Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2015, 17:24
Verwijderd
Twee vragen;
1. Als je alleen handbagage hebt en je vliegt van New York naar Brussel via Schiphol, is het dan bij wet verboden om niet in te checken in de vlucht van Amsterdam naar Brussel?

2. Als je alleen handbagage hebt en je gaat met een van die vieze schijtbussen van Utrecht via Groningen naar Hamburg (zonder overstappen trouwens) voor drie euro en je stapt uit in Groningen omdat je daar wil zijn en het principe van de tickets daar hetzelfde is als bij vliegen (goedkoper omdat het naar een vliegveld is dat niemand gebruikt ook al heb je dezelfde vlucht), kunnen ze je dan wettelijk gezien iets maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2015, 18:00
zion_temp
zion_temp is offline
Dat eerste kan gewoon, ik heb weleens iets vergelijkbaars gedaan (JFK - AMS - DUS).

Tweede lijkt me ook, maar dan moet de buschauffeur wel stoppen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 18:17
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Dat 2e is geen probleem. Dat heb ik vaker gedaan. Maar dan is het wel vriendelijk de buschauffeur even te vermelden dat je eerder uitstapt.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Twee vragen;
1. Als je alleen handbagage hebt en je vliegt van New York naar Brussel via Schiphol, is het dan bij wet verboden om niet in te checken in de vlucht van Amsterdam naar Brussel?
Heb dit jaar 4x een retourtje geboekt omdat dit goedkoper was dan een enkeltje bij KLM

Elke keer gewoon de retourvlucht genegeerd en nooit wat over gehoord
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 18:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Lastige vragen: ze zouden je misschien achteraf een rekening kunnen sturen voor het prijsverschil, en ik durf niet te zeggen in hoeverre dat juridisch terecht zou zijn. Volgens mij gebeurt het niet of bereiken deze zaken in ieder geval niet een rechtbank.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Heb dit jaar 4x een retourtje geboekt omdat dit goedkoper was dan een enkeltje bij KLM

Elke keer gewoon de retourvlucht genegeerd en nooit wat over gehoord
Ja! Dat weet ik, maar dat komt omdat je dan niet incheckt bij de retourvlucht en het is geen issue dat je je vlucht mist bijvoorbeeld. Maar als je doorvliegt gaat het dus om. Subtiel maar wel belangrijk verschil.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 08:30
Verwijderd
Als je JFK-Amsterdam-Brussel vliegt en je hebt ruimbagage, dan gaat je ruimbagage namelijk door naar Brussel. Als je alleen handbagage hebt dan kan skippen natuurlijk. Andersom als je naar de VS vliegt dan moet je je bagage altijd opnieuw inchecken bij Port of Entry want je moet door TSA óf je loopt het vliegveld uit.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2015, 23:18
Hazel
Hazel is offline
Wat ga je allemaal meenemen?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 02:29
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Weet wel dat ze je mijlen kunnen afpakken als je een mijlenkaart hebt. Althans, ooit gelezen dat dat weleens gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Wat ga je allemaal meenemen?
Ik? Ik kijk wel uit. Mijn huisgenoot mag mijn laptoptas vanaf een maand voor vertrek niet meer lenen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi Zomer #1885
Verwijderd
500 30-07-2016 10:05
De Kantine De saaivonden #1947
ecnelis
500 12-02-2016 13:00
Onzin vluchtelingen hulpacties
df
91 11-09-2015 23:06
Werk, Geld & Recht Huur - Servicekosten
TheWhiteOwl
23 08-01-2014 11:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.