Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2006, 11:53
Verwijderd
Een vriend van me zei me (toen ik vroeg wat er niet leuk aan mij is) dat hij daar niet zo gauw iets op kon verzinnen, maar wel dat ik meer behoefte heb aan een lieve jongen dan ik denk. Ik vond het wel een hele lieve opmerking van hem (en ja we hebben de overeenkomst dat we niet tot elkaar zijn aangetrokken).
Advertentie
Oud 12-10-2006, 12:08
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
I'm dazed and confused...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo

Laatst gewijzigd op 12-10-2006 om 12:10.
Oud 12-10-2006, 12:23
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 12-10-2006 @ 13:08 :
I'm dazed and confused...
Oud 12-10-2006, 13:04
Verwijderd
Ik wil hem zo graag zien..
en hem dan een schop geven..
Oud 12-10-2006, 13:06
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Tussen mijn en vriend super! Tussen mij en familie goed. Tussen mij en klasgenoten... beroerd
Oud 12-10-2006, 13:07
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gisteravond was erg leuk, maar het is een beetje verpest door vanmorgen.
Hij woont sinds een paar maanden met een vriend samen, en zn huis is echt een troep en het wordt steeds erger. Het is ook gewoon echt vies (etensresten van een paar weken met schimmel, vloer super smerig, doucheputje vol met haren, wc ontzettend vies) en ik begin me er steeds meer aan te ergeren. Ook heeft hij een totaal ander slaap ritme dan ik, dus toen ik vanmorgen rond 10 uur klaar wakker was, wist ik dat hij de komende uren nog wel zou slapen. Als we bij mij thuis zijn is dat niet zo erg, kan gewoon mn dingen doen en ontbijten. Ik had wat te lezen mee genomen, dus dat was ik van plan te doen, maar de enige plek was de super smerige keuken, zat ik daar tussen de smerige pannen/borden. Na 5 min had ik genoeg van de stank en wilde ik wel wat eten omdat ik honger begon te krijgen. Het probleem was alleen dat er geen eten was, ja brood van 7 oktober. Toen had ik het gehad en maakte hem wakker en zei beetje geirriteerd dat ik naar huis ging om te ontbijten. Hij gelijk: waarom ben je nou zo boos blabla en hij is er erg goed in om mij de schuldige te laten lijken.
Lang verhaal en miss heeft ie wel gelijk en zeur ik, maar ik heb het helemaal gehad daar!!
Oud 12-10-2006, 13:21
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Het is hier leuk maar ik mis het thuis een beetje. Mijn oude vrienden met wie alles goed zit en met wie ik zo´n basis en verleden heb, met wie ik niet mijn best hoef te doen en het toch altijd leuk is . Misschien een beetje een dipje maar kan me goed voorstellen dat ik het heel fijn zal vinden om weer thuis te zijn. Waarschijnlijk krijg ik dan weer heimwee naar deze tijd, zo werkt dat bij mij... zucht
Gewoon, genieten.
Oud 12-10-2006, 13:33
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
ST*R schreef op 12-10-2006 @ 14:07 :
Gisteravond was erg leuk, maar het is een beetje verpest door vanmorgen.
Hij woont sinds een paar maanden met een vriend samen, en zn huis is echt een troep en het wordt steeds erger. Het is ook gewoon echt vies (etensresten van een paar weken met schimmel, vloer super smerig, doucheputje vol met haren, wc ontzettend vies) en ik begin me er steeds meer aan te ergeren. Ook heeft hij een totaal ander slaap ritme dan ik, dus toen ik vanmorgen rond 10 uur klaar wakker was, wist ik dat hij de komende uren nog wel zou slapen. Als we bij mij thuis zijn is dat niet zo erg, kan gewoon mn dingen doen en ontbijten. Ik had wat te lezen mee genomen, dus dat was ik van plan te doen, maar de enige plek was de super smerige keuken, zat ik daar tussen de smerige pannen/borden. Na 5 min had ik genoeg van de stank en wilde ik wel wat eten omdat ik honger begon te krijgen. Het probleem was alleen dat er geen eten was, ja brood van 7 oktober. Toen had ik het gehad en maakte hem wakker en zei beetje geirriteerd dat ik naar huis ging om te ontbijten. Hij gelijk: waarom ben je nou zo boos blabla en hij is er erg goed in om mij de schuldige te laten lijken.
Lang verhaal en miss heeft ie wel gelijk en zeur ik, maar ik heb het helemaal gehad daar!!
He getver. Vind niet dat je ongelijk hebt hoor, gewoon weigeren te komen daar (komt hij maar naar jou) voor ze die boel hebben gesopt daar!

