Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2007, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 22-02-2007 @ 04:20 :
wat mij nou net weer overkomt...

loop naar huis over de nieuwedijk na een avondje stappen ( avondje zonder leuke dames overigens)

kom er een leuk meisje voorbijfietsen die mij een lift aanbiedt! Leuk geouwehoert en ze bleek bij mij in de straat te wonen!(het is een vrij lange straat)

telnr gescoord en miss na mijn vakantie afspreken!
Kijk, dat zijn de leuke dingen!

En samen stoeien in bed, lekker vrijen, kletsen, samen onder de douche: Jeej!
Minder: vandaag weer klussen..... Ik wil niet!!
Advertentie
Oud 22-02-2007, 11:27
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Nala schreef op 22-02-2007 @ 12:22 :
Kijk, dat zijn de leuke dingen!
Hey, die post van Bartezz was me ontgaan, dat is idd leuk
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 22-02-2007, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 22-02-2007 @ 07:45 :
Ik post even hier omdat ik het topic anders niet terug kan vinden. -_-'

Oh en eeh ik voel me heel er goed ja. <3
Oud 22-02-2007, 11:43
Nuck
Nuck is offline
Goeeeed, hij is lekker van mij
__________________
As if!
Oud 22-02-2007, 12:02
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
oke... ik voel me nu volwassen ofzo. samen moeten we nu even ons sterk maken, verstand op nul en gewoon doen.
deze weken gaan ook wel weer voorbij. maar ik ben blij dat we dit samen doen.
Oud 22-02-2007, 14:38
Verwijderd
Oeh, ik heb zin in vanavond en in zaterdagavond+zondag en het weekend van 9 maart en 17 maart en de tijd na het examen en dan zomervakantie <3
Ik denk veel te ver vooruit, maar het is wel leuk
Oud 22-02-2007, 16:03
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik voel me verrot en jaloers en lelijk en eenzaam.

Zo.

En ja, dat allemaal door het relationele gebied.
Oud 22-02-2007, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 22-02-2007 @ 17:03 :
Ik voel me verrot en jaloers en lelijk en eenzaam.

Zo.

En ja, dat allemaal door het relationele gebied.
Niet fijn om je zo te voelen meiske. Stom!
* Vind het rot voor je *
Oud 22-02-2007, 16:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ga in april een weekendje weg met mijn familie en als ik een nieuwe vriend heb, mag ik hem meenemen van mijn moeder
Juist ja.
__________________
<):o)
Oud 22-02-2007, 16:35
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
Maaike schreef op 22-02-2007 @ 15:38 :
Oeh, ik heb zin in vanavond .... 17 maart ..
ik heb ook zin in vanavond en 17 maart en in 20 april en 10 maart lijkt me ook wel tof, 3 maart ook...23 maart..eigenlijk bijna heel maart.
soms denk ik dat ik heel blij mag zijn, want mijn vriendinnetjes zijn allemaal zo goed en leuk en lief en alles wat ze mijn vriendinnen maakt, en mijn vriend is meer dan ik me ooit had mogen wensen.

soms ben je gewoon gelukkig
__________________
psssttt <3<3
Oud 22-02-2007, 17:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Liefdesverdriet en een leuke jongen ontmoet. Ik zit nog zo diep in allerlei gedoe... en hij is jonger dan m'n broertje, maar wel leuk ...

Zou mooi zijn als ik m'n Engelsman kon vergeten, maar ik vrees dat het toch wel even tijd gaat kosten om hem te vergeten, ik was toch echt wel gekker op hem dan ik had gedacht...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-02-2007, 18:34
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Dit wordt helemaal niks meer.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 22-02-2007, 18:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Verkouden/ ziek zijn is zo stom. Want ik ben verliefd en mijn hersens zijn verweekt en ik wil haar vasthouden en knuffelen maar ik ben bang dat ik haar dan besmet
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-02-2007, 19:28
Verwijderd
Vriendje gaat morgen weg Hij komt maandag avond weer thuis dus ik mis m niet heel lang, maar toch. Gelukkig komt mn beste vriendinnetje morgen weer en blijft ze slapen. Zaterdagavond ga ik naar mn zus, zondagavond naar mn ouders, dus ik ben wel vrij volgepland
Vanavond filmpje kijken, had lekker voor m gekookt. ga nog even genieten dat ie hier is...
Oud 22-02-2007, 19:30
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ave schreef op 22-02-2007 @ 20:28 :
Vriendje gaat morgen weg Hij komt maandag avond weer thuis dus ik mis m niet heel lang, maar toch. Gelukkig komt mn beste vriendinnetje morgen weer en blijft ze slapen. Zaterdagavond ga ik naar mn zus, zondagavond naar mn ouders, dus ik ben wel vrij volgepland
Vanavond filmpje kijken, had lekker voor m gekookt. ga nog even genieten dat ie hier is...
Woon je samen? zo ja, relaxed!
Oud 22-02-2007, 19:36
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Oud 22-02-2007, 20:09
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Een week samen vliegt voorbij...
Time goes fast when we're having fun
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Oud 22-02-2007, 21:48
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Haha, het gaat eigenlijk van een leien dakje. Komend jaar hopelijk nieuwe studie, het gaat hier in huis goed, etc. En ik kom genoeg leuke mensen tegen. En een hoop dingen in het verschiet. (vooruitzicht?)
__________________
i create glitches with my voice
Oud 22-02-2007, 21:52
Verwijderd
Persoonlijk dieptepuntje...

