Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2006, 15:48
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Drez schreef op 12-12-2006 @ 16:25 :
en vijf. maar ik dacht ook: wie zegt er nou 'wtf' als in 3 letters.
Eh, ik

Ontopic: ja gaat zijn gangetje
__________________
Kőigi teede pikkus ajas on vőrdne - | - Рукописи не горят
Advertentie
Oud 12-12-2006, 15:48
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Omg wat ben ik 'slecht' bezig.. mn vriend verdient zoveel beter, hij is zo goed.. moet echt met m praten. Maar het vrolijkt me wel op.. (wat het eigenlijk nog erger maakt)
Oud 12-12-2006, 15:57
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Jones schreef op 12-12-2006 @ 12:09 :
Het gaat ook niet om je updates maar om het feit dat je als een 16jarige omgaat met je ex. Beetje kinderachtig zoals al een keer eerder is gezegd.
Ergens wel ja, maar soms kan je gewoon niet anders met je ex om gaan dan als een 16 jarige. Ook al zou je zelf graag anders willen. Emotioneel geladen shite joh.

-

De afgelopen 2 weken waren eigenlijk wel de mooiste uit mijn leven. Ofja, laten we zeggen, een mooi gedeelte uit mijn leven. En ik heb veel geleerd. Echt veel. Nu even alles in goede banen leiden, en alles komt goed. :cool:
__________________
i create glitches with my voice
Oud 12-12-2006, 16:17
George
Avatar van George
George is offline
Fuck man, ik heb het wel heel erg verknald. Ik mis hem zo.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 12-12-2006, 16:21
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Morgen 13 maandjes samen . Reden om een cadeautje te kopen, heb een lekker parfummetje gekocht voor 'm. Hopelijk doet ie hem ook eens op En ook nog 2 hele sexy strings

Hij is echt zo lief. Hij geeft me zo'n goed gevoel!
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 12-12-2006, 16:24
Estar
Estar is offline
Citaat:
Drez schreef op 12-12-2006 @ 16:25 :
en vijf. maar ik dacht ook: wie zegt er nou 'wtf' als in 3 letters.
En 6.

ontopic: Gisteren was het weer echt ouderwets leuk
Oud 12-12-2006, 16:28
Estar
Estar is offline
Citaat:
Flip! schreef op 12-12-2006 @ 17:21 :
heb een lekker parfummetje gekocht voor 'm. Hopelijk doet ie hem ook eens op En ook nog 2 hele sexy strings

Dit klinkt echt erg vreemd
Oud 12-12-2006, 16:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Estar schreef op 12-12-2006 @ 17:28 :
Dit klinkt echt erg vreemd
Ik hoop ook dat die strings voor haarzelf zijn

Ooh, hij komt weer naar Leeuwarden Hoef ik dit weekend geen 8 uur in de trein te zitten
__________________
<):o)
Oud 12-12-2006, 17:06
Verwijderd
Hmpf, die moeder van haar die kan ik soms ook wel... argh..
Oud 12-12-2006, 17:12
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Estar schreef op 12-12-2006 @ 17:28 :
Dit klinkt echt erg vreemd
Nou de parfum is voor hem, de strings zijn voor mij.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 12-12-2006, 17:13
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
goh, wat kietelt er zo lekker aan m'n ballen? oh!! das die EL34 set!

en ik mis Israel weer. AARGGHHHH waarom moest mijn pa nu zo nodig israeli zijn, en hoe irritant is 't dat ik niet terug kan...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 12-12-2006, 17:33
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Vanmiddag de uitslagen gekregen. Het is iig gelukkig geen Crohn (jeee), maar mijn bloed is nog steeds niet helemaal oke. Heb sowieso een heftige spastische darm, die waarschijnlijk nog wel wat erger gaat worden en misschien zit er ook nog wel iets in mijn lichaam wat het versterkt. Maar op dit moment zijn de meest logische dingen uitgesloten, dus wil de internist het hier even bij laten. Kijken of het met een regelmatig leven (wat best lastig gaat worden met mijn beroep) en goede voeding vanzelf wat beter gaat.

