Oud 30-10-2016, 14:21
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Bron?

Zie ook: http://www.drehscheibe-online.de/for...7876509,page=1
__________________
Lophophanes cristatus

Laatst gewijzigd op 30-10-2016 om 14:28.
Advertentie
Oud 30-10-2016, 14:51
Verwijderd
Je moeder.
Oud 30-10-2016, 15:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Echt nobody cares 30km/u FFS.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-10-2016, 15:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Phoeb, zullen wij het gaan hebben over iets waar ook niemand een fuck om geeft?
Karaoke jij nog?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-10-2016, 15:28
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline




<3
Oud 30-10-2016, 15:30
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Huh?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-10-2016, 15:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Omg birdkitties
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-10-2016, 16:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Het lijken net een soort van furbies.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-10-2016, 19:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Om nog eens terug te komen op de verschillen tussen mannen en vrouwen, dit artikeltje weet gelukkig precies hoe het zit én hoe de relatie met je vader voor veel problemen kan zorgen.

Citaat:
Als dochter is het belangrijk om op een gegeven moment de verbinding met je vader meer los te laten en je te verbinden met je vrouwelijke kant via je moeder. Hou je vast aan de band met je vader, dan ontwikkel je je meer vanuit je mannelijke energie. Als dochter leer je dan meer je mannetje te staan, wat zich uit in zelfstandigheid en ‘ik heb geen man nodig’. Je wordt een stoere, sterke, onafhankelijke vrouw, die moeite heeft om zich vrouwelijk en kwetsbaar op te stellen.
En ook:

Citaat:
Een ander gevolg van een matige band met je vader kan zijn dat je een enorm goede band hebt opgebouwd met je moeder. Zo fijn, dat je in je zoektocht naar een partner onbewust op zoek gaat naar een partner die enorm op je moeder lijkt. In dat geval zie je regelmatig ‘gedoe’ ontstaan tussen je moeder en je vrouwelijke partner. Ze strijden als het ware om ‘de vrouwenplek’ in je leven.
Want stoer en onafhankelijk zijn als vrouw is 'mannelijk' en dus niet goed, en als man een heel goede relatie met je moeder hebben is ook maar lastig, want twéé belangrijke vrouwen in je leven, dat is vragen om problemen.

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-10-2016, 19:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nu snap ik alles! Wat een verhelderend artikel!
Oud 30-10-2016, 19:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja fijn he? Dat zo'n artikeltje je ineens zo'n inzicht kan geven!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-10-2016, 20:17
Verwijderd
Jezus Christ, een vriend van huisgenoot heeft een nieuwe PC gekocht. Hij woont in Enschede en dat is me te ver weg om zomaar even een PC te gaan installeren, en hij is een gi-gan-tische digibeet. Best een leuk PCtje met een redelijk dure grafische kaart dus ook.

Dus gisteren was er een bekende van die gozer ingevlogen om de PC te installeren. Windows 10 kon niet want dan moest hij drivers installeren. Uiteindelijk heeft hij er een 32 bits versie van Windows 7 opgekregen, na een uur of euh 4. Dus. Enzo. Hij zou maandagavond terugkomen om deze versie naar Windows 10, 64 bits te upgraden. Hij ging weg met 'het wordt echt al laat, de videokaart installeren kom je zelf wel uit eah?! Doei!
Voor de leken; Deze computer heeft 16GB geheugen, een 32 bits versie van Windows heeft een limiet van iets meer dan 3GB aanspreekbaar geheugen en dat is voor een gamer te weinig om de nieuwere meuk op te kunnen spelen. En wat voor moderne Windows versie met minder dan 4GB geheugen is euh, twijfelachtig... op zijn minst. Daar komt nog bij dat je niet van een 32 naar een 64 bits versie kan "upgraden", maar dat moet echt een herinstallatie worden.
En Windows 7 ondersteunt het allemaal wel, maar Windows 10 niet?

