Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2006, 16:33
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 24-11-2006 @ 15:53 :
ik ben jaloers, op hem, op haar.
&hij vertelde vannacht dat ik zijn zwakte ben, maar dat hij niet eeuwig kan wachten. ik vind het verwarrend.
Ik ken je niet, en het hele verhaal ook niet, maar even een globale schets van wat ík denk dat hij bedoelt.
Hij is gek op je maar hij gaat geen eeuwigheid wachten totdat er iets komt. Dus met andere woorden, ik denk dat jij het initiatief moet nemen?
Correct me if I'm wrong.
__________________
take a walk on the wild side ت
Advertentie
Oud 24-11-2006, 18:23
Verwijderd
Nu eventjes denk ik in ieder geval dat we samen de wereld aankunnen.

Oud 24-11-2006, 19:03
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 23-11-2006 @ 22:39 :
Oeh hip! (ff reactie op Roos en Zao)

OT: Aan de ene kant ben ik wel weer veel geduldiger, heb veel minder het gevoel dat dingen moeten, dat ik moet, dat hij moet, dat dit zo is, want anders.... etc. Mjah. Nu maar hopen dat het morgen gewoon echt leuk is Iig kan het na een slechte afloop op het zuipen zetten met 'n vriendin, en na een goede afloop ook Dat scheelt, kan ik iig mijn ei kwijt.

Oh, en ik vind het eng
Ok. Je moet hier wel even posten hoe het was! En ik ga je een pm sturen.

ot: Vanavond gezellig uit met mijn vriendinnen. Ik heb echt een super vermoeiende dag vandaag, maar zo goed voor mijn sociale contacten. Echt geweldig. Alleen mijn moeder.. ik vind het eignelijk helemaal niet zo leuk om weer thuis te komt.
Oud 24-11-2006, 19:15
moon
Avatar van moon
moon is offline
we missen elkaar en niet zo'n klein beetje ook! Ik wil hem net zo graag wel als niet terug en hij wil mij echt alleen maar terug. Kortom: 75% van ons wil onze relatie terug Zal ik er aan toegeven? of krijg ik straks spijt? wat zal ik doen? ik wacht nog maar even af. Misschien zit ik nu in een verwerkingsperiode en is het niet het juiste moment om dit te beslissen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 24-11-2006, 19:18
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
cagie schreef op 24-11-2006 @ 16:41 :
Vannacht werd het mij allemaal te veel. Hij stond meteen voor de deur en reageerde zo lief en aandachtig. Hij hield me vast en veegde mijn tranen weg. Daarna er lang over gepraat en hij maakte mij weer aan het lachen. Waar heb ik zo'n ontzettend lief vriendje aan verdient? Ik ben zo blij dat hij er ook is als ik het moeilijk heb en dat hij niet, zoals mijn ex, dan hard weg rent.
Je hebt zo'n lief vriendje aan jezelf verdient! en nog een dikke knuff trouwens, kan me voorstellen dat het even te veel werd allemaal!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 24-11-2006, 20:18
Verwijderd
Ben net thuis en mis hem nu al weer. Besef me nu hoe kwetsbaar alles is. Maar als we dan samen staan te koken en alles goed gaat en het eten lekker is, dan doet me dat gewoon erg goed! Voel me weer erg sterk, en tot nu toe gaat het me allemaal prima af, onze afspraken
Oud 24-11-2006, 21:34
Verwijderd
precies een jaar geleden leerde ik hem kennen. Op de meeloopdag van mijn studie. Goed we hebben elkaar toen waarschijnlijk niet eens gesproken, maar het idee is leuk.
Oud 24-11-2006, 22:13
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Na een turbulente week toch een mooie afsluiter gemaakt Mooie fantasiefilm gezien en dan in elkaars armen ingedommeld..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 24-11-2006, 23:19
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik moet ook niet zo onzeker doen en me vanalles inbeelden, daar word ik weer chagrijnig van en doe ik kortaf. Hij vindt mij heus echt leuk. Nou ja, ik zie 'm volgende week wel weer, iets om naar uit te kijken.

Vanavond weer supergezellig met een goede vriend van me. Eigenlijk zien we elkaar te weinig, maar als we elkaar zien, klikt het weer zo goed. Toch wel speciaal, terwijl we vroeger helemaal niet met elkaar om gingen.

En het blijft heerlijk om weer even thuis te zijn.
Oud 24-11-2006, 23:41
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
goed, hoop dat ze zo terugkomt en alles weer een beetje normaal is. En ik wat minder down, eigenlijk heb ik helemaal niks te klagen.
Oud 25-11-2006, 06:43
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Vandaag is het een half jaar geleden dat we voor het eerst gezoend hebben. (Eindelijk, we draaiden al zó lang om elkaar heen!) Hij kwam na 12u speciaal even bij mij langs om die zoen te herhalen. (terwijl ik dat hélemaal niet verwacht had )

Maandag zijn we een half jaar samen. We gaan lekker uit eten en hij zit mij zó nieuwsgierig te maken naar zijn cadeautje
Oud 25-11-2006, 10:15
Verwijderd
Kut. Héél kut.

