Oud 21-09-2006, 00:01
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
ik ben weer helemaal aan het stralen als ik aan hem denk. en ik mis zijn armen en 'kommetje' om in te liggen.

gisteravond was er weer één om nooit te vergeten..
__________________
less is more
Advertentie
Oud 21-09-2006, 00:05
Verwijderd
Mooi dat het bij sommige mensen geweldig gaat , dat geeft weer wat hoop voor mijzelf

Ik kreeg vandaag de sleutels terug van mijn ex (nu maand uit, na 2,4 jaar) , ze werden door de brievenbus geflikkerd in een envolop, heel erg leuk altijd...

Lekkere realisatie dus weer, en voel me weer eventjes lekker kut
Oud 21-09-2006, 10:58
Verwijderd
@ICU: Neem je tijd, dat deed ik ook.

@DeltaOne: Dat is inderdaad behoorlijk kut... Sterkte



ot: Ik denk dat ze nog niet eens half in de gaten hebben hoe fijn het voor me is om na een heel erg emotionele dag gewoon te zitten en te lachen om helemaal niks. Ik ben echt blij dat het nu zo goed gaat, op relationeel gebied. Ofja, gewoon vriendschappelijk dan. Op écht relationeel gebied is het tot nu toe behoorlijk kaal. Van de ene kant vind ik dat wel lekker, maar gisteren had ik echt iemand nodig die zelf geen verdriet had en bij wie ik gewoon even kon janken. Daarom was het zo fijn dat hij er was. Maar hij was er niet echt voor mij, en dat is jammer. Niet wat de jongen betreft, maar gewoon, het hele verliefd-zijn mis ik. Hmm, ik klink nu echt wel wazig.
Oud 21-09-2006, 11:25
Verwijderd
Het is lekker rustig. Genoeg moois om naar te kijken, maar niets serieus ondernemen. Ik heb eindelijk weer vrije tijd en kan nu weer eens gaan doen wat ik leuk vind.

en die collega.. tja, van die actie zal ik altijd balen... maar goed, morgen zie ik hem weer en dan zie ik wel. ik ga geloof ik maar doen alsof er niets aan de hand is.
Oud 21-09-2006, 12:05
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik voel me een beetje boos. Terwijl ik vind dat ik geen recht heb om boos te zijn, dus zeg ik niets. Maar toch ben ik boos. en reageer ik toch kort af.

Stom.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 21-09-2006, 13:59
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 20-09-2006 @ 15:20 :




zomaar ineens?
nee, niet zomaar ineens... ik heb er een maand over nagedacht (ik ben de boosdoener). Het is wel wennen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 21-09-2006, 14:15
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
goed maar schuldig. ik was zó oneerlijk.
Oud 21-09-2006, 15:06
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Pluis schreef op 21-09-2006 @ 13:59 :
nee, niet zomaar ineens... ik heb er een maand over nagedacht (ik ben de boosdoener). Het is wel wennen.
Uitmaken is ook heel moeilijk, veel sterkte.
Oud 21-09-2006, 15:49
Verwijderd
Ik voel me super Niemand om over na te denken of om rekening mee te houden en ik heb genoeg mensen die er nu wel voor me zijn, zonder dat ik daarvoor in een relatie hoef te zitten.

En ik trek echt het verkeerde soort jongens aan . In mijn clan zit er een Engelsman met een heel schattig accent, maar hij is echt niet goed bezig ofzo, dus iemand waar ik zeker uit de buurt moet blijven mijzelf kennende... Maar ik ben zijn babe .

Overigens is het wel leuk in een clan met vrijwel alleen mannen te zitten... ze gedragen zich opeens allemaal veel aardiger en bezorgder, ze struikelen over elkaar heen om me te plagen of iets voor me te doen en voelen zich heel stoer met bepaalde opmerkingen ^^. Het is jongensachtig haantjesgedrag en heel stiekem is dat best wel schattig bij die stoere mannen .
Oud 21-09-2006, 16:12
***
*** is offline
Ik vind het allemaal maar ingewikkeld...
Oud 21-09-2006, 16:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@ Mutant: Heb je niet een leuke Engelsman 'over' ofzo? Want dan mag 'ie best wel deze kant op gestuurd worden.'
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-09-2006, 16:35
__
Avatar van __
__ is offline
Engelsmannen waren over het algemeen toch niet leuk dacht ik dat men geconcludeerd had hier ergens? nouja het accent is zeeeker wel leuk iig !

