Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 15:12
Verwijderd
Damn, wat ben ik slecht in afluiten. Maar ikkanhetikkanhetikkanhet. Ik wíl het ook. Wat o damn, wat is het een loser. Uitprinten, in een evelop en ergens in een doos. Weg ermee. Uit mijn leven, voorgoed.
*Maar dat wil ik naar de printwinkel en dan regent het net weer.*
Advertentie
Oud 14-06-2007, 16:19
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm ik vind m geloof ik steeds echter leuk vinden ofzo.. Maar hij deed weer wel wat anders.. Hm. Nouja vanavond zie ik m ws met uitgaan.
Oud 14-06-2007, 16:46
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 14-06-2007 @ 11:10 :
Lijstje van Wolter
Omg, ik sta nog op die lijst ook
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Oud 14-06-2007, 17:34
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Heb gisteravond maar een smsje gestuurd met de vraag of hij er nu überhaupt nog zin in heeft. Was misschien met een heel sarcastische ondertoon. Hij gaat me vanavond bellen. Ben benieuwd. Ik ben nu wel zover dat ik gewoon kan zeggen wat ik er nu van vind.

Anyway, ik heb zat te doen, het weekend zit alweer vol en er zijn een hoop dingen die m'n aandacht vragen. Twee vriendinnetjes van me zijn geslaagd, dus morgen feest en een vriendinnetje is weer terug uit Ghana *doet dansje* dus daar ga ik zaterdag mee stappen. Hartstikke goed!

En dan is er nog een collega die me een beetje kriebels geeft. We hebben die klik weetje... Hm.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 14-06-2007, 19:51
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Darko schreef op 14-06-2007 @ 17:46 :
Omg, ik sta nog op die lijst ook
ik ook

oh en het gaat goed, hij woont nu tijdelijk semi hier ivm gezeik thuis en dat gaat wel heel goed maar ik vind het ook erg fijn als hij er niet is als ik het vet druk heb gehad, zoals nu. HMM.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 14-06-2007, 20:04
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
I C U schreef op 14-06-2007 @ 18:34 :
Heb gisteravond maar een smsje gestuurd met de vraag of hij er nu überhaupt nog zin in heeft. Was misschien met een heel sarcastische ondertoon. Hij gaat me vanavond bellen. Ben benieuwd. Ik ben nu wel zover dat ik gewoon kan zeggen wat ik er nu van vind.
'kheb je verhaal gevolgd, bij mij ging het ook ongeveer zo, en nu hebben we er een punt achter gezet. Alle initiatief kwam uiteindelijk van mijn kant uit. Misschien is dat voor jullie ook de beste beslissing...?
Oud 14-06-2007, 20:17
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Drez schreef op 14-06-2007 @ 20:51 :
oh en het gaat goed, hij woont nu tijdelijk semi hier ivm gezeik thuis en dat gaat wel heel goed maar ik vind het ook erg fijn als hij er niet is als ik het vet druk heb gehad, zoals nu. HMM.
Ik heb inmiddels een logeerkamer, dus mocht het echt nodig zijn...

Lekker rustig, beetje flirten, verder niet. En eigenlijk heb ik het ook veel te druk voor een echt relationeel gebied
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 14-06-2007, 20:21
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Neiu schreef op 14-06-2007 @ 21:17 :
Ik heb inmiddels een logeerkamer, dus mocht het echt nodig zijn...

Lekker rustig, beetje flirten, verder niet. En eigenlijk heb ik het ook veel te druk voor een echt relationeel gebied
haha dat is lief van je. maar het lukt wel hoor ik moet alleen soms gewoon even de apaath (?) kunnen uithangen.

