Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2007, 22:46
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Het gaat goed. Hij is dit weekend weg met zijn vrienden en het is prima, ik hoop dat hij het heel erg leuk heeft. Want dat heb ik zelf ook . Ik heb zulke leuke vrienden. En volgend weekend gaan we samen naar Brussel!

Het is zo anders dan voor het uitging, het voelt vertrouwd en nieuw tegelijk. Wij zijn anders, onze levens zijn nu anders en we hebben in de gaten dat we iets hebben wat het waard is om trots op en voorzichtig mee te zijn.
Maar ik haat mezelf als ik probeer mijn geluk uit te leggen, het wordt allemaal zo cheesy . Verdriet en frustratie zijn inspirerender! Och.
__________________
All that is solid melts into air.
Advertentie
Oud 19-01-2007, 22:57
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hihi, het was net net weer een beetje als 'vroeger'. Ik was vanmiddag bij mijn ouders geweest en kwam laat met de trein terug, dus kwam hij me van het station halen. Hij stond onder aan de trap te wachten en meteen dat ik hem weer zag, kreeg ik ook weer de kriebels die ik voelde toen we net een relatie hadden en ik elke vrijdagavond met de trein naar hem toe ging en hij me van het station kwam halen En thuis was hij enthousiast aan het vertellen over zijn dag en ik was heel enthousiast aan het vertellen en weer een overdaad aan kriebels als ik naar hem keek en dat heerlijke 'hij hoort bij mij gevoel' en oeh... gewoon alles En zo lekker samen in bed kruipen, hmm <3
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 20-01-2007, 07:23
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
DNMB schreef op 19-01-2007 @ 16:35 :
denk niet dat het echt is en pas maar op. Had laatst een jongen in mn msnlijst, begon eerst gezellig met chatten, deed ie zn webcam aan en heel sneaky ging ie het erover hebben dat ik zn hoofd moest keuren en voor ik het wist keek ik tegen een bijna naakte vreemde aan (hij was wel knap maar kennelijk geestelijk gestoord) met een paal in zn broek. En dat begon ook met ooo je maakt me gek, je praat zo lief, mag ik je chippendale zijn (pfff) blabladiebla. En hij praatte ook heeeeeel raar, de hele tijd was alles "wooooow en ooooh". Misschien is het wel dezelfde Gelukkig bestaat er een verwijder-and-block-functie.
Besides, je denkt toch niet echt dat je hem gekwetst hebt hij kent je niet eens en idem dito
mwa zo ging het nu ook weer ni helemaal, sommige dingen die die zei deden me toch wel geloven dat die meer inhoud had. Maar twas gewoon heel raar enzo en 't klikte ni echt dus kheb 'm maar geblockt. Ja, ik ben wel voorzichtig.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 20-01-2007, 09:08
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Haha hij smste me vannacht en belde me vanochtend voordat hij ging slapen (een beetje dronken), volgens mij miste hij me een beetje . En ik maar zeggen dat hij het gewoon leuk moet hebben met zijn vrienden en niet aan mij hoeft te denken.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 20-01-2007, 10:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 19-01-2007 @ 16:31 :
mjah dit vind ik heel herkenbaar.. ik heb nu nog soms ( nadat mijn relatie al 1,5 jaar over is) als de telefoon gaat of wanneer ik een smsje krijg, in bepaalde situaties, dat ik meteen aan mijn ex denk.. ze is het natuurlijk nooit meer, maar dat soort dingen slijten, bij mij in ieder geval, heel erg langzaam...
Lekker hoopgevend

Vandaag zou ik dus eigenlijk bij mijn vriend ex zitten, daar bracht ik elk weekend door. Nu moet ik zelf een nieuwe routine op zien te bouwen en dingen om te doen in het weekend.
Het zuigt nog steeds, het is ook pas zes dagen geleden.

