Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2007, 20:34
wup
wup is offline
Ik voel me raar. En hij doet juist heel lief, maar ik heb er niet echt behoefte aan ofzo en dat is dan weer zielig..
Advertentie
Oud 08-05-2007, 20:35
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
verhuizen is leuk, maar kan ook voor veel ergernis zorgen
Oud 08-05-2007, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 08-05-2007 @ 20:54 :
*knipz*
Ik vind jou zo ongelooflijk hypocriet. Jij bent pas negentien, jouw vriend is 26, nah? Jullie schelen ook zeven jaar. Jij kan jezelf nu nog lopen opfokken dat ik een relatie heb met iemand van 20. Want dat is oh zo ongelooooflijk fout. Maar als ik een paar jaar ouder zou zijn he, dan kraait er geen haan naar. En jij doet precies het zelfde, want in principe blijft zeven jaar zeven jaar, toch?

Dat ik een jongen gehad heb die 26 is, en wat jouw mening daar over is boeit me niks en zal me nooit iets boeien. Dat is mijn pakkie an. Ik ben er een keer over begonnen, en dat is vier maanden geleden. Nu loop jij daar nogsteeds over door te zaniken, over hoe vies jij het wel niet zal vinden als jouw vriend naar jonge meiden zou kijken.

Ik, als onvolwassen brugklassertje, zou die drol allang doorgeslikt hebben, gewoon omdat het me een worst zal wezen wat anderen mensen uitspoken die ik toch niet ken. Jij, in tegendeel, loopt er maanden over door te zaniken terwijl ik niks met jou te maken heb en jij niks met mij..
Oud 08-05-2007, 20:48
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pff, dat meisje maakt me echt gek. Wat interesseert het mij in Godsnaam wat zij met die jongen gaat doen? Dat denkt ze ook alleen maar omdat we bijna iets kregen, vlak nadat het uit was tussen haar en hem. Maar hij interesseert me niet meer en zij nog minder. Hoe zeg ik dat zonder jaloers te lijken... iemand tips?
Oud 08-05-2007, 21:02
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 08-05-2007 @ 21:43 :
Ik vind jou zo ongelooflijk hypocriet. Jij bent pas negentien, jouw vriend is 26, nah? Jullie schelen ook zeven jaar. Jij kan jezelf nu nog lopen opfokken dat ik een relatie heb met iemand van 20. Want dat is oh zo ongelooooflijk fout. Maar als ik een paar jaar ouder zou zijn he, dan kraait er geen haan naar. En jij doet precies het zelfde, want in principe blijft zeven jaar zeven jaar, toch?

Dat ik een jongen gehad heb die 26 is, en wat jouw mening daar over is boeit me niks en zal me nooit iets boeien. Dat is mijn pakkie an. Ik ben er een keer over begonnen, en dat is vier maanden geleden. Nu loop jij daar nogsteeds over door te zaniken, over hoe vies jij het wel niet zal vinden als jouw vriend naar jonge meiden zou kijken.

Ik, als onvolwassen brugklassertje, zou die drol allang doorgeslikt hebben, gewoon omdat het me een worst zal wezen wat anderen mensen uitspoken die ik toch niet ken. Jij, in tegendeel, loopt er maanden over door te zaniken terwijl ik niks met jou te maken heb en jij niks met mij..
Ja hoor, zeven jaar blijft zeven jaar. Gatverdamme, kan je het voorstellen dat iemand van 15 naar bed gaat met iemand van 8?
Ik niet. Dus die uitspraak raakt echt kant noch wal. Hypocriet? Nee hoor, als je inderdaad zo slim bent, had je die conclusie zelf ook wel getrokken.

Ik vind het niet fout, eerder vies en triest. Ik vind het gewoon zielig dat iemand van 20 blijkbaar op hetzelfde niveau zit van een 13jarige.
Maar je zoekt het maar uit, wacht maar tot je zelf wat ouder ben, dan zal je er precies zo over denken als ik.

