Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2007, 10:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hij koopt ham-kaas croissantjes voor mij als ik niet lekker in mijn vel zit <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Oud 20-03-2007, 10:49
Verwijderd
Jeuj, nieuw achternichtje! Mijntje, niet echt een standaard naam, maar het past zo goed bij hen
En ik hoop dattie een beetje knuffelig is vandaag want ik heb het nodig na gsiteravond.
Oud 20-03-2007, 11:20
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Leeg. Soms wou ik dat ik toch wat makkelijker verliefd werd .
Oud 20-03-2007, 11:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hij komt straks op ziekenbezoek
__________________
Tsja
Oud 20-03-2007, 12:02
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Hij is lief Al gaat het soms wat minder, er zijn fijne momenten En dat voelt dan weer supergoed...
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 20-03-2007, 12:10
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 19-03-2007 @ 22:32 :
Graaaaaah! Ex 1 is aan het hufteren en ex 2 komt me veel te dicht bij.
jezus laat die exen nou in hun sop gaarkoken en move on.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 20-03-2007, 14:29
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Jeej! Leuke verrassing! hij belt me op en vraagt hoe laat ik moet werken. Ik zeg dus: 'Om 5 uur. Zat je eraan te denken om langs te komen dan?' Hij: "Ja..Hmm, ff denken..Hoe laat ben ik bij je.." toen zei ik: "Dat lukt niet meer, dan zou je om half 5 of 5 uur bij me zijn...."

Hij: "Nee hoor, om half 4!"
Ik: "Dat kan toch niet! Het is nu tien over 3!"
Hij: "Wel hoor, ik zit in de trein en ik ben om half 4 bij je"

Leukleuk!
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 20-03-2007, 15:06
Verwijderd
Oeh, hij komt vannacht toch hier slapen! Ik moet werken en geeeeeen idee tot hoelaat, maar hij komt vast mijn bedje voorverwarmen en :liefde: voor hem!
Vanmiddag even samen gegeten en een spelletje gespeeld...Ben verliefd!
Oud 20-03-2007, 15:10
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Luna schreef op 20-03-2007 @ 13:10 :
jezus laat die exen nou in hun sop gaarkoken en move on.
Nah, die ene is gewoon een vriend sinds een paar maanden. Maar die ander moet ik inderdaad maar gewoon in zijn sop gaar laten koken.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-03-2007, 15:47
neardo
neardo is offline
Slecht, aangezien het uit is.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 20-03-2007, 16:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
neardo schreef op 20-03-2007 @ 16:47 :
Slecht, aangezien het uit is.
naar

T lijkt idd weer de tijd van het jaar te zijn. Begin van de lente en begin nieuw school-/studiejaar staan vaak garant voor relaties die sneuvelen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-03-2007, 16:03
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 20-03-2007 @ 17:00 :
naar

T lijkt idd weer de tijd van het jaar te zijn. Begin van de lente en begin nieuw school-/studiejaar staan vaak garant voor relaties die sneuvelen
Dit jaar gaat het vooralsnog goed
Oud 20-03-2007, 16:05
limoen16
Avatar van limoen16
limoen16 is offline
het gaat
hartstikke verliefd op een superleuke jongen ... (helaas geen idee of het wederzijds is)
en binnenkort proefwerkweek, dus dat drukt de stemming wel...
Oud 20-03-2007, 16:05
Nuck
Nuck is offline
Het is altijd zo geweldig als we bij elkaar zijn

Hij maakt me blij en ik hem, dus topcombi
__________________
As if!
Oud 20-03-2007, 16:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-03-2007 @ 17:03 :
Dit jaar gaat het vooralsnog goed
Ik heb ze beide meegemaakt, dus voorlopig maar even niet meer
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-03-2007, 16:11
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 20-03-2007 @ 17:09 :
Ik heb ze beide meegemaakt, dus voorlopig maar even niet meer
Kan me voorstellen, ja. Bij ons was het juist zo dat het bij de start van het nieuwe schooljaar wat werd (de eerste keer, dan ).

