Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2006, 23:30
Jannekie
Avatar van Jannekie
Jannekie is offline
Hij is zooo fantastisch . Ik kan echt niet wachten tot ik hem zie zaterdag, maar moet eerst weer 3 uur in die stomme trein zitten .
__________________
A woman always has the last word in an argument. Anything the man says after that, is the beginning of a new argument.
Advertentie
Oud 08-09-2006, 08:22
Verwijderd
Wij zijn leuk en lief samen, verveel me geen moment als ik met hem samen ben
Oud 08-09-2006, 09:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 08-09-2006 @ 09:22 :
Wij zijn leuk en lief samen, verveel me geen moment als ik met haar samen ben
Ja, dit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-09-2006, 09:40
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 08-09-2006 @ 10:20 :
Ja, dit
dat kan zo goed voelen hee!

OT: was hij maar weer hier
Oud 08-09-2006, 09:43
Verwijderd
Ik heb gister per ongeluk aan zijn vader 'verteld' dat hij zijn mobiel tijdens het vissen in het water heeft laten vallen. Wist ik veel dat zijn vader het nog niet wist Hij zei dat 'ie het gezegd had. Maar hij vond het niet zo erg. En vanmorgen was 'ie raar
Oud 08-09-2006, 09:44
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Hij was gister heel lief. Had een hele drukke dag gehad en was pas om 8 uur klaar met werken. Hij had heel lief eten voor mij gemaakt en daarna hebben we een tijd op de bank gehangen. Daarna maar eens naar huis gegaan om te slapen en vandaag zie ik hem weer. Gaat hij voor het eerst mijn ouders ontmoeten. Ben erg benieuwd wat mijn ouders van hem vinden.
Oud 08-09-2006, 10:29
Verwijderd
Prft, een gozer deed váág tijdens het uitgaan. Ik ken 'm een beetje, ik weet wie hij is, maar mijn datejongen is wel een vriend of iig een heel goede bekende van hem en op de een of andere manier moet ik straks nog wel iig een beetje met hem omgaan, dus ik vraag me af waarom hij me in godsnaam zó loopt aan te kijken. En niet alleen mij viel het op, m'n vriendinnen meldden het ook al. Hu?

En dan loop ik langs hem, aait hij overduidelijk expres zo langs m'n rug, ik: "Wat?" Hij: "Sorry..." *knippert met ogen* Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat ie op zo'n brugklasmanier interesse toont, maar volgens mij weet hij via de voormalige datejongen echt wel dat ik al lang een vriendje heb (en sowieso, dat ik met de datejongen heb geklooid). Nou ja, misschien zit ie me gewoon te kutten, dat kan natuurlijk ook.

Ahum.

Met vriendlief gaat het overigens prima. Het is erg jammer dat ik details hier eigenlijk niet op wil zetten, want soms wil ik ook gewoon even dozig delen in van die uberschattige opmerkingen/dingetjes. Nu mogen jullie maar van me aannemen dat hij af en toe van die walgelijk kleffe dingen zegt die dan weer leuk zijn alleen omdat het van ons is, bij anderen is het vies. Of schattig. Maar vooral vies.
Oud 08-09-2006, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 08-09-2006 @ 11:29 :
Nu mogen jullie maar van me aannemen dat hij af en toe van die walgelijk kleffe dingen zegt die dan weer leuk zijn alleen omdat het van ons is, bij anderen is het vies. Of schattig. Maar vooral vies.


ik vind het steeds leuker om al die posts te lezen, zelfs de hele vieze dingen.
Oud 08-09-2006, 11:16
Verwijderd
Ik wil geen schoonheid genoemd worden, iig niet door jou. Je bent heel lief, maar nu ga ik het afkappen, het word net iets te serieus. Ofzo.

