Oud 13-02-2007, 21:23
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
^
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Advertentie
Oud 13-02-2007, 21:34
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-02-2007 @ 21:09 :
Niet geweldi. Wat mijn afleiding zou moeten worden, is ook bezet. Ik val op bezette jongens en moest vandaag aan m'n gelovige vriendin uitleggen waarom ik niet degene ben die fout is als hij weer vreemdgaat. Ik zoen hem toch niet? Maar ik ga hem ook mooi niet afwijzen als hij mij zoent.

Zucht, ik wil hem. Alleen hem. Ik heb maar 1 dag met hem. En al die andere erbij. En een nacht. Waar we hopelijk in 1 kamer slapen, liever nog, in 1 bed. Maar ik denk niet dat hij dit keer toegeeft. Hij gaat de dag ervoor gezellig in londen rondhangen met haar. Maar ja, zij vindt het niet leuk dat ik er ben. Dus ze zal het er vast over hebben, misschien wel over zeuren. Hij moet beloven dat ie niet weer vreemdgaat, of dat hij afstand moet houden. We zien wel. Ik ga niet voor hem daarheen toch? Ik ga niet voor hem erheen... alleen stiekem wel
sorry als ik een beetje te nieuwsgierig klink maar.. hoe zit dat nou eigenlijk precies tussen jou en die jongen? ik heb denk ik wel een beetje een idee naar aanleiding van je posts enzo maar ik snap het toch niet compleet wat is jullie geschiedenis enzo? je hoeft er niet op in te gaan als je dat niet wil natuurlijk..

ot: goed, relaxed, verliefd, niks te klagen.. the usual
Oud 13-02-2007, 22:01
first eror
first eror is offline
Ik heb een knuffelkonijn dat Stinko heet, de doos met tissues is op, ik heb geen chocolade in huis en Bill Medley & Jennifer Warnes' "I've Had The Time of My Life" staat op repeat.
Oud 13-02-2007, 22:35
Kreuz
Kreuz is offline
Even voor de duidelijkheid, ik ben nu dronken. Heb een mannen-avondje gehad met vrienden, dus dat was bier, whiskey, rum, sigaren en doen alsof we kunnen kaarten. Mocht de post erg lang of kort worden, mocht ik ineens een erg beroerde spelling krijgen, dat je het even weet.

Ik hou het voor gezien. Ik heb voor mezelf teveel reden om haar te wantrouwen (of dat nou aan mij ligt of aan haar). De excuses die ze geeft, zijn te makkelijk. De tijd dat we samen waren was te kort om zoveel ruzie en negatieve spanningen te hebben, en we hebben er gewoon niet genoeg aan gedaan om dat te repareren. En op dit punt zou ik niet "ik hou van je" of zelfs maar "ik ben verliefd op je" kunnen zeggen zonder het gevoel te hebben te liegen, daarvoor is het teveel doodgebloed. Ik weet best dat je in de eerste weken gewoon op wolken hoort te lopen en heerlijk in elkaar te kunnen verdrinken - dat lijkt nu al mijlen ver weg. Ik ben het ook zat dat ik degene ben die alle moeite lijkt te doen nu terwijl het in het begin wel van beide kanten kwam. Dit is niet wat ik wil, zo kan ik me niet geven en hier wil ik verder niks van nemen, hoe leuk en warm en mooi ze ook is.

Kan zijn dat ik nu de stemming voor veel mensen aan het verkloten ben, maar dit gaat me nogal aan het hart. Voor mij hoeft het niet meer, niet zo. Niet op deze manier. Daar ben ik toch echt te goed voor.
__________________
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen had
Oud 13-02-2007, 22:45
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja, hoe het gaat... rustig zoals zo vaak. En op dit moment betekent rustig kut. Maar goed, het ligt ook voor het grootste deel aan mezelf. Ik neem te weinig initiatieven of als ik al een tijdje een meid observeer dan vind ik 3/4 van de meiden niets (o.b.v. uitstraling / uiting van gedrag). Ik denk gewoon veel te veel na en daar moet maar eens verandering in komen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-02-2007, 22:48
Jones
Citaat:
Kreuz schreef op 13-02-2007 @ 22:35 :
Even voor de duidelijkheid, ik ben nu dronken. Heb een mannen-avondje gehad met vrienden, dus dat was bier, whiskey, rum, sigaren en doen alsof we kunnen kaarten. Mocht de post erg lang of kort worden, mocht ik ineens een erg beroerde spelling krijgen, dat je het even weet.

