Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2006, 09:17
Verwijderd
@I C U: daar kom je wel overheen. herkansingen zijn er niet voor niets

Mijn relationeel gebied is erg vaag op dit moment. De een wijst je af en laat meteen niets meer van zich horen. De ander komt langs en alles is weer zoals 'vroeger' en de laatste is schattig en heeft duidelijk interesse, maar werkt vooralsnog geen verliefdheidsgevoelens op.
Advertentie
Oud 28-11-2006, 09:42
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Jippie de tickets zijn geboekt, dus ons 1-jarig samenzijn vieren we in Londen met een megabeker starbuckskoffie
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 28-11-2006, 10:02
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik kreeg net een mailtje van een goede vriend van me, ik schrok een beetje, het was zo schattig. We zijn blij met elkaar.

Verder gaat het prima, ik snap het wel. Maar het blijft een gevoelig puntje. Die tijd kun je ook niet vergeten en dat hoeft ook niet. Je kunt namelijk moeilijk je verleden wissen. Zou alleen wel leuk zijn als je de leuke dingen kunt blijven onthouden en de minder leuke dingen te vergeten..

Ik heb nog een hoop te vertellen aan mijn vriend, maar dat komt snel genoeg.

Citaat:
Metal schreef op 27-11-2006 @ 20:09 :
Ik zal nu die mail maar eens aftypen. 5 dagen later maargoed....
Succes met de mail

Citaat:
miekmuis schreef op 28-11-2006 @ 10:42 :
Jippie de tickets zijn geboekt, dus ons 1-jarig samenzijn vieren we in Londen met een megabeker starbuckskoffie
Ok, ik ben jaloers. Veel plezier!
Oud 28-11-2006, 10:14
Verwijderd
We zijn op de helft nog maar 3 nachtjes en dan Sinterklaas vieren met zijn familie. Ik heb er zin in! Hij stuurt al 2 dagen hele lieve smsjes. Zou hij doorhebben dat ik daar behoefte aan heb nu...?
Oud 28-11-2006, 11:25
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Al 7 maanden samen.

't Lijkt nochtans veel minder lang te zijn...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 28-11-2006, 12:44
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Op zich mag hij best smsen, 't heeft nou wel weer lang genoeg geduurd Aan de andere kant is het stom dat ik het vind, want het is niet alsof het boeit ofzo, maar... Nou ja. Vrouwen. Pfff.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-11-2006, 13:05
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Qimm schreef op 28-11-2006 @ 09:04 :
Duur grapje dat concert
hoezo?? kaartje was 39 euro (normale prijs). geen tshirt gekocht (vind ik zinloos) en geen bier gedronken (alleen water, kan niet tegen bier). en ben ook niet met de auto gegaan, dus geflitst werd ik ook niet...

o.t.: nog maar 2.5 uur....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 28-11-2006, 14:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 28-11-2006 @ 13:05 :
hoezo?? kaartje was 39 euro (normale prijs). geen tshirt gekocht (vind ik zinloos) en geen bier gedronken (alleen water, kan niet tegen bier). en ben ook niet met de auto gegaan, dus geflitst werd ik ook niet...

o.t.: nog maar 2.5 uur....
Ow echt? Ik had gelezen dat de kaartjes 125 euro waren
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-11-2006, 14:57
STP
Avatar van STP
STP is offline
Heerlijk! (L)
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 28-11-2006, 15:33
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Beter
Oud 28-11-2006, 15:43
Crimson
Crimson is offline
dit weekend gaan we een nachtje naar groningen.. ff de stad wat beter uit checken aangezien we er volgend jaar beide gaan wonen.
zoek nu een redelijk betaalbare hotelkamer maar wel met jacuzzi.. even kijken of dat lukt
Oud 28-11-2006, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 28-11-2006 @ 16:43 :
dit weekend gaan we een nachtje naar groningen.. ff de stad wat beter uit checken aangezien we er volgend jaar beide gaan wonen.
zoek nu een redelijk betaalbare hotelkamer maar wel met jacuzzi.. even kijken of dat lukt
betaalbare kamer; simplon maar dat is niet zo luxe whehe.

ot: goed! morgen zie ik hem weer, en donderdag uit eten (L)
Oud 28-11-2006, 17:20
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
hij is ziek en moe en hij blijft maar achter msn zitten terwijl ik maar zeg dat hij moet gaan slapen..

