Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2007, 11:37
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 24-07-2007 @ 12:14 :
what's up?

OT: morgen samen naar Spanje! (Barcelona, Valencia, Córdoba, Granada, Madrid en nog 2 kleine steden waarvan ik de naam niet kan onthouden )
Meneer is eerst naar zijn ouders gegaan ipv zelfs even te bellen om te overleggen wat we zouden doen - belt ie pas als ie al onderweg is naar z'n ouders. Ik dacht dat ik naar hem toe zou komen zodra hij thuis was, maar dat komt blijkbaar op de tweede plaats. (En het gaat er niet om dat die naar de VS waren en hij ze dus bijna 2 maand niet heeft gezien, hij moet gewoon eerst mij (willen) zien ). Als hij eventjes gebeld had voor hij weg was gegaan, had hij kunnen weten dat we allebei in dezelfde stád waren en ik dus helemaal niet bij mijn ouders zat, en dat we elkaar dus tenminste even tussendoor nog konden zien. Maar hij ging daar gewoon van uit, en bedacht ook niet dat ik sowieso weer hierheen zou komen als hij er weer was, en nou ja, ik vind het gewoon stom dat hij niet eerst even mij wil zien. Grrrr.

En ja, ik ben hoogstwaarschijnlijk onredelijk
Advertentie
Oud 24-07-2007, 12:18
Verwijderd
Onredelijk, misschien. Maar ik kan het me zo goed voorstellen
Oud 24-07-2007, 13:00
Verwijderd
Haha, ja, ik ben al weer kalm en begrijp zijn gedachtengang ook wel - als ik inderdaad bij mijn ouders zat, kost het wel even tijd om van daar naar hier te komen en dingen te regelen enzo, en dan kan hij net zo goed eerst even langs zijn ouders. Maar dat ie niet eerst even belt om te kijken waar ik ben, argh! Hebben we vannacht op een kilometer afstand liggen slapen en elkaar niet gezien. Stom joch
Oud 24-07-2007, 13:25
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 24-07-2007 @ 02:09 :
Als hij dat 'per ongeluk' doet kan hij absoluut niet op dat ding rijden of hij liegt.
hij kan heel goed rijden, en hij liegt niet

hij heeft dat ding nog niet lang hij heeft een SV1000 en tot voor kort reed hij op een SV650, dus deze heeft heel wat meer power om onder controle te houden... plus, ik was mij juist wat rechtop aan het zetten, dus omdat hij onverwacht optrok (ik dacht dat het nog en paar seconden rood zou blijven) was ik niet voorbereid en viel licht achterover, zwaartepunt verschoof, wat hem dan weer deed verschieten. ach ja goed, whatever
't was echt niet expres hoor, hij was er zelf ook niet helemaal goed van
Oud 24-07-2007, 14:02
Heja
Heja is offline
Mijn BIJNA-nieuwe lover is nu op vakantie 2 weken en daar ben ik toch echt een stuk minder happy mee dan ik dacht
En mijn ex lijkt maar niet op te willen geven vermoeiend
Oud 24-07-2007, 15:09
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Gisteren een melige bui. Het regende (winter in july!) en dan krijg ik altijd zo'n zin om met iemand (welbepaald in dit geval) voor de tv te kruipen, onder een dekentje, kom chips in aanslag, warme melk met honing, lekker cocoonen
Bui is nu over, nu wil ik hem gewoon zien! Ook al wordt het niks, op dit moment heb ik zoiets van "als het ooit iets wordt, wil ik er best de tijd voor nemen, het is het wachten zeker waard"! Maar het zou wel eens iets mogen worden
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 24-07-2007, 15:11
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Goed, we hebben het even stil proberen te houden maar aangezien het een collega van me is en we redelijk vaak samen werken merkten veel collega's van ons het wel dat er iets gaande was. We zijn vanaf december al heel erg close en vonden we elkaar toen al leuk. Omdat ik toen nog met mijn ex samen was heb ik dat proberen te verdringen, ik heb mezelf proberen voor te houden dat het toch niet zou gaan werken. Er is een periode geweest dat ik niet in twijfel zat, omdat ik mijn nieuwe vriend toen weinig zag enzo maar ik kon het de laatste maanden niet meer ontkennen dat ik iets voor hem voelde.

