Oud 27-09-2006, 18:20
Verwijderd
Omdat ik deel 44 sloot

OT:

(nog steeds)

Pff...wou dat hij hier was nu. Heb ruzie thuis om iets stoms en heb nu geen eten gekregen. Dus zo maar even langs de snackbar ofzo
Heb behoefte aan een hele dikke, opbeurende knuffel..
Advertentie
Oud 27-09-2006, 18:24
Verwijderd
@ Lente: Heel veel succes inderdaad. Denk dat je er inmiddels wel bent geweest eigenlijk. Hoop dat alles goed gegaan is....

Ontopic: Gisteren een boek wat ik graag wilde hebben gekregen van hem en nu een lekker geurtje die ik lekker vond. Wordt weer eens even stierlijk verwend door hem
Nu dus maar eens even hem verwennen met een lekkere maaltijd. (jaja, de liefde van de man gaat door de maag )
Oud 27-09-2006, 18:33
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, wat is het toch fijn om dingen gewoon aan hem te kunnen vertellen. Heb me vandaag bij vlagen rot gevoeld door iets wat vanmorgen gebeurde, maar nu ik het er met hem over heb gehad, voelt het al een stuk beter

En ik ben echt zo blij met mijn afstudeergroepje. Wij hebben altijd zo veel lol met elkaar, gedragen ons soms net als 16-jarigen Maar we kunnen ook echt fel in discussie gaan met z'n allen. En dat terwijl we pas een maandje met elkaar samenwerken en elkaar allemaal echt kennen. We hebben vandaag voor elke maand tot aan het eind van het project een datum geprikt om iets leuks te gaan doen met z'n allen Lekker eten, winkelen, stappen, sinterklaas vieren Echt fijn om zo'n leuke afstudeertijd te hebben
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 27-09-2006, 18:40
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Ik voel me goed ik voel me nu een beetje een player maar dat maakt niet uit!
Oud 27-09-2006, 18:49
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Vanavond eerst eten met wat vriendinnen en daarna dansen en sjansen . Voor het eerst in tijden voel ik me echt vrij!
Oud 27-09-2006, 18:49
Traumtaenzer
Avatar van Traumtaenzer
Traumtaenzer is offline
@ baas: Player? Hoe komt het? Moetenw e de wereld voor je beschermen?

ONTOPIC:
Ik begin eraan te wennen, weer singel te zijn en ik begin erg veel zin te krijgen, om weer eens uit te gaan. De komende twee weekenden kan dat welliswaar niet, maar daarna...*snak*
__________________
Ik doe mijn best voor spelling, maar als je spelfouten vindt, mag je ze houden, want je krijgt geen vindersloon.
Oud 27-09-2006, 18:51
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Bloem: Dankjewel!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 27-09-2006, 19:15
Verwijderd
Voor iedereen die het nodig heeft, vrijgezel of niet: Een hele dikke knuffel. Ik heb er in overvloed en zelf ook wel behoefte aan. Dus.


ot: Lieve exvriend, daarom werkt het niet tussen ons. Hoe noemen ze dat? Prioriteiten stellen, toch?
En mja. Ze gaat me vervelen, en toch kan ik haar niet laten gaan. Bah.
Ik weet verder niet wat ik wil. Hij is zeker leuker dan gewoon 'leuk', maar leuk genoeg? We zien wel wat het brengt. Ik vind het trouwens wel heerlijk om gewoon rustig aan te doen. Nog nergens aan vastzitten, geen verantwoordelijkheden en vooral geen plichtsgevoel. Muhaha, ik vind vrijgezel zijn best lekker.

Ik heb echt heel veel zin in vrijdag. Gaat zo gezellig worden, koekjes bakken. En ik hoop dat haar bijna-vriend er ook is, het word tijd dat ik die eens zie.
Oud 27-09-2006, 19:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Morgen zie ik hem
Oud 27-09-2006, 19:32
Verwijderd
Het is sinds zaterdag uit met m´n vriendin dus ik voel me een beetje kut.


