Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2007, 17:17
Charly Brown
Avatar van Charly Brown
Charly Brown is offline
Weer gezoend op het station, wel even vlug. Maar hij ging wel meteen heel snel weg daarna.
Advertentie
Oud 03-04-2007, 17:46
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ga hem vanavond ophalen van schiphol, heb zooo'n zin om hem te zien
Oud 03-04-2007, 17:55
Verwijderd
Momenteel baal ik even enorm.
Oud 03-04-2007, 18:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Mushu schreef op 03-04-2007 @ 18:55 :
Momenteel baal ik even enorm.
Dit.
Plus de zon is weg en dat is meteen te merken aan mijn humeur
__________________
<):o)
Oud 03-04-2007, 18:35
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 03-04-2007 @ 14:08 :
Brrrrrrrrr

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Oud 03-04-2007, 18:43
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 03-04-2007 @ 19:01 :
Dit.
Plus de zon is weg en dat is meteen te merken aan mijn humeur
Waarom baal jij?
Oud 03-04-2007, 19:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Mushu schreef op 03-04-2007 @ 19:43 :
Waarom baal jij?
Ik heb vandaag een baaldag volgens mij. Vannacht vreselijk echt gedroomd over mijn ex en meteen heel de dag van slag Ik heb nu pas het gevoel dat ik uit de droom ontwaakt ben.

Waar blijft mijn rebound
__________________
<):o)
Oud 03-04-2007, 19:27
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
wup schreef op 03-04-2007 @ 15:28 :
Uiteraard belt hij 3 minuten nadat ik die post had gemaakt Of ik zaterdag meega naar zijn opa en oma, want die zijn zo benieuwd naar me haha.
Goed werk Beetje afstand nemen helpt dus! en dat je mee mag naar z'n opa en oma is natuurlijk positief

@ Spek: Whahaha, ga op zoek naar die rebound dan!

OT: Gossiej, het was wel weer gezellig met m'n vriendinnetjes. Ben iig een stuk blijer. Dat scheelt
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 03-04-2007, 21:23
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik wil dat hij hier is want het wordt maar 2 graden vannacht
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 03-04-2007, 21:35
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Het is sinds vanmiddag uit...
Oud 03-04-2007, 22:16
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hij kwam op ziekenbezoek en ik had hem gevraagd om waterijsjes en multivitaminesap mee te nemen.

Hij kwam met Ben&Jerry's, cote d'or chocola, mijn favoriete yoghurt appel-kaneel, stokbrood, carpaccio, broodjes, knakworstjes, zuurkool (allemaal voor hotdogs), blauwe en witte druiven...
oh ja, en de waterijsjes en het multivitamine-sap.
__________________
Tsja
Oud 03-04-2007, 22:50
Verwijderd
ik mis m
Oud 03-04-2007, 23:21
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Hij was net hier, na anderhalve maand, en het was fijn, het was goed en donderdag meer (L)
__________________
Kőigi teede pikkus ajas on vőrdne - | - Рукописи не горят
Oud 03-04-2007, 23:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind t allemaal best zo
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-04-2007, 01:03
Verwijderd
Goed gesprek gehad met m'n ex

En ik ben zenuwachtig voor morgen
Oud 04-04-2007, 07:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 03-04-2007 @ 20:27 :
@ Spek: Whahaha, ga op zoek naar die rebound dan!
En ik maar denken dat iemand van het forum een grap met mij uit haalde gisteravond Ik kreeg een vaag smsje van een onbekend nummer: "hey stoot, morgen triotje?"

Blijkt het een klasgenoot te zijn die me in de zeik zit te nemen, maar die verwacht had dat ik zijn nummer herkende (ga vanavond met hem en nog een andere vriendin zwemmen).
__________________
<):o)
Oud 04-04-2007, 07:50
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
cagie schreef op 03-04-2007 @ 22:35 :
Het is sinds vanmiddag uit...
Sterkte! ({) Veel vrienden opzoeken iig, dat helpt.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 04-04-2007, 09:07
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 03-04-2007 @ 22:23 :
ik wil dat hij hier is want het wordt maar 2 graden vannacht
Zoo t was koud! Ik was helemaal niet van plan om bij hem te blijven slapen maar zou nog even mijn fiets bij hem komen langsbrengen. Maar hij vond het 'net zo handig' dus heb lekker tegen hem aan kunnen kruipen vannacht.

