Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2006, 23:08
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
kom op kom op kom op!!! bel dan af! voldoe aan het stereotype! kom op, gun me dat plezier!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Oud 19-10-2006, 23:42
vedetje
vedetje is offline
zijn arm doet pijn, hij geeft mij de schuld, ik heb erop geslapen ik geef de schuld aan zijn tennis en een gebrek aan slaap!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 20-10-2006, 00:29
Verwijderd
ik haat hem ik haat hem ik haat hem ik haat hem ik haat hem ik haat hem
Oud 20-10-2006, 03:37
n.
n. is offline
Eenzaam. Spijt. Baal van dingen die ik wel en niet heb gedaan.
Oud 20-10-2006, 09:06
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Secret Agent: *knuv* *schopt* Kom op, je kunt het! Enneh ga es pm-en... Gooi het er gewoon uit!

OT: Gisteren gebeld, denk dat het nu wel weer goed zit.
Trouwens, het is gek, iemand lijkt in het begin echt leuk, en uiteindelijk komt het erop neer dat diegene echt een nerdje is en soms echt op m'n zenuwen werkt. Ik blijf me gewoon vergissen, echt te erg

Waar blijven in jezusnaam de leuke jongens?

Oh, dat was heel veel 'echt' in een zin.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 20-10-2006, 09:25
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 20-10-2006 @ 10:06 :
@ Secret Agent: *knuv* *schopt* Kom op, je kunt het! Enneh ga es pm-en... Gooi het er gewoon uit!

OT: Gisteren gebeld, denk dat het nu wel weer goed zit.
Trouwens, het is gek, iemand lijkt in het begin echt leuk, en uiteindelijk komt het erop neer dat diegene echt een nerdje is en soms echt op m'n zenuwen werkt. Ik blijf me gewoon vergissen, echt te erg

Waar blijven in jezusnaam de leuke jongens?

Oh, dat was heel veel 'echt' in een zin.
echt hè

Anyway.. vanavond waarschijnlijk uit en hopen dat ik die ene jongen tegenkom, en dan nog het lef opbrengen om hem mijn nummer te geven
Verder is het echt zo saai allemaal, op relationeel gebied dan. Het is nogal druk op andere gebieden Ik hoop echt zo dat het gaat/blijft klikken tussen mijn huisgenootjes

Een vriendin van me is het met mee eens over de snuffelaar.. ik heb wel een beetje mensenkennis. Nu wil ik alleen nog weten waarom het zo is. Ja, die nieuwsgierigheid blijft Maar toch leuk om te weten dat ik geen belabberde smaak heb.
Oud 20-10-2006, 09:32
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hij is lief Gisteren was ik over iets teleurgesteld/beetje verdrietig en hij me troosten, maar op dat moment vond ik alles wat hij zei fout, maar nu zie ik in dat hij juist super lief was!
Oud 20-10-2006, 09:48
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat ik Logan heb gedumpt voor hem, zegt dat genoeg?
Oud 20-10-2006, 09:57
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik ga vanavond weer eens goeie vrienden van me zien! ik heb die gasten al een half jaar niet gezien ofzo. Ik mis ze wel, om eerlijk te zijn. Het was ooit een groep van 3 (met mij erbij 4), maar een van die dudes is gevlucht. Hij kon het drukke leven niet aan, is ingestort, en zit nu in een klooster.

en ik baal, omdat de dude waar ik n practicum mee moet doen niet is op komen dagen, en omdat ze het nog steeds niet heeft afgezegd...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 20-10-2006, 10:05
Verwijderd
Bagger.
Oud 20-10-2006, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 20-10-2006 @ 10:48 :
Ik heb gedroomd dat ik Logan heb gedumpt voor hem, zegt dat genoeg?
Oud 20-10-2006, 10:18
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Eindelijk weer weekend in zicht. Vanavond lekker samen burgerlijk doen. <3 Druk weekend verder, familiebezoek zaterdag, zondag hij op pad, maar toch fijn.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 20-10-2006, 10:43
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Vanavond samen naar Xavier Rudd!