Windows 7 heeft trouwens geen native ondersteuning voor bepaalde technieken die broodnodig zijn bij het gebruik van een SSD (supersnelle harde schijf zonder bewegende onderdelen), waardoor zo'n SSD het in sommige gevallen maar een half jaar uithoudt.

Deze meneer is werkzaam als IT'er... (niet die vrind, die doet iets met een buiten/sportactiviteitenbedrijf) maar die vent die kwam helpen installeren)

Ik heb maar aangeboden om te helpen.
De gozer heeft geen eigen USB stick, dus hij vanavond na z'n werk even eentje geleend bij zijn ouders, ik met teamviewer z'n computer overgenomen, Windows 10 gedownload en op die USB stick gezet en opstartbaar gemaakt, daarna hem stap voor stap door de BIOS heen gelopen over alles weer op EFI zetten (met ieder menu een nieuwe foto via WhatsApp) en de goede opstartvolgorde te kiezen en bepaalde dingen even optimaal instellen in plaats van de giant shitstorm die die gozer er van had gemaakt (blijf van je BIOS áf als je zelfs maar twijfelt waar je mee bezig bent). Daarna specifieke aanwijzingen voor opstarten enzo gegeven, harde schijf opnieuw geïnitialiseerd, en Windows geïnstalleerd. Daarna drivers geïnstalleerd (één, van AMD), updates gedraaid en Office erop gezet en wat andere standaarddingen zoals activatie. Complete tijd van start tot eind nog geen 1h30m. Op afstand. Via WhatsApp en teamviewer...
Oud 30-10-2016, 20:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bas, je bent een held En die gozer die er 32 bit Windows 7 op gezet had moet nooit meer computers aanraken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-10-2016, 20:35
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-10-2016, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Bas, je bent een held
Thanks en
Citaat:
En die gozer die er 32 bit Windows 7 op gezet had moet nooit meer computers aanraken
Dit is zo waar.
Oud 30-10-2016, 21:52
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
:')
__________________
Forumnist.
Oud 31-10-2016, 00:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jezus wat frustrerend. Leken die geld verdienen met iets wat je zelf wel kunt.
Jii Goed bezig Bas!
Oud 31-10-2016, 00:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb dringend geld nodig, dus mss moet ik ook maar 'technische hulp' gaan bieden aan domme mensen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 31-10-2016, 09:12
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
er zijn veel mensen die daar behoefte aan hebben laatst was ik op een vergadering van een organisatie waar ik voor werk en toen moesten 2 mensen (50+) een stuk inleveren, maar dat kregen ze beide niet in een Word-document dus we kregen uitgeprinte gmail-blaadjes. Hoe dan
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 31-10-2016, 09:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Er was een keer iemand in een trainingsgroep voor 2e lijns technische ondersteuning die niet wist hoe je een computer moest uitzetten. En iemand die niet wist hoe een zoekmachine werkte.

Ook wel knap, op zich.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-11-2016, 15:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet vanavond naar de fysio en heb al een tijd last van mijn knie, dus ik ben nu met een marker kruisjes op mezelf aan het zetten elke keer als ik het voel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-11-2016, 16:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Er was een keer iemand in een trainingsgroep voor 2e lijns technische ondersteuning die niet wist hoe je een computer moest uitzetten. En iemand die niet wist hoe een zoekmachine werkte.

Ook wel knap, op zich.
Echt, hoe dan?! Ik snap niet hoe mensen zo simpel kunnen zijn, tenzij ze boven de 60 zijn ofzo.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-11-2016, 16:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik moet vanavond naar de fysio en heb al een tijd last van mijn knie, dus ik ben nu met een marker kruisjes op mezelf aan het zetten elke keer als ik het voel
Slim

