Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2007, 17:41
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
of ik kijk er scheel overheen, of er is nog geen nieuwe.

De oude kun je hier vinden: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1541427
__________________
Tsja
Advertentie
Oud 21-02-2007, 17:43
Verwijderd
Maak me zorgen om hem, alleen weet ik nog niet wat er is.. Jakkes ben er misselijk van.
Oud 21-02-2007, 17:56
Verwijderd
samen de halve ikea leegkopen en zweedse balletjes eten is FIJN!
Oud 21-02-2007, 18:13
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 21-02-2007 @ 18:56 :
samen de halve ikea leegkopen en zweedse balletjes eten is FIJN!
haha ja dat is echt tof of naar de ikea skaten, een ijsje halen en weer terug
__________________
hoii
Oud 21-02-2007, 18:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik mis dr gruwlijk veel, gelukkig zaterdag weer
En dan moet ze optreden, zó tof om te zien
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-02-2007, 18:49
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
nog even
@ bartezz:

die vriend zei letterlijk: ja, waarom ben ik nog hier? waarom leef ik nog? ik heb echt geen redenen meer. ik kap ermee.

een dag later is ie gevonden door een vriendin; lag ie in z'n eigen braaksel. is ie naar t ziekenhuis vervoerd, had ie een hand slaappillen genomen.

En dan durf jij mij nog 'de koning van nuance' te noemen...

en ik zie haar morgen weer! Heb er wel zin in eigenlijk
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-02-2007, 18:55
Verwijderd
@Maaike: ik word altijd zo vrolijk van jouw berichtjes

OT: Ik ben blij met één vriendin in het bijzonder. En het voelt stiekem ook wel goed dat ze mij gewoon in vertrouwen neemt en vertelt hoe ze zich echt voelt. Morgen waarschijnlijk bij haar op ziekenbezoek Lekker even voor haar zorgen.
Oud 21-02-2007, 19:06
Verwijderd
Oh hell, wat een avond was dat gisteren Alles klopte gewoon, behalve het feit dat hij nog steeds een vriendin heeft. Iedereen vond ons kloppen. We hebben veel gepraat. Waardoor ik nu nog meer voel dat het helemaal m'n eigen stomme, stomme schuld is En nu heb ik nog een kleine week om me op te eten van frustratie en ander rotgevoel, want dan zie ik 'm gewoon alweer...
Oud 21-02-2007, 19:16
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Het gaat goed, heel goed. Aan de ene kant voelt het heel vanzelfsprekend, heel natuurlijk, om bij elkaar te zijn, aan de andere kant realiseer ik me nog elke dag hoe lang ik hem heb moeten missen. Ik geloof niet dat ik dat ooit nog wil .

Ik weet niet waarom maar hij hoort bij mij, in ieder geval nu.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 21-02-2007, 19:32
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-02-2007 @ 19:55 :
@Maaike: ik word altijd zo vrolijk van jouw berichtjes
ik snap nooit hoe iemand 'zo vrolijk' van andermans berichtje kan worden, zeker omdat er niet echt iets speciaals in dat berichtje staat..maar goed.

ik voel me geweldig
__________________
psssttt <3<3
Oud 21-02-2007, 19:36
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 21-02-2007 @ 19:49 :
nog even
@ bartezz:

die vriend zei letterlijk: ja, waarom ben ik nog hier? waarom leef ik nog? ik heb echt geen redenen meer. ik kap ermee.

een dag later is ie gevonden door een vriendin; lag ie in z'n eigen braaksel. is ie naar t ziekenhuis vervoerd, had ie een hand slaappillen genomen.

