Oud 18-05-2002, 07:21
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Harry Mens wil jaarlijks een Pim-Fortuynprijs uitreiken aan 'mensen die politiek bedrijven in de geest van Pim Fortuyn'

goed idee?
zou je 'm aannemen?
is deze prijs wel een compliment?
en als demonisering slecht is, is iconisering dat dan ook niet?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2002, 07:48
Verwijderd
Ja, dáár zou iemand van bijv. de PvdA blij mee zijn

Maar ff serieus: hoe goed heeft PF nou in werkelijkheid politiek bedreven? Hij heeft een heleboel dingen lopen roepen in de media, maar hij heeft toch niets kunnen bewerkstelligen?? Het lijkt me dus niet een goed idee om een prijs naar hem te noemen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 07:53
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
hij heeft eig. helemáál geen politiek bedreven, alleen campagne gevoerd dus ?!!?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 08:28
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
laten we dan ook een Wim Kok en een Willem Drees prijs oprichten
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 09:16
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Wat n bullshit Okeee, hij heeft misschien ff wat stof op doen waaien, maar hij s geen heilige zeg....
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 09:44
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ik zou het niet bepaald een compliment vinden om de Pim Fortuynprijs te krijgen...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 11:55
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Ik zou het niet bepaald een compliment vinden om de Pim Fortuynprijs te krijgen...

Maar ik heb het zelfde. Ik zou hem ook niet willen..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 12:36
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Wat de neuk heeft die man nou helemaal gepresteerd?? Hij heeft nog geen vijf minuten echt politiek bedreven. Die Harry Mens begint ook met de dag idioter te worden..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 13:16
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Ik zou het een belediging vinden om zo'n prijs te krijgen. (Ben dan ook SP'er...)
Wat heeft die man nou eigenlijk bereikt? Een zogenaamde "demonisering" van zichzelf!
__________________
"ég gaf ykkur von sem varđ ađ vonbrigđum.. ţetta er ágćtis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 19:48
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
langleve de beeldcultuur
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 19:54
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
De man praat naar dat hij verstand heeft. Een Bush-prijs zou nog meer inhoud hebben dan dit.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:17
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Gaan we nu voor de rest van ons leven achter de ideeën van maar 1 man aanlopen???

Dát vraag ik me nou al een tijdje af!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:26
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Gaan we nu voor de rest van ons leven achter de ideeën van maar 1 man aanlopen???

Dát vraag ik me nou al een tijdje af!
dat doen christenen en islamieten enzo ook. alleen plaatsen ze die lui niet op een kieslijst.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:38
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Joostje schreef:
dat doen christenen en islamieten enzo ook. alleen plaatsen ze die lui niet op een kieslijst.
"Kies nu Allah als minister-president!"
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:57
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
laten we dan ook een Wim Kok en een Willem Drees prijs oprichten
Vergeet de den Uyl prijs niet...


Maar dit is natuurlijk dikke onzin....Ik ben niet anti-PF maar ik zou die prijs niet aannemen.....heeft hij nou politiek bedreven??
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:44
miss Elise
Avatar van miss Elise
miss Elise is offline
vin ikke n beetje stom. dan zou je eigenlijk ook een jaarlijkse (wim) kokprijs moeten hebben ofzo.
tis natuurlijk wel een compliment alsie dr komt en je krijgt hm. ik zou hem zeker aannemen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:53
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
goed idee? nee
zou je 'm aannemen? tuurlijk
is deze prijs wel een compliment? nop
en als demonisering slecht is, is iconisering dat dan ook niet? boeiuh
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 22:25
Verwijderd
Hartstikke slecht idee...

Waarvoor moet die prijs uitgereikt worden dan? 'Nutteloos oreren, inspelen op simpele onderbuikgevoelens van het plebs, jezelf voordoen als hoogleraar terwijl je die titel niet eens meer mag voeren, aanzetten tot geloofshaat'?

Als ik 'm zou krijgen zou ik er een drol in draaien. Kloteprijs. Klote-Fortuyn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-05-2002, 23:08
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
"Kies nu Allah als minister-president!"
Ik moet er niet aan denken hoeveel moties van wantrouwen die zou moeten overleven...
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 23:08
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef:
jezelf voordoen als hoogleraar terwijl je die titel niet eens meer mag voeren,
Professor is een onbeschermde titel en mag door iedereen gevoerd worden. Doctor, daarentegen, niet. Maar dat was ie zeker.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 01:36
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef:
Professor is een onbeschermde titel en mag door iedereen gevoerd worden. Doctor, daarentegen, niet. Maar dat was ie zeker.
Is dat zo? Voorzover ik weet mag je alleen de titel professor voeren wanneer je een algemene of bijzondere leerstoel op een universiteit bekleedt. Maar dat zou ik eens moeten nakijken. Weet jij toevallig in welke wet dat staat?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 01:59
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef:
Is dat zo? Voorzover ik weet mag je alleen de titel professor voeren wanneer je een algemene of bijzondere leerstoel op een universiteit bekleedt. Maar dat zou ik eens moeten nakijken. Weet jij toevallig in welke wet dat staat?
Nee, maar ik weet dat mijn vader dat tegen mij zei (hij is zelf professor) en dat er ooit bij hen in de buurt een groenteman woonde die zich professor De Boer noemde
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 02:36
klootzak2001
Avatar van klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
Harry Mens wil jaarlijks een Pim-Fortuynprijs uitreiken aan 'mensen die politiek bedrijven in de geest van Pim Fortuyn'