Mijn fysio tekende ook altijd mijn hele rug vol
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-11-2016, 20:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik moet vanavond naar de fysio en heb al een tijd last van mijn knie, dus ik ben nu met een marker kruisjes op mezelf aan het zetten elke keer als ik het voel
Dat is echt slim
Oud 02-11-2016, 20:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Echt, hoe dan?! Ik snap niet hoe mensen zo simpel kunnen zijn, tenzij ze boven de 60 zijn ofzo.
Ohhhh digibeten onschuldig voorbeeld:
Mijn oma heeft ooit per ongeluk standaard achtergrondkleur van haar e-mails op cyan ingesteld. Elke keer dat ze mailt branden mijn ogen weg. Een paar keer wilde ze het weg doen en was de tekst ineens magenta.
Oud 02-11-2016, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Jezus wat frustrerend. Leken die geld verdienen met iets wat je zelf wel kunt.
Jii Goed bezig Bas!
Thanks!

Citaat:
Ik heb dringend geld nodig, dus mss moet ik ook maar 'technische hulp' gaan bieden aan domme mensen.
Ja, gewoon doen! Ik ben ook echt héél goed met Google. Dat is echt 50% van je werk.

Citaat:
er zijn veel mensen die daar behoefte aan hebben laatst was ik op een vergadering van een organisatie waar ik voor werk en toen moesten 2 mensen (50+) een stuk inleveren, maar dat kregen ze beide niet in een Word-document dus we kregen uitgeprinte gmail-blaadjes. Hoe dan
Dat gebeurt zo vaak. Maar ik moet ook heel eerlijk zeggen dat heel veel software met developerslogica geschreven is en niet zozeer op de eindgebruiker gericht is. En hier is Apple dus (uitgezonderd iTunes, dat is gewoon satansgebroed) heel erg goed in. En veel startups zijn er ook goed in, in de user interface en de eindgebruiker helpen.

Citaat:
Er was een keer iemand in een trainingsgroep voor 2e lijns technische ondersteuning die niet wist hoe je een computer moest uitzetten. En iemand die niet wist hoe een zoekmachine werkte.

Ook wel knap, op zich.
Komt vaker voor.
Oud 02-11-2016, 22:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja, gewoon doen! Ik ben ook echt héél goed met Google. Dat is echt 50% van je werk.
Ja, ik kan ook wel wat met Google. Ik snap nooit dat mensen zoveel moeite hebben met shit vinden, want de meeste van m'n vragen los ik op met de juiste zoekterm.
Het stomste vond ik wel die nu-niet-meer-vriendin die niet wist wat Google chrome of een browser was en die zoektermen gebruikte als 'm'n mp3 speler is kapot wat moet ik nu doen?'
*Facedesk*
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-11-2016, 22:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Maar effe serieus he, computers zijn al zo lang een ding. In de jaren 80 had je al Commodores en ataris en weetikwat, en in de jaren 90 kon je thuis internetten. Dat is 20 jaar geleden!!! Lang genoeg om eraan te wennen hoor, 50+'ers! Jfc.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-11-2016, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik kan ook wel wat met Google. Ik snap nooit dat mensen zoveel moeite hebben met shit vinden, want de meeste van m'n vragen los ik op met de juiste zoekterm.
Het stomste vond ik wel die nu-niet-meer-vriendin die niet wist wat Google chrome of een browser was en die zoektermen gebruikte als 'm'n mp3 speler is kapot wat moet ik nu doen?'
*Facedesk*
En die zoektermen doen het tegenwoordig bij een beetje zoekmachine nog redelijk goed ook!
Oud 02-11-2016, 22:45
Verwijderd
Eigenlijk vind ik dat heel erg gaaf.
Oud 02-11-2016, 22:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat die machines dat kunnen of dat mensen van die stomme vragen stellen?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 03-11-2016, 00:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De fysio vond het ook slim dat ik kruisjes had gezet, maar kon niks vinden. Ik moet oefeningen doen de komende 4 weken om te kijken of dat helpt.