Gisteren reunie van mijn oude middelbare school. Echt heel gezellig. Hele hoop leraren en leerlingen gesproken van toen. Grappig hoe iedereen toch hetzelfde is gebleven (qua gezicht). En eng dat ik me nog steeds superonzeker voel in gezelschap van sommige mensen
Mijn crush van vroeger was er helaas niet. Verdorie.
__________________
<):o)
Oud 20-01-2007, 11:17
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Ze heeft veel stress en ik krijg steeds meer negatieve opmerkingen, elke dag zowat. Enige manier om ruzie te vermijden is zoveel mogelijk opmerkingen te negeren, niet echt fijn dus Het ergste is dat ze daarna dan nog meestal boos zwijgt omdat ze geen zin heeft in discussie. Ben het allemaal wat beu, gelukkig heeft ze vrienden die haar steunen want zou niet weten hoe ik dat nu moet doen
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière

Laatst gewijzigd op 20-01-2007 om 14:46.
Oud 20-01-2007, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 19-01-2007 @ 22:32 :
want hij gaat vanzelf voor de bijl?
Neen, maar hij is bang dat ik hem ga kwetsen zoals ik al eerder heb gedaan en ik weet dat hij het ergens wel wil proberen maar niet durft.
Oud 20-01-2007, 12:28
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
stout! schreef op 19-01-2007 @ 23:46 :
Het gaat goed. Hij is dit weekend weg met zijn vrienden en het is prima, ik hoop dat hij het heel erg leuk heeft. Want dat heb ik zelf ook . Ik heb zulke leuke vrienden. En volgend weekend gaan we samen naar Brussel!

Het is zo anders dan voor het uitging, het voelt vertrouwd en nieuw tegelijk. Wij zijn anders, onze levens zijn nu anders en we hebben in de gaten dat we iets hebben wat het waard is om trots op en voorzichtig mee te zijn.
Maar ik haat mezelf als ik probeer mijn geluk uit te leggen, het wordt allemaal zo cheesy . Verdriet en frustratie zijn inspirerender! Och.
haha!<3 denk aan mijn nieuwjaarwens jorien! het is namelijk zo, en daar zul je ondertussen ook wel al achter zijn, alleen maar mooi.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 20-01-2007, 13:15
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Metal schreef op 20-01-2007 @ 13:28 :
haha!<3 denk aan mijn nieuwjaarwens jorien! het is namelijk zo, en daar zul je ondertussen ook wel al achter zijn, alleen maar mooi.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 20-01-2007, 13:41
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Vannacht was lief en leuk en mooi en fijn... Aii, ik ben echt helemaal verliefd op die goser. En het gekke is, ik krijg de indruk dat hij ook een btje gek op mij is Oh life can be good! Heb alleen wel duidelijk te weinig geslapen *geeuwt*