En hij komt vanmiddag naar de uni lopen. Hihi.

En ik heb echt zin om hem te zien, werd ook wel weer tijd na twee weken elkaar niet gezien te hebben.
Oud 20-10-2006, 10:51
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Dat iedere week een dag met haar het land ingaat, oke.
Dat ie volgende week een hotel induikt met haar oke.
Dat ie daarna 3 dagen met haar een hotel induikt oke.
Maar dat ie nu ook nog met haar naar het buitenland gaat...

*jaloezie zuigt
Oud 20-10-2006, 10:57
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 20-10-2006 @ 11:51 :
Dat iedere week een dag met haar het land ingaat, oke.
Dat ie volgende week een hotel induikt met haar oke.
Dat ie daarna 3 dagen met haar een hotel induikt oke.
Maar dat ie nu ook nog met haar naar het buitenland gaat...

*jaloezie zuigt
Hè getver.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 20-10-2006, 12:23
Verwijderd
Nog steeds
Oud 20-10-2006, 12:27
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Wieeeh. nog steeds. Jeuj.
Maar hij durft krakende bedden niet aan
__________________
Don't worry, be happy
Oud 20-10-2006, 13:01
Yolcu
Yolcu is offline
Nog steeds gaat het zoooo goed!
Ben echt helemaal happy met hem
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 20-10-2006, 13:27
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
We hebben weer ruzie gehad. Zijn gister met ruzie in slaap gevallen en vanochtend is hij stilletjes naar zijn werk gegaan. Nu ben ik maar stilletjes naar huis gegaan en vanavond ga ik ondanks zijn verbod naar de sauna. Mocht hij me daarom dan willen dumpen, dan doet ie dat maar.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-10-2006, 13:44
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 20-10-2006 @ 14:27 :
...vanavond ga ik ondanks zijn verbod naar de sauna...
Doe jij zulke verschrikkelijke dingen in de sauna dat jij een verbod hebt gekregen?

Ontopic: gisteren was helemaal top! Dagje vrij en omdat ik mezelf mocht belonen met lekkere spulletjes samen naar Amsterdam geweest. Heel lief staat hij dan dat uur geduldig om me te wachten in de winkel en daarna allemaal lekkere dingetjes gegeten. (Swirls, jeej!)

En het is leuk om te zien dat ik drie lieve sms'jes van hem had gekregen toen ik vanochtend aan het werk was
Oud 20-10-2006, 13:53
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-10-2006 @ 14:27 :
We hebben weer ruzie gehad. Zijn gister met ruzie in slaap gevallen en vanochtend is hij stilletjes naar zijn werk gegaan. Nu ben ik maar stilletjes naar huis gegaan en vanavond ga ik ondanks zijn verbod naar de sauna. Mocht hij me daarom dan willen dumpen, dan doet ie dat maar.
Er was toch al 'gedumpt' of ben ik nou gek?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 20-10-2006, 13:59
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja idd
die hele 'relatie' is al niet eens meer een aflopende zaak. het is gewoon niet.
wat hou je jezelf nog voor
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 20-10-2006, 14:00
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 20-10-2006 @ 11:51 :
Dat iedere week een dag met haar het land ingaat, oke.
Dat ie volgende week een hotel induikt met haar oke.
Dat ie daarna 3 dagen met haar een hotel induikt oke.
Maar dat ie nu ook nog met haar naar het buitenland gaat...

*jaloezie zuigt
Oi, dat is vervelend ja.