Citaat:
Secret Agent schreef op 27-09-2006 @ 19:15 :
Voor iedereen die het nodig heeft, vrijgezel of niet: Een hele dikke knuffel. Ik heb er in overvloed en zelf ook wel behoefte aan. Dus.
Hartstikke bedankt en ook een knuffel terug
Oud 27-09-2006, 19:42
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon rustig. Hoe zou het anders zijn he.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-09-2006, 19:47
Verwijderd
Dat gaat goed. Ik praat noit meer met hem over mijn ex. Hij weet mijn woorden altijd zo te verdraaien dat hij weer hoop krijgt en ik hem pijn moet doen. D., HET WORD NIKS MEER. NOOIT MEER. Je hebt het een keer verkloot, ik laat me niet nog een keer zo bespelen. Rot een eind op.
Oud 27-09-2006, 20:28
Yolcu
Yolcu is offline
Even een beetje stroef.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 27-09-2006, 21:11
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Het wordt tijd, maar waar?
Oud 27-09-2006, 21:16
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Vanmiddag lekker geshopt met zijn tweeën, lekker lunchen, drinken etc. Fijn dus.
Oud 27-09-2006, 21:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hmmm lekker uit eten Gezellig en erg lekker
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-09-2006, 21:38
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Single, sexy and sweet.

Goed dus.
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Oud 27-09-2006, 21:45
jet
Avatar van jet
jet is offline
blegh bezette jongens
ik kan hem niet smsen als ie misschien bij zn vriendin is

maar ik vind hem wel leuk. alleen ik wil geen "affaire" beginnen, maarja het zoenen was wel leuk
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Ads door Google
Oud 27-09-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 27-09-2006 @ 21:45 :
blegh bezette jongens
ik kan hem niet smsen als ie misschien bij zn vriendin is

maar ik vind hem wel leuk. alleen ik wil geen "affaire" beginnen, maarja het zoenen was wel leuk
* valt van haar stoel *
Oud 27-09-2006, 22:02
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Nala schreef op 27-09-2006 @ 22:01 :
* valt van haar stoel *
ik kan er ook niks aan doen dat de meeste jongens kansloos genoeg zijn vreemd te gaan
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 27-09-2006, 22:04
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Nala schreef op 27-09-2006 @ 22:01 :
* valt van haar stoel *
*raapt op* Gaat het?

ontopic: Goed, morgen voor het eerst bij hem slapen, wordt gezellig. Vrijdag gezellig met zijn tweetjes naar mijn mama, die is dan jarig.
Hij is nu aan het werk en stuurt lieve smsjes (maar dat komt deels omdat ik hem maar van PSV op de hoogte moet houden, tis zo'n klein kind af en toe <3)
__________________
I am..
Oud 27-09-2006, 22:21
Verwijderd
Iets beter dan eerst, ik heb daarnet op de dijk van het ijsselmeer alle frustratie eruit geschreeuwd qua mijn ex, hahahaha ... gelukkig was er niemand, maar het heeft wel geholpen!~
Oud 27-09-2006, 22:27
CoolJessy
CoolJessy is offline
Ik voel me de domste persoon op de wereld dat ik tegen hem gelogen heb, zijn vertrouwen in mij heb geschaad en hem heb laten gaan...

Want nooit meer zal het zijn zoals het was...
Maar hij heeft het me wel vergeven

En dat ik zo'n lieve jongen heb gevonden die dat kan... maakt mijn domheid weer een beetje goed
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 27-09-2006, 22:34
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik moet wel binnenkort iets beslissen want hier word ik niet echt gelukkig van. Hij komt zo hier heen, al heb ik niet super veel behoefte om hem te zien (het lijkt ook net alsof ik hem van mezelf niet leuk meer mag vinden ofzo ), maar hopelijk wordt het wel erg leuk. --> ik ga wel heel lief doen, dan wordt het vast wel gezellig.
Moet er alleen ook niet aan denken dat het uit is, ik zie hem nu ong 3.5 jaar heel vaak en dan is dat opeens weg, nooit meer bij hem, hij nooit meer hier. Pff.

Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 22:38.
Oud 27-09-2006, 22:38
CoolJessy
CoolJessy is offline
Citaat:
ST*R schreef op 27-09-2006 @ 22:34 :
Ik moet wel binnenkort iets beslissen want hier word ik niet echt gelukkig van. Hij komt zo hier heen, al heb ik niet super veel behoefte om hem te zien (het lijkt ook net alsof ik hem van mezelf niet leuk meer mag vinden ofzo ), maar hopelijk wordt het wel erg leuk.
Moet er alleen ook niet aan denken dat het uit is, ik zie hem nu ong 3.5 jaar heel vaak en dan is dat opeens weg, nooit meer bij hem, hij nooit meer hier. Pff.
Denk er goed over na en luister naar "het stemmetje in je hoofd" want ik had de verkeerde keuze gemaakt.

Ergens was dat ook wel weer goed want toen pas kwam ik erachter dat ik nog wel heel veel voor hem voelde enzo... maarja... toch heb ik hem en mezelf onnodig veel pijn gedaan... 3.5 jaar is niet niks... (bij mij 2 jaar) en je leven zal heel anders zijn als hij er geen deel meer van is...
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Advertentie
Oud 27-09-2006, 22:53
Verwijderd
Citaat:
CoolJessy schreef op 27-09-2006 @ 22:38 :
Denk er goed over na en luister naar "het stemmetje in je hoofd" want ik had de verkeerde keuze gemaakt.

Ergens was dat ook wel weer goed want toen pas kwam ik erachter dat ik nog wel heel veel voor hem voelde enzo... maarja... toch heb ik hem en mezelf onnodig veel pijn gedaan... 3.5 jaar is niet niks... (bij mij 2 jaar) en je leven zal heel anders zijn als hij er geen deel meer van is...
Ja, je leven verandert...maar dat kan ook een positieve verandering zijn he, niet vergeten
Oud 27-09-2006, 22:56
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik wil bij hem slapen maar dat kan niet
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 27-09-2006, 23:51
Verwijderd
Geen idee. Niet slecht, denk ik. Ik weet sowieso niet wat ik voel de laatste tijd...
Oud 28-09-2006, 00:28
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Oud 28-09-2006, 00:38
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
heey lente, gaat het?

pff, nog meer mensen warvan de relatie uit gaat.. succes iedereen die het nodig heeft..

hier gaat t wel goed, vandaag een dikke knuffel en tegen de bank gehangen tegen een goede vriend aan, kon ik wel ff gebruiken. niet eens omdat ik hem nou zo mis, want dat valt wel mee. maar.. gewoon, t idee dat ik niet meer iemand zo dicht bij ga voelen de komende tijd maakt dat ik me alleen ga voelen.

maar goed, over het algemeen gaat het wel

geen spijt in ieder geval
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 28-09-2006, 02:58
vedetje
vedetje is offline
oooooooh, hij is zo tof, hij zag er ook weer zo goed uit *zucht*
de affaire is dan wel stopgezet(?) maar het contact zeker niet.
Zo gezellig gebabbeld! Ik weet niet wat het is met ons, maar we blijven maar babbelen! 'jammer dat ik naar de les moet, anders zaten we hier zeker tot middernacht door te babbelen'
En ja, hij blijft ook aan mij denken.
'ik heb vannacht over je gedroomd'
En hij lijkt wat jaloers
-wat is dat? (wijst naar een halsketting)
*uhm, versierring?
-maar je hebt het dus van iemand gekregen?
*ja!
- van wie?
*oh niemand speciaal
- hmm, draag je het voor de herinnering of omdat het je goed staat
*ik heb er herinneringen aan, ik heb het al 2 jaar, maar ik draag het omdat het me goed staat... vind je niet?
- ja, je ziet er goed uit
En hij nodigde me zowat uit om zelf wat meer contact te zoeken
*pfff, het lukte me echt niet meer om te studeren
-haha, je had hier dus nood aan?
*ja, eigenlijk wel, ik had een pauze nodig!
-wel, als het nog eens gebeurd, ik ben hier zowat altijd in de buurt, dus als je wilt, stuur je me maar een berichtje en gaan we samen iets drinken!

momenteel voel ik me verliefd
het is de eerste keer dat ik echt dat gevoel heb na hem te zien waw!
maar niet het wanhopige verliefd zijn, gewoon een heel erg leuk gevoel, maar niet de het gevoel van 'er moet iets gebeuren tussen ons',
of misschien ben ik het nu aan het verwarren met een heel goede vriendschap?
Ik zie wel hoe ik me morgen voel, dan zie ik hem weer!
En vanaf volgende week zie ik hem van maandag tot en met vrijdag!
Dan zullen mijn gevoelens toch eindelijk eens helderheid krijgen?

