Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2007, 10:42
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Naojan schreef op 26-07-2007 @ 18:07 :
Ik wil een vriendinnetje!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Advertentie
Oud 27-07-2007, 11:27
wup
wup is offline
Maandag gaan we 'iets leuks' doen. Even kijken of er een leuke fim draait of ergens wat eten ofzo.. of beide. Nu al zin in! Met hem uit eten is zo leuk
Morgen ga ik uit met een vriendin, en daar heb ik óók zin in. Is al erg lang geleden.
Aarg.. mijn zus zit met haar vriend in london en nu wil ik ook
Oud 27-07-2007, 12:09
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
leuk ik kan het niet eens aan om 'thuis' te zijn.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 27-07-2007, 13:00
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
regendruppel schreef op 27-07-2007 @ 10:27 :
Dat is echt zo'n rare redenering van haar Als je iemand leuk vind kijk je toch niet op een paar jaartjes meer (of minder)
Precies, en het scheelt maar een jaar.
Voor de vakantie was het: 'O je bent zo leuk en ik heb een zwak voor je en bla bla bla'
En na de vakantie van 'Tja, ik val toch op oudere jongens, jammer joh'.
Kutwijf
__________________
I did it for teh lulz
Oud 27-07-2007, 13:27
Verwijderd
Vanavond uiteten
En de champagne staat ook al koud
Oud 27-07-2007, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 27-07-2007 @ 14:27 :
Vanavond uiteten
En de champagne staat ook al koud
Gefeliciteerd, qua 7 jaar bij elkaar.
Oud 27-07-2007, 13:39
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hmm. Ik weet het allemaal niet meer.
Die jongen die met mij is vreemdgegaan, stuurt me een ontzettend lief mailtje van zijn vakantieadres... en dan ga ik weer twijfelen enzovoorts. Hij zette er ook in dat we na de vakantie maar moeten afspreken. En dan? Weer vreemdgaan? Hij weet nu toch dat het fout gaat?
Aargh. Stomme zak <3.

Verder is het overduidelijk dat iemand meer van me wil dan ik van hem, ik wil gewoon vrienden zijn, en dat we pas met zijn tweeën iets zijn gaan drinken was omdat het zo uitkwam, dat weet hij toch ook wel? De rest kon gewoon niet...

Ik ben ook nog zo stom geweest om een oude scharrel te contacteren, zodat ik daar de hele tijd aan moet denken. Hij heeft een vriendin, dus er gaat sowieso niets gebeuren (vanuit mij dan, want ze is op vakantie en hij liet al doorschemeren dat dat goed uitkwam), want ik ga niet nog een keer zo stom zijn.

Vanavond gewoon lekker uitgaan en alles vergeten!!
(voor zover dat gaat)
Oud 27-07-2007, 13:44
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 27-07-2007 @ 13:09 :
leuk ik kan het niet eens aan om 'thuis' te zijn.

naja typisch, me eerst neuken en dan zeggen dat hij me wle leuk vindt maar niet verliefd op me is.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 27-07-2007, 14:10
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mijn leuke/lieve/romantische idee is in werking gezet ben benieuwd wat ie ervan vind

Verder is er een collega gek op me die ik helemaal niet zie zitten en een ex van 5 jaar geleden komt aanzetten met dat ik zn grote liefde ben en of we het niet nog eens kunnen proberen

anyway, ik ben knetterverliefd op mn vriendje
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-07-2007, 14:52
wup
wup is offline
Citaat:
Dott schreef op 27-07-2007 @ 15:10 :
Mijn leuke/lieve/romantische idee is in werking gezet ben benieuwd wat ie ervan vind


Ik word een beetje nieuwsgierig
Oud 27-07-2007, 15:17
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 27-07-2007 @ 14:44 :
naja typisch, me eerst neuken en dan zeggen dat hij me wle leuk vindt maar niet verliefd op me is.
euhm, zo gaan die dingen toch?