Nu essay snel afmaken, dan kunnen we t vanavond vieren . En morgen naar Stockholm, whoehoe. Mijn leven is zo leuk .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 04-04-2007, 09:51
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik zie haar vanaf vanavond tot (als t effe goed gaat) maandag! kheb er zin in!





maar ik moet dan wel mijn les paultjes missen
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 04-04-2007, 11:00
Jones
Vanavond weer. Het gaat nog steeds (of weer?) goed!
Oud 04-04-2007, 11:16
wup
wup is offline
Ik had de uitnodiging om mee te gaan naar zijn opa en oma een beetje verkeerd begrepen. Het wordt een soort van familie dag, met etentje en al én dus alle familie. omg. Maar goed, dat mag na zo lang ook wel een keer..
Oud 04-04-2007, 12:19
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
stout! schreef op 04-04-2007 @ 10:07 :
Zoo t was koud! Ik was helemaal niet van plan om bij hem te blijven slapen maar zou nog even mijn fiets bij hem komen langsbrengen. Maar hij vond het 'net zo handig' dus heb lekker tegen hem aan kunnen kruipen vannacht.
chill, ik sliep toch alleen, maar was pas om 5u thuis dus dat was niet zo erg. Ik ben eigenlijk nog ziek maar een huisgenootje had me overgehaald mee te gaan naar een feest van haar studie en dat bleek erg leuk te zijn. Ja ik vermaak me zonder hem ook prima
ohja, veel plezier in stockholm!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 04-04-2007, 13:00
Nuck
Nuck is offline
Morgen zie ik hem weer .
__________________
As if!
Oud 04-04-2007, 13:09
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik ga vanavond uit eten met mn 'scharrel'

Ik zou op dit moment niet weten hoe ik het anders zou moeten noemen
Oud 04-04-2007, 13:26
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Gisteravond.

En dat herhaal ik dan steeds
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 04-04-2007, 13:34
Kwekky
Avatar van Kwekky
Kwekky is offline
Het was gewoon zalig! Al mijn angst voor niets, want het was gewoon geweldig om bij hem te zijn. We hebben heel de avond in de auto gelegen, aan het water.
Sterretjes gekeken en over vanalles en nog wat gepraat..

Hij is zo adorabel, en heeft een rustgevend effect op mij en dat terwijl hij adhd heeft

Ik voel mij zweverig... Blij...
Oud 04-04-2007, 13:36
Verwijderd
Jeuj, zaterdag waarschijnlijk naar Pete Morton met hem. Ik ben wel benieuwd wat hij dr van vindt, aangezien dit toch wel heel andere muziek is dan wat hij gewend is. Jeuj! Echt heel veel zin in. Daarna blijft hij misschien slapen, eerste keer. En daarna paasontbijt/lunc/brunch, bij ons thuis. Jeuj!
Omg, ik zeg echt te veel jeuj.
Oud 04-04-2007, 15:27
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Luna schreef op 03-04-2007 @ 22:23 :
ik wil dat hij hier is want het wordt maar 2 graden vannacht
niets van gemerkt, maar ik lag dan ook tegen mn vriendje aan .

