, en er zijn meer mensen die de kat uit de boom kijken. Geloof me, het komt helemaal goed En trouwens, als je eenmaal met je studie bezig bent, leer je weer andere mensen kennen en ook beter kennen, neem ik aan. Ben ik trouwens ook wel benieuwd naar.
.
Tuurlijk... En nu heb ik allerlei mensen op msn toegevoegd, en zij mij, en dat klikt wel.. Dus wie weet.. De zin begint wel te komen, zie alleen op tegen maandagmorgen Afscheid nemen van mn vriendje enzo.. ookal zijn het maar 4 dagen, ben daar erg slecht in!

OT: smsjes waarin alleen maar staat dat ie van je houdt <3
Advertentie
Oud 26-08-2006, 11:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-08-2006 @ 11:32 :
En dus? Makkelijk oordelen zo. Eén van de redenen waarom ik dus ook zelden wat post. Daarnaast: who fucking cares
Ik oordeel helemaal niet. Ik vind gewoon dat 't af en toe nogal moeilijk is om jou liefdespad te kunnen volgen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-08-2006, 12:03
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Zijn ogen hebben serieus een hypnotiserend effect. Hij is mooi, leuk en lekker maar ook onvolwassen, nooit serieus en overdreven in alles.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 26-08-2006, 12:05
Nyawa
Dus hij is toch niet zo braaf als hij lijkt. Mmm, en eigenlijk vind ik dat nog wel leuk ook *glimlach*.
Oud 26-08-2006, 12:25
Verwijderd
Net de 6 maanden gepasseerd,
Oud 26-08-2006, 12:25
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
John Petrucci heeft ooit een nummer gemaakt dat heet lost without you. ik heb alleen de/een live versie, maar holy fuck, kouwe rillingen. iedere keer van de (ongeveer) 400 keer die ik t beluisterd heb.... als ik nou dat maar op notenschrift had
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 26-08-2006, 12:26
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Metal schreef op 25-08-2006 @ 20:17 :
Ontopic:

Als je dit leest, ik denk aan je!!!!1
Ja, jij ja!


OT: Het gaat echt geweldig..sinds woensdag hebben we een half jaar en nog altijd voelt t als pas t begin..ze is super geweldig
__________________
This is all I need to feel alive <3
Oud 26-08-2006, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 26-08-2006 @ 01:47 :
Pff.. doe toch niet zo interessant..dit soort anecdotes vertellen is niks anders dan even willen aantonen dat je ergens verstand van hebt of anders dan de rest . Dat mag wel maar het is erg doorzichtig.
ach het is ook gewoon een grappige strip/anekdote. Mss niet voor iedereen maar voor mij iig wel.

@ Iwa:

Ironisch dat ik juist een jaar geleden een mooie London City heb gekocht (die in jouw strip wordt genoemd). Overigens is de discussie in dié zin niet interessant dat als je gewoon luistert naar een gitaar je toch uiteindelijk wel de juiste gitaar in je prijscategorie vind. ( Zodoende heb ik nooit echt brandhout verzamelt (eerste gitaren: Cort, Mexicaanse Fender daarna Epiphone en London City).
Oud 26-08-2006, 13:59
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
At the Drive-in schreef op 26-08-2006 @ 13:26 :


OT: Het gaat echt geweldig..sinds woensdag hebben we een half jaar en nog altijd voelt t als pas t begin..ze is super geweldig
__________________
i create glitches with my voice
Oud 26-08-2006, 14:04
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-08-2006 @ 14:59 :
oh zo mooi, prille verliefdheid. Menskes geniet ervan en wees ni zo dom het verpesten zoals mij.

OT: guess we don't have a future anymore. Na een jaar en pakweg anderhalve maand ist over.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 26-08-2006, 15:02
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Net op het strand aan het meer even gepraat. We vinden elkaar leuk maar het gaat niets worden, we gaan gewoon nog 3 leuke dagen hebben. Maar als hij me aankijkt, krijg ik de kriebels . Hij is mooi en stiekem ben ik een beetje trots op mezelf .
Toch is deze hele flirt meer goed voor afleiding, mijn humeur en zelfvertrouwen dan dat het echt wat betekent. Mijn exvriendje belde me vanochtend en we hebben een half uur aan de telefoon gehangen... er zit gewoon echt iets heel erg goed tussen ons, ik weet niet wat het is. Ik denk dat er een goede kans is dat ik weer bij hem terecht kom ooit.. maar nu niet. Ik voel dat de vrijheid zo goed voor ons is en kan er eindelijk een beetje van genieten...
Maar hij blijft speciaal. Ik voel me goed bij hem.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 26-08-2006, 15:24
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dit topic is niet bedoeld om over gitaren te praten. Dan open je maar een topic op muziek.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 26-08-2006, 15:26
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
volgens mij is het soort van uit ofzo.. ik weet het niet zo duidelijk
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 26-08-2006, 15:56
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Sinds gister terug van een heerlijke vakantie. Was echt lekker samen, ben blij dat hij net zo genoten heeft als ik. En ik heb echt een geweldige verjaardag gehad daar, de hele dag samen leuke dingen gedaan en 's avonds flink stappen met 4 mensen die we daar hebben ontmoet. Was echt gaaf En heel volgend weekend ga ik mijn verjaardag hier nog eens vieren