En smsen met je ex over zijn (en mijn) sexleven om half een snachts.
Oud 08-09-2006, 12:32
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ach, om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Geen dag voor de liefde vandaag. Mijn nieuwsgierigheid zal pas over 4 maanden beloond worden, en wie weet is hij dan al verbleekt.
Ondertussen voel ik me hier erg op mijn plek . We vertrekken vanavond met een groep van 8 alleen maar leuke mensen op de nachttrein naar Lapland! Net 2 dagen in Helsinki geweest, het avontuur en de vrijheid zijn begonnen en ik geniet ervan!
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 08-09-2006, 14:04
Verwijderd
ik heb de kriebels
Volgende week zie ik hem en ik hoop dat er iets in zit. Ook al woont ie ver weg.
Oud 08-09-2006, 15:15
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik mis hem, morgen zijn we weer samen heb er wel weer zin in
Oud 08-09-2006, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 08-09-2006 @ 11:40 :


ik vind het steeds leuker om al die posts te lezen, zelfs de hele vieze dingen.
Het is leuk om te zien dat het wel goed kan gaan, vind ik, ja. Maar echt kleffe dingen? Hmmmsoms. Niet echt vaak
Oud 08-09-2006, 15:51
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ah, mooi! vandaag oud klasgenote weer gezien, gisteren ook. volgens mij is de wrok tussen ons nu wel wat minder.

ik weet niet wat ik van haar moet denken. ze doet raar.... maar ze is wel leuk....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 08-09-2006, 17:21
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Waarom gaat het bij iedereen goed? Mijn relatie vind ik sinds gisteren best kut gaan. We hebben nu 3 jaar en 2 maanden, best een lange tijd. Maar hij moppert en doet kortaf en als ik vraag wat er is, weigert hij het te zeggen. Het is wel maar sinds gisteren, maar toch voel ik dat er wat is. Hij laat net weten dat ie vanavond later komt omdat ie met zijn moeder naar de supermarkt gaat. Die heeft ie in eeuwen niet van binnen gezien. Nou ja, zie wel. Maar wil graag weer dat lieve vriendje
__________________
move your body next to me
Oud 08-09-2006, 17:26
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik ben even heel blij voor hem! Hij is geslaagd voor een hele moeilijke, maar vooral belangrijke toets, die hij na 3x een her gehaald heeft!
Oud 08-09-2006, 17:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ow hij heeft een nieuwe jas gekocht en het staat hem erg seksie

Hmmm ik wil uit dit weekend met 'iedereen' (lees; vriendengroep) maar ik weet niet of het wel een goed idee is.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-09-2006, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 08-09-2006 @ 18:30 :
Hmmm ik wil uit dit weekend met 'iedereen' (lees; vriendengroep) maar ik weet niet of het wel een goed idee is.
Dat gevoel heb ik ook altijd als we met zijn vriendengroep gaan stappen... En vaak trek ik aan het einde van de avond ook de conclusie dat het geen goed idee was

OT: nog steeds errug goed
Oud 08-09-2006, 18:38
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Misschien kan ik beter het contact verbreken met hem. Dit zal zowel zijn als mijn relatie goed doen. Ik weet alleen niet hoe.. Ik bedoel: nummer wegdoen, msn blocken en verwijderen.. Het is zo drastisch, terwijl het misschien helemaal niet aan hem ligt.. Of misschien moet ik het juist wel doen. Maar dan verlies ik hem wel als maatje.
Ik denk dat ik er nog even over ga nadenken
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 08-09-2006, 19:33
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pfff, wat een studentenweek achter de rug zeg. Druk! Veel school, veel werk en veel lol
Gisteravond uitgeweest in mijn uppie. Ik had behoefte om te dansen. Haha, en toen ging er een jongen met mij kletsen en meedansen

Het studentleven bevalt mij wel
__________________
<):o)
Oud 08-09-2006, 19:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 08-09-2006 @ 18:19 :
Dat gevoel heb ik ook altijd als we met zijn vriendengroep gaan stappen... En vaak trek ik aan het einde van de avond ook de conclusie dat het geen goed idee was
]

Haha het stappen met de vriendengroep (wij hebben 1 vriendengroep, niet 1 van hem niet 1 van mij) is júist het goede idee! Maar mijn vriendje heeft nogal een probleem met zijn bekken waardoor hij niet te veel inspannende dingen mag doen () En daardoor is dansen en springen met uitgaan geen goed idee. En dat is zoooo jammer
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-09-2006, 20:39
deoxyribose
deoxyribose is offline
op 't relationeel gebied is het 'n beetje stil op dit front :/

gelukkig heb ik mijn handen vol aan mijn studie, vrienden en hobbies
Oud 08-09-2006, 20:56
Verwijderd
Ik geloof dat iemand op mijn werk is beschuldigd van seksuele intimidatie.. doordat ik iets tegen iemand zei.

