Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2006, 11:23
Verwijderd
Vandaag thuis kerst zonder vriend, morgen bij hem kerst mét vriend Ik vind het allemaal prima, voel me goed. Ik kijk uit naar vanavond en naar morgen. Hij is lief.
Advertentie
Oud 25-12-2006, 11:40
Verwijderd
Wauw. Ik dacht dat ik met kerst alleen zou zijn, maar hij heeft gisteren meegegeten, soort van mini-prekerst-diner, en hier geslapen, en kerstontbijt en woeii. En hij was zo lief. <3

En nou kan ik m een week ofzo niet zien, maar dat komt goed. Leven SMS en mail en bellen enzo.
Oud 25-12-2006, 11:58
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
goed en slecht.
ik ben verliefd op hem en hij op mij. maar hij vertrekt op reis voor onbepaalde duur en wil niks beginnen.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 25-12-2006, 12:16
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
zometeen lekker naar de keuken, lekker koken morgen word echter een HEL. 14 uur werken als het effe tegenzit. maar woensdag zie ik haar weer, dus dan is alles weer goed

lang leve sms en msn gisteren had ik me al ingesteld op 'ik spreek haar niet meer ik spreek haar niet meer', toch nog een slordige 6.5 uur samen op msn.

Hmm, ik ga zo maar 'always with me always with you' spelen. is wel toepasselijk

@ iedereen die alleen is en zich klote voelt:

*christmashug!* ik weet hoe klote het is om een kerst alleen, echt alleen, te vieren. veel sterkte ermee!!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-12-2006, 12:47
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Nou, ik vier kerst niet alleen (met mijn gezin namelijk). Maar papa is ziek, dus zwaar chagrijnig, mijn scharrel rommelt met zijn ex, mijn ex heeft weer een vriendin en ik hoop echt dat ze gelukkig worden samen (maar toch slikken), recentere ex rommelt wat aan met een lelijk kind en en en... ach.
Ik ben chagrijnig, want ik dacht dat het leuk zou worden, maar mijn vader verpest het. Hij is alleen maar boos, boos, boos. Zucht.

Fijne kerst allemaal. .
Oud 25-12-2006, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 25-12-2006 @ 13:47 :
Nou, ik vier kerst niet alleen (met mijn gezin namelijk). Maar papa is ziek, dus zwaar chagrijnig, mijn scharrel rommelt met zijn ex, mijn ex heeft weer een vriendin en ik hoop echt dat ze gelukkig worden samen (maar toch slikken), recentere ex rommelt wat aan met een lelijk kind en en en... ach.
Ik ben chagrijnig, want ik dacht dat het leuk zou worden, maar mijn vader verpest het. Hij is alleen maar boos, boos, boos. Zucht.

Fijne kerst allemaal. .
*knuffel*

Ontopic: ik haat Kerst. Gisteren was het echt verschrikkelijk gezellig met alle familie, de band daarmee wordt steeds beter. Maar nu is m'n zusje de 2 Kerstdagen bij d'r vriend en zit ik alleen bij m'n ouders, die maar blijven vissen of ik 'eindelijk' eens iemand meeneem. Ik voel me echt verschrikkelijk en hoop maar dat deze 2 dagen snel voorbij zijn. Nu heb ik teveel tijd om na te denken en dat doet me allesbehalve goed, omdat ik me alleen maar dommer voel door alle fouten op relationeel gebied van de afgelopen tijd. Kerst alleen sucks, en het wordt alleen maar erger met de jaren Ik heb echt het gevoel dat ik over 5 jaar nog steeds zo zit
Oud 25-12-2006, 14:12
__
Avatar van __
__ is offline
ik hou van kerst en hij haat kerst en dat is jammer maar ik heb me dr overheen gezet dat ik geen kerst met hem vier alleen weet ik zeker dat mn familie dadelijk tig keer gaat vragen waar ie nou is en dat is minder maar ok, boeiend. verder zitten we over 2 dagen in parijs en ik heb er nog geen zin in want ik heb hem al bijna een week niet gesproken en voorpret is nou eenmaal een beetje lastig in je eentje..
Oud 25-12-2006, 14:16
farai
Avatar van farai
farai is offline
bwa heb gisteravond alleen met mijn ma gezeten. En net is mn nicht ff langs geweest ma voor de rest zijn ik met mn ma al de hele dag alleen.