Gisteren wel kutnieuws gehad, gelukkig is dat weer enigszins weggeebt, 't viel achteraf toch mee. Hij was heel lief, net als mijn collega's en mn vriendinnetje... Mjah, ik vrees dat het een rare week gaat worden, maar we overleven 't wel!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 20-01-2007, 14:02
Jones
Citaat:
jukeboxxx schreef op 20-01-2007 @ 12:36 :
Neen, maar hij is bang dat ik hem ga kwetsen zoals ik al eerder heb gedaan en ik weet dat hij het ergens wel wil proberen maar niet durft.
Het leek dus een stuk wanhopiger dan het is. Je had die arme jongen in eerste instantie natuurlijk ook niet moeten kwetsen.
Oud 20-01-2007, 16:17
Verwijderd
Hmja, wel ok
Oud 20-01-2007, 16:25
Verwijderd
Gisteren waren we 4 maanden samen en dat hebben we gevierd door homegrown wiet te roken en daarna samen wankelend op de dansvloer te staan bij een drum 'n bass avondje. en nu zijn we gaar en gaan we naar starbucks.
Oud 20-01-2007, 17:26
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 20-01-2007, 18:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Winkelen en dan ondanks het totaal verkeerde jaargetijde samen een ijsje eten <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-01-2007, 18:56
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
vandaag ben ik weer bij d'r thuis geweest. was supergezellig! ik kan 't (tot nu toe) goed vinden met 'r pa en ma en broertje. wat mijn kant betreft zal t ook wel zo blijven, want mijn humeur is eigelijk altijd wel zoals t nu is, maar van hen weet ik t niet maar woensdag zie ik haar weer (pas). ene kant natuurlijk "JEEEJJJ!!!" aan de andere kant is t wel lang maar ach, ik ben daar dan weer een flink poosje, dus das wel n goeie goedmaker. nu nog uitkiezen welke film we gaan kijken (ghehe, alsof we echt KIJKEN... naar de film, that is)....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 20-01-2007, 20:49
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Het was leuk om een middagje/avondje te zien. Door de tentamens zien we elkaar de afgelopen 2 weken niet veel en de komende 1,5 week ook niet. Maar daarna komen er weel weken van lekker bij elkaar hangen enzo.
Ik heb er zin in <3
Oud 20-01-2007, 20:54
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Verdamd. Ik raak helemaal de weg kwijt door mijn collega. Ben op internet hem helemaal gaan uitpluizen, echt kansloos. En nu heb ik het idee dat het een ontzettende flirt is en ik het dus wel kan vergeten. Ik heb mezelf helemaal gek gemaakt in die twee weken, merkte ik vanavond en toen was ik goed chagerijnig. Ben maar gaan hardlopen en nu kan ik het weer beter relativeren. Ik zie wel of er nog iets uitkomt met het uitgaan, als het dan alsnog leuk wordt is het prima, en anders maar niet.

Hm, ik twijfel ik twijfel. Bij die borrel was het heel leuk en zat hij overduidelijk te flirten, en hij reageerde vervolgens heel leuk op mijn krabbeltje en gaf me zijn msn adres waarna we een leuk gesprek hadden en hij knalde met een kar tegen een klant op toen we aan het flirten waren en later gaf hij dat nog ruitelijk toe ook en bij het uitgaan zat hij voortdurend naar me te kijken (volgens een vriendin) en was hij heel enthousiast toen hij me zag en op msn is het verder altijd gezellig en hij riep daar een paar dagen geleden 'you rock my world at work' en ehh. Ja, dus of hij vindt me leuk, of het is een spelletje dat ik te serieus neem

En die ander ga ik deze week vragen voor een date en eh, het lijkt haast wel alsof ik het niet eens meer zo graag wil maar dat is onzin en komt door bovenstaande.
Oud 20-01-2007, 21:49
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Oh, wat een lief mailtje kreeg ik van hem! Gaat zo goed sinds ons dipje, echt raar dat dingen zó kunnen veranderen. Raar maar ontzettend fijn. En vandaag ook al een ander tof mailtje binnen , haha. Ik voel me best heel goed!
Oud 20-01-2007, 22:21
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik ben heel heel blij met haar. toen we gisterochtend zo naast elkaar wakker werden (de eerste keer dat we samen de nacht doorbrachten overigens ) dacht ik alleen maar, damn, ze is nu echt ZO mooi!!, gecombineerd met de gedachte 'dit is voor herhaling vatbaar!'

haar ouders lijken mij te mogen... ik mag geen 'u' meer zeggen tegen haar ma, want 'zeg je dat nog een keer, beland je in de gracht!'.

haar broertje is trouwens echt een topgozertje! echt superaardig. zij wordt gek van 'm, maar ik vind 'm echt grappig. moet trouwens, als hij in de buurt is, wel oppassen op wat ik zeg. ik vind t namelijk niet gepast om de dingen die iik zo zeg tegen volwassenen, te spuien waar hij bij is (hij is nog geen 10). de volwassenen snappen de context, en vinden t geen probleem, maar een gozer van 9 zal waarschijnlijk t rap verkeerd opvatten.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 20-01-2007, 22:31
Twiggles
Twiggles is offline
Top!
Oud 20-01-2007, 22:42
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 20-01-2007 @ 23:21 :
een gozer van 9
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 20-01-2007, 22:50
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Stout ik vind je leuk
Oud 20-01-2007, 23:06
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
stout! schreef op 20-01-2007 @ 23:42 :
ja, dat broertje! niet ik, (noch mijn vriendin, do'h)
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-01-2007, 04:32
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
@ bartezz, reactie vorig topic:

Ik kan dat ook niet. Ik heb wel weer zin om te scharrelen (zz) want dat is alweer een tijd geleden dat was toen toch wel erg gaaf maar verder houd ik toch wel afstand en shit. Ik word niet snel verliefd, omdat ik mensen echt niet snel genoeg interessant vind. Ik ben echt te kieskeurig, dusja.

Ik ben ook maar een keer in mijn leven écht gek op een persoon geweest. Dat was gewoon anders dan al het andere, en het is toch wel fijn om te weten dat er toch zo iemand bestaat.

Maarja. Ik kreeg gisternacht het nummer van een meisje in mijn broekzak geduwd, het was dat haar vriendinnen me er op het eind van de avond op attendeerden, anders was het me vast niet opgevallen. En had ik dat viltje vast weggegooid, als in wat doet een bierviltje in mijn broekzak. Maar het was wel grappig. Dus wel zullen zien.

Bloem: Ik zeg niksZsZsZsZ.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 21-01-2007, 09:08
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 19-01-2007 @ 23:46 :
Het is zo anders dan voor het uitging, het voelt vertrouwd en nieuw tegelijk. Wij zijn anders, onze levens zijn nu anders en we hebben in de gaten dat we iets hebben wat het waard is om trots op en voorzichtig mee te zijn.
Maar ik haat mezelf als ik probeer mijn geluk uit te leggen, het wordt allemaal zo cheesy . Verdriet en frustratie zijn inspirerender! Och.
Jaaa, leuk is dat, hè! Het is zo ontzettend raar dat het aan de ene kant ontzettend vertrouwd is, en aan de andere kant ontzettend nieuw. Ik vond het zelfs leuker dan in het begin, want alle liefde ís er al, terwijl die normaal gesproken nog aan het groeien is, en nu is er toch het nieuwe en leuke.

Jammer dat het na een maand of eh, zeven, acht, wel weer wat gewoner is
Oud 21-01-2007, 09:09
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
9 maanden en het gaat prima .
__________________
hello dave.
Oud 21-01-2007, 09:17
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben weer lekker pessimistisch. Als ik hier een reactie lees van 'ooh, ik zie haar pas weer over 3 dagen en ik mis haar zo', dan denk ik echt, wees blij dat je je vriendin nog hebt

Dat zijn vast de bijwerkingen van liefdesverdriet
__________________
<):o)
Oud 21-01-2007, 10:07
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 21-01-2007 @ 10:17 :
Ik ben weer lekker pessimistisch. Als ik hier een reactie lees van 'ooh, ik zie haar pas weer over 3 dagen en ik mis haar zo', dan denk ik echt, wees blij dat je je vriendin nog hebt

Dat zijn vast de bijwerkingen van liefdesverdriet
Ga daar maar vanuit ja.. Enne, je mag mijn vriendje wel eens lenen hoor!

OT: vanmorgen lekker met ruzie uit elkaar gegaan. Nja, niet 'uit elkaar gegaan', maar hij is naar NAC en ik zit bij hem thuis huiswerk te maken. En we deden stom vanmorgen, maar stiekum vind ik dat het aan hem lag. (had hem gisteren wel 30x gezegd dat ik er mee uit wilde als de wekker ging, had ook nog hw enzo, gaat de wekker, maakt hij me niet wakker en gaat gewoon douchen. En toen sloeg mijn ochtendhumeur toe..)
Oud 21-01-2007, 10:08
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-01-2007 @ 10:08 :
Jaaa, leuk is dat, hè! Het is zo ontzettend raar dat het aan de ene kant ontzettend vertrouwd is, en aan de andere kant ontzettend nieuw. Ik vond het zelfs leuker dan in het begin, want alle liefde ís er al, terwijl die normaal gesproken nog aan het groeien is, en nu is er toch het nieuwe en leuke.

