Oud 10-06-2007, 20:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De volgende ga ik niet sluiten

Deel 63
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 10-06-2007, 21:24
Verwijderd
Vandaag anderhalf jaar samen ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Oud 10-06-2007, 22:10
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
We hebben gisteren plannen gemaakt voor de zomervakantie en ik heb er zo'n zin in! Dan hoeft ie eindelijk geen huiswerk meer te maken en kunnen we gewoon leuke dingen doen!
__________________
Tsja
Oud 10-06-2007, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Je levensstijl aanpassen is al iets heel anders dan "je leven opgeven". En, ik ken die kant van het verhaal ook hoor.. dingen in moeten leveren voor een relatie. Ik kan me best voorstellen dat mensen die het (nog) niet lukt hun vrijheid te behouden binnen een relatie, geen relatie aan willen gaan.
als ik mijn levensstijl moet aanpassen dan geef ik dus iig een gedeelte van mijn leventje op.

Binnen mijn relaties heb ik altijd genoeg vrijheid gehad, maar er valt toch niet te ontkennen dat een relatie, elke relatie, overleg, samenwerking en compromissen vereist. (wat overigens allemaal super kan zijn, maar je moet ervoor open staan en het echt willen)

Ik ben ontzettend van het uitgaan flirten etc, ook hiervoor geldt dat het misschien wel allemaal kan binnen een relatie, maar ik geloof dat het gemiddelde meisje het mij niet in dank afneemt als ik 3 avonden per week de hort op ben en dus niet bij haar ben (want stappen met je vriendin is anders)

Op het moment heb ik het er gewoon niet voor over, misschien omdat ik haar niet leuk genoeg vind, misschien ligt het niet aan haar, maar aan mij.
Oud 10-06-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 10-06-2007 @ 22:10 :
We hebben gisteren plannen gemaakt voor de zomervakantie en ik heb er zo'n zin in! Dan hoeft ie eindelijk geen huiswerk meer te maken en kunnen we gewoon leuke dingen doen!
hehe je bent 24 en je vriend moet huiswerk maken?

ik noem mijn studiewerk vaak ook nog huiswerk hoor maar nu k t zo lees klinkt t idd wel stom
Oud 10-06-2007, 23:23
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ben ruim een week verloofd en kan het eigenlijk nog steeds niet geloven
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Oud 10-06-2007, 23:23
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 10-06-2007 @ 23:22 :
hehe je bent 24 en je vriend moet huiswerk maken?

ik noem mijn studiewerk vaak ook nog huiswerk hoor maar nu k t zo lees klinkt t idd wel stom
hoe moet je het dan noemen?
als ik naar de uni ga zeg ik ook gewoon, ik ga naar school

ot: vaag, ik laat het maar even gaan allemaal.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 10-06-2007, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 10-06-2007 @ 22:33 :
als ik mijn levensstijl moet aanpassen dan geef ik dus iig een gedeelte van mijn leventje op.

Binnen mijn relaties heb ik altijd genoeg vrijheid gehad, maar er valt toch niet te ontkennen dat een relatie, elke relatie, overleg, samenwerking en compromissen vereist. (wat overigens allemaal super kan zijn, maar je moet ervoor open staan en het echt willen)

Ik ben ontzettend van het uitgaan flirten etc, ook hiervoor geldt dat het misschien wel allemaal kan binnen een relatie, maar ik geloof dat het gemiddelde meisje het mij niet in dank afneemt als ik 3 avonden per week de hort op ben en dus niet bij haar ben (want stappen met je vriendin is anders)

Op het moment heb ik het er gewoon niet voor over, misschien omdat ik haar niet leuk genoeg vind, misschien ligt het niet aan haar, maar aan mij.
Ik vind het gewoon zo kortzichtig als mensen een relatie zien als iets waar je van alles voor moet opgeven, in plaats van iets waar je van alles uit haalt. Je vrijgezellenstatus niet op willen geven en/of die ander daar niet leuk genoeg voor vinden, is een hele goede reden though. Misschien nam ik je woorden wat te letterlijk op dan
Oud 10-06-2007, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ino-chan schreef op 10-06-2007 @ 23:23 :
Ben ruim een week verloofd en kan het eigenlijk nog steeds niet geloven
Gefeliciteerd!
Oud 10-06-2007, 23:57
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
waarom vind ik het vervelend dat iedereen (lees families etc) zo dol is op mijn vriend, en dat ik continu moet horen hoe geweldig die wel niet is.