Ik hou het voor gezien. Ik heb voor mezelf teveel reden om haar te wantrouwen (of dat nou aan mij ligt of aan haar). De excuses die ze geeft, zijn te makkelijk. De tijd dat we samen waren was te kort om zoveel ruzie en negatieve spanningen te hebben, en we hebben er gewoon niet genoeg aan gedaan om dat te repareren. En op dit punt zou ik niet "ik hou van je" of zelfs maar "ik ben verliefd op je" kunnen zeggen zonder het gevoel te hebben te liegen, daarvoor is het teveel doodgebloed. Ik weet best dat je in de eerste weken gewoon op wolken hoort te lopen en heerlijk in elkaar te kunnen verdrinken - dat lijkt nu al mijlen ver weg. Ik ben het ook zat dat ik degene ben die alle moeite lijkt te doen nu terwijl het in het begin wel van beide kanten kwam. Dit is niet wat ik wil, zo kan ik me niet geven en hier wil ik verder niks van nemen, hoe leuk en warm en mooi ze ook is.

Kan zijn dat ik nu de stemming voor veel mensen aan het verkloten ben, maar dit gaat me nogal aan het hart. Voor mij hoeft het niet meer, niet zo. Niet op deze manier. Daar ben ik toch echt te goed voor.
Man, wat sta jij lekker in contact met je gevoelens! Ga zo door!
Oud 13-02-2007, 23:51
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik vind het geniaal.
(voor een man)

ot: beter
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 14-02-2007, 00:24
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Vind het ook briljant hehe. Alcohol en de liefde.<3
__________________
i create glitches with my voice
Oud 14-02-2007, 07:29
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Ik heb een ontzettend lief vriendje
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Oud 14-02-2007, 08:55
Verwijderd
Citaat:
murwari schreef op 14-02-2007 @ 07:29 :
Ik heb een ontzettend lief vriendje
Ik ook, oei
Oud 14-02-2007, 10:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Leuk smsje toen ik net wakker was
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-02-2007, 10:57
Verwijderd
Kut. Alweer. Vooral als iemand je vertelt dat je enorm speciaal bent, ze een beetje verliefd is en uiteindelijk ineens met een ander gaat.

Mijn ervaring met vrouwen: waardeloos.
Oud 14-02-2007, 10:58
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Nou die 2 jongens ga ik maar vergeten. Zeker die ene (de leukste geloof ik..). En die ander als morgen weer niet door gaat, en als t wel door gaat ga ik wel even duidelijkheid vragen want hij doet te vaag. Stiekem ga ik ook veel liever naar jongen 1
Oud 14-02-2007, 11:08
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 14-02-2007 @ 10:57 :
Kut. Alweer. Vooral als iemand je vertelt dat je enorm speciaal bent, ze een beetje verliefd is en uiteindelijk ineens met een ander gaat.

Mijn ervaring met vrouwen: waardeloos.
Niet gelijk ons allemaal veroordelen!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 14-02-2007, 11:10
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
WolterB schreef op 14-02-2007 @ 10:01 :
Leuk smsje toen ik net ging slapen
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 14-02-2007, 11:34
Verwijderd
Een lief mailtje van een vriend. Hij is echt tof, tis leuk om te horen. Hehe. Ik ben echt toe aan carnaval, ik heb er zoveel zin in! Lekker drie dagen lang nergens rekening mee hoeven houden, gek doen, met mensen kletsen die je al lang niet meer hebt gezien. Echt. Oeh.
Oud 14-02-2007, 11:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ondanks dat ik net zware griep te pakken heb gehad, voel ik me geweldig En dat komt allemaal door hem.

