Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2006, 11:55
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Qimm schreef op 15-12-2006 @ 09:33 :
Tuurlijk En het is inderdaad een heelijk nummer. (ik kende eerst het vogeltje en toen het origineel )
vogeltje?? klaus heeft zo'n zwaar accent in de versie die ik heb niet 'build a wall' maar 'bield a valllll" schitterend (H) ach, dit nummer was zo'n beetje de dood van mijn vingers gisteravond. de striemen van de snaren staan in mijn vingertoppen


o.t.: t is goed om weer met mn beste maatje gesproken te hebben. even alles los. kwijt. weg. even gal spuien. en dan kan ie met een regeltje t weer solide bouwen. het effect dat ik op iedereen om me heen heb, heb ik van hem geleerd. dus tja, af en toe even langs de leermeester he
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Oud 15-12-2006, 12:21
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
@ Daydreamster: ik werd inderdaad erg vrolijk van hem en dat is natuurlijk wel handig als je in Finland zit met maar een paar uur licht per dag .

Nu is hij weg, ik was bij hem blijven slapen vannacht en ben mee gegaan naar het station. Moest toch wel even slikken maar dat kwam ook door het algemene thema denk ik; vertrekken, de deur dichttrekken van de inmiddels weer lege kamer die in vijf maanden toch wel de jouwe is geworden, weer terugkeren naar je oude 'normale' leven en al die mensen waarmee je deze bijzondere tijd hebt gedeeld achterlaten zonder zeker te weten of je ze ooit terug zal zien... *zucht* het is aan het aflopen en het komt nooit meer terug en dat beseft dringt opeens goed door. Over 2 weken trek ik hier ook de deur dicht. Raar.

Ok ik ben dus een beetje sentimenteel vandaag .

Ik kreeg nog een smsje van hem vanaf het vliegveld dat ik hem niet moest vergeten. Maar verder hebben we dramatiek en loze beloftes achterwege gelaten. Het was mooi en goed en nu is het over . Terug in Nederland heb ik nog wat dingen uit te zoeken maar ben er wel achtergekomen dat ik echt verder kán gaan als het moet en ook heel gelukkig kan zijn. Dus dat gevoel ga ik vasthouden.

En het leven is ook mooi: de lucht hier is voor t eerst sinds weken weer echt helder, de zon schijnt, het gaat hard vriezen en sneeuwen de komende tijd. Zondag komt mijn moeder voor een paar dagen, over 2 weken mijn vriendinnen om het jaar en mijn tijd hier knallend af te sluiten. En mijn partner in crime waarmee ik hier 24/7 heb rondgehangen en waarvan ik écht geen afscheid zou kunnen nemen, woont in dezelfde stad als ik en blijf ik dus veel zien als ik weer thuis ben. Thuis. Ja, het gaat goed.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 15-12-2006, 12:24
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Wat een klootviool zeg. Het zal de stress wel zijn.

Over welgeteld twaalf uur is de hele avond weer voorbij en ik heb al vast bedacht dat als we zoenen het natuurlijk goed zit. En als het niet gebeurt om een reden die niet te maken heeft met ons gevoel ik een filmpje met hem ga kijken of zo maar als het allmaal een grote grap was hou ik er mee op. Zo, en nu lekker de hele middag m'n feestoutfit voorbereiden
Oud 15-12-2006, 13:36
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 15-12-2006 @ 13:21 :
@ Daydreamster: ik werd inderdaad erg vrolijk van hem en dat is natuurlijk wel handig als je in Finland zit met maar een paar uur licht per dag .

Nu is hij weg, ik was bij hem blijven slapen vannacht en ben mee gegaan naar het station. Moest toch wel even slikken maar dat kwam ook door het algemene thema denk ik; vertrekken, de deur dichttrekken van de inmiddels weer lege kamer die in vijf maanden toch wel de jouwe is geworden, weer terugkeren naar je oude 'normale' leven en al die mensen waarmee je deze bijzondere tijd hebt gedeeld achterlaten zonder zeker te weten of je ze ooit terug zal zien... *zucht* het is aan het aflopen en het komt nooit meer terug en dat beseft dringt opeens goed door. Over 2 weken trek ik hier ook de deur dicht. Raar.

