Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2011, 14:34
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waarom? Ik vind het altijd een leuk moment. Lekker met je mandje meebouwen aan een toren vol met mandjes.
Ik sta er normaal niet bij stil, maar nu we het erover hebben: dat je dan, met een enorme rij achter je, denkt even je mandje onder de loopband weg kunt zetten, bovenop de mandjestoren. En dat ie er dan net niet tussen past, dus dan zit je eerst 10 seconden te kutten met je mandje ertussen proppen, en dan uiteindelijk verslagen je mandje ernaast zetten, als eerste mandje van een nieuwe toren. Dan hoor je gewoon de rij denken: "ha "
Advertentie
Oud 04-01-2011, 14:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Deze was eerst!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-01-2011, 14:35
Rationeel
Rationeel is offline
en heeft het goede nummer
Oud 04-01-2011, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ik sta er normaal niet bij stil, maar nu we het erover hebben: dat je dan, met een enorme rij achter je, denkt even je mandje onder de loopband weg kunt zetten, bovenop de mandjestoren. En dat ie er dan net niet tussen past, dus dan zit je eerst 10 seconden te kutten met je mandje ertussen proppen, en dan uiteindelijk verslagen je mandje ernaast zetten, als eerste mandje van een nieuwe toren. Dan hoor je gewoon de rij denken: "ha "
Offf dan trek je gewoon even de mandjestoren onder de band vandaan, plaatst je eigen mandje, en dan schuif je de toren terug
Oud 04-01-2011, 14:36
Verwijderd
.sann 61
mijamoto 56
Macrador 38
Dark Phoenix 36
Lorelei 35
Noedelhap 33
egon 29
Rationeel 23
Pippeloen 19
Carn 16
Dobermann 16
Martiño 16
Stefenootje 15
Batave 12
Jaeger 12
Paranoide 10
Schrödinger 10
*Miekje* 10
Absinthe 9
Panopticon 9
Moz 8
Queasy 5
Onait Sirch 4
Repelsteel 3
Rode Panda 2
Uice 2
lentekriebel 2
Etmakas 1
Elmp 1
Doux 1
Changshan 1
Allure 1
Sarah 1
TopDrop 1
Trimm Trabb 1
Biertank 52 1
CreativeMusic 1
Oud 04-01-2011, 14:36
Verwijderd
Koffietijd. En fatsoenlijke koffietijd want: thuis. Liefde.
Oud 04-01-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Offf dan trek je gewoon even de mandjestoren onder de band vandaan, plaatst je eigen mandje, en dan schuif je de toren terug
dat is gewoon nog nooit in me opgekomen
Oud 04-01-2011, 14:37
Verwijderd
shit bijna mijn eerste saai als topposter ware het niet dat .sann me verslaat
Oud 04-01-2011, 14:37
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
en heeft het goede nummer
Kun je nagaan hoe traag iedereen is, want ik postte deze eerste zonder nummer, en paste daarna pas de titel aan
Oud 04-01-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
en heeft het goede nummer
*smiechterig om zich heen kijkt*
Oud 04-01-2011, 14:38
Verwijderd
Heb je Pfeiffer gehad Lorelei?
Oud 04-01-2011, 14:38
Verwijderd
ik zit heel vaak te f5'en in de hoop dat iemand een topic aanmaakt maar volgens mij zit dan gewoon iedereen te wachten op een nieuw topic :"D
Oud 04-01-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Offf dan trek je gewoon even de mandjestoren onder de band vandaan, plaatst je eigen mandje, en dan schuif je de toren terug
Dit, ja En als de mandjes er helemaal scheef op zitten dan vind ik het ook wel leuk om ze recht te zetten. Hmm mandjestoren Soms zet ik ook producten in de schappen recht, als mensen ze helemaal lelijk hebben achtergelaten.