Bovendien, jonge meiden? Laten we maar gerust kinderen zeggen.
Oud 08-05-2007, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 08-05-2007 @ 22:02 :
Ja hoor, zeven jaar blijft zeven jaar. Gatverdamme, kan je het voorstellen dat iemand van 15 naar bed gaat met iemand van 8?
Ik niet. Dus die uitspraak raakt echt kant noch wal. Hypocriet? Nee hoor, als je inderdaad zo slim bent, had je die conclusie zelf ook wel getrokken.

Ik vind het niet fout, eerder vies en triest. Ik vind het gewoon zielig dat iemand van 20 blijkbaar op hetzelfde niveau zit van een 13jarige.
Maar je zoekt het maar uit, wacht maar tot je zelf wat ouder ben, dan zal je er precies zo over denken als ik.

Bovendien, jonge meiden? Laten we maar gerust kinderen zeggen.
Pfffff, let it go Iedereen snapt je punt inmiddels wel hoor. Hoe vermoeiend.
Oud 08-05-2007, 21:08
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 08-05-2007 @ 22:07 :
Pfffff, let it go Iedereen snapt je punt inmiddels wel hoor. Hoe vermoeiend.
zij blijft steeds happen. dan hap ik terug.

maar goed, discussie heeft idd verder geen zin
Oud 08-05-2007, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 08-05-2007 @ 22:02 :
*knip*
Jonge meiden, kinderen, whatever you like. Jouw feestje, als je maar op houdt met zaniken. Een conclusie trekken die in mijn ogen ongelooflijk loos is heeft niks te maken met intelligentie of geen intelligentie, dat heeft gewoon met meningen te maken. En dan vind jij dat triest, waarom kan je dan niet eventjes je gedragen naar je leeftijd en je schouders erover ophalen in plaats van mij af te zeiken omdat jij je mening zo nodig elke keer je mening moet laten horen over het zelfde onderwerp? Dan mag je op papier wel 'al negentien' zijn, maar je gedraagt je ongelooflijk kinderachtig.

*edit: ik houd mn mond wel over je spelfouten en over dingen die zo niet kloppen.*

Laatst gewijzigd op 08-05-2007 om 22:09.
Oud 08-05-2007, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 08-05-2007 @ 22:08 :
zij blijft steeds happen. dan hap ik terug.

maar goed, discussie heeft idd verder geen zin
Edit: ah blabla, ik zei niks anders ga je daar weer op in.

Laatst gewijzigd op 08-05-2007 om 21:14.
Oud 08-05-2007, 21:38
niche
niche is offline
Megaverliefd nog steeds . Alleen ben ik soms een zeikerd en hij ook en met examenstress hebben we niet zo veel tijd om leuke dingen te doen (samen leren werkt helaas niet echt).
Oud 08-05-2007, 21:41
Verwijderd
Blij.
Oud 08-05-2007, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 08-05-2007 @ 22:02 :
Ik vind het gewoon zielig dat iemand van 20 blijkbaar op hetzelfde niveau zit van een 13jarige.
Zonder olie op het vuur te willen gooien wil ik hierover nog wel zeggen dat er ook een groot verschil qua 'niveau', zoals jij het noemt, zit tussen een 19 jarige en iemand van 26.
Oud 08-05-2007, 21:58
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Crimson schreef op 08-05-2007 @ 22:02 :
Ik vind het niet fout, eerder vies en triest. Ik vind het gewoon zielig dat iemand van 20 blijkbaar op hetzelfde niveau zit van een 13jarige.
Maar je zoekt het maar uit, wacht maar tot je zelf wat ouder ben, dan zal je er precies zo over denken als ik.

Bovendien, jonge meiden? Laten we maar gerust kinderen zeggen.
Hoe triest ben jij om een forum ruzie aan te gaan met een kind (want ja dat is ze nog wel). Jij bent 19 en zou beter moeten weten, dan haar zo af te zeiken.

En idd wat Bartezz zegt, ik vind 19 jaar en 26 jaar ook een verschil qua niveau. Maarja.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 08-05-2007, 22:24
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
crimson, je bent een loser.

