Oud 20-10-2006, 19:36
Mariposa
Avatar van Mariposa
Mariposa is offline
Hier is het vorige deel.

Ik moet hem straks een week missen als ik op vakantie ben...
Advertentie
Oud 20-10-2006, 19:38
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik wil de eerste zijn

Goeddddd, nog 8 nachtjes en dan zie ik hem weer
__________________
http://fleur.madtech.cx
Oud 20-10-2006, 19:50
Verwijderd
Ze gaan snel.

ot: Ja verdomme, ik had me zo verheugd op morgenavond. Had er echt zin in! En nu zit ik thuis met een rottige keelontsteking. En nou maar hopen dat zij morgen komt, eindelijk onze B&J filmavond. Misschien dat ik dan weer even kan lachen, want op het moment ben ik nou niet echt vrolijk. Ik had er gewoon echt zin in. Een hele avond muziek, leuke mensen en misschien de laatste avond dat ik hem zou zien voor hij naar fucking canada gaat. Klotezooi.
Oud 20-10-2006, 20:02
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
19 maanden, ik vind het mooi.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 20-10-2006, 20:22
Verwijderd
hmmmm, ik wil dat het woensdag is.
Oud 20-10-2006, 20:45
Verwijderd
Heel moeilijk. We hadden het er net over moeten hebben, maar ik voelde me eindelijk wel een beetje goed. Heb het er dus maar niet over gehad.

Maar ach, het belangrijkste is toch dat hij ermee om kan gaan. Al wil ik eigenlijk graag weten of ik de enige ben die er nog moeite mee heeft
Oud 20-10-2006, 21:52
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
*gaap*
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 20-10-2006, 22:04
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jawohl, het gaat goed. Hopelijk hopelijk komt hij morgen heeeeeel eventjes? Nja, hij moet wel werken...

Dus.
Kom toch maar langs, oke?
Oud 20-10-2006, 22:08
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Zo, nou ik ben in ieder geval naar de sauna geweest. Hij heeft me gebeld en uiteindelijk heb ik maar opgenomen. Hij smeekte me of hij naar me toe mocht komen, maar ik heb volgehouden dat ik dat niet wilde. Ik heb ook verteld dat ik naar de sauna zou gaan en hij gaf eindelijk toe dat het ook niet klopt dat hij me dat verbiedt. Morgen ga ik met hem praten en hem heel duidelijk maken wat ik wil, want het voelde echt heel erg goed om gewoon te doen wat ik wil, wat hij er ook van vindt.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-10-2006, 22:12
Verwijderd
Nog een nachtje slapen.
Oud 20-10-2006, 22:23
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
We zijn zó te verwend.. Maandag lijkt alweer zo ver weg (terwijl ik goed genoeg dat ik niet moet zeuren )
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 20-10-2006, 22:39
Lisette Smink
Lisette Smink is offline
Mja, gezellig.
__________________
Ik geef het op.
Oud 20-10-2006, 22:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Weekend
Maar toch zie ik hem niet. Nog 8 nachtjes slapen
__________________
<):o)
Oud 20-10-2006, 22:57
Verwijderd
Mijn schoonfamilie is helemaal weg van me. Vandaag zijn oma ontmoet, die is ook jarig. En de ooh's en aah's waren niet aan te slepen. Volgens mij ben ik helemaal goedgekeurd.

Gisteravond in de kroeg zei een vriendin van hem "Godsamme, je stráált helemaal! Wat zijn jullie ontzettend leuk en lief samen."

Ja, dat klopt. Wij heerschen.
Oud 20-10-2006, 23:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De weekenden blijven apart, erg wennen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-10-2006, 23:18
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
beetje vreemd, maar wel lekker
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 21-10-2006, 00:10
Verwijderd
Ik vind hem nu alleen nog maar gemeen...
Oud 21-10-2006, 00:33
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
We twijfelen allebei. Maar volgens mij alleen aan wat de ander voelt. Het zou makkelijker kunnen.
__________________
less is more
Ads door Google
Oud 21-10-2006, 00:34
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 20-10-2006 @ 22:57 :
Wij heerschen.
haha!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 21-10-2006, 01:02
DusterBoy
Avatar van DusterBoy
DusterBoy is offline
Nog 231 nachtjes slapen
Oud 21-10-2006, 01:02
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
nog 2 dagen en dan zie ik mijn vriendinnetje weer sinds 1 september, dus dat zijn heel veel weken (ik ga niet tellen) .. het duurde me iig alweer veel te lang.
helaas moet ik r daarna weer een kleine maand missen.
ik, zwolle....zij , berlijn..
tsja..
__________________
hoi
Oud 21-10-2006, 01:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Leeg.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-10-2006, 01:21
Verwijderd
Het is leuk om te weten dat we niet alleen op papier familie zijn, maar dat ik me ook echt thuis voel tussen zijn (en dus nu ook mijn) famile

