Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2006, 12:12
George
Avatar van George
George is offline
Ik heb het goed te pakken.
__________________
I am Jack's wasted life.
Advertentie
Oud 02-10-2006, 12:34
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-10-2006 @ 12:28 :
Hij is jarig vandaag en was blij met mijn kado
Altijd fijn.

Hier is het stom, zoals verwacht. Allebei weer druk aan het werk en dat is echt balen als je 2 weken 24 uur (zo'n beetje) samen was, afkicken.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 02-10-2006, 12:44
Verwijderd
Afgelopen weekend in Antwerpen was echt heel erg leuk! Dat was echt het leukste en mooiste verjaardagscadeau wat ik gekregen heb En hij was zooo lief! We hebben heel goed en heel leuk gepraat. Heerlijk om nooit uitgepraat te zijn, we hebben elkaar altijd wel wat te vertellen.

Grappig dat we 2 avonden achter elkaar voor precies hetzelfde bedrag hebben gegeten (was een leuke constatering) en grappig dat ik hem de eerste nacht kwijt was in dat grote bed. Ik was er van overtuigd dat hij uit bed was gevallen maar hij lag gewoon in een propje
Oud 02-10-2006, 13:06
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Het is beter dat ik niet terugstuur, maar ik kan het niet laten. Ik vind hem gewoon heel lief..
En dan is er natuurlijk die ex die zegt dat je nog steeds geweldig bent.
__________________
Having again my favourite dream.

Laatst gewijzigd op 02-10-2006 om 13:12.
Oud 02-10-2006, 13:45
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Zondag samen uit eten. Dat was echt leuk. Het ging heel erg spontaan. Hij had geen trek in het avondeten en toen nam hij me ineens mee uit eten

Het was echt super. S avonds in bed nog is goed liggen praten wat ook super fijn was.
Oud 02-10-2006, 14:13
Verwijderd
Waarom blokt hij me? Ik snap er geen klote kut van.
Oud 02-10-2006, 14:22
Verwijderd
Ik mis je...
Oud 02-10-2006, 14:31
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
goeeeeeeeed ze is geweldig mooi, lief en lekker
__________________
This is all I need to feel alive <3
Oud 02-10-2006, 14:33
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RebEls schreef op 02-10-2006 @ 13:44 :
grappig dat ik hem de eerste nacht kwijt was in dat grote bed. Ik was er van overtuigd dat hij uit bed was gevallen maar hij lag gewoon in een propje


Doet me denken aan ons bed. Dat is 1.80x2.00m
Sinds gister ook een dekbed van 2.20x2.40m en je weet niet wat je overkomt
__________________
<):o)
Oud 02-10-2006, 14:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-10-2006 @ 15:33 :


Doet me denken aan ons bed. Dat is 1.80x2.00m
Sinds gister ook een dekbed van 2.20x2.40m en je weet niet wat je overkomt
Dat is echt grooooot

Ik ben de hele dag al niets anders aan het doen dan leren en ik mis echt aanspraak. Voorheen ging ik altijd even bij mn ex langs... Ik wil nu ook een vent.
Oud 02-10-2006, 16:12
Nuck
Nuck is offline
Hmm, waarom wonen we nou niet wat dichter bij elkaar...het is altijd zo leuk en fijn als we samen zijn <3
__________________
As if!
Oud 02-10-2006, 16:42
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Hm, ik ging vandaag niet-spraakzaam en chagarijnig doen. Maar eigenlijk deed ik dat tegen iedereen, maar nu was het voor het eerst dat zo deed met mijn vriend erbij. Muhja, is morgen wel weer goed
__________________
Don't worry, be happy
Oud 02-10-2006, 18:14
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Over een dikke anderhalve maand hebben we het een jaar (dik feest dus) en dat vind ik dus wel iets om te vieren
Heel stiekem ben ik erachter gekomen dat hij een dineetje betaalt bij een gezellig restaurant, maar nu moet ik nog iets verzinnen voor hem.

Ik heb (toen we het een halfjaar hadden) zijn kamer romantisch ingericht met overal waxinelichtjes, rozenblaadjes op zijn bed en een lekker rustgevend muziekje, en heb hem toen een massage gegeven, maar het is een beetje saai als ik zoiets weer doe.

