Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2016, 08:30
Verwijderd
Ik vind jullie allemaal te dun of te dik of precies goed en lelijk of knap. Schatjes.
Advertentie
Oud 02-09-2016, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Is die persoon dementerend, dat ie het je drie keer per dag vertelt?
Sowieso. Misschien ben ik het zelf wel
Oud 02-09-2016, 16:46
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik las jullie verhalen over de dunne commentaren in de wachtkamer van het VUmc en ik dacht 'hey, die opmerking krijg ik nooit meer! Misschien ben ik een beetje aangekomen?' Toen kreeg ik voordat ik naar huis fietste van de vrouw bij de receptie een stroopwafel aangeboden. Ik sloeg hem af en toen zei ze 'eet nou maar, je bent toch veel te dun.'

Laatst gewijzigd op 02-09-2016 om 16:56.
Oud 02-09-2016, 16:47
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik hoor minstens drie keer per dag van iemand dat ik te dun ben maar het boeit me niet.
*stroopwafels naar het hoofd van deadlock werpt*
Oud 02-09-2016, 16:48
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Maar deadlock eet jij weinig of ben jij kampioen stofwisseling?
Oud 02-09-2016, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ik las jullie verhalen over de dunne commentaren in de wachtkamer van het VUmc en ik dacht 'hey, die opmerking krijg ik nooit meer! Misschien ben ik een beetje aangekomen?' Toen kreeg ik voordat ik naar huis fietste van de vrouw bij de receptie een stroopwafel aangeboden. Ik sloeg hem af en toen zei ze 'eet nou maar, je bent toch veel te dun.'
Ja, zo ja.

Citaat:
*stroopwafels naar het hoofd van deadlock werpt*
Bedankt voor deze liefdesverklaring

Citaat:
Maar deadlock eet jij weinig of ben jij kampioen stofwisseling?
Beiden. Ik krijg gemiddeld 3000-3500 kcal binnen. Begin met Good Noodles, dan nog een broodje kaas, tussen de middag meestal warme vette snacks, 's avonds meestal nog een warme maaltijd. Ergens rond 21:00 een zak chips, ergens rond 22:00/23:00 nog toetje of midnight snack. Omnomnomnom <3
Oud 02-09-2016, 22:00
Verwijderd
Mijn opa heeft echt alzheimer. Laatst vroeg ik aan hem of hij me misschien wilde helpen met dwarsfluit spelen, want dat speelde hij vroeger, en hij vond het zo'n goed idee. <3 Hij begon helemaal te lachen en zei 'oh, ja, dan ben ik weer nuttig!' <3
Oud 02-09-2016, 23:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aww
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-09-2016, 04:16
Verwijderd
Citaat:
Mijn opa heeft echt alzheimer. Laatst vroeg ik aan hem of hij me misschien wilde helpen met dwarsfluit spelen, want dat speelde hij vroeger, en hij vond het zo'n goed idee. <3 Hij begon helemaal te lachen en zei 'oh, ja, dan ben ik weer nuttig!' <3
<3
Oud 03-09-2016, 09:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn opa heeft echt alzheimer. Laatst vroeg ik aan hem of hij me misschien wilde helpen met dwarsfluit spelen, want dat speelde hij vroeger, en hij vond het zo'n goed idee. <3 Hij begon helemaal te lachen en zei 'oh, ja, dan ben ik weer nuttig!' <3
Ahwww
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-09-2016, 12:03
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Weet ik niet. Een tumor linksboven. Pillen zijn niet genoeg, ik ben eerder dit jaar geopereerd en toen konden ze een aardig deel weghalen (maar op dit moment is er geen geneesmiddel dat goed genoeg is om deze knul helemaal te verwijderen, want hij is in functionerend weefsel gegroeid). Ik kreeg een epileptische aanval.
wth wat ontzettend klote. Heel veel sterkte, hopelijk slaan de pillen goed aan.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 04-09-2016, 11:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn bovenburen hebben de zwaarste bal ter wereld uitgekozen om door het huis te gooien voor hun fucking grote malamoet. Oh my god.