Ot: vat het wel zo ongeveer samen.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 20-10-2006, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-10-2006 @ 20:21 :
Wat voor ballen? Waarvoor? Ik ben ook maar een zwak meisje dat vaak weer toegeeft aan haar verlangens en dan weer teleurgesteld is in zichzelf Beetje een cirkeltje waar ik in rondloop. Haat, leuk, haat, leuk, etc... Hahahaha
ja heb ik ook, hijs leuk, hij is een klootzak, lekker ding, teringlijer... en ik trap er elke keer weer in en ik hoop echt dat zij er achter komt want dan heeft hij echt een probleem en ik een geweldig humeur of dat zij m op dezelfde manier even hard naait...
Oud 20-10-2006, 14:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik kwam laatst een leuk iemand tegen, maar toen ik erover ging nadenken, ik weet bij god niet hoe ik ooit tijd voor hem zou kunnen maken... Ik heb het zo fucking druk dat ik echt geen tijd heb voor een relatie... Of hij moet hetzelfde studeren als ik, maar dan nog? Tis wel erg ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 20-10-2006, 14:53
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 20-10-2006 @ 14:53 :
Er was toch al 'gedumpt' of ben ik nou gek?
Ja klopt, het was allang uit, maar kwam toch weer goed min of meer en de afgelopen tijd was het ook weer prima, maar gister kregen we toch weer ruzie en nu ben ik dus maar weggegaan.

@Nala: Ja: ik zit daar naakt te zijn
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-10-2006, 14:55
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 20-10-2006 @ 15:53 :
Ja klopt, het was allang uit, maar kwam toch weer goed min of meer en de afgelopen tijd was het ook weer prima, maar gister kregen we toch weer ruzie en nu ben ik dus maar weggegaan.

@Nala: Ja: ik zit daar naakt te zijn
sorry hoor maar hoe dom ben je dat je daar nog intrapt
Oud 20-10-2006, 15:04
Larry Flint
Larry Flint is offline
inderdaad, haal dat bord eens voor je kop weg, die gozer is niet goed voor je.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 20-10-2006, 15:10
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik weet heel goed dat hij niet goed voor me is. Het is niet dat ik dom of naïef ben, maar meer gewoon ontzettend koppig. Ik wil gewoon nooit opgeven, niet alleen bij hem niet maar ook vorige relaties. Ik kan gewoon heel moeilijk loslaten. Mijn vriendinnen en mijn zus zeggen ook al maanden dat ik het op moet geven en ik geef ze groot gelijk, maar ik kan het gewoon niet ofzo.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-10-2006, 15:11
Crimson
Crimson is offline
Ik had met mijn ex ook alleen maar ruzie en stress. En ik dacht ook steeds maar: ach, het zal wel overgaan. Of: nu gaat het weer goed (als het dan even goed ging).
Uiteindelijk was er een andere jongen voor nodig (mn huidige vriend) om in te zien dat ik qua behandeling wel iets beters verdiende. Niet dat dat liefde op het eerste gezicht was (wie van jullie herinnert zich nog mn topic 'een relatie, maar toch niet' ), maar toen dacht ik goh er zijn meer leuke jongens...
Oud 20-10-2006, 15:15
Verwijderd
@miekmuis: dat noem je ook wel 'afhankelijk zijn van' en wat een onzin dat je niet naief/dom bent, je trapt er toch weer in en vergeeft hem keer op keer weer? (ook al is dat volgens jou door je 'koppigheid', dan is het nog steeds oliedom en naief)

edit: en dat je het zelf inziet maakt het niet minder dom dat je toch telkens naar hem teruggaat.

Laatst gewijzigd op 20-10-2006 om 15:17.
Oud 20-10-2006, 15:22
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 20-10-2006 @ 15:53 :
@Nala: Ja: ik zit daar naakt te zijn
Oh, nee inderdaad, dan geef ik hem groot gelijk!


Oh nee, toch niet. Ga lekker naar de sauna joh!
Oud 20-10-2006, 15:26
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik ben echt ZO gelukkig met hem!!

En het wordt tijd dat dat onzekere eens voor altijd weg gaat,, moet me ex niet langer dat plezier doen!
Oud 20-10-2006, 15:40
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Nala schreef op 20-10-2006 @ 16:22 :
Oh, nee inderdaad, dan geef ik hem groot gelijk!