Oh en die stiekemerd bleek mijn berichten op dit forum te lezen
Oud 14-02-2007, 11:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Goed Ze is lief
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 14-02-2007, 11:51
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Oud 14-02-2007, 11:56
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Vanmiddag is hij hier en en en we zijn volgende week alweer een jaar samen <3 gaat snel
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 14-02-2007, 12:15
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Vanochtend moest hij vroeger op om naar één of andere juristendag te gaan, dus ik lag nog een beetje te slapen in zijn bed toen hij al wegging. Hij maakte me wakker: "Kleintje, weet je welke dag het is vandaag?"
Ik: "Nee....?" (denkend.... dinsdag? woensdag?)
Hij: "Echt niet?!"
Ik: "Nee...?"
Hij: "Valentijnsdag. Dus misschien moet je straks toch maar even in je brievenbus kijken."
Zo lief want wij haten valentijnsdag en doen er dus sowieso niets aan . Stond ook op z'n kaartje: "Een paar keer heb je gezegd dat we niets met valentijnsdag zouden doen, maar ik weet dat je het toch leuk vindt om deze kaart te krijgen, daar ben je denk ik toch iets teveel mijn meisje voor!"
Ok ik weet dat het cheesy is maar ik word er gelukkig van .
En toen ik las dat hij zo blij is dat ik er weer ben en dat we over een paar maanden samen door Venetië lopen (hij gaat in Florence studeren), kreeg ik stiekem een beetje tranen in mijn ogen. Hij is zo lief en ik ben zo'n enorm meisje maar het kan me niets schelen. Leve het sentiment .

We're better together.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 14-02-2007, 12:33
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
stout! schreef op 14-02-2007 @ 12:15:
Stond ook op z'n kaartje: "Een paar keer heb je gezegd dat we niets met valentijnsdag zouden doen, maar ik weet dat je het toch leuk vindt om deze kaart te krijgen, daar ben je denk ik toch iets teveel mijn meisje voor!"
haha aw maar, ja, goh het is altijd leuk om van die kaartjes te krijgen toch! of is dat zo 'meisjes eigen'?
Oud 14-02-2007, 13:02
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
__ schreef op 14-02-2007 @ 12:33 :
haha aw maar, ja, goh het is altijd leuk om van die kaartjes te krijgen toch! of is dat zo 'meisjes eigen'?
Ik vind het best wel iets voor meisjes om te roepen dat ze niets willen en het dan stiekem toch best leuk te vinden om een kaartje te krijgen .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 14-02-2007, 13:10
Nuck
Nuck is offline
^ Vet lief, zo'n kaartje

Met mij gaat het fantastisch, we zijn erg blij met elkaar
__________________
As if!
Oud 14-02-2007, 13:19
Verwijderd
Wij doen niet aan valentijn, maar ik heb gister wel een kruik gekregen omdat ik het altijd zo koud heb. Lief
Oud 14-02-2007, 13:45
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 14-02-2007 @ 13:02 :
Ik vind het best wel iets voor meisjes om te roepen dat ze niets willen en het dan stiekem toch best leuk te vinden om een kaartje te krijgen .
Haha, ja dat doe ik ook altijd

OT: Gaat goeeed, hij is lief en lekker van mij
Oud 14-02-2007, 13:47
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
En nu op naar Keulen om met mijn Nederlandse vriendin die ik in Finland heb gemaakt wat Duitse vriendinnen op te zoeken en morgen naar een groot feest te gaan. Ben heel benieuwd hoe het is om ze weer te zien.
Het gaat zo goed op het moment dat ik er bijna bang van wordt. Bijna .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 14-02-2007, 13:48
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Kom ik aan met mijn Portugees-voor-beginners boekje, krijg ik een kookworkshop van 'm. Wij doen wél lekker aan Valentijn.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 14-02-2007, 13:56
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 14-02-2007 @ 13:02 :
Ik vind het best wel iets voor meisjes om te roepen dat ze niets willen en het dan stiekem toch best leuk te vinden om een kaartje te krijgen .
Ja, dat had ik dus ook, maar ik heb 'm de hele tijd ook lopen vertellen dat ik dat leuk vond. Juist omdat hij een een commercieel kutfeest vond