We hebben elkaar de afgelopen weken heel vaak gezien, veel gepraat over van alles, het loopt bij hem thuis niet geweldig, bij mij ook even niet en ik ben van mijn opleiding afgekickt omdat ik te weinig studiepunten had. Ook is hij laatst er achter gekomen dat zijn broer van 22 een meisje van 11 heeft proberen te zoenen, wat iedereen in zijn omgeving blijkbaar al wist en hij weet niet hoe hij er mee om moet gaan. Hij heeft het ook alleen maar tegen mij vertelt en hij vond het fijn om het er met mij over te hebben omdat hij mij vertrouwd zegtie. Die ouders van dat meisje hadden hem voor een barbeque gevraagd om erover te praten en hij wilde perse dat ik meeging. Achteraf was het echt een gezellige avond, we hebben het er wel over gehad maar we hebben ook ontzettend veel gelachen enzo. En morgen gaan we daar weer heen.

Het lijkt net of we al zo lang samen zijn en we elkaar al heel goed kennen (nu zijn we natuurlijk meer dan een half jaar veel met elkaar omgegaan dus daar ligt het ook veel aan denk ik).
Ik ben in ieder geval weer helemaal happy
__________________
I am..
Oud 24-07-2007, 15:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wat een baggervakantie zo. Volgens mij ga ik maar gewoon weer werken ofzo... Dit is echt niks waard, heb zo helemaal geen zin om vrij te zijn!

Ik behoor nu gewoon lekker mijn vriendje en zo nodig andere leuke mensen aan de zwemplas te liggen en klagen over hoe heet het is.
niet sjaggie achter de pc zitten luiteren naar de wind en regen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-07-2007, 15:45
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-07-2007 @ 12:37 :
Meneer is eerst naar zijn ouders gegaan ipv zelfs even te bellen om te overleggen wat we zouden doen - belt ie pas als ie al onderweg is naar z'n ouders. Ik dacht dat ik naar hem toe zou komen zodra hij thuis was, maar dat komt blijkbaar op de tweede plaats. (En het gaat er niet om dat die naar de VS waren en hij ze dus bijna 2 maand niet heeft gezien, hij moet gewoon eerst mij (willen) zien ). Als hij eventjes gebeld had voor hij weg was gegaan, had hij kunnen weten dat we allebei in dezelfde stád waren en ik dus helemaal niet bij mijn ouders zat, en dat we elkaar dus tenminste even tussendoor nog konden zien. Maar hij ging daar gewoon van uit, en bedacht ook niet dat ik sowieso weer hierheen zou komen als hij er weer was, en nou ja, ik vind het gewoon stom dat hij niet eerst even mij wil zien. Grrrr.

En ja, ik ben hoogstwaarschijnlijk onredelijk
Ai, daar zou ik ook niet blij van worden, nee... En het feit dat hij een goede reden heeft maakt het dan alleen maar erger
__________________
Tsja
Oud 24-07-2007, 16:35
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 24-07-2007 @ 14:25 :
hij kan heel goed rijden, en hij liegt niet