Blij dus dat de uitslagen over het algemeen wel positief waren en dat ik nu een beetje weet wat ik kan verwachten en waar ik op moet letten. Scheelt echt al een hele hoop stress. Even afwachten hoe het de komende weken, maanden, jaren blijft gaan, maar ik leer er vanzelf wel mee omgaan en hoop dat het niet veel erger wordt dan zo als het nu gaat. De afgelopen 2 weken gaan eigenlijk best redelijk, wat zeker ook wel zal komen door het feit dat ik een aantal belangrijke beslissingen heb genomen waardoor ik een heel stuk stress kwijt ben. Ik heb voor mezelf echt dingen af kunnen sluiten, duidelijk kunnen maken wat ik wel en niet wil en vanaf volgende week kan ik met therapie beginnen om ook de laatste paar dingen van vroeger af te kunnen sluiten.

Al met al ben ik dus goed bezig zo en ik denk dat dat onze relatie uiteindelijk ook echt goed gaat doen. We zijn nu zo ver gekomen dat dit laatste stuk ook wel moet lukken. Ben heel benieuwd wat het nieuwe jaar ons gaat brengen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 12-12-2006, 17:39
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
We gingen kletsen en hij zei dat hij moe was en zich zorgen maakte en we gingen lachen om een idioot meiske en toen was hij aan het praten en ik ging natuurlijk helemaal op in hem dus hoorde niks, bijzonder spijtig. Toen gaf hij me nog even een knuffel en later niet meer gesproken. Stiekem wacht ik nu op een telefoontje, mailtje of een ander teken van leven. Ik vrees dat hij gewoon ontzettend druk is.

Ondertussen heb ik bizar genoeg bijna een half uur met die andere jongen staan babbelen en dat was echt heel erg leuk en gezellig en hij was zo lief en ik snapte het niet want ja, nou ja. En toen ging hij vertellen dat z'n klasgenoten chagerijnig naar hem keken en toen dacht ik ole, hij heeft zijn grote liefde gedumpt maar dat zal wel niet. En ja, hij is gewoon ongelooflijk hard lief. Nog steeds.
Oud 12-12-2006, 18:04
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Crimson schreef op 12-12-2006 @ 12:08 :
jullie waren toch heel lang samen :/ ?
Net 26 maanden

Citaat:
Larry Flint schreef op 12-12-2006 @ 12:24 :

en @hagel: wat verrot, hoop dat het weer goed komt want jullie leken zo leuk op die foto
ja we zijn ook leuk dankje
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 12-12-2006, 19:12
Worn Down Piano
Avatar van Worn Down Piano
Worn Down Piano is offline
Ik maak het mezelf veel te moeilijk. Als ik eens actie durfde te ondernemen zou dat het veel makkelijker maken.
__________________
A man with a torn coat and a hole is one shoe, sat playing the song that nobody knew. The music rang out and that song filled the room.
Oud 12-12-2006, 20:05
wup
wup is offline
Goed goed goed! Hij werkt nu bij mij in de pizzaria voor 4 avonden in de week ( tijdelijk natuurlijk, we zitten nog steeds in Aruba en over 3 maanden gaan we weer terug). en we worden dagelijks gevraagd of we broer en zus zijn.. .. Beetje raar.
Maar alles gaat goed.. het samenwonen hier gaat prima.. Bijna een jaar al samen, en dat is vet lang voor mijn doen
Oud 12-12-2006, 20:39
Worn Down Piano
Avatar van Worn Down Piano
Worn Down Piano is offline
Hm, oké, dat ging makkelijker dan verwacht. Nu hopen da tik het door kan zetten zo.
__________________
A man with a torn coat and a hole is one shoe, sat playing the song that nobody knew. The music rang out and that song filled the room.
Oud 12-12-2006, 20:54
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Het gaat goed, vanmiddag heerlijk in bed gelegen. Hij lag bijna te slapen terwijl ik domme belspelletjes aan het kijken was. Schrikt hij opeens wakker met de woorden "Ik struikel!" Dat was echt zo grappig

En ik krijg echt kriebels van geluk als hij me opeens vastpakt of me een kus geeft zonder dat ik dat aan zie komen