en je bent goed bezig volgens mij
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 14-06-2007, 21:27
Nuck
Nuck is offline
Bleegh tentamens...ik heb zin om allemaal leuke dingen met hem te doen!
__________________
As if!
Oud 14-06-2007, 21:33
Verwijderd
Oh hij heeft zn tshirt hier laten liggen, en dat ruikt zo verdomd lekker. Werd vanavond een beetje knorrig omdat ie weg moest en de tijd met hem altijd zo snel gaat, TE snel. En als hij er niet is gaat de tijd zo ongelooflijk langzaam. Ben door n engelsman aangereden omdat ik zo ongelooflijk hard fietste zodat ik snel bij hem kon zijn en niet meer kon remmen. -_- But it was worth it! De manier waarop hij me afdroogd als ik zeiknat thuiskom. <333 Volgend weekend blijft hij fijn slapen en is 'ie jarig, de week daarop Arrow Rock en de week daarna vakantie, dus heeeel veel samen. Mis hem nu al ontzettend en heb zoveel zin in de komende tijd..
Oud 14-06-2007, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Starsailorr schreef op 14-06-2007 @ 22:33 :
...
Ik vind het van jouw berichtjes altijd zo leuk dat het zo goed lijkt te gaan tussen jullie ondanks het leeftijdsverschil (dat was jij toch?)
Oud 14-06-2007, 22:04
Verwijderd

Hij kwam vanavond even langs omdat ik geslaagd ben, had ie stiekem geregeld met mn mama, superlief! <3
En morgen gaat ie ook mee naar de diploma-uitreiking, wat supersaai is voor hem.
Oud 14-06-2007, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 14-06-2007 @ 22:53 :
Ik vind het van jouw berichtjes altijd zo leuk dat het zo goed lijkt te gaan tussen jullie ondanks het leeftijdsverschil (dat was jij toch?)
Ja, we hebben 'n behoorlijk leeftijdsverschil En t gaat inderdaad super goed. T enige nadeel is dat dat ik hem enorm vaak zie, maar het toch te weinig lijkt.
Oud 15-06-2007, 00:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Kutgevoel de gekste.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 15-06-2007, 00:23
Verwijderd
jaar en twee maanden alweer en het gaat nog steeds goed naar mijn gevoel.
Oud 15-06-2007, 07:41
farai
Avatar van farai
farai is offline
vanavond komt die weer
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 15-06-2007, 08:09
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 15-06-2007 @ 01:13 :
Kutgevoel de gekste.
En ik ben nu echt officieel een stomme trut, en ik snap niet dat als dit me zo kut laat voelen, waarom ik het dan toch doe? Ik weet het eigenlijk ook wel: omdat ik niet weet wat ik anders wil. Maar pff dit kan echt niet meer hoor zo..
Oud 15-06-2007, 08:33
Verwijderd
Hoe vaker hij zegt dat ik me niet stom moet voelen, dat hij de eikel is, des te stommer dat ik me ga voelen en ik heb nu weer zo'n spijt dat ik dit gedaan heb. Hij bezorgt me telkens een rotgevoel en heeft het zelf wel door, weet niet hoe hij het beter kan maken en eerlijk gezegd denk ik dat het alleen beter zou worden wanneer hij zou zeggen: 'Hee, ik heb een verkeerde keuze gemaakt'.
Oud 15-06-2007, 10:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik ben verdrietig. Niet om m'n relatie, die gaat eigenlijk beter dan ooit. Maar al die mensen die geslaagd zijn... Vandaag 5 jaar geleden hoorde ik ook dat ik geslaagd was en dacht ik dat me niks meer kon gebeuren. M'n broertje was ook geslaagd en ons gezin vierde het hele weekend feest. En maandag hoorden we dat mijn vader een hartaanval had gehad en snel dood zou gaan.
__________________
Tsja
Oud 15-06-2007, 11:11
lob#2
lob#2 is offline
Hee jij,