hij heeft dat ding nog niet lang hij heeft een SV1000 en tot voor kort reed hij op een SV650, dus deze heeft heel wat meer power om onder controle te houden... plus, ik was mij juist wat rechtop aan het zetten, dus omdat hij onverwacht optrok (ik dacht dat het nog en paar seconden rood zou blijven) was ik niet voorbereid en viel licht achterover, zwaartepunt verschoof, wat hem dan weer deed verschieten. ach ja goed, whatever
't was echt niet expres hoor, hij was er zelf ook niet helemaal goed van
Dan kan hij dus niet goed rijden. Dit heeft ook weinig met iets te veel gas te maken, meer met gas en koppeling. En als je dat kunt, lekker gevaarlijk. Het is mij iig nog nooit gebeurt, en ik heb nog niet eens mijn rijbewijs, moet je nagaan.
Oud 24-07-2007, 16:37
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-07-2007 @ 14:00 :
Haha, ja, ik ben al weer kalm en begrijp zijn gedachtengang ook wel - als ik inderdaad bij mijn ouders zat, kost het wel even tijd om van daar naar hier te komen en dingen te regelen enzo, en dan kan hij net zo goed eerst even langs zijn ouders. Maar dat ie niet eerst even belt om te kijken waar ik ben, argh! Hebben we vannacht op een kilometer afstand liggen slapen en elkaar niet gezien. Stom joch
Hahaha, vrouwen. (sorry nienke )
Oud 24-07-2007, 17:01
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Helemaal goed
__________________
Addicts of communication..
Oud 24-07-2007, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 24-07-2007 @ 17:35 :
Dan kan hij dus niet goed rijden. Dit heeft ook weinig met iets te veel gas te maken, meer met gas en koppeling. En als je dat kunt, lekker gevaarlijk. Het is mij iig nog nooit gebeurd, en ik heb nog niet eens mijn rijbewijs, moet je nagaan.
ik zeg toch ook niet dat het met gas te maken heeft ik kan zélf absoluut niet met een moto rijden en ik ken er ook nog maar weinig van. ik heb vorige week trouwens ook pas voor de eerste keer meegereden, en zijn vorige vriendin reed (zo goed als) nooit mee met de moto, dus is hij het sowieso niet echt gewend van passagiers te hebben.

...

seg, wat zit ik mij hier nu te verantwoorden?? als ik zeg dat hij wél (+ normaal gesproken ook op een zeer verantwoordelijke manier) met een moto kan rijden (rijdt) moet jij niet zitten zeggen dat het niét zo is ik zal het toch wel weten zeker?
zoiets kan toch iedereen overkomen!?
Oud 24-07-2007, 17:36
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik ben maf, maar ik mis hem.
Gelukkig heeft hij net zo veel zin om mij te zien als ik hem.
Hij praat met zn vrienden over mij, en dat vind ik een fijn gevoel.. dan voel je gewoon dat hij het serieus neemt
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-07-2007, 17:45
wup
wup is offline
Ik heb vandaag taart naar hem gebracht en dat vond ie leuk. Alleen hebben we wel te veel gegeten ervan.. pfff..
Ik zou ook zijn haar wel even knippen, maar dat mislukte nog al Dus nu heeft de kapper het echt heel kort geknipt! Moet er wel echt heel erg aan wennen, hij lijkt nu ongeveer 10 jaar jonger dan hij is.. Of misschien wel meer.
Vanavond komt een vriendin eten, en daar heb ik zin in want dat is al weer veel te lang geleden..
Oud 24-07-2007, 18:30
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 24-07-2007 @ 18:03 :
seg, wat zit ik mij hier nu te verantwoorden?? als ik zeg dat hij wél (+ normaal gesproken ook op een zeer verantwoordelijke manier) met een moto kan rijden (rijdt) moet jij niet zitten zeggen dat het niét zo is ik zal het toch wel weten zeker?
zoiets kan toch iedereen overkomen!?
Zeg ehh, hij rijdt een suzuki, noem het gewoon een motor ja. Als het een Moto Guzzi is mag je zeggen dat het een moto is.

En alleen als die gast extreem heeft zitten suffen zou dat je kunnen overkomen. Dan zou ik maar niet meer achterop stappen ah ah ah.

Citaat:
wup schreef op 24-07-2007 @ 18:45 :
Moet er wel echt heel erg aan wennen, hij lijkt nu ongeveer 10 jaar jonger dan hij is.. Of misschien wel meer.
En lijkt hij nu nog steeds 31 of wat?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 24-07-2007, 18:44
brinta
brinta is offline
Ik stuur hem veel te veel sms-jes (ik weet dat ik het rustiger aan moet doen, when you love someone, set them free etc).