Heeft verder niet veel met relaties te maken of wat dan ook, denk ik.
Meh.
Oud 22-02-2007, 22:20
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 22-02-2007 @ 22:52 :
Heeft verder niet veel met relaties te maken of wat dan ook, denk ik.
Same here ja, maartoch. Vermelden waard.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 22-02-2007, 22:28
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
ik weet niet wanneer ik mijn vriendinnetje weer zie
__________________
hoi
Oud 22-02-2007, 22:48
Verwijderd
Oooh hij blijft maar in m'n hoofd zitten. Waarom word ik nou niet gewoon verliefd op een bereikbaar persoon, waarbij er nog een kans aanwezig is dat het eventueel iets kan worden?!
Oud 22-02-2007, 23:12
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 22-02-2007 @ 23:48 :
Oooh hij blijft maar in m'n hoofd zitten. Waarom word ik nou niet gewoon verliefd op een bereikbaar persoon, waarbij er nog een kans aanwezig is dat het eventueel iets kan worden?!
Ik herken het echt ten volle.
En ik baal ervan.

Ik zit helemaal in een dip en het is niets vergeleken met de depressie toen, maar toch, in verhouding voelt het ook slecht - omdat het zo lang beter ging, zeg maar. Ja het klinkt vreemd en ach ik weet het ook niet meer. Hopelijk kan ik slapen...
Oud 22-02-2007, 23:18
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 22-02-2007 @ 12:04 :
*PUKE* ze noemde me niet bij mij naam, maar bij de naam van 'haar beste vriendin'. en laat ik nu een immense walging van haar hebben... mijn dag kan denk ik nauwelijks slechter worden. Ik heb ook eigenlijk geen zin meer om langs te gaan. (ook om andere redenen trouwens).

edit: en precies tijdens de slotfase van mijn model, sluit mathematica af Definitief: deze dag is KUT

edit2: die kneuzen van mijn werkgroep willen NOG langer doorwerken terwijl ik TOTAAL geen zin meer heb en eigenlijk gewoon zin heb om de eerste trein te pakken naar verweggiestan...

deze dag kan met moeite nog rotter, maar geloof me: t gaat gebeuren!
ooeeehhhhh!!!!!! Deze dag was ZOO leuk op t eind! Het begin was klote, maar het einde was heel heel gaaf Jammer dat ik net op de motorkap van een mercedes ben beland niet eens mijn fout. maar ach. Ik leef nog! En ik kan niet wachten tot volgende week! dan zie ik haar bijna iedere dag als 't effe meezit holy shit ik ben verliefd!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 22-02-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 22-02-2007 @ 23:20 :
maartoch. Vermelden waard.
idd.
Oud 23-02-2007, 07:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ben ik nou boos op hem omdat hij ziek is? Spoor ik niet helemaal ofzo?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-02-2007, 08:14
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn vriendje is wijs en lief. <3 En vanmiddag ga ik naar hem toe en ben ik eindelijk even weg uit die klerepfeifferzooi hier thuis en moet ik niets meer en kan ik hem tenminste knuffelen wanneer ik wil. ^^ :verliefd:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-02-2007, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 23-02-2007 @ 08:59 :
Ben ik nou boos op hem omdat hij ziek is? Spoor ik niet helemaal ofzo?
"Maar we zouden wat leuks gaan doehoen!" *pout!*

Tss, ernstig, volgende week; hij kan alleen op donderdagavond, en dan kan ik niet, en overdag, en dan kan ik eigenlijk ook niet. Behalve dat ik nu toch maar geen Middle English ga doen en dus overdag meer tijd heb en dus misschien toch kan, maar dan nog. Ik wil een vriendje met meer tijd. En ook een vriendinnetje, want ondertussen kan ik nooit meer klimmen omdat zij niet kan en hij ook niet. Ja prft

Ik ben moe en gestresst. Maar hij kan wel goed troosten/knuffelen/zeggen dat het allemaal goedkomt.
Oud 23-02-2007, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 23-02-2007 @ 09:48 :
"Maar we zouden wat leuks gaan doehoen!" *pout!*