Ok ik ben dus een beetje sentimenteel vandaag .

hehe, ik ben zelf ook 4 maanden weggeweest en hoewel dat ongetwijfeld heel aners was is dit gevoel heel herkenbaar. Dat gaat nog even moeilijk worden, weer in Nederland! Geniet zoveel mogelijk van die laatste weken, maar dat zit wel goed geloof ik

ot: we hadden gister afgesproken maar mn verstandskies werd getrokken en ik kon niet praten en door de verdoving hing mn halve gezicht lam. beetje bizar was dat. en eigenlijk wilde ik ook liever alleen zijn.
hij vroeg een paar dagen geleden naar mn ex en de manier waarop ik vervolgens over hem vertelde was helemaal NIET goed. hij is nog veel te belangerijk. dus iets nieuws zit er niet in nu.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 15-12-2006, 13:50
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
confused. we hebben besloten tot een redelijk open relatie, iig aan mijn kant. het is dus: ik mag zoenen wie ik wil, zolang hij er maar niet bij is.
hij hoeft niet met iemand anders te zoenen zegt ie, mag t van mij wel opzich, maar zou er niet heeeeeeel blij mee zijn. beetje jaloers.
hij ziet zoenen zeg maar als t verlengde van flirten, er is dus niets verkeerds aan.
dit allemaal besloten omdat ik nog wel eens problemen heb gehad met trouw blijven, en op deze manier mag t gewoon; dus is het ook niet spannend meer. of ik wel of niet met iemand anders zoen (niet verder dan zoenen wel) maakt geen kont uit.

ik ben er wel blij mee met deze regeling..maar ergens ook verward. beetje raar concept, maar we zien wel of t werkt, is t proberen waard.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 15-12-2006, 14:08
Verwijderd
idd
Oud 15-12-2006, 14:24
farai
Avatar van farai
farai is offline
ikke de afgelopen dagen iets bijzonders geleerd. Ik dacht altijd dat mannen van achteraan de 20/ begin de 30 ni zo makkelijk hun gevoelens lieten zien. Maar de uitzonderingen bevestigen dus weeral de regel. Das wel bijzonder.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 15-12-2006, 20:17
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 15-12-2006 @ 13:21 :
@ Daydreamster: ik werd inderdaad erg vrolijk van hem en dat is natuurlijk wel handig als je in Finland zit met maar een paar uur licht per dag .
tof!

OT: Whie, ben zoooo verliefd! Dit weekend lekker samen toch hier zijn, maar denk dat ik de verjaardag skip. Vannacht wordt het laat, morgen vroeg op en wakker blijven voor de kapper en om hem te halen. En dan 's avonds ff bedje in en dan hopelijk wel de stad in
Oud 15-12-2006, 20:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Jammer dat de meiden die ik leuk vind, altijd way out of my league zijn. Degenen die wel in mijn league vind ik dan weer drie keer niks.
Oud 15-12-2006, 21:06
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Kutkutkut, en het is niet eens mijn eigen schuld. Dus deze keer doe ik alsof ik boos ben, ipv gefrustreerd. En eigenlijk ben ik wel echt boos.
Oud 15-12-2006, 21:07
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-12-2006 @ 21:40 :
Jammer dat de meiden die ik leuk vind, altijd way out of my league zijn. Degenen die wel in mijn league vind ik dan weer drie keer niks.
Vind je't gek, je bent ook een dikke nerd.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 15-12-2006, 21:10
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 15-12-2006 @ 22:07 :
Vind je't gek, je bent ook een dikke nerd.
Ik ben niet dik.
Oud 15-12-2006, 21:40
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 14-12-2006 @ 18:53 :
Vertelvertelvertelvertelvertel!

Morgen! En sms-gesprekken zijn leuk En hij is ook leuk. Omg.
Ik ga je nu een pm sturen.

ot: Zucht. Ik wil hem nu weer zien.
Oud 15-12-2006, 22:21
Hagel
Hagel is offline
ik mis hem, hij mij niet geloof ik
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 16-12-2006, 00:00
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Fuck, het is hier echt een aflopende zaak . Vanavond een feestje en ik wilde me zo graag focussen op de mensen die er nog wel zijn in plaats van de mensen die al zijn vertrokken.. Maar het is leeg en anders en wanneer je weggaat moet je opeens écht afscheid nemen.. Ik heb het er moeilijker mee dan verwacht.

Een paar weken/maanden geleden dacht ik dat ik het ook prima zou vinden om weer naar huis te gaan maar nu wil ik het tegenhouden., de tijd Hier is alles zo goed en makkelijk en voel ik me sterk en misschien wordt het thuis weer anders. Ik weet niet of ik daar klaar voor ben . Vluchtgedrag ten top natuurlijk en ik weet het. Ik kan me opeens helemaal niets meer voorstellen bij mijn oude leven.

Maar t zal wel snel weer gewoon worden. Het is gewoon zo raar nu en ik ben in de war, weet niet wat ik wil. Mijn oude vrienden, mijn échte vrienden, mijn 'échte' leven.. of wat ik hier heb. Ben bang voor het moment dat alles weer normaal is .