Dan kan ik me weer een dagdeel beheersen, waarna ik denk: 'ach, waar maak ik me druk over, hij vindt het vast leuk iets van mij te horen'

Het ergste is: ik heb hem dit keer per sms een impertinente vraag gesteld over... raadselachtig gedrag in bed- nu reageert hij niet. Zulke vragen moet je ook face to face stellen, verdorie
Oud 24-07-2007, 18:48
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 24-07-2007 @ 19:30 :
Zeg ehh, hij rijdt een suzuki, noem het gewoon een motor ja. Als het een Moto Guzzi is mag je zeggen dat het een moto is.
Oud 24-07-2007, 19:28
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik baal zo dat er niemand thuis is. Voel me echt totaal niet lekker en nu moet ik overal zelf voor zorgen.
Wou dat ik bij 'hem' kon zijn.
Oud 24-07-2007, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 24-07-2007 @ 17:37 :
Hahaha, vrouwen. (sorry nienke )
Ik moet bij dit soort dingen ook altijd denken aan die opmerking van Ron uit een van de Harry Potter boeken... "Maar zoveel dingen kan iemand helemaal niet tegelijk voelen!..." Eh

Maar goed, hij is dus wel de hele dag weg, hè, niet eventjes een uurtje naar zijn ouders. Zie ik hem morgen pas tegen de middag. Nou ja. Hij moet maar heel lief doen. En volgens mij begrijpt hij niet eens wat ie nu fout heeft gedaan
Oud 24-07-2007, 22:11
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hij is lief.. mijn operatie was verzet naar 6 augustus, en nu gaan we 5 augustus naar castlefest.
Daarna blijft ie bij me omdat ik weet dat ik me onwijs op ga fucken.. Hij wil me geruststellen en knuffelen tot het ochtend word (huhu letterlijke quote)

Why did I ever choose my ex in stead of him
Ik was zo dom.. gelukkig dat 't allemaal nog goedgekomen is
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-07-2007, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 24-07-2007 @ 21:07 :
"Maar zoveel dingen kan iemand helemaal niet tegelijk voelen!..."
Just because yóu have the emotional range of a teaspoon.


:]
Oud 25-07-2007, 01:07
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 24-07-2007 @ 20:28 :
Ik baal zo dat er niemand thuis is. Voel me echt totaal niet lekker en nu moet ik overal zelf voor zorgen.
Wou dat ik bij 'hem' kon zijn.
1 fucking dag alleen kan je al niet. *jij fucking huillie om niets.*
Dit soort mensen komen mij commentaar geven. :r
Oud 25-07-2007, 13:00
Verwijderd
Hmpf, met vriendlief is alles weer goed, maar ik baal er nu een beetje van dat ik zoooo weinig tijd heb om iets af te spreken met vrienden.
Ik moet enorm veel werken deze twee weken, en dan voorbereiden voor vakantie en dan natuurlijk nog op vakantie.. De vriend is kwestie (stom klinkt dat zeg) werkt bij hetzelfde bedrijf, maar we werken allemaal individueel. Grmbl, baal er wel beetje van.. Maar ach, als we elkaar echt willen zien maken we wel tijd voor elkaar maar toch..
Oud 25-07-2007, 13:01
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 25-07-2007 @ 02:07 :
1 fucking dag alleen kan je al niet. *jij fucking huillie om niets.*
Dit soort mensen komen mij commentaar geven. :r


OT: Tja, relaxed geshopt net, H&M in met lege handen, terug met een tas vol. Relaxed! Was leuk om dat vriendinnetje weer te zien, we zijn zó anders en kunnen het toch nog steeds goed met elkaar vinden Nice!

Exlief en ik hebben soort van mailcontact. Gewoon, normaal. Of nou ja, niet echt normaal, eerder voorzichtig/kortaf normaal. Maar ik vind het wel best Movin' on!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 25-07-2007, 17:30
vedetje
vedetje is offline
en nu ben ik 20...

hmmm, even na middennacht een smsje om me een gelukkige verjaardag te wensen en de hoop dat ie mijn 20-jaarig zijn zou mogen mooier maken

en een uur later belde hij me, lief

vanavond na zijn training zien we elkaar waarschijnlijk

eerst nog 2 examens, he

hij zei zondag dat hij een cadeautje had voor mij, ik ben benieuwd!