ot: we liepen een beetje raar om elkaar heen te draaien en elkaar te irriteren (expres?), maar gisteravond even gepraat en daarna erg goede seks gehad dus ik geloof dat het weer helemaal goed gaat.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 04-04-2007, 15:51
Verwijderd
Zin in dit weekend! 4 dagen elkaar bijna non-stop zien, weer es wat anders. En we gaan naar de Apenheul (ja, ik vind dat erg leuk ) en een dag uitslapen en parkzitten of klimmen ofzo en met pasen naar zijn familie, en dat is ook altijd gezellig. Goeie deal, dus (Behalve dat ik dinsdag een tentamen heb, grm ).
Oud 04-04-2007, 15:57
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Morgen zie ik haar weer..gelukkig want ik mis dr..En zondag gaan we samen met mn ouders en zusje uit eten altijd fijn, maar met haar erbij toch veel fijner
__________________
This is all I need to feel alive <3
Oud 04-04-2007, 16:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Morgen met hem een ijsje eten, ben benieuwd . Ik moet hem vergeten, iig niet meer leuk vinden, want ik word er gek van...

Heb net een brief op de bus gedaan aan iemand die ik IRL niet ken en die mij niet kent , ben benieuwd of ik reactie krijgen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 04-04-2007, 17:22
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Neiu schreef op 04-04-2007 @ 00:21 :
Hij was net hier, na anderhalve maand, en het was fijn, het was goed en donderdag meer (L)
Goedzo!
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 04-04-2007, 18:29
Kwekky
Avatar van Kwekky
Kwekky is offline
Ik word zo kwaad op mijzelf!

Ik ben weer helemaal paranoďde bezig..

Hij zal mij wel niet leuk vinden (maar hij heeft nu een belangrijke match die hij moet spelen dus heeft geen tijd)
Ja maar hij sms't mij niet terwijl ik erg nieuws te horen heb gekregen (maar hij kan ook niet sms'en, hij staat op het plein)
Is hij eigenlijk wél voetballen?

Ik verdien een klap rond men oren
Oud 04-04-2007, 18:38
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Nog voor Pasen. Euthanasie. Hoewel ik huil, ben ik wel blij voor ze.
Oud 04-04-2007, 18:58
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik heb echt al heel lang niet meer gepost, maar ik volg jullie nog steeds regelmatig. Ik kan het namelijk niet laten om toch even in deze topics te kijken.

Maar het is zeker goed dat ik mijn verhalen niet meer post, ik ben nu heel relaxed op relationeel gebied en voel me gewoon goed zonder aanhang. Neemt niet weg dat er toch wel iets begint te kriebelen ivm het mooie weer, maar toch, ik heb het véél te druk, hij wacht maar lekker.
Oud 04-04-2007, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Ming-Xia schreef op 04-04-2007 @ 19:38 :
Nog voor Pasen. Euthanasie. Hoewel ik huil, ben ik wel blij voor ze.
Pff... Lastig hoor.. Sterkte. Als ik je verhalen gevolgd heb, denk ik ook wel dat je 'blij', nee opgelucht kan zijn dat het zo is. Verdriet hoort erbij, helaas. Nogmaals sterkte!

OT: Mja, goed, eigenlijk niets verandert sinds vorige keer, alleen dat er voor morgen op de planning staat dat we na onze tentamens lekker gaan relaxen, ijsjes eten, 's avonds lekker wijntje / biertje erbij, lekker dingen eten enzo
Oud 04-04-2007, 19:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 04-04-2007 @ 19:38 :
Nog voor Pasen. Euthanasie. Hoewel ik huil, ben ik wel blij voor ze.
omg dat is snel gegaan... Heel veel sterkte komende tijd.
__________________
Tsja
Oud 04-04-2007, 20:34
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Bedankt.

Het is alweer bijna een jaar geleden dat de kanker ontdekt is.
Oud 04-04-2007, 21:02
Verwijderd
@Ming-Xia: Een jaar alweer? Het lijkt veel korter geleden, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen in dit soort situaties, maar ik vind het in ieder geval erg rot (alhoewel dat zacht uitgedrukt is) voor jullie. Sterkte!