Oh en ik heb wel zin in straks. Laat de presentatie maar zitten, dus ik ga verjaardag vieren bij een vriend van hem die ik leuk vind. Alleen ben ik heel moe, dus dat zal wel vroeg naar huis worden
Oud 20-03-2007, 16:13
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 20-03-2007 @ 17:09 :
Ik heb ze beide meegemaakt, dus voorlopig maar even niet meer
Ik had het nog niet gelezen hier, maar wel stiekem het idee bij je lj-berichtje... Wat naar. *knuffel*
Oud 20-03-2007, 16:13
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
vandaag de tweede dag zonder ook maar enig contact met hem te hebben... moeilijk, want ik mis hem nog steeds. Het voelt nog steeds alsof hij gewoon op een lange vakantie is ofzo en dat hij ooit weer terug kan komen, maar dat idee moet ik uit mijn hoofd zetten. Misschien helpt het om alle slechte punten uit onze relatie op te schrijven....

Verder had ik het idee dat iemand mij vannacht probeerde te versieren via MSN, weet niet of ik daar nu heel blij van word...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 20-03-2007, 16:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-03-2007 @ 17:13 :
Ik had het nog niet gelezen hier, maar wel stiekem het idee bij je lj-berichtje... Wat naar. *knuffel*
Dankje

Maar om eerlijk te zijn was het het beste en voel ik me eigenlijk niet eens slecht ofzo
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-03-2007, 17:11
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
oh wat HAAT ik die 'vrienden' van haar. t zijn niet eens vrienden van haar (dat zegt en weet ze zelf ook). t zijn alleen klasgenoten van haar. maar jezus wat haat ik ze.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 20-03-2007, 17:30
kadesh
Avatar van kadesh
kadesh is offline
Over 2 weekjes al 1 jaar. Alleen jammer dat het dan maandag is en ik dan gewoon colleges heb . Wordt dus een extra fijn weekend!!
__________________
amber is the color of your energy, shades of gold displayed naturally
Oud 20-03-2007, 17:30
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
WolterB schreef op 20-03-2007 @ 17:15 :
Dankje

Maar om eerlijk te zijn was het het beste en voel ik me eigenlijk niet eens slecht ofzo
hopelijk krijg je niet alsnog een klap ofzo
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Oud 20-03-2007, 18:28
Verwijderd
Ik ben een ramp.
Oud 20-03-2007, 19:05
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hij is lief! Ik word blij als hij smst terwijl hij toch op vakantie is enzo. Ik wil weer naast 'm slapen enzo
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 20-03-2007, 21:32
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Bah, ik merk dat ik af en toe nog steeds last heb van mijn onzekerheden, vooral in mijn tentamenperiode. Ik heb dan het gevoel dat ik thuis "opgesloten" zit en geen sociaal leven heb. Ik moet me soms inhouden om niet mijn telefoon te grijpen en iedereen (vooral hem) te gaan bellen/smsen. En ik weet dat ik nogal opdringerig kan zijn, of nou jah opdringerig, ik heb heel veel behoefte aan contact/aandacht.

Best grappig, hij weet ook gelijk dat er iets aan de hand en hoe hij me weer op kan vrolijken. Hij vind het juist een compliment dat ik veel contact met hem zoek. Het wordt me steeds meer duidelijk dat ik deze voorlopig niet mag laten gaan, hij is gewoon zo perfect voor mij <3
__________________
I am..
Oud 20-03-2007, 21:46
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ahr ahr, vanmiddag heb ik mijn voormalige klasgenootliefde hard op zijn begerenswaardige smoeltje geslagen, hij viel kreunend van de pijn op de grond, mietje. Overigens niet expres maar achteraf net goed