Ik zou tegen je willen schreeuwen, je uitschelden, huilen, met je praten, maar het allerliefst wil ik gewoon tegen je aan kruipen en je armen om me heen voelen. Gewoon zoals het was. Elkaar aankijken en in de ogen lezen hoeveel je van elkaar houd. Gelukkig zijn omdat elkaar hebt en dat meer waard is dan alle miljoenen euro’s op de aarde.
We hebben het zo moeilijk, niets gaat vanzelf. Het gaat 5 dagen goed, om vervolgens een week lang problemen te hebben. En waarom? We kunnen er zelf niet eens de vingers op leggen. Er ziet iets structureel fout.
Ik voel je wegglippen, steeds harder en sneller. Het gevoel dat jij van mij houd gaf me altijd zo’n zelfvertrouwen en zo’n reden om te leven. Maar sinds kort voel ik dat niet meer. Ik weet dat je van me houd, maar ik voel het nog amper.
Ik begin te beseffen dat ik je kwijt raak, dat het puur een kwestie van tijd is. En daarvan raak ik in paniek.
Je bent mijn hart, je stroomt door mijn aderen. Maar ik weet dat omdat ik zoveel van je hou, ik je moet laten gaan, zodat je echt gelukkig kunt worden. Zodat je, je hart aan een ander kunt geven en daar gelukkig mee kan worden.
__________________
Gold won't bring you happiness wehen you're growing old.
Oud 15-06-2007, 11:20
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Eigenlijk wil ik wel weer eens gruwelijk in de watten door hem worden gelegd. Nergens aan hoeven denken, voor een weekend. Maar ja.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 15-06-2007, 11:23
Verwijderd
Citaat:
lob#2 schreef op 15-06-2007 @ 12:11 :
Hee jij,

Ik zou tegen je willen schreeuwen, je uitschelden, huilen, met je praten, maar het allerliefst wil ik gewoon tegen je aan kruipen en je armen om me heen voelen. Gewoon zoals het was. Elkaar aankijken en in de ogen lezen hoeveel je van elkaar houd. Gelukkig zijn omdat elkaar hebt en dat meer waard is dan alle miljoenen euro’s op de aarde.
We hebben het zo moeilijk, niets gaat vanzelf. Het gaat 5 dagen goed, om vervolgens een week lang problemen te hebben. En waarom? We kunnen er zelf niet eens de vingers op leggen. Er ziet iets structureel fout.
Ik voel je wegglippen, steeds harder en sneller. Het gevoel dat jij van mij houd gaf me altijd zo’n zelfvertrouwen en zo’n reden om te leven. Maar sinds kort voel ik dat niet meer. Ik weet dat je van me houd, maar ik voel het nog amper.
Ik begin te beseffen dat ik je kwijt raak, dat het puur een kwestie van tijd is. En daarvan raak ik in paniek.
Je bent mijn hart, je stroomt door mijn aderen. Maar ik weet dat omdat ik zoveel van je hou, ik je moet laten gaan, zodat je echt gelukkig kunt worden. Zodat je, je hart aan een ander kunt geven en daar gelukkig mee kan worden.
dit klinkt zo angstvallig bekend..
Oud 15-06-2007, 11:29
lob#2
lob#2 is offline
Helaas.
En ik het zo graag voorkomen, want ik ben bang voor de pijn.
__________________
Gold won't bring you happiness wehen you're growing old.
Oud 15-06-2007, 13:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me goed eigenlijk Ik ben nu een week single en vind het ergens heerlijk dat ik nu niet meer snel naar huis 'moet' omdat hij op me wacht, al is het maar op msn. Om zelf te kunnen bepalen bij wie je blijft slapen en wie er bij jou blijft slapen zonder gezeik. Tuurlijk blijft het raar en vreemd maar het is goed zo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-06-2007, 13:10
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik mis hem stiekem een beetje, vind het ook leuk om leuke dingen met hem te doen.

Maar ben ik nu weer verliefd op mijn ex, of wil ik gewoon een vriendje, of is het gewoon vriendschap? Of nog weer wat anders. Moeilijk om je gevoel te bepalen
Oud 15-06-2007, 13:49
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Tussen ons gaat het goed, maar ik maak me wel veel zorgen om haar. En ik wil altijd meer doen dan ik kan.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 15-06-2007, 13:59
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Al bijna een jaar vrijgezel, ben nog nooit zolang vrijgezel geweest. Maar nog steeds vind ik het wel lekker, ben het laatste jaar echt veranderd en voel me echt veel beter nu.

