Oud 08-03-2007, 23:01
Verwijderd
Ja inderdaad.. Terwijl ze al 28 jaar écht gelukkig getrouwd zijn, wat je zegt met ups en downs. Ik heb dat huwelijk altijd als voorbeeld gezien, omdat ze nog altijd met zn tweetjes lekker op vakantie gaan, uiteten gaan en leuke dingen ondernemen waarbij ze nog lang niet zijn uitgekletst, etc etc.
Daarom zal het wel even een 'dip' zijn, maar dit is de eerste keer dat ik dit van zo dichtbij meemaakt, omdat smam dit me allemaal vertelt. Aan de ene kant vind ik het fijn dat ze me vertrouwt, aan de andere kant wil ik het helemaal niet weten.
Advertentie
Oud 08-03-2007, 23:13
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
ik vind dat dingen die moeders met hun vriendinnen moeten bespreken, niet met hun kinderen
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 08-03-2007, 23:15
Li
Avatar van Li
Li is offline
Mijn ouders zijn al 34 jaar getrouwd, waarvan ze al 10 jaar niet meer samen op vakantie gaan of leuke dingen doen. Ze hebben elkaar ook geen hol meer te melden. Leuk is anders, maar dat is hun keuze. Voor zover ik het geval van je ouders kan bekijken zijn ze nog niet zover heen dus er is nog genoeg hoop. Een kleine dip kun je te boven komt, als het van structurele aard is, dan is het ook goed mis. Succes ermee in ieder geval.

Ot: Alles gaat goed, alweer bijna 1,5 jaar samen
Oud 08-03-2007, 23:30
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 08-03-2007 @ 23:13 :
ik vind dat dingen die moeders met hun vriendinnen moeten bespreken, niet met hun kinderen
agreex1000
Oud 08-03-2007, 23:44
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
t gaat heel goed. heel erg goed! ik heb 'r afgelopen week bijna iedere dag wel gezien, en dat was nog te weinig. Ik ben ook wel blij dat haar ouders mij accepteren, hell, ze vinden t zelfs raar als ik er niet ben!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 08-03-2007, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 08-03-2007 @ 23:15 :
Mijn ouders zijn al 34 jaar getrouwd, waarvan ze al 10 jaar niet meer samen op vakantie gaan of leuke dingen doen. Ze hebben elkaar ook geen hol meer te melden. Leuk is anders, maar dat is hun keuze. Voor zover ik het geval van je ouders kan bekijken zijn ze nog niet zover heen dus er is nog genoeg hoop. Een kleine dip kun je te boven komt, als het van structurele aard is, dan is het ook goed mis. Succes ermee in ieder geval.

Ot: Alles gaat goed, alweer bijna 1,5 jaar samen
Hehe, fijn berichtje, dankjewel
Oud 09-03-2007, 00:00
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik heb zin om hem eerst heel erg uit te schelden en dan te zoenen. Maar miss laat ik dat zoenen ook wel weg.
En ik heb zin om gewoon naast mn ex te liggen en niks te doen.
Oud 09-03-2007, 00:06
Verwijderd
tering wat ben ik onrustig chagrijnig boos en depressed
Oud 09-03-2007, 00:07
ironflower
ironflower is offline
Het voelt echt zo rot om mijn verstand boven mijn gevoel te zetten.
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 09-03-2007, 00:20
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 09-03-2007 @ 00:06 :
tering wat ben ik onrustig chagrijnig boos en depressed
aahw, en dat op je verjaardag!(})
gefeliciteerd anyway.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 09-03-2007, 07:49
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-03-2007 @ 22:49 :
Hm, volgens mij komt iedereen wel eens op dat punt in een relatie. Dan kun je er mee stoppen, ja, maar je kunt ook er voorbij komen. Mijn ouders hebben dat ook wel eens gehad (op dat moment wist ik het niet, maar achteraf hoor je wel eens wat), dat ze ook echt zoiets hadden van 'wat dóen we hier nog zo...', maar ze zijn er telkens weer voor gegaan en het gaat nog steeds goed. Er zijn altijd ups en downs...
Ja precies, hier ook Volgens mij is dat heel normaal in zo'n lang huwelijk.