Fijne kerst
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 25-12-2006, 20:13
Verwijderd
Oehoe, ik ben echt verliefd. Morgenavond lekker stappen in Antwerpen, ik heb zin om helemaal uit mijn dak te gaan, maar dat zal wel niet zo'n probleem zijn. Woeii, eigenlijk gaat t best goed hier.
Oud 25-12-2006, 20:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Metal schreef op 25-12-2006 @ 03:01 :
ik ben thuis, bij moijn ouders. en ik ben dronken, een bietke dan.
same here, hele dag al aan de wijn en vannacht tot half3 wijn gedronken met mn moeder nu ben ik alleen maar heel gard door de huiskamer ana het zingen enzo en heel hard muziek draaien haha.

en ohja, vandaag was leuk met hem want hij is echt ehm, TERING LEUK! we kunnen alleen maar grappen maken met elkaar en ik had gewoon niet verwacht dat ie zo grappig en leuk zou zijn..
maargoed morgen gaat ie voor 2weken op vakantie.
ik maak me niet druk.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 25-12-2006, 20:22
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Het wordt ernstig want ik wil weer naar school zodat ik hem zie. Zo zie je maar weer, buiten school heb ik te weinig contacten hiep hoi.

Ik heb er een week geleden wat op uit gedaan, en hij weet niet eens dat het van mij komt. Dit is echt typisch míj. En no way dat ik hem deze vakantie ga zien.
Oud 25-12-2006, 21:31
Verwijderd
Hmm... hij heeft gister weer paar keer gebeld. Ik heb wel steeds weggedrukt, maaaar et gaat erom dat hij mij niet vergeten is
Oud 26-12-2006, 02:46
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Luna schreef op 25-12-2006 @ 21:21 :
same here, hele dag al aan de wijn en vannacht tot half3 wijn gedronken met mn moeder nu ben ik alleen maar heel gard door de huiskamer ana het zingen enzo en heel hard muziek draaien haha.

en ohja, vandaag was leuk met hem want hij is echt ehm, TERING LEUK! we kunnen alleen maar grappen maken met elkaar en ik had gewoon niet verwacht dat ie zo grappig en leuk zou zijn..
maargoed morgen gaat ie voor 2weken op vakantie.
ik maak me niet druk.
Haha, ik was gisteravond bij mijn tante, en we hadden wijn gedronken. Daarna zijn we om 1 uur naar huis gereden. Toen ben ik thuis nog verder gaan drinken, wijn en bier. Uiteindelijk lag ik om half 8 in mijn bed.

En toen stond ik om half 12 weer op. En toen ging ik naar een andere tante in NUENEN (met ouders en tante en oom van gister) en dat was ook fucking gaaf. Iedereen was ook wel "dronken" hehe, nouja ik vooral. Witte wijn, rode wijn, en veel champagne. Briljante conversaties gevoerd. Pa was natuurlijk niet dronken want die moest rijden.

Nu nog een biertje drinken, morgen weer vroeg op. Gezellige shizzle, ik houd wel van kerst. Ik heb net de radio aangezet want de top 2000 is net begonnen. Relaxt.

Oja, Amélie was toenstraks op.<3

Ergens is dit alles wel erg fijn. Ik ben ik niet meer en daar zal ik mee moeten leren omgaan.

Oja ik ga het diesel meisje pimpen. Met nieuwjaar was ze ook in de stad geloof ik, dus we zullen zien.

[/edit; typo, en ik wil haar wel. ]
__________________
i create glitches with my voice

Laatst gewijzigd op 26-12-2006 om 03:17.
Oud 26-12-2006, 03:20
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
oja, ze is ook nog eens 1 jaar ouder, dat was ik helemaal vergeten.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 26-12-2006, 03:50
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Volgens mij voel ik me oké bij iemand die me begrijpt, en niet iemand die mij wil Nu al dit weekend twee keer dit voorval gehad die ik keihard afwijs

Ik vraag me af of het iets over hen of over mij zegt.

Blijkbaar is het toch een belangrijk iets in me.