Alleen maar irritant omdat hij zelf een ontzettende zeikerd is. Hij is zelfs eens met een petitie langsgekomen om de buren op de 4e uit te laten zetten wegens overlast. Omdat ze in de zomer van het balkon schreeuwen we wonen in de "ghetto", niet in Hilversum, mafkees.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-09-2016, 11:59
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
wth wat ontzettend klote. Heel veel sterkte, hopelijk slaan de pillen goed aan.
Dank je!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 05-09-2016, 14:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
DAT KUTKANKERTYFUS UWV HE Ik kreeg na mijn WW aanvraag braaf een brief met 'hoi, dit is je dagloon en we vullen je aan, oke, kusjes' en aangezien ik het met iemand van P&O had ingevuld en het UWV dat had gestuurd, dacht ik dat het allemaal goed was. Maar nu blijkt dat ik voor een of andere reden geen heffingskorting krijg (daar ga ik goddomme even voor terugbellen) en dat er VIERHONDERD EURO wordt afgehaald en ik dus onder de bijstandsnorm zit. Natuurlijk vertellen ze je dat niet van tevoren, dus ik heb nu een kankerlange maand achter de rug zonder inkomsten en nu heb ik dus een WW van LIK MIJN REET ontvangen. Nou heb ik het UWV gebeld en daarna de gemeente en nu heb ik donderdag een afspraak voor een aanvullende uitkering. Godverdomme, waarom werken die krengen niet gewoon samen en kan het UWV niet zeggen 'oh hey, je gaat het niet redden, meld je effe aan voor een aanvulling, oke, kusjes'. Ik krijg echt aids van dit soort dingen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-09-2016, 14:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Meh LP
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-09-2016, 14:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jezus wat een gedoe phoebe.

Ben je binnenkort minder afhankelijk van d uitkering nu je je school af hebt?
Oud 05-09-2016, 14:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
UWV bellen kost trouwens 4 cent per minuut en 4,5 cent als starttarief
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-09-2016, 14:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jezus wat een gedoe phoebe.

Ben je binnenkort minder afhankelijk van d uitkering nu je je school af hebt?
Ik ben sinds 1 augustus werkloos, dus een WW uitkering is waar ik recht op heb.
Ze kunnen me niet meer dwingen nog een opleiding te doen, als je dat bedoelt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-09-2016, 14:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
GODVERDOMME WAT EEN KUTTEN.

Natuurlijk hebben we loonheffingskorting aangeklikt, maar het UWV heeft een fokop gemaakt. Ze gaan me uiterlijk morgen terugbellen of het met terugwerkende kracht wordt gestort of dat ik het met de belastingaangifte kan terugkrijgen. IK MAG TOCH HOPEN DAT IK HET NU KRIJG, want wat een tyguslange maand is dit en met wat er nu op mijn rekening staat, gaat deze maand ook nogal lang worden. Maar ik ben blij dat het niet aan mij ligt en dat ik nu misschien de afspraak voor de bijstand weer kan cancelen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-09-2016, 14:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Toen ik het UWV en daarna de gemeente belde, had ik mijn betaalspecificatie nog niet gevonden, dus vandaar dat ik al een afspraak had gemaakt. Omg beter is het niet nodig. In het ergste geval heb ik alleen voor deze maand een aanvulling nodig, maar dat is nog wel te doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-09-2016, 15:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben sinds 1 augustus werkloos, dus een WW uitkering is waar ik recht op heb.
Ze kunnen me niet meer dwingen nog een opleiding te doen, als je dat bedoelt.
Nee ik bedoel dat je nu een school hebt gedaan en of het nu makkelijker is om een baan te vinden. Ik snap heel goed dat je niet aan nog een school begint!
Oud 05-09-2016, 15:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee ik bedoel dat je nu een school hebt gedaan en of het nu makkelijker is om een baan te vinden. Ik snap heel goed dat je niet aan nog een school begint!
Tot nu toe niet, het helpt natuurlijk niet dat ik niet echt in de logistiek wil maar goed, er komt vast wel iets.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-09-2016, 15:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben trouwens mijn haar aan het blonderen met een of andere superblondeer van Syoss en ik ben gewend aan jeuk en pijn, maar dit voelt gewoon alsof m'n kop in brand staat, heel raar. Maar hij was in de aanbieding en beloofde tot 9 tinten lichter, dus ach, we gaan het meemaken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-09-2016, 16:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
UWV bellen kost trouwens 4 cent per minuut en 4,5 cent als starttarief
Je kan gewoon dat buitenland nummer bellen en als ze boos worden zeg je dat je vanaf die telefoon geen 0900-nummer kan bellen of dat het een foutje was of wat dan ook en dan verbinden ze je door maar bel je denk ik nog steeds gratis.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-09-2016, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Je kan gewoon dat buitenland nummer bellen en als ze boos worden zeg je dat je vanaf die telefoon geen 0900-nummer kan bellen of dat het een foutje was of wat dan ook en dan verbinden ze je door maar bel je denk ik nog steeds gratis.
Óf eah, óf, je bent gewoon geen fucking cheapskate en betaalt gewoon die wat, hele euro? Fucking gierige kuthollanders.
Oud 06-09-2016, 03:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je kan gewoon dat buitenland nummer bellen en als ze boos worden zeg je dat je vanaf die telefoon geen 0900-nummer kan bellen of dat het een foutje was of wat dan ook en dan verbinden ze je door maar bel je denk ik nog steeds gratis.
Die kon ik niet vinden, maar ik was pissig genoeg
Citaat:
Óf eah, óf, je bent gewoon geen fucking cheapskate en betaalt gewoon die wat, hele euro? Fucking gierige kuthollanders.
Hoi Bas, doe eens leuk ofzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-09-2016, 03:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik werd vanmiddag terug gebeld door een vrouw die nogal defensief was toen ik vriendelijk liet merken dat ik niet zo blij was met hun fok op (ja eh, wie heeft het nou fout gedaan dan ) en ze wist ook niet wat er fout was gegaan, maar het komt erop neer dat ik dikke vette pech heb en het met de belastingaangifte volgend jaar terug kan krijgen bedankt kut, maar daar heb ik op dit moment natuurlijk niks aan, dus ik heb de bijstand afspraak maar laten staan.