Ik zie wel wat er op mijn pad komt, als ik voorlopig nog vrijgezel ben vind ik het prima en mocht ik een leuke jongen tegenkomen vind ik het ook goed!
Oud 15-06-2007, 14:56
Verwijderd
Net even bij hem langs om wat op te halen maar oh wat heb ik een zin om gewoon bij hem op bed samen in slaap te vallen. Maar in plaats daarvan zit ik met red bull achter mijn computer Nou ja, hij moet toch binnen een uur op de trein dus tja.
Oud 15-06-2007, 16:45
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 15-06-2007 @ 01:13 :
Kutgevoel de gekste.
En ik snap het gewoon allemaal niet meer. Ik haat liegen, maar op dit moment lieg ik eigenlijk alles bij elkaar. Wat voel ik voor hem? Maar misschien nog wel belangrijker: wat voelt hij voor mij? Hoe krijgt hij het voor elkaar telkens weer de schijn op te houden tegenover haar? Ik zit met teveel vragen, maar zal waarschijnlijk op geen enkele antwoord gaan krijgen. Snappen zal ik het ook nooit, maar dat doet hij waarschijnlijk ook niet. Niet dat het alles ook maar iets beter maakt.

Ik zit ontzettend vol van alles, maar ben eigenlijk heel leeg
Oud 15-06-2007, 17:38
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn relationeel gebied is vaag.
Maar ik weet wel dat ik sip ben, omdat ik vandaag mijn allerlaatste school les heb gehad, nu alleen nog tentamens, stage en afstuderen! *spannend*
__________________
<):o)
Oud 15-06-2007, 18:11
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
lob#2 schreef op 15-06-2007 @ 12:11 :
Hee jij,

Ik zou tegen je willen schreeuwen, je uitschelden, huilen, met je praten, maar het allerliefst wil ik gewoon tegen je aan kruipen en je armen om me heen voelen. Gewoon zoals het was. Elkaar aankijken en in de ogen lezen hoeveel je van elkaar houd. Gelukkig zijn omdat elkaar hebt en dat meer waard is dan alle miljoenen euro’s op de aarde.
We hebben het zo moeilijk, niets gaat vanzelf. Het gaat 5 dagen goed, om vervolgens een week lang problemen te hebben. En waarom? We kunnen er zelf niet eens de vingers op leggen. Er ziet iets structureel fout.
Ik voel je wegglippen, steeds harder en sneller. Het gevoel dat jij van mij houd gaf me altijd zo’n zelfvertrouwen en zo’n reden om te leven. Maar sinds kort voel ik dat niet meer. Ik weet dat je van me houd, maar ik voel het nog amper.
Ik begin te beseffen dat ik je kwijt raak, dat het puur een kwestie van tijd is. En daarvan raak ik in paniek.
Je bent mijn hart, je stroomt door mijn aderen. Maar ik weet dat omdat ik zoveel van je hou, ik je moet laten gaan, zodat je echt gelukkig kunt worden. Zodat je, je hart aan een ander kunt geven en daar gelukkig mee kan worden.
Ook mij klinkt dat angstvallig bekend.
Oud 15-06-2007, 18:13
Verwijderd
Toch maar niet weer
Oud 15-06-2007, 18:14
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Wat schuift dat ?

Het gaat goed, ik merk aan alles dat hij gek op me is en dat is een héél fijn gevoel. Zondag gaan we lekker de hele middag chillen in een café (ik wel met m'n laptop want moet studeren) en tortillachips met gesmolten cheddarkaas eten en van elkaar genieten. En dat was zijn plan .
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit met iemand iets beters zou kunnen hebben.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 15-06-2007, 18:16
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Eeuwige roem en toegang tot het beruchte Admin.
Oud 15-06-2007, 18:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kwam er (weer eens) achter dat een bepaalde collega van me niet bepaald verkeerd is. Best wel appetijtelijk zelfs. Met z'n haar zo door de war... Maar dat mag ik niet vinden want 1) Hij is een collega en 2) Hij heeft al 100 jaar een vriendin. Potverdikkie.

@Bloem:
Ik zou graag een handje helpen, maar ben bang dat het straks hetzelfde gaat aflopen als de eerste keer en dat is voor niemand leuk. Succes met zoeken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-06-2007, 19:26
Verwijderd
Ik wil zo graag weten wat hij vindt, en of het inderdaad alleen maar eenmalig was omdat hij (en ik) zat waren.
Oud 15-06-2007, 19:29
Verwijderd
Waaah fantastisch een huisgenoot gaat waarschijnlijk weg en als we dan een beetje geluk hebben kunnen we een vriendin van mij ons huis in krijgen. Dat zou zoooo tof zijn, ik zie ons al op dat balkonnetje wijn drinken in de zomer en gewoon geweldig, nog een echte vriendin in ons huis in plaats van mensen die wel aardig zijn maar waar ik verder weinig mee heb.