..wat eigenwijsje issie toch ook (daarmee matchen we wel )

<3
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Oud 28-11-2006, 17:23
Verwijderd
Zo irritant dat mijn energieniveau (...is dat een woord?) zo veel invloed heeft op hoe dingen aanvoelen. Niet (alleen) bij 't vriendje, maar bij iedereen. Stom, want iedereen moet lief tegen mij doen dan, maar ik erger me overal aan.

Beetje loze klacht Verder is alles prima. We zijn er momenteel behoorlijk van overtuigd dat we het best samen kunnen, geloof ik.
Oud 28-11-2006, 17:26
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Vandaag 2,5 jaar!
En we zouden het niet echt vieren ofzo, maar wel allebei de avond vrijhouden zodat we iig lekker samen zouden zijn. En toen kwam de lieverd met een hele mooie bos rozen voor mij thuis! En we gaan straks lekker samen naar de film en hebben hele lekkere zelfgemaakte gehaktbroodjes in de oven staan, dus vieren we het toch nog een beetje
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 28-11-2006, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 28-11-2006 @ 18:26 :
Vandaag 2,5 jaar!
En we zouden het niet echt vieren ofzo, maar wel allebei de avond vrijhouden zodat we iig lekker samen zouden zijn. En toen kwam de lieverd met een hele mooie bos rozen voor mij thuis! En we gaan straks lekker samen naar de film en hebben hele lekkere zelfgemaakte gehaktbroodjes in de oven staan, dus vieren we het toch nog een beetje
Vrijdag 2 jaar (nou ja, of 6 maanden ). Ernstig, wel
Oud 28-11-2006, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 28-11-2006 @ 18:26 :
Vandaag 2,5 jaar!
En we zouden het niet echt vieren ofzo, maar wel allebei de avond vrijhouden zodat we iig lekker samen zouden zijn. En toen kwam de lieverd met een hele mooie bos rozen voor mij thuis! En we gaan straks lekker samen naar de film en hebben hele lekkere zelfgemaakte gehaktbroodjes in de oven staan, dus vieren we het toch nog een beetje
Gefeliciteerd! En ook voor Morgan natuurlijk!
Oud 28-11-2006, 17:39
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-11-2006 @ 18:27 :
Vrijdag 2 jaar (nou ja, of 6 maanden ). Ernstig, wel
Ik had paar dagen geleden 3,5 jaar.. das pas eng (was tussendoor wel paar maanden uit hoor)
Oud 28-11-2006, 17:44
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Smoorverliefd en heel erg zeker over ons
__________________
This is all I need to feel alive <3
Oud 28-11-2006, 18:16
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Nu mag ie wel weer thuiskomen hoor!
En hij hoort echt bij de familie, want mijn vader gaat hem morgen van Schiphol afhalen (groningen-schiphol, en dan vet laat)
Dat zegt dus wel wat...
Oud 28-11-2006, 18:29
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Een beetje boos, maar vooral teleurgesteld.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 28-11-2006, 19:07
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 28-11-2006 @ 19:16 :
Nu mag ie wel weer thuiskomen hoor!
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 28-11-2006, 19:34
Verwijderd
Stukken beter
Oud 28-11-2006, 20:37
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
misgevoelens
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 28-11-2006, 21:41
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Muhahaha! En dan toch een smsje krijgen hé Zie je wel, ik ben een doos
Oh, en zij trouwens ook Zou ze óóit weten wat ze wil? *zucht* Gelukkig is ze wel lief, dat scheelt.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-11-2006, 21:41
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Hm, morgen
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 28-11-2006, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 27-11-2006 @ 23:18 :
leuk he, dat studentenleven
ja echt, ik vind de weekenden zelfs minder leuk dan schooldagen, lately. dat is gek
Oud 28-11-2006, 22:18
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 28-11-2006 @ 10:42 :
Jippie de tickets zijn geboekt, dus ons 1-jarig samenzijn vieren we in Londen met een megabeker starbuckskoffie
Starbucks is zo relaxed. Ik zeg: Elk station minstens twee. Oh, Londen is natuurlijk ook goed te doen *jaloers*
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 29-11-2006, 00:37
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Qimm schreef op 28-11-2006 @ 15:42 :
Ow echt? Ik had gelezen dat de kaartjes 125 euro waren
niet als je ze in de voorverkoop koopt, of direct wanneer het beschikbaar is

on topic: ik baal. ze was gisteren niet bij maiden. zij baalt; ze was gisteren niet bij maiden. wij balen beiden. oplossing? volgende keer gaat ze mee.