ot: (L)(L)(L)
Oud 21-09-2006, 16:43
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Vanavond zie ik m weer
En dan is het alweer bijna weekend
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 21-09-2006, 17:38
Verwijderd
Hij is zo schattig Beetje jammer alleen dat we een roosterprobleem hebben: altijd als hij vrij is, ben ik dat niet, en andersom. We kunnen gewoon geen enkele avond in de week samen iets doen, en dat vind ik wel een beetje vervelend. Maar goed, het maakt de vrije uurtjes tussendoor wel een stuk leuker, als je dan wel even langs gaat, een een gestolen nachtje samen slapen...
Oud 21-09-2006, 17:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
__ schreef op 21-09-2006 @ 16:35 :
Engelsmannen waren over het algemeen toch niet leuk dacht ik dat men geconcludeerd had hier ergens?
Ik denk daar hèèl anders over. Ik kijk altijd m'n ogen uit als ik er ben.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-09-2006, 17:46
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Alweer een beetje beter
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 21-09-2006, 17:47
Nuck
Nuck is offline
Zo verliefd, nog steeds .
__________________
As if!
Oud 21-09-2006, 18:19
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Rustig en goed. Als dat nou even zo blijft .
Oud 21-09-2006, 18:21
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Alweer bijna een maand! Wieh.
Toen ik na mijn eerste relatie weer 'verliefd' was/dacht te zijn voelde ik me niet zo supergeweldigwauw, en dacht dat dat wel normaal zou zijn als je al een relatie heb gehad, maar nu ben ik weer zoo verliefd! Ik heb weer 'gewoon' na de eerste nacht dat we gezoend hebben nog 2 uur hyperactiefblij wakker gelegen en ik ben nog steeds heel erg verliefd en dat is zo fijjjn

Alleen wel jammer dat ik niet zo vaak verder dan een paar uur vooruit denk, en ik hem dan wel zie tijdens college, en even erna, maar dat hij dan al afgesproken heeft thuis te eten enzo, en dan zien we elkaar verder niet zoveel. Maar dat gaat iig komende week wel helemaal goed komen.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 21-09-2006, 19:06
fractuur
fractuur is offline
Hijislief!!!!

Maar wat de meiden uit mijn (oude) roeiploegje flikken.. Ik zou er het liefst over praten met een vriend die mijn kent van mijn vriend en van roeien. Maar die staat net wat te ver weg om te bellen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 21-09-2006, 20:20
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Het is nogal dood in mijn liefdesleven en soms vind ik dat geen enkel probleem, maar ik merk toch wel vaak dat ik weer toe ben aan een vriendje.

Maar ik wil alleen een vriendje als hij aan hoge eisen voldoet. Dus dat ik alles bij hem kwijt kan en me volledig op mijn gemak voel. Nou zo snel zal ik iemand niet tegenkomen die daar aan voldoet, dus eigenlijk zou het eerst een vriend van me moeten zijn voordat ik er echt iets mee wil.

Moeilijke kwestie, denk niet dat ik binnen nu en een half jaar een vriendje ga krijgen.
Oud 21-09-2006, 21:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm net die ene leuke jongen op msn gesproken. Dit weekend ga ik een weekend weg met mn opleiding en hij is er ook bij. Hmm
Oud 21-09-2006, 21:58
Pokitaro
Pokitaro is offline
heb zinds enige jaren de liefde van mijn leven gevonden : Muziek!!

leef nergens anders meer voor.

't bied me troost
t ontroert me
het ontlaadt.

en het mooiste : Alleen als IK daar zin in heb.