Jammer dat het na een maand of eh, zeven, acht, wel weer wat gewoner is
Haha daar was ik al bang voor, maar ik blijf hier nog even van genieten . Verder inderdaad helemaal waar; het was al zo snel weer "ik hou van jou" in plaats van "ik vind je best leuk", maar ik heb ook weer de kriebels. In feite is het de ideale combinatie van zeker weten dat dit iets echts is én ongegeneerd puberaal verliefd zijn.
Maar ik vermaak me nu ook prima een paar dagen zonder hem .

@ Spekkie; waarschijnlijk wel ja... aan de ene kant is het goed dat je zo nuchter op je eigen verdriet reageert, maar in het begin mag je best een beetje zwelgen hoor . Het is kut en uiteindelijk gaat het veel beter maar in het begin is er alleen nog maar iets (belangrijks) uit je leven verdwenen, zonder dat je er nog iets positiefs voor teruggekregen hebt. Maar succes .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 21-01-2007, 10:30
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
alleen. volgende week om deze tijd zijn we pas weer samen, terwijl we de afgelopen 5 maanden onafscheidelijk waren (we wonen zelfs al samen!). En het feit dat het qua kosten niet mogelijk is veel contact te hebben, maakt 't niet makkelijker. In een nuchtere bui zeg ik: het zijn maar een paar daagjes. Maar wat kan de tijd vreselijk langzaam gaan zeg. Damn.
Oud 21-01-2007, 11:39
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 21-01-2007 @ 10:17 :
Ik ben weer lekker pessimistisch. Als ik hier een reactie lees van 'ooh, ik zie haar pas weer over 3 dagen en ik mis haar zo', dan denk ik echt, wees blij dat je je vriendin nog hebt

Dat zijn vast de bijwerkingen van liefdesverdriet
Yep... en de vervelende kant van het single-zijn

Ontopic: saaiheid
Oud 21-01-2007, 11:56
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Heerlijk uitgeweest vannacht de hele avond fijn gedanst en ach het was gewoon fijn

Gisterenavond hebben we ook nog wat dvd's gekeken en echt geweldig dat hij met mij een vrouwenfilm wilde kijken (Legally Blonde 2) <3 hij heeft ook best een goede smaak Want een film die me op het eerste gezicht niet echt boeiend leek, was écht geweldig ( Spirited Away)
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 21-01-2007, 12:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 21-01-2007 @ 11:07 :
Ga daar maar vanuit ja.. Enne, je mag mijn vriendje wel eens lenen hoor!


Citaat:
stout! schreef op 21-01-2007 @ 11:08 :
@ Spekkie; waarschijnlijk wel ja... aan de ene kant is het goed dat je zo nuchter op je eigen verdriet reageert, maar in het begin mag je best een beetje zwelgen hoor . Het is kut en uiteindelijk gaat het veel beter maar in het begin is er alleen nog maar iets (belangrijks) uit je leven verdwenen, zonder dat je er nog iets positiefs voor teruggekregen hebt. Maar succes .
Ja, ik snap ook niet waarom ik zo nuchter reageer Toen het twee jaar geleden uit was tussen ons, was ik echt alleen maar aan het janken.
Maar nu heb ik er ook meer vrede mee. Ik sta achter de beslissing, want het ging echt niet meer samen.
Toch voelt het nog heel raar. Je routine is natuurlijk helemaal weg en af en toe wil ik best hard terug rennen naar mijn comfy old life.
__________________
<):o)
Oud 21-01-2007, 13:18
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 21-01-2007 @ 13:48 :
Ja, ik snap ook niet waarom ik zo nuchter reageer Toen het twee jaar geleden uit was tussen ons, was ik echt alleen maar aan het janken.
Maar nu heb ik er ook meer vrede mee. Ik sta achter de beslissing, want het ging echt niet meer samen.
Toch voelt het nog heel raar. Je routine is natuurlijk helemaal weg en af en toe wil ik best hard terug rennen naar mijn comfy old life.
Uhu, idd, er komt ineens een hoop tijd vrij waar je ook wat mee moet. Het scheelt natuurlijk dat je achter de beslissing staat enzo