En dan durf jij mij nog 'de koning van nuance' te noemen...

en ik zie haar morgen weer! Heb er wel zin in eigenlijk
sorry jij hebt altijd dat soort verhalen, vriend dood aan kanker, vriend zelfmoord gepleegd, soms lijkt t alsof je een relatie hebt soms weer niet, wat moet er nu geloofd worden.
Oud 21-02-2007, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Zeenimf schreef op 21-02-2007 @ 20:32 :
ik snap nooit hoe iemand 'zo vrolijk' van andermans berichtje kan worden, zeker omdat er niet echt iets speciaals in dat berichtje staat..maar goed.

ik voel me geweldig
In mijn geval omdat ik de jongen in kwestie wel ken en blij ben dat ie zo'n leuk vriendinnetje heeft en ze het zo leuk hebben samen En ik word blij als het goed gaat met mensen die ik het gun.
Oud 21-02-2007, 19:46
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-02-2007 @ 20:39 :
In mijn geval omdat ik de jongen in kwestie wel ken en blij ben dat ie zo'n leuk vriendinnetje heeft en ze het zo leuk hebben samen En ik word blij als het goed gaat met mensen die ik het gun.
ik ken ze ook en ik gun het zo ook. Maar ik word er niet heel vrolijk van ofzo. Hmm, je zal wel gevoeliger zijn dan denk ik. En dat Maaike een leuk vriendinnetje is vind ik ook
__________________
psssttt <3<3
Oud 21-02-2007, 19:49
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Lekker dan als je hoort dat je moeder het probleem met drank dat je uit haar hebt moeten trekken zodat ze hulp zocht jaren geleden al eens heeft toegegeven aan een vriendin van haar. Had heel veel ellende in mijn familie gescheeld.

Wel fijn dat ik mensen heb die er voor me zijn.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 21-02-2007, 19:52
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Kreeg een smsje van mijn ouders uit Thailand. Er lag een kakkerlak op hun kussen Wat een gelukkig dat ik hier zit. Maar het is daar 35 graden. Minder geluk dat ik hier zit
__________________
<):o)
Oud 21-02-2007, 20:24
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm nu blijkt het allemaal een misverstand te zijn en wil hij t goedmaken, maar eigenlijk hoeft t van mij niet zo. Vind m door dat vage gedoe veel minder leuk.
Oud 21-02-2007, 20:25
Verwijderd
Heeeeel erg goed enenen bijna 3 maanden nu én ze is straks een kleine twee weken hier en we gaan echt een miljard dingen doen terwijl ik gewoon school heb
Oud 21-02-2007, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 21-02-2007 @ 19:49 :
nog even
@ bartezz:

die vriend zei letterlijk: ja, waarom ben ik nog hier? waarom leef ik nog? ik heb echt geen redenen meer. ik kap ermee.

een dag later is ie gevonden door een vriendin; lag ie in z'n eigen braaksel. is ie naar t ziekenhuis vervoerd, had ie een hand slaappillen genomen.

En dan durf jij mij nog 'de koning van nuance' te noemen...

1) het is niet alleen gebasseerd op je uitspraken over deze vriend
2) je hebt het over ophangen aan een kerktoren, juist omdat het slecht gaat met je vriend had je dat anders kunnen/ moeten verwoorden. Je bent er niet vies om een bepaalde beeldvorming te creeeren die, laten we zeggen, de situatie doorgaans wat extremer schetst dan de realiteit. (nogmaals, ik heb het hier niet alleen over je laatste post)

Als je je stoort aan mijn sarcastische opmerking moet je maar bedenken dat enig cynisme jou ook niet vreemd is.
Ads door Google
Oud 21-02-2007, 20:29
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Crimson schreef op 21-02-2007 @ 20:36 :
sorry jij hebt altijd dat soort verhalen, vriend dood aan kanker, vriend zelfmoord gepleegd, soms lijkt t alsof je een relatie hebt soms weer niet, wat moet er nu geloofd worden.
niet al mijn posts gaan over mijn relatie. en wat ik post is realiteit. waarom zou ik erover liegen
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-02-2007, 20:45
deoxyribose
deoxyribose is offline
Mmmm, we doen het lekker rustig aan, eigenlijk wel goed zo. Maar vrijdag gaat-ie een weekje op vakantie en daarvoor krijg ik geen kans op hem alleen te zien, omdat ik commissiewerk moet verrichten. Achja, 'k overleef het wel...
Oud 21-02-2007, 20:46
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Even nog vanuit het vorige topic, want die was zo snel dicht na mijn post..