Grtjs.
__________________
I Am Made Of Pages.Paragraphs And Inspirations.Paper Girl ,Burn The World . I Pass The Flame To YOU.
Oud 21-09-2006, 22:07
Verwijderd
Ik heb hem uitgedaagd. Ik ben benieuwd...
Oud 21-09-2006, 22:25
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Normaal gezien vertrokken we morgen voor 'n weekendje naar Parijs, maar omdat haar grootvader gestorven is vorige week, hebben we 't afgezegd.
Gisteren was de begrafenis, heb er de voorbije 2.5 dagen doorgebracht, ging eigenlijk allemaal vrij goed, gisterenavond laat zelfs nog met haar en haar mama aan't lachen geweest met de mensen die voorbijkwamen bij 't handje-schudden aan't funerarium en de kerk, maar vanavond is haar mama ineens weer kwaad geworden op m'n vriendin, omdat ze nee had gezegd tegen 'n vrouw waar ze de afgelopen vakantie op 'n Roemeens kindje heeft gepast op de vraag of ze over twee weken wilde gaan stemmen tellen bij de verkiezingen. Zij wil nooit iets tegen haar zin doen en ze moet niet denken dat zij (de mama) nog ooit iets tegen haar zin voor haar gaat doen en ze zoekt 't zelf maar uit, de geldkraan gaat niet altijd open blijven staan en ze moet niet denken dat ze nu ook nog bij 't andere koppel waar ze gaat babysitten nog mag gaan babysitten want zij gaat vanaf nu de beslissingen voor m'n vriendin nemen en toen kwam er dus niks in huis van 't naar Leuven rijden met de wagen om m'n vriendin's nieuwe kamer nog verder in orde te maken en moest ik met de trein naar huis... Waarbij ik nog 'n "Sorry dat 't zo is moeten aflopen de voorbije dagen maar we zien nog wel voor de toekomst" van haar mama meekreeg.


En nu ga ik haar keihard missen de komende twee dagen en ga ik zo ongeveer €100 opbellen denk ik (zogezegd) naar haar.


En ik krijg net een smsje van m'n vriendin dat ik als ik zaterdag nog wil komen bowlen en steengrillen met 't Tromkorps waar ze bijzit, dat ik zelf moet kunnen komen en naar huis gaan want ik mag niet meer blijven slapen. En m'n vriendin moet ook werk gaan zoeken in 't weekend.

Godver.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-09-2006, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 21-09-2006 @ 22:25 :
En ik krijg net een smsje van m'n vriendin dat ik als ik zaterdag nog wil komen bowlen en steengrillen met 't Tromkorps waar ze bijzit, dat ik zelf moet kunnen komen en naar huis gaan want ik mag niet meer blijven slapen. En m'n vriendin moet ook werk gaan zoeken in 't weekend.

Godver.
Hm, ze is er in ieder geval wel, en voor zover ik weet wil ze ook bij je blijven toch?
Het belangrijkste wat ik nu wel geleerd heb is om me niet zo druk te maken om elkaar af en toe even niet te zien...het is kut, maar ze HOUDT van je, en dat is echt het belangrijkste.

Ik ben mijn vriendin kwijt, en ik was altijd heel depri als ik haar effe niet kon zien oid. , maar ik zou alles geven voor enkel het gevoel alleen al, dat er iemand is die van je houdt ...

Maargoed, dat is nu mijn kijk

Verders met mij gaat het redelijk .. ik heb vandaag de hele tijd het gevoel alsof ze bij me is, terwijl ze dus al een maand weg is, maar elke keer denk ik dat ze naast me staat, achterop de motor zit, weet ik veel wat , en soms wil ik wat tegen haar zeggen als ik alleen zit, en dan realiseer ik me ineens dat ik alleen ben, en er is helemaal niemand om tegen te praten...of om vast te houden..
Oud 21-09-2006, 22:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 21-09-2006 @ 22:36 :
Hm, ze is er in ieder geval wel, en voor zover ik weet wil ze ook bij je blijven toch?
Het belangrijkste wat ik nu wel geleerd heb is om me niet zo druk te maken om elkaar af en toe even niet te zien...het is kut, maar ze HOUDT van je, en dat is echt het belangrijkste.

Ik ben mijn vriendin kwijt, en ik was altijd heel depri als ik haar effe niet kon zien oid. , maar ik zou alles geven voor enkel het gevoel alleen al, dat er iemand is die van je houdt ...

Maargoed, dat is nu mijn kijk

Verders met mij gaat het redelijk .. ik heb vandaag de hele tijd het gevoel alsof ze bij me is, terwijl ze dus al een maand weg is, maar elke keer denk ik dat ze naast me staat, achterop de motor zit, weet ik veel wat , en soms wil ik wat tegen haar zeggen als ik alleen zit, en dan realiseer ik me ineens dat ik alleen ben, en er is helemaal niemand om tegen te praten...of om vast te houden..
Jups, ze is er nog, en natuurlijk wil ze nog bij me blijven, ik wil ook niet liever dan bij haar blijven.