Pffft. Weer een droom over mijn ex. De dromen de laatste tijd gaan alleen maar over zoenen en seks. Dat ik hem tegen kom en de spanning dan zoo groot is dat we elkaar bespringen.
Wie heeft hier een droomwoordenboek?
__________________
<):o)
Oud 09-03-2007, 07:58
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 08-03-2007 @ 23:01 :
Ja inderdaad.. Terwijl ze al 28 jaar écht gelukkig getrouwd zijn, wat je zegt met ups en downs. Ik heb dat huwelijk altijd als voorbeeld gezien, omdat ze nog altijd met zn tweetjes lekker op vakantie gaan, uiteten gaan en leuke dingen ondernemen waarbij ze nog lang niet zijn uitgekletst, etc etc.
Daarom zal het wel even een 'dip' zijn, maar dit is de eerste keer dat ik dit van zo dichtbij meemaakt, omdat smam dit me allemaal vertelt. Aan de ene kant vind ik het fijn dat ze me vertrouwt, aan de andere kant wil ik het helemaal niet weten.
Ik vind het eigenlijk ook dat je moeder dat niet met jou zou moeten bespreken zolang ze alleen maar een beetje twijfelt, laat ze dat met vriendinnen doen, volgens mij heeft ze niet helemaal door hoe ze jou hier mee belast (niets tegen je moeder verder )
Maar idd, elk huwelijk heeft toch wel eens een dip? Mijn ouders zijn bijna 30 jaar getrouwd geloof ik, en idd ook samen zitten kletsen en vakanties en 'dates' enzo, en zij hebben ook wel eens een paar dagen achtereen ruzie gehad (wat ze dan idd pas achteraf, als alles weer goed was, tegen mij zeiden).
Sterker nog: dat ze zomaar een week 'koel' tegen elkaar kunnen doen en dat die hele week volhouden, kan alleen als je óf echt een hekel aan elkaar hebt óf als je zo veel om elkaar geeft dat je het gevoel hebt dat je dat 'kunt maken' zonder dat het echte gevolgen heeft. En het lijkt me toch duidelijk, zoals jij dat beschrijft, dat jouw ouders absoluut geen hekel aan ekaar hebben.

Laatst gewijzigd op 09-03-2007 om 08:00.
Oud 09-03-2007, 08:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-03-2007 @ 06:49 :
Ja precies, hier ook Volgens mij is dat heel normaal in zo'n lang huwelijk.


Pffft. Weer een droom over mijn ex. De dromen de laatste tijd gaan alleen maar over zoenen en seks. Dat ik hem tegen kom en de spanning dan zoo groot is dat we elkaar bespringen.
Wie heeft hier een droomwoordenboek?
Daar is wel een online versie van
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-03-2007, 09:07
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 08-03-2007 @ 23:01 :
Ja inderdaad.. Terwijl ze al 28 jaar écht gelukkig getrouwd zijn, wat je zegt met ups en downs. Ik heb dat huwelijk altijd als voorbeeld gezien, omdat ze nog altijd met zn tweetjes lekker op vakantie gaan, uiteten gaan en leuke dingen ondernemen waarbij ze nog lang niet zijn uitgekletst, etc etc.
Daarom zal het wel even een 'dip' zijn, maar dit is de eerste keer dat ik dit van zo dichtbij meemaakt, omdat smam dit me allemaal vertelt. Aan de ene kant vind ik het fijn dat ze me vertrouwt, aan de andere kant wil ik het helemaal niet weten.
Mijn ouders zijn ook al ruim 20 jaar gelukkig getrouwd en ik heb verschillende keren gedacht dat ze toch echt bijna tegen een scheiding aanzaten. Dat ze een paar weken achter elkaar veel ruzie maakten, in de keuken. Weliswaar met de deur dicht, maar hé, we zijn niet doof en blind. Ze zijn er tot nu toe altijt uitgekomen. Elke relatie heeft z'n ups en downs. Kop op!