goed idee?
zou je 'm aannemen?
is deze prijs wel een compliment?
en als demonisering slecht is, is iconisering dat dan ook niet?
nee, dat is gelul

de vvd heeft pim fortuyn ook na willen doen, gek he dat ze vet verliezen.

Er zijn twee tiepen mensen in de wereld winnaars en verliezers,
een winnaar weet zelf de finish te vinden en de verliezer sja die loopt achter de feiten aan.

zoals de "jip en janeke" onzin van de vvd als dijkstal gewoon wat meer zichzelf was geweest en daarbij de partij standpunten naar voren brengt waren ze, mijns inzien veeel verder gekomen.

misschien is dat wel de reden voor het grote succes van het CDA..
__________________
een goede klootzak, is een echte man .... alle liefde voor mijn jessiej
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 09:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik vind dit echt pure onzin, waarom moet er voor PF een prijs worden opgericht? het is waar dat hij de politiek heeft wakkergeschud, maar verder heeft hij er niet echt veel in veranderd.
Ik denk ab-so-luut niet hetzelfde als hij dacht.

ik zou de prijs niet aannemen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:55
Verwijderd
Ik vind het een beetje overdreven om nu, na de dood van Fortuyn, meteen maar een Pim Fortuynprijs uit te gaan reiken. Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is, maar ik vind niet dat we hem nu in een keer als een heilige moeten gaan behandelen. Als ik de prijs zou krijgen zou ik 'm wel aannemen, ik vind het nogal laf om zo'n prijs niet aan te nemen... dan laat je je toch wel een beetje kennen. Ik weet niet of deze prijs een compliment is, voor Fortuyn aanhangers wel, maar ik weet niet of aanhangers van bijvoorbeeld de SP zo blij zijn met deze prijs...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2002, 11:37
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
nare man schreef:


Hartstikke slecht idee...

Waarvoor moet die prijs uitgereikt worden dan? 'Nutteloos oreren, inspelen op simpele onderbuikgevoelens van het plebs, jezelf voordoen als hoogleraar terwijl je die titel niet eens meer mag voeren, aanzetten tot geloofshaat'?

Als ik 'm zou krijgen zou ik er een drol in draaien. Kloteprijs. Klote-Fortuyn.
*heeft hier eigenlijk erg weinig meer aan toe te voegen.


..maargoed..ik vraag me af wanneer ie een voorstel doet voor de Harry Mensch prijs?
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 13:53
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
WolterB schreef:
ik vind dit echt pure onzin, waarom moet er voor PF een prijs worden opgericht? het is waar dat hij de politiek heeft wakkergeschud, maar verder heeft hij er niet echt veel in veranderd.
Ik denk ab-so-luut niet hetzelfde als hij dacht.

ik zou de prijs niet aannemen
Tja...Harry Mens. Hij gaat hem uitreiken aan mensen die in de geest van Proffessor Pim gehandeld hebben.

Hoeveel mensen zouden dat zijn?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 16:07
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Stel dat ik in de politiek zat, dan zou ik hem dus pertinent weigeren. Je zal maar met zo'n randdebiel vergeleken worden
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 16:16
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik vind Harry Mens wel kewl. Maar als hij dit bedacht heb ben ik het totaal het er niet mee eens, omdat hij simpel weg nog nix gedaan heb voor Nederland, en of je nou denkt dat hij het heel goed of juist heel slecht zou gaan doen in de politiek. Dat weet je niet, maar tot nu in ieder geval nog niet, hij heb de boel een beetj wakkergeschut maar als je daar al voor een lintje of een eigen prijs voor krijgt of whatever gaat mij FLINK te ver
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 13:18
twiety
twiety is offline
Ik vind zo'n prijs een goed initiatief, maar vraag me wel af wie de jury is.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 13:19
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
twiety schreef:
Ik vind zo'n prijs een goed initiatief, maar vraag me wel af wie de jury is.
Harry Mens wil een 'onafhankelijke' jury..
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 13:23
twiety
twiety is offline
Citaat:
Joostje schreef:


dat doen christenen en islamieten enzo ook. alleen plaatsen ze die lui niet op een kieslijst.
A.d.h.v. de bijbel kun je geen land (her)inrichten. Met de bijbel van Pim wel!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 13:24
twiety
twiety is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Gaan we nu voor de rest van ons leven achter de ideeën van maar 1 man aanlopen???

