Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2007, 19:47
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Cool, normaal zegt dat Valentijnsgedoe me niks maar vandaag was echt leuk. Ze heeft er echt haar werk voor gemaakt (foto's afprinten enz) en das zo lief. Ook verstopt ze allemaal lekkere dingen op mn kamer omdat ik nu moet leren en zo, zalig.
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Advertentie
Oud 14-02-2007, 20:10
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 14-02-2007 @ 20:04 :
Ik heb hele lekker ALFRED JODOKUS KWAK koekjes voor hem gebakken, speciaal voor valentijn
Maar nu hoorde ik net van een vriend dat wouter had gezegd; 'WE doen niet aan valentijn, dat vinden WE commerciele troep'
één koekje kan ie naar zn hoofd krijgen en de rest smikkel ik zelf wel op
Hihi. Eh
Oud 14-02-2007, 20:16
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Very much in love!!!

Ik baal alleen nog steeds van haar ouders
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 14-02-2007, 20:37
moon
Avatar van moon
moon is offline
Van hem wilde ik nou net geen valentijnskaart krijgen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 14-02-2007, 20:46
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Ik mis hem
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Oud 14-02-2007, 21:12
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ah ik mis haar nu alweer... 2 uur later. Maarrrrr: ik heb iets voor haar.Iet waar ze zegt een bloedhekel aan te hebben (geloof ik...) en iets dat ze eigenlijk superlief vindt ik weet dat ze dit morgenochtend leest en me dood smst met wat t is, dus ik zeg niks meer
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 14-02-2007, 21:26
Verwijderd
Haha ik zag een foto van een oude scharrel en omg wat ziet hij er gek en ballerig uit
Oud 14-02-2007, 21:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
murwari schreef op 14-02-2007 @ 19:10 :
Je kan toch wel even wat tijd nemen en nadenken, afwachten?
Ja? Lijkt het dan niet of ik hem meteen afwijs? Want het is een aardige jongen en ik wil hem best beter leren kennen of iets afspreken, maar niet op die manier...

Ik denk dat ik hem morgen maar terug sms, dat we na mijn weekend Londen maar eens moeten kijken of er ergens tijd is...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-02-2007, 21:31
Verwijderd
Hij is zo lieehieeef
Oud 14-02-2007, 21:34
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Hij heeft een heel erg mooie gedicht voor me geschreven en ik heb een enorme kaart gekregen met hele schattige hondjes erop ennnn ik heb de film Moulin Rouge gekregen heul lief en leuk enzo <3

we zijn ook nog uit eten geweest grappig hoor, hoeveel stelletjes we tegenkwamen
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 14-02-2007, 21:39
kadesh
Avatar van kadesh
kadesh is offline
We hebben al ruim 10 maanden =). Dus ik ben blij. We doen niks aan valentijn, dat maken we in het weekend goed (gaan we gezellig weg !!! Heb ik zin in. Het gaat echt zo goed.