En die jongen die me leuk vind was vanmiddag weer eens boos want ik had hem vaag toegezegd heel misschien mee te gaan naar een concert (waarvan ik op dat moment wist dat het toch niet ging lukken, maar dat ben ik die geen nee kan zeggen ) en toen flipte hij, of nee, hij was teleeeurgesteld. Maar goed, het was ook wel kut van me om niks van me te laten horen tot drie uur na hij nog op me had gewacht Toen had ik hem gesmst om hem veel plezier te wensen en om acht uur kreeg ik een mmsje met de boodschap dat hij vooraan zat en een uur later belde hij me en liet me een heel nummer lang meegenieten via zijn telefoon en nu zit het wel weer goed geloof ik en die laatste acties waren ook wel tof Misschien moet ik hem maar een kans geven, leuke jongen, qua innerlijk & fysiek ook wel aantrekkelijk alleen oh jemig hij doet me zo denken aan mijn broer Nouja, we wachten het af, ik hoorde vandaag ook dat het weer aan zou zijn met zijn ex waar hij dus nu mee staat te hossen op dat concert dus ehh, daar morgen eerst maar eens betrouwbare info over inwinnen.
Oud 20-03-2007, 22:25
__
Avatar van __
__ is offline
alleen
Oud 20-03-2007, 23:11
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Heb een kamer!! Echt super leuk! En mn ex doet irritant, van dat ik nu ws allemaal jongens naar mn kamer ga meenemen en blabla zeur zeur. Miss moet ik maar een keer alleen aan mezelf denken.
Oud 20-03-2007, 23:20
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
En toen was het een jaar, en moet ik nog steeds elke dag janken. Hoe achterlijk ben ik.

Ik wil alleen maar een beetje aandacht
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 20-03-2007, 23:23
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 21-03-2007 @ 00:20 :
En toen was het een jaar, en moet ik nog steeds elke dag janken. Hoe achterlijk ben ik.

Ik wil alleen maar een beetje aandacht
*mompelt wat over snijden*

Dag lotte, hoe is het met je?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 20-03-2007, 23:32
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 21-03-2007 @ 00:23 :
*mompelt wat over snijden*

Dag lotte, hoe is het met je?
Dag Sharif, ja het gaat echt geweldig, je merkt het wel! Hoe is het met jou?
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 20-03-2007, 23:35
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 21-03-2007 @ 00:32 :
Dag Sharif, ja het gaat echt geweldig, je merkt het wel! Hoe is het met jou?
vooral erg druk, behalve op relationeel gebied, daar doe ik niet zo aan.

Maar als je aandacht nodig hebt ga je toch gewoon de kroeg in met een laag uitgesneden topje?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 20-03-2007, 23:38
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 21-03-2007 @ 00:35 :
vooral erg druk, behalve op relationeel gebied, daar doe ik niet zo aan.

Maar als je aandacht nodig hebt ga je toch gewoon de kroeg in met een laag uitgesneden topje?
Dat werkt niet
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 20-03-2007, 23:51
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 21-03-2007 @ 00:38 :
Dat werkt niet
hmm, dan doe je toch iets verkeerd
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 20-03-2007, 23:55
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 21-03-2007 @ 00:51 :
hmm, dan doe je toch iets verkeerd
Ja, zover was ik zelf ook al wel. Het probleem is alleen dat ik geen idee heb wat.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 21-03-2007, 00:14
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 21-03-2007 @ 00:55 :
Ja, zover was ik zelf ook al wel. Het probleem is alleen dat ik geen idee heb wat.
hmm, tijd om daar eens achter te komen
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 21-03-2007, 00:16
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 21-03-2007 @ 01:14 :
hmm, tijd om daar eens achter te komen
Heb je tips?
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 21-03-2007, 00:48
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Net mijn ex op visite gehad. Erg gezellig, maar ik raak altijd zo in de war van hem. Hij kijkt me altijd zo eng lang aan en daar word ik dan weer zo zenuwachtig van. Maar ik vond het wel erg gezellig. Hij geeft me een goed gevoel over mezelf.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 21-03-2007, 06:11
Verwijderd
Kben zo enorm gek op hem..
Oud 21-03-2007, 08:17
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik vroeg gister aan hem hoe het met *naam* ging. Toen antwoordde hij dat hij het er niet over wilde hebben...

