Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2006, 22:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Omdat ik net de vorige gesloten heb omdat men weer ruzie aan't maken was.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Oud 17-09-2006, 22:36
Verwijderd
seksen met je jeugdliefde kan goed zijn....
Oud 17-09-2006, 22:55
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
gekuisd ten opzichte van de vorige.

o.t.: t gaat verdomd lekker volgens mij!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo

Laatst gewijzigd op 17-09-2006 om 22:58.
Oud 17-09-2006, 22:57
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-09-2006 @ 23:55 :
@ urm:

ach mens, steek t toch ergens diep weg in een donker hol waar t niet hoort! als je eens je kop uit je hol trekt zie je dat IK niet begin te zeiken, maar 'een ander forumlid'.
Dude, kap er mee. Dit kan ook in PM.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 17-09-2006, 22:57
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-09-2006 @ 23:57 :
Dude, kap er mee. Dit kan ook in PM.
wat jij wilt.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 17-09-2006, 22:58
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-09-2006 @ 23:57 :
wat jij wilt.
Nee, wat 95% van de mensen die dit topic bekijken wilt.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 17-09-2006, 23:00
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
hoezo!! wat is er mis met wat ramptoerisme en leedvermaak? ik vind t nochthans heerlijk! meah meah meah meah meah!!!


daarnaast, ik vind wel dat anderen mogen zeggen wat ik VIND. ik mag nog ALTIJD zeggen wat ik denk. vrijheid van meningsuiting mensjes! en als dat niet meer mag, kan ik net zo goed verhuizen naar Iran of de USA.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 17-09-2006, 23:00
Verwijderd
Oud 17-09-2006, 23:02
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Urm schreef op 18-09-2006 @ 00:00 :
ik wist wel dat je t zou waarderen



ik ook van jou hooor
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 17-09-2006, 23:03
iwamoto
Avatar van iwamoto
iwamoto is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 18-09-2006 @ 00:00 :
en als dat niet meer mag, kan ik net zo goed verhuizen naar Iran of de USA.
DERKA DERKA!

3. Derka Derka
Phrase
Originally used as a bridgepoint term between the terrorist puppets and the increasingly hilarious Team of the Americas, \'Derka Derka\' has since transcended such lowly usage.
__________________
u speelt geen gitaar? dat verklaart een hoop, ga maar weer naar huis!

Laatst gewijzigd op 17-09-2006 om 23:05.
Oud 17-09-2006, 23:04
Verwijderd
Om maar eens ontopic te reageren (en daarmee hopelijk het goede voorbeeld te geven )

Hij maakt me zo gelukkig!
Ik weet precies wat ik aan hem heb, ik weet dat hij niet bij de eerste slag of stoot weg zal gaan (en ook niet bij de derde, vierde, vijfde enz) hij geeft me een goed gevoel over mezelf, hij waardeert me, zorgt voor me, maakt me aan het lachen, en en en en .....

Oud 17-09-2006, 23:07
iwamoto
Avatar van iwamoto
iwamoto is offline
zoals ik toenstrax als tegen een vriendin van me zei

"godver, ik wil gewoon een vriendin en sex!
en niet persé in die volgorde!"
__________________
u speelt geen gitaar? dat verklaart een hoop, ga maar weer naar huis!
Oud 17-09-2006, 23:13
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
iwamoto schreef op 18-09-2006 @ 00:07 :
zoals ik toenstrax als tegen een vriendin van me zei

"godver, ik wil gewoon een vriendin en sex!
en niet persé in die volgorde!"
dude, dit doet me denken aan wat je net zei:

Citaat:
gezegd door: iwamoto

Citaat:
Origineel gepost door Rockmo(ther)
Iwa, je bent echt ziek!
En al die moeite met die meisjes versieren voor niets geweest?


er was wel een heel leuk meisje aan het dansesn op het podium, maar het was echt zon in-crowd meisje, dus dat word vaker bij dr dansen voor ik mn moves maak "hey, lekkere jetsers, volgens mij heb ik wel iets wat daar tussen past!" werkt altijd
en daarna deze:

Citaat:

het is 10 over 4, mijn bezweten kleding ligt op de grond, ik zit in een onderbroek die ik vorig jaar van mn ex heb gehad op mijn bureau stoel, zelfs mn onderbroek is bezweten.
om mijn linker middelvinger heb ik net een pleister gedaan, een klein wondje, mijn armen voelen zwaar, waardoor ik het wondje niet echt voel.
ik hang bijna knock out voor mijn beeldscherm, de nieuwe audioslave op mn hoofd. ik heb net gedanst, gedanst op alles, gedanst op trance,pop,rock,metal,hardcore en overigen. mijn lichaam is totaal uitgeput, ik voel hoe mijn lichaam al heeft besloten te gaan slapen, maar mijn geest wil nog door. ik ga in mijn bed liggen, de radio gaat nog even aan, ik gooi de deken half over mij heen, en verwacht nu net als in een film gelijk in slaap te vallen, of beter gezegd ik hoop het.
want zodra ik daar lig is mijn hoofd drukker als heel de avond, alle gedachten gaan door mijn hoofd, over dat leuke meisje met die dreadlocks die me waarschijnlijk niet eens heeft zien staan, waar charlotte opeens heen was, over waneer mn ouders weer thuis zijn, over die leerlingen van mn ma die me om 12 uur opeens opbelden.
mn nek doet waarschijnlijk morgen enorme pijn, mijn haar zit vol zweet en rook, wat ik er morgen maar rustig uit ga douchen, man wat ben ik moe.
ik vond het gelukkig wel heel leuk, al dat dansen, uiteraard zijn jeroen en wim er weer tussenuit geknepen, naar een breezertent, achja, jeroen was toch al dronken
opeens komt er een wat rustiger nummer op de radio, en ik draai me nog eens goed om, en dan, voor ik het weet word ik wakker, en de zon schijnt, en ik vraag me af of ik nog wat heb gedroomd, nee, natuurlijk niet....te moe om te dromen.
iwa, je bent een topgozer!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 18-09-2006, 00:15
Estar
Estar is offline
Wat istie toch lief, gaat hij een beetje romantisch onder mijn raam lief staan doen
Oud 18-09-2006, 00:27
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik ben verliefd op hem, ik ben niet meer verliefd op hem, ik ben veliefd op hem, ik ben niet meer verliefd op hem, ik hou van hem, ik hou nog niet van hem, ik hou van hem, ik hou nog niet van hem, ik heb zin in hem, ik heb heel erg zin in hem, ik heb vreselijk zin in hem, ik heb gigantisch veel zin in hem.

een korte greep uit mijn gedachteflitsen
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 18-09-2006, 00:43
Estar
Estar is offline
Citaat:
Optima schreef op 18-09-2006 @ 01:27 :
ik ben verliefd op hem, ik ben niet meer verliefd op hem, ik ben veliefd op hem, ik ben niet meer verliefd op hem, ik hou van hem, ik hou nog niet van hem, ik hou van hem, ik hou nog niet van hem, ik heb zin in hem, ik heb heel erg zin in hem, ik heb vreselijk zin in hem, ik heb gigantisch veel zin in hem.

een korte greep uit mijn gedachteflitsen
Kortom je geilt volledig op hem en voor de rest zit je in een ontkenningsfase
Oud 18-09-2006, 03:23
Verwijderd
Ben een beetje verward.
Maar het voelt niet verkeerd.

