Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2006, 13:24
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik hou gewoon zielsveel van hem. Ik kan me geen leven voorstellen zonder hem, dat zou echt raar zijn. Geen gekkigheid meer, geen thuisbasis meer, niet meer uithuilen bij hem, niet meer bij elkaar slapen, geen zalig gevoel meer als we samen zijn.
Nee ik kan het me gewoon niet voorstellen. Ik wil voor altijd bij hem blijven. Hij is gewoon mijn alles, en een leven zonder hem zou ik me niet voor kunnen stellen. Als hij er niet meer zou zijn, wil ik er ook niet meer zijn. Liefde en waanzin lijken veel op elkaar.
__________________
take a walk on the wild side ت
Advertentie
Oud 30-09-2006, 15:15
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Heb het gevoel dat ik er niet voor haar kan zijn zoals ik wil. We hebben het beide druk en ik zie haar tegenwoordig nog maar heel weinig. Ik weet dat ze het momenteel moeilijk heeft maar ik weet gewoon niet zo goed hoe ik haar ietsje beter kan laten voelen of er gewoon echt voor haar kan zijn als ik haar alleen telefonisch spreek.

Tussen vriendje en mij gaat het gewoon geweldig goed. Hij was zo ontzettend lief toen ik het van de week moeilijk had met mezelf. Kan gewoon volledig mezelf zijn bij hem. We kunnen over werkelijk alles praten en dat is echt heel fijn!
Oud 30-09-2006, 15:45
Larry Flint
Larry Flint is offline
hij is te lief voor me terwijl hij zelf ook ziek/brak is <3
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 30-09-2006, 15:55
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik kreeg net een kaartje, ik dacht dat het een kwijtgeraakte verjaardagskaart was, bleek het een kaartje te zijn van mn vriendje. We hadden 100 dagen en daarom heeft ie een kado voor me, zo lief
Oud 30-09-2006, 19:06
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik mis haar.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 30-09-2006, 19:08
Verwijderd
Gisteravond was echt gezellig, een hoop mensen gezien die ik al lang niet meer gezien heb. En omg, ze zijn zo leuk bij elkaar! Echt een perfect stelletje... Die trouwen ook nog wel. Echt, zo zie je ze niet vaak.
En ik wil dat ook. Verliefd zijn en alles wat daarbij hoort. Volgens mij ben ik tot een conclusie gekomen... Ik moet vanaf het begin een "zwak" voor iemand hebben, anders word ik er niet verliefd op. Heel stom eigenlijk, aangezien er bijna geen mensen zijn waar ik op het moment een zwak voor heb. De enige jongen die op dit moment in aanmerking komt, gaat over een maandje naar Canada om samen te wonen met zijn veertien jaar oudere vriendin.
Oud 30-09-2006, 19:12
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-09-2006 @ 22:51 :
Ik heb het gevoel ook wel eens bij mijn vriend gehad, dan was het echt compleet niet tastbaar en echt puur een gevoel. Heel bizar, omdat je het graag wil omschrijven - ook voor jezelf - maar 't lukt niet. Dat maakt het gevoel nog sterker. Echt, bizar Zo'n vlaag van enorme geluk.
Dat ja. Heerlijk vind ik het altijd
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 30-09-2006, 19:19
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Na zo'n twee weken waarin ik een hoop nieuwe indrukken had te verwerken, en daar zelf nog wat bij nam, heb ik nu eindelijk weer wat ritme en rust gevonden.
Wilde ik heb een paar weken terug nog heel graag, nu vind ik het eigenlijk wel goed zo.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 30-09-2006, 19:21
__
Avatar van __
__ is offline
Oud 30-09-2006, 19:32
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Vanavond gewoon gezellig doen met wat vrienden
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 30-09-2006, 19:36
Verwijderd
Bwuh. Dan ga ik vertellen en komt alles eruit en gaat het allemaal niet meer en begin ik maar gewoon heel hard te janken. Toch? Waarom niet, bij hem kan dat. Hij is gewoon heel erg lief.
Oud 30-09-2006, 21:29
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Gezellige avonden met zijn familie. (Ook al gaan ze altijd alle Limburgers na die ze kennen en dan telkens vragen; "Ken jij die?". Limburg is ook groter dan een klein dorp, hoor. )

