Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2007, 18:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik sta er niet op
Na meer dan 6 jaar hier op t forum nog niemand gezoend (behalve m'n vriend maar die is hier door mij gekomen, heeft superweinig posts en niemand kent hem)

Maareh... Roos en nare man? Hmm... ik roddel duidelijk niet genoeg
__________________
Tsja
Advertentie
Oud 13-06-2007, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 13-06-2007 @ 17:37 :
improved version:
[afbeelding]
graag commentaar als
- ik een lijntje heb staan dat er echt niet hoort
- je nog aanvullende info hebt
- ik je nickname verkeerd gespeld heb en je daar heel boos over bent
Ik vraag me eigenlijk alleen maar af hoe je dat allemaal weet?
Oud 13-06-2007, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 13-06-2007 @ 19:21 :
Ik vraag me eigenlijk alleen maar af hoe je dat allemaal weet?
Er zijn wel eens topics over (geweest)
Oud 13-06-2007, 18:52
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
na al die maanden kan ik nog niet zonder hem, ik ben zo leeg.. heb andere vriendjes gehad, maar niets helpt tegen de leegte..

Waarom weet ik niet meer waarom ik leef, is het zo erg
__________________
Oud 13-06-2007, 19:21
Verwijderd
zo verschrikkelijk lief is ie<3
Oud 13-06-2007, 19:30
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Lees Sarah's schema nu pas: dat is echt wel ultieme SOG

metroidminded en ik staan er niet tussen

@Maija: supernaar, sterkte
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!

Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 19:42.
Oud 13-06-2007, 19:32
Verwijderd
Aan die sterrenkaart ontbreekt nog het een en ander
Oud 13-06-2007, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 13-06-2007 @ 17:37 :
improved version:
[afbeelding]
graag commentaar als
- ik een lijntje heb staan dat er echt niet hoort
- je nog aanvullende info hebt
- ik je nickname verkeerd gespeld heb en je daar heel boos over bent

Whooh

Aanvulling:
Hanzz heeft ook wat met ezziejmeisje gehad.

Mijn naam mag ook wel zonder haakjes hoor. Post nu voornamelijk toch weer onder deze naam. Als het niet teveel moeite is.
Oud 13-06-2007, 19:49
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Hehe, mijn moeder vertelde me dat ik op mijn tiende ooit zoiets gezegd heb als: Ik krijg nooit een vriendinnetje want ik ben niet stoer genoeg. Haha.

Verder was het vandaag weer gezellig met mijn beste vriendinnetje, het is zo leuk om haar te zien als ze over haar vriendje praat, lachen, blozen, echt gaaf.
Oud 13-06-2007, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Beautiful Freak schreef op 13-06-2007 @ 20:49 :

Verder was het vandaag weer gezellig met mijn beste vriendinnetje, het is zo leuk om haar te zien als ze over haar vriendje praat, lachen, blozen, echt gaaf.
ik vind echt niets irritanter dan vriendinnetjes die on and on gaan over hun vriendjes

of vrienden die on and on gaan over vriendinnetjes
Oud 13-06-2007, 19:57
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 13-06-2007 @ 20:53 :
ik vind echt niets irritanter dan vriendinnetjes die on and on gaan over hun vriendjes

of vrienden die on and on gaan over vriendinnetjes
Hmm, het is niet dat ze de hele tijd over hem zit te praten. Maar de momenten dat ik naar hem vraag, of dat ze gewoon even over hem verteld, gaat dat gepaard met een hoop hihihi en gebloos. Ik kan dat niet van iedereen hebben, maar bij haar, en ook voor haar, vind ik het supergaaf. Misschien ook omdat ze het op liefdesgebied nooit echt getroffen heeft, en het nu wel gewoon supergoed gaat.
Oud 13-06-2007, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 13-06-2007 @ 17:37 :
improved version:
[afbeelding]
graag commentaar als
- ik een lijntje heb staan dat er echt niet hoort
- je nog aanvullende info hebt
- ik je nickname verkeerd gespeld heb en je daar heel boos over bent
omgz
Oud 13-06-2007, 20:27
Verwijderd
jah dit was echt té ernstige sog, ik ben er al met al vijf uur mee bezig geweest ofzo maargoed, ik heb er op het moment ook wel wat tijd voor
en de meeste info heb ik van wolterb
Oud 13-06-2007, 20:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kijk me scheel maar volgens mij sta ik er niet op terwijl ik wel op het lijstje van Wolter stond dacht ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-06-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 13-06-2007 @ 21:43 :
Ik kijk me scheel maar volgens mij sta ik er niet op terwijl ik wel op het lijstje van Wolter stond dacht ik.
ja de mensen die ik maar aan 1 ander kon verbinden heb ik er niet bij gezet, anders krijg je een hele rij streepjes die van 1 persoon naar 1 persoon gaan en dan ophouden
Oud 13-06-2007, 21:43
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik sta er wel op Sarah, en ik link ook maar naar één iemand.
Oud 13-06-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 13-06-2007 @ 18:03 :
er staat toch een lijntje tussen Zao en Anneka? Of ben ik nu scheel?
Kunnen er geen lijntjes weggehaald worden? Vind het zoenschema een beetje triest