We sturen elkaar buiten valentijn om wel soms kaartjes. Zomaar.
Maar toch he. Maar toch hihi :-p.
__________________
amber is the color of your energy, shades of gold displayed naturally
Oud 14-02-2007, 21:40
Kreuz
Kreuz is offline
Slechte herinneringen aan, Moulin Rouge. Wat Gothic betreft... nee, eigenlijk niet. Als haar gedachten uitgaan naar haar Engelsman, zou ik dat duidelijk maken aan die andere kerel voor die zich helemaal op haar gaat blindstaren, en zich zo op die manier alleen maar valse hoop gaat kweken. Het is beter dat hij vroeg en rauw wakker wordt, dan dat hij op de lange termijn gaat denken dat het nog iets had kunnen worden terwijl zij daar totaal geen behoefte aan heeft. Wees eerlijk, uiteindelijk zal hij je daar dankbaar voor zijn. Ik spreek nu als man zijnde, ik heb zelf liever de klap vroeg omdat ik er dan ook sneller overheen ben. "Letting them down easy", echt, doe maar niet. Hoe langer het duurt voor dat het duidelijk wordt, des te erger en moeilijker het wordt.
__________________
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen had
Oud 14-02-2007, 21:41
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dacht ik geen valentijnskaartje te krijgen, lag er ineens toch eentje op de mat! Met alleen m'n voornaam, dus hij is hem komen brengen, door de regen! Weet je hoe lief! Alleen jammer dat hem alleen als gewone vriend zie
Waarom worden alleen de lieverds waar ik niet verliefd op word verliefd op mij? Niet eerlijk!!!!!!!!!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 14-02-2007, 21:45
Kreuz
Kreuz is offline
Oh ja... toch nog een kaartje gehad, van twee vriendinnen waarvan ik weet dat er eentje wel verliefd op me is, en de ander niet, en waarvan ik op beide niet verliefd ben. Geen kaartjes verstuurd voor vandaag. Die ene ex dacht dat ik haar een kaartje gestuurd had, maar ten eerste was ik eerst al niet verliefd op haar en ten tweede staat m'n hoofd niet echt naar flirten met vrouwen totdat ik m'n eigen gedachtes een beetje op een rijtje heb. Weet ze ook, heb ik haar verteld. Ze leek een beetje teleurgesteld, maar ik ga haar niet aan het lijntje houden. Ze kan er beter zelf achter komen van wie dat kaartje wel was, misschien wordt dat iets dat wel de moeite waard is.
__________________
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen had
Oud 14-02-2007, 22:22
Verwijderd
Is er dan misschien toch een kleine kans?.... Wie weet.
Oud 14-02-2007, 22:23
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Toch nog een leuke valentijn. Kreeg van hele goede vriend de keuze uit 3 biosfilms "ik wacht wel wat jij te zeggen hebt lieverd" wat een schatje is het toch ook

En ik kreeg nog een mystery-ecard, waarvan ik zo onderhand vermoed dat het van die provider zelf was, van Gotya ecards, daar krijg ik wel vaker spam van, maar er stond toch een vet lief gedichtachtig tekstje op, oeh ik wil weten van wie het is Was echt zo schattig geschreven<3<3 haha ik hele verdere dag blij...
Iemand ook een kaart van Gotya gekregen met het woord "krater" erin?

Jaja leukleukleuk valentijn Wat iedereen er ook van zegt, ik krijg er altijd Casanova-achtige gevoelens bij
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 14-02-2007, 22:52
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 14-02-2007 @ 20:10 :
Ik voel me een harteloze trut. Hij heeft me vier uur lang gesmeekt om hem niet in de steek te laten en toch doe ik het.
...

-

Aight! Ik kwam een paar uurtjes geleden op eindhoven CS aan na een paar dagen bij mijn ouders te zijn geweest, wat heel erg relaxt was. Veel lekkere wijn gedronken, moeder had lekker gekookt etc.

En toen ik op eindhoven cs aankwam zag ik allemaal stelletjes die elkaar gedag kusten hehe. Goed voor een dikke glimlach.

EN NU DRINK IK WIJN EN LUISTER IK PINK FLOYD. Met de ruit open, want het is lekker weer buiten. Morgen naar roffa.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 14-02-2007, 23:18
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-02-2007 @ 23:52 :
...

-



EN NU DRINK IK WIJN EN LUISTER IK PINK FLOYD. Met de ruit open, want het is lekker weer buiten. Morgen naar roffa.
helemaal mee eens


maar ik luister thin lizzy op vol volume, en ik speel t nog mee ook. Volgens mij vinden mijn buren dat niet leuk
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 14-02-2007, 23:42
Verwijderd
@ miekmuis; kies voor jezelf meis, je voelt je nu goed zonder hem, wees trots op jezelf dat je dat kan. Dat hij dat niet kan maakt hem zwak, en hij zorgt er voor dat jij je schuldig voelt. Ik ben dan iemand die die jongen zo beu is / wordt, dat ik een ander gsmnummer neem etc etc..
Succes!

