Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2006, 11:02
Verwijderd
Beetje algemeen, maar ik voel me gewoon hardstikke gelukkig. Op elk gebied, maar ook erg op relationeel gebied
Advertentie
Oud 29-09-2006, 11:03
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hebben vannacht weer samen geslapen. Hij kwam thuis van een voetbalwedstrijd en ging meteen slapen. Ik was alweer beledigd en vertelde hem dat ik dat niet echt gezellig vond waar hij weer gepikeerd op reageerde. Toen bedacht ik me dat ik ook gewoon op een lieve manier kon zeggen dat ik graag nog even met hem wilde praten. Waarom is dat nou zo moeilijk voor ons, om wat geduldiger op elkaar te reageren, want toen ik dat zei was hij blij en ik eigenlijk ook en hebben we heel fijn nog even gepraat. Maar woensdag blijft de dag dat ik hier weg ga.

Wat ik wel ontzettend vervelend vind is dat zijn familie alleen zijn kant van het verhaal hoort en niet objectief genoeg is om hun mening over mij daar niet door te laten verpesten. Ik weet niet hoe ik hen nu nog onder ogen moet komen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 29-09-2006, 11:13
__
Avatar van __
__ is offline
hmjaa het zou fijn zijn als ik hem vaker kon zien/spreken en dat 'ie wat meer betrokken bij eh ja mijn leven zeg maar zou zijn. maar dat kan nou eenmaal niet en ik heb toch genoeg andere dingen te doen enzo dus het gaat gewoon hartstikke goed, ik voel me goed, maar ehh ja minpuntje zeg maar. nouja vanavond zie ik hem maar weer eens.
Oud 29-09-2006, 11:17
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
vanavond zie ik m weer, yes
__________________
bonnie and clyde
Oud 29-09-2006, 11:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 29-09-2006 @ 12:17 :
vanavond zie ik m weer, yes
dit was eigenlijk exact wat ik wilde posten, dus vooruit: een quote
__________________
Tsja
Oud 29-09-2006, 12:51
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 29-09-2006 @ 12:03 :
Hebben vannacht weer samen geslapen. Hij kwam thuis van een voetbalwedstrijd en ging meteen slapen. Ik was alweer beledigd en vertelde hem dat ik dat niet echt gezellig vond waar hij weer gepikeerd op reageerde. Toen bedacht ik me dat ik ook gewoon op een lieve manier kon zeggen dat ik graag nog even met hem wilde praten. Waarom is dat nou zo moeilijk voor ons, om wat geduldiger op elkaar te reageren, want toen ik dat zei was hij blij en ik eigenlijk ook en hebben we heel fijn nog even gepraat. Maar woensdag blijft de dag dat ik hier weg ga.

Wat ik wel ontzettend vervelend vind is dat zijn familie alleen zijn kant van het verhaal hoort en niet objectief genoeg is om hun mening over mij daar niet door te laten verpesten. Ik weet niet hoe ik hen nu nog onder ogen moet komen.
En is ook echt uit, of blijf je hem toch nog zien als je weg bent?

(Niet belerend bedoeld, je weet zelf natuurlijk ook wel dat het beter is als enzo enzo.)
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 29-09-2006, 14:03
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik zie hem vanavond ook weer. En we zijn allebei een beetje ziek. Word leuk dus
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 29-09-2006, 14:06
CoolJessy
CoolJessy is offline
Hij komt vanavond naar me toe... en blijft dan slapen
en morgen ochtend moet ik werken en dan gaat hij weg
Maar morgen avond komt ie weer
En dan blijft ie weer slapen
En zondag een familie dag in zijn familie... die vonden dat ik er nog (of weer...?) gewoon bijhoorde dus ik moet mee Vind het zelf wel een beetje vreemd... idee tegenover hun is ook anders nu het even uit is geweest...