Maandag weer allebei aan het werk en alleen 's avonds liefde.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 30-09-2006, 22:24
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
vandaag weer 2 vriendinnen gezien, leuk en plannen gemaakt voor mijn verjaardag. en.. met haar klikt het gewoon zo goed, we zijn zoooo hetzelfde.. heerlijk
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 30-09-2006, 23:09
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Heel goed! Gisteren was lief.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 01-10-2006, 08:53
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Belabberd.
Oud 01-10-2006, 09:20
Verwijderd
Mja. Nog steeds heel erg onrustig... OM de een of andere reden kan ik niet goed thuis zijn en kan ik mijn hoofd niet stil zetten.
Oud 01-10-2006, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 30-09-2006 @ 14:24 :
Ik hou gewoon zielsveel van hem. Ik kan me geen leven voorstellen zonder hem, dat zou echt raar zijn. Geen gekkigheid meer, geen thuisbasis meer, niet meer uithuilen bij hem, niet meer bij elkaar slapen, geen zalig gevoel meer als we samen zijn.
Nee ik kan het me gewoon niet voorstellen. Ik wil voor altijd bij hem blijven. Hij is gewoon mijn alles, en een leven zonder hem zou ik me niet voor kunnen stellen. Als hij er niet meer zou zijn, wil ik er ook niet meer zijn. Liefde en waanzin lijken veel op elkaar.
Bij jou, ja. En ik wil niet zeuren, maar ik vind dit eigenlijk niet gezond. Op die manier aan iemand hangen (of het nu een ouder is of een vriendin of je relaatsie) is nooit goed, al was het maar omdat je altijd iemand kwijtraakt (gaat het niet uit, dan gaat een van de twee wel dood).

Ik heb toffe vrienden, trouwens. Iets met gevoel voor humor
Oud 01-10-2006, 12:27
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
We hebben gisteren zo'n gezellige dag/avond gehad
Bij twee vrienden van ons die sinds kort iets hebben heerlijk Surinaams gegeten en kolonisten van catan gespeeld (om 4 uur pas thuis, omg...)
__________________
Tsja
Oud 01-10-2006, 12:29
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Gisterenavond was zo scheef! Weer vele mensen leren kennen die echt zo tof zijn Het valt me op dat na een weekje unief ik veel socialer ben geworden (of lag dat nu aan de cocktails en jenever )
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 01-10-2006, 12:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-10-2006 @ 10:00 :

Ik heb toffe vrienden, trouwens. Iets met gevoel voor humor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-10-2006, 12:35
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Het gaat allemaal best goed weer. Woensdag had ik hem verteld dat ik niet meer wilde. Praten, allebei huilen, paar lompe grappen en gezellig uit eten. Toen ik daarna naar huis ging was het heel verdrietig en rot.
Donderdag was ik kapot. Vroeg me af of ik niet een heel grote fout had gemaakt. Ik huilde al als ik heel eventjes aan hem dacht, of aan de dingen die ik nu ga missen.
Vrijdag was beter. Wel een beetje bluh, maar kon gewoon even de stad in en aan andere dingen denken.
Gister was eigenlijk wel weer goed. Wel een beetje het gevoel dat ik mezelf in de weg zat maar 's avonds was heel gezellig. Een hele goeie vriend en vriendin kwamen bij mij wat drinken enzo en ze hadden een taart voor me gebakken
Sinds gister weet ik weer dat dit echt de goede beslissing was. En dat het allemaal goedkomt
Oud 01-10-2006, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 01-10-2006 @ 13:35 :
Sinds gister weet ik weer dat dit echt de goede beslissing was. En dat het allemaal goedkomt