OT: Ik mis hem echt naast me Vanaf zaterdagnacht samen geslapen en dan is mijn bedje nu echt enorm groot.. Ben blij dat onze ouders er niet moeilijk over doen en dat we vanaf moment 1 samen mochten slapen
Oud 15-02-2007, 07:25
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Lieve hemel, gisteravond ben ik met zachte woordjes afgewezen door de jongen die ik al drie maanden vreselijk leuk vind. 'Ik wil geen relatie na mijn ex en gewoon even vrij zijn en de jongen uithangen en ik vind je geweldig maar ik kan het niet en ik wil niks met je doen om je hoop te geven. Ik vind het echt heel kut om dit te doen, sorry' Daar kwam het op neer en toen ging hij me knuffelen omdat ik waarschijnlijk keek alsof ik ongelooflijk depressief was en dat maakte het alleen maar erger en nu ben ik hysterisch.
Oud 15-02-2007, 08:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Weer een droom. Dit keer had hij zijn haar geverfd en ik pakte hem bij zijn gezicht om van dichtbij te kijken of hij er nog wel hetzelfde uit zag en toen gingen we zoenen. En dat was fijn.

Pff, liefdesverdriet is echt moeilijk. In het dagelijks leven doe ik gewoon mijn normale bezigheden en ben ik vrolijk met af en toe vlagen van verdriet. Maar 's nachts... dan komt echt mijn onderbewuste naar boven die vindt dat ik nog lang niet klaar ben met verwerken
__________________
<):o)
Oud 15-02-2007, 09:00
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
En gisteravond belde mijn papa om me te bedanken voor het cadeautje dat ik had gestuurd (een valentijnshart met chocolaatjes erin)
Op dat moment was ik net op weg naar de kroeg, waar ik met 5 andere vrijgezellen wat ging drinken en Murphy's Quiz Night ging spelen. Dus dat vertelde ik hem en toen ging hij helemaal bezorgd doen van 'je gaat je toch niet bezatten he'
__________________
<):o)
Oud 15-02-2007, 09:51
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Valentijn had beter gekund. Het begon goed, maar even later begon hij allerlei vervelende opmerkingen naar mijn kop te smijten. 1 kan ik dan nog wel hebben, maar hij gooide een hele reeks van opmerkingen naar me toe. De sfeer was toen een klein beetje verpest. Maar dan zegt ie toch altijd sorry naderhand, en dan is het weer goed. Hij was de hele dag al aan het nadenken en hij was een beetje chagrijnig zei ie.
Oke, dat kan. Maar je praat mij wel een dik schuldgevoel aan zo.
vanavond komt ie eventjes langs om onze 'kapotte radio' nog even te controleren. En morgen komt ie naar Eindhoven toe, gaan we lekker even de stad in. En dan is het carnaval. Heb er echt superzin in. En DAN BEN IK A.S. DONDERDAG OOK NOG EENS JARIG! Lekker joh, jarig in de vakantie Van 's morgens tot 's middags gaan we winkelen (alweer) in Eindhoven, en 's avonds komt al het volk.
Heb er echt zin in
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 15-02-2007, 10:05
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Stond ie daar op dat station met zo'n giga rode envelope in z'n handen met daarin treinkaartjes naar Brussel Wat is 't toch een poepie! Onwijs leuke dag gehad, hoewel helemaal verregend En wat kan zo'n treinreis melig zijn Ja, damn, ik ben echt helemaal smoorverliefd! *doet dansje*
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 15-02-2007, 10:10
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
super.
khad hem muffins gebakken met 'ik 'hartje' jou' in chocola erop, en dat vond ie volgens mij heel erg lief (traantje)
ik kreeg bloemen en chocotoffs.
maar we doen eigenlijk niet echt aan valentijn. we gingen nog naar de sauna en dat was ontzettend relekst.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 15-02-2007, 10:42
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Het is fijn om te weten dat als het even niet meer wil, even kut gaat etc. Hij er altijd is om me op te vangen.
Zo was ik heeeel down dinsdag en vrolijkte hij me op door stiekem wel aan valentijnsdag te doen en me dinsdag 2 bioskaartjes gaf voor voor woensdag. Vond ik zo lief, en hij was nog wel zo blut.
Maar gisteren was ik echter veel te gestresst, alleen tijdens de film was ik even gedachteloos.
Maar het is fijn dat hij dan een arm om me heen slaat.
Oud 15-02-2007, 10:45
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
haha... ik was gisteren heel verbaasd dat ineens alle vriendjes van m'n huisgenootjes langskwamen. Tot ik me realiseerde dat t valentijnsdag was
Wij hebben niks gedaan, maar morgen gaan we wel wat leuks doen want dan zijn we 4 jaar samen!
__________________
Tsja
Oud 15-02-2007, 13:51
Verwijderd
http://www.dumpert.nl/mediabase/1017...233/index.html