Ik ben momenteel ook érg blij met hem. Hij is zo vreselijk lief zo
Oud 14-02-2007, 16:50
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Nou ik ben die ene jongen beetje zat. Ik wil gewoon een jongen die altijd lief doet en ook moeite voor mij wil doen, iig als ik er behoefte aan heb. Ow en geen relatie.
Oud 14-02-2007, 17:00
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-02-2007 @ 06:26 :
En vannacht weer over hem gedroomd. Geen idee meer wat het was, maar het was fijn En daar maak ik me wel zorgen om. Eerst droomde ik over hem en wist ik in mijn droom dat het niet goed voor me was om hem te zien. Nu droom ik over hem en ondernemen we allemaal fijne dingen en zijn lief voor elkaar.
De realiteit is anders
En de droom die ik vannacht had was weer zo als voorheen (Ik probeer intiem met hem te zijn, maar hij duwt me weg met het motto 'we zijn uit elkaar').
__________________
<):o)
Oud 14-02-2007, 17:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
En ik heb gisteren stiekem een hottie gespot maar was te verlegen om uberhaupt naar zijn naam of nummer te vragen

En ik was bang dat ik vandaag een kaartje van mijn ex in de bus zou krijgen, maar gelukkig is die er niet Wel een kaartje van piloff, die weet dat het af en toe kut gaat en mij een knuffel op paier stuurt En een kaartje van "je geheime aanbidder", die stiekem van Ieke was
__________________
<):o)
Oud 14-02-2007, 17:36
Verwijderd
Mijn stiefzus en haar vriend hebben net een huis gekocht. Ben echt zo enorm blij voor ze
Oud 14-02-2007, 17:38
Verwijderd
ik zag vandaag zoveel verliefde stelletjes in de stad lopen, echt volgens mij is iedereen massaal samen vandaag .

en hij, echt gewoon zo lief
Oud 14-02-2007, 17:43
Verwijderd
Oeh, we zijn lief voor elkaar geweest de laatste paar dagen. Voel me weer net als in het begin, complimentjes heen en weer en gewoon, lekker samen zijn en lol maken. Ik probeer even alles aan de kant te schuiven en te genieten van deze leuke dagen. Heb nu al zin in de carnaval samen <33

Oeh, en ik heb wéér gewonnen! Ik had de lelijkste Valentijnskaart gekocht, haha!
Oud 14-02-2007, 17:46
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Shit, shit shit, ik was er al bang voor, maar ja, je gaat er toch niet vanuit dat iemand je leuk vindt, ik twijfelde, dus ik dacht, nee, ik verbeeld het me vast. Ja het werken was gezellig samen, we hebben leuk gepraat. Maar naast werkmail kreeg ik ook persoonlijke mails, opeens onthield hij vanalles en kwam er op terug. En nu ik hem vrijdag uit de brand had geholpen, was ik zijn held en schat en alles.
*Zucht*. Ja en nu krijg ik toch nog een smsje, op valentijn of ik zin heb om wat leuks te doen samen. Shit, shit, shit. Wat nu? Ik dacht dat ik verteld had dat ik naar Londen ging om m'n vakantieliefde op te zoeken, of heb ik alleen verteld dat ik naar Londen ging? Shit ik weet het niet meer. Wat verwacht ie? Ja natuurlijk weet ik wat hij verwacht, maar dat wil ik niet. Hij is heel aardig enzo, maar... kut.