OT: <3(L)
Oud 13-06-2007, 22:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Zao schreef op 13-06-2007 @ 21:56 :
Kunnen er geen lijntjes weggehaald worden? Vind het zoenschema een beetje triest
ooooh spijt?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-06-2007, 22:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Haha, sarah toch!

Bij mij mist er trouwens ook 1, maar dat geeft niet.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 22:53.
Oud 13-06-2007, 22:35
Verwijderd
Fucked up. Ik wil knuffelen met hem
Oud 13-06-2007, 22:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
En net is hij 40 minuten heen gereisd met tram- en trein, om snel naar mijn huis te rennen en mij een kusje te geven, om vervolgens weer 40 minuten terug te moeten reizen. *zucht*

Het liefst had ik hem mijn huis binnen gesleept, was ik samen lekker in bad gegaan om vervolgens wederom samen in slaap te vallen. Snel weer, hoop ik.

Lief.... en ik heb kriebels. Ik heb best een heel erg lief vriendje <3
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 13-06-2007, 23:11
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 13-06-2007 @ 23:50 :
En net is hij 40 minuten heen gereisd met tram- en trein, om snel naar mijn huis te rennen en mij een kusje te geven, om vervolgens weer 40 minuten terug te moeten reizen. *zucht*
Ahw wat lief ^^
Oud 13-06-2007, 23:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Lizx schreef op 14-06-2007 @ 00:11 :
Ahw wat lief ^^
Uhu, terwijl ik dat toch eigenlijk niet verdiend heb, maarja...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 14-06-2007, 00:49
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-06-2007 @ 17:37 :
improved version:
[afbeelding]
graag commentaar als
- ik een lijntje heb staan dat er echt niet hoort
- je nog aanvullende info hebt
- ik je nickname verkeerd gespeld heb en je daar heel boos over bent
gelukkig sta ik er niet op
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 14-06-2007, 00:52
__
Avatar van __
__ is offline
hey ik dacht dat jij weg was
Oud 14-06-2007, 06:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-06-2007 @ 17:37 :
improved version:
[afbeelding]
graag commentaar als
- ik een lijntje heb staan dat er echt niet hoort
- je nog aanvullende info hebt
- ik je nickname verkeerd gespeld heb en je daar heel boos over bent
Omg
Van wie heb je die informatie?
__________________
<):o)
Oud 14-06-2007, 06:16
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-06-2007 @ 18:01 :
Spekkie heeft met Secreet gezoend? Stelletje breezah-bi'tjes!

Er staan er nog meer niet op, uit 2001, maar laten we dat maar zo houden
__________________
<):o)
Oud 14-06-2007, 07:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
__ schreef op 14-06-2007 @ 01:52 :
hey ik dacht dat jij weg was
Idd, doe iedereen een plezier en hou je aan je woord en blijf lekker weg hier.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-06-2007, 07:08
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Zao schreef op 13-06-2007 @ 22:56 :
Kunnen er geen lijntjes weggehaald worden? Vind het zoenschema een beetje triest

OT: <3(L)
Had je maar eerder moeten bedenken en of je privacy beter beschermen of gewoon geen forummers zoenen ...


Ontopic: Ik ben toe aan wat leven in m'n ontbrekende liefdesleven, al heb ik niet de behoefte aan een relatie...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-06-2007, 07:41
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-06-2007 @ 17:37 :
improved version:
[afbeelding]
graag commentaar als
- ik een lijntje heb staan dat er echt niet hoort
- je nog aanvullende info hebt
- ik je nickname verkeerd gespeld heb en je daar heel boos over bent
Maypole heet tegenwoordig rioto
Oud 14-06-2007, 07:54
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Het gaat, het gaat.
Met hem gaat het heel redelijk. We hebben het leuk, soms loopt het alleen wat stroef. Binnenkort is zijn brommer gefixt en dan komt hij deze kant op, benieuwd wat daar van komt.