Raar dat je eigenlijk iemand wil, die je negeert en je iemand afslaat die je eigenlijk niet negeert.

Hmm. Kerstgedachtes
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 26-12-2006, 09:23
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Nog steeds erg klote. Ik probeer sterk te zijn maar het lukt me nu gewoon nog niet. Ik denk constant aan hem en moet constant janken. Eigenlijk herinnert dit forum me ook alleen maar aan hem, aangezien ik hem hier van ken. Maar goed, het is wel gewoon fijn om hier neer te zetten hoe ik me voel.

Heeft iemand enig idee hoe ik me weer goed zou kunnen voelen? Het enige wat ik nu doe is aan hem denken, huilen en denken dat er verder geen jongens zijn die zo leuk en lief zijn zoals hem.. Misschien reageer ik hier allemaal wel erg overdreven op, maar ik laat iemand nooit heel snel toe in mijn hart en mijn leven, en nu was dat eindelijk zover en had ik eindelijk een echt leuke jongen gevonden, voor eens in mn leven, krijg je dit. Komt zo hard aan..
Oud 26-12-2006, 09:56
Verwijderd
@Faerie:
Oh, meid wat kut... Ik zou zeggen: Doe andere dingen. Probeer niet om niet aan hem te denken (wat een stomme zin ), maar laat het juist wel toe. Wnant als ik nou zeg: Je mag niet aan een blauwe ooievaar denken, waar denk je dan als eerste aan? Ga leuke dingen doen. Ga uit met vriend(inn)en, doe een spelletje met je broertje, ga een stuk fietsen (klinkt heel stom, maar zo maak ik mijn hoofd altijd leeg.), weet ik veel. Heb je hobbies? Ik ga er voor het gemak even van uit dat je die hebt. Doe daar iets mee. Stort je vol overgave op een nieuwe tekening, schrijf een mooi liedje, ren de halve marathon. Zoek afleiding, ga andere dingen doen. Kop op, laat je niet kleinkrijgen. Je bent zoveel meer waard dan dit. *knuffel*


ot: Oehoe, vanavond Antwerpen. Ik ben blij dat we eerst nog anderhalf uur bij haar gaan tutten. Om de een of andere reden zorgt zij dat ik me heel goed voel. Ze is goed voor mijn ego. En ze doet niet eens echt bijzondere dingen ofzo. Ze is gewoon zichzelf en laat mij ook mezelf zijn. Dat is zo fijn aan onze vriendschap. Het maakt allemaal niks uit, zolang jij je er maar goed bij voelt. Zo werkt het bij ons een beetje. Ik heb dr zin in!!!
En verder denk ik af en toe te barsten. Maar dat is positief. <33
Oud 26-12-2006, 10:11
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Lang leve het zuipen met je familie @ Metal en Luna, ik kreeg er helemaal zin in . Voor mij zijn het nu rustige dagen maar het is stilte voor de storm want morgen en overmorgen komen mijn vriendinnetjes uit Nederland aan en dan gaan we een week Finland op stelten zetten
En dan alweer naar huis, poeh. Gisteren nog een uur met mijn exvriendje aan de telefoon gehangen, was erg fijn en gezellig. Maar heb 't gevoel dat we allebei het "echte gesprek" uitstellen tot ik er weer ben. T is prima, ik kan het aan We hebben afgesproken voor de dag dat ik weer in Maastricht aan kom, ik heb er zin in en ben benieuwd hoe het is om hem weer te zien.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 26-12-2006, 11:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
<3 @ mijn familie. Oh wat is mijn oudste zus toch leuker als ze alcohol op heeft

Vandaag... zijn familie. Hmm we'll see...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-12-2006, 12:07
Verwijderd
Gut Alhoewel van vrijdag tot woensdag erg lang kan lijken
Oud 26-12-2006, 12:12
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Gister was wel oke met mijn ouders, broers en oma. Het was alleen wel weer typsich 'ons gezin', beetje bij elkaar zitten en praten. Zoals het vroeger altijd ging als we met zn allen bij elkaar waren, alleen hoor ik er nu niet echt meer bij. Ik ben al bijna 2 jaar het huis uit en stiekem ben ik daar heel blij om. Naar mijn idee hoor ik daar helemaal niet meer zo op die manier tussen, ik ben zo veranderd sinds ik uit huis ben. Heb me echt los gemaakt van daar en dat voelt eigenlijk wel heel goed. Al had ik nooit gedacht dat ik voor mijn gevoel echt afstand zou gaan creëeren van thuis, maar blijkbaar heb ik dat nu even nodig. En stiekem weet ik ook wel waarom.