Lief lief lief!
Oud 21-10-2006, 10:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mn biologische vader gaat morgen aan zn 4 kinderen vertellen dat ik niet alleen de oppas ben, maar ook hun zus. En dat na bijna een jaar daar over de vloer te komen. Ik ben zo benieuwd hoe ze reageren

En daarna gaat ie ook langs zn ouders en zn zus. Die weten als het goed is niet eens dat ie nog een dochter heeft. Zij zullen wel teleurgesteld reageren (teleurgesteld dat ie dat nooit verteld heeft). Maar ook die ken ik al, ben ik al regelmatig tegengekomen. Ze hebben zelfs mijn stiefvader gezien (omdat de broer van mijn stiefvader met de zus van mijn biologische vader heeft ). Zijn moeder (mijn oma dus) zei laatst nog dat ik vast heel erg op mn moeder lijk omdat ik niets van mn (stief)vader heb. Ze moest eens weten (klopt, want ik ben de dochter van uw zoon).

Benieuwd
Oud 21-10-2006, 11:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij belde net. Aww. Hij mist me Hij zei het niet specifiek, maar ik merkte het aan hoe hij dingen zei. Lief
__________________
<):o)
Advertentie
Oud 21-10-2006, 12:29
Verwijderd
Hij was er dus Ik weet hoe hij heet. Ik ben een mietje
Oud 21-10-2006, 13:04
Verwijderd
Stomme Britten ^^ Ze zijn veel te leuk

Maar ik zou best wel weer eens verliefd willen zijn. Echt alleen maar verliefd, kriebels, wolkjes,... Liefde daarentegen mag mooi een tijdje buiten de deur blijven.
Oud 21-10-2006, 13:25
Verwijderd
Oh, lieverd, doe nou geen stomme dingen, alsjeblieft niet. Je hebt me iets beloofd, alsje- alsje- alsjeblieft, hou je daar aan. Je hebt ons iets beloofd. Nog geen maand geleden smste je me dat je ook voor mij gestopt was, waarom kun je t niet volhouden? Alsjeblieft, hou jezelf in bedwang. Ik hoop zo dat het je lukt!
En naar zijn vriendin toe: Ja verdomme, die jongen heeft het gewoon fucking moeilijk en jij gaat hem nog een beetje extra liggen kloten. Doe eens normaal.

En mijn leven is op het moment kut.
Oud 21-10-2006, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-10-2006 @ 10:36 :
*verhaal*
Benieuwd
Kan ik me voorstellen zeg!
Oud 21-10-2006, 14:34
Verwijderd
Oud 21-10-2006, 14:38
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hij is ontzettend lief voor me. Ik ben n beetje verdrietig laatste paar dagen omdat de vader van een vriendin van me is overleden, en hij troost me op een heel prettige manier

oh ja... ik kwam er gisteren achter dat we allebei zeggen dat we 4 jaar samen zijn als mensen t vragen... (pas in februari officieel, maar goed... we lopen wel al meer dan 4 jaar te kloten, dus... )
__________________
Tsja

Laatst gewijzigd op 21-10-2006 om 23:02.
Oud 21-10-2006, 15:38
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-10-2006 @ 10:36 :
lalala

Benieuwd
wat een verhaal

ot; er komt een dag dat het klaar is.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 21-10-2006, 15:42
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Luna schreef op 21-10-2006 @ 15:38 :
wat een verhaal

ot; er komt een dag dat het klaar is.
opnieuw iets beginnen is geen optie?
Oud 21-10-2006, 17:17
Verwijderd
Vanavond is mijn verjaardagsfeestje en gaat hij mijn vrienden ontmoeten. Ik ben benieuwd of hij wordt goedgekeurd, maar ik twijfel er niet over. He makes me happy!
Oud 21-10-2006, 17:40
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Een deel van m'n leven is leuk, een deel ook niet. En daar baal ik van. Ik denk dat ik er gauw maar eens serieus over na moet gaan denken, met mensen moet gaan praten en knopen moet gaan doorhakken, want dit trek ik niet nog veel langer. *zucht*