Dát vraag ik me nou al een tijdje af!
Als 't aan mij ligt: Ja.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 13:35
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
twiety schreef:


A.d.h.v. de bijbel kun je geen land (her)inrichten. Met de bijbel van Pim wel!
Licht dat es toe?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 14:17
twiety
twiety is offline
Citaat:
Coolkast schreef:


Licht dat es toe?
Goed dan, maar ik probeer 't wel kort te houden. Hier kan je zo ongeveer een apart boek over schrijven.

Geloofsboeken gaan over hoe een mens zich hoort te gedragen met daarbij de nodige geboden en verboden.

Op zich een basis, maar te lang geleden geschreven om een basis te vormen waar je wat aan hebt in de moderne samenleving. Behalve als je ver terug in de tijd wilt gaan, en dan nog heb je vaak te maken met bijv. vormen van misdaad die toen nog niet bestonden. De gedragingen zijn veranderd, vaak zo gemoderniseerd dat teruggaan niet eens mogelijk is, mocht je 't al willen. Bovendien heb je te maken met mensen die zich niet aan geboden en verboden houden. En het 'gij zult branden in de hel' o.i.d. is voor veel mensen niet genoeg druk om op het rechte pad te blijven.

Pim's boek geeft aanbevelingen voor een efficiëntere, veiligere moderne maatschappij. Met werkbare voorbeelden.

En dan nog ff 'n by the way: Mocht je bijvoorbeeld toch de bijbel o.i.d. willen gebruiken als leidraad voor het besturen van een land, hoe beslis je dan democratisch welk boek je wilt kiezen? Alle geloofsleren op een rijtje en dan een referendum houden? De meeste stemmen gelden?

Ten slotte: 't zit er dik in dat door het volgen van de standpunten in zo'n boek de democratie verloren gaat. Het boek van Pim doet juist het tegenovergestelde, nl. de democratie vertolken tot het uiterste puntje (maar blijkbaar zijn er ook weer mensen die dat te ver vinden gaan).
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 19:01
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
de verschillende boeken van Pim geven ook verschillende oplossingen. Ik ben het wel met je eens dat het actueel is en dus bruikbaarder dan de eerste de beste Bijbel of Koran.

Maar hoe kan je ooit zo overtuigd zijn van dat zijn aanpak werkt??? Hij heeft nooit iets te zeggen gehad, nooit iets kunnen uitvoeren..
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-05-2002, 20:09
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Hmm....zit er ook een geldbedrag aan vast? In dat geval...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 00:27
twiety
twiety is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
de verschillende boeken van Pim geven ook verschillende oplossingen.
Ik kom niet zoveel verschillen tegen, al vind ik het wel logisch dat sommige standpunten wijzigen, bijv. afhankelijk van de situatie in het land, in de politiek en de stand van zaken in de techniek. Ook je eigen situatie kan verschillen: Iemand moet persoonlijk kunnen zeggen dat hij de criminele islamietjes het liefst het land uit zou willen hebben, terwijl je toch later als politicus van mening kunt zijn dat je de verantwoordelijkheid hebt over je burgers en dat je dit dus niet wilt/kunt doen.

Ik ben het wel met je eens dat het actueel is en dus bruikbaarder dan de eerste de beste Bijbel of Koran.
Ok.

Maar hoe kan je ooit zo overtuigd zijn van dat zijn aanpak werkt???
Positief, optimistisch? Ja.
Overtuigd? Ja, maar niet volledig. De toekomst zal het leren. Ik vind alleen dat z'n ideeën een kans moeten krijgen. En mijn overtuiging komt voornamelijk door veel te lezen en de logica (soms ook de noodzaak) van de aanbevelingen in te zien, overigens ook mede omdat ik zelf nogal wat kennis heb m.b.t. ICT.
Ook worden er nogal 's dingen genoemd die mij voor verbetering wel erg logisch in de oren klinken (al zullen ze ook gedeeltelijk zijn nageaapt door andere politici, was Pim toch degene die ermee aan kwam zetten). Enkele voorbeelden over de politie:
Politie niet alleen actief van 9 tot 5 zorgt voor meer veiligheid in de avond en de nacht. Al is het maar het gevoel dat je veiliger bent. Secretaresses kantoorwerk laten doen, zorgt voor meer beschikbaarheid van blauw op straat. Meer bevoegdheden voor de politie zorgt voor minder vrijheid van criminelen en hun activiteiten. Ook indirect: mij zou het als potentiële crimineel meer afschrikken als ik zou weten dat de cel meer hel dan hotel is.