Oh nee, toch niet. Ga lekker naar de sauna joh!
Weet ook wel dat dat verbod idioot is en dus ga ik ook inderdaad lekker. Dat is stap 1 en als het volgens plan verloopt wordt hij daar zo kwaad om dat hij het uitmaakt en ga ik zondag met een ex naar de woonboulevard en ga ik maandag als hij aan het werk is mijn spullen halen. Maargoed, dat is als het volgens plan verloopt...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-10-2006, 15:56
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-10-2006 @ 16:40 :
Weet ook wel dat dat verbod idioot is en dus ga ik ook inderdaad lekker. Dat is stap 1 en als het volgens plan verloopt wordt hij daar zo kwaad om dat hij het uitmaakt en ga ik zondag met een ex naar de woonboulevard en ga ik maandag als hij aan het werk is mijn spullen halen. Maargoed, dat is als het volgens plan verloopt...
hahaha, dat verbod is idioot, maar dit anders ook!

Laatst gewijzigd op 20-10-2006 om 16:00.
Oud 20-10-2006, 15:59
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-10-2006 @ 16:40 :
Weet ook wel dat dat verbod idioot is en dus ga ik ook inderdaad lekker. Dat is stap 1 en als het volgens plan verloopt wordt hij daar zo kwaad om dat hij het uitmaakt en ga ik zondag met een ex naar de woonboulevard en ga ik maandag als hij aan het werk is mijn spullen halen. Maargoed, dat is als het volgens plan verloopt...
Waarom laat je het aan hem over en neem je het initiatief niet zelf?
Voor een buitenstaander is het zo overduidelijk wat te moeten doen, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je er middenin zit het anders lijkt.
Oud 20-10-2006, 16:15
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Wat is het verschil tussen vriendschap en een relatie? Ik heb het super leuk met m'n vriend, maar het begint heel erg op vriendschap te lijken. Ik wil hem niet kwijt maar ik weet niet of dit nog een toekomst heeft.
Oud 20-10-2006, 16:16
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-10-2006 @ 16:40 :
Weet ook wel dat dat verbod idioot is en dus ga ik ook inderdaad lekker. Dat is stap 1 en als het volgens plan verloopt wordt hij daar zo kwaad om dat hij het uitmaakt en ga ik zondag met een ex naar de woonboulevard en ga ik maandag als hij aan het werk is mijn spullen halen. Maargoed, dat is als het volgens plan verloopt...
Dit kun je niet menen! Wat dacht je van: je eigen beslissingen durven nemen, vanavond je spullen ophalen, daarna lekker naar de sauna? En hoe komt die ex nou opeens in beeld? Denk je hem daarmee jaloers te gaan maken?
Sorry hoor maar je klinkt als een kind van 6 die er alles aan doet om mama boos te maken omdat negatieve aandacht ook aandacht is.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 20-10-2006, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 20-10-2006 @ 17:15 :
Wat is het verschil tussen vriendschap en een relatie? Ik heb het super leuk met m'n vriend, maar het begint heel erg op vriendschap te lijken. Ik wil hem niet kwijt maar ik weet niet of dit nog een toekomst heeft.
Vriendschap moet je vooral hebben; als je daarnaast nog maar regelmatig stomende seks hebt.