Whieejj maar ik kan niet wachten!!
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 29-09-2006, 14:46
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
nog steeds leuk enzo
__________________
psssttt <3<3
Oud 29-09-2006, 16:16
Verwijderd
Kwarktaart met Funhagel

En oeh, vanavond.
Oud 29-09-2006, 16:21
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Voor iedereen die het op dit moment moeilijk heeft op relationeel gebied, heel veel sterkte...

Ot:
Op 'vrienden' relationeel gebied gaat het een beetje twijfelachtig bij een vriendin. We hadden elkaar al heel lang niet meer gezien, verschillende keren elkaar af moeten zeggen door andere afspraken, maar op den duur hadden we een dag afgesproken voor ons samen, die we absoluut niet zouden afzeggen. Als er toch iets tussen mocht komen, zouden we elkaar dat even laten weten. Ik belde haar de desbetreffende dag op om te vragen hoe laat we zouden afspreken. Toen zei haar moeder dat ze de hele dag weg was, voor rijles! Ik baalde behoorlijk en heb haar toen gesmst dat ik dacht dat we het elkaar even zouden laten weten, als die dag niet door kon gaan. Ze heeft me daarna, die dag nog, een paar keer gebeld, maar ik heb toen niet opgepakt omdat ik niet wist hoe ik moest reageren. Ik heb nu niks meer van haar gehoord daarna, en weet niet of ik nu zelf moet bellen of dat ze het dan niet waard is?

Op 'vriendje' gebied gaat het erg goed . Hij is lief voor me en daar geniet ik volop van. Vanavond zie ik hem weer!
Oud 29-09-2006, 17:08
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
erg goed. Al ben en blijf ik nog wat onzeker soms, maar dat komt puur en alleen door het verleden en alles.
We kennen elkaar pas goed 2 maanden, maar door alles voelt het soms als een jaar. Ze is al zovaak hier, dat het woord samenwonen inmiddels al wat vaker valt dan dat bij een geintje zou gebeuren. Het voelt zo goed, ik wil haar eigenlijk altijd wel hier hebben.
Oud 29-09-2006, 17:18
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 27-09-2006 @ 22:38 :
Denk er goed over na en luister naar "het stemmetje in je hoofd" want ik had de verkeerde keuze gemaakt.

Ergens was dat ook wel weer goed want toen pas kwam ik erachter dat ik nog wel heel veel voor hem voelde enzo... maarja... toch heb ik hem en mezelf onnodig veel pijn gedaan... 3.5 jaar is niet niks... (bij mij 2 jaar) en je leven zal heel anders zijn als hij er geen deel meer van is...
Ja ik denk er al ong 2 jaar overna en ik weet het nog steeds niet (waarin ook wel periodes dat ik hem echt niet kwijt wilde) dus ik denk er wel genoeg over na, maar kom er gewoon echt niet uit! Want welke beslisisng ik ook neem, ik verlies er iets mee (en win er iets mee).
Ik wil hem ook gewoon weer heel erg leuk vinden, hem nooit meer kwijt willen en steeds bij hem willen zijn
Oud 29-09-2006, 17:22
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ST*R schreef op 29-09-2006 @ 18:18 :
Ik wil hem ook gewoon weer heel erg leuk vinden, hem nooit meer kwijt willen en steeds bij hem willen zijn
Probeer dan bij jezelf na te gaan waarom je dat ook zo vaak niet voelt. Ligt het aan hem of aan jullie relatie? Is het gevoel gewoon niet genoeg? Of is het iets wat in jou zelf zit, en uit zich dat op die manier in jouw gevoelens voor hem en dus in jullie relatie? Want altijd maar twijfels hebben breekt je op gegeven moment echt op. Ik kan me heel goed voorstellen dat je onderhand echt verlangt naar duidelijkheid. Dus probeer dat dan ook voor jezelf te krijgen. Ik weet dat je daar al heel lang mee bezig bent, maar mischien zijn er dingen waar je nog niet aan gedacht hebt?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 29-09-2006, 17:24
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
en dan sms t ie ineens, of ik zeker weet dat het echt over is. tis zo moeilijk om dan te zeggen 'ja'. op die momenten mis ik em. raak ervan in de war..