Nu nog dezelfde mentaliteit doortrekken naar de chaos in mijn huis. :')
Oud 04-01-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
dat is gewoon nog nooit in me opgekomen
ik voelde me dan ook zeer trots en voldaan toen ik die epifanie kreeg en het voor het eerst deed
Oud 04-01-2011, 14:42
Verwijderd
Ik had zo'n toffe kachelreparatie man net in huis . Echt zo'n volkse man. Ik heb hem warme choco met slagroom gegeven en daar was hij heel blij mee, hij zei dat hij nog nooit iets anders dan koffie of fris had gekregen bij mensen.

Maar, m'n kachel valt niet meer te maken, en nu moet er een nieuwe komen. Omdat dat ding uit '88 is kon die man niet eens garanderen OF er wel een nieuwe in kan, en anders duurt het zeker 2 maanden omdat het forever duurt om onderdelen (en zeker zulke oude als deze) te bestellen.
Dus geen kachel meer deze winter
Oud 04-01-2011, 14:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh en mozzepoz:

Hoe ga je hem eigenlijk opvoeden, Moz? Ga je hem van jongs af aan goede muziek draaien en hem laten meekijken met goeie films in de hoop dat ie daar wat liefde voor ontwikkelt, of juist -reverse psychology- hele slechte Frans Bauer draaien en constant sbs6 kijken in de hoop dat hij zich tegen jullie afzet en wél smaak ontwikkelt? En ga je hem heel vrij laten in zijn doen en laten, of streng zeggen wat wel en niet mag?
Oud 04-01-2011, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ziek op de bank gelegen

En wat betreft de middelbare school... ergens verder in m'n CV staat:
2009 Goethe Zertifikats B1: Zertifikat Deutsch (ZD)
2009 Colloquium doctum Geschiedenis
2009 Colloquium doctum Nederlands
2008 Cambridge ESOL – Certificate of Proficiency in English


Duss
Oeiii Maar al die certificaten maken het wel allemaal goed, wat de middelbare school betreft. En voor ziekte hebben ze wel begrip, als je 't even uitlegt. Uiteindelijk boeien die gaten ook niks, het kost wel net iets meer moeite om aan een eerste baan te komen, maar uiteindelijk gaat het erom dat je goed werk levert, en daarmee zit het bij jou wel snor, denk ik.

En een mooie stage helpt ook wel.
Oud 04-01-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Oh en mozzepoz:

Hoe ga je hem eigenlijk opvoeden, Moz? Ga je hem van jongs af aan goede muziek draaien en hem laten meekijken met goeie films in de hoop dat ie daar wat liefde voor ontwikkelt, of juist -reverse psychology- hele slechte Frans Bauer draaien en constant sbs6 kijken in de hoop dat hij zich tegen jullie afzet en wél smaak ontwikkelt? En ga je hem heel vrij laten in zijn doen en laten, of streng zeggen wat wel en niet mag?
Denk je dat ze al een heel schema opgesteld heeft met hoe ze het de komende 18 jaar gaat doen?
Ads door Google
Oud 04-01-2011, 14:44
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oeiii Maar al die certificaten maken het wel allemaal goed, wat de middelbare school betreft. En voor ziekte hebben ze wel begrip, als je 't even uitlegt. Uiteindelijk boeien die gaten ook niks, het kost wel net iets meer moeite om aan een eerste baan te komen, maar uiteindelijk gaat het erom dat je goed werk levert, en daarmee zit het bij jou wel snor, denk ik.

En een mooie stage helpt ook wel.
Ja, en laat ik nou net vandaag een stageplek geregeld hebben