Ik, Hij, Vriend, Vriendin, Logeren, Jeugdliefde, oeps..
Oud 18-09-2006, 07:40
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Gister heb ik hem na wat woordenwisselingen gezegd dat ik terug naar mijn ouders ging en dit keer meende ik het ook. Ik heb al wel eerder met zijn verzoek ingestemd om te vertrekken, maar probeerde het dan toch altijd weer goed te maken. Dit keer had ik daar geen zin meer in en toen ik dan echt weg wilde gaan is hij gaan nadenken. Hij heeft een uur lang in tranen op de bank naast me gezeten en me gevraagd om alsjeblieft bij hem te blijven. Hoe ironisch was het dat net toen karwei belde dat onze kast er was. Hij zei me dat hij echt niet zonder me kan en dat hij het er heel moeilijk mee zou hebben als ik weg zou gaan. Ik zei hem dat ik gewoon een thuis nodig heb, ergens waar ik niet elk moment op straat kan worden gezet en ergens waar ik gerespecteerd word en dat op dit moment absoluut niet bij hem is. Hij heeft me toen heel duidelijk gezegd dat hij nu pas doorheeft wat hij gedaan heeft en dat dat nu echt over is. Uiteindelijk heb ik toegezegd te blijven, maar dat dit wel echt de laatste keer is en dat is het ook echt.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Ads door Google
Oud 18-09-2006, 08:28
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 18-09-2006 @ 08:40 :
Gister heb ik hem na wat woordenwisselingen gezegd dat ik terug naar mijn ouders ging en dit keer meende ik het ook. Ik heb al wel eerder met zijn verzoek ingestemd om te vertrekken, maar probeerde het dan toch altijd weer goed te maken. Dit keer had ik daar geen zin meer in en toen ik dan echt weg wilde gaan is hij gaan nadenken. Hij heeft een uur lang in tranen op de bank naast me gezeten en me gevraagd om alsjeblieft bij hem te blijven. Hoe ironisch was het dat net toen karwei belde dat onze kast er was. Hij zei me dat hij echt niet zonder me kan en dat hij het er heel moeilijk mee zou hebben als ik weg zou gaan. Ik zei hem dat ik gewoon een thuis nodig heb, ergens waar ik niet elk moment op straat kan worden gezet en ergens waar ik gerespecteerd word en dat op dit moment absoluut niet bij hem is. Hij heeft me toen heel duidelijk gezegd dat hij nu pas doorheeft wat hij gedaan heeft en dat dat nu echt over is. Uiteindelijk heb ik toegezegd te blijven, maar dat dit wel echt de laatste keer is en dat is het ook echt.
Ik hoop het .

Vandaag aan mijn studie beginnen hier, ik heb er zin in. Ben benieuwd naar nieuwe mensen en heb ook zin om m'n 'oude' vrienden weer te zien want na 3 dagen grotendeels alleen rondhangen heb ik wel weer wat behoefte aan sociaal contact .

Gisteren ex aan de telefoon gehad, hij komt niet en dat is goed. Fijn om te horen dat dat niet betekent dat hij niet aan me denkt of me mist. Maar eigenlijk waren we het wel eens; de afstand begint een beetje te werken en dat moeten we een kans geven. Daarna zien we wel verder. Hij kent me zo goed, weet aan de telefoon precies wat voor gezicht ik trek, of ik mijn ogen dichtheb of wat ik denk. Fijn maar ook moeilijk.
Kan nu wel met zekerheid zeggen dat we in ieder geval vrienden blijven . Denk dat ik er wel mee zou kunnen leven als het nooit meer wat wordt, hoewel dat moeilijk te zeggen is zolang ik hem niet zie. Maar soms begint het idee van opnieuw beginnen me ook wel aan te spreken.
Dus maar weer even doorbijten en genieten van alle nieuwe dingen hier. Het is snel genoeg voorbij.
Oud 18-09-2006, 08:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
stout! schreef op 18-09-2006 @ 08:28 :
Ik hoop het .

Ik ook!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 18-09-2006, 08:47
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 18-09-2006 @ 08:40 :
Gister heb ik hem na wat woordenwisselingen gezegd dat ik terug naar mijn ouders ging en dit keer meende ik het ook. Ik heb al wel eerder met zijn verzoek ingestemd om te vertrekken, maar probeerde het dan toch altijd weer goed te maken. Dit keer had ik daar geen zin meer in en toen ik dan echt weg wilde gaan is hij gaan nadenken. Hij heeft een uur lang in tranen op de bank naast me gezeten en me gevraagd om alsjeblieft bij hem te blijven. Hoe ironisch was het dat net toen karwei belde dat onze kast er was. Hij zei me dat hij echt niet zonder me kan en dat hij het er heel moeilijk mee zou hebben als ik weg zou gaan. Ik zei hem dat ik gewoon een thuis nodig heb, ergens waar ik niet elk moment op straat kan worden gezet en ergens waar ik gerespecteerd word en dat op dit moment absoluut niet bij hem is. Hij heeft me toen heel duidelijk gezegd dat hij nu pas doorheeft wat hij gedaan heeft en dat dat nu echt over is. Uiteindelijk heb ik toegezegd te blijven, maar dat dit wel echt de laatste keer is en dat is het ook echt.
Goed van je dat je duidelijk hebt gezegd waar 't op staat, maar hem alweer die laatste kans geven, I dunno...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-09-2006, 09:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
lief kaartje van m gehad

Hij zei van t weekend dat hij t allemaal erg positief inziet tussen ons. Hij is gewoon bang om écht iets te beloven, maar in feite doet ie dat wel, dus daar neem ik dan maar genoegen mee...