Maar ik vind 't gewoon zo klote dat haar moeder zo enorm kwaad kan worden om iets van twee keer niks en daar dan vanalles bijsleurt wat totaal uit de lucht gegrepen is en dan dergelijke radicale beslissingen neemt.

Ik ga haar vanaf komende week door de week elke week zien, 't academiejaar begint dan terug, maar 't is gewoon enorm belachelijk van haar moeder.

't Gaat me ook niet om 't feit dat ik haar in 't weekend minder vaak ga zien, 't gaat me gewoon om 't feit dat die mogelijkheid me ontnomen wordt, en dat ik precies iemand ben die een slechte invloed heeft op haar dochter en die ze liever kwijt dan rijk is. Dat is de indruk die zij me op dit moment geeft, hoewel ik eigenlijk moet weten dat dat niet 't geval is want ze is gewoon vaak irrationeel in haar roepen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-09-2006, 23:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
En ze kan nu dus niet op msn komen om erover te praten want 't is terug boel daar thuis.


Damn ik mag mij gelukkig prijzen met mijn ouders en familie... Maar ook met haar, heb de voorbije dagen des te meer beseft dat ik echt van haar hou...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-09-2006, 23:21
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Euh, kan je vriendin niet zelfstandig gaan wonen? Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap niet dat iemand van haar leeftijd haar leven nog zo door haar ouders laat leven
Oud 21-09-2006, 23:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Bloem schreef op 21-09-2006 @ 23:21 :
Euh, kan je vriendin niet zelfstandig gaan wonen? Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap niet dat iemand van haar leeftijd haar leven nog zo door haar ouders laat leven
In België is er niet iets zoals StuFi, maar krijgen je ouders nog gewoon kindergeld doorgestort tot je afgestudeerd bent of niet meer studeert... Geen voldoende financiële middelen dus ten eerste, en ten tweede houdt ze erg veel van haar familie en is ze enig kind en voelt ze zich volgens mij wat verplicht om haar ouders 't wat naar de zin te maken (moeilijke situatie daar, blablabla)...


Nu ja, ik ben 23 en mijn leven hangt ook nog voor 98% financieel af van m'n ouders, hier in België is dat vrij normaal... Vreemd voor iemand uit Nederland, maar goed.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-09-2006, 23:28
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Hmm ja, dan is het wel lastiger natuurlijk. Maar dan nog, ik zou toch (nog) eens proberen met ze te praten, België of niet, gewoontes of niet, ik vind dit vrij... apart. En rottig voor jullie, lijkt me
Oud 21-09-2006, 23:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Bloem schreef op 21-09-2006 @ 23:28 :
Hmm ja, dan is het wel lastiger natuurlijk. Maar dan nog, ik zou toch (nog) eens proberen met ze te praten, België of niet, gewoontes of niet, ik vind dit vrij... apart. En rottig voor jullie, lijkt me
Ik weet nog niet goed hoe of wat ik moet doen...

En voor ons, nu ja, we gaan elkaar nog 5/7 kunnen zien, minstens, maar 't is gewoon klote dat haar moeder zo doet...


Ik pm je morgen ofzo nog wel eens met meer details, goed? Ga nu uitgaan, beste vriend draait ergens op 'n fuif en had beloofd daar naartoe te gaan (m'n goesting (zin ) is nu wel totaal weg, maar goed...).
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-09-2006, 00:29
vedetje
vedetje is offline
'Alles goed? Echt waar?, Ik ben bezorgd om je, mijn hart brak toen je begon te wenen!'