Happy
__________________
I am..
Oud 12-12-2006, 21:11
Larry Flint
Larry Flint is offline
samen naar amsterdam geweest, ik pumps en hij een hoed voor het gala gekocht . daarna 2 afleveringen grey's anatomy gekeken (die van vorige week op dvd, en die van vandaag op tv), maar helaas niet de hele tijd onze aandacht er bij kunnen houden . heel heel gezellig. gaat dus geweldig <3
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 12-12-2006, 21:28
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Fijn TheeMuts
Oud 12-12-2006, 21:47
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Heerlijk rustig.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 12-12-2006, 21:52
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Damn, tellen kunnen ze hier in elk geval

Anyway... Vandaag had ik ineens heel veel zin om bij hem te zijn. Moet geloof ik nog wel ff wennen aan dat soort vlagen... Sowieso. Nou ja. Ach. Ik vind het wel best, het bevalt prima!

Vrijdag
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 12-12-2006, 22:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik voel me zo onbeschrijfelijk küt dat ik me bijna ziek voel en hij is echt zooooo veel te lief voor me, en dat doet me echt goed. Zo fijn hoe hij weet dat hij niets hoeft te zeggen en mij alleen maar vast hoeft te houden...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-12-2006, 23:32
Verwijderd
Op het moment voor mn studie bezig met een projectgroepje en mn vriendje zit daar ook in. We doen zelfs samen een groot onderdeel atm. Prima samenwerking, we vullen elkaar best goed aan al zeg ik het zelf .
Oud 12-12-2006, 23:48
Verwijderd
Heel erg verscheurd. En voor bepaalde mensen zal het echt idioot klinken, maar mijn gameclan was echt wel heel gezellig en leuk en belangrijk voor me. En op dit moment is er ruzie en de ene helft splitst af van de andere. En het is stommm dat iets online me zo van streek kan maken. Bij beide groepen zit een belangrijk iemand voor me en ik weet echt niet wat ik moet doen.


*zucht*
Oud 13-12-2006, 00:34
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Mutant schreef op 13-12-2006 @ 00:48 :
Heel erg verscheurd. En voor bepaalde mensen zal het echt idioot klinken, maar mijn gameclan was echt wel heel gezellig en leuk en belangrijk voor me. En op dit moment is er ruzie en de ene helft splitst af van de andere. En het is stommm dat iets online me zo van streek kan maken. Bij beide groepen zit een belangrijk iemand voor me en ik weet echt niet wat ik moet doen.


*zucht*
Ow nou ik kan het me wel voorstellen, en zeker dat je tussen 2 groepen inzit die je allebei belangrijk vindt. Tijd geleden konden mn beste vriendin en mn vriend echt niet met elkaar omgaan, vre-se-lijk.
En hij begint serieus te worden en daar heb ik helemaal geen zin in, als hij het maar niet uitmaakt voor mij Maar de aandacht is leuk, aangezien ik die bij mn vriend niet zo krijg...
Oud 13-12-2006, 06:41
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Tč goed.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 13-12-2006, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 12-12-2006 @ 23:26 :
Ik voel me zo onbeschrijfelijk küt dat ik me bijna ziek voel en hij is echt zooooo veel te lief voor me, en dat doet me echt goed. Zo fijn hoe hij weet dat hij niets hoeft te zeggen en mij alleen maar vast hoeft te houden...
*aai*

Ken het gevoel deze week, moeheid en stress worden echt even helemaal te veel, ik moet overal bijna om janken Nou ja, misschien kan ik vanmiddag even weer naar vriendlief vluchten en daar slapen, want anders hou ik het niet vol. Ik wil mijn huis terug en mijn nachtrust
Oud 13-12-2006, 11:24
Verwijderd
Jeej, helemaal goed! Gisteren weer eens echt tijd voor ons, gepraat, geinen en geknuffeld. Weer helemaal kunnen opladen
Oud 13-12-2006, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 12-12-2006 @ 16:57 :
Ergens wel ja, maar soms kan je gewoon niet anders met je ex om gaan dan als een 16 jarige. Ook al zou je zelf graag anders willen. Emotioneel geladen shite joh.

Dat dus. Ik heb geprobeerd het volwassen aan het pakken, vorige week zelfs nog heel leuk met 'm uit eten geweest, het leek een begin van vriendschap, maar nu begon meneer dus weer van voren af aan met de drama. Dan houdt het voor mij op, dan maar op die manier.