Wij gaan vanavond naar een kittentje "kijken". Ben nu al verliefd. Muisje is mijn nieuwe liefde dus.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.

Laatst gewijzigd op 12-10-2006 om 13:37.
Oud 12-10-2006, 15:26
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 12-10-2006 @ 14:21 :
Het is hier leuk maar ik mis het thuis een beetje. Mijn oude vrienden met wie alles goed zit en met wie ik zo´n basis en verleden heb, met wie ik niet mijn best hoef te doen en het toch altijd leuk is . Misschien een beetje een dipje maar kan me goed voorstellen dat ik het heel fijn zal vinden om weer thuis te zijn. Waarschijnlijk krijg ik dan weer heimwee naar deze tijd, zo werkt dat bij mij... zucht
Gewoon, genieten.
herkenbaar. ik ben 4 maanden in mn eentje naar zuid amerika geweest en dan zou je je eigen vertrouwde vrienden ook wel eens om je heen willen hebben. ook al is alles nog zo leuk en spannend en nieuw. maar geniet hier nu nog maar van want ik was terug en na 3dagen thuis is alles weer zoals het was en is het allemaal maar zo gewoon. (en wil je inderdaad terug haha)

(veel dingen die je schrijft vind ik erg herkenbaar trouwens, ik zit ook in zo'n periode van mn ex vergeten en blij zijn met de vrijheid en tijd voor mezelf maar aan de andere kant ook nog zoekende naar mn plek en wat ik nou wil.)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 12-10-2006, 15:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
oh shit...
de neef van m'n vriend (hij is 17) heeft een rottijd achter de rug. Z'n moeder heeft m een tijdlang verwaarloosd en z'n vader was alcoholist. Wel was hij helemaal gek van z'n vader, maar die is 2 maanden geleden overleden. Nou ja, hij natuurlijk erg verdrietig, maar het ging wat beter met m. Hij had zelfs sinds een maand een vriendinnetje waar hij helemaal gek op was. En die is dus gisteravond omgekomen bij een auto-ongeluk... Tjeez... ik had die jongen echt wel iets anders gegund

Op relationeel gebied verder erg goed, maar we zijn allebei down door dit bericht.
__________________
Tsja
Oud 12-10-2006, 16:11
Jannekie
Avatar van Jannekie
Jannekie is offline
Simpelweg klote.. M'n vriend heeft het afgelopen zondag uitgemaakt .. Was echt een totale schok, want voor mijn gevoel ging het juist supergoed tussen ons.
__________________
A woman always has the last word in an argument. Anything the man says after that, is the beginning of a new argument.
Oud 12-10-2006, 16:30
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Jannekie schreef op 12-10-2006 @ 17:11 :
Simpelweg klote.. M'n vriend heeft het afgelopen zondag uitgemaakt .. Was echt een totale schok, want voor mijn gevoel ging het juist supergoed tussen ons.
that sucks! sterkte ermee. you'll need it....