Dus heeft iemand een leuk idee? Ik sta voor alles eigelijk wel open.
Ik vind het best om heel veel kleine kadootjes te geven, of een groot kado, maar wat dan? Wat hebben jullie je lover ooit eens gegeven toen jullie iets te vieren hadden?
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 02-10-2006, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 02-10-2006 @ 19:14 :
Dus heeft iemand een leuk idee? Ik sta voor alles eigelijk wel open.
Ik vind het best om heel veel kleine kadootjes te geven, of een groot kado, maar wat dan? Wat hebben jullie je lover ooit eens gegeven toen jullie iets te vieren hadden?
Toen we een half jaar samen waren heb ik hem een mand gegeven met allemaal leuke en lekkere spulletjes voor een avondje relaxen; een leuke DVD, massage-olie, magnetronpopcorn (natuurlijk!) en nog meer van die grappige dingetjes.
En als we jarig zijn geven we elkaar kaartjes voor (vaak) een cabaretvoorstelling. We zijn al naar Arie & Silvester, Rooijakkers, Kamps & Kamps geweest en binnenkort gaan we naar Guio Weijers. Lekker met uit eten er bij, heb je leuke avond. En kijk anders eens bovenaan, in het Grote Cadeau Topic Succes!

OT:

Goedgoedgoed! Ik ben zo verliefd en hij ook en het lijkt alsof ht niet meer stuk kan. Soms voel ik me net een 14jarige, die helemaal hoteldebotel is van iemand die ze totaal adoreert. Die kriebels zijn er, alleen de adoratie is nu van een ander niveau
Oud 02-10-2006, 18:48
Verwijderd
Hopeloos verliefd. Ik weet serieus niet wat me overkomt. But I like it!
Oud 02-10-2006, 19:01
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 02-10-2006 @ 19:48 :
Hopeloos verliefd. Ik weet serieus niet wat me overkomt. But I like it!
Foto foto!
Oud 02-10-2006, 19:03
Verwijderd
Komt nog wel.
Oud 02-10-2006, 19:05
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
6 maanden !
__________________
hello dave.
Oud 02-10-2006, 19:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gefeliciteerd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 02-10-2006, 19:08
Verwijderd
Showen ja Edit: ChocLot dus, d'r zijn alweer drie replies tussen gekomen...

Ik ben ook verliefd geloof ik 't Is aan de ene kant nog steeds een beetje idioot, maar ik heb niet eens zin om er over na te denken. Het gaat gewoon heel lekker en we zijn gewoon heel leuk. En hij komt logeren vanavond al heb ik hem vanmiddag nog gezien
Oud 02-10-2006, 19:15
Verwijderd
Vandaag was ik echt ontzettend moe. Logisch aangezien ik de hele nacht wakker moest blijven vanwege werk, maar goed. Vandaag dus eigenlijk de hele dag in bed gelegen en toen hij thuis kwam verhuisd naar de bank en een tijdje bij hem op schoot liggen slapen Fijn!
Oud 02-10-2006, 19:23
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
het flirten is leuk. het is wel overduidelijk.
hij heeft een vriendin.
ik een vriend.
hmm.
Oud 02-10-2006, 20:04
Verwijderd
Ik ben verdomme die hele groep alleen aan het draaien en ik trek het allemaal niet meer. Ik ben daar tien minuten weg, en ja hoor, de groep ligt op de tafel, onder de tafel, naast de tafel, nog net niet in de tafel. Die jongens zijn nu drie maanden leiding, en ze weten nog niet hoe ze het moeten doen. Ik weiger om nog langer op deze manier leiding te zijn. Ik ga afstand nemen van mijn "leidersrol", dat heb ik vaak genoeg gedaan. Dat ze het nu zelf maar oplossen.
Oud 02-10-2006, 20:04
Nyawa
Zojuist zes euro beltegoed verbeld terwijl ik eigenlijk gewoon zomaar belde, zonder reden, maar wat zou het ook, het was leuk . Morgen alweer tien maanden samen, de tijd lijkt zo snel te gaan.
Oud 02-10-2006, 20:11
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-10-2006 @ 20:15 :
Vandaag was ik echt ontzettend moe. Logisch aangezien ik de hele nacht wakker moest blijven vanwege werk, maar goed. Vandaag dus eigenlijk de hele dag in bed gelegen en toen hij thuis kwam verhuisd naar de bank en een tijdje bij hem op schoot liggen slapen Fijn!
Doen jullie voor werk?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 02-10-2006, 20:32
Verwijderd
En nog even:
@Nala: Ik weet niet hoe ik er bij kom, en stiekem slaat het nergens op, maar ik moest ineens aan jullie denken... Ken je het nummer Better Man van James Morrison? Ik hoorde dat en ineens moest ik aan jou en je man denken. Oeps.
Oud 02-10-2006, 20:43
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
ik had het echt niet zien aankomen, maar vandaag was dan de dag... Nu ben ik voorgoed mijn vriendje kwijt...
__________________
less is more
Oud 02-10-2006, 20:45
Verwijderd
Citaat:
M'ne schreef op 02-10-2006 @ 21:43 :
ik had het echt niet zien aankomen, maar vandaag was dan de dag... Nu ben ik voorgoed mijn vriendje kwijt...
Prft, hoe dat nou weer? Ondertussen begint het idd op de tijd van het jaar te lijken Heel veel sterkte!
Oud 02-10-2006, 21:05
Verwijderd
En hoe breng ik nou voorzichtig over dat ik denk (eigenlijk gewoon zeker weet) dat ik aan haar niks heb? Ze is zo snel aangebrand en gewoon kut. Af en toe best aardig, maar niet om een groep mee te draaien. Verdomme. Maar nu is er in ieder geval iemand die er vanaf weet, dat is fijn.
Oud 02-10-2006, 23:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Laatste tijd gaan hier veel relaties uit, dan mag ik eigenlijk nog blij zijn met mijn vrijgezellenleven. En tóch mis ik iets...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-10-2006, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 02-10-2006 @ 21:11 :
Doen jullie voor werk?
We zijn allebei woonbegeleiders op woongroepen voor mensen met een lager niveau en zware gedragsproblematiek.
We hebben elkaar ook leren kennen op de opleiding