Met de 'oude' vrienden gaat het aardig. Weinig tijd voor ze en zij voor mij. Hopelijk de 22e een reünie, 's avonds eten en dan naar een feestje. Sowieso de 26e een feestje bij één van de meisjes, dus dat is tof.

Met de 'nieuwe' vrienden is het aflopende, nog twee weken en dan is school voorbij. Vermoed dat ik met zo'n vier mensen contact houd en dat is prima.

Nog steeds leuk om contact te hebben met mijn nieuw ontdekte buurmeisje, zo spontaan en gezellig. Moet meer meegaan in die spontaniteit. En met mijn oldtimervriendin gaat het wat minder. Al een maand nauwelijks gesproken en niet gezien, haat deze perioden. De ene keer zien we elkaar de hele dag en dan weer praktisch niet, vervelend. Maar op dit moment niet de energie om er iets aan te doen. Voor ik op vakantie ga maar even langs.
Oud 14-06-2007, 07:56
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Het was leuk. Tof. Maar de 2mensen die mee waren praatten teveel . Dan sta je telkens op het punt om te gaan zoenen, en dan zeggen ze weer iets grappigs....

Maargoed. We denken wel hetzelfde. Dit was niet het plan, maar het is wel te leuk om te stoppen, maar we krijgen niet zomaar wat. Fijn, dat hij ook zo denkt.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 14-06-2007, 07:56
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 13-06-2007 @ 15:07 :

Hoi! Wat fijn dat je verliefd bent


OT: Net ging ik even met haar mee om te kopieëren want ik had even geen zin in leren en even buiten zijn is goed en het deed me denken aan toen ik, ergens begin dit schooljaar, met haar meeging om een nieuwe telefoon te kopen. Het voelde net zo en het was een dag waarop ik had kunnen weten dat ik verliefd op haar zou worden, zoiets. Hm, ik ben blij met 'r.
euhm wacht ff vogelvrij = voor de meisjes? Had ik van jou echt ni verwacht Maar verder, leuk voor je.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 14-06-2007, 07:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 14-06-2007 @ 08:56 :
euhm wacht ff vogelvrij = voor de meisjes? Had ik van jou echt ni verwacht Maar verder, leuk voor je.
Dat wist je toch, dacht ik?

Ik voldoe ook nooit aan verwachten
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 14-06-2007, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 13-06-2007 @ 22:43 :
Ik sta er wel op Sarah, en ik link ook maar naar één iemand.
ja maar die linkt dan weer door naar andere iemanden!
Oud 14-06-2007, 08:26
Verwijderd
Vannacht echt geweldig gekletst (op MSN) met een klasgenoot, hij is zo grappig! We denken over veel dingen hetzelfde en hebben dezelfde humor.
Geloof dat ik de laatste tijd mijn mannelijke vriendenkring aan het uitbreiden ben. Jay voor mannen die verder niets zoeken achter het contact dat je met ze hebt..
Oud 14-06-2007, 08:53
Li
Avatar van Li
Li is offline
Haha trouwens heb wel met een forummer gezoend, 4 jaar geleden ofzo met biertjehakken of hoe hij ook heette, maar die kende ik IRL
Misschien moet daar ook maar een streepje bij
Oud 14-06-2007, 09:33
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Gisteren had ik een geheime missie.. Ik had een lief kaartje gekocht en had daar een lief gedichtje op geschreven. Daarna heb ik die verstopt onder zijn boek in het nachtkastje. Ik had nog wel even gesmst of hij dat boek nog ging lezen anders dan vond hij het kaartje natuurlijk nooit Dus ik was nogal zenuwachtig (ik was alweer thuis). Uiteindelijk kwam hij het kaartje pas tegen toen hij het boek teruglegde en hij vond het heel lief
__________________
Addicts of communication..
Oud 14-06-2007, 09:36
Verwijderd
Haha, zo leuk dat hij soms even zo heel bewust zich beseft van: wat is het eigenlijk toch vreselijk leuk samen (en dat hij dat dan ook honderd keer gaat meedelen natuurlijk ). En dan vindt hij het heel erg leuk dat ik altijd vergeet waar hij het over heeft en dat hij dan gewoon wacht tot ik het zelf weer bedenk in plaats van het uit te leggen, of dat ik tien minuten kan vertellen over hoe ik nieuwe schoenen heb gekocht