Haa *dansje doet* Ik ga maar hard duimen dat het door kan gaan. Geweldig!
Oud 15-06-2007, 19:49
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Stil. Ik ben (hopelijk) wel een grootste gedeelte over het leuk vinden van hem overheen. Maarja, dat kan ook omdat ik hem nauwelijks meer gezien heb.

Misschien maar goed ook.
Oud 15-06-2007, 20:09
wup
wup is offline
Het ging even niet echt goed, maar das nu zo goed als over Al hebben we het allebei erg druk en moeten we echt goed plannen om elkaar te kunnen zien.. Hij heeft net bij mij gegeten en heeft allemaal bonbons en fudge mee genomen (L)

Ben blij dat het goed gaat. Zie het weer helemaal zitten
Oud 15-06-2007, 21:23
Verwijderd
Ik zit mezelf gigantisch in de weg. Ik ben duidelijk nog niet over m'n ex heen (wat niet erg is, want het is nu 2,5 week uit) en ik ben dus ook nog helemaal niet klaar voor een nieuwe relatie. Feit is wel dat ik nu veel met iemand praat die ik nu net 5 dagen ken via internet en hij het helemaal ziet zitten. Ik wil dingen rustig aandoen, tot rust komen, mezelf out figuren (geen woord, i know) en dan pas verder denken. Nu kan dat niet, want ik zit hier toch na een heftig gesprek met ex met natte wangen op de bank.

Dus rustig aan. Je verliest niet vaak een grote liefde. Dat moet slijten.
Oud 15-06-2007, 21:49
Jones
Citaat:
ChocLot schreef op 15-06-2007 @ 22:23 :
Ik zit mezelf gigantisch in de weg. Ik ben duidelijk nog niet over m'n ex heen (wat niet erg is, want het is nu 2,5 week uit) en ik ben dus ook nog helemaal niet klaar voor een nieuwe relatie. Feit is wel dat ik nu veel met iemand praat die ik nu net 5 dagen ken via internet en hij het helemaal ziet zitten. Ik wil dingen rustig aandoen, tot rust komen, mezelf out figuren (geen woord, i know) en dan pas verder denken. Nu kan dat niet, want ik zit hier toch na een heftig gesprek met ex met natte wangen op de bank.

Dus rustig aan. Je verliest niet vaak een grote liefde. Dat moet slijten.
Net zoals je vorige grote liefde. Dat duurde toch ook zo lang voordat je daar over heen was?
Oud 15-06-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 15-06-2007 @ 22:49 :
Net zoals je vorige grote liefde. Dat duurde toch ook zo lang voordat je daar over heen was?
Leuke trap na.
Dit raakt me op een veel dieper level dan toen. Ook al duurde die relatie veel langer. So sjaddap.
Oud 15-06-2007, 22:18
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 15-06-2007 @ 22:23 :
Feit is wel dat ik nu veel met iemand praat die ik nu net 5 dagen ken via internet en hij het helemaal ziet zitten.

en ji ziet dat niet zitten (blijkbaar) dus waarom denk je er zelfs al over?
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 15-06-2007, 22:24
Jones
Citaat:
ChocLot schreef op 15-06-2007 @ 23:13 :
Leuke trap na.
Dit raakt me op een veel dieper level dan toen. Ook al duurde die relatie veel langer. So sjaddap.
Het was niet bedoeld als een trap na. Gewoon als opmerking.
Oud 15-06-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 15-06-2007 @ 23:18 :

en ji ziet dat niet zitten (blijkbaar) dus waarom denk je er zelfs al over?
holy crap. ja ga alles uit z'n verband trekken. ik heb er nog geen zin in, hij wel. nu rpaten we leuk.
Oud 15-06-2007, 23:58
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 15-06-2007 @ 22:23 :
Dus rustig aan. Je verliest niet vaak een grote liefde. Dat moet slijten.
Dat lijkt me een heel goed advies. Je hebt de laatste tijd genoeg crap over je heen gehad, nu mag jij weer bovenaan het lijstje