Alleen zat mijn oudste broer tijdens het eten wel ineens hevig in tranen, zijn relatie van toch ruim 1,5 jaar is net over. Dus dat was wel zielig, volgens mij vond hij het ergens ook wel moeilijk om te zien dat ik wel zo gelukkig was en me wel helemaal los had kunnen maken van thuis.

Vandaag hebben we zomaar een hele dag niks. Raar idee, tis tweede kerstdag, maar dat besef is er totaal niet. Zijn vader is onverwachts de hele dag weg vandaag, dus daar kunnen we niet langs. En die vriend die zou komen eten belde gisteravond laat dat zijn broer (ook een goede bekende van ons) een heel ernstig skie-ongeluk heeft gehad dit weekend en blijft dus bij zijn eigen familie vandaag. Dus zijn we alsnog met z'n tweeën. Ook niet erg natuurlijk, maar zo...niet kerst. Al zal het voor ons pas waarschijnlijk weer echt kerst worden als we over een paar jaar zelf kinderen hebben.

Pff, er is veel veranderd de laatste tijd. Maar het voelt wel goed. Ik heb eindelijk het idee dat ik er weer echt aan toe kom om 'ik' te zijn. En dat ben ik zo lang niet geweest. Alleen voelt het zo verwarrend met hoe ik over thuis denk...

Nouja, lange post. Tis tweede kerstdag en ik heb een bezinningsdag...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 26-12-2006, 12:16
Verwijderd
Nog 2 uurtjes en dan ga ik naar hem toe. Ik heb er zin in! Vandaag ga ik ook kennis maken met de nieuwe vriend van zijn zus. Ik ben benieuwd.
Oud 26-12-2006, 12:20
Verwijderd
Mijn gedachten dwalen af. Heerlijke herinneringen.. die van mij weer snel uitgevoerd mogen worden.
Oud 26-12-2006, 12:43
Verwijderd
Mijn ex blijkt een vieze minderjarigenlokker te zijn met perverse ideeën en fantasieën. Blijkbaar heeft hij zo'n nood aan sex dat hij 14jarigen het bed in praat (hij is 26)... En dan nog niet te spreken over de teksten die er allemaal boven zijn komen drijven.. ieuw. Toen ik dat van de week hoorde, voelde ik me toch best wel smerig dat ik daar bij in bed gelegen heb.
Daarnaast ben ik wel blij dat een aantal mensen nu eindelijk in de gaten krijgen wat voor dikke profiteur het werkelijk is.

Voor de rest gaat alles goed, buiten wat gezeik van mensen waar ik niks mee te maken heb. Tenminste, ik vind dat zij niets met mij te maken moeten hebben, zelf denken ze daar anders over en daar ben ik nu best chagrijnig over.
Oud 26-12-2006, 13:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-12-2006 @ 04:20 :
oja, ze is ook nog eens 1 jaar ouder, dat was ik helemaal vergeten.
daar draait het natuurlijk allemaal om
diesel meisje klinkt een beetje fout trouwens, ik denk meteen aan het kledingmerk, maar dat zal vast niet het geval zijn.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 26-12-2006, 14:24
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 26-12-2006 @ 14:21 :
daar draait het natuurlijk allemaal om
diesel meisje klinkt een beetje fout trouwens, ik denk meteen aan het kledingmerk, maar dat zal vast niet het geval zijn.
Jawel, ze werkt bij Diesel, wel opletten hè ?