Ontopic: Soms zit je er wel bij, maar heb je het gevoel dat je er net zo goed niet had kunnen zijn. Dan is het fijn om te weten dat er iemand is die wel voor de volle 100% bij mij hoort. Gelukkig maar...
Oud 03-10-2006, 00:01
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Nala schreef op 01-10-2006 @ 23:35 :
Ik zie hem nu een tijdje niet, behoorlijk stom. (......) Ach ja, morgenmiddag weer.
verwend nest

en ja, goed goed. zin in de tijd vanaf volgende week dat ik mn eigen kamer heb in Rotterdam en dat we allebei dezelfde vrije dag hebben. kan ie gewoon langskomen en blijven slapen zonder dat eeuwige gezeur van mn ouders, zoals vandaag bijvoorbeeld, want daar heb ik het nu echt wel even mee gehad.
Oud 03-10-2006, 01:15
Verwijderd
in de trant van 21 minuten:
  • helemaal mee oneens
  • mee oneens
  • niet oneens, niet eens
  • mee eens
  • helemaal mee eens

Oud 03-10-2006, 05:23
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij was gister jarig en in een extreem goede bui Hij vond mijn kado leuk en later ook nog mijn kaartje
Van zijn werk heeft ie ook stoere kado's gehad (stiekem door mij ingefluisterd)
Oh, en voor zaterdag ga ik een appeltaart bakken

Offtopic: @Qimm
Ik heb stiekem je paardenfoto's zitten bekijken op je livejournal Jij hebt echt een leuk paardje Doe je er ook NH mee?
__________________
<):o)
Oud 03-10-2006, 06:42
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
goeeeed <3
Oud 03-10-2006, 07:03
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Morgen ga ik echt het huis uit hier. Zal wel raar worden. Iedereen
weet het nu ook. Normaal gesproken hield ik ruzies maar een beetje
stil om te voorkomen dat onze families zich tegen ons zouden keren,
maar dat lukt nu niet meer. Wat ik ook erg rot vindt is dat zijn zus
zich nu dus wel tegen mij heeft gekeerd. Als het mis was tussen ons
ging hij naar haar toe, maar doordat ze al die tijd alleen naar zijn
verhalen heeft geluisterd (en die blijkbaar niet kan relativeren) wil ze nu niet dat ik op haar verjaardag kom. Gelukkig is zijn moeder iets redelijker.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 03-10-2006, 07:44
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Nala schreef op 03-10-2006 @ 00:02 :
We zijn allebei woonbegeleiders op woongroepen voor mensen met een lager niveau en zware gedragsproblematiek.
We hebben elkaar ook leren kennen op de opleiding
Ah oké, onregelmatige diensten dan idd.