met andere woorden: morgen zie ik haar weer nou ja morgen...over 12 uur.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 29-11-2006, 01:08
Verwijderd
Muse was echt gewéldig! Samen onwijs staan springen en genieten, mijn lieve vriendin/zus weer gezien, veel gekletst in de auto met een vriendinnetje, geknuffeld met mijn zwager... En ik zag hem staan genieten en voelde meteen weer die vlinders fladeren. Heerlijk
Oud 29-11-2006, 10:43
Verwijderd
Waarom gaat iedereen toch altijd op wintersport? Ik vind het helemaal niet leuk om te zeggen dat ik dat niet kan
Oud 29-11-2006, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 29-11-2006 @ 02:08 :
Muse was echt gewéldig! Samen onwijs staan springen en genieten, veel gekletst in de auto met een vriendinnetje. En ik zag hem staan genieten en voelde meteen weer die vlinders fladeren. Heerlijk
Jaaaaaa, dat precies zo. <3
En handjes vasthouden bij Invincible enzo. :') Cliché, maar verdomd fijn.
Oud 29-11-2006, 12:55
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Gisteren weer ruzie gehad, alleen maar door kleine irritaties. Wat is dat de laatste tijd vaak zo, zeg.

's Avonds hadden we er allebei spijt van, en waren we weer als vanouds. Konden we dat soort momenten maar vaker delen. Waarom altijd dat onbegrip? Waarom vind ik hem nooit goed genoeg? Gelukkig heb ik een fijne herinnering aan gisteren en vanochtend. Daar hou ik me aan vast en dat zegt me dat het allemaal nog wel goed gaat komen.

Het ligt ook aan mij, ik moet alles verbeteren, en kan niet alles tegelijk goed doen. Ik kan niet alles goed doen, en moet dat misschien ook wel niet willen.
Oud 29-11-2006, 13:51
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Op dit moment geniet ik wel van het vrijgezel zijn.
Maar toch zou ik het ook niet erg vinden om nu een heel leuk iemand tegen te komen.

Maar verder voel ik me wel geliefd, heb veel leuke contacten met vrienden en heb de komende tijd een hoop leuke dingen in het vooruitzicht. Ik ben zelf nogal veranderd de laatste maanden en ik merk dat de mensen om mij heen dat waarderen.
Oud 29-11-2006, 14:09
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
há! hij heeft terugesmst, én hoe! voel me sinds tijden weer eens bemind, yeah! heer-lijk
en vrijdag zie ik hem weer , ik kan niet wachten!
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Oud 29-11-2006, 14:16
__
Avatar van __
__ is offline
niets te klagen
en we gaan naar parijs en daar heb ik zinnn innn maar ik heb het er teveel over dus sssht.
Oud 29-11-2006, 14:20
Verwijderd
wel goed. ik zou hem vanavond zien, maar dat gaat niet door denk ik/ maar ik mis hem, bah. morgen uit eten!
Oud 29-11-2006, 15:27
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Huuh, verliefdheid <3.
Oud 29-11-2006, 15:31
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 29-11-2006 @ 11:43 :
Waarom gaat iedereen toch altijd op wintersport? Ik vind het helemaal niet leuk om te zeggen dat ik dat niet kan
Jij kan makkelijk op wintersport, omdat dat zoveel meer is dan skiën en snowboarden. O zo. *knuv*

OT: Morgen. Morgen... Ik moet stoppen met die rampscenario's. Help ik mezelf niet echt mee.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 29-11-2006, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 27-11-2006 @ 20:09 :
@Daydream-ster: Ja, jij zit er ook nog steeds een beetje in? Dan ben ik iig niet de enige. Laat je niet kennen, dat verdien je niet. Ik weet niet hoe en wat, maar ik denk dat dat bij alles wel geld. Mocht ik eens iets kunnen doen, of wil je je verhaal kwijt, dan pm je maar.
Lief van je Zit momenteel weer beetje dieper, alles zit tegen en dan heb ik nergens zin in. Maar over 2.5 week word ik geacht een prject af te hebben en een tentamen voldoende te maken. BAH!
Mja, nu zo eerst maar eens beginnen met het project en dan zien we het wel. Jij mag ook altijd PM-men hee meis! *knuffel*