@Bartezz: Gefeliciteerd! Ik hoop dat het lukt om vandaag dingen een beetje los te laten wat betreft dat meisje, het klinkt alsof ze niet echt goed voor je is. Laat zo'n mensen niet te dichtbij komen. Moeilijk, I know. Maar uiteindelijk kom je bij jezelf uit. Zorg goed voor jezelf.

ot: Hmm. Ik hoop dattie vanmiddag bij mij in de bus zit. En als ik probeer om me zijn gezicht voor te stellen, lukt dat niet. Ik zie geen duidelijke lijnen maar wel de kracht die het uitstraalt. Zijn ogen zijn bijna doorzichtig en ondoorgrondelijk maar oh zo mooi. Mijn hele hoofd zit vol mte hem
Gesprek gister ging kut. Hoe kan het zijn dat ik, zolang er anderen bij zijn, heel eerlijk durf te zijn, maar zodra ik alleen ben met mijn ouders ik dichtklap? Ik baal ervan maar weet niet hoe ik dat moet veranderen.
Oud 09-03-2007, 09:24
Verwijderd
Het is zo raar.

Als ik wegga of als hij weggaat, dan breekt mn wereld. Alles zakt in elkaar en alles valt kapot. En dan kan ik alleen maar boos op m zijn. Boos dat hij dr niet is. Boos dattie er niet is, als ik m mis. Ik voel me lelijk als hij dr niet is, en stom en helemaal niet geschikt voor hem. Hij verdient zo'n meisje, zo'n wereldmeisje, met lange haren en grote blauwe ogen. Dat dagelijks op de meest hoge paradeert met een kort rokje. En ik hou van spijkerbroeken.

Maar als ik bij m ben, dan klopt t. Dan hoort het zo. In zn armen liggen maakt alles goed.

maarja. Dat kan nooit.
Oud 09-03-2007, 09:50
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-03-2007 @ 08:52 :
Daar is wel een online versie van
Dromen dat u een plezierige seksuele relatie heeft, of hebt gehad, voorspelt geluk en tevredenheid bij de omgang met anderen.


Often a literal representation of sexual desire, sex also functions as a metaphor for attraction to qualities that your partner represents.
Dus ik wil graag een partner die lief voor me is, goed in bed en waarmee ik passie heb? (haha, wie wil dat niet )
__________________
<):o)
Oud 09-03-2007, 10:02
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Yes hij is weer terug. Nu gaan we het leuk hebben. Vandaag naar Music en Lyrics met een (bijna ex)collega en dan heeft hij ook vakantie en zondag eerst langs m'n ouders en dan comateus naar Center Parcs.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 09-03-2007, 10:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-03-2007 @ 08:50 :
Dromen dat u een plezierige seksuele relatie heeft, of hebt gehad, voorspelt geluk en tevredenheid bij de omgang met anderen.


Often a literal representation of sexual desire, sex also functions as a metaphor for attraction to qualities that your partner represents.
Dus ik wil graag een partner die lief voor me is, goed in bed en waarmee ik passie heb? (haha, wie wil dat niet )
het is net als horoscopen he? gewoon iets algemeens zeggen dat iedereen wel wil.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-03-2007, 10:35
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Goed, heel goed
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 09-03-2007, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 09-03-2007 @ 07:58 :
Ik vind het eigenlijk ook dat je moeder dat niet met jou zou moeten bespreken zolang ze alleen maar een beetje twijfelt, laat ze dat met vriendinnen doen, volgens mij heeft ze niet helemaal door hoe ze jou hier mee belast (niets tegen je moeder verder )
Maar idd, elk huwelijk heeft toch wel eens een dip? Mijn ouders zijn bijna 30 jaar getrouwd geloof ik, en idd ook samen zitten kletsen en vakanties en 'dates' enzo, en zij hebben ook wel eens een paar dagen achtereen ruzie gehad (wat ze dan idd pas achteraf, als alles weer goed was, tegen mij zeiden).
Sterker nog: dat ze zomaar een week 'koel' tegen elkaar kunnen doen en dat die hele week volhouden, kan alleen als je óf echt een hekel aan elkaar hebt óf als je zo veel om elkaar geeft dat je het gevoel hebt dat je dat 'kunt maken' zonder dat het echte gevolgen heeft. En het lijkt me toch duidelijk, zoals jij dat beschrijft, dat jouw ouders absoluut geen hekel aan ekaar hebben.