Ben alleen zuur dat de gemeente én het UWV nu allebei aan me gaan trekken. Misschien is dat niet zo als het alleen voor een aanvulling is, maar voor niks komt de zon op, dus nou. Ik wacht het wel even af voor ik daarover ga bitchen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-09-2016, 05:57
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik ben trouwens mijn haar aan het blonderen met een of andere superblondeer van Syoss en ik ben gewend aan jeuk en pijn, maar dit voelt gewoon alsof m'n kop in brand staat, heel raar. Maar hij was in de aanbieding en beloofde tot 9 tinten lichter, dus ach, we gaan het meemaken.
Een pruik is makkelijker
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 06-09-2016, 07:09
Verwijderd
Had je geen andere opleiding kunnen doen waar je meer interesse in hebt of had je niks te kiezen? Of hoe gaat dat?
Oud 06-09-2016, 07:15
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Óf eah, óf, je bent gewoon geen fucking cheapskate en betaalt gewoon die wat, hele euro? Fucking gierige kuthollanders.
Dit zeg. ook alsof ze bij het UWV bakken met geld verdienen aan die 4 cent per minuut.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 06-09-2016, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Dit zeg. ook alsof ze bij het UWV bakken met geld verdienen aan die 4 cent per minuut.
En dan met enkele tienduizenden euro's aan spaargeld de pijp uit. Nooit wat met dat geld gedaan maar goddammit wat voelde het goed om die drie cent per minuut uit te sparen.
Oud 06-09-2016, 08:38
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik snap het idee dat het vervelend is dat je moet betalen voor de fout van iemand anders. Waar ligt de grens? 4 cent per minuut? 10 cent? 25 cent?
Oud 06-09-2016, 08:43
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik snap het idee dat het vervelend is dat je moet betalen voor de fout van iemand anders. Waar ligt de grens? 4 cent per minuut? 10 cent? 25 cent?
Die 4 cent is een manier om idioten af te schrikken die anders 25 uur per dag bellen, dus ik zie het meer als een manier om sneller iemand aan de telefoon te krijgen.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 06-09-2016, 11:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een pruik is makkelijker
Dat klopt!
Citaat:
Had je geen andere opleiding kunnen doen waar je meer interesse in hebt of had je niks te kiezen? Of hoe gaat dat?
Jawel, maar ik had toen een sollicitatiegesprek gehad en bij de afwijzing zeiden ze dat ze me wel een stageplek wilden aanbieden. Dat heb ik zelf omgebogen naar een BBL plek (ze hadden toen niet eens keurmerken enzo, dat hebben ze allemaal voor mij moeten regelen) en logistiek was wat er het dichtste bij kwam.

Er waren wel veel dingen die ik deed die ook in het boek stonden, maar soms moest ik wat creatiever omgaan met opdrachten. Als je het hebt over een magazijn en leverancier en afnemer was ons magazijn mijn leverancier én afnemer, vanuit het magazijn gezien verschoof die hele boel weer.
En ik dacht in het begin dat het leuk was! Maar helaas
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-09-2016, 21:56
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Paupertvkijkers naamzoek: Jullie willen allemaal de Nederlandse versie van Ex on the Beach kijken. Beste tv van het jaar
__________________
#JeSuisAldi
Oud 06-09-2016, 22:29
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
En Family Island voor wie van familiedrama's en vervelende pubers houdt
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-09-2016, 22:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En Family Island voor wie van familiedrama's en vervelende pubers houdt
Ik zag gister een stukje toen ik bij de buren was. Wat een tyfuskinderen. Maar wel Johnny