OT:
Ik ben al de hele week bij 'm. Vanavond naar huis, kijken hoe mijn eigen bed aanvoelt.
Oud 13-12-2006, 13:28
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Vanavond gaan we bij zijn zus en de hele inboedel eten en spelletjes doen met cadeautjes. Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten en ik hoop dat iedereen de lieve (pre-kerst)vrede kan bewaren, want mijn hoofd staat niet echt naar moeilijke toestanden.

Mijn koffer is al half ingepakt.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 13-12-2006, 15:16
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Vanavond zijn afscheidsfeestje. Dan kunnen we evt morgen nog samen doorbrengen en vrijdagochtend vertrekt hij. Het is wel ok, leuk zolang het duurde maar meer zit er niet in. Hij heeft me wel heel vrolijk gemaakt de afgelopen weken .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 13-12-2006, 15:51
Verwijderd
Hip, zijn vader komt ook gezellig op mijn verjaardag!
Oud 13-12-2006, 16:26
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 13-12-2006 @ 16:16 :
Vanavond zijn afscheidsfeestje. Dan kunnen we evt morgen nog samen doorbrengen en vrijdagochtend vertrekt hij. Het is wel ok, leuk zolang het duurde maar meer zit er niet in. Hij heeft me wel heel vrolijk gemaakt de afgelopen weken .
oeh, je klinkt er zo leuk en vrolijk enzo over, leuk vind ik dat

OT: goed! Vanmorgen samen uitgeslapen, hij maakte me wakker om 11.30. Had nog wel uren zo kunnen liggen Maar ik moest projectwerken en hij ging wat eerder werken. Morgen weer <3
Oud 13-12-2006, 16:54
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 12-12-2006 @ 12:24 :
ben ik nou de enige die zich vooral zorgen maakt om het feit dat een nederlander op neemt met "idiot, what the fuck is your problem"


ZEVEN
__________________
Pardon my French
Oud 13-12-2006, 17:11
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Heerlijk weer ingestort gisteren. Ik ben al dagen moe, heb last van stress en dat soort dingen, dus het was te verwachten. Hij begreep er niks van, want ik barstte ineens in tranen uit. Ik zei dat het me even teveel werd, dat het met de studie niet lukt en zo. Maar hij gelooft in me, dat is wel fijn. En de knuffels, ook.
Volgend weekend samen iets leuks doen. Superveel zin in!
Oud 13-12-2006, 17:15
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Tussen mij en mijn vriend gaat het lekker gelukkig! Alleen wat zaken erom heen zijn wat minder. Mijn moeder heeft knallende ruzie met mijn vriend gehad. Dat is gelukkig over, maar toch voelt het niet meer zo als vroeger. Ik zie daarom eigenlijk best wel tegen de kerst op. Daarnaast is mijn vriend ook een beetje kwaad op mijn buurjongen en dat is ook heel begrijpelijk. Telkens wanneer hij een vriendin krijgt, horen we nooit niks van hem, maat als het uit is, komt ie ons opzoeken. Eigenlijk alleen wanneer het hem uitkomt.
__________________
move your body next to me
Oud 13-12-2006, 17:25
Verwijderd
Ok. Hij gaat het uitmaken, we spreken een keer af en dan gaat hij niks zeggen. Maarrrrr dat maakt niks want hij is toch wel lief.
Oud 13-12-2006, 17:34
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Voel me zwaar klote, maar ik hoop dat dit gewoon gaat opgelost raken..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 13-12-2006, 18:30
Hartje
Avatar van Hartje
Hartje is offline
morgen jarig.
ben benieuwd wat hij doet als ik hem tegenkom op school
__________________
En ik wil met jou de lente in! :)
Oud 13-12-2006, 18:32
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
ZerO schreef op 13-12-2006 @ 17:54 :
ZEVEN
en 8