Eigenlijk is het bijna jammer dat mijn kleine mini-vakantie in mijn eentje morgen voorbij is, het was best leuk alleen!
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 26-12-2006, 14:30
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
oh maar hopenlijk draagt ze niet alleen dieselkleding?


ot: hij is vandaag vertrokken, beetje onhandig moment maar we zien elkaar wel weer als hij terug is.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 26-12-2006, 15:49
Verwijderd
Ik vind mezelf echt een stomme koe

& gelukkig is morgen Kerst weer afgelopen en zie ik een vriendinnetje weer. Dat zal hopelijk wonderen doen voor m'n humeur, want op dit moment is dat zo ver beneden nul dat er een Elfstedentocht op gereden zou kunnen worden
Oud 26-12-2006, 16:45
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Zaterdagavond heftige ruzie gehad thuis, nu weer weggeebt en de sfeer is gemoedelijk. Kerst, het is gezellig maar meer om de niet zo veelvuldige aanwezigheid van broer, zus en aanhang. Ik vind het prima. Mis m'n vrienden, al in dagen niet meer lekker mee gesproken, ben te veel verwend op dat gebied vrees ik

En hij, ja hij. Sinds vrijdagmiddag niks meer van hem vernomen. Had hem die avond nog gesmst maar daar reageerde hij niet op, niet dat ik daar een conclusie aan verbind. Met veel pijn en moeite geen contact opgenomen zaterdag, zondag en maandag, maar vanmiddag was hij plotseling op msn en ben ik maar met hem gaan kletsen. Hij had het weekend in Duitsland gezeten en had met kerst niet stil gezeten, logisch dat ik hem niet heb gesproken. Hij zei dat hij me de verhalen snel zou vertellen en het was even leuk om met hem te spreken. Hij moest al snel eten helaas en vlak voor hij wegging zei hij opeens:'Je bent een held (K)' De opmerking kan ik totaal niet plaatsen, hij kwam uit het niets, maar het is wel gewoon... lief. Toen heb ik hem gemaild over dingen en over wanneer we gaan afspreken en hopelijk reageert hij snel. Aaah, ik heb er vertrouwen in, al is het moeilijk om geduldig af te wachten. Hopelijk zit ik over een weekje rond deze trein in de trein naar hem toe
Oud 26-12-2006, 17:06
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Luna schreef op 26-12-2006 @ 15:30 :
oh maar hopenlijk draagt ze niet alleen dieselkleding?


ot: hij is vandaag vertrokken, beetje onhandig moment maar we zien elkaar wel weer als hij terug is.
Haha, nee het is een alternatief meisje, geen dieselsletje. Maar ze draagt wel dingen van diesel. En ze heeft een belangrijke functie op het hoofdkantoor van Diesel. Zoiets.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 26-12-2006, 17:37
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-12-2006 @ 18:06 :
En ze heeft een belangrijke functie op het hoofdkantoor van Diesel.
Daar geil je wel op hè?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 26-12-2006, 18:38
Verwijderd
Ik ga voor de verandering maar eens niet zeiken over dat moeilijk gedoe met die moeilijke jongen. Integendeel, die wis ik uit mijn geheugen zodat er niks meer over te zeggen valt.

Ik ben zo blij. Ik ben nu vanaf vrijdag thuis en aan de ene kant is het niet úit te houden. Wat een drukte, wat een lawaai, wat een gekat om niks. Soms wil ik snel terug naar mijn kamer om in alle eenzaamheid mn eigen dingen te doen. Maar aan de andere kant, ik wordt hier dan wel knettergek, maar het is wel míjn familie. Het zijn míjn ouders die me enorm gesteund hebben de laaste tijd met het gedoe rondom mn kamer. Míjn broertjes die steeds volwasseren worden en me echt waarderen als ik na een week weer terugkomen. En het kán, buiten al het gezeur om, ook gewoon enorm gezellig zijn met zn vijfjes.

En mijn vrienden dan! Allemachtig, wat houd ik van die mensen! Mijn beste vriendinnen zijn er gewoon voor me, dat is echt een verandering tov vorig jaar. Ik hoor erbij. Ik wordt uitgenodigd en ik kan het met haast iedereen in die groep goed vinden. En aan A en I kan ik gewoon echt alles kwijt, dat is zó fijn.

Goed, ik houd niet van kerst, maar dit is toch waar het om draait: beseffen dat je boft met de mensen om je heen.