Citaat:
Secret Agent schreef op 09-03-2007 @ 09:07 :
Mijn ouders zijn ook al ruim 20 jaar gelukkig getrouwd en ik heb verschillende keren gedacht dat ze toch echt bijna tegen een scheiding aanzaten. Dat ze een paar weken achter elkaar veel ruzie maakten, in de keuken. Weliswaar met de deur dicht, maar hé, we zijn niet doof en blind. Ze zijn er tot nu toe altijt uitgekomen. Elke relatie heeft z'n ups en downs. Kop op!

Nja jullie hebben gelijk.. Het zal allemaal wel los lopen. En anders help ik wel een handje .

Dankjewel
Oud 09-03-2007, 11:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-03-2007 @ 07:49 :
Pffft. Weer een droom over mijn ex. De dromen de laatste tijd gaan alleen maar over zoenen en seks. Dat ik hem tegen kom en de spanning dan zoo groot is dat we elkaar bespringen.
Wie heeft hier een droomwoordenboek?
Haha! Daar heb je toch geen droomboek voor nodig? Je mist de intimiteit van een relatie en dan niet alleen het geestelijke deel maar ook het lichamelijke.

Of denk ik nu te logisch
(of was jij lichtelijk sarcastisch? )

OT: pff... ik weet dat ik niks te klagen heb, maar ik mis hem! Heb m zondag voor t laatst gezien en vanavond zou ik m zien, maar hij is ziek. Ja, ik ga wel langs om voor m te zorgen, hoor
__________________
Tsja
Oud 09-03-2007, 11:06
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
(8) Monday tuesday, wendensday, thursday, dancing on the fridaynight!(8)

zegt genoeg denk ik.....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 09-03-2007, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 09-03-2007 @ 09:07 :

@Bartezz: Gefeliciteerd! Ik hoop dat het lukt om vandaag dingen een beetje los te laten wat betreft dat meisje, het klinkt alsof ze niet echt goed voor je is. Laat zo'n mensen niet te dichtbij komen. Moeilijk, I know. Maar uiteindelijk kom je bij jezelf uit. Zorg goed voor jezelf.

Het meisje is mijn ex vriendin waar ik 3 jaar iets mee gehad heb..

Ik wil geen contact meer hebben omdat het mij voor ons beiden, maar vooral voor mijzelf beter lijkt ( en ik vind nog steeds dat ik daar gelijk in heb, zeker gezien mijn gemoedstoestand van gisteren)

Zij kan, ondanks dat zij het uitgemaakt heeft toendertijd, (anderhalf jaar geleden overigens), niet al het contact verbreken en stuurt me om de zoveel tijd nog berichtjes..

Ergens in mijn achterhoofd zit echter dat we weer samen zullen komen ooit en in haar berichtjes vind ik, in ieder geval deels, die bevestiging. Ik en ook enkele vrienden van mij, hebben het gevoel dat ook zij dat idee heeft, hoewel ze dit, op vlak na het beeindigen van de relatie na, nooit heeft uitgesproken.

Die berichtjes zorgen er op deze manier in ieder geval voor dat ik niet echt helemaal verder kan gaan.

ik heb zondag met haar afgesproken, heb haar bijna een jaar niet meer gezien.. gaan we er nog een keer over praten
Oud 09-03-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 09-03-2007 @ 11:33 :
Het meisje is mijn ex vriendin waar ik 3 jaar iets mee gehad heb..

Ik wil geen contact meer hebben omdat het mij voor ons beiden, maar vooral voor mijzelf beter lijkt ( en ik vind nog steeds dat ik daar gelijk in heb, zeker gezien mijn gemoedstoestand van gisteren)

Zij kan, ondanks dat zij het uitgemaakt heeft toendertijd, (anderhalf jaar geleden overigens), niet al het contact verbreken en stuurt me om de zoveel tijd nog berichtjes..

Ergens in mijn achterhoofd zit echter dat we weer samen zullen komen ooit en in haar berichtjes vind ik, in ieder geval deels, die bevestiging. Ik en ook enkele vrienden van mij, hebben het gevoel dat ook zij dat idee heeft, hoewel ze dit, op vlak na het beeindigen van de relatie na, nooit heeft uitgesproken.