op het moment dat ie alemaal lieve dingen gaat zeggen enzo, (wat ie later deed) dan wordt het zo moeilijk.. maar het is ebter.. dat weet ik wel.. maar tlijkt wel of we niet met en niet zonder mekaar kunnen.. nee dat klopt niet. ik kan heel goed zonder hem. alleen, als ik em spreek ff niet meer
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 29-09-2006, 17:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ilse schreef op 29-09-2006 @ 17:24 :
en dan sms t ie ineens, of ik zeker weet dat het echt over is. tis zo moeilijk om dan te zeggen 'ja'. op die momenten mis ik em. raak ervan in de war..

op het moment dat ie alemaal lieve dingen gaat zeggen enzo, (wat ie later deed) dan wordt het zo moeilijk.. maar het is ebter.. dat weet ik wel.. maar tlijkt wel of we niet met en niet zonder mekaar kunnen.. nee dat klopt niet. ik kan heel goed zonder hem. alleen, als ik em spreek ff niet meer
Sterkte hoor, en laat je niet overhalen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-09-2006, 17:57
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
__ schreef op 29-09-2006 @ 12:13 :
hmjaa het zou fijn zijn als ik hem vaker kon zien/spreken en dat 'ie wat meer betrokken bij eh ja mijn leven zeg maar zou zijn. maar dat kan nou eenmaal niet en ik heb toch genoeg andere dingen te doen enzo dus het gaat gewoon hartstikke goed, ik voel me goed, maar ehh ja minpuntje zeg maar. nouja vanavond zie ik hem maar weer eens.
Maarrem, ff wat anders: Ik ga morgen stappen in R'dam, how 'bout u?

OT: Weetje, tja. Hij is best leuk. En die andere hij zit toch bij mij in de mentoraat Enneh, oude liefdes zijn best vermoeiend maar wel melig, op z'n tjid!
't Was leuk dr weer te zien, hebben zo gezellig zitten kletsen! Het is alleen een stom idee dat ze soort van tegen me op kijkt, dat idee krijg ik afentoe. Ben ook maar een normaal lief klein schattig bescheiden meisje
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 29-09-2006, 18:10
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Mij gisterennacht zo stom gedragen... Door mijn koppig gedoe onze eerste 'ruzie', nou ja, eigenlijk ik die kwaad was. Terecht, maar niet terecht genoeg, als je 't snapt. Je weet wel, zo'n klein dingetje, dat je dan gaat opblazen...

Hij was ook even koppig, maar was daarna zo ontzettend lief voor me, en probeerde mijn onverstaanbare vrouwenkronkels te begrijpen.

Ik heb het zo getroffen met mijn lieverd
Oud 29-09-2006, 18:49
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Goed. Punt.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 29-09-2006, 19:09
Saffier
Saffier is offline
Zo lief, als een voor de buitenwereld grote stoere kerel 's avonds als een klein jongetje lief op mijn schouder ligt te slapen.
Oud 29-09-2006, 19:29
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
I C U schreef op 29-09-2006 @ 18:57 :
Maarrem, ff wat anders: Ik ga morgen stappen in R'dam, how 'bout u?
hehe ik zit in het weekend altijd nog lekker thuis in brabant, sorry
Oud 29-09-2006, 19:36
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Qimm schreef op 29-09-2006 @ 18:38 :
Sterkte hoor, en laat je niet overhalen!
ja.. dat is lastig. ik kan heel goed zien da thet niets meer wordt, of kan worden, maar t voelt zo vertrouwd als hijdan weer lief doet.. maja.. moet het weerstaan inderdaad..

en thnx
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 29-09-2006, 19:57
Verwijderd
Waarom denken mensen dat ik en die niet leuke jongen van het werk iets hebben? Moet ik minder aardig gaan doen ofzo? Ik doe net zo tegen hem als tegen de rest

En verder gaat alles gewoon lekker
Oud 29-09-2006, 20:05
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik wil schrijven. Schrijven over hoe het gisteravond was. Want gisteravond was zo verschrikkelijk goed. Zo...onwerkelijk ook, alsof ik in een droom zat. Ik heb uren in een roes gezeten en kan me bijna niet herinneren dat ik ooit eerder zoveel liefde heb gevoeld en zo volmaakt gelukkig was. Ik heb niet eens de woorden om het echt te beschijven. Zit nu nog een beetje in die roes, geloof ik.