Ik heb nog nooit iemand gekwetst. En bovendien realiseer ik me nu des te meer hoe graag ik eigenlijk degene wil die ik niet kan krijgen
Oud 25-11-2006, 10:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik geloof dat ik het nu goed vind, is echt een grote opluchting

En verder niet verliefd, niet iemand specifiek op t oog. Mag best wel weer eigenlijk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-11-2006, 12:17
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
*wacht stiekem op een verslag van Roosje of Zao*
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 25-11-2006, 12:18
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
WolterB schreef op 25-11-2006 @ 11:57 :
Ik geloof dat ik het nu goed vind, is echt een grote opluchting
Gelukkig maar
Oud 25-11-2006, 12:19
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Dalijk elkaar voor het eerst in 2 weken weer zien
Oud 25-11-2006, 12:43
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
zooo fijn, lekker concertje gehad gister, echt leuk, al stotterend met de zanger praten , en dan lekker fijn weekend verder met zijn twee
Oud 25-11-2006, 13:58
Verwijderd
Gisteren op tijd naar bed gegaan omdat ik er weer vroeg uitmoest vanochtend. Hij ook mee naar bed gegaan, heel lief, maar we konden absoluut niet slapen. Dus heel lang gekletst en geknuffeld enzo enzo
Oud 25-11-2006, 14:06
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik snap niet zo goed waarom de meesten na een paar weken al weer nieuwe vriendjes hebben. Ik snap dat echt niet. Even vrij zijn is toch heerlijk?
Oud 25-11-2006, 14:38
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Hij ligt brak achter me in bed terwijl ik aan het studeren ben, een groot sogrisico. Alles gaat
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 25-11-2006, 14:56
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
kriebels in mijn buik, nergens trek in, en al 2kilo afgevallen..
henk westbroek: 'verliefdheid is rampzalig'
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Oud 25-11-2006, 15:13
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Aandacht van jongens is leuk. Jammer dat hij er niet was, want het leukste vind ik de aandacht van hem..
En vanavond naar mn vriend, hopelijk wordt het gezellig.
Oud 25-11-2006, 15:43
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Citaat:
moon schreef op 24-11-2006 @ 20:18 :
Je hebt zo'n lief vriendje aan jezelf verdient! en nog een dikke knuff trouwens, kan me voorstellen dat het even te veel werd allemaal!
Dank je wel! Wat betreft jouw dillema, wacht het allemaal even af en kijk gewoon hoe het loopt tussen jullie. Dat lijkt mij op dit moment het verstandigst.

Ontopic: Hij is nog steeds heel lief en ik ben nog steeds echt superverliefd op hem.
Oud 25-11-2006, 17:04
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Gisteren dacht ik je te zien, maar zag ik je niet. Vandaag dacht ik je te zien, maar zie ik je niet. Morgen wil ik je misschien niet eens meer zien.

En dat meen ik helemaal niet, eigenlijk. Ik hou van die jongen. Waarom moet het allemaal zo moeilijk gaan?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 25-11-2006, 17:19
TooskeDooske
Avatar van TooskeDooske
TooskeDooske is offline
heel goed, ben blij dat hij me weer zo speciaal en gelukkig kan laten voelen
Oud 25-11-2006, 17:43
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 24-11-2006 @ 20:03 :
Ok. Je moet hier wel even posten hoe het was! En ik ga je een pm sturen.
Tuurlijk ga ik vertellen hoe het was! Dat ga ik dus zeg maar nu in het kort doen, en in een pm uitgebreid, deal?

Iig, het was heel erg gezellig, zeker voor herhaling vatbaar! Hij is leuk En tis gewoon relaxed dat ik niet het idee heb dat er een druk achter zit, dat het moet. Het is gewoon leuk en we zien het wel. Hele tijd gewoon zitten kletsen over vanalles en nog wat, geen onaangename stiltes... En hij bracht me tot de deur, waar ik hem uiteraard voor moest bedanken... Mjah Die stomme grijns was ook een tijd niet van m'n gezicht te krijgen.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 25-11-2006, 18:49
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Gisteren en vandaag bij mijn vriendje geweest. Was erg gezellig, gister naar de film geweest, vandaag wezen stadten. Nog samen ergens wat gegeten en gedronken, en thuis lekker samen in bed gerookt en gepraat over allerlei onnozele dingen en elkaar uit gelachen, maar vooral om elkaar gelachen.
Ik vind het fijn dat ik mijn vriendje zo vaak zie, ben zooo gek op hem!
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 25-11-2006, 19:15
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
negen maanden.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 25-11-2006, 19:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Morgen
__________________
<):o)
Oud 25-11-2006, 19:57
Verwijderd
he bah
Oud 25-11-2006, 20:38
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Morgen weer uit eten met de schoonfamilie, vader van m'n vriendin was jarig afgelopen maandag. Ben eens benieuwd.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 25-11-2006, 21:28
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik voel me als gebruikelijk niet sociaal. Morgen toch nog naar een vriendin, en dat belooft een leuke dag te worden, aangezien ik zij altijd erg vrolijk is en ik geen moeilijke gesprekken hoef te houden, maar gelatineprut ga maken .