Maar meiden zijn gewoon way better, dat is vandaag maar weer bewezen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 21-10-2006, 17:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Het blijft gewoon leuk als hij tegen me zegt; 'zullen we gaan winkelen?'
Hoera voor vriendjes die wel van shoppen houden <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Ads door Google
Oud 21-10-2006, 19:00
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Qimm schreef op 21-10-2006 @ 17:55 :
Het blijft gewoon leuk als hij tegen me zegt; 'zullen we gaan winkelen?'
Hoera voor vriendjes die wel van shoppen houden <3
Haha... mijn vriend is gek op winkelen en ik haaaat het. Een beetje jammer voor de meisjes die een vriendje hebben die er niet van houden... daar heb ik een shop-vriend voor weggekaapt
__________________
Tsja
Oud 21-10-2006, 19:18
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 21-10-2006 @ 14:38 :
hij is ontzettend lief voor me. Ik ben n beetje verdrietig laatste paar dagen omdat de vader van een vriendin van me is overleden, en hij troost me op een heel prettige manier
Jeetje, het zit je allemaal niet mee he? En naja, je weet dat ik wel begrijp hoe of wat Knuffel.
Oud 21-10-2006, 21:13
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
stop it! don't let it be. just FOCUS on what's supposed to be done!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-10-2006, 21:14
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Gisteren een leuke avond/nacht gehad met mijn vrienden. Op de kermis () ook een paar andere vriendinnen tegengekomen.
Een vriendin van me vroeg hoe het met mij en mijn vriend ging. Ja goed, alleen zie ik 'm even niet, wel jammer. Maar normaal zijn we altijd in de stad en hij houdt niet van voetbal. 'Die moet je houden.'

Midden in de nacht bellen.
Oud 21-10-2006, 22:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Misschien moet ik toch vraagtekens bij mezelf gaan zetten. Donderdag kwam jongen A, gister jongen B, vanavond zie ik jongen C, morgen jongen D en dinsdag jongen E. Niet dat het allemaal potentiele scharrels of iets dergelijks zijn, juist niet. Maar dit is wel heel ernstig.
Oud 21-10-2006, 22:23
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-10-2006 @ 22:11 :
Misschien moet ik toch vraagtekens bij mezelf gaan zetten. Donderdag kwam jongen A, gister jongen B, vanavond zie ik jongen C, morgen jongen D en dinsdag jongen E. Niet dat het allemaal potentiele scharrels of iets dergelijks zijn, juist niet. Maar dit is wel heel ernstig.
Zo hee
Oud 21-10-2006, 22:29
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
vixen schreef op 20-10-2006 @ 20:02 :
19 maanden, ik vind het mooi...
... geweest?
oh sorry ik moest even flauw doen.

ot: ja lekkah
Oud 21-10-2006, 23:22
Crimson
Crimson is offline
nog 24 uur en dan zien we elkaar eindelijk weer na fucking veel 3123213123 dagen
Oud 21-10-2006, 23:26
Verwijderd
Ik weet het echt niet meer. Met m'n 'scharrel' durf ik niet af te spreken, ik denk omdat ik bang ben dat hij iets aan me merkt of dat het nog minder leuk is. Ik ontloop m'n goeie vrienden, omdat ik bang ben dat ik misschien breek en iets zal vertellen.

Ik moet er dus weer over gaan praten met 'm, want de vorige keer was blijkbaar niet genoeg. Ik wil 'm er niet mee lastig vallen en bovendien is ie fucking onbereikbaar. Maar dit kan echt niet langer.

Ik zou willen dat ik alles ongedaan kon maken, want dit sloopt me

Laatst gewijzigd op 21-10-2006 om 23:28.
Oud 22-10-2006, 03:15
Verwijderd
Ja, zo werkt het natuurlijk niet hè. Dat begrijp je zelf toch ook wel?
Oud 22-10-2006, 07:46
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
A bottle of booz is still lodged in my head, and I wonder who will remember me when I'm dead.

Jon kon t niet mooier zeggen en nu op naar werk naar mijn nazi-baas, je weet wel, die communicatiegestoorde baviaan. die me uitscheld als ik eens een dagje vrij wil,omdat ik wil leren voor tentamens, of omdat ik die ene keer in t jaar ziek ben...

maar ik kaffer hem net zo makkelijk uit.... als ik dat hier zou posten zou ik direct, onherroeplijk, zonder genade, een ban krijgen voor de rest van m'n leven.

'goh orpheo, nog niet ontslagen dan?'

nee niet echt. ik haal teveel geld binnen, en teveel klanten...dus hij slikt t maar, mijn eigenwijzigheid, recalcitrantie en botheid. zolang ik maar nul klachtenbrieven krijg
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 22-10-2006, 08:15
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Zenuwachtig. Vandaag zie ik (als het goed is, de afspraak was een beetje vaag, maar dat is hij dan ook) mijn ex na drie jaar weer. Hij was altijd een beetje mijn mr. Big.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 22-10-2006, 09:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb eigenlijk geen flauw idee

Volgens mij wel aardig, maar soms ook weer niet, tsja, t zal wel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-10-2006, 09:30
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-10-2006 @ 22:11 :
Misschien moet ik toch vraagtekens bij mezelf gaan zetten. Donderdag kwam jongen A, gister jongen B, vanavond zie ik jongen C, morgen jongen D en dinsdag jongen E. Niet dat het allemaal potentiele scharrels of iets dergelijks zijn, juist niet. Maar dit is wel heel ernstig.
heb je tijd over ofzo?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.