Vandaag een dagje vrij van stage (vakanteperiode betekent voor ons namelijk alleen maar méér drukte en langere dagen, dus werk ik in de vakanties 4 ipv 5 dagen), dus eindelijk weer eens tijd voor regeldingetjes en lekker de stad in. Vriendlief is zaterdag jarig, dus al wat voorbereiding kunnen treffen En vanavond gaan we langs de sportschool voor een informatiegesprek en een rondleiding, want het wordt toch écht wel weer eens tijd dat we allebei gaan sporten... Maarja, ik heb het geld er nog even niet zo voor, want ik wil dan natuurlijk wel gelijk een all-inclusive abbonement zodat ik kan fitnessen hoevaak en wanneer ik wil en ik onbeperkt gebruik kan maken van het zwembad en de sauna Maar oke, informeren kan geen kwaad natuurlijk, wie weet kan ik wel één of andere betalingsregeling treffen
Oh, en ik heb zin in vrijdag, want dan ga we samen wat eten in de stad en één van zijn cadeau's halen en het weekend wordt ook leuk, want dan is hij écht jarig en hebben we ook allemaal leuke dingen. En ja, ik ben een beetje hyper en stuiterig vandaag
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 21-02-2007, 20:50
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
STP schreef op 08-02-2007 @ 18:02:
Zoals Hans Teeuwen het ooit zei: VerrrrrrrLEPT!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 21-02-2007, 20:55
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
WolterB schreef op 21-02-2007 @ 19:27 :
Ik mis dr gruwlijk veel, gelukkig zaterdag weer
En dan moet ze optreden, zó tof om te zien
Dat lijkt mij ook gaaf, een vriendje (in jouw geval een vriendinnetje) dat moet optreden waarbij je dan ergens voor het podium staat te zwijmelen.
Dat deed m'n moeder vroeger ook bij m'n vader toen hij nog een bandje had, zoo romantisch

Ot: Hij is nog steeds op vakantie, gisteren heet ie me gebeld, dat was leuk
Oud 21-02-2007, 20:56
IJsvuur
IJsvuur is offline
ruim dertien maanden in love.. wie had dat ooit gedacht.
hij is nu een weekje wintersporten en ik mis hem erger dan ooit tevoren, nog even en dan weer in zn armen in slaap vallen <3
__________________
life is just one damned thing after another
Oud 21-02-2007, 21:07
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Gister is ie naar schotland vertrokken voor 5 maanden om stage te lopen Hij heeft me vandaag proberen te bellen maar na 10 sec viel de verbinding steeds weg. Hij zit echt in the middle of nowhere. Als we niet kunnen bellen hou ik 5 maanden echt niet vol! Ik weet eigenlijk totaal niet of dit wel goed komt. Wil niet dat we uit elkaar groeien maar wil ook niet de zeurende vriendin zijn. Natuurlijk wil ie niet steeds aan thuis denken en gewoon bezig zijn met z'n werk daar. Maar ik vind het kut. Gratis internet is er ook niet dus hoe moeten we dan communiceren en zorgen dat het goed blijft? Is het uberhaupt wel mogenlijk?

twijfels en verdrietig
Advertentie
Oud 21-02-2007, 21:08
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
We hebben een superleuke carnaval gehad, lekker veel bij elkaar geslapen enzo Morgen ben ik jarig en gaan we lekker winkelen in Eindhoven. Heb er zin in
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 21-02-2007, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 21-02-2007 @ 22:07 :
Gister is ie naar schotland vertrokken voor 5 maanden om stage te lopen Hij heeft me vandaag proberen te bellen maar na 10 sec viel de verbinding steeds weg. Hij zit echt in the middle of nowhere. Als we niet kunnen bellen hou ik 5 maanden echt niet vol! Ik weet eigenlijk totaal niet of dit wel goed komt. Wil niet dat we uit elkaar groeien maar wil ook niet de zeurende vriendin zijn. Natuurlijk wil ie niet steeds aan thuis denken en gewoon bezig zijn met z'n werk daar. Maar ik vind het kut. Gratis internet is er ook niet dus hoe moeten we dan communiceren en zorgen dat het goed blijft? Is het uberhaupt wel mogenlijk?