Ontopic: Werken werken werken, maar ik wordt er wel steeds beter in om niet bij hem te slapen. Dat was zo'n 3 jaar geleden wel anders, dus wat dat betreft ook wel fijn.
Morgen als ik thuis kom lekker samen en s'avonds met vrienden naar Javier Guzman. Heb er zin in!
Oud 04-04-2007, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Ming-Xia schreef op 04-04-2007 @ 19:38 :
Nog voor Pasen. Euthanasie. Hoewel ik huil, ben ik wel blij voor ze.
*geeft knuffel* heel veel sterkte de komende tijd

Ontopic: ik voel me een beetje raar. Het was heel gezellig vandaag, maar er zit voorlopig gewoon echt niet meer in. Hij is bezet en blijft dat volgens mij voorlopig ook wel. Ik vind het vreemd genoeg helemaal niet erg. Al blijven er van die kleine dingen. Ik vond het bijvoorbeeld wel raar om te horen dat zijn vriendin eigenlijk precies hetzelfde als ik ben qua onzekerheid. En ik heb niet durven vragen hoe hij mij nou precies zag. Misschien, ooit

Hopelijk kan ik het voor mezelf nu gewoon een beetje afsluiten en het gewoon heel gezellig met 'm hebben. Want dat is het wel En hopelijk blijf ik 'm ook na de zomer zien. Maar volgens mij willen we dat allebei wel.
Oud 04-04-2007, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ming-Xia schreef op 04-04-2007 @ 19:38 :
Nog voor Pasen. Euthanasie. Hoewel ik huil, ben ik wel blij voor ze.
Sterkte!!

OT:
Oud 04-04-2007, 21:49
__
Avatar van __
__ is offline
sterkte Ming-Xia..

ot: pff ik voel me echt een afhankelijk labiel klein kutkind.. dit heb ik lang niet gehad maar nu het weer zo goed gaat, wil ik echt niet dat ie weggaat ofzo, ik mis m al sinds ie hier vanmorgen wegging. echt te debiel eigenlijk. en ik wil m veel zien en m veel spreken en weet ik veel. het is echt fijn dat t weer zo lekker gaat maar ik vond mezelf toch leuker als onafhankelijk, evenwichtig meisje zeg maar
Oud 04-04-2007, 22:02
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Ming-Xia: Sterkte en *knuv*

OT: Bluh, als hij nou geen tentamen had gehad, had ik nu bij hem gezeten en was ik vannacht naast hem in slaap gevallen, uiteindelijk Pfff.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 04-04-2007, 22:05
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Enigzins teleurgesteld, maar aan de andere kant gaat het eigenlijk precies volgens mijn verwachtingen. Maar morgen solliciteren, als dat goed gaat heb ik tenminste eindelijk weer wat om handen en zit ik niet meer de godganse dag zielig in mijn kamertje weg te teren.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 04-04-2007, 23:15
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Hij vindt me leuk, maar wil liever vrienden blijven omdat we elkaar nooit zien.

Blegh dan heb ik nog liever dat iemand zegt ik vind je niets. Dit is helemaal k*t, weten dat je bij elkaar zou kunnen zijn en dan toch niet.
Oud 05-04-2007, 09:16
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Hij is vandaag jarig. En voor het eerst in vier jaar, ben ik er niet bij. Jezus, ik mis hem.
Oud 05-04-2007, 10:27
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
vreemd, raar en toch goed. waarschijnlijk zijn we gewoon 2 wacko's samen.(en niet samen eigenlijk)
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 05-04-2007, 12:19
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik weet eigenlijk niet of ik zin heb in vanavond, áls het doorgaat
Oud 05-04-2007, 12:21
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Eigenlijk gaat het wel oke. Ik mis het contact met hem een beetje maar ik heb er eigenlijk vrede mee dat het uit is. Het is goed zo.
En ik heb geweldig lieve vriendinnen!
Oud 05-04-2007, 14:08
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
geweldiggeweldiggeweldiggeweldiggeweldiggeweldiggeweldiggeweldiggeweld ig

Ze is tevreden met het contact, en dat zei ze toen ik zei dat ik eens een keer iets ECHT bijzonders terug wilde doen enzo omgomgomg En tis de eerste waarmee ik meer als 2 jaar contact heb
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.