Toch ben ik nu wel een beetje gespannen voor de komende tijd. Mijn ziek-zijn legt toch meer druk en spanning op de relatie dan ik in eerste instantie hoopte. En nu er de komende tijd allemaal dingen in gang gezet gaan worden, gaat dat nog wel iets meer worden vrees ik. Maar zolang we blijven praten moet het goed gaan Ik vind het alleen zo vervelend als hij zich zo machteloos voelt wanneer ik weer eens dubbel lig van de pijn en ik wil hem er ook niet steeds mee hoeven confronteren. Het is best nog wel even zoeken naar een balans en hoe we daar mee om gaan, bij ons allebei.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 26-08-2006, 16:03
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 26-08-2006 @ 16:56 :
Sinds gister terug van een heerlijke vakantie. Was echt lekker samen, ben blij dat hij net zo genoten heeft als ik. En ik heb echt een geweldige verjaardag gehad daar, de hele dag samen leuke dingen gedaan en 's avonds flink stappen met 4 mensen die we daar hebben ontmoet. Was echt gaaf En heel volgend weekend ga ik mijn verjaardag hier nog eens vieren

Toch ben ik nu wel een beetje gespannen voor de komende tijd. Mijn ziek-zijn legt toch meer druk en spanning op de relatie dan ik in eerste instantie hoopte. En nu er de komende tijd allemaal dingen in gang gezet gaan worden, gaat dat nog wel iets meer worden vrees ik. Maar zolang we blijven praten moet het goed gaan Ik vind het alleen zo vervelend als hij zich zo machteloos voelt wanneer ik weer eens dubbel lig van de pijn en ik wil hem er ook niet steeds mee hoeven confronteren. Het is best nog wel even zoeken naar een balans en hoe we daar mee om gaan, bij ons allebei.
Wat heb je dan?

(mag in pm evt )
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-08-2006, 16:11
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 26-08-2006 @ 17:03 :
Wat heb je dan?

(mag in pm evt )
Offtopic: Je hebt pm
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 26-08-2006, 16:12
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 26-08-2006 @ 15:04 :
oh zo mooi, prille verliefdheid.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 26-08-2006, 16:16
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 26-08-2006 @ 17:11 :
Offtopic: Je hebt pm
Offtopic: Jij ook.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-08-2006, 16:19
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Die offtopic tag, die moeten ze verbieden.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 26-08-2006, 16:22
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-08-2006 @ 17:19 :
Die offtopic tag, die moeten ze verbieden.
Ja, eigenlijk is hij best wel irritant Maar soms ook wel handig.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 26-08-2006, 16:54
Li
Avatar van Li
Li is offline
Wij zijn echt een topstel
Ga nu een leuk reisje boeken voor ons 1 jaar samenzijn en hij weet lekker niet waar naartoe! Ik ook nog niet, maar dat ga ik nu dus verzinnen
Oud 26-08-2006, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 26-08-2006 @ 10:43 :
dankje,
en dankje

Hij zal wel inzien dat hij geen leuker meisje gaat vinden dan mij, of eentje die beter bij hem past. Dat moet gewoon, Basta !
En dan kan jij zeggen: Lekker voor je! En ben je ondertussen goed bezig met je eigen leventje!

ot: oh ik heb het druk vanavond, ik voel me lekker sociaal vandaag Het is fijn om contact met zoveel mensen te hebben en het idee te krijgen dat ze je in ieder geval aardig vinden.
Oud 26-08-2006, 18:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat irriteer ik me toch soms aan mijn vrienden. Het wordt echt tijd voor nieuwe, leuke contacten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-08-2006, 19:22
Verwijderd
Vanavoooooooooooond!
Ik hoop dat hij er is, dat hij (andere hij) niet te klef gaat doen en dat hij (nog een andere hij) vooral niet te veel laat merken van zijn verliefdheid. Pfff, ingewikkeld.