Ik heb trouwens iets in de opname gezet met Barbie en haar vent. Geen idee wat, maar dat zal vast ook kut pauper tv zijn.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-09-2016, 14:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
The story continues: Mevrouw van gemeente Delft belde me en vroeg me of niet gewoon recht had op WW. Ik had haar het hele verhaal verteld en ze was not amused en ging het UWV bellen. Daarna belde ze terug en was ze nog minder amused, omdat het UWV niet echt meewerkend was en ze eigenlijk had gehoopt dat het had geholpen om namens de gemeente te bellen. Maar het UWV zegt dus dat ik pech heb en omdat ik recht heb op een WW die hoger is dan de bijstand, kan de gemeente ook niks voor me doen. Als ik het niet terug zou kunnen vragen, hadden ze misschien een uitzondering kunnen maken, maar nu dus niet (ook omdat de gemeente niet hoort op te draaien voor de fouten van het UWV). Het enige dat ik kan doen is een bezwaar indienen bij het UWV, dus dat gaan we maar doen, want nou ja.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-09-2016, 16:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pffff
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-09-2016, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt!


Jawel, maar ik had toen een sollicitatiegesprek gehad en bij de afwijzing zeiden ze dat ze me wel een stageplek wilden aanbieden. Dat heb ik zelf omgebogen naar een BBL plek (ze hadden toen niet eens keurmerken enzo, dat hebben ze allemaal voor mij moeten regelen) en logistiek was wat er het dichtste bij kwam.

Er waren wel veel dingen die ik deed die ook in het boek stonden, maar soms moest ik wat creatiever omgaan met opdrachten. Als je het hebt over een magazijn en leverancier en afnemer was ons magazijn mijn leverancier én afnemer, vanuit het magazijn gezien verschoof die hele boel weer.
En ik dacht in het begin dat het leuk was! Maar helaas
Oh op die manier. Dat is dan jammer dat het achteraf tegenvalt. Zou je een andere opleiding willen doen als het kan ?
Oud 07-09-2016, 16:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, ik ben er ook wel achter dat school niet voor mij is. Ik heb gewoon geen aandachtsspanne van langer dan een jaar, denk ik.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-09-2016, 21:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Uitkering aanvragen is gewoon een full time baan
Oud 08-09-2016, 02:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bijna wel ja maar ik heb nu een prachtig bezwaar geschreven met onder andere dat het UWV lijkt te vergeten dat iemand niet kan rondkomen van 700 euro en niet erg meewerkt in het zoeken naar een oplossing. En daar is geen woord van gelogen, want ze zeggen gewoon dat ik pech heb, jammer dan, doei. En dat vind ik het irritantste van alles. Dat je er niks aan kan doen dat het fout is gegaan, prima, maar dat je die verantwoordelijkheid niet neemt en/of mij niet helpt met desnoods een soort lening tot ik het volgend jaar terug krijg en weer braaf terug kan betalen, dat is een beetje jammer. Alsof het UWV niet genoeg geld heeft liggen om mij even tegemoet te komen voor hun eigen fok op.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-09-2016, 15:56
Verwijderd
Schitterend onderzoek weer:

Citaat:
Tieners drinken meer naarmate ze vaker bierreclame op televisie te zien krijgen. Het maakt echter niet uit van welk merk de reclame is.

Tijdens het onderzoek van de Universiteit van Boston, waaraan ruim duizend 13- tot 20-jarigen meededen, is ook gelet op het verband tussen bier drinken en televisie kijken in het algemeen.

Het is in eerdere onderzoeken uitgewezen dat men meer drinkt indien hij of zij vaker de televisie aanzet. De onderzoekers van de universiteit in de Amerikaanse stad Boston beweren echter dat het uitzenden van een bierreclame ook invloed heeft op de kijkers.
Citaat:
De onderzoekers van de universiteit in de Amerikaanse stad Boston beweren echter dat het uitzenden van een bierreclame ook invloed heeft op de kijkers.
WTF, blijkt nu opeens dat reclame wérkt! Ik dacht altijd dat die bierbrouwers hun geld maar weggooiden aan reclame omdat ze anders niet wisten wat ze er mee moesten doen! Ik sta perplex!
Oud 08-09-2016, 17:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Srsly, wie kijkt er nou nog tv met reclames? Doorspoelen die hap.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-09-2016, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Srsly, wie kijkt er nou nog tv met reclames? Doorspoelen die hap.
Soms moet ik pissen. En misschien andere generatie. TV=leven.
Oud 08-09-2016, 18:52
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Alleen ouwe lullen kijken tv.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 08-09-2016, 18:55
Verwijderd
Ik denk dat ik emailnotificaties op topics waarin ik gereageerd heb maar weer aanzet. Het is tegenwoordig zo rustig dat dat wel kan.
Oud 08-09-2016, 18:58
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
De nieuwe berichten-knop doet dat toch gewoon voor je?
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 08-09-2016, 19:06
Verwijderd
Ja maar dan moet ik zelf actie ondernemen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.