o.t.: kan beter. maar slechter ook.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 12-10-2006, 17:06
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Ik lijk verdorie wel een puber... Of is het toeval dat ik dat hele mooie meisje met de mooie bruine ogen nu al 4 keer in 2 weken in de bus heb gezien?
Oud 12-10-2006, 17:07
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
snoopy schreef op 12-10-2006 @ 16:49 :
oh shit...
de neef van m'n vriend (hij is 17) heeft een rottijd achter de rug. Z'n moeder heeft m een tijdlang verwaarloosd en z'n vader was alcoholist. Wel was hij helemaal gek van z'n vader, maar die is 2 maanden geleden overleden. Nou ja, hij natuurlijk erg verdrietig, maar het ging wat beter met m. Hij had zelfs sinds een maand een vriendinnetje waar hij helemaal gek op was. En die is dus gisteravond omgekomen bij een auto-ongeluk... Tjeez... ik had die jongen echt wel iets anders gegund

Op relationeel gebied verder erg goed, maar we zijn allebei down door dit bericht.
wohh.. sterkte..

ot: geen flauw idee.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 12-10-2006, 17:11
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
ST*R schreef op 12-10-2006 @ 14:07 :
Gisteravond was erg leuk, maar het is een beetje verpest door vanmorgen.
Hij woont sinds een paar maanden met een vriend samen, en zn huis is echt een troep en het wordt steeds erger. Het is ook gewoon echt vies (etensresten van een paar weken met schimmel, vloer super smerig, doucheputje vol met haren, wc ontzettend vies) en ik begin me er steeds meer aan te ergeren. Ook heeft hij een totaal ander slaap ritme dan ik, dus toen ik vanmorgen rond 10 uur klaar wakker was, wist ik dat hij de komende uren nog wel zou slapen. Als we bij mij thuis zijn is dat niet zo erg, kan gewoon mn dingen doen en ontbijten. Ik had wat te lezen mee genomen, dus dat was ik van plan te doen, maar de enige plek was de super smerige keuken, zat ik daar tussen de smerige pannen/borden. Na 5 min had ik genoeg van de stank en wilde ik wel wat eten omdat ik honger begon te krijgen. Het probleem was alleen dat er geen eten was, ja brood van 7 oktober. Toen had ik het gehad en maakte hem wakker en zei beetje geirriteerd dat ik naar huis ging om te ontbijten. Hij gelijk: waarom ben je nou zo boos blabla en hij is er erg goed in om mij de schuldige te laten lijken.
Lang verhaal en miss heeft ie wel gelijk en zeur ik, maar ik heb het helemaal gehad daar!!


Ik zou idd vragen of hij naar jou wil komen. En gewoon geen voet meer zetten bij hem thuis zolang die troep niet is opgeruimd. Aan verschillende slaapritmes heb ik een vreselijke hekel, dus ik ben echt blij dat mijn vriend nu ook een drukke stage heeft. (al kan hij nu zeuren over die ene keer dat hij om half zeven op moet, terwijl dat voor mijn 3x per week standaard is ) Een beetje begrip moet je vriend toch wel kunnen hebben toch? En is zijn kamer ook zo´n klerezooi, of beperkt het zich tot de gemeenschappelijke ruimtes?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 12-10-2006, 17:36
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-10-2006 @ 08:53 :
Enne, Spekkie: Deel jij je grote liefde ook? Ik wil 'm wel eens van dichterbij bekijken

Mijn grote liefde is van PTC+ in Oenkerk. Ik heb alleen de eer om elke week op hem te mogen rijden
Maar je mag best een keer mee
__________________
<):o)
Oud 12-10-2006, 17:40
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@ICU
Herinner jij die ene hottie nog uit die film die wij samen gezien hebben? Die zit dus ook in Step Up, die ik gister gezien heb Lekker kwijlen weer

En vandaag op school zei er een heel hot meisje hoi tegen mij Ik weet alleen niet waar we elkaar van kennen.
__________________
<):o)
Oud 12-10-2006, 17:41
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ ST*R: Ow hoe smerig! Echt, ik snap je punt volkomen, als ik jou was zou ik weigeren daar ook maar een voet binnen te zetten. Gewoon duidelijk uitleggen aan hem waarom het zo is, dat je het prima vindt dat hij daar zo kan leven, maar dat jij dat dus absoluut niet kan. Een mens heeft grenzen...