En ik heb eindelijk weer een beetje geld zodat we leuke dingen kunnen doen!
__________________
Tsja
Oud 18-09-2006, 09:49
Verwijderd
Gisteravond was wel gezellig, maar niet spectaculair. Het was fijn om in de buurt te zijn van niet-depressieve mensen. Verder komt alles op een hoopje dit weekend. Mijn tante, mijn oma. En dan moet ik wel gewoon leuk kunnen doen. Ik zie op tegen woensdag, dan is het ineens zo definitief. Dan is ze echt weg.
Oud 18-09-2006, 10:08
Orpheus
Orpheus is offline
Ik voel me geweldig op liefdesgebied.

Ik voel me ons.
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Oud 18-09-2006, 10:27
Verwijderd
@ Miekmuis: ik heb echt het gevoel dat jij een veel te lief meisje bent dan dat goed voor je is...

Ontopic: Jeej, een dagje lekker heerlijk vrij samen! Onze ochtenden alleen al zijn ontzettend leuk, gezellig én lekker!
Advertentie
Oud 18-09-2006, 10:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Bah, ze is een week weg met school

Verder een erg tof weekend gehad, veel gepraat en ik heb erg goed mn hart kunnen luchten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-09-2006, 10:51
__
Avatar van __
__ is offline
ik maakte net een spelfout in een pm aan crimson ;(

ot: ik wou dat ik langer hier kon zijn bij mijn oude vrienden enzo en ja wat zeur ik nou want ik zit eigenlijk maar 3 dagen in rotterdam maar goed als ik dan hier ben moet ik werken en huiswerk doen en ja dat schiet niet op. ik heb gewoon even zin om daarover te bitchen ja ok. en ik ben echt heel vervelend en daar heb ik het nu echt wel even mee gehad want ik snap er toch niks van dus vanaf nu ga ik gewoon weer leuk en vrolijk doen. verdomme.

oja en mn moeder is vandaag jarig en mn vader had allerlei dingetjes gepland (urenlange massages in zo'n beautycenter e.d.) en nu loopt ie echt rond als een verliefde puber ofzo. hij is nu met zn verliefde koppetje naar dat beautycenter gegaan om als verrassing met dr te gaan lunchen daar, echt te schattig
Oud 18-09-2006, 11:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
__ schreef op 18-09-2006 @ 11:51 :

oja en mn moeder is vandaag jarig en mn vader had allerlei dingetjes gepland (urenlange massages in zo'n beautycenter e.d.) en nu loopt ie echt rond als een verliefde puber ofzo. hij is nu met zn verliefde koppetje naar dat beautycenter gegaan om als verrassing met dr te gaan lunchen daar, echt te schattig
oh, dat is zo leuk...
Toen mijn moeder 50 werd had mijn vader een bos met 50 rode rozen voor haar gekocht. Stonden ze ook te stralen met z'n tweetjes...
__________________
Tsja
Oud 18-09-2006, 11:51
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
@ Orpheo: vecht dit uit in pm en stop met zeiken, want daar dient dit topic echt niet voor

OT: Mijn beste vriend heeft het ook uitgemaakt met zijn vriendin. Ze waren bijna 1 jaar samen, maar net zoals bij mij maakten ze ruzie om de domste dingen.
Over een week begint het school. Ik zie er wel naar uit, maar ben er tegelijkertijd bang voor..
En net zoals stout zei in het vorige topic: net wanneer ik beslis van het wat rustiger aan te doen, dan word ik weer verliefd en kan ik het niet tegenhouden.. Hopelijk niet wéér deze keer
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 18-09-2006, 12:19
Verwijderd
Wij zijn het meest perfecte stel ooit En ik hou van hem!

En ik heb het er nu al met mn beste dinnetje over om later in dezelfde gang in het bejaardentehuis te zitten en om dan samen bingo en canasta te spelen
Oud 18-09-2006, 12:45
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 18-09-2006 @ 13:19 :

En ik heb het er nu al met mn beste dinnetje over om later in dezelfde gang in het bejaardentehuis te zitten en om dan samen bingo en canasta te spelen
Ik heb mijn met vriendin afgesproken om in het bejaardentehuis alle knappe broeders te observeren aan de hand van een vragenlijst met een advocaatje.. (als ik dat zo goed schrijf..)

