Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2006, 13:32
Verwijderd
Ok... dat was niet helemaal lief van mij... ik denk dat we dat moeten plaatsen onder het kopje 'wat niet weet, wat niet deert'... hoewel ik nog nergens aan vast zit natuurlijk.

Maar goed. Ik zou het ook niet leuk vinden.
Advertentie
Oud 16-11-2006, 14:28
freud
Avatar van freud
freud is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 16-11-2006 @ 14:14 :
Ik heb echt zin in de komende dagen, ik heb allemaal leuke dingen staan! Vanavond komen de meiden van mijn afstudeergroep naar Rotterdam en gaan we lekker stappen met z'n allen. Veel zin in! Ze blijven slapen en morgen schop ik ze de stad in en ga ik zelf mijn spullen pakken voor een weekendje Brussel met vriendlief en nog een stel goede vrienden van ons Gaat echt super worden, we hebben een heel mooi hotel in het centrum van Brussel, dus dat zit wel goed!

welk hotel?
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Oud 16-11-2006, 14:34
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Wat voel ik me kut.. Gisteren heb ik me echt als een trien gedragen en dit mag ik gewoon niet meer doen (maar ik voelde me echt gewoon slecht en ellendig ).. Dit mag echt niet te vaak voorvallen. Ook al zei hij dat het helemaal niet erg was, ik voel me er toch echt niet gemakkelijk bij..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 16-11-2006, 15:10
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Chimera schreef op 16-11-2006 @ 13:29 :
Het is erg lief hoor, maar zelf ben ik nogal gesteld op m'n eigen ruimte en tijd enzo, en bovendien ben ik 's avonds niet erg vaak thuis, dus vandaar
Dit is precies wat ik dacht, maar hij vond het blijkbaar leuk, dus prima , weet niet of ik er zelf heel enthousiast van zou worden.

OT: Mijn moeder komt midden december nog een paar dagen langs en dat vind ik zo lief van haar. Ze had besloten dat ze dan niet hoefde te werken en dacht dat ik hier toch maar zielig alleen zat . Dus lekker samen naar Helsinki en uit eten enzo .

Wel gek want als ze dan weggaat is het nog maar 2 weken voordat ik zelf alweer naar Nederland kom! Het begint nu allemaal erg snel te gaan, maar heb nog veel leuke plannen voor de komende tijd. Dus eerst maar eens op de boot naar Talinn (Estland) morgen
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 16-11-2006, 15:12
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 16-11-2006 @ 14:32 :
Ok... dat was niet helemaal lief van mij... ik denk dat we dat moeten plaatsen onder het kopje 'wat niet weet, wat niet deert'... hoewel ik nog nergens aan vast zit natuurlijk.

Maar goed. Ik zou het ook niet leuk vinden.
Oei .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 16-11-2006, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 16-11-2006 @ 13:29 :
Het is erg lief hoor, maar zelf ben ik nogal gesteld op m'n eigen ruimte en tijd enzo
same here..

het is heel erg lief en sommige vriendjes zal je er ongetwijfeld heel blij mee maken, maar ik vind het, denk ik, een beetje benauwend..
Oud 16-11-2006, 15:48
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
freud schreef op 16-11-2006 @ 15:28 :
welk hotel?
Klik

Ken je veel in Brussel ofzo?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 16-11-2006, 16:08
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-11-2006 @ 16:52 :
Ik snap het niet echt, gaan jullie dan nooit eens spontaan bij je vriend(in) langs? Dat je daar niet elke keer en op elk moment op zit te wachten kan ik begrijpen, maar het nooit eens mogen doen vind ik gek, net of je elkaar alleen wilt zien als je je er eerst op voor kunt bereiden.
Nou, nee In de eerste plaats hebben die meestal een eigen leven en heb ik geen idee of ze uberhaupt thuis zijn. Als ze thuis zijn, heeft dat meestal als reden dat ze ergens mee bezig zijn, studie, vriendin over de vloer, etc.

Daarnaast vind ik het zelf een beetje benauwend. Ik ben over 't algemeen overdag allang bedacht wat ik wil gaan doen 's avonds, en op donderdag bel ik vaak ff een vriend op om een biertje te doen in de stad. Als m'n vriendin dan opeens voor de deur staat, tja. Lief hoor, maar hoeft niet zo.
Oud 16-11-2006, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 16-11-2006 @ 16:52 :
Ik snap het niet echt, gaan jullie dan nooit eens spontaan bij je vriend(in) langs? Dat je daar niet elke keer en op elk moment op zit te wachten kan ik begrijpen, maar het nooit eens mogen doen vind ik gek, net of je elkaar alleen wilt zien als je je er eerst op voor kunt bereiden.
Ik zou het ook leuk vinden, vooropgesteld dat ik niks te doen heb of ik iets ga doen waarbij hij mee kan. Denk echter dat hij er niet heel erg op zit te wachten. Kijk, hier, waar we 5 minuten van elkaar wonen, kan ik gerust bij hem langsgaan en als het niet uitkomt, ga ik gewoon weer naar huis (en andersom). Maar als hij bij z'n ouders zit en ik ook en ik dus 2,5 uur in de trein moet zitten.. dan moet hij me trouwens ophalen van het station, anders moet ik een uur lopen, dus 't is sowieso al geen optie.