je gaat in een gekke bui nu eenmaal niet je gevoelens evalueren. dat komt erna pas

lijkt me vrij logisch
Oud 27-07-2007, 16:45
Verwijderd
Al 3,5 jaar een pittig setje
Oud 27-07-2007, 17:34
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 27-07-2007 @ 16:17 :
euhm, zo gaan die dingen toch?

je gaat in een gekke bui nu eenmaal niet je gevoelens evalueren. dat komt erna pas

lijkt me vrij logisch

mwah, we kennen elkaar al 5 jaar lang en we hadden es afgesproken apart zeg maar,gewoon gentse feesten samen doen en we zijn vroeger nog verliefd op elkaar geweest maar dat is nooit wat geworden, ik begon hem nu wel weer leuk te vinden en hij mij ook dus toen toch maar geneukt om het ff plat te zeggen. nja.
ik ben er al over ondertussen
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 27-07-2007, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 26-07-2007 @ 12:49 :
En we zijn 7 jaar samen, en dat vieren we morgen
Alles gaat ook echt prima
gefeliciteerd!

OT:
ja godverdomme aaaaaaargh. ik ben gefrustreerd.
Oud 27-07-2007, 18:16
Verwijderd
Euh ja. Ik had zo'n ecard gestuurd en hij zegt er niets over Stomme mannen ook
Oud 27-07-2007, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 27-07-2007 @ 19:16 :
Euh ja. Ik had zo'n ecard gestuurd en hij zegt er niets over Stomme mannen ook
Misschien ingekomen in 'ongewenst' ?
Oud 27-07-2007, 18:36
Verwijderd
Nope, je krijgt zo'n bevestiging als ie gelezen is en dat was half negen vanmorgen, maar hij heeft nu al gereageerd
Oud 27-07-2007, 19:58
Nuck
Nuck is offline
Hmm, ik mis hem...Had gehoopt dat we deze vakantie toch iets meer tijd voor elkaar zouden hebben, maar we hebben het tot nu toe allebei superdruk. Nou ja, ik zie m maandag gelukkig weer eventjes
__________________
As if!
Oud 27-07-2007, 20:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nu toch maar eens, na 50 keer gebeld te zijn deze week, duidelijk gemaakt dat ik 'm ècht niet wil spreken. Hij loopt een vriendin van me ook al te stalken en te vragen over mij en hij doet echt ontzettend pushy. Ik HAAT mensen die zichzelf opdringen!
Nu maar hopen dat de boodschap eindelijk is doorgekomen en dat 'ie morgen niet ineens voor m'n neus staat om om uitleg te vragen. Morgen wordt druk, dus ik heb geen zin in ruzie.

M'n moeder is trouwens ook lekker beschermend. Ze hoorde dat 'ie weer belde. Zegt ze met een bloedserieus gezicht: "Als je van 'm af wilt zijn, wil ik je ook wel helpen hoor. Dan wil ik er wel om wedden dat 'ie je nooit meer lastig valt."
Aldus mama Soprano.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 27-07-2007 om 20:11.
Oud 27-07-2007, 20:10
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Omg hij is zoo leuk!! Hoe kan iemand zo stoer en toch zo lief tegelijk zijn. En omg wat is hij knap. En ik voel mn buik als ik aan hem denk/als ik naar hem kijk/als hij iets doet. En dat heb ik echt lang niet (nooit?) gevoeld, niet op deze manier. Hij doet iets met me wat ik ook nooit eerder gevoeld heb, en ik word echt blij en gelukkig van hem, als ik bij hem ben. Ow en ik zou hem wel als echt vriendje willen hebben. Zou het dan toch liggen aan hoe leuk ik de jongen vind?
Ow en @ morgan: uit?? jullie klonken zo blij enzo (hoe jij het omschreef) succes!
Oud 27-07-2007, 20:39
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
wup schreef op 27-07-2007 @ 15:52 :
Ik word een beetje nieuwsgierig
haha, ik post het hier zodra hij het ook heeft gezien/gekregen, als je heel nieuwsgierig bent moet je maar ff pm-en
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-07-2007, 20:41
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 27-07-2007 @ 19:06 :
gefeliciteerd!