Oud 11-06-2007, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-06-2007 @ 23:25 :
Gefeliciteerd!
Ook namens mij
Citaat:
zeep007 schreef op 10-06-2007 @ 23:57 :
waarom vind ik het vervelend dat iedereen (lees families etc) zo dol is op mijn vriend, en dat ik continu moet horen hoe geweldig die wel niet is.

Hmmmz, dat is best... verontrustend? Je zou inderdaad denken dat je het juist leuk zou vinden. Of het ligt aan je beeld van je vriend of aan je beeld van je familie... denk ik

Ontopic: Fijn om telkens zijn stem te horen en lieve sms'jes te krijgen. Gelukkig is hij morgen weer thuis!
Oud 11-06-2007, 01:44
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-06-2007 @ 23:25 :
Gefeliciteerd!
Citaat:
Nala schreef op 11-06-2007 @ 00:45 :
Ook namens mij
Thanks
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Oud 11-06-2007, 06:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja, hier ook een felicitatie
En een *knuffel* voor de mensen waarbij de relatie net uit is gegaan

OT:
Ik sta boven op een hoge en puntige rots. Ga ik vliegen of heel hard naar beneden storten?
__________________
<):o)
Oud 11-06-2007, 06:49
Verwijderd
Ghehe nog maar iets meer dan 7 uur en dan zie ik hem weer. <3333
Oud 11-06-2007, 08:04
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ok, wat tijd voor mezelf was het antwoord .

@ Metal; wat extreem kut. Ik kan er verder niet echt iets zinnigs over zeggen maar veel sterkte.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 11-06-2007, 08:06
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 11-06-2007 @ 06:07 :
Ja, hier ook een felicitatie
En een *knuffel* voor de mensen waarbij de relatie net uit is gegaan

OT:
Ik sta boven op een hoge en puntige rots. Ga ik vliegen of heel hard naar beneden storten?
Ben heel benieuwd! Spannend...

OT: Ja goed, vanavond een betere poging tot hardlopen doen en verder gewoon gezellig samen eten en hangen, denk ik. <3
Oud 11-06-2007, 09:51
Verwijderd
Ik mis hem.
Oud 11-06-2007, 09:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 10-06-2007 @ 23:22 :
hehe je bent 24 en je vriend moet huiswerk maken?

ik noem mijn studiewerk vaak ook nog huiswerk hoor maar nu k t zo lees klinkt t idd wel stom

Nou ja, ik wil ook wel zeggen dat hij elke dag heel veel voorwerk moet doen voor bijvoorbeeld zijn college palperen en lokaliseren, waardoor hij een hele anatomie-atlas uit z'n hoofd moet kennen
__________________
Tsja
Ads door Google
Oud 11-06-2007, 10:06
Verwijderd
Goed <3 En over vier weekjes een weekendje Brussel samen
Oud 11-06-2007, 10:12
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Nala schreef op 11-06-2007 @ 00:45 :