Tenslotte, ik wil weer naar de uni en ik wil heel veel door de gangen lopen en ik wil m heel vaak tegenkomen en dan ga ik heel lief naar m lachen en kijken en net zo lang opvallen tot ie me aanspreekt. Of ik spreek hem aan, als ik durf. En tja, dat is gek want ik ken m niet, maar t feit dat ik over m droom en overstuur was dat ie rookte (in de droom) en zo... dat zegt best veel. Ik moet me maar niet te veel in mn hoofd halen, maar ik ben allang blij dát ik me dingen in mijn hoofd haal en dat ik dus wél vatbaar ben voor dit soort dingen. Whoei!
Oud 26-12-2006, 19:39
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Tussen ons perfect, alles gaat super, het is verrassend , nieuw, leuk, fijn, heb me nog nooit zo gevoeld.
Zalige kerst gehad, maar nu moet ik hem 12 dagen missen en ondertussen leren

En met vriendinnen minder goed, ze hebben amper nog tijd voor sociaal contact
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~

Laatst gewijzigd op 26-12-2006 om 19:41.
Oud 26-12-2006, 19:53
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-12-2006 @ 18:06 :
Haha, nee het is een alternatief meisje, geen dieselsletje.
ja sorry dat bedoelde ik
maargoed ik moet niet zo bevooroordeeld zijn.
het is tenslotte kerst. vrede op aarde
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 26-12-2006, 20:46
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Ik voel me op relationeel gebied gewoon lekker..

2,5 jaar en alles zit nog helemaal goed!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Oud 26-12-2006, 20:53
Verwijderd
Hij is lief, veeeel te lief
Oud 26-12-2006, 21:23
__
Avatar van __
__ is offline
over 14 uur zitten we in parijs en ik heb er (inmiddels) zooo'n zin in
Oud 26-12-2006, 21:47
Verwijderd
haha ik heb net een date gescoord met een heel leuk meisje in het restaurant waar ik met mijn ouders zat te eten! goed bezig, al zeg ik het zelf
Oud 26-12-2006, 22:04
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik weet soms niet zo goed hoe te reageren op sommige dingen. Dan overvalt hij mij daar mee en dan is het voor mij eerst wat beangstigend.. Precies alsof hij al meerdere relaties achter de rug heeft en niet omgekeerd..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 26-12-2006, 23:14
Verwijderd
hihi k zie m morgen toch nog en dat vind ik leuk <3
Oud 26-12-2006, 23:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ben verliefd op iemands stem. Hij kan zo mooi zingen
Oud 26-12-2006, 23:31
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
shit dude, net 14 uur non stop gewerkt!maar ik ben totaal niet moe. heb echt ziekelijk veel omzet gehaald, en dito zoveel fooi.veel mensen blij gemaakt. maar het mooiste was het gezicht van mijn baas toen ik 'm persoonlijk bedanktte voor het kerstpakket. weer lekker origineel dit jaar. en mn baas is als mens nog niet zo'n hond ah ik ben een blij mensch!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 27-12-2006, 00:36
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
stout! schreef op 26-12-2006 @ 18:37 :
Daar geil je wel op hè?
Ik vind het wel leuk. Ze heeft veel verstand van mode etc.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 27-12-2006, 08:45
Verwijderd
Ben zoooo blij dat het weer een gewone, normale dag is. 1e kerstdag bij mn vriend geweest, was leuk. Lekker nix gedaan enzo
Gisteren hier geweest, bij mij thuis. En mn oma's kwamen. En het begon al geweldig.. Mn ene oma wilde spa rood drinken, dus moest ik van mn andere oma maar water drinken (wtf, ik lust niet eens spa rood..). En mn broertje en ik werken bij t zelfde bedrijf, we hadden dus ook beiden een kerstpakket. Was mn ene oma (die eerste) helemaal verbaasd dat ik ook een pakket had gehad, en van wie dan wel (alsof ik het niet verdiende..)
En ben al 18.5 mnd samen met mn vriend, en ze weten GVD zn naam niet eens! Die van mn ex wel, die ik al 2 jaar niet meer spreek..

Ik kan gewoon niets goed doen bij die ouwe vellen. Ga binnenkort nachtje naar Maastricht, geen woord over gevallen. Mn broertje gaat naar vrienden in Scheveningen, en hij is de held van de avond . Zelfs hij vond het belachelijk, hoe er over me gepraat werd. Of nja, eigenlijk niet..