Eigenlijk spreken we toch altijd af, want we zijn gewoon allebei druk. De situatie is er zelden naar dat we zomaar langsgaan, want we weten dat de ander toch geen tijd heeft.
Oud 16-11-2006, 16:37
Hartje
Avatar van Hartje
Hartje is offline
het wordt steeds beter
__________________
En ik wil met jou de lente in! :)
Oud 16-11-2006, 17:32
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Oh ik vind hem geweldig en dat maakt me zo onzeker, terwijl dat nergens voor nodig is. Zo verliefd zijn is helemaal niet leuk .
Ik ben ook zo stom om als ik iets stoms droom, bijvoorbeeld dat hij vreemd gaat, dat ik daarna ook echt een paar dagen jaloers kan worden om iets wat helemaal niet reeel is
__________________
Don't worry, be happy
Oud 16-11-2006, 17:36
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
gisteravond film gekeken

we hebben nu een maand ongeveer en hij zegt de hele tijd dat hij van me houdt, maar op een of andere manier durf ik het niet terug te zeggen omdat ik bang ben dat het niet geloofwaardig overkomt..

Ik denk dat ik er nog niet uit ben of ik nu echt van hem houd of niet, maar we hebben ook pas een maand
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Oud 16-11-2006, 17:38
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik heb walkie-talkies gekocht
Omdat we allebei momenteel geen btg hebben
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 16-11-2006, 17:57
Larry Flint
Larry Flint is offline
waarom koop je dan geen beltegoed?

ot: gaat goed, morgen ga ik naar parijs en zaterdag samen sporten en 's avonds een feestje van een vriend van ons dussss gezellig.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 16-11-2006, 18:58
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Sinds drie weken een nieuw vriendje en dat gaat heel erg goed. Ken hem van school, hij zit bij me in de klas (wel met totaal ander rooster dus we hebben maar twee vakken samen ofzo). We lijken qua karakter erg veel op elkaar waardoor het niet zo moeilijk is om dingen van elkaar te begrijpen zonder dat het elkaar hoeven uit te leggen.
We praten over alles met elkaar, we hebben altijd wel wat aan elkaar te vertellen om over te lachen. En als we niet praten, dan houden we elkaar vast en knuffelen we elkaar ofzo.
Ik zie hem zeker zes dagen in de week en dat vind ik voor de verandering eens helemaal niet erg. Als ik hem 1 dag in de week niet zie mis ik hem meteen weer en dat heeft hij ook bij mij dus dat is erg fijn.
Is misschien ook niet zo raar als we ons zo gedragen omdat we elkaar nog maar zo kort kennen, maar we zijn al drie maanden heel goed bevriend en ik had van mezelf niet verwacht dat ik een vriendje op school zou kunnen hebben, omdat ik het nooit zo goed kan hebben om me vriendje meer dan 1x per week te zien.

Al met al, ik voel me gelukkig
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 16-11-2006, 19:39
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
waardeloos, ze is zo vaag de laatste tijd
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Oud 16-11-2006, 20:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Kut dag. Definitief met hem gestopt, tentamen niet gehaald en ik krijg net van mn moeder te horen dat ik een bekeuring heb gehad voor te hard rijden van 120 euro Godver! En nu ben ik zo zwaar chagerijnig dat ik iedereen loop af te snauwen.
Oud 16-11-2006, 20:52
roosmar
Avatar van roosmar
roosmar is offline
mijn god... ik merk dat ik de laatste tijd steeds aan kinderen denk
Ik weet dat het absoluut niet uitkomt (ik ben nog niet eens afgestudeerd, we wonen nog niet samen en het belangrijkst: hij wil het echt nog niet), maar als ik al die factoren wegdenk merk ik dat ik het gewoon graag zou willen. Tjeez... ik vind het zelf belachelijk, maar toch.
We zijn ruim 4 jaar samen en ik ben stiekem meer dan een jaar ouder dan m'n profiel zegt