-ruzie maken via internet; kansloos, per definitie
-ruzie maken met iemand die 6 jaar jonger is dan jijzelf, helemaal kansloos
-ontmoedigen in plaats van het meisje aanmoedigen en advies en tips te geven. Immers, jij laat je ook aandrijven door een kerel die 7 jaar ouder is dan jij.
-je kortzichtigheid aangaande de relatie van forumlid 'starsailorr' is echt shockerend. Wellicht is de relatie tussen haar en haar vriend heel anders dan jij je voor kunt stellen? Je kent haar niet, noch haar vriend. De kans is groot dat zij heel anders is dan de doorsnee 13-jarige, en dat daarom die relatie kans van slagen heeft. Om bij voorbaad er al op af lopen te geven getuigd van een flinke portie kortzichtigheid en intolerantie. Jij zult perfect op je plaats zijn in de USA: het land van intolerantie, hypocrisie en kortzichtigheid.

Dit is trouwens mijn laatste post op 'het grote gele forum'. Ik heb genoeg van de kortzichtigheid en eigenlijk, verbazingwekkend lage niveau van posten alhier.

edit:

@mods: en waag het om deze post te editen. dat bevestigd dan eens te meer hoe zielig dit forum is.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo

Laatst gewijzigd op 08-05-2007 om 22:26.
Oud 08-05-2007, 22:26
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Parijs was überleuk en tof en hip en... Nou ja, gewoon super We waren elkaar na vier dagen nog steeds niet zat Echt te goed gewoon.

Beetje jammer dat ik vandag echt een kutdag had op werk en dat twee vriendinnetjes me vandaag belde/smste omdat het kut ging met de relatie. Mjah.

Oh, en als reactie op leeftijdsverschillen... Weet je, gewoon doen wat je lekker vindt. Mijn vriend en ik verschillen net geen 6 jaar. Eerlijk gezegd merk ik daar over het algemeen weinig van, behalve als het om dingen als zelfstandigheid gaat. Waarschijnlijk zou je kunnen zeggen dat hij meer de kans heeft gehad om zichzelf te vinden en een eigen mening te vormen enzo, bladibla, maar ik kan niet zeggen dat dat ons in de weg staat. Leven en laten leven, enzo.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 08-05-2007, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Starsailorr schreef op 08-05-2007 @ 20:35 :
Het is ook nogal ziek dat een of ander mens op een forum zich zo op zit te fokken omdat er misschien een paar jaar meer dan gemiddeld tussen een paar mensen zit die niet eens wat met elkaar hebben.
Een paar jaar meer dan gemiddeld, okee. Maar als jij al jaren zijn droommeisje bent dan was hij zestien en jij tien. En je gaat mij niet vertellen dat jij op je tiende heel volwassen was voor je leeftijd.

Ik vind je altijd verrassend volwassen overkomen, dus op zich vind ik het niet zo raar dat je een ouder vriendje hebt. Maar op je dertiende al met zulke dingen bezig zijn, okee. Op je tiende of eerder - dat vind ik onbegrijpelijk.

En de mensen op dit forummen hebben per definitie geen leven, duh

Edit: En waar bemoei ik me eigenlijk mee... Nou ja, dat is nou het voorrecht van dit forum; dat mensen dingen posten en dat ik daar dan op mag reageren.

Ik ben wel erg benieuwd naar Starsailorr irl trouwens. Durf je ooit nog op een meeting te komen?

Laatst gewijzigd op 08-05-2007 om 22:56.
Oud 08-05-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 08-05-2007 @ 23:24 :
crimson, je bent een loser.

-ruzie maken via internet; kansloos, per definitie
-ruzie maken met iemand die 6 jaar jonger is dan jijzelf, helemaal kansloos
-ontmoedigen in plaats van het meisje aanmoedigen en advies en tips te geven. Immers, jij laat je ook aandrijven door een kerel die 7 jaar ouder is dan jij.
-je kortzichtigheid aangaande de relatie van forumlid 'starsailorr' is echt shockerend. Wellicht is de relatie tussen haar en haar vriend heel anders dan jij je voor kunt stellen? Je kent haar niet, noch haar vriend. De kans is groot dat zij heel anders is dan de doorsnee 13-jarige, en dat daarom die relatie kans van slagen heeft. Om bij voorbaad er al op af lopen te geven getuigd van een flinke portie kortzichtigheid en intolerantie. Jij zult perfect op je plaats zijn in de USA: het land van intolerantie, hypocrisie en kortzichtigheid.