Ben echt zo boos en teleurgesteld en alles. Heb nu even behoefte aan een knuffel en een kus van iemand
(een collega van me is in korte tijd een relatief goede vriend geworden... van hem zou ik wel even een opbeurend woordje willen horen) , maar hij heeft het te druk

*zucht*
Oud 27-12-2006, 09:39
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
@ Daydream-ster: ik kan me je frustratie goed voorstellen, zeker omdat je tegen je oma's ondanks alles toch gezellig moet blijven doen. Maar oude mensen snappen het soms niet helemaal .

En ja hoor vanmorgen belde hij weer, zijn ouders zullen wel blij worden van de telefoonrekening .
Maar we hebben écht afgesproken nu dat we allebei normaal gaan doen als we elkaar wer zien en niet meteen zoenen of het bed induiken maar t gewoon rustig aan doen en eerst kijken wat er nog tussen ons is. Dus als volwassen mensen zeg maar. Het is een goed idee.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 27-12-2006, 09:46
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 27-12-2006 @ 10:39 :
@ Daydream-ster: ik kan me je frustratie goed voorstellen, zeker omdat je tegen je oma's ondanks alles toch gezellig moet blijven doen. Maar oude mensen snappen het soms niet helemaal .
Ja, inderdaad.. Maar gisteren ben ik daar dus mooi vanaf geweken. Ik ben jarenlang wel aardig en gezellig geweest, maar dat is over. Hoeveel energie ik er ook in stop, krijg er gewoon 0,0 voor terug. En ja, dan zijn ze wel oud en versleten en weet ik het, maar menselijk fatsoen ontgroeid niemand. Zeker mensen van de oude stempel niet.
Oud 27-12-2006, 09:55
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik erger me dood aan mijn eigen vriend..
Ik mag nooit eens iets zeggen. Gister was hij kwaad op mij omdat ik zei dat hij zijn tanden moest poetsen. Dat was echt wel nodig naar een avond bierr drinken en smorgens nog kokhalzen. Maar nee, meneer had er geen zin in. Dus ging hij zonder tanden te poetsen naar mijn huis. Toen ik er in de auto nog een keer over begon flipte hij helemaal en wilde naar huis. Heeft hij niet gedaan. Ik wou het 's avonds nog uit praten maar hij wilde niet praten, hij was moe.
Zucht
Als hij niet veranderd met zulke dingen, vooral rond persoonlijke hygiene dan gooi ik maar anderhalf jaar weg, want dan gaat het nooit goed lopen.
Oud 27-12-2006, 10:03
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
I'm too nice. Als iemand mij kan leren hoe ik een echte bitch moet zijn, hoor ik het wel. Maar probleem is, mijn verstand is er absoluut klaar mee, mijn gevoel alleen nog niet.

Ik kan het heus wel alleen. Ik heb toch niks aan zo'n laf iemand. Het mooie is dat ik hém niet wil (geen verliefdheid, geen kriebels). Ik wil op dit moment toch niemand, maar op den duur weer wel. Ach, voorlopig heb ik wel mijn handen vol aan mezelf. Het is denk ik ook wel tijd voor een make over. Tijd voor een nieuwe ik.
Oud 27-12-2006, 10:14
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 27-12-2006 @ 11:03 :
I'm too nice. Als iemand mij kan leren hoe ik een echte bitch moet zijn, hoor ik het wel. Maar probleem is, mijn verstand is er absoluut klaar mee, mijn gevoel alleen nog niet.

Ik kan het heus wel alleen. Ik heb toch niks aan zo'n laf iemand. Het mooie is dat ik hém niet wil (geen verliefdheid, geen kriebels). Ik wil op dit moment toch niemand, maar op den duur weer wel. Ach, voorlopig heb ik wel mijn handen vol aan mezelf. Het is denk ik ook wel tijd voor een make over. Tijd voor een nieuwe ik.
Goede timing En ik ken het gevoel.

@ Daydream-ster; hoe heb je gereageerd dan?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 27-12-2006, 10:33
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
stout! schreef op 27-12-2006 @ 11:14 :
Goede timing En ik ken het gevoel.
Ehh, timing?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied, #53
groovy
500 19-01-2007 09:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.