Ot: Fijn, maar waarom is het altijd zo verdomde druk!?!?>!>e
Oud 13-12-2006, 18:33
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
I want to break free.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 13-12-2006, 18:45
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Hij is zó lief
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 13-12-2006, 18:55
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
weehee, ik snap 'r helemaal niets meer van..
het was 2 weken terug op vrijdag zo gezellig! en hij had zelfs plannen ('ik moet nog naar de ikea, ohh, anders kun je wel even mee joh, gezellig, zoeken we gelijk 'n 2persoonsbed voor je uit'.. 'anders kom je oud en nieuw bij mij vieren?').. voelde me heerlijk, en hij zei dat hij dat ook deed..
we hadden voor die woensdag daarna afgesproken (afgelopen woensdag dus).. en toen belde die maar niet hoe laat ie zou komen, ik had hem 's weekends nog even gesmst, en gemaild, maar niets terug gehad..
dus ik 'm bellen maar rond half 8, of hij nog kwam.. hij:'ik heb 't veel te druk, sorry, nee, zaterdag anders?' ..nee,dan ben ik noord-holland, daar werk ik in 't weekend, dat weet je toch?.. 'oja, jammer, euhm nou dan moeten we 't over 't weekend heen tillen'..
ik hem nog wat gesmst, wel vet aan 't balen.. hij reageerde maar weer niet terug.. blegh.. kreeg ik zondagavond een smsje: ik heb wat problemen met mijn telefoon, is 't goed als ik je morgen na 9en even bel? Gr G.
.. groetjes, pleh, ik kreeg eerst dikke kus, zoen of wat dan ook..

dubben twijfel twijfel.. waarvoor zou die bellen..
en hij belde die avond, met de wel bekende openingszin voor zulke situaties: 'ik moet je wat vertellen'
'ik denk dat 't niet gaat werken tussen ons, want je bent wat te enthousiast voor me, en te vrolijk, jaaa, en dat gekke aan je vind ik wat vervelend..dus sorry..'..

klaar.. ik vind 't niet echt 'n goede reden, al helemaal niet omdat 't daarvoor zou goed voelde (ook aan zijn reacties; ik vind je t zo fijn om bij je te zijn, wat gezellig, je bent zo lief, mooi. en het plannen van 'm..*oud en nieuw enz.*)..
maar goed.. ik snap er helemaal niets van, begrijp t niet..
waarom nou zo ineens? iemand 'n idee? die reden vind ik ook wat raar..
hmpff..
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Oud 13-12-2006, 19:29
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
tis goed mogelijk hoor. t kan opeens omslaan. of opeens de realisatie 'nee dit werkt niet!'.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 13-12-2006, 19:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
aaah... ik ben ziek en hij ging met kopjes thee slepen
__________________
Tsja
Oud 13-12-2006, 19:58
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Zo. Dat was een bijzondere pauze. Normaal zit hij nooit waar ik zit en vandaag even wel en ik heb twintig zalige minuten van hem genoooten, jammer dat mijn vrienden hier van mee konden genieten en eh de rest van de school. Aparte zaak dat er verder niks gebeurd maar het was wel erg fijn . En verder, niet veel gezien maar wel wat signalen en ohmygod, ik heb een briljant plan bedacht om hem vrijdagnacht in mijn huis te krijgen. Let's see if it works.. Enige minpuntje dat hij net, circa twee seconden nadat ik online kwam foetsie was. Vast niet persoonlijk Morgen veeeel les samen, same vrijdag, aaaaah
Oud 13-12-2006, 20:15
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
2 weken steady.
hopen dat ik deze langer vasthoudt dan de vorige..hijs echt een schatje.
hele avond tot ochtend in bed gelegen met dvd's, hashbrownies, de kat, ontbijt, en elkaar.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 13-12-2006, 21:49
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik wil... ik wil... *zucht* Vrijdag! Oké, raak er steeds meer van overtuigd dat ik best wel verliefd ben. Wist ik al, maar het bewijs stroomt toe, zeg maar.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 13-12-2006, 22:07
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
En toen kwam de aap eindelijk uit de mouw. Wel goed dat ik het ook zo voelde. Het voelt vast even kut, omdat ik in de war ben en enorm gestresst/moe ben, maar daarna gaat het vast beter.
Volgend weekend maar even kijken, we kunnen vast nog wel aardig tegen elkaar doen en misschien ook zelfs wel lol maken.
Aan de ene kant heel erg opgelucht, maar aan de andere kant voelt het best wel erg kut.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #50
Orpheo
500 10-12-2006 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.