Dit is trouwens mijn laatste post op 'het grote gele forum'. Ik heb genoeg van de kortzichtigheid en eigenlijk, verbazingwekkend lage niveau van posten alhier.

edit:

@mods: en waag het om deze post te editen. dat bevestigd dan eens te meer hoe zielig dit forum is.
Hihihi
Oud 08-05-2007, 23:21
Pandora
Avatar van Pandora
Pandora is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 08-05-2007 @ 23:24 :

Dit is trouwens mijn laatste post op 'het grote gele forum'. Ik heb genoeg van de kortzichtigheid en eigenlijk, verbazingwekkend lage niveau van posten alhier.
Hilarisch
__________________
put on your red shoes
Oud 08-05-2007, 23:29
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Oh jeetje, leer nou toch eens om dit soort dingen per PM of MSN op te lossen.
Oud 08-05-2007, 23:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bloem schreef op 09-05-2007 @ 00:29 :
Oh jeetje, leer nou toch eens om dit soort dingen per PM of MSN op te lossen.
Tjee er is toch niets mis met een discussie nav een topic? Waarom zijn ze er anders?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-05-2007, 23:37
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Uiteraard, ik heb alleen de "discussies" met Orpheo wel een beetje gehad.
Oud 09-05-2007, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 09-05-2007 @ 00:37 :
Uiteraard, ik heb alleen de "discussies" met Orpheo wel een beetje gehad.
Nou voila, vanaf nu reageert hij nergens meer op.

Ben ik de enige die nu de neiging heeft om hem ontzettend op de kast te jagen?
Oud 09-05-2007, 07:43
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-05-2007 @ 01:13 :
Ben ik de enige die nu de neiging heeft om hem ontzettend op de kast te jagen?
Nee.
Bloem edit die post van hem ahhh toe.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 09-05-2007, 08:07
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik heb zijn ouders ontmoet. Waren echt leuke mensen! Twas ook weer super gezellig gister! Nu alleen weer heel lang wachten voordat ik hem zie
Oud 09-05-2007, 08:22
gewoonik
gewoonik is offline
twijfel twijfel twijfel.
hij doet lief, maar t voelt gewoon even niet goed. hebben elkaar een week niet gezien, daarvoor was alles leuk en veriefd en daarna voelt t niet goed meer en twijfel ik. en ik wil weten hoe t komt
Oud 09-05-2007, 08:29
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
@ Orpheo: daaag! Ik heb geprobeerd altijd zo min mogelijk op je te reageren, maar vond je post & redenaties vaak net zo walgelijk als gestoord. Dus fijn dat je teleurgesteld bent geraakt in het niveau van dit forum, die fase was ik bij jou allang voorbij .

Sorry Bloem .

@ Choclot: hoop dat jullie bij dat concert even een fijne avond kunnen hebben, los van alle moeilijke dingen. Dan ziet hij vast wel weer wat hij zo leuk aan je vindt.
@ Daydreamster: sterkte.

Hier gaat alles goed op relationeel gebied. Maar het wordt zo saai om daar hier dagelijks over te gaan zwijmelen .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 09-05-2007, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 08-05-2007 @ 23:54 :
Een paar jaar meer dan gemiddeld, okee. Maar als jij al jaren zijn droommeisje bent dan was hij zestien en jij tien. En je gaat mij niet vertellen dat jij op je tiende heel volwassen was voor je leeftijd.