en nu kijkt hij me aan alsof ik dood kan neervallen.
Oud 08-09-2006, 21:29
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik vind het heel fijn dat we gewoon nog praten, en voor hem lijkt dat steeds makkelijker te gaan. Ik hoop dat het ook echt zo is.
Oud 08-09-2006, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 08-09-2006 @ 20:35 :
]

Haha het stappen met de vriendengroep (wij hebben 1 vriendengroep, niet 1 van hem niet 1 van mij) is júist het goede idee! Maar mijn vriendje heeft nogal een probleem met zijn bekken waardoor hij niet te veel inspannende dingen mag doen () En daardoor is dansen en springen met uitgaan geen goed idee. En dat is zoooo jammer
Ja, ik wil ook graag uit, ben immers pas gisteren voor het laatst geweest. Maar goed, als je vriendje het niet volhoudt, is het natuurlijk niet echt leuk. Kunnen hem moeilijk de hele avond op een barkruk laten zitten terwijl wij dansen.

We kunnen ook film gaan kijken met z'n allen

Lekker offtopic, trouwens . Hier nog steeds goed hoor Picknicken in de polder met vriendinnetje, erg leuk. Oma bezoeken, ook wel eens netjes. Ze is er zo blij mee, erg is dat
Oud 09-09-2006, 00:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
omg, er is een bepaalde collega die ik steeds meer niet-al-te-verkeerd begin te vinden. Aiiii. Niet doen Niet doen Niet doen!!!!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-09-2006, 01:38
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-09-2006 @ 01:39 :
omg, er is een bepaalde collega die ik steeds meer niet-al-te-verkeerd begin te vinden. Aiiii. Niet doen Niet doen Niet doen!!!!
have fun
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 09-09-2006, 01:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij heeft een vriendin, dus eh, nee.
Ach ja, samen sarcastisch doen en dan af en toe stiekem naar z'n kont kijken is ook 'fun'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-09-2006, 07:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-09-2006 @ 02:50 :
Hij heeft een vriendin, dus eh, nee.
Ach ja, samen sarcastisch doen en dan af en toe stiekem naar z'n kont kijken is ook 'fun'.

Hoe is het met de FRS jongen afgelopen?
__________________
<):o)
Oud 09-09-2006, 08:26
Verwijderd
Dit zijn behoorlijk vreemde kriebels... nou ja vreemd niet echt, maar handig is anders qua planning.
Maar goed, gisteren samen in bed liggen kletsen en fantaseren erover. Niet slim, nog meer kriebels.

Ach, het zullen mijn hormonen wel zijn denk ik

Hehe, en af en toe heb je van die gesprekken met mensen waardoor je een extra 'ik-ben-zó-blij-met-jou'-boost krijgt!
Oud 09-09-2006, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 08-09-2006 @ 20:35 :
]

Haha het stappen met de vriendengroep (wij hebben 1 vriendengroep, niet 1 van hem niet 1 van mij) is júist het goede idee! Maar mijn vriendje heeft nogal een probleem met zijn bekken waardoor hij niet te veel inspannende dingen mag doen () En daardoor is dansen en springen met uitgaan geen goed idee. En dat is zoooo jammer
aaah, op die manier! Zullen we een weekendje ruilen dan? Wij hebben dus 2 vriendengroepen, wat een luxe Maar goed, die van hem kan ik (gedeeltelijk) wel afschieten, maar denk dat we elkaar wel leren te verdragen..

@ Nala; leuk hee, beeeeebies

OT: Vanavond hebben we een lekker 'ons' avondje. Ons eten, ons drinken, lekker van elkaar genieten, onze tv programma's kijken, of juist niet En lekker op een gegeven moment tegen elkaar aanliggen in het donker en praten over alles. *zucht*
Oud 09-09-2006, 09:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hij kwetst me echt. Na een relatie van 3,5 jaar hoef je me toch niet te negeren? Hoef je toch niet tegen je vrienden te zeggen dat ik achter jou aanloop terwijl dat helemaal niet zo is?
Mensen zeggen wel tegen me dat ik er boven moet staan en dat doe ik ook wel. Ik vind het nog steeds helemaal niet erg dat het uit is, niet meer. Ik ben er zelfs blij mee. Maar waarom moet het nou zo?! Na alles wat je samen gedeeld hebt, hoef je me toch niet zo af te danken?!
Oud 09-09-2006, 09:38
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Nala schreef op 09-09-2006 @ 09:26 :
Dit zijn behoorlijk vreemde kriebels... nou ja vreemd niet echt, maar handig is anders qua planning.
Maar goed, gisteren samen in bed liggen kletsen en fantaseren erover. Niet slim, nog meer kriebels.