Is het lullig om tot na het weekend te wachten? Zodat ik weet hoe het zit met m'n gevoelens voor m'n Engelsman? Of denkt hij dan meteen dat het niet door gaat ofzo? Of hem smsen dat we het er na het weekend wel over hebben? Ik word gek, ik was hier al bang voor, ik haat mensen afwijzen die ik aardig vind ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-02-2007, 18:21
Verwijderd
Ik voel me heel erg valentijnskaartloos.

en dat is maar goed ook
Oud 14-02-2007, 18:26
Verwijderd
Heel fijn!
Oud 14-02-2007, 18:29
Verwijderd
Citaat:
DirtyRocker schreef op 14-02-2007 @ 18:26 :
Heel fijn!^godly ^^
Oud 14-02-2007, 18:38
Verwijderd
Wat een ongelofelijke kutdag! En om het nog erger te maken is het ook nog eens Valentijnsdag: de internationale haha-ik-ben-een-stelletje-dus-ik-ga-alle-singles-een-minderwaardigheidscomplex-geven dag

Gelukkig ga ik vanavond fantastisch dronken worden, want dit was toch wel officieel de ergste dag van het jaar
Oud 14-02-2007, 19:06
Kreuz
Kreuz is offline
*Proost*
__________________
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen had
Oud 14-02-2007, 19:10
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-02-2007 @ 17:46 :
...
Je kan toch wel even wat tijd nemen en nadenken, afwachten?
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Oud 14-02-2007, 19:21
Verwijderd
Zometeen <3
Oud 14-02-2007, 19:21
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ooh, dat ene kwartiertje was al lief! Nu kijkavond. Als hij die kamer krijgt ben ik echt extreem jaloers, maar het is een nogal geliefde straat, dus waarschijnlijk niet.
Zometeen komt hij weer en jeej!
__________________
Don't worry, be happy
Oud 14-02-2007, 19:26
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ARGHH ik word echt gek van hem, en dan zegt hij ook nog dat hij me echt leuk vindt. Ja daaaag, als dat zo is is ie helemaal raar. En vanaf nu ga ik helemaal niks meer doen, laat hem maar eens wat moeite doen als hij toch zegt dat ie me leuk vindt.
Oud 14-02-2007, 20:04
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik heb hele lekker ALFRED JODOKUS KWAK koekjes voor hem gebakken, speciaal voor valentijn
Maar nu hoorde ik net van een vriend dat wouter had gezegd; 'WE doen niet aan valentijn, dat vinden WE commerciele troep'
één koekje kan ie naar zn hoofd krijgen en de rest smikkel ik zelf wel op
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 14-02-2007, 20:04
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Valentijnsdag, maar daar doen wij verder niks aan. Hij is ook bijna jarig, dus doen we dan toch ook al wat leuks Vanmorgen wel vroeg wakker gebeld door een goede vriend, toch nog een beetje valentijn Verder ben ik echt verschrikkelijk druk met mijn stage (maar het is wel echt super leuk ), dus is het extra fijn om 's avonds lekker wat tijd voor elkaar te hebben en enigszinds vroeg in bed te kruipen.
Oh, en lange relaties kunnen soms ook érg moeilijk zijn, maar eigenlijk wisten we dat natuurlijk al. We zijn nog steeds samen, dus hoezee voor ons
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 14-02-2007, 20:05
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 14-02-2007 @ 20:04 :
Ik heb hele lekker ALFRED JODOKUS KWAK koekjes voor hem gebakken, speciaal voor valentijn
Maar nu hoorde ik net van een vriend dat wouter had gezegd; 'WE doen niet aan valentijn, dat vinden WE commerciele troep'
één koekje kan ie naar zn hoofd krijgen en de rest smikkel ik zelf wel op



Sorry
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 14-02-2007, 20:10
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik voel me een harteloze trut. Hij heeft me vier uur lang gesmeekt om hem niet in de steek te laten en toch doe ik het.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 14-02-2007, 20:34
Verwijderd
Minder dat hij nu telkens ver weg moet werken, dubbel leuk zijn dan alle sms'jes die ik van hem krijg:
'Als liefde een lied zou zingen, dan gaf je mij lowlands!'

Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 16:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.