en mijn beste vriendje belde ook al om me een gelukkige verjaardag te wensen

stiekem wil ik niet toegeven dat ik wel wat teleurgesteld ben dat mijn andere vrienden er niet aan denken, maar ja, ik ben er zelf ook wat de oorzaak van, ik vind ouder worden helemaal niet zo speciaal, een dag als een ander + ik heb het niet echt laten weten dat het binnenkort mijn verjaardag was en iedereen is aan het studeren dus wil ik ze ook deze week nog niet lastig vallen om uit te gaan ofzo, he, volgende week is beter

en mijn ouders zitten in het buitenland (maar dus mag ik wel rekenen op een leuk verjaardagscadeautje)

nuja, die keer dat ze mijn verjaardag vergeten waren was toch nog zieliger!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 25-07-2007, 17:38
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Jeuj, samen last minute geboekt! Woensdag naar Gran Canaria!
Oud 25-07-2007, 17:44
Verwijderd
Eh, het is uit.

Weinig zin om het hele verhaal uit te leggen. Hou het er maar op dat hij ook wilde praten over dat waar ik over wilde praten en dat we tot de conclusie kwamen dat we misschien toch niet goed genoeg bij elkaar pasten. Daarbij heeft hij gevoelens voor iemand anders gekregen deze vakantie, en daar zou je normaal gesproken wel mee kunnen werken, maar met al die twijfels die er al zaten, kappen we er toch maar mee.

Het is ook wel goed zo, ik sta er deze keer zelf achter. Het is ook niet wat om altijd maar zo onzeker te zijn over elkaar en te verschillende dingen van elkaar te willen. Maar het is heel jammer, want ik had echt gedacht dat het deze keer wél goed zou gaan. We klikken zo goed, alleen dit ene ding blíjft schuren.

Gaan weer eens proberen vrienden te zijn, ben benieuwd of het lukt. Ben ook benieuwd of hij wat met dat andere meisje krijgt, want die had ook al een vriendje. Hijzelf is zich vooral druk aan het maken, geloof ik, hij voelt zich slechter dan ik. Hmmm.

Nja. Eh. Daten, iemand?
Oud 25-07-2007, 17:46
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-07-2007 @ 18:44 :
Eh, het is uit.

Weinig zin om het hele verhaal uit te leggen. Hou het er maar op dat hij ook wilde praten over dat waar ik over wilde praten en dat we tot de conclusie kwamen dat we misschien toch niet goed genoeg bij elkaar pasten. Daarbij heeft hij gevoelens voor iemand anders gekregen deze vakantie, en daar zou je normaal gesproken wel mee kunnen werken, maar met al die twijfels die er al zaten, kappen we er toch maar mee.

Het is ook wel goed zo, ik sta er deze keer zelf achter. Het is ook niet wat om altijd maar zo onzeker te zijn over elkaar en te verschillende dingen van elkaar te willen. Maar het is heel jammer, want ik had echt gedacht dat het deze keer wél goed zou gaan. We klikken zo goed, alleen dit ene ding blíjft schuren.

Gaan weer eens proberen vrienden te zijn, ben benieuwd of het lukt. Ben ook benieuwd of hij wat met dat andere meisje krijgt, want die had ook al een vriendje. Hijzelf is zich vooral druk aan het maken, geloof ik, hij voelt zich slechter dan ik. Hmmm.

Nja. Eh. Daten, iemand?
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 25-07-2007, 17:46
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ook al zo leuk. Maar beter word ik niet afhankelijk
Oud 25-07-2007, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 25-07-2007 @ 18:44 :
...
Toch niet omdat hij eerst naar zijn ouders ging en daarna pas jouw kant op kwam.
Oud 25-07-2007, 18:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
wtf, Morgan?! Ik had juist het idee dat het met jullie heel erg goed ging. Echt klote.
Wel beter dat je er zelf achterstaat. Vrienden blijven is ook een lastige klus, maar ik hoop voor je dat het gaat lukken.
Heel veel sterkte meid. *knuffel*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-07-2007, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 25-07-2007 @ 19:23 :
wtf, Morgan?! Ik had juist het idee dat het met jullie heel erg goed ging. Echt klote.
Wel beter dat je er zelf achterstaat. Vrienden blijven is ook een lastige klus, maar ik hoop voor je dat het gaat lukken.
Heel veel sterkte meid. *knuffel*
Precies wat ik dacht.. sterkte!
Oud 25-07-2007, 18:30
wup
wup is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 24-07-2007 @ 19:30 :



En lijkt hij nu nog steeds 31 of wat?
Uhm.. nee. Was dat maar waar.