En ik geloof hem. Hij heeft een vriendin, maar ik geloof hem. Ik geloof niet dat hij een player is. Ook nu nog, nadat we hebben besloten dat we zo niet verder kunnen, hebben we nog contact. En een goed contact, een gemakkelijke en comfortabele relatie, er is een vertrouwen, een vriendschap die echt wel diep gaat.
Raar eigenlijk, ik had het allesinds nooit verwacht.
Van lovers naar vrienden?
Het doet er niet meer toe. Ik voel me er rustig onder, ik ben gewoon blij dat ik hem niet kwijt ben, en wat de toekomst brengt weet niemand...
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 22-09-2006, 00:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik wil dat t weekend is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-09-2006, 01:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
En toen hadden we voor 't eerst ruzie en voel ik me enorm enorm slecht...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-09-2006, 07:53
Verwijderd
Awwww. Nou ja, ruzie moet je ook leren maken...
Oud 22-09-2006, 09:26
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mja.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-09-2006, 09:26
Verwijderd
Ik ben jaloers.. maar waarom?
Oud 22-09-2006, 09:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 22-09-2006 @ 08:26 :
Mja.
Goedmaken is ook een (leuker!0 onderdeel van ruzie... heb ik mij laten vertellen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-09-2006, 09:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-09-2006 @ 09:45 :
Goedmaken is ook een (leuker!0 onderdeel van ruzie... heb ik mij laten vertellen
Hopelijk is't leuker, want hoe ik me gisterennacht voelde en nu nog altijd 'n beetje? Damn.

Maar 't komt wel goed, 't is al aan't goedkomen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-09-2006, 10:28
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Goed! Hij maakt vanavond wat tijd voor me, terwijl ie eigenlijk moet studeren..
Oud 22-09-2006, 10:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 22-09-2006 @ 08:59 :
Hopelijk is't leuker, want hoe ik me gisterennacht voelde en nu nog altijd 'n beetje? Damn.

Maar 't komt wel goed, 't is al aan't goedkomen...
Gelukkig maar
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-09-2006, 10:59
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Straks naar hem toe!
Oud 22-09-2006, 11:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Whaah!

Verliefdheidsaanval
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-09-2006, 11:07
Li
Avatar van Li
Li is offline
We waren allebei gister uit geweest, maar niet met elkaar (verschillende steden) en toen belde hij me 's nachts op, helemaal kaal, en zei je maakt me gelukkig
en nu zit ik op een roze wolk
Oud 22-09-2006, 11:27
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Li schreef op 22-09-2006 @ 11:07 :
We waren allebei gister uit geweest, maar niet met elkaar (verschillende steden) en toen belde hij me 's nachts op, helemaal kaal, en zei je maakt me gelukkig
en nu zit ik op een roze wolk
Ah zo lief!!

Ik kreeg vannacht om 4 uur een berichtje dat ie me miste <3
__________________
As if!
Oud 22-09-2006, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 21-09-2006 @ 16:25 :
@ Mutant: Heb je niet een leuke Engelsman 'over' ofzo? Want dan mag 'ie best wel deze kant op gestuurd worden.'
Haha, dat zal ik ze maar niet vertellen, want dan staan ze allemaal voor je deur ^^.

En halfchinezen zijn stom. Opeens wel van anderen kunnen houden?
Oud 22-09-2006, 11:36
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Nuck schreef op 22-09-2006 @ 11:27 :
Ik kreeg vannacht een smsje en een mailtje dat ie me miste <3
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 22-09-2006, 11:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Mutant: Há, ik wist wel dat ik ff verkeerd zat Tja, je leest hier zoveel... Toch mooi dat jullie redelijk normaal enzo uit elkaar zijn gegaan. En er is niets mis met engelsen! Ze kunnen zich alleen niet altijd even goed kleden...

@ Secret Agent: ik ga zo aan de pm, gisteren was s.com mij te traag

OT: Hmmm... Romantische films zijn niet goed voor mijn gemoedstoestand. Ga teveel nadenken over mijn eigen totaal niet romantische leventje Oh, en ik leer nog es wat van die Oprah!
Wat moet ik nou met die goser, btw?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-09-2006, 11:55
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
@ Methuselah: wat klote zeg, dat die moeder het jullie zo moeilijk maakt Dat is echt zo vervelend, als de thuissituatie van een van de twee de relatie bemoeilijk. Want daar is vaak niet zomaar even wat aan te doen helaas...

OT:Gisteravond was fijn. Heerlijk samen vroeg in bed gekropen, mooie muziek op, wierook aan. Lekker knuffelen met elkaar, beetje praten of gewoon stil zijn. En kijken hoe hij heerlijk met mij in zijn armen geklemd in slaap valt. Hmm, hij is zo lief Ik ben zo gelukkig met hem en het is zo fijn om te merken dat ik hem ook gelukkig maak.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #45
Verwijderd
501 09-10-2006 14:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.