En morgen naar het strand! Of iig gezellig met hem kletsen, praten, lachen en misschien ook wel janken. Wie weet. Ik ben er aan toe, er moet opgeruimd worden. Al is het niet zo erg als het ooit geweest is, maar ach, tussendoor bijhouden kan ook geen kwaad.
Oud 26-08-2006, 19:52
Verwijderd
Ik mis hem
Oud 26-08-2006, 19:56
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Heb het uitgepraat met mijn ex-seks-relatie-jongen. Heb hem door de vakantie een hele lange tijd niet gesproken en het kwam voor hem nogal onverwachts dat ik nu een vaste relatie heb. Daar reageerde hij nogal vreemd en onaardig op. Hij vindt/vond mij echt heel leuk en het voelt rot dat ik hem heb moeten kwetsen. Heb hem heel lang echt leuk gevonden en hij heeft een relatie altijd afgehouden door nare ervaring in zijn vorige relatie. Nou ja zijn eigen schuld... het had allemaal heel anders kunnen zijn voor hem (en mij). Ik ben nu iig heel gelukkig met mijn huidige vriendje en zou hem echt niet willen inruilen of kwijt raken.
Oud 26-08-2006, 21:56
Verwijderd
Krijg ik zomaar een berichtje van mijn zus: Ik hou van je!

Lief, ik heb een hele lieve zus!
Oud 26-08-2006, 22:25
Coney Island
Coney Island is offline
Ik weet het niet meer. Misschien word het eens tijd dat hij duidelijk word.
Oud 26-08-2006, 22:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik hoop dat het nooit meer uitgaat tussen ons...
(en ik hoop dat hij dat ook hoopt)
__________________
Tsja
Oud 26-08-2006, 22:39
Estar
Estar is offline
Ik ben erg teleurgesteld in hem, mijn vertrouwen in hem is ook helemaal weg op dit moment en ik zie het op dit moment erg somber in, alles aan hem staat me nu tegen
Oud 26-08-2006, 23:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vier maandjes samen ondertussen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 27-08-2006, 00:23
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik haat mijn baas. uit het diepst van mijn (zwarte) hart. die vent spoort niet. hij is echt een communicatiegestoorde baviaan. ik wil er weg. het is fysiek een helleweg, en mentaal is het nog erger dan de mount everest beklimmen. ik wil niet meer....

en verder is de ruzie tussen mij en mijn zus n beetje bedaard (gelukkig), en ik mis 'haar' n beetje (niet zus ) maar das redelijk eenvoudig te verhelpen
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 27-08-2006, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-08-2006 @ 11:32 :
En dus? Makkelijk oordelen zo. Eén van de redenen waarom ik dus ook zelden wat post. Daarnaast: who fucking cares
Ja, want 'dat gaat ook snel bij jou' is een oordeel en geen constatering

Zeg jongens, ik zit een week in Istanbul en jullie spammen het hele topic vol? Schande. Maar om even toe te voegen: als je als meisje ooit makkelijk wilt scoren, moet je hierheen gaan. Of het leuk is, weet ik echter niet, ik ben heel trouw. Waar menige gozer dan weer teleurgesteld is. Sommige mensen hier hebben echt een vreemd beeld van de Nederlandse moreel.

En ik heb wel zin om 'm weer te zien, nou. Maar nog 4 dagen Turkije is ook wel heel tof.
Oud 27-08-2006, 07:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Kom jij nou eens gáuw thuis!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-08-2006, 10:10
Verwijderd
Prima Ik ga waarschijnlijk zelfs op vakantie met m'n ex volgende zomer
Oud 27-08-2006, 10:34
Verwijderd
donderdag een jaar, yeah. daarna zien we wel weer verder
Oud 27-08-2006, 11:04
Verwijderd
Hij gaat nu weg, tot woensdag spreek ik m niet. En dat vind ik lastig. Als je gewend bent elkaar elke dag te spreken is dat best lang.
Oud 27-08-2006, 11:06
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
vanavond heb ik een date met mijn vriendje. heb erg veel zin om hem te zien. en volgens mij gaat het ook super lekker.
__________________
less is more
Oud 27-08-2006, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 27-08-2006 @ 12:04 :
Hij gaat nu Ik ga morgen weg, tot woensdag donderdag spreek ik m niet. En dat vind ik lastig. Als je gewend bent elkaar elke dag te spreken is dat best lang.
Jup.. En meneer is nu naar de voetbal, olé
Oud 27-08-2006, 11:59
Yolcu
Yolcu is offline
Ik heb vier uur gevlogen om m'n ex te zien
Samen hebben we een hele leuke week gehad, ik verbleef in zijn huis en eigenlijk zijn we weer vanaf minuut 1 samen geweest. Het afscheid was dan ook erg moeilijk. We hadden elkaar beloofd geen moeilijke gesprekken over het verleden, het heden of de toekomst aan te gaan. Maar hij stelde me voor als zijn vriendin en zei tegen iemand anders dat wij nog steeds heel veel van elkaar houden. Dat is ook zo. Waarom denk ik dan allemaal slechte dingen?