OT; Gister erg leuk gehad met een vriendin en besloten dat we zaterdag uitgaan
Ik wil hem graag zien, maar hij heeft het zo druk..Misschien dat ik straks voor dat ik moet werken nog even bij zijn werk langsga.

En @ morgan: Sterkte! Ookal kom je over alsof je het allemaal prima trekt, het zal toch wel wat kut zijn
Oud 25-07-2007, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Mentu schreef op 25-07-2007 @ 18:50 :
Toch niet omdat hij eerst naar zijn ouders ging en daarna pas jouw kant op kwam.
Haha, ja, dit leek me wel de oplossing daarvoor.

@Trimm Trabb - het stomme is dat we zelf ook dáchten dat het allemaal goed ging, en het ging ook een tijd lang echt goed (volgens mij heb ik toen strontirritant de hele tijd lopen posten dat het zo leuk was), maar dit zat er de hele tijd al onder en speelde van het winter en de afgelopen twee maand o.i.d. weer behoorlijk. Dustja. Soms wil je het zelf ook gewoon niet zíen, en dat hadden we nu eigenlijk allebei. We wilden allebei zo graag dat het zou werken dat we wederom niet duidelijk bezig zijn geweest met wat er aan de hand was. Maar goed, ik denk dat dit een kwestie is die we niet kunnen oplossen.

Ik had ook graag gezien dat het anders liep, maar op een gegeven moment moet je een grens trekken. En nou ja, voila, de aanleiding. Het wás ook vaak heel leuk, ons, maar er is ook dat steeds terugkerende vervelende. En misschien blijkt na drie maanden weer dat dit toch niet de juiste beslissing was, wie zal het zeggen. Maar wat mij betreft is dit definitief.

En wup, het gaat ook verrassend goed met me ja Zal wel komen omdat ik er de laatste tijd ook zelf veel mee bezig ben geweest en omdat ik al die tijd stiekem toch verwachtte dat het weer mis zou lopen. De eerste keer kwam het als een schok, nu was het meer zoiets van "Oh, is het eindelijk zo ver?"

Maar ik vind het toch niet echt leuk, hoor, ik weet dat het beter is maar ik wil eigenlijk toch wel graag gewoon bij hem zijn. Maar goed. Ik heb Harry Potter.

Laatst gewijzigd op 25-07-2007 om 18:45.
Oud 25-07-2007, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 25-07-2007 @ 19:42 :
Maar goed. Ik heb Harry Potter.
that's the spirit!!
Oud 25-07-2007, 19:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
veel sterkte en succes morgan, ook al sta je er zelf achter, het s toch nooit leuk..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 25-07-2007, 20:13
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja heerlijk. we zijn nu 2 dagen bij elkaar geweest en ik zit nog bij hem thuis en het is heerlijk. gister lekker in zn nieuwe huis mozaieken op de muren gemaakt en vandaag door de stad gelopen, koffie gedronken en in de zon gezeten en thuis weer aan het knutselen geslagen. en onwijs veel lol om elkaar hebben. fijn
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 25-07-2007, 20:40
Verwijderd
Sterkte dan maar, je slaat je er wel doorheen. .
Oud 25-07-2007, 20:44
Verwijderd
ik weet het niet goed. als ik met hem praat op msn of te veel smsjes stuur voelt het wel goed, maar 't is al zo lang geleden dat ik hem echt heb gezien.. dit weekend gelukkig wel, dus "we zien wel" (al had ik mezelf beloofd om die "we zien wel" houding te gaan vermijden in de toekomst)

ik hoop in elk geval dat áls het iets wordt ik niet weer verval in het te veel verwachten. Op die manier loopt het altijd, en is het ook altijd fout afgelopen ...

