Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2002, 09:10
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
oke.. dit is te vroeg voor mij om dat soort discussies te voeren..
Ghehe, bij mij is het juist andersom 's ochtends ben ik alert en kan ik de vaagste gesprekken voeren, 's middags word ik moe en lult iedereen mij er zo uit
Advertentie
Oud 19-04-2002, 09:11
sanguis
sanguis is offline
server gaat down..
__________________
nu was gisteren toekomst ~ we ate in silence, crossing a border together into a room where the end was only the beginning (jenn crowell)
Oud 19-04-2002, 09:14
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
server gaat down..
Daar kun je het mee vergelijken..
Oud 19-04-2002, 09:26
sanguis
sanguis is offline
Citaat:
******** schreef:
Ghehe, bij mij is het juist andersom 's ochtends ben ik alert en kan ik de vaagste gesprekken voeren, 's middags word ik moe en lult iedereen mij er zo uit
mij is zeer moe overdag en wordt wakker als het een beetje donker wordt..
__________________
nu was gisteren toekomst ~ we ate in silence, crossing a border together into a room where the end was only the beginning (jenn crowell)
Oud 19-04-2002, 09:27
sanguis
sanguis is offline
Citaat:
******** schreef:
Daar kun je het mee vergelijken..

computers op school liepen vast
__________________
nu was gisteren toekomst ~ we ate in silence, crossing a border together into a room where the end was only the beginning (jenn crowell)
Oud 19-04-2002, 09:27
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
mij is zeer moe overdag en wordt wakker als het een beetje donker wordt..
Mwah, er is een verschil tussen geestelijke en lichamelijke helderheid
Oud 19-04-2002, 09:28
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:

computers op school liepen vast
Oh bij mij loopt alles soepel hier
Oud 19-04-2002, 09:29
sanguis
sanguis is offline
Citaat:
******** schreef:
Mwah, er is een verschil tussen geestelijke en lichamelijke helderheid
filosofie fan??
__________________
nu was gisteren toekomst ~ we ate in silence, crossing a border together into a room where the end was only the beginning (jenn crowell)
Oud 19-04-2002, 09:30
Verwijderd
De ene keer word ik 14 geschat *grr* en vorig jaar wisten een paar mensen op vakantie dat of mijn zus, of ik, 19 was, en de andere 15. Dachten ze dat ik die van 19 was.

Nah, ik weet da'k er jong uitzie.
Oud 19-04-2002, 09:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mij schatten ze altijd jonger. Vorig jaar op vakantie schatten ze mijn zussie en ik even oud of mijn zussie ouder terwijl we meer dan 3 jaar verschillen (en ik ben ouder). Mij schatten ze 15 of16, maar ik was 18. En mijn zussie schatten ze 16 of 17. Het komt omdat ik voor een jongen een nogal kinderlijk koppie heb.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-04-2002, 09:34
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
filosofie fan??
Ook Ik lees zowat alles op het forum
Oud 19-04-2002, 09:34
sanguis
sanguis is offline
mijn lieve zus wordt ook altijd ouder geschat.. ze is 17 en heeft een vriend van 22.. hen is al dikwijls gevraagd wanneer ze gaan trouwen (hebben al lang verkering) en ze wordt ook vaak ouder geschat dan haar vriend
__________________
nu was gisteren toekomst ~ we ate in silence, crossing a border together into a room where the end was only the beginning (jenn crowell)
Oud 19-04-2002, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Nah, ik weet da'k er jong uitzie.
Je bent ook jong wel schattig
Oud 19-04-2002, 09:36
sanguis
sanguis is offline
Citaat:
******** schreef:
Ook Ik lees zowat alles op het forum
jij bent dus zo'n figuur als michalangelo (geen idee hoe je het schrijft.. en hoe zo'n figuur nou heet.. 't is veel te vroeg om daar over te gaan nadenken)
__________________
nu was gisteren toekomst ~ we ate in silence, crossing a border together into a room where the end was only the beginning (jenn crowell)
Oud 19-04-2002, 09:38
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
jij bent dus zo'n figuur als michalangelo (geen idee hoe je het schrijft.. en hoe zo'n figuur nou heet.. 't is veel te vroeg om daar over te gaan nadenken)
Renaissance-mens?
Oud 19-04-2002, 09:40
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
hell, dat ik 20 leek terwijl ik 15 was maar das nie like.. extreem
mn vriend word wel vaak 15 of 16 geschat terwijl ie 20 is das dan wel weer kindof verrot
Oud 19-04-2002, 09:41
sanguis
sanguis is offline
Citaat:
******** schreef:
Renaissance-mens?
dr is een woordje voor, maar kan niet opkomen welke
__________________
nu was gisteren toekomst ~ we ate in silence, crossing a border together into a room where the end was only the beginning (jenn crowell)
Oud 19-04-2002, 09:46
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
dr is een woordje voor, maar kan niet opkomen welke
Hmmz, weet het nu ook ff niet, de humanisten toen waren wel gericht op zelfontplooiing, maar jij doelt meer op het begrip van iemand die in alle dingen goed is..
Oud 19-04-2002, 09:58
sanguis
sanguis is offline
geleerd persoon..
__________________
nu was gisteren toekomst ~ we ate in silence, crossing a border together into a room where the end was only the beginning (jenn crowell)
Oud 19-04-2002, 10:19
Verwijderd
mwaha ik ging een keertje informatie halen bij een of ander bodycentrumpjuh voor streetdance-les. Zat die vrouw zo te vertellen: "Jah en der is een groep tussen de 10 en de 16, maar daar zal jij al wel te oud voor zijn..

Ik was toen 13
Oud 19-04-2002, 10:21
Li
Avatar van Li
Li is offline
oudste schatting was 20, maar meestal word ik zo rond de 17 geschat...
Meisje dat ik ken is 15. Kwam er een jongen naar haar toe die dacht dat ze 31 was
Oud 19-04-2002, 10:25
dystopia
dystopia is offline
Chatten = dicht
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.