Maar sowieso.. als die studie afgerond is, zal het al een hoop schelen. Dan heb ik 5 jaar studie (3j BA en 2j research master) achter de rug.. dan is dat gat opeens al veel verder weg.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-01-2011, 14:45
Verwijderd
Je 8 gemiddeld zal ook wel veel goedmaken Lorelei
Oud 04-01-2011, 14:45
Verwijderd
Ik heb ook geen denderend CV, trouwens. Geen gaten, maar wel weinig relevante werkervaring. Die ik wel kan compenseren met wat prijzen die ik gewonnen heb, maar toch, het is een beetje karig allemaal.
Oud 04-01-2011, 14:45
Verwijderd
Als je gewoon certificaten hebt en straks een diploma, wat is er dan zo erg aan die gaten?
Ik zal dan wel helemaal gedoemd zijn straks. Maarja, wist ik al.
Oud 04-01-2011, 14:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb ook geen denderend CV, trouwens. Geen gaten, maar wel weinig relevante werkervaring. Die ik wel kan compenseren met wat prijzen die ik gewonnen heb, maar toch, het is een beetje karig allemaal.
Gewoon je inschrijven bij de Kvk, heb je nooit meer een gat in je cv
Oud 04-01-2011, 14:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je 8 gemiddeld zal ook wel veel goedmaken Lorelei
7,5
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-01-2011, 14:46
Verwijderd
Ik heb een bestuursjaar en flink wat commissies, maar de laatste 3 jaar is het wat karig
Advertentie
Oud 04-01-2011, 14:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als je gewoon certificaten hebt en straks een diploma, wat is er dan zo erg aan die gaten?
Ik zal dan wel helemaal gedoemd zijn straks. Maarja, wist ik al.
In de praktijk wordt (relevante) werkervaring belangrijker geacht dan diploma's en certificaten, vandaar.
Oud 04-01-2011, 14:48
Verwijderd
Kind te koop

Op Marktplaats.

Wtf? :')
Oud 04-01-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
In de praktijk wordt (relevante) werkervaring belangrijker geacht dan diploma's en certificaten, vandaar.
Ah, nog fijner.
Oud 04-01-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een bestuursjaar en flink wat commissies, maar de laatste 3 jaar is het wat karig
ik heb helemaal niks
Oud 04-01-2011, 14:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
In de praktijk wordt (relevante) werkervaring belangrijker geacht dan diploma's en certificaten, vandaar.
Mja, en relevante werkervaring heb ik (om dezelfde reden uiteraard) ook niet. Dus ik probeer overal maar een beetje te compenseren.
Misschien ga ik binnenkort ook nog even een certificaat zweeds halen.. voor in m'n collectie
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-01-2011, 14:48
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Kind te koop

Op Marktplaats.

Wtf? :')
een vriend heeft een luchtgitaar verkocht voor 3 euro dus alles kan
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-01-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Kind te koop

Op Marktplaats.

Wtf? :')
Kenmerken

* Conditie:
* Gebruikt

huhu
Oud 04-01-2011, 14:49
Verwijderd
Arthur is een probleem voor ons gezin we zouden hem graag weg willen voor helemaal niks. hij wil zelf ook naar een ander gezin hij heeft er zo geen zin meer in. en we willen het beste voor hem.
hij is 11 jaar
Oud 04-01-2011, 14:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Kind te koop

Op Marktplaats.

Wtf? :')
Terug | Home Kinderen en Baby's Kinderkamer | Inrichting en Decoratie Advertentie: 409798666 kind te koop


Bij inrichting en decoratie ook echt
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-01-2011, 14:50
Verwijderd
KenmerkenConditie: Gebruikt Levering: Ophalen Beschrijving Arthur is een probleem voor ons gezin we zouden hem graag weg willen voor helemaal niks. hij wil zelf ook naar een ander gezin hij heeft er zo geen zin meer in. en we willen het beste voor hem.
hij is 11 jaar

Oud 04-01-2011, 14:50
Verwijderd
oh spuitelf egon
Ads door Google
Oud 04-01-2011, 14:50
Verwijderd
er is nog niet eens op hem geboden aaawwww
Oud 04-01-2011, 14:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Misschien komt er ooit nog eens animo voor ebaby.com
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-01-2011, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, en laat ik nou net vandaag een stageplek geregeld hebben

Maar sowieso.. als die studie afgerond is, zal het al een hoop schelen. Dan heb ik 5 jaar studie (3j BA en 2j research master) achter de rug.. dan is dat gat opeens al veel verder weg.
Oh, ha, gefeliciteerd