Pff relaties en mensen in het algemeen zijn enorm boeiend maar tegelijk ook zó lastig en allesoverheersend. In mijn hoofd dan toch
Oud 25-07-2007, 20:47
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 25-07-2007 @ 21:44 :
Pff relaties en mensen in het algemeen zijn enorm boeiend maar tegelijk ook zó lastig en allesoverheersend. In mijn hoofd dan toch
Harde waarheid.
Oud 25-07-2007, 20:52
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Morgan: Sterkte! Nogal onverwacht, moet ik zeggen Maar iig, sterkte met het vriendenzijn, ik vind het verdomd lastig. *knuv*

@ Vedetje: Gefeli!

OT: Vriendinnetje is een beetje zielig, heeft haar vakantie onverwacht moeten afbreken. Beetje jammer. Zometeen maar volgieten met wijn enzo
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 25-07-2007, 20:56
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 25-07-2007 @ 21:52 :
@ Morgan: Sterkte! Nogal onverwacht, moet ik zeggen Maar iig, sterkte met het vriendenzijn, ik vind het verdomd lastig. *knuv*

@ Vedetje: Gefeli!

OT: Vriendinnetje is een beetje zielig, heeft haar vakantie onverwacht moeten afbreken. Beetje jammer. Zometeen maar volgieten met wijn enzo
Zelfs voor ons onverwacht, en toch ook niet. Ik weet niet of het gaat lukken met het vriendenzijn. De vorige keer lukte het niet, maar ik voel me nu ongeveer zo als ik me toen pas na drie maanden voelde. Dus wie weet. Lijkt me wel fijn, want dan hoef ik hem niet echt te missen en dan heb ik niet die onzekerheid en dat drama bij. Mja.

Ik zit hier duidelijk te veel Terug naar mijn boek.
Oud 25-07-2007, 21:51
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Jeetje, Morgan. Ik was echt een beetje geschokt . Weet natuurlijk niet wat de dieperliggende oorzaken waren, maar het is goed als jullie er beiden achterstaan. Toch sterkte, want het blijft kut.

Ik mis hem, maar ik heb het ook prima. Gisteren ging ik in een internetcafé met hem op msn en eerst was het heel raar maar toen zetten we de webcams aan en toen zag ik hem weer en toen begon ik opeens te huilen . Niet echt met uithalen hoor (ik vond dit al genant genoeg) maar gewoon wat tranen. Vind het toch wel moeilijk, stiekem, heb zo'n onderliggend heimweegevoel. Maar het went vast, zeker als ik straks meer te doen heb dan op het strand liggen en boekjes lezen.
Het was wel heel frustrerend om hem te zien zonder hem aan te kunnen raken, zeker toen hij zei dat hij het vooral de eerste dagen heel moeilijk had gevonden. Toen wilde ik hem zo graag even vastpakken maar dat kon niet. Als ik thuis ben ga ik een ticket boeken .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 25-07-2007, 21:58
Verwijderd
Mijn broertje is volwassen, I know. En ik maak me nooit echt druk over waar hij uithangt en wat hij doet. Maar zodra mijn ouders het land uit zijn opeens weer wel. Het leven van een zus

En tussen ons gaat het goed. De zomer is nog niet eens begonnen, en ik heb nu al zin in de herfst. Dan gaan we weer minder werken en dan zie ik hem hopelijk weer wat vaker dan alleen af en toe in bed Maar ach, voor nu geldt nog steeds: Als we elkaar dan zien is het fijn.

....Of nee, eerst toch die zomer maar. Heb gisteren kaartjes voor ons gekocht voor Lowlands!
Oud 25-07-2007, 22:01
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
hmmm zou wel weer een relatie willen

maar lijkt er voorlopig nog nie in te zitten
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Oud 25-07-2007, 22:39
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
tis een heftig weekje
Oud 25-07-2007, 22:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Morgen even samen helemaal verwend worden met heelijke massages, peelings en ander gefruts. Heerlijk arrangementje naar de sauna

Vreemde ervaring; samen in bad bij mijn ouders. Dat is lang, lang geleden. Tja nu onze badkamer helemaal leeg gehaald is kunnen we daar niet meer terecht haha. Ik kan niet wachten tot onze nieuwe badkamer helemaal af is.
Ha mijn vriendje is leuk als hij helemaal mannelijk doet met zijn gereedschap en sloop werkzaamheden!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 25-07-2007, 22:46
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Waarom kan niets gewoon een keer normaal gaan???
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21.