Ot: het gaat allemaal zó ontzettend goed. Weer een heerlijk weekend achter de rug, het klikt echt super goed tussen zijn ouders en mij (andersom ook) Fijn fijn fijn
Oud 18-09-2006, 12:47
Verwijderd
En toen was tante ook dood. En dat hoor ik op school. Via msn.
Oud 18-09-2006, 12:50
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 18-09-2006 @ 13:47 :
En toen was tante ook dood. En dat hoor ik op school. Via msn.
Damn, das wel heel kut! Dubbel verdriet en geregel van dingen... Sterkte meis! Wisten jullie van je tante ook dat ze binnenkort zou gaan?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-09-2006, 12:51
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 18-09-2006 @ 13:47 :
En toen was tante ook dood. En dat hoor ik op school. Via msn.
Sterkte!
Oud 18-09-2006, 12:53
Traumtaenzer
Avatar van Traumtaenzer
Traumtaenzer is offline
Hoe ik me voel? Hmmm, even kijken...
Ik heb net de relatie met mijn vriendin verbroken, waar ik zielsveel van houd, maar waar het gewoon niet mee lukt. Te veel verschillen en dergelijke.
Hoe zou het met me gaan?
(Ja, ik weet het, ik ben aant jammeren...sorry)

signed: Traumtaenzers
__________________
Ik doe mijn best voor spelling, maar als je spelfouten vindt, mag je ze houden, want je krijgt geen vindersloon.
Oud 18-09-2006, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 18-09-2006 @ 13:47 :
En toen was tante ook dood. En dat hoor ik op school. Via msn.
Sterkte..

ot: anders voel ik me even populair. Het is druk een druk mobielverkeer vandaag. Verder hoop ik dat hij snel reageert, zodat ik me goed voor kan bereiden op vrijdag en kan proberen te regelen geen pauze met hem meer te hebben. Ik ben wel een beetje klaar met dat schuldgevoel. Hij hoeft alleen maar te zeggen dat het wel goed is zo.
Ads door Google
Oud 18-09-2006, 14:03
Traumtaenzer
Avatar van Traumtaenzer
Traumtaenzer is offline
aangezien de heren en dames van de forumadministratie me hiernaartoe hebbe verweze, gak de hele tekst effe kopiëren:

-----------------------------------------

Kutgevoel: Zo noemen wij het.
Mijn (Ex)vriendin en ik hadden dat regelmatig. Het gevoel: Het gaat uit, het is niet goed meer. Dat had dan meetal geen reden. Kwam gewoon, deed pijn, ging over.
Dit weekend waren we samen. We hebben onse problemen gehad, altijd in de acht maanden die we samen waren. Ook dit weekend, maar niets ergs. Hebben leuke dingen samen gedaan. Lol gehad, Kutgevoel gehad.
We verschillen erg. We willen heel verschillende dingen van elkaar en van de toekomst.

Gisterochtend hield ik het niet meer. Heb het uitgemaakt. Heb dr gevraagd, goed op drzelf te passen. Heb dr uitgelegd dat niemand schuld heeft. Ze heb me vastgehouden, omhelst, gesmeekt dr niet alleen te laten, gehuild en alles.
Ik heb dr getroost, maar ben blijfe zegge, datt uit is. Ze is dan naar dr ouder gerend en ik bent flat uitgevlucht.

Ik hou nog steeds van dr. Gistermiddag heb k het gevoel gehad, kga dood. Kheb dr gezocht en gebeld, na twee uur ofzo eindelijk bereikt. Ze wou me niet zien (verbaast me niks). Ik stuurde'n smsje, dat ik me had vergist, datt me speet, maar dat ik wel begreep, alsze niks meer met me te make wou hebbe.
's avonds reactie. Ze weet niet, ofze verder met me ken, maar ze wil met me praten, khoor nog wel waneer. Sinds toen niets meer.

T doet pijn. K mis dr. Maar toch denkk aan de andere kant: T is beter zo. En toch miskder en bovenal voelk me n verschrikkelijke zak.
Kortom: Cliché gedeprimeerd.
Kutgevoel, weer, maar anders dan.

Robert Long schreef s:
Citaat:
Flink zijn, even flink zijn
en hoewel het lang zal duren zal ik wachten
tot ik niet meer denk aan jou
'k zal wachten tot ik vrij zal zijn
en net zo ver als jij zal zijn
dus wachten tot ik niet meer
van je hou.
Ik weet nie echt, waarom ik dat hier opt forum zet, maar k wil m hart effe lichte.