Die berichtjes zorgen er op deze manier in ieder geval voor dat ik niet echt helemaal verder kan gaan.

ik heb zondag met haar afgesproken, heb haar bijna een jaar niet meer gezien.. gaan we er nog een keer over praten
Ik hoop wel dat je goed voor jezelf zorgt. Laat niet over je heen lopen en doe geen dingen waar je eigenlijk geen zin in hebt. Kom op. Keep me posted?
Oud 09-03-2007, 12:18
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Bedankt nog voor de felicitaties .
I feel old .

Heb soort van vriendje, hijs heel lief en gister kreeg ik een roos van hem omdat het internationale vrouwen-dag was, en eigenlijk is ie perfect, en we hebben gister de hele avond gekletst en geknuffeld en over de meest uiteenlopende dingen gekletst en gestoeid en achter elkaar aan gerend om elkaar te kietelen en samen gegeten en ..zucht. Nog steeds weet ik niet of dit het is.
Ik ben een verwend kreng.

Laatst gewijzigd op 09-03-2007 om 18:32.
Oud 09-03-2007, 12:46
Verwijderd
Ik geloof dat ik iets stoms heb gedaan.
Oud 09-03-2007, 14:29
Verwijderd
Leuk, lief, geweldig.
Oud 09-03-2007, 14:31
Jones
Citaat:
Bartezz schreef op 09-03-2007 @ 11:33 :
Het meisje is mijn ex vriendin waar ik 3 jaar iets mee gehad heb..

Ik wil geen contact meer hebben omdat het mij voor ons beiden, maar vooral voor mijzelf beter lijkt ( en ik vind nog steeds dat ik daar gelijk in heb, zeker gezien mijn gemoedstoestand van gisteren)

Zij kan, ondanks dat zij het uitgemaakt heeft toendertijd, (anderhalf jaar geleden overigens), niet al het contact verbreken en stuurt me om de zoveel tijd nog berichtjes..

Ergens in mijn achterhoofd zit echter dat we weer samen zullen komen ooit en in haar berichtjes vind ik, in ieder geval deels, die bevestiging. Ik en ook enkele vrienden van mij, hebben het gevoel dat ook zij dat idee heeft, hoewel ze dit, op vlak na het beeindigen van de relatie na, nooit heeft uitgesproken.

Die berichtjes zorgen er op deze manier in ieder geval voor dat ik niet echt helemaal verder kan gaan.

ik heb zondag met haar afgesproken, heb haar bijna een jaar niet meer gezien.. gaan we er nog een keer over praten
Gefeliciteerd!

OT: Best prima.
Oud 09-03-2007, 14:33
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 09-03-2007 @ 11:54 :
Ik hoop wel dat je goed voor jezelf zorgt. Laat niet over je heen lopen en doe geen dingen waar je eigenlijk geen zin in hebt. Kom op. Keep me us posted?
Oud 09-03-2007, 17:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
snoopy schreef op 09-03-2007 @ 11:02 :
Haha! Daar heb je toch geen droomboek voor nodig? Je mist de intimiteit van een relatie en dan niet alleen het geestelijke deel maar ook het lichamelijke.

Of denk ik nu te logisch
(of was jij lichtelijk sarcastisch? )
Hihi, seksueel gefrustreerd blijkbaar
__________________
<):o)
Oud 09-03-2007, 17:26
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
@ Bartezz: gefeliciteerd

OT: Gala! Het was zo kut vorig jaar toen het net uit was en hij en ik allebei een andere date hadden. Mijn date van toen was ook nog verliefd op me en verwachtte dus meer terwijl ik me alleen maar druk maakte om hem.
En nu is alles zo goed, hij raakte zelfs een beetje ontroerd toen hij me zag . We gaan het vieren.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 09-03-2007, 17:29
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Leuk is dat. Flirten right in front of my eyes met een of ander stom mokkel. Hij had gelukkig haarfijn door dat ik not amused was en het is wel weer prima. Maar bah, ik wil hem
Oud 09-03-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 08-03-2007 @ 23:13 :
ik vind dat dingen die moeders met hun vriendinnen moeten bespreken, niet met hun kinderen
True. Maar enigszins open zijn over wat er gaande is, is ook wel weer zo fijn. Mijn ouders hebben me er destijds zo goed buiten gehouden, dat ik pas bij de mededeling dat ze daadwerkelijk uit elkaar gingen uberhaupt doorhad dat er een vuiltje aan de lucht was. Ik had die dag nog tegen een vriendin gezegd "goh, ik zou echt niet weten wat ik zou doen als mijn ouders uit elkaar zouden gaan, maar gelukkig zal dat voorlopig niet gebeuren". Ik kan je zeggen dat dat ook niet erg prettig is
Oud 09-03-2007, 18:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb meer dan 5 uur vandaag met hem op msn gezeten. Hij was blij te lezen dat ik nog vriendjes met hem wilde zijn. Maar nu is hij gezellig weg met zijn vriendin ...