Nu ben ik terug in Nederland en wil ik hem het liefst iedere minuut van de dag bellen.. maar ik weet dat niet teveel moet pushen.. dusssssss word ik gek van mezelf! Heb hem gisteravond even gebeld en dat was leuk.. maar nu moet ik mezelf vandaag maar ff inhouden. Ik wil hem niet gek maken.. ik weet dat hij het irritant vindt om te bellen. Morgen begint hij weer op zn werk dus dan is hij overdag weer online. Gelukkig maar.

Oeff dit klinkt obsessief zeg.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 27-08-2006, 12:04
Verwijderd
ik ben wat buitenlandse vrienden aan het opzoeken in utrecht, en zit nu in een internet cafee achtig iets omdat ze er nog niet zijn.
ik mis mijn vriendjes best wel, ik heb ze al lang niet meer gezien, en straks met school word het helemaal moeilijk om nog te meeten...
Oud 27-08-2006, 12:17
__
Avatar van __
__ is offline
mijn vrienden zijn echt zo ontzettend supergeweldig en lief en leuk en grappig en relaxed. dat wist ik wel, maar sinds mijn introweek ben ik ze net wat meer gaan waarderen. echt, wtf, ik dacht dat je overal wel leuke mensen had zitten maar BLIJKBAAR NIET? nouja ik hoop dat ik ongelijk heb en dat ik toch nog wat vrienden weet te maken daar in rotterdam..

en verder is dit de laatste week dat ik hier woon, vanaf volgende week dus in rotterdam. en dat vind ik kut en dat vindt hij kut en dat vind ik dan weer kut. ik weet niet of ik er wel klaar voor ben om daar te wonen, echt niet.. en niet alleen wat betreft hem maar gewoon uberhaupt.
Oud 27-08-2006, 12:24
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
26 Maanden.

Ik ben erg gezellig de laatste tijd.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 27-08-2006, 12:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 27-08-2006 @ 12:59 :
Jup.. En meneer is nu naar de voetbal, olé
Lastig hé, vriendjes met 'n hobby.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 27-08-2006, 12:56
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik krijg energie van bij hem in de buurt zijn , van onze aantrekkingskracht. Maar hoop dat er de komende twee dagen nog een keer een ontlading van die energie komt, want anders maakt het me alleen maar onrustig.
Ik vind het fijn om een beetje te spelen en op mezelf te zijn nu. Ben zoveel nieuwe dingen aan het ontdekken. Het lijkt net alsof na de onduidelijkheid van de afgelopen maanden de mist een beetje opklaart en ik mezelf weer terugvind. En ik ben blij met mezelf nu, het gaat heel goed .
Als ik terugkom zien we wel, het is even goed zoals het nu is.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 27-08-2006, 13:21
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
uh best kut. ik kan echt niet vrolijk doen bij hem als ik me kut voel , en hij mijdt me als ik me kut voel.
dus.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 27-08-2006, 13:36
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
woezel schreef op 27-08-2006 @ 14:21 :
uh best kut. ik kan echt niet vrolijk doen bij hem als ik me kut voel , en hij mijdt me als ik me kut voel.
dus.
dat is echt klote....

o.t.: lekker een dagje vrij! ff niksen, chillen, geen reet uitvoeren. denken aan de komende week, aan wat er komen gaat, of zal gaan.... the future is like a book; you never know what will be on the next page!

over boeken gesproken; ik moet er nog 3 uitlezen!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 27-08-2006, 13:45
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pff... Uitgaan was bést leuk, maar voortaan ga ik uit met iemand die wél wil dansen. Ik ga uit om het dansen, zij om de jongens... denk ik althans. Dat werkt niet echt, want zij wil dus steeds niet dansen en ik steeds niet praten .

Verder heb ik weer één van mijn gebruikelijke dipjes omtrent mijn ex en nieuwe leven, maar ja, ach. Nu huiswerk maken. Fuckzooi. Als ik ergens géén zin in heb... Iedereen zegt: Je kunt toch wel een keertje geen huiswerk maken, je hebt toch al alles een keer gehad... Alleen mijn ouders zijn het daar niet mee eens. En ik weet ook heus wel dat ik verstandig moet zijn.

Dus.
Oud 27-08-2006, 14:20
Hagel
Hagel is offline
hij mist mij ik hem ook Het gaat weer goed. Overmorgen zien we elkaar weer en ik ben op zoek naar een kamer in eindhoven zodat ik o.a. ook wat meer in de buurt van hem ben
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 27-08-2006, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 27-08-2006 @ 13:40 :
Lastig hé, vriendjes met 'n hobby.
Haha, vind die hobby prima, graag zelfs. Maar ga morgen weg voor 4 dagen en had vandaag graag samen geweest. Gisteren allebei een erg vermoeiende dag gehad, vandaag de dag begonnen met een beetje geruzie, dus vanmiddag samen was lekker geweest ja...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.