Ik ben wel erg benieuwd naar Starsailorr irl trouwens. Durf je ooit nog op een meeting te komen?
Ik durf me ooit wel op een meeting te laten zien hoor, ken alleen maar verdomd weinig mensen op dit forum en zie er het nut dus niet echt van in. En op mijn tiende was ik net zo heerlijk kinderachtig als menig ander kind van tien, zo onvolwassen als maar kan.
Oud 09-05-2007, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Starsailorr schreef op 09-05-2007 @ 10:10 :
Ik durf me ooit wel op een meeting te laten zien hoor, ken alleen maar verdomd weinig mensen op dit forum en zie er het nut dus niet echt van in. En op mijn tiende was ik net zo heerlijk kinderachtig als menig ander kind van tien, zo onvolwassen als maar kan.
Dan kan iedereen lekker gechoqueerd doen Bovendien zijn meetings vaak gezellig. En dan hebben de lifestylers lekker weer wat om over te zeuren.

@Stout!: Ik heb best zin om erover te zwijmelen. Yay lieve smsjes zonder reden terwijl hij vanmiddag ook al langskomt
Oud 09-05-2007, 10:22
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Echt heel erg beroerd En dat is mijn eigen schuld
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 09-05-2007, 10:26
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 08-05-2007 @ 23:24 :
crimson, je bent een loser.

-ruzie maken via internet; kansloos, per definitie
-ruzie maken met iemand die 6 jaar jonger is dan jijzelf, helemaal kansloos
-ontmoedigen in plaats van het meisje aanmoedigen en advies en tips te geven. Immers, jij laat je ook aandrijven door een kerel die 7 jaar ouder is dan jij.
-je kortzichtigheid aangaande de relatie van forumlid 'starsailorr' is echt shockerend. Wellicht is de relatie tussen haar en haar vriend heel anders dan jij je voor kunt stellen? Je kent haar niet, noch haar vriend. De kans is groot dat zij heel anders is dan de doorsnee 13-jarige, en dat daarom die relatie kans van slagen heeft. Om bij voorbaad er al op af lopen te geven getuigd van een flinke portie kortzichtigheid en intolerantie. Jij zult perfect op je plaats zijn in de USA: het land van intolerantie, hypocrisie en kortzichtigheid.

Dit is trouwens mijn laatste post op 'het grote gele forum'. Ik heb genoeg van de kortzichtigheid en eigenlijk, verbazingwekkend lage niveau van posten alhier.

edit:

@mods: en waag het om deze post te editen. dat bevestigd dan eens te meer hoe zielig dit forum is.
Hahaha, sorry, dat zeg jij? Jij die een pauze met je vriendin wilt van een maand omdat haar vader een 'klootzak' is? Die elke maand post dat er een vriend is overleden? Jij komt al helemaal niet meer geloofwaardig over. Ook die post over baby's enzo.. Volgens mij ben je of licht autistisch of niet helemaal lekker. Of beide.
Sorry Orpheo, jij bent hier echt het grote forumraadsel, en houd je inderdaad maar aan je woord en kom niet meer terug hier. Raar mannetje.

@Starsailor: Ik denk dat ik inderdaad niet al te volwassen ben geweest in mijn reactie, daarnaast vind ik nog steeds dat 26 en 19 iets HEEL anders is dan 13 en 20. Verder wat Morgan zegt. Starsailor, ik vind je echt niet onvolwassen, maar nogmaals, je moet goed nadenken wat een jongen van 20 in een meisje 13 ziet.

Laatst gewijzigd op 09-05-2007 om 10:31.
Oud 09-05-2007, 10:31
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Getrakteerd worden op een dagje gemasseerd worden...
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 09-05-2007, 11:09
Verwijderd
<3 lief
Oud 09-05-2007, 11:20
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
afgezien van mn eigen rottigheid op relationeel gebied is dit topic momenteel wel heel erg vet
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 09-05-2007, 12:11
Verwijderd
@ Vogelvrij, Lizx, Dott, Thee Muts & stout!; dank je wel .. Iedereen is nu aan het regelen en doen, maar ik kan het gewoon niet. Ben zó moe van alles. Ik hoef helemaal niet veel te huilen, vrees dat de tranen wel komen bij de begrafenis.
Gelukkig heb ik enorm lieve collega's, hoef deze week niet te werken.
En ik heb een geweldige vriend, hij steunt me, weet dat ik er niet veel over wil praten, maar toen ik hem net op de trein zette, zei hij dat het wel goed zou komen