En eigenlijk had hij vroeg college maar hij is lekker bij mij in bed blijven liggen en uiteindelijk hebben we maar foute filmpjes van Britain's got talent gekeken

Het gaat de laatste maanden echt uitzonderlijk goed allemaal.
Oud 14-06-2007, 09:44
__
Avatar van __
__ is offline
weet iemand eigenlijk de link naar dat topic met het beroemde "lijstje van wolter"?
Oud 14-06-2007, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 14-06-2007 @ 08:08 :
Had je maar eerder moeten bedenken en of je privacy beter beschermen of gewoon geen forummers zoenen ...
Wijsheid komt met de jaren.
Oud 14-06-2007, 10:10
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 14-06-2007 @ 10:44 :
weet iemand eigenlijk de link naar dat topic met het beroemde "lijstje van wolter"?
Lijstje van Wolter
Oud 14-06-2007, 10:15
Verwijderd
Goeeeed!
Oud 14-06-2007, 10:26
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-06-2007 @ 17:37 :
improved version:

graag commentaar als
- ik een lijntje heb staan dat er echt niet hoort
- je nog aanvullende info hebt
- ik je nickname verkeerd gespeld heb en je daar heel boos over bent
Tricks en missneurotica hebben ook een hele tijd een relatie gehad
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 14-06-2007, 10:27
Verwijderd
This is going way to fast. Ik heb er even geen zin in. Ik ga hem dat heel duideljik maken. Ik wil niks, moet niks op het moment. Ik het echt geen zin in. Dat ik eerst J. maar eens goed verwerk.

Soms heb je wel eens van die dagen dat je je ongesteld voelt maar het niet bent. Omg, E., je hebt zo'n gelijk!
Oud 14-06-2007, 10:59
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Zooo we hebben weer even een grote opleving .
En een vriendinnetje is gisteren 'uit de kast gekomen', ben blij voor haar . Geen grote verrassing.
En ik heb een baaldag genomen van mijn studieschema, nu ben ik brak maar wel heel gelukkig.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 14-06-2007, 11:24
Verwijderd
Ik word helemaal gek hier. Ik ben misschien dan wel te oud om me nog druk te maken om msn-namen maar I don't give a fuck. Waarom heeft hij nou Forever in my heart in zijn naam staan? Hij is niet van de kleffe I love you forever and ever namen, heeft hij nooit. Ook niet als hij een vriendin heeft. Ik zweer het je, ik ben om te schieten als hij nu al een andere vriendin heeft.
"Ik hou van je en dat heb ik gedaan sinds vt4 dus al bijna drie jaar." Flikker toch op, want meentie zich wel niet. Klootzak. Echt. Bah. Maar nou ben ik me weer van alles in mijn hoofd aan t halen en dingen in aan t vullen. Moet ik hem nou aanspreken met: wie is dr forever in je heart? Neeeeeeee, niet doen. Twee maanden geen contact, had ik gezegd. Heb dan voor deze ene keer ook eens een fucking beetje zelfdiscipline.

[SIZE=0.5]En stiekem is er wel een heel heel heel heel klein stemmetje dat zegt dat dat best wel eens voor mij zou kunnen zijn. Ik denk dat ik daar maar aan vast houdt.[/SIZE]
Oud 14-06-2007, 12:37
Verwijderd
Ik ben blij met zijn baas Manlief moet nog steeds werken, maar hij zit nu dichterbij en is dus niet meteen dagen weg voor één dienst. Fijn
Hij gaat s'ochtends meestal eerder uit bed, terwijl ik dan rustig nog een tijd blijf liggen. Maar vanochtend kwam hij weer lekker terug in bed zodat ik nog even tegen hem aan kon slapen. Ook al fijn
Oud 14-06-2007, 13:37
Verwijderd
Ik krijg opeens allemaal berichtjes binnen van mensen dat ze me missen. En dat is best fijn, weten dat mensen je belangrijk vinden en je missen. Aan de andere kant wou ik dat ze me helemaal niet hoefden te missen en dat we elkaar vaker konden zien...
Oud 14-06-2007, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 14-06-2007 @ 11:10 :
Lijstje van Wolter
Dat lijstje is wel heel gedateerd.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.