Vandaag op het werk was wel leuk, alhoewel ik er toch niet helemaal tussen pas, gaat het best goed.

Stelletje kutkoeien.
Oud 25-11-2006, 21:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-11-2006 @ 15:06 :
Ik snap niet zo goed waarom de meesten na een paar weken al weer nieuwe vriendjes hebben. Ik snap dat echt niet. Even vrij zijn is toch heerlijk?
Als je een leuk iemand tegenkomt snap ik het wel, zou het nu ook niet erg vinden om weer leuke kriebels van iemand te krijgen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-11-2006, 22:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-11-2006 @ 15:06 :
Ik snap niet zo goed waarom de meesten na een paar weken al weer nieuwe vriendjes hebben. Ik snap dat echt niet. Even vrij zijn is toch heerlijk?
Omdat vrijheid in mijn optiek compleet nutteloos is. Daarbij: Als je iets leuks tegen komt laat je hem/haar toch zeker niet schieten? Dan open ik de jacht hoor, voila.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 25-11-2006, 22:44
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
*springt in t rond en zingt een liedje*

ze is prachtig, ze is lekker pittig en mild tegelijk. she knows how to ROCKKKK too....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-11-2006, 23:04
Verwijderd
Jammer dat ik hem pas vrijdag weer zie, maar gisteren en vandaag was leuk Ik heb tot huilens toe de slappe lach gehad tijdens het kaarten, vooral om zijn moeder
Oud 25-11-2006, 23:20
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 25-11-2006 @ 21:38 :
Morgen weer uit eten met de schoonfamilie, vader van m'n vriendin was jarig afgelopen maandag. Ben eens benieuwd.
En hoeveel is je eigen bijdrage deze keer?
Oud 25-11-2006, 23:27
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 25-11-2006 @ 23:44 :
*springt in t rond en zingt een liedje*

ze is prachtig, ze is lekker pittig en mild tegelijk. she knows how to ROCKKKK too....
nog maar 2 nachtjes slapen.....


nog maar 3 nachtjes slapen
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-11-2006, 23:30
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
en dan?
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 25-11-2006, 23:32
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 26-11-2006 @ 00:20 :
En hoeveel is je eigen bijdrage deze keer?
Voor zover ik weet: noppes. En als ze iets vraagt, dan zeg ik dat ik geen geld heb momenteel.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 25-11-2006, 23:39
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 26-11-2006 @ 00:30 :
en dan?
HOW SHALL WE HAVE OUR LITTLE VIRGINS, SHALL WE HAVE THEM NICE AND CRISPY?!

dat zou toch genoeg moeten zeggen denk ik zo....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-11-2006, 23:40
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
ik ben vast niet slim genoeg

iets met gitaren is mijn eerste gok
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 25-11-2006, 23:44
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Hmm hij vertelde net dat hij bij iets niet zo op zijn gemak is. Op zich niet erg, want daar is zo makkelijk iets aan te doen. Heb hem wel moeten zeggen dat hij het wel moet vertellen als hij ergens mee zit, anders kan ik er niets mee doen en gaat hij zich misschien ergeren aan dat kleine ding en kan het zo veel groter worden. Gelukkig vond hij dat ik gelijk had, hij had het alleen niet vertelt omdat hij niet wilde dat ik me er onzeker over ga voelen over een klein dingetje, omdat ik dat toch best snel doe. Maar na een lading knuffels en kusjes heeft hij me toch echt wel overtuigd dat hij me nog lang niet kwijt wil, dus ik ben nog helemaal gelukkig
__________________
I am..
Oud 25-11-2006, 23:48
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 26-11-2006 @ 00:40 :
ik ben vast niet slim genoeg

iets met gitaren is mijn eerste gok


en wat er over 3 nachten is, gaat je geen klap aan.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-11-2006, 23:53
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 26-11-2006 @ 00:48 :
[afbeelding]


-

Moet nog steeds die mail aftypen hehe...
__________________
i create glitches with my voice
Oud 25-11-2006, 23:53
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-11-2006 @ 15:06 :
Ik snap niet zo goed waarom de meesten na een paar weken al weer nieuwe vriendjes hebben. Ik snap dat echt niet. Even vrij zijn is toch heerlijk?
Ik vind het juist heerlijk om een vriendje te hebben , en als je iemand tegen komt die je leuk vind waarom dan niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #50
Orpheo
500 10-12-2006 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.