Oke, dat was mijn shocking post voor dit jaar
__________________
De aarde is rond. Wat het einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin.
Oud 16-11-2006, 21:52
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Goed
Alleen wil ik mn vriendinnen van de middelbare school wel wat vaker zien! Gelukkig heb ik het na morgen even wat rustiger en kunnen we hopelijk meer afspreken, en gaan we morgen met zn allen uit!
Oud 16-11-2006, 21:58
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
mijn ma is gestoord! ze koopt zomaar een kast voor me, en een nieuwe vloer voor mn kamer


voor de rest gaat t wel ok...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 16-11-2006, 22:47
Verwijderd
Hij heeft het druk.
Oud 16-11-2006, 22:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
roosmar schreef op 16-11-2006 @ 21:52 :
mijn god... ik merk dat ik de laatste tijd steeds aan kinderen denk
Ik weet dat het absoluut niet uitkomt (ik ben nog niet eens afgestudeerd, we wonen nog niet samen en het belangrijkst: hij wil het echt nog niet), maar als ik al die factoren wegdenk merk ik dat ik het gewoon graag zou willen. Tjeez... ik vind het zelf belachelijk, maar toch.
We zijn ruim 4 jaar samen en ik ben stiekem meer dan een jaar ouder dan m'n profiel zegt

Oke, dat was mijn shocking post voor dit jaar


Arm vriendje, hij moet er dan toch aan gaan geloven, al dan niet onder het motto 'oefenen'.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 16-11-2006, 22:51
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
HvJ schreef op 16-11-2006 @ 23:48 :


Arm vriendje, hij moet er dan toch aan gaan geloven, al dan niet onder het motto 'oefenen'.
uhm.. maak ik hier nu uit op dat je zegt 'ja kap maar met de pil, doe t maar gewoon, neem maar een koter, ondanks dat vriendlief t niet wil?'.

zo ja, dan is dat de meest egoistische manier van denken en handelen.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 16-11-2006, 23:45
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Omg omg moet het toch even kwijt Ik ben verliefd!!!!!!!!! En niet zo'n beetje ook Hij is zó lief.. Morgen zijn ouders ontmoeten
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Oud 17-11-2006, 03:09
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
blablablablablabla/
__________________
i create glitches with my voice

Laatst gewijzigd op 17-11-2006 om 03:14.
Oud 17-11-2006, 05:55
roosmar
Avatar van roosmar
roosmar is offline
Citaat:
HvJ schreef op 16-11-2006 @ 23:48 :


Arm vriendje, hij moet er dan toch aan gaan geloven, al dan niet onder het motto 'oefenen'.
hij wil het ook heel graag, hoor. Alleen nog niet nu. Maar hij is juist degene die dingen zegt als: 'later als we kinderen hebben bladiebla'
Maar het gekke is: eigenlijk wil ik het zelf ook nog niet. Maar er ontwaakt een of ander moedergevoel ofzo. Bleeeegh
__________________
De aarde is rond. Wat het einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin.
Oud 17-11-2006, 07:12
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
__________________
... it's driving me crazy...
Oud 17-11-2006, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 16-11-2006 @ 23:51 :
uhm.. maak ik hier nu uit op dat je zegt 'ja kap maar met de pil, doe t maar gewoon, neem maar een koter, ondanks dat vriendlief t niet wil?'.

zo ja, dan is dat de meest egoistische manier van denken en handelen.
Nee?
Oud 17-11-2006, 09:21
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
We zijn nog geen dag zonder elkaar geweest sinds het weer goed is en dat voelt zo ontzettend fijn. Alsof we er nu echt helemaal voor gaan en dat is ook zo. Zaterdag komen mijn ouders voor zijn verjaardag. Zo lief dat mijn ouders nog steeds hardstikke achter ons staan, maarja die kennen hem natuurlijk ook al zo'n 8 jaar inmiddels
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 17-11-2006, 10:41
Verwijderd
@Miekmuis: Ik volg je verhalen hier ook nog altijd, en ik hoop echt echt echt dat het deze keer gaat werken! Maar ook dat, als het nu weer mis gaat, je voor jezelf kiest. Maar daar doen we niet aan, we gaan nu alleen nog maar positief denken!
Succes meid!


ot: Ik heb dit weekend helemaal geen weekend. Vanavond tot elf uur, morgen van half 9 tot 5, daarna zeswekendienst voor oma, daarna naar Weert, met oom en tante mee, waarschijnlijk op tijd naar bed, en zondag weer van half 9 tot 5. Maandag weer school, dinsdag tot en met donderdag werken, vrijdag werken, zaterdagmiddag open dag op mijn stage, zaterdagavond in een kleine ruimte met drie jongens op een dikke mat slapen terwijl we hopen dat de kinderen zich gedragen, zondagmorgen actief doen met te weinig slaap, zondagmiddag instorten en zondagavond op tijd naar bed. MIjn sociaal leven gaat de komende tijd op een klein pitje, gok ik zo.
Oud 17-11-2006, 11:14
Nuck
Nuck is offline
Super, we zijn echt perfect samen
__________________
As if!
Oud 17-11-2006, 11:57
Verwijderd
honderdduizendhartjes.
Oud 17-11-2006, 12:38
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Bijna weer tijd voor elkaar. Ik vind het fijn om doordeweeks mijn eigen ding te doen en dan uit kunnen kijken naar het weekend. Doordeweeks hebben we wel contact, anders heb ik de weekenden veel te veel te vertellen. Maar het is niet gecompliceerd en wel veel genieten. Alsof het vanzelf gaat.