Vrijdag even naar Antwerpen om stoom af te blazen. Samen
Oud 09-05-2007, 12:19
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik voel me kut. Mijn neef is ongeneeslijk ziek, maar nu komt alles toch wel heel dichtbij En hij is nog zo jong. Soms is het leven niet eerlijk!
__________________
<):o)
Oud 09-05-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 08-05-2007 @ 20:31 :
Ik zou weer een miljoen hartjesdingen kunnen neerzetten, maar wat ik grappig vind.. Ik lees al een hele tijd Nala's posts en dacht altijd "dat is nu echt een goede relatie en hoe het zou moeten zijn" en vond het soms zelfs vervelend om te lezen, omdat het me confronteerde met de imperfectie van mijn relatie destijds. Maar nu, sinds deze man, herken ik me in -al- haar posts.
Wat fijn voor je! Geniet ervan Ik kijk uit naar je berichtjes de komende tijd

En wat is dit topic toch soms een vermaak met al die liefde die hier stroomt Big Brother is er soms niets bij

@ Daydream-star: Wat fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt. Sterkte met alles!
@ Spekkie: Wat kut om te horen! Wat heeft hij?
@ de rest die het nodig heeft: Ik hoop snel dat de rust weer mag wederkeren...

Ontopic: Vandaag heb ik een snipperdag, het leek wel of ik de laatste tijd constant moe was. Dus vandaag lekker de hele dag in mijn pyama met een deken op de bank. Nu is hij lekkere dingen aan het halen in de supermarkt en straks gaan we samen filmpje kijken.

Laatst gewijzigd op 09-05-2007 om 12:52.
Oud 09-05-2007, 13:13
Verwijderd
@ Nala; dank je wel, doet mij ook goed!

@ spekkie; jeetje zeg.. jij ook veel sterkte!

OT: nu zo in de stilte is het toch wel vreemd..
Oud 09-05-2007, 14:12
Verwijderd
hmm vraag me of ik wel op de eerste plek bij hem kom. Heb het vermoeden van niet. Hier ga ik hem dus mooi even mee confronteren. Ik zie hem meer niet dan wel in de week. Terwijl als hij niet constant andere onzinnige shit doet, we elkaar veel vaker kunnen zien. Als ik dan wat voorstel reageert hij eerst heel vaag. Later vind hij t helemaal geweldig en dr komt altijd wel iets tussen waardoor hij te laat komt of helemaal niet komt.

K kan niet op em bouwen en durf niet te erg verliefd op em te worden tot ik wel op em kan bouwen. Maja...

wazig verhaal denk ik



vanaaf maar es mee confronteren. Als hij zegt dat ik niet moet zeuren kan hij mooi t lazerus krijgen.

Na al dat gezeik met mn ex, wil ik es een eerlijke vent waar ik wel op de eerste plaats sta.
Oud 09-05-2007, 14:35
Nuck
Nuck is offline
We zijn fantastisch samen
__________________
As if!
Oud 09-05-2007, 15:02
Verwijderd
Het is wel duidelijk nu denk ik ^^ Vriend van ons vroeg me of we dan ook gekust hadden... "lol Nordin, ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar in mijn belevenis wordt er in een relatie wel gekust..." Nu ja, samen giechelen, want hij wist op voorhand hoe leuk ik hem vond en had me ook al een paar keer uitgehoord, maar uit Michiel had ie niets losgekregen .