Of misschien zal ik via die andere jongen wel te weten komen wat ik voel. Met hem heb ik echt het gevoel dat ik er verliefd op zou kunnen worden... Als hij een losse relatie zou willen, zou ik direct 'ja' zeggen. In het hele vriendje-vriendinnetje heb ik momenteel niet echt zin in. Het lijkt me erg lastig om dit te combineren met mijn levensstijl!
en vanmorgen stuurde hij me opeens gewoon een smsje zomaar uit het niets!
zou hij iets beginnen te voelen voor me?
als ik de laatste 2 weken bekijk zou ik geloven van wel!

lang bericht
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 28-09-2006, 06:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Blugh, raar gedroomd.
En hij is maandag jarig en ik heb een stoer kado gekocht
__________________
<):o)
Oud 28-09-2006, 10:37
Mingster
Mingster is offline
Kut, leeg en alleen.
Oud 28-09-2006, 10:48
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
wat is dit.. gemeen..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 28-09-2006, 10:59
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik ben er ziek van en vraag me af of ik niet een hele grote fout heb gemaakt
Oud 28-09-2006, 11:11
Verwijderd
@Mingster, Ilse en Lente: Knuffel voor jullie alle drie! Alles komt goed, zolang je maar blijft geloven in jezelf. Sterkte meiden!


ot: Hij heeft om kwart voor twaalf zijn theorie-examen voor de motor. Vanmiddag ga ik ňf hem troosten ňf het vieren. Ben benieuwd!
Ads door Google
Oud 28-09-2006, 11:25
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Heb gister met hem gepraat. Waarom gaat dat zoveel beter nadat je het uitmaakt? In ieder geval zijn we een stuk openhartiger tegen elkaar geweest en ben ik bij hem blijven slapen. Het is nog steeds wel de bedoeling dat ik mijn spullen pak. Mijn zus was zo lief om haar kamer voor me beschikbaar te stellen, zij slaapt dan bij haar vriend tot ik wat anders heb gevonden en zo af en toe misschien een nachtje thuis, maar met haar kingsize boxspring maakt dat niet uit. Hoe het nu verder gaat tussen mij en hem... ik weet het niet.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 28-09-2006, 11:28
fractuur
fractuur is offline
@ miekmuis, you did a good job girl!

OT: Goed! Alleen mis ik die hoeveelheid vriendinnen die ik altijd heb gehad, en die ik nu in mijn nieuwe studentenstad weer helemaal moet opbouwen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 28-09-2006, 11:30
Verwijderd
We hebben vanaf morgen een week echt wat samen.
Oud 28-09-2006, 11:31
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
fractuur schreef op 28-09-2006 @ 11:28 :
@ miekmuis, you did a good job girl!

OT: Goed! Alleen mis ik die hoeveelheid vriendinnen die ik altijd heb gehad, en die ik nu in mijn nieuwe studentenstad weer helemaal moet opbouwen.
ik ken het maar al te goed, ik voel me ook zo'n sukkel hier omdat ik eigenlijk maar een meisje heb waar ik goed mee kan opschieten ofzo. en die heeft nog veel meer vriendinnen. maar goed daar heb je nou ov voor he, kun je je vrienden van thuis door heel het land opzoeken
Oud 28-09-2006, 11:34
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 27-09-2006 @ 22:02 :
ik kan er ook niks aan doen dat de meeste jongens kansloos genoeg zijn vreemd te gaan
Ik ken je natuurlijk niet goed, die jongen ook niet, maar jongens die vreemd gaan zijn inderdaad kansloos. Wist jij overigens toen jullie zoenden dat hij een vriendin had?