En Miekmuis, doe niet zo stom, zeg het dan gewoon zelf en ga weg, waarom van die plannen die toch nooit lopen zoals je verwacht?
Oud 20-10-2006, 16:18
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 20-10-2006 @ 17:15 :
Wat is het verschil tussen vriendschap en een relatie?
Simpel. Wat maakte het voor jou eerst tot een relatie en nu niet meer?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 20-10-2006, 16:24
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 20-10-2006 @ 17:16 :
Dit kun je niet menen! Wat dacht je van: je eigen beslissingen durven nemen, vanavond je spullen ophalen, daarna lekker naar de sauna? En hoe komt die ex nou opeens in beeld? Denk je hem daarmee jaloers te gaan maken?
Sorry hoor maar je klinkt als een kind van 6 die er alles aan doet om mama boos te maken omdat negatieve aandacht ook aandacht is.
Die ex heeft niks met hem te maken. Ik heb al een tijdje contact met hem, maar dat hou ik op een laag pitje omdat dat voor mijn vriend natuurlijk niet zo leuk is, maar als het uit gaat hoef ik dat niet meer op een laag pitje te houden. Ik doe het niet om wraak te nemen, want vriend hoeft er helemaal niks van te weten. Ik bedoel alleen dat ik mezelf dan wel vermaak en niet zielig ga zitten zijn omdat mijn relatie op de klippen is gelopen. En dat ik naar de sauna ga is toch niet meer dan normaal. Dat doe ik ook niet om hem te jennen, maar omdat ik dat wil en me dat niet langer wil laten verbieden.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-10-2006, 16:28
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-10-2006 @ 16:18 :
Simpel. Wat maakte het voor jou eerst tot een relatie en nu niet meer?
Eerst was alles spannend en leuk. Nu is het nog steeds heel gezellig en hebben we echt nooit ruzie maar het speciale is weg.
Oud 20-10-2006, 17:03
Mariposa
Avatar van Mariposa
Mariposa is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-10-2006 @ 17:24 :
Die ex heeft niks met hem te maken. Ik heb al een tijdje contact met hem, maar dat hou ik op een laag pitje omdat dat voor mijn vriend natuurlijk niet zo leuk is, maar als het uit gaat hoef ik dat niet meer op een laag pitje te houden. Ik doe het niet om wraak te nemen, want vriend hoeft er helemaal niks van te weten. Ik bedoel alleen dat ik mezelf dan wel vermaak en niet zielig ga zitten zijn omdat mijn relatie op de klippen is gelopen. En dat ik naar de sauna ga is toch niet meer dan normaal. Dat doe ik ook niet om hem te jennen, maar omdat ik dat wil en me dat niet langer wil laten verbieden.
Gewoon doen (als je ervoor kiest toch vertellen), ik zou het eerder NIET vertellen om ruzie te ontwijken. Tenzij je natuurlijk wilt dat het over gaat...
Oud 20-10-2006, 17:12
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik wil gewoon dat hij accepteert dat ik mijn eigen dingen blijf doen en dan moet ik het hem dus juist vertellen, anders denkt hij dat hij me nog steeds klein kan houden.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-10-2006, 17:18
Mariposa
Avatar van Mariposa
Mariposa is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-10-2006 @ 18:12 :
Ik wil gewoon dat hij accepteert dat ik mijn eigen dingen blijf doen en dan moet ik het hem dus juist vertellen, anders denkt hij dat hij me nog steeds klein kan houden.
Hij zal jou nooit accepteren zoals je bent en doet. Maarja je bent eigenwijs, dus ik zeg niets
Oud 20-10-2006, 17:39
Verwijderd
volgens mij gaat het wel goed, maar zou wat vaker weer echt hele LEUKE momenten hebben ofzo. ik weet niet echt hoe ik dat moet zeggen
Oud 20-10-2006, 18:11
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-10-2006 @ 18:12 :
Ik wil gewoon dat hij accepteert dat ik mijn eigen dingen blijf doen en dan moet ik het hem dus juist vertellen, anders denkt hij dat hij me nog steeds klein kan houden.
Meid, geloof me - ik heb zelf ook de t-shirts, hou nu de eer aan jezelf of je krijgt er later echt spijt van. Je zult echt trots op jezelf zijn als je nu doorzet en het niet van zijn gedrag op jou ("het plan") laat afhangen. En veel plezier in de sauna.

Dat zou ik ook wel weer eens willen trouwens, maar het vriendje ziet dat niet zo zitten.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 20-10-2006, 18:15
Verwijderd
Héél erg goed!
Oud 20-10-2006, 18:30
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Goed goed goed
Nog eventjes en we zijn weer samen
__________________
http://fleur.madtech.cx
Oud 20-10-2006, 18:35
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 20-10-2006 @ 19:15 :
Héél erg goed!
feli!
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.