Gisteravond is het gebeurd. Ik weet niet wat, maar het is gebeurd..
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 29-09-2006, 20:13
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 29-09-2006 @ 21:05 :
Ik wil schrijven. Schrijven over hoe het gisteravond was. Want gisteravond was zo verschrikkelijk goed. Zo...onwerkelijk ook, alsof ik in een droom zat. Ik heb uren in een roes gezeten en kan me bijna niet herinneren dat ik ooit eerder zoveel liefde heb gevoeld en zo volmaakt gelukkig was. Ik heb niet eens de woorden om het echt te beschijven. Zit nu nog een beetje in die roes, geloof ik.

Gisteravond is het gebeurd. Ik weet niet wat, maar het is gebeurd..
Ben je bevrucht?
Oud 29-09-2006, 20:15
Larry Flint
Larry Flint is offline
^ oh god.

we zijn allebei ziek, of althans hij de hele week al en ik begin nu ziek te worden en dat is verrot maarja. vanavond komt hij en kunnen we lekker uitslapen want ik hoef pas laat te beginnen met werken <3
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 29-09-2006, 20:21
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
reine claude schreef op 29-09-2006 @ 21:13 :
Ben je bevrucht?
Dat hoop ik toch nog even niet
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 29-09-2006, 20:55
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 29-09-2006 @ 21:21 :
Dat hoop ik toch nog even niet
wat dan wel?
Oud 29-09-2006, 20:58
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 29-09-2006 @ 21:55 :
wat dan wel?
Geen idee. Gevoelsmatigs-iets. Vaag dus. Schenk er maar niet te veel aandacht aan
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 29-09-2006, 20:59
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Haha ik heb zijn nummer?

Oud 29-09-2006, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 29-09-2006 @ 21:05 :
Ik wil schrijven. Schrijven over hoe het gisteravond was. Want gisteravond was zo verschrikkelijk goed. Zo...onwerkelijk ook, alsof ik in een droom zat. Ik heb uren in een roes gezeten en kan me bijna niet herinneren dat ik ooit eerder zoveel liefde heb gevoeld en zo volmaakt gelukkig was. Ik heb niet eens de woorden om het echt te beschijven. Zit nu nog een beetje in die roes, geloof ik.