OT:
ja godverdomme aaaaaaargh. ik ben gefrustreerd.
why?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-07-2007, 21:56
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Maarrem... Whaha. Nee oké. Ik zit mezelf gek te maken Niet doen. Maar morgenavond wordt denk ik wel leuk! Heb er zin in. En ik ben geen Bobbelientje, dat scheelt. Jeej! Het hele weekend wordt leuk! Olé!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 27-07-2007, 22:01
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oh, en ik ben weer terug bij mijn lijntjestheorie. Heel vermakelijk, het houdt me bezig. Hihi.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 27-07-2007, 22:46
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Ik voel me single !
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Oud 27-07-2007, 23:26
Verwijderd
Ik wil iemand die me niet als grof vuil behandelt en moeite wil doen voor me. Want gezeik heb ik nu wel genoeg gehad
Oud 27-07-2007, 23:59
Verwijderd
ik vind iemand leuk
Oud 28-07-2007, 01:22
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
alsin scharrel, of meer?
Oud 28-07-2007, 15:33
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Tjeez, ik ben er even niet en meteen allemaal nieuwe ontwikkelingen

OT: we hebben het naar ons zin hier. Ik geloof dat wij éindelijk uitgevonden hebben hoe we het best met elkaar kunne omgaan
__________________
Tsja
Oud 28-07-2007, 15:52
Verwijderd
We klussen ons een ongeluk. Ik kwijl heel de tijd van bewondering voor het feit dat hij -alles- weet en voor elkaar krijgt. Wtf? En ik als typisch nieuwbouwwoningstadsmeisje weet helemaal niets..

Het grote voordeel is wel dat er daardoor geen klusruzies ontstaan. Hij moet mij alles leren dus ik doe alles automatisch precies zoals hij het wil

Afscheid genomen op mijn werk donderdag. Jemig. Ik heb het niet laten zien in het bijzijn van de anderen, maar ik heb me toch een potje gejankt! Ik zal die groep zo missen. Het was zo een lekker en gezellig en verschillende groepje. Als het goed is komen ze in September met zn allen hierheen. Dit dorp heeft nog nooit zoveel allochtonen in 1 huis gezien gok ik
Oud 28-07-2007, 16:36
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik kan me niet voorstellen dat ik hem ooit niet meer leuk ga vinden.
Oud 28-07-2007, 17:34
Verwijderd
Ik mis haar. Ik wil haar weer in mijn armen kunnen sluiten en . Zucht. Het duurt nog zo lang voordat ze terug is. . Gister feestje gehad en ik miste het dansen met haar zo. Heel apart.
Oud 28-07-2007, 17:41
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hmm, ik heb reageerde best een beetje overdreven op hem. Ik kan gewoon zo ontzettend niks meer hebben van mannen. Hij is wel de laatste die daar schuldig aan is, dus een beetje kut van me dat ik het wel op hem afreageer
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 28-07-2007, 17:50
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Citaat:
ST*R schreef op 28-07-2007 @ 17:36 :
Ik kan me niet voorstellen dat ik hem ooit niet meer leuk ga vinden.
Over drie jaar kom ik terug... en dan over zes jaar etc. etc.
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Oud 28-07-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
ST*R schreef op 27-07-2007 @ 21:10 :
Omg hij is zoo leuk!! Hoe kan iemand zo stoer en toch zo lief tegelijk zijn. En omg wat is hij knap. En ik voel mn buik als ik aan hem denk/als ik naar hem kijk/als hij iets doet. En dat heb ik echt lang niet (nooit?) gevoeld, niet op deze manier. Hij doet iets met me wat ik ook nooit eerder gevoeld heb, en ik word echt blij en gelukkig van hem, als ik bij hem ben. Ow en ik zou hem wel als echt vriendje willen hebben. Zou het dan toch liggen aan hoe leuk ik de jongen vind?
Ow en @ morgan: uit?? jullie klonken zo blij enzo (hoe jij het omschreef) succes!
Ligt aan de periode En het zal je verbazen hoe veel je onbewust houdt, echt raar. Maar we hebben het inderdaad heel vaak heel leuk gehad. Er blijven alleen dingen die we allebei anders willen en die we niet kunnen/willen veranderen, tja.