Hmmmz, dat is best... verontrustend? Je zou inderdaad denken dat je het juist leuk zou vinden. Of het ligt aan je beeld van je vriend of aan je beeld van je familie... denk ik
Ik weet het al, ik zeur gewoon. Ik ben dit gewoon niet gewend, normaal ben ik de rebel en dan nu ineens iemand met de meest geweldige vriend... nu is ie dat natuurlijk ook maar nu moet ik hem delen

ik ga maar eens genieten van de rust die dat met zich meebrengt...
Oud 11-06-2007, 10:24
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 10-06-2007 @ 22:33 :
Ik ben ontzettend van het uitgaan flirten etc, ook hiervoor geldt dat het misschien wel allemaal kan binnen een relatie, maar ik geloof dat het gemiddelde meisje het mij niet in dank afneemt als ik 3 avonden per week de hort op ben en dus niet bij haar ben (want stappen met je vriendin is anders)
Ik ga eigenlijk nooit 'stappen' met m'n vriendin. Ik heb mijn vrienden, zij de hare. We komen mekaar regelmatig tegen (zo groot is Utrecht niet, helemaal na 4 uur 's nachts) maar we 'moeten' helemaal niks. Soms ga ik naar haar huis, soms blijf ik met vrienden tot 7 uur in de kroeg hangen en rollen we naar buiten als 't al licht wordt. Als we samen iets doen, gaan we naar de film en/of uit eten, of ergens anders naar toe. Dat vind ik leuker dan met haar vrienden mee te gaan.

Het is een beetje onzin dat een vriendin je perse beperkt. Dat is helemaal afhankelijk van je eigen instelling. De mijne vindt 't in ieder geval wel fijn dat ik m'n eigen leven heb.
Oud 11-06-2007, 11:08
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Oud 11-06-2007, 11:23
Verwijderd
Ik heb gister een mailtje gestuurd en nou wil ik even horen dat ik dat goed gedaan heb want ik sta er nog niet helemaal achter. Verstandelijk gezien is dit wel t beste, maar god, tis zo zwaar klote. Ik vind hem zo leuk, maar als je moet gaan twijfelen of je iemand wel leuk vind, dan klopt er toch al iets niet? Bwaah, ik word zo moe van dit gedoe. Ik wil godverdomme zijn mailtje terug lezen, misschien dat het dan iets rustiger in mijn kop word.

Vertel me eens even dat ik het goed gedaan heb?
Oud 11-06-2007, 11:36
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Wij komen altijd helemaal tot rust als we in het huis van zijn vader (die regelmatig op reis is en wij zorgen dan voor z'n katten etc.) zijn. Mooie tuin aan het water, afwasmachine, een bad, en soms zijn we elkaar zelfs even kwijt. Da's ondenkbaar in ons kleine flatje. En zelfs twee auto's tot onze beschikking, luxe!

Dus vanochtend eerst de afwasmachine uitgeruimd, toen in bad gegaan en daarna met de auto naar Utrecht.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 11-06-2007, 12:26
Jones
Gisteren was weer helemaal ok!
Advertentie
Oud 11-06-2007, 12:42
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
toch wat onzeker onnodig waarschijnlijk
__________________
Addicts of communication..
Oud 11-06-2007, 12:57
Verwijderd
@ zeep007: Even wennen, maar denk dat dit voor de verandering ook wel een keertje leuk is dan

@ Secret agent: Je hebt er goed aan gedaan om een stap te zetten. Hopelijk zorgt het voor rust.

Ontopic: Hij komt straks thuis en we zijn allebei vrij vandaag. Dus voor ons is het vandaag even weekend, lekker samen zijn
Oud 11-06-2007, 13:43
Verwijderd
Ik lig tenminste wel goed in de markt. Ofzo.
Oud 11-06-2007, 14:02
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
jezus
Volgens mij kan ik beter celibatair gaan leven want ik kwets alleen maar mensen.

Ik heb gezoend met een vriend van mij. Verdomd lekker . Maar nu ja, is het onduidelijk en eigenlijk wil hij alleen zoenen als hij iemnad leuk vindt en hij vindt me ook leuk en ik vind hem ook wel leuk, maar ik wil geen vriend en ik ja pff En nou gaan we wel een keer samen eten en dat vind ik dan weer wel leuk.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 11-06-2007, 14:15
gewoonik
gewoonik is offline
ik baal dat hij straks voor heel lang weggaat.
en heb geen zin om lief te doen enzo..
maar ik dacht eigenlijk dat t heel erg goed ging.
Oud 11-06-2007, 14:50
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik kwam een ex tegen vandaag. Vage gast is het ook
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Oud 11-06-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 11-06-2007 @ 11:23 :
Vertel me eens even dat ik het goed gedaan heb?
Je hebt het goed gedaan! Komt echt wel goed meis *knufft*