Gisteravond is het gebeurd. Ik weet niet wat, maar het is gebeurd..
Ik ken het gevoel. Ik heb dat nu een beetje vaagjes, en ja nu ga ik weer beginnen over het feit dat mijn zus zwanger is. Maar echt, ik voel me zo overweldigend gelukkig door dat nieuws. Ik voel nu al een enorme berg liefde die ik voor dat kindje heb, 't is amper een speldenknop groot, maar ik hou al onnoemelijk veel van mijn nichtje of neefje. Heel bizar gevoel, ik ben er ook helemaal van in de war. 't Is heel tastbaar, maar ook absoluut niet omdat 't nog zo vaag is allemaal, er is alleen een concept, een plusje op een zwangerschapstest. Pfff, 't is echt heel bizar allemaal
Oud 29-09-2006, 21:48
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-09-2006 @ 22:24 :
Ik ken het gevoel. Ik heb dat nu een beetje vaagjes, en ja nu ga ik weer beginnen over het feit dat mijn zus zwanger is. Maar echt, ik voel me zo overweldigend gelukkig door dat nieuws. Ik voel nu al een enorme berg liefde die ik voor dat kindje heb, 't is amper een speldenknop groot, maar ik hou al onnoemelijk veel van mijn nichtje of neefje. Heel bizar gevoel, ik ben er ook helemaal van in de war. 't Is heel tastbaar, maar ook absoluut niet omdat 't nog zo vaag is allemaal, er is alleen een concept, een plusje op een zwangerschapstest. Pfff, 't is echt heel bizar allemaal
Ja, maar wel heel mooi en fijn. En puur...gevoel. Ergens wel raar dat bepaalde dingen zo'n heftig en intens gevoel los kunnen maken, terwijl je niet eens duidelijk precies kunt benoemen wat het is (in jouw geval wel dan). Maar ik ben iig blij dat ik zulke gevoelens kan ervaren
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 29-09-2006, 21:51
Verwijderd
Ik heb het gevoel ook wel eens bij mijn vriend gehad, dan was het echt compleet niet tastbaar en echt puur een gevoel. Heel bizar, omdat je het graag wil omschrijven - ook voor jezelf - maar 't lukt niet. Dat maakt het gevoel nog sterker. Echt, bizar Zo'n vlaag van enorme geluk.
Oud 29-09-2006, 22:20
Verwijderd
Vlinders, hele heftige vlinders.... We waren vandaag de hele dag op een bruiloft. Na de openingsdans trok hij me mee op de dansvloer en hebben we heel lief en verliefd staan dansen. * zwijmel *
En dat te bedenken dat hij zo'n 3 jaar geleden nog geen dansvloer op was te slaan, nu loopt hij vol trots de dansvloer met me op en wil gewoon dat iedereen ziet hoe goed we zijn samen.
* zwijmelt weer verder *
Oud 29-09-2006, 22:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Nala schreef op 29-09-2006 @ 23:20 :
Vlinders, hele heftige vlinders.... We waren vandaag de hele dag op een bruiloft. Na de openingsdans trok hij me mee op de dansvloer en hebben we heel lief en verliefd staan dansen. * zwijmel *
En dat te bedenken dat hij zo'n 3 jaar geleden nog geen dansvloer op was te slaan, nu loopt hij vol trots de dansvloer met me op en wil gewoon dat iedereen ziet hoe goed we zijn samen.
* zwijmelt weer verder *
Ik wil ook zo'n relatie
Oud 29-09-2006, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 29-09-2006 @ 23:46 :
Ik wil ook zo'n relatie
In zijn trouwring staat dan ook: 'All I ever wished for and more." Ja, hij maakt me erg gelukkig!

Maar goed, ik denk dat iedereen wel eens van die momenten heeft... (ik gewoon voor mijn gevoel heel veel )
Oud 29-09-2006, 23:42
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Nala schreef op 29-09-2006 @ 23:20 :
Vlinders, hele heftige vlinders.... We waren vandaag de hele dag op een bruiloft. Na de openingsdans trok hij me mee op de dansvloer en hebben we heel lief en verliefd staan dansen. * zwijmel *
En dat te bedenken dat hij zo'n 3 jaar geleden nog geen dansvloer op was te slaan, nu loopt hij vol trots de dansvloer met me op en wil gewoon dat iedereen ziet hoe goed we zijn samen.
* zwijmelt weer verder *
Jullie klinken echt zo perfect bij elkaar! *wilt ook*

OT: Wauw, hij is leuk! En hij is nog langs gekomen om gedag te zeggen, terwijl hij het zo druk had.
__________________
Wark!
Oud 30-09-2006, 00:49
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik hou van mijn ouders!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-09-2006, 00:58
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
als ik niet bij hem ben, mis ik hem....

....als ik bij hem ben, denk ik "is dit nu wat ik miste?"
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 30-09-2006, 08:31
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hmm, ik raakte eerst een beetje in de war van alle stelletjes om me heen die gingen samenwonen. Het voelde heel dubbel, want het waren allemaal stelletjes die een half jaar tot 1 jaar met elkaar gaan, terwijl mijn vriend en ik bijna 2 jaar met elkaar gaan.