Gaat trouwens eigenlijk behoorlijk prima. Moet wel redelijk veel eraan denken, maar niet op zo'n rotmanier. Bij vlagen is het kut, bij vlagen ben ik heel onrustig, ik denk omdat m'n toekomst weer zo open ligt, maar ik voel me eigenlijk gewoon goed en meestal ook vrolijk. Ongelooflijk En ook wel het bewijs dat dit wel de goede beslissing is, denk ik.
Oud 28-07-2007, 18:00
Verwijderd
Ik wil een mailtje terug, maar ondertussen denk ik ook aan hem. En aan hem. Haha. Ramp.
Oud 28-07-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 28-07-2007 @ 19:00 :
Ik wil een mailtje terug, maar ondertussen denk ik ook aan hem. En aan hem. Haha. Ramp.
Haha eigenlijk kijk ik stiekem al weer uit naar dat soort 'problemen'
Oud 28-07-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-07-2007 @ 02:22 :
alsin scharrel, of meer?
alsin zeg ik lekker niet!
Oud 28-07-2007, 18:26
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hopelijk komt ie vannacht,. ik heb zin om weer met hem uit te gaan.. en anders moet ik alsnog tot morgen wachten..

Please, oh please, laat het niet te druk zijn op zn werk (A)
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-07-2007, 18:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is net in slaap gevallen, in mijn armen, zooo lief
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-07-2007, 19:03
Verwijderd
ik heb echt een HELE rare avond achter de rug. afstudeerfeestje gehad, kende maar 2 mensen. veel mensen leren kennen, iedereen werd dronken, want gratis drank. ik aan de chocomel, want auto. vreemde conversaties gehad, me suf gelachen om domme acties, helemaal natgeregend. en mja hahaha.
Oud 28-07-2007, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 28-07-2007 @ 19:03 :
Haha eigenlijk kijk ik stiekem al weer uit naar dat soort 'problemen'
Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms enorm moe van mezelf word!
Oud 28-07-2007, 21:40
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hij belde me en vroeg om de treintijden, daarna zei hij dat ie me nog we zou spreken nou ja, ik gok dat ie wel vanavond nog komt dus ^^
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-07-2007, 01:48
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
<3<3<3
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 29-07-2007, 12:13
Verwijderd
Oh dear, volgens mij heeft ze iets teveel aan haar vriendje (= zijn beste vriend) verteld Kreeg ineens een smsje en de toon zei me wel genoeg... het was bijna medelijden. Ik wil dus niet weten wat er op hun vakantie besproken is over ons en wat er nu gaat gebeuren

Verder heb ik knallende ruzie met m'n ouders, dus het is ontzettend gezellig
Oud 29-07-2007, 12:16
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Terug uit Renesse. Heerlijk kunnen dansen in de Zoom, maar de jongens daar zijn totaal niet mijn type De groep die ik mee had was gelukkig wel ontzettend gezellig. En ik ben erachter dat 13-15 mij stukken beter ligt, dan 15-19

Afgelopen week een introductieduik gehad in de wateren van Zeeland. Zonder handschoenen gedoken en me flink opengehaald aan het schelpenrif. Bij de dokter voelde ik me toch wel heel erg sip en miste ik het wel dat ik geen special someone had die mij kon oppeppen bij het zetten van de hechting Toen heb ik mezelf echt moed in gesproken: ik kan dit ook alleen! (Yeah! )