Ontopic: Net terug van een gigantische bruiloft. Heel leuk en gezellig, maar stiekem dacht ik wel telkens: 'Die van ons was zo veel leuker, fijner en mooier!'
En dan zit ik in de auto onderweg naar huis en komt het besef dat hij weer niet thuis is, dat ons huisje leeg is. Dat is wel weer minder, nogal. Als hij zondag weer thuis is gaat s'avonds de telefoon uit, even tijd voor ons alleen. * zin in *
Oud 16-06-2007, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 16-06-2007 @ 00:58 :
Dat lijkt me een heel goed advies. Je hebt de laatste tijd genoeg crap over je heen gehad, nu mag jij weer bovenaan het lijstje

Ontopic: Net terug van een gigantische bruiloft. Heel leuk en gezellig, maar stiekem dacht ik wel telkens: 'Die van ons was zo veel leuker, fijner en mooier!'
En dan zit ik in de auto onderweg naar huis en komt het besef dat hij weer niet thuis is, dat ons huisje leeg is. Dat is wel weer minder, nogal. Als hij zondag weer thuis is gaat s'avonds de telefoon uit, even tijd voor ons alleen. * zin in *
Precies. Time to relax. En wachten tot zondag op je lief is stom. *aai*
Oud 16-06-2007, 07:50
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
lob#2 schreef op 15-06-2007 @ 12:11 :
Hee jij,

Ik zou tegen je willen schreeuwen, je uitschelden, huilen, met je praten, maar het allerliefst wil ik gewoon tegen je aan kruipen en je armen om me heen voelen. Gewoon zoals het was. Elkaar aankijken en in de ogen lezen hoeveel je van elkaar houd. Gelukkig zijn omdat elkaar hebt en dat meer waard is dan alle miljoenen euro’s op de aarde.
We hebben het zo moeilijk, niets gaat vanzelf. Het gaat 5 dagen goed, om vervolgens een week lang problemen te hebben. En waarom? We kunnen er zelf niet eens de vingers op leggen. Er ziet iets structureel fout.
Ik voel je wegglippen, steeds harder en sneller. Het gevoel dat jij van mij houd gaf me altijd zo’n zelfvertrouwen en zo’n reden om te leven. Maar sinds kort voel ik dat niet meer. Ik weet dat je van me houd, maar ik voel het nog amper.
Ik begin te beseffen dat ik je kwijt raak, dat het puur een kwestie van tijd is. En daarvan raak ik in paniek.
Je bent mijn hart, je stroomt door mijn aderen. Maar ik weet dat omdat ik zoveel van je hou, ik je moet laten gaan, zodat je echt gelukkig kunt worden. Zodat je, je hart aan een ander kunt geven en daar gelukkig mee kan worden.
zooooooooo herkenbaar, paar maanden geleden had ik dit ook kunnen schrijven. Heeeeel cliche, ik weet het, dit wil je vast niet horen, ik destijds ook ni maar someday word je weer gelukkig in de liefde. *spreekt uit ervaring*

@ Snoopy: sterkte meisje *knuff*

@Daantje0705: Jij was toch met keiser saus oid? Jullie leken niet alleen in mijn ogen een perfect koppel. What happened? Anyway sterkte, pm staat voor je open.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 16-06-2007, 09:21
Verwijderd
"(...) Ik ben er echt weer aan toe je te zien hoor! (...)"

Dit smste hij gisteravond. Na twee jaar (min een aantal weken ) wordt het soms 'gewoon' om zoiets te lezen. Ik vind het altijd superlief en leuk om te lezen, maar vannacht bedacht ik me dat ik wat vaker stil zou moeten staan bij lieve dingen die hij zegt/smst. Want ik bedacht me ineens hoe vet lief het eigenlijk is dat hij dat stuurt en dat ik echt wel heel erg blij met hem ben. Natuurlijk bedenk ik me dat wel vaker, maar vannacht was het ineens heel erg ofzo

Vanmiddag ga ik weer naar hem toe en ik heb er zin in!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.