En ja, zo'n gat valt veel minder op als je een universiteitsdiploma hebt om mee te pronken. Volgens mij kijken de meeste werkgevers niet eens echt naar de middelbareschooltijd, het is meer van 'okay, prima, universiteitsbachelor in de gewenste richting' en dan door naar de werkervaring. Over een jaar of tien kun je die hele middelbare school er zelfs helemaal af halen, denk ik, want zo'n CV moet niet langer zijn dan twee A4'tjes en met de bachelor, master, een stage en twee banen kom je daar al zo'n beetje aan. Zeker als je ook nog softwarekennis, contactgegevens, relevante certificaten (zoals die over het Engels) enzo vermeldt.
Oud 04-01-2011, 14:53
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, ik zie die vader al echt zo triomfantelijk kijken naar zijn jankende kind, die nu belooft écht geen Ming-vazen meer kapot te trappen.
Oud 04-01-2011, 14:53
Verwijderd
Ben ik de enige die dit smakeloos vindt?
Oud 04-01-2011, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik zie die vader al echt zo triomfantelijk kijken naar zijn jankende kind, die nu belooft écht geen Ming-vazen meer kapot te trappen.
Nou, dat kind heeft ook geen zin in zijn huidige gezin, staat er, dus ik denk dat hij juist blij aan het wachten is tot iemand 'm op komt halen.
Oud 04-01-2011, 14:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
printscreen en opgeslagen voor het nageslacht
Oud 04-01-2011, 14:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ben ik de enige die dit smakeloos vindt?
Hans kon geen betere foto vinden, sorry.
Oud 04-01-2011, 14:55
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou, dat kind heeft ook geen zin in zijn huidige gezin, staat er, dus ik denk dat hij juist blij aan het wachten is tot iemand 'm op komt halen.
Kind is naar buiten gestormd en zit nu op de front porch met armpjes over elkaar te luren naar de horizon, hoopvol kijkend naar elke voorbijrazende auto
Oud 04-01-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ben ik de enige die dit smakeloos vindt?
Wat, dat Marktplaatskind?

Ga naar Viva, daar huilt iedereen over hoe erg het is, en maken ze meldingen bij Marktplaats! ;x
Oud 04-01-2011, 14:56
Rationeel
Rationeel is offline
kut, bied ik 51 cent, heeft iemand 10 miljoen geboden
Oud 04-01-2011, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Wat, dat Marktplaatskind?

Ga naar Viva, daar huilt iedereen over hoe erg het is, en maken ze meldingen bij Marktplaats! ;x
ja.

En ik heb het net ook gemeld, vind dit echt niet kunnen hoor
als het een grap is of serieus ik vind het echt achterlijk. Heel zielig voor dat jongetje.
Oud 04-01-2011, 14:57
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb een mail gestuurd naar Hans
Oud 04-01-2011, 14:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh, ha, gefeliciteerd

En ja, zo'n gat valt veel minder op als je een universiteitsdiploma hebt om mee te pronken. Volgens mij kijken de meeste werkgevers niet eens echt naar de middelbareschooltijd, het is meer van 'okay, prima, universiteitsbachelor in de gewenste richting' en dan door naar de werkervaring. Over een jaar of tien kun je die hele middelbare school er zelfs helemaal af halen, denk ik, want zo'n CV moet niet langer zijn dan twee A4'tjes en met de bachelor, master, een stage en twee banen kom je daar al zo'n beetje aan. Zeker als je ook nog softwarekennis, contactgegevens, relevante certificaten (zoals die over het Engels) enzo vermeldt.
Dank je

En daar heb je gelijk in. Ik kom nu al aan een a4tje en ik heb nog niet eens iets relevants gedaan, behalve dan die 2 taalcertificaten. Dat zegt wel genoeg Ik denk ook wel dat het goed komt.. ambitie genoeg en als mn universitaire diploma's er straks op staan, moet ik alleen nog wat werkervaring regelen. Dat komt vanzelf goed.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.