OT: voel me beetje rot, vandaag zijn we twee jaar samen, ik had een leuke dag verwacht, beetje terrasje, beetje liggen in park enzo.. Maar werd naar huis gestuurd, omdat hij moet leren. Prima, maar zeg dat dan van te voren.. Ach ja, dan morgen maar samen niets doen..
Oud 11-06-2007, 15:48
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hmmzz, en nu wilt ie me voorstellen aan zijn ouders. Maar dat vind ik zo...ja. Ik weet het niet. Het is wel lief van 'm, maar dan lijkt het meteen zo echt en zo serieus. En dat vind ik weer eng. Ik genoot eigenlijk wel van mijn vrijgezellen-leventje. En zo wilde ik nog lang doorgaan. Ik vind hem echt wel leuk, maar ik moet er nu aan denken om niet met uitgaan er nog steeds op los te flirten..toen ik zondagmiddag wakker werd kreeg ik namelijk een berichtje van een jongen dat ik hem aangerand had (lees: bij het afscheid gaf ik hem schijnbaar een zoen op zijn wang en kneep hem daarbij in zijn kont). Dat soort dingen moet ik dus echt niet meer doen!
Oud 11-06-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
gewoonik schreef op 11-06-2007 @ 14:15 :
ik baal dat hij straks voor heel lang weggaat.
en heb geen zin om lief te doen enzo..
maar ik dacht eigenlijk dat t heel erg goed ging.
dat hij lang weg gaat betekent toch niet dat het niet goed gaat

ot: afgelopen weekend was hij bij me, en het was leuk
Oud 11-06-2007, 16:39
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik vind het leuk en spontaan maar zijn vrienden beginnen ineens van "zie je hem niet zitten? Is hij niks voor jou " terwijl ik dat helemaal niet leuk vind en wil dat het blijft zoals het nu is. Ik weet niet wat hij voelt, waarschijnlijk niks, dus wil ik ook in vrede kunnen gaan als het niets wordt in plaats van me belachelijk te voelen omdat zijn vriendjes pushen terwijl ik dat niet wil. Lange zin, sorry
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 11-06-2007, 17:09
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Oh en het schijnt dat er nogal veel mensen/meisjes achter zn geld aanlopen Zoveel heeft hij nou ook weer niet? Denk ik. maarja, ik vind dat niet zo boeiend.
maar ik heb net 3 uurmet hem gemsnt en ik lachte de hele tijd, en omg ik vind hem helemaal niet leuk en al 20 smsjes in de trein en damn.
en het blijft grappig om te merken dat een jongen opgewonden van je wordt
__________________
Don't worry, be happy
Ads door Google
Oud 11-06-2007, 17:19
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Eigenlijk best wel goed..
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 11-06-2007, 17:27
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Omg hij is echt zooo lief voor me, en ja ik vind hem ook wel echt leuk enzo, maar ook:

Citaat:
Bartezz schreef op 10-06-2007 @ 22:33 :
Op het moment heb ik het er gewoon niet voor over, misschien omdat ik haar niet leuk genoeg vind, misschien ligt het niet aan haar, maar aan mij.
Oud 11-06-2007, 17:48
Vergezicht
Vergezicht is offline
Angstig, en met vragen.

Hoeveel contact kan ik maken? Ze heeft me uitgevraagd, maar móét er op om de dag contact zijn? Als je allebei om MSN bent, maar niemand spreekt elkaar aan, is dat erg? Om de dag een smsje, is dat te veel?