Aaaaahhh...
Oud 15-02-2007, 13:56
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
omg aaaaaahhh

ik moet lachen
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 15-02-2007, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Dvine schreef op 15-02-2007 @ 14:56 :
omg aaaaaahhh

ik moet lachen
Je bent niet de enige
Oud 15-02-2007, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-02-2007 @ 14:57 :
Je bent niet de enige
haha tering, het is echt te genant
Oud 15-02-2007, 14:02
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ahh, wat zielig voor die jongen.
Oud 15-02-2007, 14:16
__
Avatar van __
__ is offline
oh mijn god het is gewoon zooo kut en genant dat het grappig is
Oud 15-02-2007, 14:22
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
gelukkig maar dat het nep is.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 15-02-2007, 14:50
Verwijderd
Wat een hork van een vrouw
Oud 15-02-2007, 15:02
Verwijderd
En op relationeel gebied; Goed. Heel goed. Vandaag was zo relax. Met n hele goede vriend op zijn dak gelegen met n gitaar en ijs en de zon scheen enzo, over serieuze dingen gepraat maar toch wel zo hard gelachen dat ik nogsteeds buikpijn heb. En morgen zie ik hem weer en dat is maar goed ook want ik miste hem al toen ie nog geen vijf minuten weg was.
Oud 15-02-2007, 15:21
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
OMG. Dat is toch echt niet cool! Jeetje... En 'Wat is dit een kutstreek, zeg!' Neeh, gelukkig doe jij het wel heel beschaafd... Damn, stom wijf hé.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 15-02-2007, 17:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ok, ik ga hem terug smsen. Hij vroeg wanneer ik naar Londen ga, dus ik ga hem terug smsen dat ik morgen vertrek om een oude vakantieliefde op te zoeken... eerlijk, ik hoop niet te hard. Ik weet niet of ik er mee weg ga komen, naief doen, alsof hij als vrienden gewoon wat wil afspreken. Ik ben bang voor zijn reactie, ik haat dit. Hij heeft me toegevoegd op msn... maar ik durf hem niet te accepteren, weet niet wat ik moet zeggen, behalve hem vermijden, hét onderwerp vermijden. Na dat smsje kan ik hem wel toevoegen.

Ok, diepe zucht. Gaan we dan...

En hij smst me meteen terug: Veel plezier in Londen...