OT: Tja, wat zal ik zeggen? Goed gesprek gehad met iemand, dat was wel knetterfijn. Ben zo blij met mijn vriendinnetjes! Ze snappen me! Heerlijk! En ik heb mijn maand voorwaardelijk (op werk) zonder kleerscheuren overleefd!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 12-10-2006, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 12-10-2006 @ 14:33 :
Wij gaan vanavond naar een kittentje "kijken". Ben nu al verliefd. Muisje is mijn nieuwe liefde dus.
Ik vind jouw nieuwe liefde lief!

Ontopic: Goed! Veel met school bezig weer (het moest er eens van komen) en hij stimuleert en motiveert me. Schatje!
Oud 12-10-2006, 17:56
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Geweldig! Pff we zien elkaar zo vaak dat ik hem eigenlijk altijd wel om me heen wil hebben. We gaan morgen samenwonen hebben we besloten
__________________
I am..
Oud 12-10-2006, 18:31
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Ik hou zo intens veel van haar.. nooit geweten dat liefde zo fijn kon zijn..
__________________
This is all I need to feel alive <3
Oud 12-10-2006, 19:29
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Nala schreef op 12-10-2006 @ 18:52 :
Ik vind jouw nieuwe liefde lief!

Ontopic: Goed! Veel met school bezig weer (het moest er eens van komen) en hij stimuleert en motiveert me. Schatje!
Hij is ook heel leuk! Qua liefde zit het tussen Muis (eigenlijk Mouse) en Dino ook wel goed. En dat na twee uurtjes kennismaking al.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 12-10-2006, 20:17
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ja, ik bedoel, kom op, natuurlijk mis ik je. Maar het gaat best.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 12-10-2006, 20:56
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik wil hem vaker zien dan kan en dat is vervelend dus het gaat heel goed
__________________
Don't worry, be happy
Oud 12-10-2006, 21:31
guppi
Avatar van guppi
guppi is offline
kut maar het is algeheel kut. tijd voor drank.
__________________
some people never go crazy. What boring lives they must lead.
Oud 12-10-2006, 21:37
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
I'm just sure that I will die soon, but let's sing that good 'ol song one more time!


LAA LAA LAA LA LA LA LAAAAAA Its just a useless excercise, and I feel just fine, but let me now go.

LAA LAA LAA LA LA LA LAAAAAA, and now I will die gently.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 12-10-2006, 21:47
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
wat kan liefde soms lastig zijn, maar toch blijf ik hem leuk vinden
Oud 12-10-2006, 22:31
__
Avatar van __
__ is offline
kut want ik zie hem amper. maar in rotterdam wordt alles wel steeds leuker, met mn eigen kamer enzo sinds deze week, dus dan focus ik me daar maar op? wat anders he tsja
Oud 12-10-2006, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 12-10-2006 @ 20:29 :
Hij is ook heel leuk! Qua liefde zit het tussen Muis (eigenlijk Mouse) en Dino ook wel goed. En dat na twee uurtjes kennismaking al.
Ik heb ook een Dino! Nou ja, mijn ouders dan. Heb nog geprobeerd hem mee te smokkelen in mijn toilettas toen ik op mezelf ging, maar daar was mijn moeder het niet mee eens...
Toen heb ik mijn eigen Dino's maar aangeschaft, al heten ze dan anders