Ach, het zullen mijn hormonen wel zijn denk ik

Hehe, en af en toe heb je van die gesprekken met mensen waardoor je een extra 'ik-ben-zó-blij-met-jou'-boost krijgt!
Je wilt een kind?
Oud 09-09-2006, 10:46
Verwijderd
Waarom lijken de jongens in mijn omgeving het woord nee niet te snappen. Nee is nee, lieverd, daar valt geen discussie over te voeren. Ik ben daar nog veel harder in geworden dan ik al was, zo bleek gisteravond. Verdomme, snap dat dan.

Verder was het echt gezellig! Hij deed me niet meer zoveel als ik van tevoren gedacht had, iets waar ik wel blij mee ben. Maar toch, hij is zo mooi om naar te kijken! Ik ben wel echt blij dat ze me mee vragen, gewoon om wie ik ben. Dat is ook wel eens anders geweest.
En omg, 18 maanden.... Ik ben benieuwd wie er gelijk krijgt. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit hoelang, zolang hij zich er maar goed bij voelt. Ik hoop dat het gaat werken, ik gun het hem echt.
Oud 09-09-2006, 11:07
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Het is schitterend weer! De hemel is nog nooit zo blauw geweest, de wind nog nooit zo aangenaam, de zon nog nooit zo helder! Met wie zal ik dit genot gaan delen?

@ Cytherea: Mijn mailbox is nog steeds beangstigend leeg
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 09-09-2006, 11:29
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 09-09-2006 @ 12:07 :
Het is schitterend weer! De hemel is nog nooit zo blauw geweest, de wind nog nooit zo aangenaam, de zon nog nooit zo helder! Met wie zal ik dit genot gaan delen?

@ Cytherea: Mijn mailbox is nog steeds beangstigend leeg
ja.. ik moest gisteren in ene extra werken en ik heb heel veel te doen enzo enzo
Oud 09-09-2006, 11:29
Verwijderd
Vandaag ga ik met hem naar het circus...
Oud 09-09-2006, 11:38
Jones
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-09-2006 @ 10:37 :
Hij kwetst me echt. Na een relatie van 3,5 jaar hoef je me toch niet te negeren? Hoef je toch niet tegen je vrienden te zeggen dat ik achter jou aanloop terwijl dat helemaal niet zo is?
Mensen zeggen wel tegen me dat ik er boven moet staan en dat doe ik ook wel. Ik vind het nog steeds helemaal niet erg dat het uit is, niet meer. Ik ben er zelfs blij mee. Maar waarom moet het nou zo?! Na alles wat je samen gedeeld hebt, hoef je me toch niet zo af te danken?!
Het is gewoon zijn manier om er mee om te gaan. En hij ziet waarschijnlijk niet in dat hij jou daar erg mee kwetst. Het is ook best moeilijk, hoe moet je je gedragen tegenover je ex? Je kan hem duidelijk maken dat je het echt niet leuk vindt dat hij het op deze manier doet, je kan ook gewoon niks zeggen. Wat meestal beter is

OT: Prima, het is gezellig.
Oud 09-09-2006, 11:49
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-09-2006 @ 02:50 :
Hij heeft een vriendin, dus eh, nee.
voel je niks van
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 09-09-2006, 12:08
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
uuuf schreef op 07-09-2006 @ 22:13 :
hij is vanavond uit in utrecht met vrienden en een groep meisjes die hij had leren kennen op vakantie, en ik ben nu in groningen en ga vanavond uit met vrienden. ik vind het wel beter dat we vanavond even iets voor onzelf doen, omdat we elkaar de afgelopen 2 weken iedere dag hebben gezien. verder ben ik eigenlijk weer helemaal in love huhhuh
haha dan zag ik hem in tivoli.