Familie ontmoeten is ook zoiets raars, nou ja, hopen maar dat het een beetje klikt.

Citaat:
roosmar schreef op 16-11-2006 @ 21:52 :
We zijn ruim 4 jaar samen en ik ben stiekem meer dan een jaar ouder dan m'n profiel zegt
Oud 17-11-2006, 12:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Oh, ja. Kleine update van dat A versus M verhaal een paar pagina's terug: M is out of the picture, A heeft vannacht weer bij me geslapen. Nog niet echt een relatie maar 't lijkt die kant wel op te gaan
Oud 17-11-2006, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 17-11-2006 @ 13:49 :
Oh, ja. Kleine update van dat A versus M verhaal een paar pagina's terug: M is out of the picture, A heeft vannacht weer bij me geslapen. Nog niet echt een relatie maar 't lijkt die kant wel op te gaan
jeetje man.. popie jopie!!

on topic

weer een verschrikkelijke koffiedate achter de rug.. misschien toch verstandig om eerst te kijken of er een beetje een klik is ipv puur op uiterlijk te selecteren....
Oud 17-11-2006, 13:19
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 17-11-2006 @ 14:17 :
jeetje man.. popie jopie!!
Oud 17-11-2006, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 17-11-2006 @ 14:19 :
hij was erg flauw.. geef ik toe.
Oud 17-11-2006, 13:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 17-11-2006 @ 14:21 :
hij was erg flauw.. geef ik toe.
Geeft niks knul.
Oud 17-11-2006, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 17-11-2006 @ 14:58 :
Geeft niks knul.
vind ik fijn van je vent.
Oud 17-11-2006, 14:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 17-11-2006 @ 15:45 :
vind ik fijn van je vent.
Knuff0l?
Oud 17-11-2006, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 17-11-2006 @ 15:53 :
Knuff0l?
hahah gimme a big hug!
Oud 17-11-2006, 15:00
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 17-11-2006 @ 15:57 :
hahah gimme a big hug!
w00t!
Oud 17-11-2006, 15:20
moon
Avatar van moon
moon is offline
Fijn om hem weer even te zien, hij is en blijft toch een heel goed vriendje, alleen niet MIJN vriendje. Maar ik wil het contact met hem nooit verliezen, daarvoor geef ik echt veel te veel om hem.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 17-11-2006, 16:18
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ze moet binnenkort aan de zuurstof.

Het gaat opeens zo snel.

Oud 17-11-2006, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 17-11-2006 @ 12:14 :
Super, we zijn echt perfect samen
Dat ja. Ik ben zo verliefd, jezus zeg.
Oud 17-11-2006, 16:45
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ghehe kutwijf; mij voor onbetrouwbare *piep*hond uitmaken, en dan zeggen ja ik vind t niet leuk om ruzie met iemand te hebben. de groeten. los ballos. zoek t maar uit. ik speel niet mee.


en waarom ze t zei? ik weet t niet. we hadden n leuke date achter de kiezen, en ik sprak gewoon met 'r op msn, en opeens gaat ze me uitschelden. ik denk, tis maar een grapje. smst ze me hetzelfde. ter bevestiging ofzo. dan ga ik toch denken damn, zijn alle vrouwen dan toch teringhoeren? maar nee, dat is gelukkig niet zo. sommigen zijn wel te pruimen.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 17-11-2006, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 17-11-2006 @ 17:45 :
ghehe kutwijf; mij voor onbetrouwbare *piep*hond uitmaken, en dan zeggen ja ik vind t niet leuk om ruzie met iemand te hebben. de groeten. los ballos. zoek t maar uit. ik speel niet mee.
Dat na een leuke date..? helemaal niets voorgevallen tijdens deze date?
Oud 17-11-2006, 17:02
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 17-11-2006 @ 17:48 :
Dat na een leuke date..? helemaal niets voorgevallen tijdens deze date?
nop. niks bijzonders. niks negatiefs in ieder geval.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 17-11-2006, 17:21
Verwijderd
Afgelopen week was het nogal stressen voor me, me ontzettend zorgen gemaakt. En gelukkig was hij daar. Het is gewoon fijn dat ik hem kan bellen dat ik hem nodig heb en dat hij er dan ook zo snel mogelijk aan komt.
Oud 17-11-2006, 21:16
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik mis m... gelukkig zie ik m morgen eindelijk weer...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #50
Orpheo
500 10-12-2006 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.