Ik heb een heel lief vriendinnetje... Ik heb zelfs een heleboel lieve vriendinnetjes, maar het komt niet zo vaak voor dat ik haar eens helemaal voor mezelf heb
Lieve vriendinnetjes, lieve man, what more can a girl ask for?
Oud 12-10-2006, 22:57
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Voor iedereen die gereageerd heeft: ik had ook al gezegd dat als het zo bleef ik niet meer zou komen, dus hij heeft vanmorgen schoongemaakt (ws is daar over 3 dagen niks meer van te zien maarja), dus dat is dan wel weer lief.
Oud 12-10-2006, 23:17
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Gisteravond heerlijk tegen elkaar aan in bed een dvdtje gekeken. Voorlopig de laatste avond dat we echt tijd voor elkaar hebben en samen konden slapen. Deze week heeft hij het gruwelijk druk en zien we elkaar hooguit nog 2 keer eventjes 's avonds. Daarna gaat hij voor 3,5 week weg. Ik zie er best wel tegen op maar achter af zal het best wel mee vallen. Ten slotte heb ik ook nog een leven zonder hem en zal ik genoeg te doen hebben...
Oud 12-10-2006, 23:49
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 11-10-2006 @ 01:19 :
Hmmm je hebt ov nou dus je kan het toch gewoon proberen
Onder het mom niet geschoten is altijd mis!
Mja ach misschien is het ook niets en ik wil hem niets opdringen ofzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-10-2006, 00:09
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
My mother is from the earth, my father is from the sky, And I just want to die!

I'm so suicidal, and you know what its worth,

Cause i'm from the Universe!

cause i'm lonely, wanna die!

If I aint dead already, you girl know the reason why.
(met dank aan, RIP, John Lennon)
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo

Laatst gewijzigd op 13-10-2006 om 00:13.
Oud 13-10-2006, 00:16
Verwijderd
omg
Oud 13-10-2006, 01:38
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
Met een beetje afleiding is het een stuk beter te verdragen.

Al heeft hij me vandaag wel heel onzeker gemaakt.

Lief dat mijn vader aan de telefoon nog zei dat hij van me houd en ik me niet gek moet laten maken door jongens
__________________
less is more
Oud 13-10-2006, 05:25
Verwijderd
Ik vind het fijn dat je vreselijk verliefd op me bent enzo hoor, maar moet je me nou echt de liefde verklaren om 2 uur s'nachts als ik op half 6 weer op moet? Hehe, toch wel erg grappig hoor, maar de volgende keer liever overdag
Oud 13-10-2006, 07:40
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 12-10-2006 @ 16:26 :
herkenbaar. ik ben 4 maanden in mn eentje naar zuid amerika geweest en dan zou je je eigen vertrouwde vrienden ook wel eens om je heen willen hebben. ook al is alles nog zo leuk en spannend en nieuw. maar geniet hier nu nog maar van want ik was terug en na 3dagen thuis is alles weer zoals het was en is het allemaal maar zo gewoon. (en wil je inderdaad terug haha)

(veel dingen die je schrijft vind ik erg herkenbaar trouwens, ik zit ook in zo'n periode van mn ex vergeten en blij zijn met de vrijheid en tijd voor mezelf maar aan de andere kant ook nog zoekende naar mn plek en wat ik nou wil.)
Ja, het is moeilijk en vervelend en spannend en leuk tegelijk. Soms omarm ik het idee dat de hele wereld weer voor me open ligt en ik kan doen wat ik wil en soms zou ik alleen maar graag weer zo thuis bij iemand zijn als ik bij hem was .

Goed om te lezen dat je dezelfde ervaring had in het buitenland, want soms voel ik me bijna abnormaal dat ik niet de hele tijd alles geweldig vind haha, hoewel dat natuurlijk logisch is. Aan de andere kant geniet ik wel ontzettend van alle nieuwe ervaringen en mensen. Mijn vertrouwde wereld komt weer terug, over een paar maanden. Maar als deze tijd eenmaal voorbij is, is het ook echt voorbij. Daar ga ik wat meer bij stilstaan.
Oud 13-10-2006, 08:03
Verwijderd
Hij heeft gelijk. Ik heb ook een lief vriendje nodig. Nou ja.. nodig, het zou prettig zijn als er weer eens iemand zoveel om me geeft

en ik heb zin in vanavond.. met alle meiden weer eens uit enzo.. jaaa dat wordt leuk. Zelfs met die ene vriendin zit het weer goed. Ik zit in een positieve stroming geloof ik
Oud 13-10-2006, 08:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
't Kan beter, 't kan slechter, maar zoals t nu gaat heb ik er geen problemen mee eigenlijk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-10-2006, 10:35
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Gister bewust de avond voor onszelf gehouden, lekker met z'n tweetjes. De laatste tijd is het weer zo druk met van alles...