Dus ik vertel dat verhaal tegen Michiel, die me schattig aankijkt en vraagt "Oh hebben we een relatie dan?" "Wat anders?" "Ja ach we hadden het niet zo uitgesproken en ja, je weet nooit..." "Klopt, je bent gewoon een scharrel en ik wil je alleen maar voor de sex!" En dan liefdevol knuffelen... OMG hoe gemist heb ik dit <333


(en hmpf, iemand die ik 3 maanden niet heb gesproken, begint opeens te lullen op msn en dat hij die dingen nooit gezegd heeft en blabla en dat hij het zo moeilijk heeft )
Oud 09-05-2007, 15:19
Drlove
Drlove is offline
zowel 26 en 19 als 13 en 20 kunnen niet, maar dat is mijn bescheiden meinig. Ik vond meisjes van 13 op mijn 15de al niet meer aantrekkelijk. Als je 20 bent hoor je op vol groeide meisjes te vallen, meisjes die legaal een discotheek in mogen, die mogen werken. Dat kan een meisje van 13 nooit zijn, hoe volwassen ze ook oogt.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Oud 09-05-2007, 15:21
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik ben heel benieuwd en nog zenuwachtiger.
Oud 09-05-2007, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 08-05-2007 @ 23:24 :
Dit is trouwens mijn laatste post op 'het grote gele forum'. Ik heb genoeg van de kortzichtigheid en eigenlijk, verbazingwekkend lage niveau van posten alhier.
Haahahahahahaha. Volgens mij ben JIJ hier het kortzichtigst van allemaal, en post jij ook nog eens de meest belachelijke dingen hier. Een pauze hebben met je vriendin omdat haar vader een klootzak is, en denken dat het door die pauze verbetert
Oud 09-05-2007, 15:48
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 08-05-2007 @ 10:13 :
de kortzichtigheid van dit forum is echt soms shockerend. de meesten hier lezen niet goed (genoeg) wat ik post en blaten maar wat.
Haha, toch mooi hoe je jouw waarheid dé waarheid maakt/probeert te maken. Maar later gast, niemand zal je missen. Ga maar lekker naar je nichterige gitaarforumpje, samen met die loser van een iwamoto.

Oja, meld het even als het uit is tussen jou en je chickie. En vooral ook op welke manier je háár wilt vermoorden.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 09-05-2007, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 09-05-2007 @ 15:35 :
We zijn fantastisch samen
Ja dat ja. Oh ik heb echt zin om een overschot te posten maar het is zó fijn nou en daar zijn we het allebei heel erg over eens, dat wij vooral heel erg leuk zijn samen en we lachen de hele tijd zo verliefderig naar elkaar en en en ik wil er de hele tijd weer over praten

Samen slechte taalspelletjes spelen op het internet en knuffelen En ik heb zin in de vakantie. Vakanties, trouwens. Lalalaaaa.
Oud 09-05-2007, 16:49
RainDrops
Avatar van RainDrops
RainDrops is offline
Ik hoef echt geen relatie. Ik wil gewoon even vrij zijn, maar dan ben je weer een slet.
__________________
Golddigger
Oud 09-05-2007, 17:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hij is wel heel erg braaf.
Ik stuur best vaak smsjes en hij stuurt vaak niks terug. Vind ik nooit zo erg, maar ik zei een keertje dat ik het best leuk zou vinden om ook s een smsje te krijgen, gewoon omdat ik dan even blij word.
Kreeg ik gisteren prompt een heel lief smsje van m!
__________________
Tsja
Oud 09-05-2007, 17:29
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
RainDrops schreef op 09-05-2007 @ 17:49 :
Ik hoef echt geen relatie. Ik wil gewoon even vrij zijn, maar dan ben je weer een slet.
Dat heeft volgens mij meer te maken met hoe je je scharrels behandelt dan de met de hoeveelheden waarmee je ze verslijt.
Oud 09-05-2007, 17:34
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mijn ex heeft een nieuwe vriendin.. en het doet me niks ik voel me genezen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 09-05-2007, 17:34
RainDrops
Avatar van RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
Bloem schreef op 09-05-2007 @ 18:29 :
Dat heeft volgens mij meer te maken met hoe je je scharrels behandelt dan de met de hoeveelheden waarmee je ze verslijt.
Dat mag je de rest van de wereld uitleggen. Ik ben het wel met je eens, maar ik behandel iedereen goed, dat zijn niet de mensen die klagen.
__________________
Golddigger
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #63
WolterB
500 10-06-2007 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.