Ontopic: Hij is nu weg om te werken. En als hij klaar is moet ik net beginnen. En als ik dan klaar ben, moet hij weer beginnen. Jaja, gaat lekker
Gelukkig hebben we vanochtend even een flinke buffer opgebouwd waar ik voorlopig wel op kan teren
Oud 01-10-2006, 13:08
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
waarom is ie eigenlijk zomaar naar spanje vertrokken? en nu mailt hij dat ie totaal nie weet wanneer hij terugkomt. mss over een aantal maanden.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 01-10-2006, 13:13
Verwijderd
deze droom was echt te erg. Maar goed, wel leuk wakker geworden.

en ik weet waarom ik chagrijnig ben én ik weet hoe ik het kan oplossen, maar dat is toch een beetje lastig.
Oud 01-10-2006, 13:17
moon
Avatar van moon
moon is offline
Zijn verjaardag vieren en intussen aan iemand anders zitten denken.....oeps!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 01-10-2006, 16:04
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Hij zit nu weer in de trein naar huis.

Maar het was wel een leuk weekend.
Vrijdagavond met 4 vriendinnen film avondje gehouden (ook al duurde het kort, het was wel gezellig ) en gisteren met hem een beetje door de stad geslenterd en daarna gaan wokken met z'n tweeën. 'S avonds Kolonisten van Catan gespeeld bij m'n neef (2 spellen, 8 man), dat was ook erg gezellig... ook al had ik (en hij al helemaal) 't tweede spel niet zo veel zin meer.

Oh en vandaag heel verveeld Worms Armageddon gespeeld met z'n tweeën.


Ik voel me goed.
Oud 01-10-2006, 17:09
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik heb zin in morgen
Oud 01-10-2006, 17:17
Nuck
Nuck is offline
Vanavond <3

Hij maakt me echt gelukkig
__________________
As if!
Oud 01-10-2006, 17:24
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Moeizaam. Steeds weer word ik geconfronteerd met situaties die niet goed gaan. En steeds maakt hij, en dus ook ik het weer minder belangrijk dan het is.

Hij is mijn stabiele factor in een onzekere omgeving, ik kan/wil hem niet laten gaan. En hij mij ook niet, waarom dan die twijfel?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 01-10-2006, 18:44
STP
Avatar van STP
STP is offline
Behóórlijk vrijgezel...

__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 01-10-2006, 18:44
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik trek bezette jongens aan
Verder spreek ik nu al met mezelf af dat ik het woensdagavond nooit zover laat komen
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 01-10-2006, 18:46
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik voel me erg relationeel erg gelukkig
Oud 01-10-2006, 19:08
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
rare vraag eigenlijk... hoe voel je je op relationeel gebied?

hoe gaat het met je relaties?
hoe gaat het op relationeel gebied?
Hoe voel je je?

nouja.
__________________
To eu zèn
Oud 01-10-2006, 20:04
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Oeh een update. 20 oktober hoogstwaarschijnlijk met z'n tweetjes naar Xavier Rudd!

En we gaan nog een weekendje weg boeken, al weten we nog niet waar en wanneer, maar we hebben in ieder geval besloten om dat nog eens te doen.

Yay.
Oud 01-10-2006, 21:07
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
De Tsjech begint met liefdesverklaringen, dat was nu juist niet de bedoeling .
Oud 01-10-2006, 21:08
Bottleneck
Bottleneck is offline
Het gaat de goede kant op
__________________
Tot de volgende post!
Oud 01-10-2006, 21:17
Lisette Smink
Lisette Smink is offline
Ook hier gaat het de goede kant weer op!
Oud 01-10-2006, 21:19
Crimson
Crimson is offline
ook helemaal verliefd hier, alleen zijn de zondagavonden zo jammer als ie weer wegmoet..
Oud 01-10-2006, 21:23
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik hoop het zo, ik hoop het zo...
Oud 01-10-2006, 22:35
Verwijderd
Ik zie hem nu een tijdje niet, behoorlijk stom. Maar net onderweg naar het werk belde hij op (hij was net klaar) de hele tijd gekletst. Fijn om dan toch elkaar te spreken.
Raar om te weten dat ik dicht bij hem in de buurt reed maar niet even naar hem toe kon... Ach ja, morgenmiddag weer.
Oud 01-10-2006, 23:14
George
Avatar van George
George is offline
Oh jee.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 02-10-2006, 06:28
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Crimson schreef op 01-10-2006 @ 22:19 :
alleen zijn de zondagavonden zo jammer als ie weer wegmoet..
Inderdaad..