OT: Zo fijn dat hij het net zo voelde als ik. <3 Enneh, gisteravond was echt super! Gezellig met m'n vriendinnetjes een hele lange avond gekletst, gelachen (veel gelachen ) en weer helemaal bijgepraat. Top!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 21-01-2007, 13:25
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Bah, vond ik mezelf net zo stabiel en evenwichtig, heb ik ineens weer keihard last van onzinnige moodswings Vond mezelf als stabiel en evenwichtig persoon toch leuker Maar vriendlief heeft er geen moeite mee en lijkt juist alleen maar steeds gelukkiger met mij te worden, dus dat scheelt alweer
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 21-01-2007, 14:29
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Hmm erg leuk weekend. Bij m'n ouders geweest, gaan snowboarden/skieen in Landgraaf met m'n zusje & vriend. Was heel leuk (hij snowboardend <3), alleen gleed ik toen ik klaar was en naar beneden wou lopen uit over het ijs op de trap en kreeg ik de skies op m'n hoofd. gecombineerd met spierpijn (weet niet wat ik met m'n schouders heb gedaan ) is zo'n pijnlijk hoofd niet echt fijn op je zondag.
Maar goed, vanavond etentje met zijn familie en hopelijk een beetje een rustige week op werk.

Wel jammer dat een vriendin die ik altijd erg mocht opeens niks meer laat horen. Twee mailtjes waar geen respons op komt, niks met kerst/oud en nieuw, niet helemaal ok denk ik. Maar even afwachten.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 21-01-2007, 15:01
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
<3
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 21-01-2007, 15:42
Verwijderd
Stom.
Oud 21-01-2007, 16:05
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Luna schreef op 19-01-2007 @ 17:22 :
doet zij antropologie in utrecht? (ik namelijk ook.)
ik zag haar n keer lopen dacht ik, herkende haar van fotos die jij (weliswaar lang geleden) gepost had
Ja klopt! In welk jaar zit jij dan? Ze gaat volgende week voor 3 maand naar Guatemala!

Ik heb jou volgens mij nooit op Djembe-thema-feestjes gezien trouwens! Wel een paar legendarische meegemaakt overigens! Sjonnie en Anita feest zal me altijd bij blijven hahaha!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 21-01-2007, 16:45
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
hehe nee, ik ben 1e jaars.
ik was laatst naar n maffiafeest, was erg leuk idd

ot:
gister feesten met 10 leuke jongens om me heen, allemaal homo. Ik zoek het duidelijk op de verkeerde plekken
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 21-01-2007, 17:00
__
Avatar van __
__ is offline
een week zou echt 8 dagen moeten hebben. ik mag niet klagen nu want hij was afgelopen week nog bij me op mn kamer maar over het algemeen zie ik hem toch maar een paar uurtjes per week en dat trek ik echt niet. iedereen met een 'weekendrelatie' ziet elkaar gewoon in het weekend, tsja, wij kunnen 'dat wat we hebben' niet eens een weekendrelatie noemen want zelfs dan hebben we geen tijd. misschien dat ik maar eens werk moet zoeken in rotterdam, zodat ik wat meer tijd in het weekend heb ofzo want dit schiet echt niet op zo.
Oud 21-01-2007, 17:02
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 21-01-2007 @ 10:17 :
Ik ben weer lekker pessimistisch. Als ik hier een reactie lees van 'ooh, ik zie haar pas weer over 3 dagen en ik mis haar zo', dan denk ik echt, wees blij dat je je vriendin nog hebt

Dat zijn vast de bijwerkingen van liefdesverdriet
ruilen? tis echt niet leuk hoor, zo verliefd zijn...