ot: ik voel steeds meer afstand van mij uit. voelt goed maar ook zonde op de een of andere manier..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-09-2006, 12:11
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik vond het de laatste tijd een stuk minder leuk tussen ons, hij deed veel minder lief en als ik lief tegen hem probeerde te doen had ik het gevoel dat hij me beetje afweerde/ontweek ofzo. Dacht daarom ook dat hij me minder leuk vond, maar toen ik dat vroeg bleek dat niet zo te zijn. Hij had zelf helemaal niet door dat hij minder lief deed. Maargoed gister over gepraat (ws was ik beetje overdreven want had al wat op) en hij zei dat ik nooit moest twijfelen dat hij van mij houdt, zelfs als hij minder lief doet. Maar ik kan er toch niet altijd van uit gaan dat hij van me houdt als hij het niet laat merken?
Nouja, ik vind het gewoon super belangrijk dat hij laat merken dat hij van me houdt/lief doet, anders ga ik denken dat hij me minder leuk vindt. Dat is toch niet zo raar?
Maar hij gaat vanaf nu weer wat liever doen en miss zie ik hem vanavond nog even!
(wat een zeur verhaal)
Oud 09-09-2006, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 09-09-2006 @ 09:26 :
Dit zijn behoorlijk vreemde kriebels... nou ja vreemd niet echt, maar handig is anders qua planning.
Maar goed, gisteren samen in bed liggen kletsen en fantaseren erover. Niet slim, nog meer kriebels.

Ach, het zullen mijn hormonen wel zijn denk ik

Hehe, en af en toe heb je van die gesprekken met mensen waardoor je een extra 'ik-ben-zó-blij-met-jou'-boost krijgt!
Oeh, foto's van mooie schattige donkere kindjes Ik ken de kriebels wel, de laatste tijd; erg fout, omdat ik echt nog geen kinderen wil voor ik uberhaupt klaar ben met studeren en daarna tenminste een paar jaar een fatsoenlijke baan heb waar ze me niet kunnen dumpen omdat ik een tijdje met zwangerschapsverlof ga. Oh en ik wil ze niet krijgen, bevallen lijkt me vreselijk. Maar fantaseren erover doen wij soms ook wel; we krijgen natuurlijk fantastisch mooie kindjes die heel intelligent zijn en geweldig muzikaal en creatief en fantasierijk... Ehm, dus. Maar dat valt bij ons nog onder dezelfde categorie als huizen en honden enzo; leuk om te fantaseren over hoe het zal zijn, maar nog lang geen plannen
Oud 09-09-2006, 13:00
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Goed.

Gisteren de "schoonmama" op bezoek gehad op kamers, hebben toen pannenkoeken voor haar gebakken, ondertussen telefoon gekregen van m'n oom met 'n uitnodiging voor 'n BBQ nu zondag ("En ge moet zeker Jessyca meenemen!!!") en na wat gehakketak met haar moeder nadat zij twee thuis waren geraakt, mag ze mee naar daar, woehoe.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 09-09-2006, 15:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Zo heerlijk om wakker te worden in zijn armen. Zijn geur, zijn rustige ademhaling naast mij . Zijn hele aanwezigheid is gewoon heerlijk. Geeft zo'n fijn 'ik ben veilig bij jou-gevoel'

__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-09-2006, 15:21
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Och wat fijn om over hem heen te zijn. En ach wat traumatisch dat ik the new guy 4 maanden niet zie. Maar ole wat een fijne foto's om naar te kijken en en en ja.

Bovendien, vrienden & gezelligheid vanavond, heerlijk. Good good.
Oud 09-09-2006, 15:51
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn vriendje is lief. Haha! Ik vind het stom dat ik nu weer naar school moet, ik kan nu zo weinig bij hem slapen. En mijn rooster is niet echt relatieproof. Hiephoi.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 09-09-2006, 16:51
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik krijg genoeg aandacht, dus ik heb niks te klagen. Nu alleen nog bedenken wat ik ga doen met het briefje, met daarop een telefoonnummer + e-mailadres, die een klant ( ) me vandaag heeft toegestopt. Hij ziet er wel erg leuk uit!
__________________
Wark!
Oud 09-09-2006, 17:30
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-09-2006 @ 08:02 :

Hoe is het met de FRS jongen afgelopen?
Ik heb 'm nog steeds niet gemaild.
Ik weet niet wat ik 'm moet zeggen eigenlijk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-09-2006, 17:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik werd vandaag nagefloten door een jochie van 10 ...

Zegt genoeg over mijn relationeel gebied ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-09-2006, 18:09
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Het is nog heel pril maar het lijkt net of ik m al 80 jaar ken..ik snap het nog niet helemaal het gaat zo snel, maar hij is wel echt geweldig.
__________________
bonnie and clyde
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.