Maar ik moet gewoon gaan slapen in plaats van jullie twee keer per dag met mijn zieleroerselen te vervelen, het wordt nogal sneu zo .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 16-12-2006, 00:25
Verwijderd
Vrienden die je keihard laten vallen .
Oud 16-12-2006, 00:41
Verwijderd
Belabberd.
Oud 16-12-2006, 00:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-12-2006 @ 01:25 :
Vrienden die je keihard laten vallen .
Yep, ken het van enkele jaren geleden. Het enige wat dan helpt is een houding van 'ik heb ze toch niet nodig'. Echt, het helpt.

I've built walls, a fortress deep and mighty
That none may penetrate
I have no need of friendship; friendship causes pain
It's laughter and it's loving I disdain

I am a rock
I am an island

(Simon & Garfunkel- I am a rock)

Laatst gewijzigd op 16-12-2006 om 00:57.
Oud 16-12-2006, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-12-2006 @ 01:41 :
Yep, ken het van enkele jaren geleden. Het enige wat dan helpt is een houding van 'ik heb ze toch niet nodig'. Echt, het helpt.

I've built walls, a fortress deep and mighty
That none may penetrate
I have no need of friendship; friendshop causes pain
It's laughter and it's loving I disdain

I am a rock
I am an island

(Simon & Garfunkel- I am a rock)
Maar het doet niet minder pijn OMFG!!!!!!
I hoop zo dat ie nooit meer iemand vindt die werkelijk bezorgd over hem is.....
KLOOTZAK!
Oud 16-12-2006, 00:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-12-2006 @ 01:44 :
Maar het doet niet minder pijn OMFG!!!!!!
I hoop zo dat ie nooit meer iemand vindt die werkelijk bezorgd over hem is.....
KLOOTZAK!
Het kan lang duren ja. Tenminste, bij mij wel, maar ja... behalve veel drank kan ik niks anders aanraden.
Oud 16-12-2006, 09:36
Verwijderd
Beh, waarom ik me toch soms zonder énige reden opeens zo onzeker kan voelen, snap ik echt niet. Gelukkig kan ik het tegenwoordig wel goed van me afzetten
Oud 16-12-2006, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-12-2006 @ 01:41 :
Yep, ken het van enkele jaren geleden. Het enige wat dan helpt is een houding van 'ik heb ze toch niet nodig'. Echt, het helpt.

I've built walls, a fortress deep and mighty
That none may penetrate
I have no need of friendship; friendship causes pain
It's laughter and it's loving I disdain

I am a rock
I am an island

(Simon & Garfunkel- I am a rock)
Ja, of je vrienden goed uitzoeken. Ik ben volgens mij betrekkelijk wantrouwig als ik nieuwe mensen ontmoet en het duurt lang voor ik ze mijn vrienden noem, maar het is me werkelijk nog nooit gebeurd dat ze me lieten vallen.

Niks houding van 'ik heb ze toch niet nodig', gewoon rustig aan doen en zorgen dat de relatie gelijk oploopt, dat je hen evenveel nodig hebt als zij jou, dan kan het bijna niet mislopen. Natuurlijk kun je je soms vergissen, maar op de lange termijn lijkt me dat bijna onmogelijk. Het zou over het algemeen uit kleine situaties al duidelijk moeten worden dat een vriendschap niet gelijkwaardig is, iig lang voordat het echt hard aan gaat komen.
Oud 16-12-2006, 10:10
Verwijderd
Goed! Alleen jammer dat hij vergeten was dat 'ie vanavond naar een concert van De Dijk gaat en dat 'ie ook al met mij had afgesproken. Nu ben ik teleurgesteld Nee hoor, valt wel mee, hij komt morgen naar mij
Oud 16-12-2006, 10:51
Jones
Citaat:
stout! schreef op 16-12-2006 @ 01:00 :
Maar ik moet gewoon gaan slapen in plaats van jullie twee keer per dag met mijn zieleroerselen te vervelen, het wordt nogal sneu zo .


OT: Gisteren met een paar huisgenoten veel bier gedronken en goede gesprekken gevoerd. Dat zijn altijd goede avonden.
Oud 16-12-2006, 11:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nieuwe mensen leren kennen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-12-2006, 11:17
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 16-12-2006 @ 12:03 :
Nieuwe mensen leren kennen
Oud 16-12-2006, 11:21
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
stout! schreef op 16-12-2006 @ 01:00 :

Maar ik moet gewoon gaan slapen in plaats van jullie twee keer per dag met mijn zieleroerselen te vervelen, het wordt nogal sneu zo .
Ghehe Ik geniet van je verhalen hoor, is dat dan nog sneuer?