Tss, ernstig, volgende week; hij kan alleen op donderdagavond, en dan kan ik niet, en overdag, en dan kan ik eigenlijk ook niet. Behalve dat ik nu toch maar geen Middle English ga doen en dus overdag meer tijd heb en dus misschien toch kan, maar dan nog. Ik wil een vriendje met meer tijd. En ook een vriendinnetje, want ondertussen kan ik nooit meer klimmen omdat zij niet kan en hij ook niet. Ja prft

Ik ben moe en gestresst. Maar hij kan wel goed troosten/knuffelen/zeggen dat het allemaal goedkomt.
Het lijkt me zo een leuke hobby! Maar ik heb ook al echt geen tijd meer over.. Ik vind het flauw dat er altijd tijd tekort is voor dingen.

ontopic: Vanavond komt hij hierheen. Ik ben later thuis dan hij, dus ik ga zo nog even wat dingen halen die hij lekker vindt en er ligt een kaartje + cadeautje voor hem klaar, heeft ie toch een warm welkom
Oud 23-02-2007, 09:15
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Hmmm, yay, eindelijk weekend en over paart uurtjes ben ik daar alweer
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 23-02-2007, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 23-02-2007 @ 10:05 :
Het lijkt me zo een leuke hobby! Maar ik heb ook al echt geen tijd meer over.. Ik vind het flauw dat er altijd tijd tekort is voor dingen.

ontopic: Vanavond komt hij hierheen. Ik ben later thuis dan hij, dus ik ga zo nog even wat dingen halen die hij lekker vindt en er ligt een kaartje + cadeautje voor hem klaar, heeft ie toch een warm welkom
Klimmen? Ja, is het ook echt. Er zijn weinig sporten die ik altijd leuk vind, maar klimmen staat hoog op de lijst. Ben natuurlijk ook niet slecht, dat scheelt. Maar het is vervelend dat je altijd met z'n tweeën moet - tenminste, vervelend als dan niemand kan, want dan kun jij ook niet. Ja, kan gaan boulderen, maar dat is veel minder leuk. Nou ja, volgende week vast wel weer...
Oud 23-02-2007, 10:10
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Soms is het zo relaxed om even alleen te slapen, even wat tijd en ruimte voor jezelf te hebben. En dan te merken dat je weer heel snel heel veel zin krijgt om hem te zien en te kussen .
Ik ben zo blij dat we dat we dat allebei willen en belangrijk vinden, dat het niet vanzelfsprekend wordt.

Het enige wat op het moment minder gaat is studeren, ik kan me niet concentreren. Maarja, what's new? Heb wel een coole master gezien voor na degene die ik volgend jaar ga doen, nooit aan gedacht maar denk dat het wel wat voor mij is. Merken dat je ergens naartoe gaat: fijn!
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 23-02-2007, 12:03
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 23-02-2007 @ 11:10 :
Merken dat je ergens naartoe gaat: fijn!
Dat gevoel heb ik nu ook voor het eerst in mijn leven en dat is inderdaad erg prettig!!

verder is het net, tijdens mijn laatste training voor de wintersport, in mijn linkerrugspier geschoten en kan ik mijn bovenlijf nauwelijks bewegen.. echt klote
Oud 23-02-2007, 12:14
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Raar om te merken hoe het is als je vriend gestresst is en daardoor niks kan hebben, terwijl ik een goede bui had (normaal is het vaker omgekeerd )
Maar verder gaat alles wel oke. Ik zou alleen willen dat we wat minder geleefd werden door andere mensen. Moeten 'we' (ga ik wel mee?) dit weekend naar zijn ouders, omdat hij daar bij de buurvrouw de computer aan moet sluiten. En dat terwijl meneer dus altijd al moppert dat ik eens in de twee weken naar mijn ouders moet omdat ik daar zwemles geef (en laat dat nou net niet komend weekend zijn).
Oud 23-02-2007, 12:25
Verwijderd
Gisteravond/nacht was echt zo leuk en gezellig!
Verder heb ik nog steeds suuuuperveel zin in morgenavond!
Oud 23-02-2007, 12:55
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Gisteren was echt super gezellig, heb lekker gewinkeld met hem en 's avonds kwamen mijn vrienden en familie om feest te vieren.
En 's nachts hebben hij en ik ook nog het een en ander uit liggen spoken