Groete
Traumtaenzer
__________________
Ik doe mijn best voor spelling, maar als je spelfouten vindt, mag je ze houden, want je krijgt geen vindersloon.
Oud 18-09-2006, 14:57
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hmmm het was fijn dit weekeind.

Weinig dingen gedaan eigelijk. Zaterdag samen veels te veel roze opgedronken zodat we om half 10 al op bed lagen te slapen. Zondag dus erg vroeg wakker.

Voelde me zondag niet echt lekker. Ik haat het om ongesteld te moeten worden. Eigelijk niet veel gedaan. Samen lekker een biosje gepakt. Zwartboek is een mooi film.

Ja hij is lief en helemaal van mij en wil hem nooit meer kwijt

Morgen 8 maandan samen
Oud 18-09-2006, 15:09
Verwijderd
Gebroken, maar ik heb een fles alcohol & morgen gaat alles beter.
Oud 18-09-2006, 15:15
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
@ Secret agent: Heel veel sterkte!

Ot: Is heel fijn dat hij toch 2 daagjes vrij heeft gekregen en ik hem kan zien. Het is alleen jammer dat we beide een beetje last hebben van stress en dat we de twee dagen die we hebben deze week ook niet echt veel tijd voor elkaar hebben. Maar ja na komende weekend zal het hopelijk weer een beetje normaal zijn...
Oud 18-09-2006, 15:50
wup
wup is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 18-09-2006 @ 15:57 :
[B

Morgen 8 maandan samen [/B]
Oeh... bedankt dat je mij er ook even aan herinnert

OT: kut...mijn ouders zijn vanmorgen op vakantie gegaan en ik zie ze niet meer voor ik wegga.. Dus zie ze nu 5 a 6 maanden niet meer en dat voelt raar. Ik kan er niet tegen als mijn moeder tranen in dr ogen heeft. Gelukkig heeft hij me er weer van weten overtuigen dat het echt wel goed is wat we doen.
Pff.. vanavond maar heel hard trainen.
Oud 18-09-2006, 15:54
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
@ wup: waar gaan jullie heen dan? Word nieuwsgierig van jouw berichtjes...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-09-2006, 16:00
Crimson
Crimson is offline
bedankt voor de pm echt lief hoor!

enne hij komt morgen voor één dagje vanuit den haag helemaal hierheen (arnhem), omdat we elkaar afgelopen weekend zo weinig hebben gezien, echt super lief <3
Oud 18-09-2006, 16:04
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik moest weer zoveel bijlezen

OT: stiekem durf ik wel te zeggen dat het goed voelt.
Oud 18-09-2006, 16:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Er bestaan opeens zoveel leuke jongens op de wereld Ik weet niet waar ik kijken moet. Daardoor kan ik me met moeite op 1 persoon focussen.
Oud 18-09-2006, 16:09
Verwijderd
Dank voor alle lieve reacties

@Thee Muts: Pm, omdat het verhaal van mijn tante offtopic is.


ot: Bwuh. Alles is hartstikke dubbel.
Oud 18-09-2006, 16:22
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Secret Agent: *knuv* Meis, sterkte!

OT: God, ik had lol vandaag! (en het staat heel stom in combi met bovenstaande, maar vooruit) Yeah, ik heb t wel naar mijn zin...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 18-09-2006, 16:25
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Nouja ik ben een beetje bang aan het worden van mijn aanbidder, hij zei dingen als "toen ik je voor het eerst in je ogen keek sloeg de bliksem in" etc .Ik vind hem zo ranzig en eng maar nu heb ik eindelijk kunnen zeggen dat ik niks van hem wil pfoe daar ben ik hopelijk vanaf .
Oud 18-09-2006, 17:01
Verwijderd
Hij sleept me er door heen en dat is maar goed ook want zonder hem zou ik knettergek worden....
Oud 18-09-2006, 17:09
wup
wup is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 18-09-2006 @ 16:54 :
@ wup: waar gaan jullie heen dan? Word nieuwsgierig van jouw berichtjes...
We gaan 5 maanden naar Aruba om te werken. Als er dan genoeg geld is verdiend willen we er waarschijnlijk nog een reisje achteraan doen. Door Amerika trekken ofzo..
Ik heb er echt ongelooflijk veel zin in, maar had niet verwacht dat ik er moeite mee zou hebben. Een half jaar is eigenlijk niets..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #45
Verwijderd
501 09-10-2006 13:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.