Heb geen behoefte aan mannen op het moment, maar wel aan aandacht en knuffels van dierbaren
__________________
<):o)
Oud 29-07-2007, 12:19
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Oké gisteren had ik teveel gedronken, voor de eerste keer in mijn leven nog wel. En toen had ik een homo versierd (die ook wel eens iets met meisjes doet) die daarna weer beledigd was dat ik niet met hem ging zoenen en hem niet mee naar huis nam

Nou, sorry hoor ik had nog gewaarschuwd dat ik hard to get was (dat was overigens een grapje, maar wie gaat er nou zoenen met een homo?? En op vrijdag na zoen ik nooit zomaar met jongens ).

Al met al een enerverend weekend. Ik heb dingen gedaan die ik nooit zomaar zou doen. En nu heb ik ze toch gedaan.
Achja, je moet alles een keer doen in je leven dan maar...
Oud 29-07-2007, 12:21
farai
Avatar van farai
farai is offline
Net weer emotioneel gesprek gehad aan de tel. Begrijp hem nu ietsje beter.
T. had gelijk, hij zit écht met dingetjes en het gaat ni om mij/ons of whatever. Hij heeft gewoon tijd nodig, da begrijp ik nu en die ga ik hem ook geven. En ja, wij hebben een mooie band, dat zei die zelf en ja wij gaan contact houden en ik ga hem nog zien en ik mag 'm als maatje ook nog gewoon een knuff geven, joepie.

Ma wat ik ni begrijp: hij wist dat ik dingen lees over wicca, zonder de intentie er wat mee te doen maar het gewoon leuk vind om dat te lézen en nù vind die dat een probleem. Wat is er mis met een mooie nickname die "toevallig" mystieke betekenis heeft en waarom is dat nù een probleem en eerst niet ?
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 29-07-2007, 12:26
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-07-2007 @ 13:16 :
Terug uit Renesse. Heerlijk kunnen dansen in de Zoom, maar de jongens daar zijn totaal niet mijn type De groep die ik mee had was gelukkig wel ontzettend gezellig. En ik ben erachter dat 13-15 mij stukken beter ligt, dan 15-19

Afgelopen week een introductieduik gehad in de wateren van Zeeland. Zonder handschoenen gedoken en me flink opengehaald aan het schelpenrif. Bij de dokter voelde ik me toch wel heel erg sip en miste ik het wel dat ik geen special someone had die mij kon oppeppen bij het zetten van de hechting Toen heb ik mezelf echt moed in gesproken: ik kan dit ook alleen! (Yeah! )

Heb geen behoefte aan mannen op het moment, maar wel aan aandacht en knuffels van dierbaren
deze stond er net nog niet

Het duiken klinkt leuk, de rest is heel wat minder. Klinkt pijnlijk, die hechting. ik wens je veel beterschap ermee.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 29-07-2007, 12:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-07-2007 @ 12:16 :
Terug uit Renesse. Heerlijk kunnen dansen in de Zoom, maar de jongens daar zijn totaal niet mijn type De groep die ik mee had was gelukkig wel ontzettend gezellig. En ik ben erachter dat 13-15 mij stukken beter ligt, dan 15-19

Afgelopen week een introductieduik gehad in de wateren van Zeeland. Zonder handschoenen gedoken en me flink opengehaald aan het schelpenrif. Bij de dokter voelde ik me toch wel heel erg sip en miste ik het wel dat ik geen special someone had die mij kon oppeppen bij het zetten van de hechting Toen heb ik mezelf echt moed in gesproken: ik kan dit ook alleen! (Yeah! )

Heb geen behoefte aan mannen op het moment, maar wel aan aandacht en knuffels van dierbaren
Welcome back Succes met je hand
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #68
WolterB
500 24-08-2007 10:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.