Gisteravond was dan ook echt heerlijk. Lekker samen eten, heerlijk in bad en weer eens écht uitgebreid de tijd genomen voor seks. Jeetje, wat was dat goed zeg

En van het weekend komt er een vriendinnetje van mij uit eindhoven slapen. Doordat we nou niet echt bij elkaar om de hoek wonen en allebei heel druk zijn met de studie en werk, zien we elkaar eigenlijk veel te weinig. Heb er dan ook echt heel veel zin in dat ze komt
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 13-10-2006, 10:40
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Nala schreef op 12-10-2006 @ 23:57 :
Ik heb ook een Dino! Nou ja, mijn ouders dan. Heb nog geprobeerd hem mee te smokkelen in mijn toilettas toen ik op mezelf ging, maar daar was mijn moeder het niet mee eens...
Toen heb ik mijn eigen Dino's maar aangeschaft, al heten ze dan anders

Beauties. =)

Wat een stomme week eigenlijk. Ik ziek en hij overdag uiteraard werken en 's avonds hij nog een boel dingen te doen. Zondag moet hij uit voetballen ver weg dus houden we alleen de zaterdag over waarop hij vast zijn tekort aan WoW wil inhalen.

Nou ja, dan ga ik maar knuffelen met die twee kleintjes, ook leuk.

En dat is het voordeel van samenwonen - komt het de ene week niet, dan de andere wel.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 13-10-2006, 11:15
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
morgen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 13-10-2006, 13:21
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik wou echt dat ik dood was ofzo. Het heeft allemaal geen zin. Het is echt teveel allemaal. Vriendinnen die weggaan, de stress de laatste tijd, mama die er niet is voor mij en die ik zo mis en mijn oom die doodgaat, ik kan er gewoon niet meer tegen en ik wil gewoon een arm om me heen en horen dat het goed komt, ook al komt het dat toch niet.
Oud 13-10-2006, 13:24
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik mis hem...
Oud 13-10-2006, 13:54
Verwijderd
Citaat:
lotjesnotje schreef op 13-10-2006 @ 14:24 :
Ik mis hem...
ik mis haar..

maar als persoon in mijn leven.. en niet echt meer de relatie..

het gaat een stuk beter met me!
Oud 13-10-2006, 14:27
Verwijderd
We hebben gistermiddag/avond een goed gesprek gehad waardoor ik me nu nog beter voel. (Ik twijfelde een beetje, niet aan hem maar aan mezelf.)

Een kanjer is het en ik ben heel erg verliefd. ;x
Oud 13-10-2006, 14:38
Verwijderd
Hij is ziek. Vannacht lag 'ie alleen maar te snotteren in bed Ik heb medelijden met hem.
Donderdag zie ik hem pas weer en daarna wéér meer dan een week niet, omdat ik op vakantie ga. Toch best balen
Oud 13-10-2006, 15:15
Larry Flint
Larry Flint is offline
oehh hij is weer terug en bleef meteen slapen niet gepland want ik moest wel vroeg naar school (hij was vrij) maar het was wel gezellig
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 13-10-2006, 15:19
fractuur
fractuur is offline
Ik mis hem..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 13-10-2006, 15:20
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 13-10-2006 @ 15:27 :
Een kanjer is het en ik ben heel erg verliefd. ;x
__________________
Having again my favourite dream.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.