Ja tnx voor je smsje , ik doe mijn best om in Londen met een andere jongen te zoenen


[edit] ja was verkeerd topic ...
[edit 2] speciaal voor xxx-spekkie-xxx
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 15-02-2007 om 17:17.
Oud 15-02-2007, 17:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Huh, is hij homo?
__________________
<):o)
Oud 15-02-2007, 17:14
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 15-02-2007 @ 18:09 :
Huh, is hij homo?
nee tut, ze gaat zelf proberen om met een andere gozer te zoenen
Oud 15-02-2007, 17:41
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Oh hij heeft me een lief mailtje gestuurd om het goed te maken
Ik heb er meteen een terug gestuurd, met daarin dat hij 1 kutopmerking, niet meer en niet minder, per dag mag maken
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 15-02-2007, 17:41
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
De hele dag met een grafhoofd rondgelopen hehe. Naar is dit.
Oud 15-02-2007, 17:47
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 15-02-2007 @ 18:14 :
nee tut, ze gaat zelf proberen om met een andere gozer te zoenen
Ik kon toch ook niet weten dat dat laatste stukje niet bij het smsje hoorde
__________________
<):o)
Oud 15-02-2007, 18:31
Verwijderd
Love, love, love... All you need is love
Oh, ik ben echt helemaal verliefd. Ik verdrink nu zelfs in mijn gedachten in zijn ogen... Ik wil hem zo graag zien! Gisteren was echt super gezellig, niets gebeurd omdat we niet alleen waren, maar ik ben er bijna zeker van dat er anders wel wat was gebeurd. Oh... ik wil naar hem toe, ik wil dat hij bij mij komt, ik wil... poeh... alles! Als hij er maar bij is
Oud 15-02-2007, 18:35
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
We hebben een K, we hebben een U, we hebben een T.

Bah. Hoop dat er snel verandering in komt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 15-02-2007, 18:50
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-02-2007 @ 19:35 :
We hebben een K, we hebben een U, we hebben een T.
ik dacht even dat ik op seksualiteit zat
Oud 15-02-2007, 18:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-02-2007 @ 19:35 :
We hebben een K, we hebben een U, we hebben een T.

Bah. Hoop dat er snel verandering in komt.
Dit.
__________________
<):o)
Oud 15-02-2007, 18:51
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Flip! schreef op 15-02-2007 @ 18:41 :
Oh hij heeft me een lief mailtje gestuurd om het goed te maken
Ik heb er meteen een terug gestuurd, met daarin dat hij 1 kutopmerking, niet meer en niet minder, per dag mag maken
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een "kutopmerking"?
Is dat iets heel lomps in de zin van "Hou je bek" of "wat heb je gekke schoenen aan"?
Oud 15-02-2007, 18:53
__
Avatar van __
__ is offline
hmmm hoera voor elkaar doordeweeks ook eens zien. gister heeft 'ie hier geslapen en straks komt 'ie weer na z'n werk (middernacht of nog later) hierheen en blijft 'ie weer slapen. en nee het is niet zo dat m'n ouders opeens niet moeilijk doen ofzo, ze zijn gewoon op vakantie
maar goed dit is wel even handig zo want in het weekend is het CARNAVAL en dan heb ik geen tijd voor 'm natuurlijk :')
Oud 15-02-2007, 18:56
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Bijna weekend, daar kijk ik echt weer erg naar uit nu ik zoveel werk. Wel zin in, morgenavond even de kroeg in met een stel goede vrienden, hebben de laatste weken niet zoveel tijd voor elkaar gehad, dus moeten nodig weer bijpraten En zaterdag en zondag gaan we naar mijn ouders, is al weer erg lang geleden. Ook wel zin in, maar zie er ook wel een beetje tegenop omdat ik met mezelf afgesproken heb dat ik eindelijk eens met ze over vroeger moet gaan praten en ik heb totaal geen idee hoe ze gaan reageren Maar goed, zal uiteindelijk wel goedkomen en voor mezelf zal ik hier waarschijnlijk veel dingen echt mee af kunnen sluiten, dus het moet wel echt. En vriendlief wil er graag bijzijn (zodat hij ook alles weet en bepaalde dingen van mij beter kan begrijpen), dus ik kan lekker veilig in zijn armen wegkruipen als ik wil
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.