twijfels en verdrietig
Wat dacht je van gewone kaartjes en brieven? Is nog romantisch ook.
Oud 21-02-2007, 21:20
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 21-02-2007 @ 21:11 :
Wat dacht je van gewone kaartjes en brieven? Is nog romantisch ook.
Is ook leuk. Maar kan je daar een hele relatie mee onderhouden? Zou dat genoeg zijn om er voor te zorgen dat je niet uit elkaar groeit?
Maar ik ga het iig proberen....
Oud 21-02-2007, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 21-02-2007 @ 22:20 :
Is ook leuk. Maar kan je daar een hele relatie mee onderhouden? Zou dat genoeg zijn om er voor te zorgen dat je niet uit elkaar groeit?
Maar ik ga het iig proberen....
Een goede relatie wel, als je het allebei wilt.
Oud 21-02-2007, 21:27
IJsvuur
IJsvuur is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 21-02-2007 @ 22:23 :
Een goede relatie wel, als je het allebei wilt.
is wel lastig hoor..

@ Love: hoe lang hadden jullie al?
__________________
life is just one damned thing after another
Oud 21-02-2007, 21:35
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Citaat:
IJsvuur schreef op 21-02-2007 @ 21:27 :
is wel lastig hoor..

@ Love: hoe lang hadden jullie al?
We hebben nu net een jaar. Ik wil echt heel graag dat het goed blijft maar zoek alleen nog naar de juiste manier. Maar aan de andere kant is het maar 5 maanden en kunnen we het daarna misschien weer inhalen. Maar ik heb ook geen zin dat ik ga "wachten" op hem.
twijfels twijfels twijfels
Oud 21-02-2007, 21:50
Verwijderd
Citaat:
IJsvuur schreef op 21-02-2007 @ 22:27 :
is wel lastig hoor..

@ Love: hoe lang hadden jullie al?
Natuurlijk is het lastig, maar ik kan je met zekerheid garanderen dat mijn relatie het zou overleven 5 maanden alleen briefcontact te hebben. Het zou zeker geen makkie zijn, en het zou best even wennen zijn wanneer hij/ik weer terug zou zijn.. maar we zouden het zeker weten redden, omdat we daar allebei voor zouden zorgen. Ik heb het net mijn vriend even gevraagd, en hij zei ook meteen zeker te weten dat we dat zouden redden. It's not wishful thinking

Maar goed, makkelijk is het zeker weten niet nee..

Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 21:55.
Oud 21-02-2007, 22:10
Levensnevel
Avatar van Levensnevel
Levensnevel is offline
ik weet niet wat ik moet doen en wat ik moet willen.
of eigenlijk, of ik moet doen wat ik wil, of dat ik moet kiezen voor het nietovereentijdgekwetst worden.
Oud 21-02-2007, 22:14
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Levensnevel schreef op 21-02-2007 @ 23:10 :
ik weet niet wat ik moet doen en wat ik moet willen.
of eigenlijk, of ik moet doen wat ik wil, of dat ik moet kiezen voor het nietovereentijdgekwetst worden.
Toevallig zit ik met precies hetzelfde...
Oud 21-02-2007, 22:15
Levensnevel
Avatar van Levensnevel
Levensnevel is offline
Citaat:
Faerie schreef op 21-02-2007 @ 23:14 :
Toevallig zit ik met precies hetzelfde...
samen huilen?
Oud 21-02-2007, 22:20
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Levensnevel schreef op 21-02-2007 @ 23:15 :
samen huilen?
Ja, met een bak Ben & Jerry's ijs erbij
Ads door Google
Oud 21-02-2007, 22:25
Levensnevel
Avatar van Levensnevel
Levensnevel is offline
Citaat:
Faerie schreef op 21-02-2007 @ 23:20 :
Ja, met een bak Ben & Jerry's ijs erbij
2, ze zijn in de reclame
Oud 21-02-2007, 23:17
Verwijderd
leuke mensen ontmoet, maar verliefd worden zit er niet in. niet nu. niet meer. even rust.

en mijn vriendinnen zijn lief.
Oud 22-02-2007, 00:21
__
Avatar van __
__ is offline
whitney houston - run to you, op repeat. ik wil naar hem toe rennen (of met de trein gewoon huhu)
Oud 22-02-2007, 03:20
Verwijderd
wat mij nou net weer overkomt...