Ik zou hem zo graag niet meer leuk vinden en verliefd worden op een ander, maar ja, dat gaat niet zomaar he...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-03-2007, 19:40
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hihi, gister had hij een soort van verrassing voor mij en deed daar geheimzinnig over en stuurde smsjes enzo en nu heb ik vandaag geheel toevallig ook wat leuks voor hem en pak ik hem natuurlijk terug via sms
En het is echt leuk dat we gelijk weer veel meer gaan smsen als we weer wat minder tijd samen hebben en gister en eergister waren we allebei zó moe dat we echt vroeg in bed lagen en die tijd samen is dan echt heerlijk
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 09-03-2007, 20:02
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-03-2007 @ 08:47 :
Ik ben echt compleet van slag. Dinsdag was zijn promotie en daar zag ik het grootste gedeelte van zijn familie en vrienden (en exen) voor het eerst. Ik zag er behoorlijk tegenop en het was inderdaad ook nogal overweldigend. Daarbij heb ik nu het gevoel totaal niet serieus te worden genomen omdat ik die jonge eerstejaars ben. Beetje jammer dat er dan ook opmerkingen tegen hem worden gemaakt als 'heb je niet met dr omdat ze jong en mooi is'? Verder was er een gros aan vrouwen die hem zo ongeveer voor mn neus probeerden weg te kapen (waarschijnlijk wat overdreven gezegd, maar zo voelde het wel) en dat ervaarde ik als nogal respectloos naar mij toe. Nee, ik voel me echt weggekeken.

Het kutte is dat ik nu dus echt een vreselijk humeur heb en totaal geen werk kan verzetten omdat mijn hoofd hier helemaal vol mee zit. Ik krijg alleen niet echt de kans om met mn vriend te praten. Ten eerste omdat we allebei druk zijn, ten tweede omdat ik het er gewoon niet uit krijg. Hij vraagt niets en ik vind het gewoon moeilijk om hierover te beginnen. En dat vind ik echt vreselijk stom van mezelf.
Aii, kan me voorstellen dat dat heel rot voor je was. Denk toch echt dat je het met hem moet bespreken, gewoon omdat het je bezig houdt. Omdat het ook om júllie gaat, en omdat je je er kut bij voelt. Sterkte ermee iig, lijkt me verdomd lastig. *knuv*

OT: Hij is cute, onwijs lief. Was zo fijn om naast 'm te liggen, tegen 'm aan te kruipen. Misschien moet ik op bepaalde momenten niet in de lach schieten, killin' the moment, zeg maar Maar ach, hij kan ertegen. Zelfs in wielrenneroutfit is ie knettersexy, maar die schoenen Whahahahaha.

Oh, zondag komtie hier eten. M'n ouders ontmoeten enzo. Ben benieuwd.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 09-03-2007, 20:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hihi, ik heb zin om rond te sletten. Maar dat doe ik toch niet maar niet denk ik, want zo ben ik niet en ik lig stiekem toch liever in m'n bed met een mooi boek of dromerige gedichten.

He shit.