Verder heeft hij me natuurlijk geprikt, mijn rug en schouders en van dat laatste heb ik zelfs (spannings)hoofdpijn. Ook heeft die aap 2x naast geprikt op dezelfde plek, want soms zit er een bloedvat in de weg, dus dat wordt een prachtige blauwe plek
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-11-2016, 06:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dry needling?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-11-2016, 07:16
Verwijderd
Citaat:
Dat die machines dat kunnen of dat mensen van die stomme vragen stellen?
Dat die datacenters dat kunnen.
Oud 03-11-2016, 12:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dry needling?
Ja! Heb altijd knopen, dit is de makkelijkste manier om er vanaf te komen. Ook wel pijnlijk, maar ik heb meer pijn als ik er niks aan doe
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-11-2016, 12:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Werkt dat goed ja?
Oud 03-11-2016, 12:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zeker! Ze steken een acupunctuurnaald in de knoop en gaan er dan mee bewegen, zodat de knoop telkens aanspant en ontspant en uiteindelijk dus los komt. Op het moment zelf doet het echt heel veel pijn (veel erger dan dat iemand het gewoon masseert), maar het is wel heel snel klaar. Daarna heb je uiteraard nog een paar dagen spierpijn, maar dan is het wel weg. Als je de oorzaak niet aanpakt, komt het natuurlijk wel weer terug, maar bij mij duurt dat een aantal weken, mits ik geen gekke dingen doe.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-11-2016, 13:27
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
http://www.vice.com/read/ecosexuals-...tm_source=dmfb Dekaloog naamzoek
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 03-11-2016, 15:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb geen ervaring met naalden maar wel triggerpointmassage en met ijs.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-11-2016, 15:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb hier spierverslappers gekregen. Het werkt voor geen kut tegen knopen maar het maakt me wel te moe om de knopen erger te maken :')
Oud 03-11-2016, 17:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je zou kunnen kijken of er een fysio is bij jou in Wenen die dry needling doet, maar weet niet hoe groot dat al is. Het wordt wel steeds populairder en bekender, maar geen idee of het in alle landen al bekend is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-11-2016, 19:50
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik zat te denken eens naar een chiropractor te gaan, dat lijkt me zo fijn!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-11-2016, 19:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond de manipulaties van de fysio wel okee maar de osteopaat vond ik echt pijnlijk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-11-2016, 23:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kraken mijn favoriete onderdeel van mijn fysiobezoeken. Vooral als hij mijn nek kraakt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2016, 00:43
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
nevermind, het was blijkbaar een speciaal iets naast de normale kaartjes.

Als je niet weet waar het over gaat: ik had iets verkeerd begrepen (sorry hoor)
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.

Laatst gewijzigd op 04-11-2016 om 08:25.
Oud 04-11-2016, 07:54
Verwijderd
Ja. Link dus ofzo?
Oud 04-11-2016, 07:55
Verwijderd
Waarom moet daar altijd naar gevraagd worden en doen we dat niet vanzelf
Oud 05-11-2016, 00:53
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik ben wel benieuwd wat jullie van dit verhaal vinden.
Oud 05-11-2016, 01:26
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ah, interessant! Nog nooit van gehoord, al ken ik wel mensen die als hippies in bossen wonen en daar paddenstoelen verbouwen en ondertussen orgies houden. (Als ik dat zo opschrijf klinkt het cool, maar als ik de selfies mag geloven is het vooral een beetje modderig en koud. )

Ik kan het als geaardheid moeilijk serieus nemen, maar fijn dat het bestaat. Het klinkt als een soort framework voor zelfreflectie, verbinding, en contact met je leefomgeving. En dan geschreven voor mensen die lichamelijk/tactiel ingesteld zijn, daar iets betekenisvols in zien, en dat willen gebruiken om moreel te leven. Tsja, dat is allemaal helemaal prima.

Dankjewel voor de link!
Oud 05-11-2016, 02:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben wel benieuwd wat jullie van dit verhaal vinden.
Ik snap vooral niet dat anderen zich zo druk maken om wat zij heeft ervaren en haar passief agressieve mails heeft gestuurd. Ik twijfel er niet aan dat zij het heeft ervaren zoals ze het heeft ervaren.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.