Gelukkig zie ik hem vanavond toch nog, hij had vrijkaartjes voor de bioscoop en die moeten door de weeks ingeleverd worden, dus nu zien we elkaar een keer 'extra'
Oud 02-10-2006, 08:00
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Pik ik teveel of zeik ik teveel?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 02-10-2006, 08:51
Verwijderd
Op zich gaat het eigenlijk heel goed. Op afstand dan. Want elkaar zien gaat niet eens Hoeveel toekomst heeft dit echt
Oud 02-10-2006, 09:25
Verwijderd
Het is wel grappig dat ik er eigenlijk geen gevoelens meer bij heb, het is gewoon gezellig als we praten. Ben blij dat we dat kunnen, ook al heeft het even geduurd.
Verder blijf ik me afvragen of het wel verstandig is, aangezien ik er voor moet gaan liegen, reizen, hoop geld uitgeven...

Ik zou wel eens een hele stevige knuffel willen hebben en dan niet van collega's, daar komen (blijkbaar) alleen maar verhalen van.
Oud 02-10-2006, 09:47
Verwijderd
Ik kan het niet uitleggen aan mensen die me niet zonder woorden snappen. Bah, het is veel moeilijker dan het lijkt.
Ik bedoel; zet alles op een rijtje, niets meer zlef kunnen, je ouders bijna niet meer zien omdat ze je niet meer de moeite waard vinden, heel veel zien maar niks mogen, heel veel willen zeggen maar niks kunnen zeggen. Genoeg, toch? Tenminste, als je van nature negatief bent ingesteld.

Gadverdamme.

Ik hoop dat het haar vandaag lukt, ben benieuwd.
Oud 02-10-2006, 10:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Yana schreef op 02-10-2006 @ 09:00 :
Pik ik teveel of zeik ik teveel?
o my god... dit is wat ik mezelf ook zo vaak afvraag!
__________________
Tsja
Oud 02-10-2006, 11:14
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 02-10-2006 @ 07:28 :
Inderdaad..

Gelukkig zie ik hem vanavond toch nog, hij had vrijkaartjes voor de bioscoop en die moeten door de weeks ingeleverd worden, dus nu zien we elkaar een keer 'extra'
jij boft
bij ons kan dat voorlopig niet omdat hij weer voor een tijdje werk heeft.. eigenlijk zou ik blij moeten zijn maarja
Oud 02-10-2006, 11:24
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik voel me goed op dit gebied, leuk weekend achter de rug en er staan nog leuke dingen op het programma. (alleen jammer dat het op andere gebieden slecht gaat )

Citaat:
duivelaartje schreef op 30-09-2006 @ 12:09 :
Ik ga haar dan écht niet meteen opvangen hoor, als 't zo blijft als nu.
Tja, dat is lastig. Ik begrijp het wel hoor, ze is gewoon hopeloos verliefd en wil natuurlijk constant bij haar vriend zijn. Als vriendin mag je daar best wat van zeggen, maar echt luisteren zal ze waarschijnlijk niet.
Het voelt een beetje oneerlijk om wel voor haar klaar te staan als zij er nu niet voor jou is. Misschien moet je elkaar altijd steunen. Maar goed, je beslist zelf of de vriendschap het waard is.
Oud 02-10-2006, 11:28
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij is jarig vandaag en was blij met mijn kado
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.