Omg, ik sta al bijna 2 maanden ofzo in de rust-stand, dat is echt 'lang'..
Oud 09-03-2007, 20:29
Verwijderd
@Bartezz: Gefeliciteerd

OT: Ik zat net in de auto, terug van het station naar huis en ik bedacht me even hoe mijn leven zou zijn zonder hem, als ik hem niet gekend had. Waarschijnlijk werkte ik dan ergens, waar ik niet zo happy mee zou zijn. Had ik wss geen relatie, of misschien nog een half wel-half niet relatie met mijn oude scharrel. Werd er meteen beetje verdrietig van..
Maar toen voelde ik mijn gsm trillen (zat in jaszak), en toen wist ik dat hij me een sms stuurde, en toen werd ik meteen weer happy
Oud 09-03-2007, 21:45
Verwijderd
gisteren & vandaag was écht heel leuk, ik ben verliefd. beterr.
Oud 09-03-2007, 22:27
Shinosu
Avatar van Shinosu
Shinosu is offline
Ben voor het eerst echt helemaal verliefd. Heb zelfs laatst over hem gedroomd. Maar hij weet het niet, en ben nu een strategie aan het uit stippelen die (hopelijk) succes verzekerd is...
__________________
In my defense, I prefaced that with, "with all due respect."
Oud 10-03-2007, 00:09
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik haaaaaaaaaaaat wispelturige schoonouders, en dan vooral die schoonmoeder.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 10-03-2007, 00:37
Hagel
Hagel is offline
Afgelopen zaterdag hem pas ontmoet, meteen zwaar geinteresseerd in elkaar en gezoend, echt heel veel. Toegevoegd op msn en nu hebben we a.s. dinsdag afgesproken dat ik een film bij hem ga kijken... hij is echt zo leuk En volgens mij vind hij mij ook leuk iig aan zijn acties lijkt dat wel. ik ben blij
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 10-03-2007, 01:00
Verwijderd
God wat is hij lief/leuk/knuffelig/verschrikkelijk heet. Vooral als ie slaapt met zn mond half open. <33 Kben blij dat mama zegt 'die gozer moet gewoon eens in de zoveel tijd blijven slapen, papa kan de pot op. Het is toch te achtelijk voor woorden dat hij niet blijft slapen vanavond?!' Oh en nu zie ik hem twee dagen niet *aanstel* Ik ga hem wel heel erg missen, ookal zijn 't maar twee dagen. Nja.. eigenlijk mis ik hem nu al. Ik ben gewoon zooo verliefd. En we zitten al bijna op 3 maanden en dat is 'n kwart jaar en de tijd vliegt Kben zo stapel gek op hem..
Oud 10-03-2007, 01:03
Verwijderd
Het is over
Oud 10-03-2007, 01:32
Touché
Avatar van Touché
Touché is offline
Hahaha zwermen mannen! Backstreet boys! Aardbeien milkshakes! Telefoonnummers! hoezee!
__________________
Nou, dan spelen we toch geen levensweg.
Oud 10-03-2007, 02:10
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
pff wat een week...dinsdag tot en met vandaag heb ik haar gezien. Ik weet nauwelijks meer hoe mijn eigen huis en stad eruit zien. De nodige dips zijn wel langs gekomen afgelopen week, onvermijdelijk helaas. maar het waren wel absolute leermomenten.

Ik bedenk me soms ook hoe geweldig ze is. we voelen elkaar zo ongelooflijk goed aan. een blik is genoeg, even bevestigen, en dan rollen van t lachen omdat we gewoon *weer* hetzelfde denken en/of doen.

Wanneer ik haar weer zie? asap! kan niet snel genoeg zijn. Jammer dat ik nog kon blijven overnachten, maar ach. ik kwam thuis, en een goed gesprek gehad met mn ma en zus. ook soms nodig. ik snap nu ook waarom ze zo zaten te etteren vanavond ghehe
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 10-03-2007, 03:20
Verwijderd
Ik was aan het begin van de week een beetje in de war, over een nieuwe vriendschappelijke relatie, maar nu is alles weer ok
Oud 10-03-2007, 04:27
Verwijderd
naar de klote.. echtvolledig

eenofanderechick staatn zoenen...

kannietmeer

morgen werken..

drama
Oud 10-03-2007, 07:41
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Omg. Stel ik me voor om niet over mijn ex te dromen, droom ik alsnog over seks, maar dan met een onbekende jongen
__________________
<):o)
Oud 10-03-2007, 08:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-03-2007 @ 07:41 :
Omg. Stel ik me voor om niet over mijn ex te dromen, droom ik alsnog over seks, maar dan met een onbekende jongen
Is toch een aardige vooruitgang in de dromen lijkt me


Vannacht erg toffe droom gehad
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #59
Bloem
500 31-03-2007 11:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.