Citaat:
Bloompje schreef op 27-09-2006 @ 22:04 :
*raapt op* Gaat het?
Dank u

Citaat:
Lente schreef op 28-09-2006 @ 10:59 :
ik ben er ziek van en vraag me af of ik niet een hele grote fout heb gemaakt
Volgens mij zit het gewoon in heel veel mensen om daarna nog allerlei dingen te bedenken: Als ik nou maar dit, of wat nou als ik sus, en daarna misschien zo... daar schiet je gewoon niets mee op. Het is ook logisch dat je je daarna kut voelt. Geef jezelf even de tijd om op adem te komen. Zelfs als jij de persoon bent die het uitmaakt kan je je heel rot voelen.

Ontopic: Helemaal goed! We hebben weer even een paar daagjes samen gehad, dat is echt wel super fijn. Nu moet hij vanmiddag weer werken en ik heb in een opwelling besloten dat ik mijn zus aan de andere kant van het land ga bezoeken
Oud 28-09-2006, 11:58
Verwijderd
Poe, er gaan echt een boel relaties stuk, mja, aan de andere kant, dat gebeurt vrijwel dagelijks, alleen dit lezen we van elkaar Toch iedereen sterkte enzo..

OT: hier gaat het nog steeds geweldig. Vanmorgen spraken we elkaar even via MSN (lang geleden was dat!) en geloof dat we allebei wel willen samenwonen. Voor mij zou het een hele opluchting zijn, gezien mijn thuissituatie. Maar om eerlijk te zijn red ik dat alleen niet, financieël. Hopelijk met zn tweetjes wel.. Het zal nog wel even duren voor het zover is, maar we hebben afgesproken dat we komende zaterdag echt gaan zoeken naar iets.
Stiekem hoop ik zo dat het gaat werken enzo
Oud 28-09-2006, 12:11
Verwijderd
Holy shit.
Oud 28-09-2006, 13:03
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Woei, 28 maanden vandaag
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 28-09-2006, 13:20
Verwijderd
Ik heb een kamer en het ziet ernaar uit dat ik daardoor 4 goede vriendinnen erbij krijg

(+ dat ik nu eindelijk iedereen kan uitnodigen zonder dat moeders vervelend gaat doen)

En over mijn moeder gesproken... het gaat nu zo lekker met mij en met haar helemaal niet. Dat voelt zo rot.. maar ik kan niet de verantwoording nemen voor wat haar overkomt en ik kan ook niet altijd rekening met haar blijven houden.. ze went er wel aan, zoveel ben ik ook niet meer thuis tegenwoordig.
Oud 28-09-2006, 13:34
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 28-09-2006 @ 12:11 :
Holy shit.
is he thát good? huhuhu ok sorry te flauw.
ot: ja lekker hoor. het begint nu wel echt een weekendrelatie te worden or whatever maar goed, maakt niet uit. nouja afgezien van het feit dat ik in het weekend wel meer dingen te doen heb.. maarrrja. komt goed
Oud 28-09-2006, 13:51
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
@secret agent thnx.. I'll be fine..

ik denk dat de tijden dat ik me rot voel, vooralm de tijden zijn dat ik alleen thuis zit en niets te doen heb. maar dat had ik ook dat ik me dan kut voelde toen het nog niet uit was, dus weet niet echt of dat er wel mee te maken heeft. vandaag in ieder geval wordt wel een leuke dag

@lente, succes!! (en de rest ook..)
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 28-09-2006, 13:54
Verwijderd
Grin. Mijn ex maakte gisteren de fout om de server van mijn clan binnen te gaan . Daarnaast was ik dronken, dus de terreur jegens zijn persoon was natuurlijk niet van de lucht. Ik hou van mijn clan ^^.

Iig. Jayce is lief, maar zou absoluut niet goed voor mij zijn als relatie, dus ik moet uitkijken waar ik loop. Maar voor de rest . Ik voel me goed en de herfst houdt zich stil.
Oud 28-09-2006, 13:55
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Het is nog steeds gedaan, maar hij heeft net gevraagd of hij me kan zien vanavond. Dat hij nagedacht heeft en wil praten. Spannend. Ik ben trouwens nog steeds druk aan het nadenken .
Oud 28-09-2006, 13:57
Verwijderd
Oh en ik zie heel wat trieste berichtjes. Sterkte en knuffels!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.