Maar vandaag begon het weer zo zuur. We moesten vroeg opstaan omdat hij naar het ziekenhuis moest voor zijn longen. En in de eerste instantie zou zijn moeder niet meegaan. Komt ie me ophalen, wie zie ik in de auto zitten? Zijn moeder.
Vervolgens zitten die twee de hele tijd te bekvechten en ik zit er weer tussen. Daar word ik echt zo chagrijnig van. Dan denk ik van ; Oh we hebben nog lekker 2 uurtjes voor mekaar.
Maar nee hoor. En dan vraagt ie ; Wat is er?
Nou, wat denk je. Ik word weer zonder pardon aan de kant geschoven wanneer zijn moeder erbij is. Dan moet alles weer volgens haar plannen gaan.
Kheb daar gewoon geen zin meer in. We hadden nu op dit tijdstip nog bij elkaar kunnen zijn, maar hij moet weer zonodig mee naar huis.
Nouja fijn, er is nu toch niets meer aan te doen.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 23-02-2007, 13:05
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
ik vind juist dat jij een beetje egocentrisch reageert flip. Als hij naar het ziekenhuis moet voor zijn longen en zijn moeder wil daar graag bij zijn en hij heeft er geen bezwaar tegen.... waarom zou jij daar iets over te zeggen hebben?
__________________
hoi
Oud 23-02-2007, 13:09
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 23-02-2007 @ 14:05 :
ik vind juist dat jij een beetje egocentrisch reageert flip.
een tikkeltje jaloers zelfs...
Oud 23-02-2007, 13:21
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Flip! schreef op 23-02-2007 @ 13:55 :
...
Chick, dat vriendje van je heeft ook nog een leven naast jou. -_-'
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-02-2007, 13:47
yuck fou
Avatar van yuck fou
yuck fou is offline
*huppel, huppel*
Oud 23-02-2007, 14:09
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ben eens benieuwd of er dit weekend nog iets anders gebeurt dan alleen WoW'en. Niet dat dat niet leuk is, maar ook eens iets anders doen, als stelletje, is ook wel eens goed.

Hoewel we dan tijdens bos/strand/stadwandeling toch hoofdzakelijk praten over welke quest we aan het doen zijn, hoeveel we voor een item kunnen vragen en welk level zijn collega's zijn. Nou ja, beter samen verslaafd, dan alleen verslaafd.

Nja, ik stel me wel aan, vorige week nog naar Pursuit of Happiness geweest, gecarnavalt en dit weekend moet hij voetballen, ik zwemmen en gaan we naar zijn vader toe.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 23-02-2007, 14:10
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Flip! schreef op 23-02-2007 @ 13:55 :
We hadden nu op dit tijdstip nog bij elkaar kunnen zijn, maar hij moet weer zonodig mee naar huis.
Jezus, jij bent echt een fucking freak haha. Een beetje zeiken over 2 uurtjes. Echt, zoek hulp.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 23-02-2007, 14:14
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Roosje schreef op 23-02-2007 @ 14:21 :
Chick, dat vriendje van je heeft ook nog een leven naast jou. -_-'
En dan miepen over dat zijn moeder mee gaat naar het ZIEKENHUIS notabene, het is niet alsof ze ineens meegaat naar de bios ofzo.
Oud 23-02-2007, 14:24
Verwijderd
Ik heb de leukste gozer ter wereld.
Oud 23-02-2007, 14:30
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 23-02-2007 @ 15:24 :
Ik heb de leukste gozer ter wereld.
Niet, die heb ik al.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 23-02-2007, 14:50
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 23-02-2007 @ 15:30 :
Niet, die heb ik al.
Nee, ik. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-02-2007, 15:19
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 23-02-2007 @ 15:24 :
Ik heb de leukste gozer ter wereld.
hoe oud issie eigenlijk?
Oud 23-02-2007, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 23-02-2007 @ 15:50 :
Nee, ik. <3
Echt niet, ik
Oud 23-02-2007, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Maaike schreef op 23-02-2007 @ 16:24 :
Echt niet, ik
Nee hoor, ikke. Maar volgens mij vooral omdat hij zo goed bij míj past
Oud 23-02-2007, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 23-02-2007 @ 15:14 :
En dan miepen over dat zijn moeder mee gaat naar het ZIEKENHUIS notabene, het is niet alsof ze ineens meegaat naar de bios ofzo.
Mja, kan me voorstellen, als je geen 'band' of klik hebt met je schoonmoeder, en ze zou niet meegaan, dat het rauw op je dak valt als ze wel meegaat. Maar goed, het is wel haar zoon en ik zou ook bezorgd zijn enzo..

OT: Goed! Vannacht samen geslapen (nja, niet veel want hij is verkouden) en nadat hij met zn pa naar het ziekenhuis was geweest, nog even terug in bed gekropen <3
We hebben afgesproken dat we zondag lekker gaan ontbijten, dus zaterdag bij de Appie van die Danarolle (ofzo) broodjes halen en verse sinaasappels (om te persen) en en en gewoon, lekker ontbijten op bed
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824
Martiño
500 19-01-2010 19:11
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #58
Verwijderd
500 18-03-2007 03:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.