loop naar huis over de nieuwedijk na een avondje stappen ( avondje zonder leuke dames overigens)

kom er een leuk meisje voorbijfietsen die mij een lift aanbiedt! Leuk geouwehoert en ze bleek bij mij in de straat te wonen!(het is een vrij lange straat)

telnr gescoord en miss na mijn vakantie afspreken!
Oud 22-02-2007, 06:45
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik post even hier omdat ik het topic anders niet terug kan vinden. -_-'

Oh en eeh ik voel me heel er goed ja. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-02-2007, 06:51
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Oké, nu weet ik het zeker. Over en sluiten.
Oud 22-02-2007, 07:00
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jezus. Wat een droom vannacht. Hij leek heel erg lang en uitgebreid en ik kwam weer samen met mijn ex. We wisten beiden dat het niet verstandig was, maar we wilden het weer proberen omdat we dachten dat we elkaars ware waren. Er was echt enorm veel liefde en houden van in mijn droom. (En heel veel knuffelen en touchy feely omdat we elkaar zo gemist hadden.)

En dan wakker worden en realiseren dat het niet echt is. Naar. Maar gelukkig heb ik zat te doen vandaag
__________________
<):o)
Oud 22-02-2007, 07:31
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik hoop dat mijn ik-vind-mezelf-vreselijk-periode snel overgaat.

En het blijft heerlijk als je midden in de nacht opeens een warm lijf tegen je aan voelt rollen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 22-02-2007, 08:01
Verwijderd
Edit: Ik ben een beetje boel gefrustreerd. Zij is boos op mij, omdat het de 'zoveelste keer is dat ik niet door bel' ik bel ALTIJD door, binnen een kwartier, en dit is de eerste keer in de twee jaar dat ik haar niet gebeld heb, omdat mij verteld was dat iemand anders al door had gebeld, want ik was niet thuis. Oke, ze mag pissig zijn, logisch. Maar om het nu zo op te blazen en te zeggen dat ik 'nooit door bel' terwijl dat zo hard niet waar is.

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 08:14.
Oud 22-02-2007, 09:30
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Nog maar 1 college van die dode paling die ik momenteel als professor heb en mijn minor en dan is het alweer bijna weekeeeeend!
Voel me geďntrigeerd door mogelijke ontwikkelingen tussen vriendin van mij en vriend van hem
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 22-02-2007, 09:44
Verwijderd
haha, ik heb superraar gedroomd vannacht, maar het was wel leuk eigenlijk <3
Oud 22-02-2007, 10:43
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat hij het weer uit had gemaakt, maar nu werkelijk zonder enige reden (ook niet 'ik hou niet meer van je' o.i.d., gewoon 'het is uit, tabee') en ik ging daten met een gozer die wel leuk was, maar ja, het was niet hetzelfde..

En dan word je wakker en denk je, oh, wacht, het is helemaal niet uit. Omgekeerde van toen het wel uit was *grinnikt* Was wel heel raar wakker worden. Ik geloof dat ik in die droom wel tot de conclusie was dat het nu minder erg zou zijn als het weer uit zou gaan. Maar of dat nou goed of slecht is...

Gelukkig komt ie me straks gewoon ophalen en gaan we dan gezellig met vrienden eten
Oud 22-02-2007, 11:04
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
*PUKE* ze noemde me niet bij mij naam, maar bij de naam van 'haar beste vriendin'. en laat ik nu een immense walging van haar hebben... mijn dag kan denk ik nauwelijks slechter worden. Ik heb ook eigenlijk geen zin meer om langs te gaan. (ook om andere redenen trouwens).

edit: en precies tijdens de slotfase van mijn model, sluit mathematica af Definitief: deze dag is KUT

edit2: die kneuzen van mijn werkgroep willen NOG langer doorwerken terwijl ik TOTAAL geen zin meer heb en eigenlijk gewoon zin heb om de eerste trein te pakken naar verweggiestan...

deze dag kan met moeite nog rotter, maar geloof me: t gaat gebeuren!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 11:51.
Oud 22-02-2007, 11:15
Verwijderd
Ik denk dat ik het even op elk gebied rustig aan moet doen, vooral op relationeel gebied.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824
Martińo
500 19-01-2010 19:11
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #58
Verwijderd
500 18-03-2007 03:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.