OT. Hmm, stil. What else is new.
Oud 16-12-2006, 11:28
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Bloem schreef op 16-12-2006 @ 12:21 :
Ghehe Ik geniet van je verhalen hoor, is dat dan nog sneuer?
Ik denk het wel ja .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 16-12-2006, 12:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zie een romance ontstaan van de meeting van gister
__________________
<):o)
Oud 16-12-2006, 12:38
Verwijderd
gister gegeten met vriendinnetjes en dat was weer heel leuk, en ik heb ze ook echt heel erg gemist.
verder ben ik boos op mijn eh scharrel die niets van zich laat horen, de eikel.
Oud 16-12-2006, 12:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 16-12-2006 @ 13:14 :
Ik zie een romance ontstaan van de meeting van gister
Tussen wie?
Oud 16-12-2006, 12:56
Verwijderd
Hehe, eindelijk weer rust. En meteen een goed voornemen erbij: me niet meer druk maken om m'n relationeel gebied. Het is hoe dan ook drama bij mij
Oud 16-12-2006, 13:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 16-12-2006 @ 12:51 :
Tussen wie?
Ja inderdaad
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 16-12-2006, 13:50
Verwijderd
Ik vin Qimm keileuk en ik wil haar vaker zien zo. Goede vrienden zijn zo fijn.
Oud 16-12-2006, 13:52
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 16-12-2006 @ 13:51 :
Tussen wie?
Wolter en Sidhe, duh. (a)
Oud 16-12-2006, 13:53
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
lieve, flirterige, grappige smsjes sturen als je elkaar net gezien hebt <3

Ga hem de komende weken heel weinig zien (voor ons doen) en dat is even zuur. Stomme tentamens! Maar des te meer kijken we er naar uit en des te lekker is het als ze weer voorbij zijn
__________________
I am..
Oud 16-12-2006, 13:59
Verwijderd
Hmm. Met 2e kerstdag naar Antwerpen, Jeah! Ik vind het nu wel moeilijk om me er op te verheugen. Eerst maar eens gesprek dinsdag en vakantie. Dan zien we wel. En oh, de 31e hebben we ws afgesproken.
Oud 16-12-2006, 14:21
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 16-12-2006 @ 13:38 :
verder ben ik boos op mijn eh scharrel die niets van zich laat horen, de eikel.
edit: En ik ga hem niet smsen want ik stuurde de laatste. Donderdag.
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene

Laatst gewijzigd op 16-12-2006 om 14:23.
Oud 16-12-2006, 14:42
Verwijderd
Still going strong Over 2 uurtjes is ie weer thuis!
Oud 16-12-2006, 15:00
Verwijderd
<3
Oud 16-12-2006, 15:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mag ik zelf ook nog bepalen hoe het op mijn relationeel gebied gaat?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-12-2006, 15:46
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
WolterB schreef op 16-12-2006 @ 16:12 :
Mag ik zelf ook nog bepalen hoe het op mijn relationeel gebied gaat?


Natuurlijk
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 16-12-2006, 16:44
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
zucht, ik ben stom en te lief.
Oud 16-12-2006, 17:53
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik zie hem dit weekend. En een weekend zonder hem is raar. We gaan nu een jaar met elkaar en ik geloof dat we elkaar in totaal 4 weekenden níet gezien hebben en de rest van de weekenden wel.

Maarrr.. rond kerst zijn we minstens 5 dagen bij elkaar.
Oud 16-12-2006, 17:58
Verwijderd
Hmm ik wil een smsjeeeeeeeee
Oud 16-12-2006, 18:10
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-12-2006 @ 14:50 :
Ik vin Qimm keileuk en ik wil haar vaker zien zo. Goede vrienden zijn zo fijn.
en ik heb een prachtig mooie foto van jou doorgestuurd gekregen

meer info bij Qimm
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 16-12-2006, 18:15
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gisteravond veel elkaars hand vastgehouden, voelde goed. Hij is opzich niet heel leuk, maar zijn aandacht is geweldig. En daardoor ga ik hem ook wel beetje leuk vinden, maargoed hij heeft een vriendin en ik een vriend. Miss na vanavond ook niet meer, als ik nu echt doorzet. Paar dagen geleden toen ik het met hem er over had, hield ik opeens weer veel van hem dus tja..
Oud 16-12-2006, 18:43
Verwijderd
En toen was het uit. Hm. Wel beter. Maar kwetsen is kut
Oud 16-12-2006, 19:25
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 16-12-2006 @ 19:43 :
En toen was het uit. Hm. Wel beter. Maar kwetsen is kut
Huh?
Het was toch allang uit Of had je ondertussen al weer een nieuw vriendje?
__________________
<):o)
Oud 16-12-2006, 19:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-12-2006 @ 10:39 :
Ja, of je vrienden goed uitzoeken. *rest*
Je weet niets over mijn situatie of hoe 'goed' ik die ex-vrienden had uitgezocht en hoe onze relatie was. Als je niet weet waarover je praat, zou je je er ook niet mee moeten bemoeien.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #50
Orpheo
500 10-12-2006 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.