Hij heeft nooit iets te zeggen gehad,
Onjuist. Hij zegt al een hele tijd vanalles. En al heeft hij geen beslissingen kunnen nemen, hij is wel al een geruime tijd adviseur geweest voor verschillende politici/politieke partijen. Blijkbaar zijn de adviezen niet ter harte genomen en vond hij het tijd om daar dan zelf maar voor te zorgen.
Verder is gebleken dat paars lang wat te zeggen heeft gehad, maar dat op veel punten hun 'aanpak' niet leek te werken. Tijd om eens een ander een kans te geven, vind ik.

nooit iets kunnen uitvoeren..
Behalve de OV-jaarkaart heb je gelijk. En alhoewel ik het jammer vind dat hij zelf niet meer aan de uitvoering mee kan werken in de politiek, zie ik niet in waarom de uitvoering niet postuum door gedachtengoedgenoten uitgevoerd zou kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 08:40
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
logica , grappig.
Ik heb ook Aristoteles gelezen en ik programmeer ook dus weet er ook wat van.
Fortuyn wijst heel duidelijk de symptonen aan van een maatschappij waar wat mis is. Hij zegt hoe je zorgt dat die verdwijnen.... De symptonen ja!

en optimistisch ben je dus niet als je denk dat t mis is in dit landen dat de gevestigde partijen die niet kunnen oplossen.

en wat doe je tegen de tijd dat Pf's boeken ook niet actueel meer zijn? Al met al vind ik veel van wat ik hier lees wijzen op een irrationeel geloof in iemand die alleen bewezen heeft een grote mond te hebben.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:20
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Hmm....zit er ook een geldbedrag aan vast? In dat geval...
.. zou ik het geld aannemen en de bokaal met het grofvuil meegeven.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:27
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Professor is een onbeschermde titel en mag door iedereen gevoerd worden. Doctor, daarentegen, niet. Maar dat was ie zeker.
Vroeger was het een onbeschermde titel. Dat is echter al een tijdje achterhaald..
(ik heb het een keer uitgezocht)

Over de prijs:
Ik vind dat die man zo zachtjes aan wel genoeg aandacht heeft gehad.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:40
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Vroeger was het een onbeschermde titel. Dat is echter al een tijdje achterhaald..
(ik heb het een keer uitgezocht)
Waar staat dat ergens?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:29
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
rosi schreef:


.. zou ik het geld aannemen en de bokaal met het grofvuil meegeven.
Precies!
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:05
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
vreselijk idee.. al hoorde er een miljoen bij zou k m nog niet aannemen.
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Coolkast schreef:
Harry Mens...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 00:31
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Waar staat dat ergens?
Citaat:
Wet op het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek, hoofdstuk 9, paragraaf 2, artikel 9.19 zegt:
De hoogleraren zijn gerechtigd de titel professor te voeren. De oud-hoogleraren aan wie om gezondheidsredenen, wegens vrijwillig vervroegd uittreden dan wel bij of na het bereiken van de voor de openbare dienst geldende functionele leeftijdsgrens eervol ontslag als hoogleraar is verleend, zijn eveneens gerechtigd deze titel te voeren.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 07:51
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
rosi ik zou een voorbeeld nemen aan Bluesummers die heeft tenminste principes

en Unexplained.. een uiting kan je niet utiliseren
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:13
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
We kunnen beter een Wim-kokprijs hebben, Wim kok vader des vaderland de afgelopen 8 jaar. En niet die oppurtunist van minder slimme in onze cultuur die alleen maar dingen riep, Wim Kok verdient zo'n prijs. Niet Pim Fortuyn, die krijgt wel ergens in rotterdam een standbeeldje!
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 13:09
twiety
twiety is offline
Citaat:
Tox schreef:
We kunnen beter een Wim-kokprijs hebben, Wim kok vader des vaderland de afgelopen 8 jaar. En niet die oppurtunist van minder slimme in onze cultuur die alleen maar dingen riep, Wim Kok verdient zo'n prijs. Niet Pim Fortuyn, die krijgt wel ergens in rotterdam een standbeeldje!
Goed idee!

Een prijs voor die politicus die het beste problemen kan ontkennen en verdoezelen onder het mom van 'als we zeggen dat we het goed doen en het niet beter kunnen doen, gelooft het volk (met name Tox) het wel'.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 13:10
twiety
twiety is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
vreselijk idee.. al hoorde er een miljoen bij zou k m nog niet aannemen.
Maak je maar niet druk. Als je zo'n instelling hebt kun je 'm niet eens krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.