Of ze hebben wat en hij durft het niet tegen me te zeggen of het is helemaal niets en wil ze hem niet... Tja, lastig. Interessant. Ben nog steeds benieuwd of ie komt deze week. Ik geloof er eigenlijk al niet meer zo in. Het lijkt wel alsof hij gewoon niets zegt en het voorbij laat gaan, omdat hij te laf is te zeggen dat ie niet wil...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 21-03-2007, 08:46
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
opzich wel weer goed, geloof ik. vanmorgen was alles in elk geval weer normaal. Kleine haaltjes blijven er toch nog wel even, maar we krijgen een paar relatief rustige dagen, dus moet allemaal wel loslopen
Oud 21-03-2007, 10:57
Verwijderd
't Is 'n schatje En wij kunnen zo heerlijk dom zeuren en giegelen en slechte opmerkingen maken.
Oud 21-03-2007, 11:03
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn vriendje is lief. <3 En misschien leer ik écht nog wel eens bellen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-03-2007, 11:38
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Roosje schreef op 21-03-2007 @ 12:03 :
Mijn vriendje is lief. <3 En misschien leer ik écht nog wel eens bellen.
Wat is er moeilijk aan bellen

ot: gaat goed, hij deed de afgelopen dagen heel lomp en kortaf, maar hij belde me vannacht dat hij m'n lieve slaperige stemmetje even wilde horen, dus ik zal me wel wat verbeeld hebben
Vanavond lekker pit kijken bij hem na al dat gestudeer voor m'n tentamens
Oud 21-03-2007, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 21-03-2007 @ 12:38 :
Wat is er moeilijk aan bellen

ot: gaat goed, hij deed de afgelopen dagen heel lomp en kortaf, maar hij belde me vannacht dat hij m'n lieve slaperige stemmetje even wilde horen, dus ik zal me wel wat verbeeld hebben
Vanavond lekker pit kijken bij hem na al dat gestudeer voor m'n tentamens
Wij kunnen ook niet goed lang bellen.. dat kan ik trouwens met veel mensen niet *zwaait naar Qimm *
Oud 21-03-2007, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 21-03-2007 @ 13:18 :
Wij kunnen ook niet goed lang bellen.. dat kan ik trouwens met veel mensen niet *zwaait naar Qimm *
Wij bellen juist serieus altijd een uur hoor Daar ligt het niet aan <3
Oud 21-03-2007, 14:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-03-2007 @ 12:18 :
Wij kunnen ook niet goed lang bellen.. dat kan ik trouwens met veel mensen niet *zwaait naar Qimm *
Inderdaad. Ik kan ook totaaaaal niet bellen, ik ben geen goede vrouw
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-03-2007, 14:16
Verwijderd
Vannacht tot laat moeten werken en toen kwam ik thuis en lag hij in mijn bedje. Nog wakker, op mij te wachten. Oeh, hij is zo lief en klaagde niet dat ik zo laat was (het liep uit..) en daarnet ging hij mee naar Etten-Leur om te stadten enzo, en daar ging hij op de trein naar huis. En nu mis ik hem stiekum al weer, maar dat wijt maar aan het feit dat het zulk slecht weer is
Oud 21-03-2007, 15:31
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik voel me niet zo goed, steeds een beetje ziekjes, veel te studeren en ik krijg opeens rode vlekken als ik wijn drink!

Maar ben net naar de kapper geweest en het is leuk geworden dus dat is een goed begin . Nu met een studievriendinnetje tot 22.00 uur vanavond op de bieb knallen (misschien moet ik eens gaan beginnen...) en vannacht mag hij bezopen bij me in bed rollen, for old times' sake... . Dus eigenlijk gaat het allemaal best goed en moet ik gewoon even wat gaan doen en niet teveel zeuren.

Oja ik heb ook de eerste foto van ons in het fototopic gepost, is dat een mijlpaal?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 21-03-2007, 15:56
Wolf
Avatar van Wolf
Wolf is offline
gisteren bijna per verrassing bij haar langs gegaan en het was fijn al verveelde ik me wel zonder haar toen ze daarna 3 uur lang werken moest, voordat we weer samen waren.

liefde is fijn
__________________
Life is what it makes of you
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.