Dat soort dingen. En daar wordt je gek van.
Oud 11-06-2007, 18:02
gewoonik
gewoonik is offline
Citaat:
uuuf schreef op 11-06-2007 @ 15:57 :
dat hij lang weg gaat betekent toch niet dat het niet goed gaat

ot: afgelopen weekend was hij bij me, en het was leuk
nee ik doelde op dat ik geen zin heb om lief te doen enzo, mja dat hoeft eigenlijk ook niet te betekenen dat het niet goed gaat tussen ons.
had even een twijfelmoment
Oud 11-06-2007, 20:04
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Hij is een lieve mopperkont, want hij staat wel in de regen een lichtzoemertje in mn auto te bouwen, terwijl hij net nog mopperde omdat ik zo'n sloddervos ben.

En we zijn al bijna vier maanden verloofd!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 11-06-2007, 20:17
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ach ja, ik gok dat ik het maar moet zien. Ofzo. De ene kant zegt: 'hé, zeg er wat van, eis wat tijd' en de andere kant zegt: 'meid, ik herken het, dat is/was bij mij ook zo' of 'dit heet een relatie, het komt wel goed' of (van m'n vader) 'ik hou toch wel van je, wat er ook gebeurt'. Supersweet, natuurlijk, maar ja. Eén ding is duidelijk: hij heeft wat goed te maken 't Belooft voor mij iig een mooie zomer

En ik ben nog steeds snotverkouden en ik denk dat ik een oorontsteking heb ofzo en ik hoest continu en... Bah! Morgen weer werken. Nou ja, gelukkig zit m'n week op zich nog best vol, en dat is dan weer leuk.

@ Secret Agent: misschien is het omdat ik het vorige topic niet helemaal heb gelezen, maar... What's up? Mail anders even Sterkte met je toetsweek en je beslissing, by the way
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-06-2007, 20:44
Verwijderd
Aantrekkingskracht de gekste
Oud 11-06-2007, 21:32
Verwijderd
Om daar even op voort te breien. Flirten met 3 mannen tegelijk de gekste.
Oud 11-06-2007, 21:51
Nuck
Nuck is offline
Goed, ik blij met hem, hij blij met mij
__________________
As if!
Oud 11-06-2007, 21:58
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Hoewel ik hem een week geleden nog heb gezien lijkt het langer geleden. En ik wil hem best weer even zien en met hem praten want het was toch weer een raar vervelend weekend hier en daar. Ik vind het maar stom dat ik tentamens heb want kan niet onbezorgd bij hem chillen komend weekend...
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 11-06-2007, 22:43
Verwijderd
Bah. Ik ben nog steeds ziek (sinds zaterdag) en het wordt maar niet minder/beter en mijn tv is aan het stukgaan (alleen als ik hem op vol volume zet en het beeld zo bright mogelijk etc. kan ik NET iets horen/zien ) en ik verveel me dus te pletter en ik zou zoooo graag nu die kriebel in mijn nek willen voelen die hij me altijd geeft. Even wegkruipen in zijn armen. Bleeeeeh...
Oud 11-06-2007, 23:07
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ja, het gaat goed. Maar ik heb er niet zoveel over te vertellen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 12-06-2007, 01:09
Verwijderd
Ik snap mezelf niet. Waarom krijg ik een kriebel in mijn maag als iemand zegt (die sms) ''is zeker van S'' (was niet zo, helaas) maar niet als ik met hem zelf praat?
Oud 12-06-2007, 09:33
Verwijderd
@Nala, daydream-ster en ICU: danke. Ik heb t goed gedaan, dit is zoveel beter voor mij. Ik kan mijn energie beter gebruiken.
@De laatste twee: Mailtje komt jullie kant op. T duurt wat lang deze keer, druk met school. Komende week, met een beetje geluk vandaag. Beloofd!

ot: Omg, dat was een onverwachte (maar zeeeeer welkome) egoboost gisteren. Bijna anderhalf uur met een heel leuke jongen zitten kletsen. Hij was dik aan t sjanse en ik vond het echt wel grappig. Ik heb deze keer echt geen verwachtingen, daar heb ik echt geen zin in. Maar hé, een beetje plezier heb ik wel verdiend, vind ik zelf.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.