(ok, dat lieg ik).
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-01-2007, 17:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 21-01-2007 @ 18:02 :
ruilen? tis echt niet leuk hoor, zo verliefd zijn...
(ok, dat lieg ik).

Ik vond het heerlijk om verliefd te zijn. En ook de eerste paar maanden van een relatie (kriebels). En ook de maanden die daar op volgden (vertrouwen en gezelschap).
Ben echt wel een relatiepersoon en van het thuis op de bank zitten en het samen gezellig hebben. Kan me nu alleen niet voorstellen dat ik dit ooit met iemand anders kan hebben. Maar dat gevoel komt ooit nog wel
__________________
<):o)
Oud 21-01-2007, 18:18
Bloementje
Avatar van Bloementje
Bloementje is offline
op relationeel gebied gaat het opperste uiterste kut. ik was verliefd en hij voor mijn gevoel ook. we hadden in de zomervakantie al een keer gescharreld maar toen had ik net mijn vorige relatie uit dus ik was niet toe aan iets vast. Via via na een paar maanden dus toch weer met elkaar in contact gekomen, en de vlinders dartelden weer terug onze buikjes in. Tenminste dat voelde ik, en dat vertelde hij mij. We zagen elkaar weer en zoenden en konden heerlijk knuffelen. Het voelde allemaal weer zo goed. en toen na een week of twee vroeg hij of het nu wel serieus werd, en of het niet zo iets was als in de zomervakantie, dat had hij liever niet. Vanaf toen besloten we dus echt voor elkaar te gaan.
klinkt alsof het allemaal heel goed moet gaan ofniet

ik zie um sinds dien alleen nooit meer. Nuja, een keer naar de bios geweest maar dat was een flop. (stomme film, geen pauzes, veel oude mensen om ons heen, en hij daarna meteen door naar zijn vrienden)
maar verder, hij smst me op de onmogelijkste momenten dat hij me graag wil zien omdat hij me mist. Of hij smst of hij de volgende dag langs kan komen (midden in de nacht). Als ik dan de volgende dag laat weten dat hij kan komen, lukt het um telkens niet meer. Nja dat gaat in het begin gewoon een beetje stroef vertelden mijn vriendinnen dan, jullie groeien vanzelf naar elkaar toe dat het wat makkelijker gaat.

maar vandaag is de druppel een beetje gevallen. hij heeft me weer de hele nacht wakker gesmst van dat hij niet kon slapen...hij zou zo naar me toe fietsen en bij mij komen liggen. en of hij de volgende dag, vandaag dus, langs kon komen. ahfijn, ik helemaal gelukkig volgende ochtend, hem meteen smsen dat hij mocht komen. Krijg ik bericht dat hij die middag al voetbal ging kijken bij z;n vrienden (was al overlegd, dus ok..) als het niet doorging zou hij bij mij komen want dat wilde hij wel graag. Nu, de hele middag niets van hem gehoord. nu spreek ik een vriend van hem en die verteld me doodleuk dat voetbal niet was doorgegaan dat ze met zn allen waren gaan pokeren bij hem thuis.

dus ik weet nu echt niet meer wat ik aan hem heb, en ik vind verliefd zijn echt niet meer leuk