OT: Gisteren bij hem sinterklaas gevierd en heb echt enorme lol gehad met mn 'schoonzusje'. Naderhand lekker in de douche&bed gekropen, waren zo vertrokken Vanmorgen allebei balen dat de wekker zo vroeg ging, dus ik heb besloten dat we zondag uitslapen..
Geloof dat het met ons nu weer goed gaat, nu ik nog

@ Spekkie; heb m gepm't met het verzoek om een kaartje te sturen (incl. jouw post), maar helaas, nog niets gezien
Oud 29-11-2006, 15:40
Hartje
Avatar van Hartje
Hartje is offline
hij ging heel stoer testpersoon spelen voor mn pws.
__________________
En ik wil met jou de lente in! :)
Oud 29-11-2006, 16:27
fractuur
fractuur is offline
Hij moet morgenavond werken en dat vind ik niet leuk want we hadden eigenlijk afgesproken. Moet ik weer tot zaterdag wachten. Toen hij dat zei over de telefoon werd ik echt super bot (je moet je ergens op afreageren), maar volgens mij hebben jongens dat niet eens door.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 29-11-2006, 17:12
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Goed! Gister hadden we 9 maanden wat met elkaar... En morgen gaan we lekker een dagje naar Eindhoven. Heerlijk shoppen en lunchen. En waarschijnlijk gaan we dan als afsluiter 's avonds nog naar de bioscoop en ergens nog wat drinken.
Oud 29-11-2006, 17:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
waaaaah... al die zwangere mensen in m'n omgeving en ook nog 1 pasgeboren baby (lief!) en 2 wat oudere baby's (nog liever!)....
t Begint wel n beetje te kriebelen, hoor... Zeker als ik zie hoe lief hij ermee omgaat <3
__________________
Tsja
Oud 29-11-2006, 17:32
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 29-11-2006 @ 17:27 :
Hij moet morgenavond werken en dat vind ik niet leuk want we hadden eigenlijk afgesproken. Moet ik weer tot zaterdag wachten. Toen hij dat zei over de telefoon werd ik echt super bot (je moet je ergens op afreageren), maar volgens mij hebben jongens dat niet eens door.
Heel herkenbaar dit. Ik ga dan niet bot doen, maar heel kortaf en verdrietig En dat heeft hij wel door, haha. Soms wel jammer, want ik wil niet altijd dat hij het doorheeft.

ot: Ik zit ergens mee wat ik hier niet kan schrijven (ik ben bang dat hij het leest)
Oud 29-11-2006, 17:33
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 29-11-2006 @ 16:40 :
@ Spekkie; heb m gepm't met het verzoek om een kaartje te sturen (incl. jouw post), maar helaas, nog niets gezien
Wat onromantisch

Ik ga vanavond naar De Lama's En stiekem Ruben Nicolai versieren
__________________
<):o)
Oud 29-11-2006, 17:36
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-11-2006 @ 18:33 :


Ik ga vanavond naar De Lama's En stiekem Ruben Nicolai versieren
*Jaloers!!!* geef hem een kusje van me <3
Oud 29-11-2006, 17:40
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RebEls schreef op 29-11-2006 @ 18:36 :
*Jaloers!!!* geef hem een kusje van me <3

Echt iedereen in mijn omgeving vindt em hot. Volgens mij mag ik hem ondertussen al tientallen kusjes geven
__________________
<):o)
Oud 29-11-2006, 17:42
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-11-2006 @ 18:33 :
Wat onromantisch

Ik ga vanavond naar De Lama's En stiekem Ruben Nicolai versieren
yuh

Enne, tof hoor! Mn broertje ging 2 weken geleden, was echt jaloers! Mja, ik mocht naar Racoon <3 Have fun!
Oud 29-11-2006, 17:42
Crimson
Crimson is offline
ruben nicolai heeft bij mij op school gezeten..
interessant he
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #51
Ming-Xia
500 22-12-2006 20:00
Liefde & Relatie Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? Deel VI
Verwijderd
489 06-01-2005 21:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.