Ik had echt zoiets van 'maar wij moeten dan toch eerder zijn dan jullie?!' Stom misschien, maar zo voelde het wel. Omdat wij ook serieus bezig zijn met onze toekomst, en heel veel van die stelletjes niet. Het komt ze beter uit voor het geld, of een moeilijke thuissituatie.

Dan ben ik toch blij dat hij en ik nog niet samenwonen en het pas gaan doen als we al onze zaakjes op orde hebben en we dit echt voor 100 % zélf willen en niet omdat het nou eenmaal zo beter uitkomt.

Maar het voelde wel even dubbel, omdat wij juist zo hard bezig zijn met werken aan een toekomst sámen, en die stelletjes niet echt..

Nouja genoeg geblaat, hij is nog steeds erg lief voor me en aankomende week gaat een toppertje worden .
Oud 30-09-2006, 10:07
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Hij is zo lief <3! En we hebben echt zoveel lol samen, ik kan bij hem mezelf zijn en gek doen. Gisteravond moesten we nog wat flessen wijn halen voor verjaardag van mijn moeder en we hadden de grootste lol met een man die achter ons liep te laten geloven dat we enorme ruzie hadden. Dat was echt geweldig, zeker toen die man begon te mompelen dat de jeugd van tegenwoordig de ruzie op straat uitvocht ed

Mama vindt hem een leuke knul zei ze gister en we blijven maar leuke reacties krijgen, iedereen vindt ons goed bij elkaar passen enz. We hebben amper twee maanden iets en we communiceren nu al zonder woorden bij sommige dingen. We lijken elkaar al zo lang te kennen.

We hebben elkaar donderdag en vrijdag zo'n beetje fulltime gezien en nu zie ik hem dit weekend niet, ik wil hem hier, ik mis hem! Nu al..

Dit voelt zo goed Vlinders
__________________
I am..
Oud 30-09-2006, 10:16
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Dame, er is ook een nog een leven buiten je vriendje.

Vrienden boven je vriendje verkiezen.. daar heeft ze blijkbaar nog nooit van gehoord.
Oud 30-09-2006, 10:46
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 30-09-2006 @ 12:16 :
Dame, er is ook een nog een leven buiten je vriendje.

Vrienden boven je vriendje verkiezen.. daar heeft ze blijkbaar nog nooit van gehoord.
dat merkt ze pas als het uit is.. en geen vrienden meer heeft...
__________________
Tsja...nou zeg...
Oud 30-09-2006, 11:09
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Anki schreef op 30-09-2006 @ 11:46 :
dat merkt ze pas als het uit is.. en geen vrienden meer heeft...
Ik ga haar dan écht niet meteen opvangen hoor, als 't zo blijft als nu.
Oud 30-09-2006, 11:11
Verwijderd
Verliefd
Oud 30-09-2006, 11:23
Verwijderd
Ik wil dat hij niet meer boos is, hij op msn komt, tegen me aan begint te praten en alles weer goed is

Ik mis 'm
Oud 30-09-2006, 11:50
Verwijderd
Pff. Anders heb ik even een saai weekend zeg. Waar is iedereen toch?
Oud 30-09-2006, 11:55
Verwijderd
Zooo verliefd! Heb net de tickets voor de vakantie opgehaald en we hebben er zin in en gaan helemaal nog meer verliefd worden en en en, gewoon kriebels!
Oud 30-09-2006, 12:01
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Een weekje op het unief en dan doe je al domme dingen.. Misschien maar van het bier afblijven en zeker weg uit de fakbar als je als enigste 1e bacher staat tss een hele resem van jongens
Ergens schaam ik me wel een beetje.. Zo ben ik nooit geweest, dus het gaat hier ook gewoon bij blijven
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 30-09-2006, 12:07
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Sjonge en nu denkt ze dat ik jaloers ben op haar en d'r vriendje. Nou, dan ken ze me niet. No way...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.