Oud 21-01-2007, 18:32
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Bloementje schreef op 21-01-2007 @ 19:18 :
op relationeel gebied gaat het opperste uiterste kut. ik was verliefd en hij voor mijn gevoel ook. we hadden in de zomervakantie al een keer gescharreld maar toen had ik net mijn vorige relatie uit dus ik was niet toe aan iets vast. Via via na een paar maanden dus toch weer met elkaar in contact gekomen, en de vlinders dartelden weer terug onze buikjes in. Tenminste dat voelde ik, en dat vertelde hij mij. We zagen elkaar weer en zoenden en konden heerlijk knuffelen. Het voelde allemaal weer zo goed. en toen na een week of twee vroeg hij of het nu wel serieus werd, en of het niet zo iets was als in de zomervakantie, dat had hij liever niet. Vanaf toen besloten we dus echt voor elkaar te gaan.
klinkt alsof het allemaal heel goed moet gaan ofniet

ik zie um sinds dien alleen nooit meer. Nuja, een keer naar de bios geweest maar dat was een flop. (stomme film, geen pauzes, veel oude mensen om ons heen, en hij daarna meteen door naar zijn vrienden)
maar verder, hij smst me op de onmogelijkste momenten dat hij me graag wil zien omdat hij me mist. Of hij smst of hij de volgende dag langs kan komen (midden in de nacht). Als ik dan de volgende dag laat weten dat hij kan komen, lukt het um telkens niet meer. Nja dat gaat in het begin gewoon een beetje stroef vertelden mijn vriendinnen dan, jullie groeien vanzelf naar elkaar toe dat het wat makkelijker gaat.

maar vandaag is de druppel een beetje gevallen. hij heeft me weer de hele nacht wakker gesmst van dat hij niet kon slapen...hij zou zo naar me toe fietsen en bij mij komen liggen. en of hij de volgende dag, vandaag dus, langs kon komen. ahfijn, ik helemaal gelukkig volgende ochtend, hem meteen smsen dat hij mocht komen. Krijg ik bericht dat hij die middag al voetbal ging kijken bij z;n vrienden (was al overlegd, dus ok..) als het niet doorging zou hij bij mij komen want dat wilde hij wel graag. Nu, de hele middag niets van hem gehoord. nu spreek ik een vriend van hem en die verteld me doodleuk dat voetbal niet was doorgegaan dat ze met zn allen waren gaan pokeren bij hem thuis.

dus ik weet nu echt niet meer wat ik aan hem heb, en ik vind verliefd zijn echt niet meer leuk

Ik zou die kerel echt zo hard zo snel vergeten als ik jou was

ot: bwuh prima zo
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-01-2007, 18:39
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Citaat:
Bloementje schreef op 21-01-2007 @ 19:18 :

dus ik weet nu echt niet meer wat ik aan hem heb, en ik vind verliefd zijn echt niet meer leuk

Misschien moet je hem er eens mee confronteren, want blijkbaar kom je te vaak op de tweede plaats, en dat is niet gezond...


Met mijn relatie gaat het prima, eergisteren te horen gekregen dat hij zijn bachelor waarschijnlijk heeft gehaald, cijfers nog niet officieel verwerkt, maar al we bekend, ik ben heel trots op hem
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 21-01-2007, 18:55
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 21-01-2007 @ 19:32 :
Ik zou die kerel echt zo hard zo snel vergeten als ik jou was
Dat dus ja.

OT: <3
Oud 21-01-2007, 18:56
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
morgen wordt leuk ! Hele dag samen en hij heeft de volgende dag niet eens haast met naar huis gaan <3

En met mijn broer uit gaan is leuk. Had niet verwacht dat hij dat soort dingen ook zo leuk zou vinden en oh, wat kunnen onbekenden toch lief zijn!

Ik zag ook nog iemand die leek op een vriend die overleden is. Dat was eng. Zelfde stijl enzo, alleen gedroeg hij zich wel anders. Maar wow.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 21-01-2007, 18:58
Crimson
Crimson is offline
ja super, vrijdag zaten we samen op marktplaats te kijken voor 2 kleine katjes die we in het huisje willen hebben <3
en leuk dat er toch nog mannen zijn die hun vriendin elke dag willen zien.. en andersom
maar goed, tot juli helaas nog steeds weekendrelatie
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 15:38
Liefde & Relatie Leugens
Orpheo
86 24-08-2006 18:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07.