Ik was gisteren zo moe toen ik thuis was. Allemaal weer nieuwe heftige indrukken. En hij ook. Gelukkig kwam hij me wel op het station halen. <3
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 03-10-2006, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-10-2006 @ 00:00 :
Laatste tijd gaan hier veel relaties uit, dan mag ik eigenlijk nog blij zijn met mijn vrijgezellenleven. En tóch mis ik iets...
En ik dacht me te herinneren dat jij zo'n gelukkige vrijgezel was

Ontopic: hij sms't verdorie gewoon ineens niet terug. Heb me al voorgenomen niks meer te sturen tot hij reageert. Want het laatste waar ik zin in heb, is achter hem aanlopen. Ik zit nou toch wel vrij dichtbij het punt waarop ik er echt geen zin meer in heb. Het kan gewoon ook nooit goed gaan lijkt het wel
Oud 03-10-2006, 08:20
Verwijderd
Ik denk dat ik maar eens een gesprek met mijn moeder moet gaan voeren, ik ben zo bang dat er iets gebeurt als ik weg ben. Ben ik weer eens de volwassene, maar iemand moet het doen.

Verder heb ik geen relationeel gebied eigenlijk. Alles zit wel goed geloof ik. Mensen die niet meer willen en mensen die wel meer willen. Als het nu eens andersom zou zijn Maar eigenlijk stelt het niets voor.
Oud 03-10-2006, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 03-10-2006 @ 07:42 :
goeeeed <3
Oud 03-10-2006, 09:01
Verwijderd
"Fijn om naast je wakker te worden."
Uhuh
Oud 03-10-2006, 09:42
moon
Avatar van moon
moon is offline
het is verwarrend, ik kan er ook zo weinig mee.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 03-10-2006, 09:52
Verwijderd
Ik probeer hem zoveel mogelijk te negeren, terwijl hij niets mis doet of heeft gedaan.
Oud 03-10-2006, 09:58
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik heb me nog nooit zo fijn en gelukkig gevoelt in een relatie. Ondanks het feit dat we op zoek zijn naar een nieuw balans nu we allebei in een andere stad zijn gaan wonen en studeren zijn de momenten samen écht heerlijk en zou ik op dit moment niet anders willen dan volledig voor HEM gaan.

Oud 03-10-2006, 11:01
vedetje
vedetje is offline
eindelijk, hij heeft beslist
hij zal het uitmaken, eindelijk, eindelijk, eindelijk!!!

waw, het gevoel dat ik nu heb

ik had hem gezegd van 'zo kunnen we niet doordoen' omdat er gevoelens in het spel begonnen te komen, nu als 'vrienden' gaan we al een maand om, en gisteren zei hij het me, de eerste keer dat hij effectief zei dat hij het wou uitmaken. Dat het niet goed zat, dat ze moesten babbelen, dat wist ik, maar het verschil tussen 'er aan werken' en 'uitmaken' is enorm groot!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 03-10-2006, 11:23
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-10-2006 @ 15:22 :
Ik mis je...
gaat hij dat hier lezen?
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 03-10-2006, 11:45
Verwijderd
Oh.. de relatie van een goede vriendin staat op het punt uit te gaan. Zit er iets in de lucht ofzo?

Gelukkig kan ik een rots in de branding spelen nu
Oud 03-10-2006, 11:49
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 03-10-2006 @ 12:23 :
gaat hij dat hier lezen?
per sms: "Lees op het scholierenforum even wat ik op dit moment voel, bij Liefde en relatie op pagina .. post .."
Oud 03-10-2006, 12:10
Crimson
Crimson is offline
kutgevoel: ik heb de hele middag vrij, maar we kunnen niet afspreken doordat hij tijdelijk nog verder weg woont en werk heeft.. weekendrelatie is echt niet leuk
als hij weer klaar is met deze baan, ga ik echt wel zorgen dat we elkaar een dag extra kunnen zien in de week. al duurt dat nog een maand of 2/3.
Oud 03-10-2006, 12:47
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-10-2006 @ 15:33 :


Doet me denken aan ons bed. Dat is 1.80x2.00m
Sinds gister ook een dekbed van 2.20x2.40m en je weet niet wat je overkomt
Haha, dus jij bent hem ook vaak kwijt? Hij 'pest' me er nog steeds mee Gaat 'ie het nadoen enzo
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.